konstantinos passat Posted May 27, 2006 Report Share Posted May 27, 2006 Μετα απο 2 μηνες αναμονη,καθως το καραβι απο την Αμερικη αργουσε,εφτασαν τα φρενα. Το στρωσιμο τους,300-500χλμ,κοντευει να ολοκληρωθει και τα φρενα πλεον δειχνουν τα δοντια τους. Φρεναρισματα απο τα 160-0 τα αισθανεσαι σαν να σκας πανω σε εναν ωραιοτατο τοιχο. Η αισθηση ασφαλειας και σιγουριας που προσφερουν ειναι απεριγραπτη. Οι δισκοι ειναι διαιρουμενοι και διαστασης 332Χ28 και χωρανε ισα ισα στην 17αρα. Οι δαγκανες ειναι 4πιστονες,με το κλασικο κοκκινο χρωμα και προερχονται απο την Carrera 996. Ακολουθει φωτογραφικο υλικο Τα φρενα πριν την τοποθετηση Τα φρενα με το καινουριο κιτ Οι παλιοι δισκοι μαζι με τις παλιες δαγκανες Οι καινουριες δαγκανες Και μολις φορεθηκαν Και μερικες ακομη φωτογραφιες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolias Posted May 27, 2006 Report Share Posted May 27, 2006 τέλεια!!!!! απλά ζηλεύω. χεχεχεχε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted May 27, 2006 Report Share Posted May 27, 2006 Με γειες Κωνσταντίνε! Μπορείς να δώσεις πληροφορίες για κόστος κτλ καθώς ενδιαφέρομαι κι εγώ γι αυτά τα φρένα? Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted May 27, 2006 Report Share Posted May 27, 2006 Ωπ! Αυτα ειναι! Καλοφορετα Κωνσταντινε, σιγουρα οτι καλυτερο εχω ακουσει τον τελευταιο καιρο Welcome to the world of Porsche!!! Φοβερη αισθηση ετσι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted May 27, 2006 Author Report Share Posted May 27, 2006 Ευχαριστω πολυ!! @Nikkosnet Η αισθηση ειναι απλα κορυφαια και παιζει στο δικο της Θεο. Σου δινει την αισθηση,αλλα το κανει κιολας,οτι θα σταματησει με οσα χιλιομετρα και να εχεις. @Stoilas Το κιτ αυτο ειναι το μεγαλο. Υπαρχουν και τα μικροτερα,τα μαυρα,που ειναι απο απλη Boxster. Απο θεμα τιμης ολο το πακετο πηγε στα €2200 καινουριο και €80 τοποθετηση. Ολη η δουλεια εγινε στον Stratis Autosport και μονο καλα λογια εχω να πω!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted May 27, 2006 Report Share Posted May 27, 2006 (edited) Το μεγάλο θέλω κι εγώ αλλά πολλά τα λεφτά ρε γμτ. Edited May 27, 2006 by Stoilas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted May 27, 2006 Report Share Posted May 27, 2006 Mπορεις να βαλεις απο 986 Kωστα και θα σου κοστισει περιπου τα μισα λεφτα. Βεβαια μην ψαρωνετε με το λογοτυπο της Porsche γιατι ουσιαστικα Brembo ειναι. Μετα ειναι τα δυσκολα που θα πρεπει να πληρωνεις και ενα αναλογο κοστος για τακακια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted May 27, 2006 Report Share Posted May 27, 2006 Μετα ειναι τα δυσκολα που θα πρεπει να πληρωνεις και ενα αναλογο κοστος για τακακια. πλέον θα φρενάρεις με ταχύτητα και το χειρόφρενο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted May 27, 2006 Report Share Posted May 27, 2006 Να και μια ουσιαστικη βελτιωση. Καλοριζικα και καλα φρεναρισματα πλεον Κωνσταντινε! Το λεω αυτο διοτι στην Ελλαδα χρειαζομαστε καλα φρενα λογω κακης προσφυσης. Να ρωτησω, αν αλλαξουμε και τρομπα φρενου απο μεγαλυτερο μοντελο (με μεγαλυτερες διαμετρους), τα φρεναρισματα δεν θα ειναι ακομα καλυτερα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted May 27, 2006 Report Share Posted May 27, 2006 η τρόμπα έχει να κάνει μόνο με την αίσθηση στο πεντάλ όχι με την απόσταση ακινητοποιήσης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted May 27, 2006 Report Share Posted May 27, 2006 (edited) καλοριζικα κωστα! Edited May 27, 2006 by OuNkaS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted May 27, 2006 Report Share Posted May 27, 2006 Δεν χρειαζεται να ειναι ακομα καλυτερα. Tα συγκεκριμενα φρεναρουν Carrera 350 ιππων ξεκουραστα και με ιδανικη επιβραδυνση. Ποσο μαλλον το Passat που ειναι κοντα στα 200 αλογα και λιγοτερα κυβικα Αεροπορικα σωληνακια και ενα καλο υγρο φρενων και ειναι οκ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polakias Posted May 27, 2006 Report Share Posted May 27, 2006 Power! Πολύ καλά τα φρένα! ¶ντε καλά πατήματα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted May 27, 2006 Author Report Share Posted May 27, 2006 (edited) Δεν χρειαζεται να ειναι ακομα καλυτερα. Tα συγκεκριμενα φρεναρουν Carrera 350 ιππων ξεκουραστα και με ιδανικη επιβραδυνση. Ποσο μαλλον το Passat που ειναι κοντα στα 200 αλογα και λιγοτερα κυβικα Αεροπορικα σωληνακια και ενα καλο υγρο φρενων και ειναι οκ. Ακριβως αυτο που λες. Ειναι υπεραρκετα. Βεβαια το φρενο μια φορα θα το χρειαστεις και θα τα βγαλει τα λεφτα του. Θελουν προσοχη ομως γιατι υπερεκτιμας την κατασταση αλλα αυτα ειναι λεπτομερειες. Ουτως ή αλλως τα φρενα θελανε αναβαθμιση εξαιτιας και του...επομενου βηματος... Α και μια απορια Νικο,οταν θα θελουν αλλαγη τα τακακια,πρεπει να βαλω μονο εργοστασιακα ή μπορω να βαλω και aftermarket?? Edited May 27, 2006 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skaraviaios Posted May 27, 2006 Report Share Posted May 27, 2006 Κούκλα φίλτατε Κώστα.... Δείχνουν φοβερά.... καλά και σίγουρα φρεναρίσματα και το περιμένω να το δω από κοντά!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted May 27, 2006 Report Share Posted May 27, 2006 Μπορεις να βαλεις και after market Κωνσταντινε. Βεβαια εχω δει και λιγες περιπτωσεις που τα after market σφυριζαν, ενω 2 χρονια τωρα απο τα εργοστασιακα δεν εχω ακουσει το παραμικρο. Αυτο ομως μπορουμε να το δουμε οταν θα ερθει η ωρα. Αυτα που χρειαζεσαι σιγουρα στις αλλαγες, αν παρεις τα εργοστασιακα, ειναι ενα ζευγαρι τακακια, ενα ζευγαρι καλωδια φρενων και ενα σετ με ελασματα και πυρους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted May 28, 2006 Report Share Posted May 28, 2006 η τρόμπα έχει να κάνει μόνο με την αίσθηση στο πεντάλ όχι με την απόσταση ακινητοποιήσης Τοτε στα ιδια μοντελα μεγαλυτερου κυβισμου γιατι εκτος απο δαγκανες και δισκους, βαζουν και μεγαλυτερες τρομπες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted May 28, 2006 Report Share Posted May 28, 2006 Τοτε στα ιδια μοντελα μεγαλυτερου κυβισμου γιατι εκτος απο δαγκανες και δισκους, βαζουν και μεγαλυτερες τρομπες? Γιατί είναι τρόμπες..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted May 28, 2006 Author Report Share Posted May 28, 2006 Μπορεις να βαλεις και after market Κωνσταντινε. Βεβαια εχω δει και λιγες περιπτωσεις που τα after market σφυριζαν, ενω 2 χρονια τωρα απο τα εργοστασιακα δεν εχω ακουσει το παραμικρο. Αυτο ομως μπορουμε να το δουμε οταν θα ερθει η ωρα. Αυτα που χρειαζεσαι σιγουρα στις αλλαγες, αν παρεις τα εργοστασιακα, ειναι ενα ζευγαρι τακακια, ενα ζευγαρι καλωδια φρενων και ενα σετ με ελασματα και πυρους. Ναι Νικο.Τα ειδα αυτα με τα ελασματα κτλ και τους πυρους.Αλλα αργουμε ακομα. χεχε Να σε ρωτησω,συνηθως στα ποσα χιλιομετρα θελουν αλλαγη αυτα?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted May 28, 2006 Report Share Posted May 28, 2006 Eξαρταται απο εσενα............ τα προηγουμενα τακακια καθε ποσα χλμ τα αλλαζες? Λογικα αυτα που φορας τωρα πρεπει να εχουν λιγο πιο σκληρη παστα..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
proudbugowner Posted May 28, 2006 Report Share Posted May 28, 2006 (edited) @koukouroukou: Για να μη ζορίζεσαι... Μεγειές Κώστα και σου εύχομαι να μη χρειαστεί ποτέ να τα δουλέψεις στα όρια χωρίς να το θες ο ίδιος! Edited May 28, 2006 by proudbugowner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted May 28, 2006 Author Report Share Posted May 28, 2006 Τα προηγουμενα που ειχα ηταν και αυτα αγωνιστικα με σκληρη παστα. Γιαυτο κατα μεσο ορο λογικα θα ειναι σαν αυτα που ειχα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andonis Posted May 28, 2006 Report Share Posted May 28, 2006 (edited) καλησπέρα κωστανινε εγώ αν είχα τα φρένα σου θα ήμουν βασιλιάς τελοσπάντων για μένα αν θες τακάκια κάποια στιγμή είναι τα φέροντο τέλεια τακάκια και σταματάνε βεβαια αναλογως την ποιότητα που θες και τα λεφτά που θες τα καλά φέροντο έχουν 200 ευρώ το ζευγάρι... να σου κάνω μια παρατήρηση τα φρένα τα δικά σου όπως είναι όλο το κιτ το έβρισκα γύρω στα 800 ευρώ από γνωστό μου πάντως αν χρειαστείς κάτι εδώ θα είμαι βάλε και υψηλής θα δεις ακόμη ποιο καλά φρένα.. πάντως φιλε μου καλορίζικα είναι πανέμορφα @Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα. Edited May 28, 2006 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted May 28, 2006 Report Share Posted May 28, 2006 μμμ εγω τα ειδα πρωτος!αντε τελειωσε το στρωσιμο?τι λεει ο κυριος παναγιωτης? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS_1.8T Posted May 28, 2006 Report Share Posted May 28, 2006 Textar τακάκια φοράνε από το εργοστάσιο τα Porsche....και τα οποία είναι πάρα πολύ καλά. Οταν έρθει η ώρα για αλλαγή.....απλά θα τα πάρεις σαν Textar τακάκια με τον κωδικό τους....και όχι σαν Porsche τακάκια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...