Jump to content
Guest SiD

Tι παιζει ακριβως με το Asr του Golf 5

Recommended Posts

τελικα λιγα πραγματα για το ASR

ACCELERATION SLIP REGULATION

(ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗΣ ΟΛΙΣΘΗΣΗΣ)

Σύστημα που προλαμβάνει το "σπινάρισμα" των κινητήριων τροχών. Το σύστημα μετρά και συγκρίνει συνεχώς την ταχύτητα των τροχών που ανήκουν στην ίδια πλευρά του αυτοκίνητου (δηλ του εμπρός δεξιού με των πίσω δεξιό και αντίστοιχα των εμπρός αριστερό με των πίσω αριστερό). Το σύστημα επεμβαίνει όταν υπάρχει συγκεκριμένη διαφορά ταχύτητας μεταξύ των τροχών της ίδιας πλευράς. Αυτή η διαφορά ταχύτητας δηλώνει ολίσθηση των κινητήριων τροχών. Για να ελεγχθεί η ολίσθηση αυτή το σύστημα αρχικά μειώνει την ροπή του κινητήρα αλλάζοντας την προπορεία ανάφλεξης αν αυτό δεν είναι αρκετό το σύστημα κλείνει το γκάζι του κινητήρα μειώνοντας και άλλο την ροπή και αν και αυτό δεν είναι αρκετό το σύστημα επεμβαίνει τελικά φρενάροντας το τροχό που ολισθαίνει.

Link to comment
Share on other sites

οπότε ποιά η διαφορά του απο το ESP αν και το ASR φρενάρει τους τροχους...?

Sid μήπως θα μπορούσες να μας πεις την πηγή του παραπάνω post μήπως αναφέρει κ καμμία άλλη πληροφορία για ESP κ.α.?

Link to comment
Share on other sites

http://www.audi.com/audi/com/en1/glossary/...trol__ASR_.html

http://www.audi.com/audi/com/en1/glossary/...gram__ESP_.html

==

sorry αν θεωρειτε την υπαρξη ηλεκτρονικων οδηγικη ανικανοτητα, μιλωντας εκ πειρας σας λεω οτι ποτε δεν ξερετε ποτε θα σας χρειαστουν και ποσο χρησιμα ειναι

Link to comment
Share on other sites

οπότε ποιά η διαφορά του απο το ESP αν και το ASR φρενάρει τους τροχους...?

Sid μήπως θα μπορούσες να μας πεις την πηγή του παραπάνω post μήπως αναφέρει κ καμμία άλλη πληροφορία για ESP κ.α.?

το ειχα βρει στο http://www.alfaromeo.gr/ps/Main/TechSuppor...ry/ASR.xml.aspx

και συμφωνα με αυτο που βρηκε ο Thief of Always λεει σε ενα σημειο:If one wheel suddenly begins to rotate faster than the others (slip), ASR intervenes in the engine management system and reduces power until the wheel stops spinning.με αλλα λογια οταν μια ροδα ξεκινησει να σπινιαρει περισσοτερο απο τις αλλες τοτε το asr επεμβαινει στον εγκεφαλο και μειωνει την δυναμη του κινητηρα εκεινη την στιγμη μεχρι που η ροδα θα σταματησει να σπινιαρει.

αυτο μου αποκαλυψε σημερα γιατι ακριβως αναβοσβηνει το λαμπακι του asr οταν ο δρομος δεν εχει καλη προσφυση.(με το asr on)

ευχαριστω πολυ Thief of Always :thumbsup::thumbsup:

Good Job :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Απα παλι δεν ειμαστε σιγουροι οτι φρεναρει τον τροχο ε?Το esp παντως επεμβαινει σε ολους τους τροχους...

Link to comment
Share on other sites

Το ASR πρέπει να είναι ενεργοποιημένο σε δρόμους με καλή και μέτρια πρόσφυση. Είναι βοήθημα για τον οδηγό για να μην υποστρέφει υπερβολικά (μούρες). Κόβει την παροχή τροφοδοσίας μέχρι να επανακτήσει πρόσφυση κ.ο.κ.(αντίστοιχο του πάταω - αφήνω γκάζι) και στην εκκίνηση αλλά και κατά την οδήγηση.

Βασικός λόγως των κατασκευαστών εκτός από το είναι ασφαλάστερο σε υπερβολές είναι και η προστασία των ημιαξωνίων. Σπινιάρισμα και ιδίως με στριμένους τροχούς = καταπόνηση μπιλιοφόρων. Αντίστοιχα και το πεντάλ γκαζίου εσκεμμένα έχει μια καθυστέρηση (lag) όταν ανοίγει η πεταλούδα στα αυτοκίνητα με drive-by-wire (χωρις συρματόσκοινο) ώστε να προστατεύονται οι βάσεις μηχανής (αυτό εξαλείφεται εν μέρει με το sprint booster ή πρόγραμμα).

Συστήνεται να απενεργοποιείται μόνο σε περιπτώσεις υπερβολικά χαμηλής πρόσφυσης (χιόνι, λάσπη) διότι το αυτοκίνητο με απλά λόγια δεν ξεκινά.

Edited by Menios
Link to comment
Share on other sites

Συστήνεται να απενεργοποιείται μόνο σε περιπτώσεις υπερβολικά χαμηλής πρόσφυσης (χιόνι, λάσπη) διότι το αυτοκίνητο με απλά λόγια δεν ξεκινά.

στο τελευταιο θα διαφωνησω φιλε μενιο..το asr δε πρεπει με τιποτα να απενεργοποιειται σε συνθηκες χιονιου και βροχης αλλιως ακομα θα σπινιαρουν οι τροχοι :unsure:

για αυτες ακριβως τις συνθηκες ειναι και το asr..βοηθαει κατα πολυ να πατησουν οι τροχοι.

Link to comment
Share on other sites

στο τελευταιο θα διαφωνησω φιλε μενιο..το asr δε πρεπει με τιποτα να απενεργοποιειται σε συνθηκες χιονιου και βροχης αλλιως ακομα θα σπινιαρουν οι τροχοι :unsure:

για αυτες ακριβως τις συνθηκες ειναι και το asr..βοηθαει κατα πολυ να πατησουν οι τροχοι.

σωστο συμφωνω και εγω!

Link to comment
Share on other sites

:blink::blink:

σπινιαροντας το αυτοκινητο θα ξεκολλησει απο χιονι?πως θα γινει αυτο..αφου σπινιαρει μενει σταθερο σε ενα σημειο.το asr αυτη τη δουλεια κανει ακριβως δεν επιτρεπει στους τροχους να σπινιαρουν και ετσι πατανε σωστα τα λαστιχα και ξεκολλαμε..

σε βροχη και χιονι το εχετε δοκιμασει να ξεκινησετε σε ανηφορα με το asr απενεργοποιημενο και το καταφερατε?γιατι εμενα το asr με σωζει σε τετοιες καταστασεις.

(μιλαω για χιονι οχι για παγο δεν υποκαθιστα και τις αλυσιδες το asr αλλα βελτιωνει τη κατασταση)

Link to comment
Share on other sites

Στο χιόνι (φρέσκο, μαλακό) σκάβεις σπινιάροντας. Όχι τρελά με το γκάζι στο πάτωμα αλλιώς θα μείνεις στο ίδιο σημείο επειδή θα σκάψεις μεγάλο λάκο και μετά δεν θα μπορεί να "ανέβει". Στην Πάρνηθα πριν από 15 χρόνια είχα πάει χωρίς αλυσίδες με corolla. Ήθελα να το παίξω Βατάνεν. Κάποια στιγμή που στάματησα που να ξεκινήσω. Σπινιάρισα με 2α (1η δεν ξεκίναει ούτως ή άλλως) έφυγε το χιόνι (ευτυχώς ήταν φρέσκο στρίβοντας το τιμόνι δεξιά - αριστερά) και έβαλα και 3η(!!) και με ελαφρύ σπινιάρισμα ξεκίνησα.

Για να σου δώσω να καταλάβεις δεν σου έχει τύχει στη λίγη βροχή να πας να ξεκινήσεις με πολύ γκάζι (γίνεται και εν κινήσει με 2η-2α) να χωροπηδάει όλο το μπροστινό σύστημα (σε μπροστοκίνητο) και να ακούς γκαπ-γκουπ τρέμοντας όλο το αυτόκινητο??? Εκεί μια έχει και μια δεν έχει πρόσφυση αλλά προχωράει το αυτόκινητο (δεν είναι στάσιμο).

Φέτος στο τελευταίο χιόνι σε μια ανηφόρα στα Βριλήσσια με ελάχιστο χιόνι δεν ξεκινούσε με το ASR ON (μου έκλεινε το γκάζι). Το απενεργοποίησα και με 2α και πατινάρισμα συμπλέκτη έφυγα. Βέβαια μπορεί να ξεκινούσε και με το ASR και δευτέρα. Δεν το δοκίμασα. Next year (θα χιονίσει που θα πάει...) :blink:

Στον πάγο απλά μένεις εκεί που είσαι είτε έχεις είτε δεν έχεις ηλεκτρονικά συστήματα.

Edited by Menios
Link to comment
Share on other sites

Ντονγκ!!! εμένα μου είπαν ότι όταν έχει χιόνι και ιδίως με αλυσίδες (μου το τόνισαν αυτό) να είναι off!!!! Αλυσίδες δεν έχω βάλει ακόμα για να ξέρω. Το αμάξι το κίνησα με το χιόνι μόνο στην φάση που έγραψα πριν.

Καλά κρασιά!!! Το ποιός έχει δίκιο π@@@ αντιπρόσωπος μαλλόν μόνοι μας θα το αναλύψουμε...

Κατά τα άλλα νομίζω ότι είμαι γκρινιάρης και καχύποπτος όταν λέω ότι οι άνθρωποι που ασχολούνται επαγγεματικά με τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα είναι άσχετοι...

Edited by Menios
Link to comment
Share on other sites

Ντονγκ!!! εμένα μου είπαν ότι όταν έχει χιόνι και ιδίως με αλυσίδες (μου το τόνισαν αυτό) να είναι off!!!! Αλυσίδες δεν έχω βάλει ακόμα για να ξέρω. Το αμάξι το κίνησα με το χιόνι μόνο στην φάση που έγραψα πριν.

Καλά κρασιά!!! Το ποιός έχει δίκιο π@@@ αντιπρόσωπος μαλλόν μόνοι μας θα το αναλύψουμε...

Κατά τα άλλα νομίζω ότι είμαι γκρινιάρης και καχύποπτος όταν λέω ότι οι άνθρωποι που ασχολούνται επαγγεματικά με τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα είναι άσχετοι...

Ρε παιδιά, το manual του αυτοκινήτου τι λέει;

Αυτο για τις αλυσίδες ακούγεται σωστό.

Link to comment
Share on other sites

κι εμενα μου ειπαν να το εχω off οταν εχει χιονι.ολοι τους ειναι μ@@@@@ς.μονοι μας θα το ανακαλυψουμε τι παιζει με το asr και το χιονι

Link to comment
Share on other sites

Το ASR και το ESP με το χιονι πρεπει να ειναι off γιατι αλλιως ο δισκος θα μας αποχαιρετησει πριν την ωρα του.

Link to comment
Share on other sites

στην βροχη χθες εβαλα off το asr και το ξεκινησα γρηγορα με συμπλεκτογκαζο ,,,...δεν σπινιαραν οι τροχοι.πως γιινεται αυτο???

Link to comment
Share on other sites

γιατι δεν εχει αρκετη δυναμη το γκολφ να γυρισει εντονα τα 18αροα σου.

τι λαστιχα φορας?

και τοτε γιατι σπινιαρει σε στεγνο οδοστρωμα???

225 40 18 AVON

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι γενικά! Το ASR εχω ακούσει όταν απενεργοποιείτε δεν ειναι ολοκληροτηκό! Δηλάδή δεν βγαίνει 100%. Αληθεύει;;

Φυσικα και αληθευει.Οταν το απενεργοποιεις σε αφηνει απλα να παιξεις αρκετα χωρις να επεμβαινει...ομως σε ακραιες περιπτωσεις επεμβαινει για να σε προστατευσει ! Παρε ενα αυτοκινητο με κλειστο ESP και κανε 5-6 γυρους σε μια πλατεια με μπαντιλικια και χειροφρενα να το δεις στην πραξη...

Edited by dpan_a3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.