Jump to content
mezzanine

Ζωή Turbo / Superchargers

Recommended Posts

Turbo : το πολύ 100.000 χλμ. Κόστος περίπου 1.000 ευρώπουλα περασμένα

Supercharger: δεν ξέρω ακριβώς. Περισσότερα από την τουρμπίνα. Οι κάτοχοι G40 και G60 θα είναι διαφωτιστικοί. Κόστος καλύτερα πούλα το αμάξι. Είχα ακούσει για 1.700.000 (τις περίφημες δραχμούλες) = 5.000 σύχρονα ευρωπουλάκια σε G60 (αν θυμάμαι καλά ήταν πακέτο με στρόφαλο) προ αμνημονεύτων χρόνων.

Αν το ψάχνεις για να δεις για το Golf GT δεν είμαι σίγουρος ότι είναι το ίδιο με τα G του τότε. Δεν έχω μελετήσει το GT (μια απλή ανάγνωση σε τεστ έχω κάνει). Μπορεί στο GT να είναι όπως και τα κιτ supercharger που πουλάνε στο εξωτερικό για διάφορα αυτοκίνητα (ανεξάρτητα από τον στρόφαλο). Πάντως είναι πιο ακριβότερα από turbo.

Edited by Menios
Link to comment
Share on other sites

Turbo : το πολύ 100.000 χλμ. Κόστος περίπου 1.000 ευρώπουλα περασμένα

Supercharger: δεν ξέρω ακριβώς. Περισσότερα από την τουρμπίνα. Οι κάτοχοι G40 και G60 θα είναι διαφωτιστικοί. Κόστος καλύτερα πούλα το αμάξι. Είχα ακούσει για 1.700.000 (τις περίφημες δραχμούλες) = 5.000 σύχρονα ευρωπουλάκια σε G60 (αν θυμάμαι καλά ήταν πακέτο με στρόφαλο) προ αμνημονεύτων χρόνων.

Αν το ψάχνει για να δεις για το Golf GT δεν είμαι σίγουρος ότι είναι το ίδιο με τα G του τότε. Δεν έχω μελετήσει το GT (μια απλή ανάγνωση σε τεστ έχω κάνει). Μποεί στο GT να είναι όπως και τα κιτ supercharger που πουλάνε στο εξωτερικό για διάφορα αυτοκίνητα (ανεξάρτητα από τον στρόφαλο). Πάντως είναι πιο ακριβότερα από turbo.

Δεν φοράει το ίδιο με τα G40/G60. Αυτο ήταν ειδική πατέντα της VW, το Golf GT φοράει τύπου roots (σαν το cooper-s) και θεωρητικά έχει μεγάλη ζωή.

Τα 100.000 που είπες μου φαίνονται λίγα.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά εξαρτάται πόσο "δουλεύει" η τουρμπίνα. Αν πηγαίνεις χαλαρά αυξάνεται η ζωή της. Αν είσαι στο πάτα - άσε για να ξεκαυλ@#$% τότε μικραίνει.

Όπως οι ιμάντες, λάδια (ώρες) έτσι και η τουρμίνα η ζωή της είναι σε περιστροφές. Για λόγους ευκολίας λέμε χλμ.

Πάντως τα Subaru και Evo δεν άντεξαν παραπάνω. Βέβαια όποιος παίρνει τέτοιο αμάξι δεν το παίρνει για βόλτα αλλά για λείωσιμο. Του κολλήτου μου το Α4TQ τόσο άντεξε (εκτός αν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε κατεβάσει τα χλμ). Βεβαια μπορεί να είχε αλλάξει και τουρμπίνα.

Τα Daihatsu Sharade GTti κάθε 50.000 ήθελαν τουρμπίνα, όπως και τα Uno. Τα Punto παραπάνω (μέχρι 80.000 άντεχαν). Ίσως του Golf να κρατάει και 150.000. Εξαρτάται από την τουρμπίνα και τι εξέλιξη έχει γίνει σ' αυτήν. Σίγουρα θα είναι ανθεκτικότερη από τα παλαιότερα τουρμπάτα.

Edited by Menios
Link to comment
Share on other sites

τι λέτε; Οι τουρμπίνες δέχονται ανακατασκευή. Δε φτάνεις τα 100.000χλμ και απλά την πετάς, βάζοντας άλλη!!

Link to comment
Share on other sites

Το ξέρω ότι γίνεται ανακατασκευή, αρκεί να γίνει καλή δουλειά...

Προσωπικα δεν θα το πολυεμπιστευόμουνα.

Πονάει κεφάλι αλλάξει κεφάλι, όχι ασπιρίνη από μήτσο φαρμακοποιό.

Στην Ελλάδα τουλάχιστον... όπου μπεί χέρι αξιοπιστία 0.

Αν κάποιος έχει κάνει ανακατασκεύη και άντεξε άλλα τόσα ΟΚ.

Πολύ αμφιβάλλω... και συνήθως "η φτήνια τρώει τον παρά".

Edited by Menios
Link to comment
Share on other sites

με τα gladder που γνωρίζω γίνεται αντικατάσταση οτιδήποτε μη μεταλλικού μέσα στον κομπρέσορα και κάποιων κομματιών που δέχονται τις περισσότερες τριβές και από εκεί και πέρα αντέχει τα ίδια αν όχι και περισσότερα χιλιόμετρα (διότι πλέον χρησιμοποιούν πιο ανθεκτικές φλάντζες σε σχέση με τα 80'/'90).

Link to comment
Share on other sites

Turbo : το πολύ 100.000 χλμ. Κόστος περίπου 1.000 ευρώπουλα περασμένα

Supercharger: δεν ξέρω ακριβώς. Περισσότερα από την τουρμπίνα. Οι κάτοχοι G40 και G60 θα είναι διαφωτιστικοί. Κόστος καλύτερα πούλα το αμάξι. Είχα ακούσει για 1.700.000 (τις περίφημες δραχμούλες) = 5.000 σύχρονα ευρωπουλάκια σε G60 (αν θυμάμαι καλά ήταν πακέτο με στρόφαλο) προ αμνημονεύτων χρόνων.

Αν το ψάχνεις για να δεις για το Golf GT δεν είμαι σίγουρος ότι είναι το ίδιο με τα G του τότε. Δεν έχω μελετήσει το GT (μια απλή ανάγνωση σε τεστ έχω κάνει). Μπορεί στο GT να είναι όπως και τα κιτ supercharger που πουλάνε στο εξωτερικό για διάφορα αυτοκίνητα (ανεξάρτητα από τον στρόφαλο). Πάντως είναι πιο ακριβότερα από turbo.

Δηλαδή κάθε χρόνο εγω αν πάρω turbάτο αυτοκίνητο θα επισκευάζω την τουρμίνα ??? :heart::heart:

Link to comment
Share on other sites

Τι ζωή έχει ενα turbo η ένα supercharger;

(Πάντα με καλή συντήρηση και σωστή χρήση)

σχεδόν το 1/3 της ζωής του κινητήρα σου .δεν είναι λίγο tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

τα glader εχουν οριο 70,000 km

το δικο μου εχει σπασει 2 φορες και το εφτιαξα μονος μου αφου το κοστος ειναι τρελο.

οποιος θελει μπορω να επισκευασω g60

Link to comment
Share on other sites

Αν το πηγαίνεις τάπα και το σβήνεις αμέσως η διάρκεια ζωής του θα είναι το πολύ 10 σβησίματα τέτοια. Από ότι ξέρω, καπου στα 80.000-100.000 χλμ ήταν για τα τουρμπο. τώρα αν έχουν αλλάξει τα πράγματα και τα κατασκευάζουνε ανθεκτικότερα δεν ξέρω. Πάντως και 80.000 χλμ να κρατήσει μια χαρά θα είναι.

Link to comment
Share on other sites

tsitoum τις φλάντζες αλλάζεις μόνο; Γιατί εγώ ξέρω ότι παιρνάνε το μαντέμι και με κάποιες ειδικές επιστρώσεις από ανακατασκευή σε ανακατασκευή για να μη ραγίσει. Αυτό θέλει ειδικό εξοπλισμό.

Πόσο χρεώνεις;

Τα παρακάτω περιλαμβάνει μια σωστή επισκευή gladder:

True GERMAN Parts - OEM Apex Strips, FAG Bearings, NAK Viton Seals.

New Snap Rings, Brass Washers.

New 11mm Wide Cog Belt.

Your choice of 8 colours: Fire Red, Bright Aluminium, OEM VW Grey, VW Platinum Grey, Flat Black, Semi-Gloss Black, Gloss Black, Yellow.

(απο Kompressor Kanada)

Edited by bit
Link to comment
Share on other sites

Yπαρχει βεβαια και το service της τουρμπινας κατα το οποιο ανοιγεται,ελεγχεται γι ατυχον ρωγμες και καθαριζεται.

Νομιζω πρεπει να γινεται καθε 40.000χλμ.

Link to comment
Share on other sites

τα glader εχουν οριο 70,000 km

το δικο μου εχει σπασει 2 φορες και το εφτιαξα μονος μου αφου το κοστος ειναι τρελο.

οποιος θελει μπορω να επισκευασω g60

Εβγαλα το G πριν απο 10 μερες. Με 150.000 χλμ. στο κοντερ. Δεν εχει σπασει και ουτε θορυβο εκανε.

Καινουριο απο Κοσμοκαρ περιπου 3.000

Επισκευη στη Γερμανια 400-500.

Επομενη επισκευη 60-80.000 αν το δουλευεις σωστα.

Link to comment
Share on other sites

150.000km!!! Θεέ μου, αυτό πρέπει να το γράψεις στο vortex για παγκόσμιο ρεκόρ. Δε το πλάκωνες καθόλου;

Πως σου φαίνεται το ατμοσφαιρικό; Θυμάμαι τα λέγαμε πριν κάμποσες μέρες.

Edited by bit
Link to comment
Share on other sites

150.000km!!! Θεέ μου, αυτό πρέπει να το γράψεις στο vortex για παγκόσμιο ρεκόρ. Δε το πλάκωνες καθόλου;

Πως σου φαίνεται το ατμοσφαιρικό; Θυμάμαι τα λέγαμε πριν κάμποσες μέρες.

Eκει πολλοι μιλανε για 150.000 μιλια. :D

Αν το ειχα απο καινουριο θα εκανα περισσοτερα πιστευω.

Το τροπετο οταν το πηρα ειχε 125.000χλμ. και σιγουρα αυτος που το ειχε (Ιταλια) δεν το προσεχε.

Εγω αλλαζω λαδια BP 7000 (που τα εχω τσαμπα) και φιλτρο (μαμα) καθε 3.000χλμ

Το πλακωνα αλλα οχι συχνα και κατω απο την προυποθεση οτι το λαδι ειχε περασει τους 90 βαθμους.

Σαν ατμοσφαιρικο ειναι απλα αξιοπρεπες με σχετικα καλη καταναλωση (co-pot στα 800Ω για δοκιμη) και βγαζει και καρτα!!!!

Edited by GR-G60
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.