Jump to content

Hellas4x4

Members
  • Posts

    106
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Hellas4x4 last won the day on June 29

Hellas4x4 had the most liked content!

About Hellas4x4

  • Birthday 09/04/1984

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.hellas4x4.gr

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δυτικής Ελλάδας - Ζαχάρως
  • Νομός
    Αττικής

User Profile

  • Interests
    Live to Fly, Ride to Live.

Other Info

  • Car Type
    Amarok

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Hellas4x4's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

45

Reputation

  1. Παρόμοιες θερμοκρασίες έχω κι εγώ στον 2,0 Biturbo, σε ταξίδι κλπ και έχω και κοντά το διπλάσιο βάρος αυτοκινήτου... Οπότε μάλλον καλά είμαστε...
  2. Καλησπέρα... Εγώ έχω 2,0... Δεν το αναφέρω "μικρό" από πλευράς επιδόσεων αλλά από την πλευρά σωστής απόδοσης... Η ιστορία στην αυτοκίνηση έχει δείξει ότι όσο λιγότερα τα κυβικά σε κινητήρα πετρελαίου, τόσο περισσότερα προβλήματα... Πρέπει απλά να συνειδητοποιήσουμε ότι οι κινητήρες πετρελαίου είναι "καυστήρες". Δουλεύουν με την αρχή του κύκλου Carnot και γι' αυτό χρειάζονται μεγάλη θερμοχωρητικότητα, ώστε να γίνεται και πιο σωστά η "καύση" του καύσιμου. Χρησιμοποιώ σκόπιμα την λέξη καύσιμο, διότι στις χώρες της νότιας Ευρώπης P.I.G.S. (Portugal Italy Greece Spain όπως μας λένε οι βόρειοι της Ευρώπης), δεν έχουμε "καθαρό" πετρέλαιο αλλά μίξη με βιοντίζελ σε ποσοστό που με τα χρόνια μεγαλώνει. Στις βόρειες χώρες χρησιμοποιούν πιο καθαρό πετρέλαιο και αντιπαγωτικά μίγματα. Θα έχετε παρατηρήσει πόσες εταιρίες καυσίμων διαφημίζουν το πετρέλαιο κίνησης που διαθέτουν ότι περνάει από φίλτρα για καλύτερη καθαρότητα και έχουν και αντιμυκητιακά... (το έχω γράψει και σε άλλο post στο forum, συγγνώμη προκαταβολικά στους διαχειριστές). Δεν ξέρω εάν έχετε παρατηρήσει ότι μέχρι και πρόσφατα στα ταξί δεν επιτρεπόταν η χρήση κινητήρα πετρελαίου κάτω των 1,9 λίτρων. Ο λόγος ήταν για τους ρύπους που παρήγαγαν οι μικρότεροι κινητήρες... Η τεχνολογία εξελίχθηκε και οι μικροί κινητήρες πετρελαίου έγιναν πιο φιλικοί στο περιβάλλον, αλλά έχουν πολλά συστήματα πάνω ώστε να είναι σύμφωνοι με τα περιβαλλοντικά πρότυπα. Θα έχουμε ακούσει σίγουρα πόσα θέματα με αντλίες καυσίμου έχουν τέτοια αυτοκίνητα και πόσο συχνά έχουν "αναμμένα" λαμπάκια...
  3. Προσωπική γνώμη: Θεωρώ οριακό προς μικρό έναν 1,6 πετρελαίου... Για νότια Ευρώπη λέγοντας και για την αμφίβολη ποιότητα πετρελαίου που έχουμε, όπως και για την χρήση που γίνεται στις χώρες αυτές...
  4. Τι μπορείς να κάνεις με υπαιτιότητά σου σε μεμβράνη;;; Δεν νομίζω ότι έχεις επιλογές πολλές... Αλλά όπως είπες, ακόμα και φουσκάλες να κάνει και πας για επανατοποθέτηση, θα έχεις χάσει χρόνο και στην 2η τοποθέτηση πολλαπλάσιο αφού για να φύγει σωστά η παλιά μεμβράνη και να μπει η καινούργια θέλει πολλές ώρες "μούλιασμα" ώστε να βγει χωρίς να κάνει ζημιά (ειδικότερα εάν μιλάμε για το πίσω τζάμι που έχει τις αντιστάσεις)...
  5. Μια που κάναμε την αναφορά αυτή, θα ήθελα να ρωτήσω εάν θα βάζατε σύστημα εντοπισμού στο αμάξι σας... Δεν ρωτάω αν έχετε βάλει για προφανείς λόγους...
  6. Κακή μετάφραση από google μου κάνει το παραπάνω και δεν μπορούμε να καταλάβουμε τι εννοείς...
  7. Παρατήρησε στο βίντεο ότι και πάλι χρειάζεται να είναι το κλειδί "κοντά"... Αν έχεις αφήσει κάπου το αμάξι σου και είσαι μακριά δεν υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο... Με την ίδια συλλογιστική μπορούν να αντιγράψουν το σήμα του συναγερμού σε αμάξια και να κάνουν την ίδια δουλειά... Δεν υποστηρίζω την τεχνολογία keyless γιατί είμαι παραδοσιακός με την χρήση κλειδιού και θεωρώ ότι περισσότερα "κολλήματα" μπορεί να φέρει παρά ευκολία...
  8. Παράδειγμα έφερα, για τα λάστιχα που έβαλα για να σου πω τα βήματα που ακολούθησα γι αυτό σου έγραψα "Καλό θα ήταν να δεις καταρχάς τις ανάγκες σου και μετά να αποφασίσεις αναλόγως την τιμή, το πόσο νέο (σαν μοντέλο ή/και σχεδίαση) είναι το ελαστικό, την ημερομηνία παραγωγής και φυσικά την διαθεσιμότητα..." Θα συμφωνήσω με τον συνάδελφο παραπάνω, γιατί είναι τίμια λάστιχα για την τιμή τους τα παραδείγματα που έφερε... Δεν αποκλείω βέβαια και άλλα τα οποία μπορεί να έχουν εξίσου καλή αναλογία τιμής/απόδοσης... Τέλος επειδή αναφέρεις ότι χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο και οδηγείς σβέλτα δεν θα έβαζα κάποιο λάστιχο ανώνυμο ή "κινέζικο" γιατί το φθηνό, μπορεί να σου βγει πανάκριβο στην περίπτωση αυτή!!!
  9. Η εγγύηση συνήθως καλύπτει την μεμβράνη και όχι την τοποθέτηση... Δηλαδή αν χρειαστεί ο εγκαταστάτης να σου ξαναπεράσει νέες μεμβράνες για οποιονδήποτε λόγο τσάμπα κόπος και χρόνος από σένα και πιθανώς και χρέωση από τον εγκαταστάτη...
  10. Χεχε... Όντως το κατάλαβα λάθος... Γνώμη για αέριο στον κινητήρα αυτόν θα σου πούνε όσοι το έχουν δουλέψει μάλλον...
  11. Αν είναι επώνυμη είσαι πιο ήσυχος... Αν θες να μειώσεις ασφάλιστρα προσπάθησε να βάλει έναν Τ.Κ. από κάποιο χωριό σου (αν έχεις)... Μπορεί να δεις διαφορά έως και 150 ευρώ... Οι ασφαλιστικές έχουν συνήθως τρεις κατηγορίες αναλόγως την περιοχή που έχεις βάλει (με βάση τον Τ.Κ. πάντα). Α: η πιο ακριβή (συνήθως σε πόλεις και τουριστικούς προορισμούς) Β: λίγο φθηνότερη (επαρχία με πολλούς κατοίκους και χαμηλά ποσοστά ατυχημάτων) Γ: επαρχία με λίγους κατοίκους ή/και παραμεθόριο με τον μειωμένο ΦΠΑ. Στα μικρά γράμματα πρόσεξε τα ποσά απαλλαγών (πχ στην θραύση κρυστάλλων), την οδική (αν είναι μόνο ατυχήματος ή/και βλάβης) τα ποσά της ασφάλισης του οχήματος να ανταποκρίνεται στην τρέχουσα αξία του, και τα ποσά απαλλαγής κλοπών (αν έχεις βάλει μερική/ολική κλπ).
  12. Με την μικρή μου εμπειρία θα συμφωνήσω με τον συνάδελφο παραπάνω... Δεν αγοράζεις μεταχειρισμένο με τοποθετημένο σετ αερίου στο αμάξι... Χίλιες φορές να το πάρεις χωρίς και να το βάλεις εσύ... Αυτός που βάζει αέριο στο αμάξι το κάνει για να μπορεί να μπορεί να διανύσει πιο οικονομικά (τις περισσότερες φορές) χιλιόμετρα... Γενικά όταν αγοράζεις ένα αμάξι φορτωμένο με πολλά χιλιόμετρα έχει αρκετές φθορές λόγω χιλιομέτρων και φυσικά ότι επακόλουθο έχουν τα χιλιόμετρα αυτά... Αν μιλήσουμε και για το αέριο εκεί τα πράγματα περιπλέκονται ακόμα περισσότερο... Μπορεί να γράφουν στις αγγελίες ότι έχουν τοποθετήσει αέριο και να το προωθούν ως πλεονέκτημα, αλλά αν το καλοσκεφτείς, το πλεονέκτημα ήταν μόνο για αυτόν που έχει κάνει τα χιλιόμετρα και όχι γι αυτόν που θα τα κάνει... Άρα θα σε βάλουν να πληρώσεις παραπάνω για μια αμφίβολη για το αμάξι τοποθέτηση που στο κάτω κάτω μπορείς να το βάλεις και μόνος σου με κόστος λογικό... Άρα γιατί να πληρώσεις την "πατέντα" του άλλου στο αμάξι και να βάλει πιο ψηλά την τιμή μεταπώλησης;;; Είναι σαν να θέλει να βγάλει ο άλλος τα λεφτά της εγκατάστασής του... Είναι σαν να το πληρώνεις δύο φορές!!!
  13. Συνάδελφε, δεν ισχύει αυτό που λες... Πιο πιθανό είναι να παρέκαμψαν τον συναγερμό του αυτοκινήτου παρά το keyless... Το keyless μπορεί να παρακαμφθεί με τον ίδιο τρόπο που θα παρακαμφθεί και οποιοδήποτε κλειδί με τηλεχειρισμό ή μη και με immobilizer... H μοναδική διαφορά στο κανονικό κλειδί με το keyless είναι η κεραία η οποία δεν πιάνει μόνο εκεί που τοποθετείς το κλειδί σου στην απλή τεχνολογία κλειδιών (συνήθως κοντά στη κλειδαριά της εκκίνησης) αλλά και σε μία ευρύτερη περιοχή μέσα στο αυτοκίνητο ώστε να διαβάσει το "κλειδί"... Συνήθως η κεραία αυτή μπαίνει κάτω από την μεσαία κονσόλα (κοντά στο χειρόφρενο στο "τεμπέλη" κλπ)...
  14. Προσωπική γνώμη... Οι περισσότερες μεμβράνες είναι πιστοποιημένες και πληρούν τις προϋποθέσεις για τοποθέτηση σε οχήματα... Εγώ θα κοίταζα τον εγκαταστάτη να κάνει σωστή δουλειά... Άλλο να στις κολλήσει και άλλο να στις τοποθετήσει...
  15. Επειδή άλλαξα λάστιχα μόλις χθες να προσθέσω κάτι που παρατήρησα κατά την αναζήτηση και έρευνα αγοράς που έκανα...Καταρχάς την περίοδο αυτή είναι πολύ δύσκολο να βρεις ελαστικά στην διάσταση και την μάρκα που θες. Όλη αυτή η ιστορία με τον ιό έχει προκαλέσει καθυστερήσεις και στην παραγωγή και στην διανομή.Παράδειγμα παράγγειλα το Pirelli Scorpio All Terrain Plus (που είχα και σε άλλο αμάξι μου) από τον Απρίλιο (για παραλαβή τέλη Μαΐου) αλλά μέχρι την προηγούμενη βδομάδα που επικοινώνησα δεν υπήρχε διαθεσιμότητα αλλά ούτε ημερομηνία παραλαβής. Σαν υποσημείωση έγραφε κάτι για Σεπτέμβρη.Επίσης έχει προκαλέσει μάλλον "πονοκέφαλο" στις εταιρίες ελαστικών η νέα βαθμονόμηση των ελαστικών. Μέχρι τώρα είχαμε βαθμονόμηση με βάση την ευρωπαϊκή νομοθεσία 1222/2009, η οποία θα έχει ισχύ μέχρι τον 11/2021. Σε αντικατάσταση η νέα βαθμονόμηση με βάση την ευρωπαϊκή νομοθεσία 2020/740.Τελικά για να είμαι και εντός θέματος, έβαλα τα Falken Wildpeak A/T AT01. Τα μοναδικά σε λογική τιμή και σε χαρακτηριστικά που ήθελα. Επίσης είναι ανασχεδιασμένα και θεωρείται νέο ελαστικό.Ήδη από τα πρώτα χιλιόμετρα είδα μεγάλη διαφορά, αφού τα προηγούμενα που φορούσε το αμάξι ήταν μεν ολοκαίνουργια αλλά ήταν χιονολάστιχα...Εντυπώσεις θα σου πω εν καιρώ. Διάσταση που έβαλα ήταν 245/65-R17 και είχαν DOT 1321. Καλό θα ήταν να δεις καταρχάς τις ανάγκες σου και μετά να αποφασίσεις αναλόγως την τιμή, το πόσο νέο (σαν μοντέλο ή/και σχεδίαση) είναι το ελαστικό, την ημερομηνία παραγωγής και φυσικά την διαθεσιμότητα... Από προσωπική γνώμη/εμπειρία δεν θα έβαζα ούτε εγώ τα Continental, αλλά ούτε Michelin. Μεγάλη φθορά και κράτησαν λίγο, και στα μισά της ζωής τους, ήταν ήδη επικίνδυνα...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.