Jump to content
Guest gpolo

δισκοφρενα πισω

Recommended Posts

Ξερει κανένας που θα βρω δισκόφρενα για πίσω.

Η αντιπροσωπια εχει ; Στα μεταχειρισμενα υπαρχουν ;

τιμές ;; αξιζει τον κοπο ; :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Guest ΑΛΚΗΣ Μ.
Ξερει κανένας που θα βρω δισκόφρενα για πίσω.

Η αντιπροσωπια εχει ; Στα μεταχειρισμενα υπαρχουν ;

τιμές ;; αξιζει τον κοπο ; ^_^

Περί τα 350 ευρώ μεταχειρισμένος άξονας κομπλέ.

Link to comment
Share on other sites

Guest Stoilas

Group: Members

Posts: 2

Joined: 20-January 05

Member No.: 515

Car Type: Polo6n

Sex: Male

Όπως βλέπεις το παληκάρι δεν έχει 9Ν. Όσο για τα φρένα, το 75άρι βγαίνει και με δισκόφρενα, όπως το δικό μου.

Link to comment
Share on other sites

Group: Members

Posts: 2

Joined: 20-January 05

Member No.: 515

Car Type: Polo6n

Sex: Male

Όπως βλέπεις το παληκάρι δεν έχει 9Ν. Όσο για τα φρένα, το 75άρι βγαίνει και με δισκόφρενα, όπως το δικό μου.

κι τι σημασια εχει που δεν εχει το 9n.η αξια των δισκοφρενων ισχυει για ολα τα αυτοκινητα...εγα απλα ειπα που το εχω δοκιμασει...και οτι η διαφορα με και χωρις ειναι τεραστια

Link to comment
Share on other sites

Μπααα. Μονο απο θεμα αισθητικης θα εβαζα. Τωρα και περισσοτερη ιπποδυναμη να ειχα παλι δεν θα αλλαζα. 195 km/h πριν με 140 αλογα, 195 km/h και με οσα παραπανω βγουν. Και το μεγαλο ζορι το τραβανε τα μπροστινα και οχι τα πισω.

Link to comment
Share on other sites

Guest Stoilas

θα συμφωνήσω πάντως ότι και μόνο εμφανισιακά λένε. Εγώ το πολάκι το πήρα με ABS μόνο και μόνο για τους δίσκους!

Link to comment
Share on other sites

Μην το λέτε ρε παιδιά και τα πίσω κάνουν πολύ δουλειά. Όπως είπε και ο φίλος polo123ps το 9Ν έχει διαφορά με δισκόφρενα και χωρίς. Εγω πιστεύω οτι αξίζει να τα βάλεις. Αντιπροσωπεία θα τα έβαζα.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί αντιπροσωπεία; Επειδή κάνουν ποιοτική και πάνω από όλα οικονομική δουλειά;

Η αλλαγή του πίσω άξονα είναι υπόθεση ρουτίνας για οποιοδήποτε συνεργείο που ξέρει έστω τα βασικά.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί αντιπροσωπεία; Επειδή κάνουν ποιοτική και πάνω από όλα οικονομική δουλειά;

Η αλλαγή του πίσω άξονα είναι υπόθεση ρουτίνας για οποιοδήποτε συνεργείο που ξέρει έστω τα βασικά.

παιδια αποψεις ειναι αυτες...το δικο μου το ποδι καταλεβε πολυ μεγαλη διαφορα...

σαφως τα μπροστα κανουν τη μεγαλυτερη δουλεια....βαλε τα πισω να κανουν το 50 % των μπροστινων(το μισο αποτελεσμα)... αν το παρεις προσθετικα (προσεγγιστικα βεβαια γιατι αυτα δεν προστιθενται) ειναι μεγαλη η διαφορα..

οταν ηταν συνεργειο το δικο μου μου ειχαν δωσει ενα 75αρι χωρις δισκ...μολις πηρα το δικο μου και πατουσα λιγο φρενα με πεταγε μπροστα...επειδη ειχα συνηθυσει να το παταω απτο 75αρι

Link to comment
Share on other sites

Guest Stoilas

Δεν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά όπως την αναφέρεις. Παίζει ρόλο και σε τί κατάσταση ήταν τα φρένα του 75ριού.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον επειδη εγινε πολυ προσωπικο το θεμα με τα παιδια παραπανω φιλε qpolo θα σου πω τι εκανα εγω επειδη εχω βαλει στο δικο μου!το μονο που θελω να μου πεις ειναι αν εχεις 1.0, 1.3, 1.4,1.4 16v ή 1.6 polo!λοιπον αν θες να βαλεις μπορεις να παρεις ακρα απο οποιδηποτε εμπορικο μοντελο της vw(εκτος απο τα μοτελα οπως το 6n2 και μετα.απο αυτα μονο τα ακρα μπορεις να παρεις) και να αλλαξεις τα δικα σου ή να αλλαξεις αξονα!για περισσοτερες πληροφοριες πες μου το μοντελο και θα σου πω!για να μη ζοριζεσαι και στο ψαξιμο!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

Θα με ενδιέφερε κι εμένα το θέμα αλλά δεν μπαίνουν έτσι απλά δίσκοι πίσω. Τί γίνεται με τον ενδεχόμενο κατανεμητή? με το ABS 3 δρόμων? Θα δουλεύει σωστά? Η αντλία φρένων μήπως απαιτεί αναβάθμιση?

Ποιός θα μπορούσε να απαντήσει σε όλα αυτά? :)

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον επειδη εγινε πολυ προσωπικο το θεμα με τα παιδια παραπανω φιλε qpolo θα σου πω τι εκανα εγω επειδη εχω βαλει στο δικο μου!το μονο που θελω να μου πεις ειναι αν εχεις 1.0, 1.3, 1.4,1.4 16v ή 1.6 polo!λοιπον αν θες να βαλεις μπορεις να παρεις ακρα απο οποιδηποτε εμπορικο μοντελο της vw(εκτος απο τα μοτελα οπως το 6n2 και μετα.απο αυτα μονο τα ακρα μπορεις να παρεις) και να αλλαξεις τα δικα σου ή να αλλαξεις αξονα!για περισσοτερες πληροφοριες πες μου το μοντελο και θα σου πω!για να μη ζοριζεσαι και στο ψαξιμο!

εχω το πολο 1.4 16V του 98 χωρις ΑΒΣ .Τι εννοεις άκρα; Το κωστος ειναι μεγαλο ;

Αν μπορεις δωσε μου πληροφοριες

Γιωργος knife.gif

Link to comment
Share on other sites

Φιλε qpolo επειδη εχεις 1.4 16ν δεν ειναι αναγκη να αλλαξεις αξονα γιατι εχεις αντιστρεπτικη πισω και αυτη ειναι η κυρια διαφορα απο τα αλλα polo(δεν εχουν ολα!)και απο εναν ενδεχομενο αξονα που κυριως απο ibiza cupra 2.0 16v μπορεις να βρεις(απο πολο 6n2 δεν μπαινει ο αξονας εχει αλλαγες στη στηρηξη του στο αμαξωμα!)τα ακρα του αξονα βγαινουν σε ολα τα vw δηλαδη η δαγκανα ο δισκος και ενα κυλινδρικο αξονακι ειναι ξεχωριστα απο τον αξονα!θα σου βγουν γυρω στα 200 ευρω πανω κατω αν βρεις καποιον να στα δωσει(εμενα μου εδωσαν αλλα ειμαι απο θεσσαλονικη)και πρεπει να παραγγηλεις και ντιζες χειροφρενου απο polo 6n2 1.4 16v γυρω στα 25 ευρω.θα σου προτεινα να παρεις ακρα απο golf 3 gti! :)

Link to comment
Share on other sites

θα συμφωνήσω τόσο με τον Drago όσο και με τους bit, taklog.Όλη η δουλειά σε αυτοκίνητα με μπροστινή κίνηση και ιπποδύναμη μέχρι 150 άλογα γίνεται από τα μπροστινά φρένα!

Αν κάποιος θέλει αποτελεσματικά φρένα προτείνω να αλλάξει τους μπροστινούς δίσκους με ένα νούμερο μεγαλύτερο διάστασης και τακάκια. Αν το τσαρουχώνει κιόλας καλό θα ήταν να βάλει και σωληνάκια αεροπορικού τύπου! Θα του κοστίσει ένα καλό σετ (πχ tarrox δίσκοι αεριζόμενοι ή χαραχτοί και τακάκια της ίδιας μάρκας γύρω στα 300 ευρώ).

Από κει και πέρα στα 16v τα 6n πράγματι λόγω του πίσω άξονα μπαίνουν τα ακρόμπαρα τόσο από ibiza, golf και corrado. Το κόστος ανέρχεται στην τιμή που ανέφερε πιο πάνω ο Taklog.

¶ξονες επίσης μπορείται να βρείτε σ'όλα τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία καθώς και στην φραντζή, λιοσίων. Οι τιμές ποικίλουν μεταξύ 350 - 500 ευρώ. Από άποψη αισθητικής θα συμφωνήσω ότι είναι όμορφο αλλά διαφωνώ ότι θα κάνουν τρελή διαφορά!Διαφορά μέρας με νύχτα βλέπεις αν αλλάξεις τους μπροστινούς δίσκους και τα τακάκια!

Θα ήθελα να επιστήσω την προσοχή όλων στο θέμα των φρένων! Επ ουδενί κανένας μα κανένας δεν θα πρέπει να βάλει κτηνώδη φρένα τύπου brembo τετραπίστονα κλπ αν δεν έχει ABS ή δεν έχει προβεί σε αύξηση ιπποδύναμης και αυτό γιατί οι τροχοί μπλοκάρουν με το παραμικρό! Δεν μιλάω βέβαια για το κόστος το οποίο ανέρχεται σε 1500 ευρώ.Ούτε φυσικά ότι θα πρέπει να μπούν ζάντες μεγαλύτερης διάστασης κλπ, κλπ.

Γνώμη μου πάντα είναι όποια μετατροπή γίνεται να γίνεται ολοκληρωμένα, δηλ. να μην αλλάζουμε μόνο δίσκους αφήνωντας τα παλιά τακάκια ή το ανάποδο γιατί χαλάνε τόσο οι δίσκοι όσο και τα τακάκια! Προσοχή λοιπόν με ότι έχει να κάνει μετην ασφάλειά μας!!

Link to comment
Share on other sites

θα συμφωνήσω τόσο με τον Drago όσο και με τους bit, taklog.Όλη η δουλειά σε αυτοκίνητα με μπροστινή κίνηση και ιπποδύναμη μέχρι 150 άλογα γίνεται από τα μπροστινά φρένα!

Αν κάποιος θέλει αποτελεσματικά φρένα προτείνω να αλλάξει τους μπροστινούς δίσκους με ένα νούμερο μεγαλύτερο διάστασης και τακάκια. Αν το τσαρουχώνει κιόλας καλό θα ήταν να βάλει και σωληνάκια αεροπορικού τύπου! Θα του κοστίσει ένα καλό σετ (πχ tarrox δίσκοι αεριζόμενοι ή χαραχτοί και τακάκια της ίδιας μάρκας γύρω στα 300 ευρώ).

Από κει και πέρα στα 16v τα 6n πράγματι λόγω του πίσω άξονα μπαίνουν τα ακρόμπαρα τόσο από ibiza, golf και corrado. Το κόστος ανέρχεται στην τιμή που ανέφερε πιο πάνω ο Taklog.

¶ξονες επίσης μπορείται να βρείτε σ'όλα τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία καθώς και στην φραντζή, λιοσίων. Οι τιμές ποικίλουν μεταξύ 350 - 500 ευρώ. Από άποψη αισθητικής θα συμφωνήσω ότι είναι όμορφο αλλά διαφωνώ ότι θα κάνουν τρελή διαφορά!Διαφορά μέρας με νύχτα βλέπεις αν αλλάξεις τους μπροστινούς δίσκους και τα τακάκια!

Θα ήθελα να επιστήσω την προσοχή όλων στο θέμα των φρένων! Επ ουδενί κανένας μα κανένας δεν θα πρέπει να βάλει κτηνώδη φρένα τύπου brembo τετραπίστονα κλπ αν δεν έχει ABS ή δεν έχει προβεί σε αύξηση ιπποδύναμης και αυτό γιατί οι τροχοί μπλοκάρουν με το παραμικρό! Δεν μιλάω βέβαια για το κόστος το οποίο ανέρχεται σε 1500 ευρώ.Ούτε φυσικά ότι θα πρέπει να μπούν ζάντες μεγαλύτερης διάστασης κλπ, κλπ.

Γνώμη μου πάντα είναι όποια μετατροπή γίνεται να γίνεται ολοκληρωμένα, δηλ. να μην αλλάζουμε μόνο δίσκους αφήνωντας τα παλιά τακάκια ή το ανάποδο γιατί χαλάνε τόσο οι δίσκοι όσο και τα τακάκια! Προσοχή λοιπόν με ότι έχει να κάνει μετην ασφάλειά μας!!

:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Φιλε vw16v δε θα διαφωνησω μαζι σου και οντως οι μπροστινοι δεχονται μεγαλυτερη δυναμη λογω μεταφορας βαρους κατα το φρεναρισμα.ωστοσο θελω να σου επισημανω αυτα που παρατηρησα εγω.επειδη σπουδαζω στη Πατρα και κανω συχνα το δρομολογιο θεσσαλονικη-πατρα περναω καθε φορα απο το λεγομενο Μπραλο.εκει αν θελεις να κινηθεις λιγο γρηγορα γιατι ειναι 170 χλμ στροφες για να φτασεις λιγο γρηγορα πρεπει να εισαι φρενο γκαζι συνεχεια!αμα εχεις κανει το δρομο θα με καταλαβεις!αυτο το δρομο τον εχω κανει εχοντας δισκοφρενα πισω και χωρις απειρες φορες!αυτο που παρατηρησα ηταν οτι τα φτενα μου πλεον δεν κουραζονταν τοσο πολυ,σχεδον καθολου,ειχα καλυτερη αποκρυση των φρενων το πατημα του πενταλ(χωρις να εχω αλλαξει σωληνακια) και μεγαλυτερη δυναμη πεδησης για μεγαλυτερο χρονικο διαστημα απο πριν.Επειδη σπουδαζω μηχανολογος στο πολυτεχνειο γνωριζω οτι τα ταμπουρα εχουν μεγαλυτερη δυναμη πεδησης αλλα το μειονεκτημα τους ειναι οτι μπορουν τη μια φορα να πιασουν δυνατα και την επομενη οχι και αυτο μεταφραζεται σαν μειωση της αποδοτικοτητας τους.Αντιθετα τα δισκοφρενα εχουν αυτο το χαρακτηριστικο κρατανε την αποδοση σε επιθυμητα επιπεδα οπου και να βρισκονται ειτε μπρος ειτε πισω!Βεβαια παρατηρησα και καποια μειονεκτηματα!Εγω επειδη εχω 1300cc polo και δεν εχω τα μπροστινα φρενα του 16βαλβιδου polo μερικες φορες αναλογα με την ασφαλτο πιανουν περισσοτερο τα πισω!Μετα απο ερευνα εμαθα οτι τα 16βαλβιδα δεν εχουν αυτο το προβλημα.και οσο αφορα τον κατανεμητη πισω αυτος ρυθμιζεται αυτοματα αναλογα με την κληση του πισω αξονα.Αυτα ειχα να πω και ευχαριστω που με ακουσατε!

Ουσιαστικα με τα πισω δισκοφρενα αποφευγεις την τοσο μεγαλη μεταφορα βαρους προς το μπροστα μερος.Αυτα για συμπληρωμα! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

...το μειονεκτημα τους ειναι οτι μπορουν τη μια φορα να πιασουν δυνατα και την επομενη οχι και αυτο μεταφραζεται σαν μειωση της αποδοτικοτητας τους.Αντιθετα τα δισκοφρενα εχουν αυτο το χαρακτηριστικο κρατανε την αποδοση σε επιθυμητα επιπεδα οπου και να βρισκονται ειτε μπρος ειτε πισω!

Αυτή ακριβώς είναι η μεγάλη διαφορά όταν υπάρχουν πίσω δίσκοι, ότι δεν υπάρχει τόσο ακραία πτώση της απόδοσης όταν κουραστούν - υπερθερμανθούν, καθώς και το ότι κρυώνουν πολύ πιο εύκολα. Σε μεγάλη κατηφορική διαδρομή ή μετά από πολύ "κυνηγητό" η διαφορά είναι τεράστια.

Για το θέμα του κατανεμητή, τα μοντέλα που φοράνε ABS τελευταίας γενιάς (π.χ. Bosch 5.7) δε διαθέτουν μηχανικό κατανεμητή στον πίσω άξονα που να ρυθμίζει την πίεση ανάλογα με το φορτίο που ανιχνεύει αλλά διαθέτουν ηλεκτρονικό κατανεμητή πίεσης που λειτουργεί μέσω της κεντρικής μονάδας του ABS και των αισθητήρων μπλοκαρίσματος.

Link to comment
Share on other sites

Αυτή ακριβώς είναι η μεγάλη διαφορά όταν υπάρχουν πίσω δίσκοι, ότι δεν υπάρχει τόσο ακραία πτώση της απόδοσης όταν κουραστούν - υπερθερμανθούν, καθώς και το ότι κρυώνουν πολύ πιο εύκολα.  Σε μεγάλη κατηφορική διαδρομή ή μετά από πολύ "κυνηγητό" η διαφορά είναι τεράστια.

Για το θέμα του κατανεμητή, τα μοντέλα που φοράνε ABS τελευταίας γενιάς (π.χ. Bosch 5.7) δε διαθέτουν μηχανικό κατανεμητή στον πίσω άξονα που να ρυθμίζει την πίεση ανάλογα με το φορτίο που ανιχνεύει αλλά διαθέτουν ηλεκτρονικό κατανεμητή πίεσης που λειτουργεί μέσω της κεντρικής μονάδας του ABS και των αισθητήρων μπλοκαρίσματος.

Πολύ σωστά! Απλά η δυνατότητα αυτόματης προσαρμογής του κατανεμητή πρέπει να λαμβάνεται υπόψη και κατά πόσο μπορεί να αποδώσει σε συνθήκες χαμηλώματος του αυτοκινήτου από το εργοστασιακό ύψος!

Όχι μόνο όταν τοποθετήσουμε δίσκους πίσω!

Σε κάποια αυτοκίνητα, όπως στο Peugeot 106 rallye, που κάποτε έγινε δοκιμή αναρτήσεων σε γνωστό περιοδικό , θεωρήθηκε ως επικίνδυνη η αποτελεσματικότητα φρεναρίσματος του εν λόγω "αυτοκινήτου", αφού επιβάλλεται ρύθμιση του κατανεμητή και της δύναμης πέδησης στον πίσω άξονα για να μη γυρνάει με το παραμικρό το αυτοκίνητο.Τουλάχιστον αυτή τη φορά η απαράδεκτη συνπεριφορά του συστήματος πέδησης του συγκεκριμένου μοντέλου είχε κάποιο λόγο...

Πάντως σε περίπτωση που απλά μπούν δίσκοι πίσω σε κάποιο μοντέλο που έχει ταμπούρα, δε νομίζω να χρειάζεται κάποια ρύθμιση σε κατανεμητή οποιουδήποτε τύπου, εκτός και αν πχ σε VW-Group μοντέλα βάλουμε ίδιας διαμέτρου δίσκους πίσω... Τότε η δύναμη πίσω θα είναι τρομερή συγκριτικά με τα εργοστασιακά χαρακτηριστικά του εκάστοτε μοντέλου! Πολύ περισσότερο δε αφού τα αυτοκίνητά μας είναι μπροστόβαρα και αν φρενάρουν δυνατά πίσω αποκτούν δύστροπη οδική συμπεριφορά!

Link to comment
Share on other sites

Σε κάποια αυτοκίνητα, όπως στο Peugeot 106 rallye, που κάποτε έγινε δοκιμή αναρτήσεων σε γνωστό περιοδικό , θεωρήθηκε ως επικίνδυνη η αποτελεσματικότητα φρεναρίσματος του εν λόγω "αυτοκινήτου", αφού επιβάλλεται ρύθμιση του κατανεμητή και της δύναμης πέδησης στον πίσω άξονα για να μη γυρνάει με το παραμικρό το αυτοκίνητο.Τουλάχιστον αυτή τη φορά η απαράδεκτη συνπεριφορά του συστήματος πέδησης του συγκεκριμένου μοντέλου είχε κάποιο λόγο...

1. Όταν ένας κατασκευαστής παραδίδει προς πώληση ένα "αυτοκίνητο", οι ρυθμίσεις που έχει κάνει έχουν επιλεγεί με βάση τα εκάστοτε τεχνικά χαρακτηριστικά. Εάν ο αγοραστής για παράδειγμα επιλέξει να εκμηδενίσει τη διαδρομή της ανάρτησης για "αισθητικούς" λόγους, ο τελευταίος που θα έπρεπε να λογοδοτήσει για το επικίνδυνο φρενάρισμα (λόγω άγνοιας του χρήστη-οδηγού) είναι ο κατασκευαστής.

2. Σε ένα "αυτοκίνητο" με αγωνιστικό προσανατολισμό όπως το προαναφερθέν, η δυνατότητα ρύθμισης της δύναμης πέδησης ανάμεσα στους 2 άξονες θεωρείται μάλλον πλεονέκτημα. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι σε "πολεμικές" συνθήκες το να γυρίζει το αυτοκίνητο με το φρένο θεωρείται επίσης πλεονέκτημα, πόσο μάλλον όταν αποτελεί ρυθμίσιμη επιλογή!

Πάντως σε περίπτωση που απλά μπούν δίσκοι πίσω σε κάποιο μοντέλο που έχει ταμπούρα, δε νομίζω να χρειάζεται κάποια ρύθμιση σε κατανεμητή οποιουδήποτε τύπου, εκτός και αν πχ σε VW-Group μοντέλα βάλουμε ίδιας διαμέτρου δίσκους πίσω... Τότε η δύναμη πίσω θα είναι τρομερή συγκριτικά με τα εργοστασιακά χαρακτηριστικά του εκάστοτε μοντέλου! Πολύ περισσότερο δε αφού τα αυτοκίνητά μας είναι μπροστόβαρα και αν φρενάρουν δυνατά πίσω αποκτούν δύστροπη οδική συμπεριφορά!

Αν μπουν δίσκοι πίσω σε αυτοκίνητο με ταμπούρα, εάν δεν υπάρχει σύγχρονο ABS με ηλεκτρονικό κατανεμητή θα πρέπει απλά να τοποθετηθεί ο αντίστοιχος μηχανικός του μοντέλου από το οποίο "δανειστήκαμε" τους δίσκους.

Σε περίπτωση αγοράς (μεταχειρισμένου) άξονα, ο μηχανικός κατανεμητής (εάν πρόκειται για μοντέλο με μηχανικό κατανεμητή) πηγαίνει πακέτο με τον άξονα οπότε το μοναδικό που χρειάζεται για την τοποθέτησή του είναι ένα καινούργιο σετ σωληνώσεων και ένα φρενόμετρο όπου θα γίνει η ρύθμιση.

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

Σε μοντέλα με ηλεκτρονικό κατανεμη΄τη δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα... τα σαξόραλλα ήδη είναι οριακά απο το να σβουρίξουν με το φρένο οπότε χρειάζεται ρυ΄θμιση στον κατανεμητή συνήθως προσθέτοντας ένα λαμάκι δλδ επαναφέροντάς τον στην αρχηκή του θέση όταν το χαμηλώνουμε. τα συγκεκριμένα όμως έχουν μηχανικό κατανεμητή...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.