Jump to content
Guest RGT

''ΗΠΙΑ'' ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΓΙΑ Golf Gt

Recommended Posts

..........Δλδ ποσα να βγαλει ο κακομοιρος ο κινητηρας?

210 απο 1400 κυβικα ειναι ονειρο.

Ο κινητήρας βγάζει όση ισχυ μπορεί να αντέξει το Block του.

Περίεργο θα ήταν να εβγαζε 170 ΗΡ το απλό 1400αρι FSI.

O TSI (δες και πιο πανω) ΕΧΕΙ ΑΛΛΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ protest.gif

Link to comment
Share on other sites

Ο κινητήρας βγάζει όση ισχυ μπορεί να αντέξει το Block του.

Περίεργο θα ήταν να εβγαζε 170 ΗΡ το απλό 1400αρι FSI.

O TSI (δες και πιο πανω) ΕΧΕΙ ΑΛΛΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ protest.gif

Αυτό που λές δέν ισχύει, γιατί οι παράγοντες παραγωγής ενέργειας/ιπποδύναμης είναι πάρα πολλοί.

Ο κυριότερος που θα σου πώ, και υπερβαίνει οτιδήποτε άλλο..... είναι το καύσιμο.......

Είναι ορισμένα όρια που δυστυχώς δέν μπορούν να ξεπεραστούν, όσο αντοχή και να έχει ένας κινητήρας.

Αλλά άμα έχεις αντίθετη άποψη, να το συζητήσουμε.

Link to comment
Share on other sites

....

Είναι ορισμένα όρια που δυστυχώς δέν μπορούν να ξεπεραστούν, όσο αντοχή και να έχει ένας κινητήρας.

Αλλά άμα έχεις αντίθετη άποψη, να το συζητήσουμε.

Προφανώς και εννοείται ότι θα είναι μέσα στα όρια που προσδιορίζονται απο τους νόμους της θερμοδυναμικής!!! (Παρ΄όλα αυτά,η απόδοση του TSI ούτε καν πλησιαζει την ειδική ισχύ παλαιότερων-αγωνιστικων - κινητήρων)

Απλοποίησα το θέμα, επισημαίνοντας το βασικό σημείο δηλ. ότι δεν προκειται για ένα απλό 1400αρι.

Link to comment
Share on other sites

ΠΗΡΑ ΧΘΕΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΝ ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΤΜ.Ο ΠΡΩΤΟΣ ΖΗΤΑΓΕ 1200 ΓΙΑ 210 PS KAI O ΔΕΥΤΕΡΟΣ 1250 ΓΙΑ 212 PS.ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΦΠΑ.ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ +25 PS ΑΦΟΥ ΤΟ GT ΒΓΑΖΕΙ ΑΠΟ ΜΑΜΑ 185 PS ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΜΕΝΟ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΤΙ Η ΜΤΜ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΔΙΝΕΙ +45 PS ΣΤΟ GOLF GTI ΜΕ 1199 ΕΥΡΟ.Ο ΜΠΟΥΛΕΚΟΣ ΚΑΤΙ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΙΣ ΔΟΚΙΜΕΣ.ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ;

Λοιπον αυτα περι δυναμομετρου τα εχουμε πει πολλες φορες!Η mtm και καθε αλλη εταιρια εχει σαν αρχη οτι η υποδυναμη ειναι αυτη που δινει ο κατασκευαστης!Δηλαδη το gt 170 και με προγραμμα 212!

42 αλογα παραπανω δηλαδη και πιστευω οτι δεν ειναι καθολου λιγα!Η b&b λεει μαμα 170 και με προγραμμα 200!Δεν λεει μαμα 185!

Αποψη μου ειναι οτι ασχετα με το ποσα αλογα θα ειναι το αμαξι σου θα εχεις το λιγοτερο 42 αλογα περισοτερα απο μαμα! :D

εχουμε δει 1400αρια να εχουν πανω απο 300 αλογα ρε σεις ενα εργοστασιο δηλ γιατι να μη μπορει να το κανει?

Ακριβως!

Edited by arisgti
Link to comment
Share on other sites

εχουμε δει 1400αρια να εχουν πανω απο 300 αλογα ρε σεις ενα εργοστασιο δηλ γιατι να μη μπορει να το κανει?

Απλά Χρόνη, οι εταιρίες κατασκευής αυτοκινήτων δέν ενδιαφέρονται ΚΑΘΟΛΟΥ για το πόσα άλογα μπορεί να βγάλει max ένας κινητήρας, αλλα τα ΜΕΓΙΣΤΑ για το τί αξιοπιστία θα έχει και το άν κάποιος θα τους το φέρει πίσω κομμάτια.

Όλοι οι κινητήρες έχουν κάποιο "περιθώριο" βελτίωσης, αλλά όλα είναι σχετικά με το :κόστος, πολυπλοκότητα,καυσαέρια,οικονομία κλπ κλπ.

Το να βγάλει κανεις 300 άλογα απο 1400αρι κινητήρα είναι περισσότερο βλακεία παρά κατόρθωμα.

Και να μήν ξεχνάμε ότι ο ΜΟΝΟΣ λόγος δημιουργείας αυτού του κινητήρα ήταν και είναι η οικονομία, και μόνο στην Ελλάδα η δημοτικότητα του οφείλεται και στα πρόσθετα κόστη (τέλη, ασφάλεια).

Κοινώς...ο ξένος θα τον αγοράσει για την οικονομία του, ενώ ο Έλληνας για την "συνήθεια" της φορολογικής πραγματικότητας.

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Με βάση λοιπόν τα πιό πάνω είναι προφανές ότι οι 170 ΗΡ του GT αποδίδονται με ΜΕΓΙΣΤΗ αξιοπιστία (προφανώς οι Γερμανοί δεν θα ήθελαν να τους φέρουν πίσω κομμάτια..).

Που θέλω να καταλήξω? Μα στο ότι ο TSI ως κινητήρας ειδικού σχεδιασμού μπορεί να αποδώσει περισσότερο από την ήδη υπάρχουσα έκδοση με το σκεπτικό ότι ο κατασκευαστής δεν μηδενίζει άμεσα με την πρώτη εκδοση του προϊόντος κάθε ενδεχόμενο μελλοντικής βελτίωσης.

Link to comment
Share on other sites

Με βάση λοιπόν τα πιό πάνω είναι προφανές ότι οι 170 ΗΡ του GT αποδίδονται με ΜΕΓΙΣΤΗ αξιοπιστία (προφανώς οι Γερμανοί δεν θα ήθελαν να τους φέρουν πίσω κομμάτια..).

Που θέλω να καταλήξω? Μα στο ότι ο TSI ως κινητήρας ειδικού σχεδιασμού μπορεί να αποδώσει περισσότερο από την ήδη υπάρχουσα έκδοση με το σκεπτικό ότι ο κατασκευαστής δεν μηδενίζει άμεσα με την πρώτη εκδοση του προϊόντος κάθε ενδεχόμενο μελλοντικής βελτίωσης.

Ναι αλλά το ΠΟΣΟ περιθώριο έχει το κάθε αμάξι εξαρτάται απο πολλά.

Το κυριότερο είναι οι προδιαγραφές του και το σε πόσα και τί μοντέλα θα μπεί.

Ο TSI δέν προβλέπεται να μπεί σε δυνατότερα μοντέλα (σαν τεχνολογία ίσως, άν και έχω πεί ήδη την άποψή μου σε αυτό, όχι σαν κυβισμό), και κατόπιν αυτού έχει μικρό περιθώριο βελτίωσης.

Απο την άλλη ο TFSI έχει ήδη μπείστην διαδικασία εργοστασιακής "βελτίωσης", και αναμένονται μοντέλα 270 ίππων απο το εργοστάσιο.Φαντάσου τί περιθώριο έχει ένας κινητήρας που ΜΑΖΙ με τις εργοστασιακές δικλείδες πάει 70 άλογα πάνω απο την βασική του έκδοση.....

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά το ΠΟΣΟ περιθώριο έχει το κάθε αμάξι εξαρτάται απο πολλά.

Ο TSI δέν προβλέπεται να μπεί σε δυνατότερα μοντέλα (σαν τεχνολογία ίσως, άν και έχω πεί ήδη την άποψή μου σε αυτό, όχι σαν κυβισμό), και κατόπιν αυτού έχει μικρό περιθώριο βελτίωσης.

Οταν με προγραμμα και εξατμιση παει στα 240 αλογα δηλαδη +70 ειναι λιγο?Ο tfsi με προγραμμα και εξατμιση τοσο παιρνει και αυτος +70.Ασε που πληροφοριες λενε οτι βγαινει κιτ κοντα στα 300 αλογα ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑΣ! :D:heart:<_<^_^:lol:

Αποψη μου ειναι οτι ειναι ενα καταπληκτικο μοτερ και εξισου βελτιωσιμο οπως οι ολοι οι τουρμπατοι κινητηρες του group vag και δεν αποκλειεται να δουμε το golf 6 gti με τεχνολογια κινητηρα tsi!

Edited by arisgti
Link to comment
Share on other sites

Οταν με προγραμμα και εξατμιση παει στα 240 αλογα δηλαδη +70 ειναι λιγο?Ο tfsi με προγραμμα και εξατμιση τοσο παιρνει και αυτος +70.Ασε που πληροφοριες λενε οτι βγαινει κιτ κοντα στα 300 αλογα ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑΣ! ;);):D:D:lol:

Αποψη μου ειναι οτι ειναι ενα καταπληκτικο μοτερ και εξισου βελτιωσιμο οπως οι ολοι οι τουρμπατοι κινητηρες του group vag και δεν αποκλειεται να δουμε το golf 6 gti με τεχνολογια κινητηρα tsi!

Μάλλον έχεις μπερδευτεί.

Για να πάει 240 χρειάζεται ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑΣ.

Απο το site της B&B....

Stufe 3

BB 1K M12

# B&B Spezialturbolader mit geändertem Abgaskrümmer

# Einbau eines geänderten Luftansaugsystems

# optimierte Ladeluftkühlung

# B&B Sportabgasanlage für geringeren Abgasgegendruck

# angepasste Elektronik/Steuergerätänderung

# Optimierung der Ansaugwege und Luftführungen

# Modifikation der Zünd- und Einspritzanlage

# Motorabstimmung

>>B&B Golf GT 1.4 TSI ca.176 kW / 240 PS

>>Drehmoment ca.360 Nm bei 2.900 U/min

Κοινώς 70 άλογα...με άγνωστη τιμή προς το παρόν.

Το Gti απο την άλλη, σε τελικό σταδιο EVO απο την B&B πάει 350....κοινώς.....150 άλογα διαφορά.....

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον έχεις μπερδευτεί.

Για να πάει 240 χρειάζεται ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑΣ.

Απο το site της B&B....

Stufe 3

BB 1K M12

# B&B Spezialturbolader mit geändertem Abgaskrümmer

# Einbau eines geänderten Luftansaugsystems

# optimierte Ladeluftkühlung

# B&B Sportabgasanlage für geringeren Abgasgegendruck

# angepasste Elektronik/Steuergerätänderung

# Optimierung der Ansaugwege und Luftführungen

# Modifikation der Zünd- und Einspritzanlage

# Motorabstimmung

>>B&B Golf GT 1.4 TSI ca.176 kW / 240 PS

>>Drehmoment ca.360 Nm bei 2.900 U/min

Κοινώς 70 άλογα...με άγνωστη τιμή προς το παρόν.

Το Gti απο την άλλη, σε τελικό σταδιο EVO απο την B&B πάει 350....κοινώς.....150 άλογα διαφορά.....

Εχεις την εντυπωση οτι μονο η b&b βελτιωνει το gt??

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω ρε παιδιά, μπορεί να κάνω λάθος. Κρίνω απο το GT μου που στους ελληνικούς κωλόδρομους η 1η και 2α είναι όλο σπινιαρίσματα (εντάξει όχι και σε όλους τους δρόμους).

Πάντως κατα την γνώμη μου 200+ άλογα (μετατροπες κτλπ) και μπροστά κίνηση είναι ενας συνδιασμός που δέν ταιριάζει. Δηλαδή εγώ αν είχα το GTi θα το άφηνα όπως είναι, μια χαρά πάει και παραμένει αξιόπιστο. Δηλαδή και στο GT τώρα άντε να το ανέβαζα στα 210 για να παίζει σαν GTi, αλλα πρώτα θα με ενδιαφερόμουν για μπλοκέ. Αλήθεια έχει βάλει κανένας;

Link to comment
Share on other sites

εχω να πω δυο πραματα: ενας μηχανικος γνωστος μου,οχι φιλος, παει σε κατι σεμιναρια για τους fsi κιντηρες και μουπε οτι δεν τους παει γιατι καινε λαδι,οκ, δουλευουν με πολυ φτωχο μιγμα,οκ, χαλανε,αντε πες οκ, και καποιοι απο εκει απο τα σεμιναρια εχουν πει και εχουν δει πολλα gt που ναι δουλευαν απροβληματιστα αλλα λεει εκαναν 40 και 50000 χλμ μεσα στο καλοκαιρι κ τρυπησαν πιστονι... οι κινητηρες,ειπε, δοκιμαστικαν στη γερμανια και οχι στην ελλαδα που εχει μεγαλυτερες θερμοκρασιες. δεν θα πω οτι τον πιστευω αλλα ουτε και οτι δεν τον πιστευω. απλα με αφηνει αδιαφορο επειδη εγω δεν εχω δει κατι με τα ματια μου. το δευτερο ειναι οτι,ενας φιλος τα τελευταια 4 χρονια εβαλε σε ενα αμαξι που εχει εισαγωγη και εξαγωγη απο την ιδια μερια,καταλλαβτε οτι μιλαω για πουντο, και το εχει 1400,του εβαλε σφυρηλατα πιστονια,μ ο ν ο,και δεν γυαλησε καν τους κυλινδρους,μια τουρμπινιτσα και εξατμιση κτλ κτλ θελω να πω οτι ουτε κυβικα αναιβασε και δουλεις 1,9 πιεση τα απο τοτε και βγαζει 250 αλογακια .. οποτε , ΝΑΙ , πιστευω οτι το γκολφ μπορει να τα φτασει απροβληματιστα. και ακομα εχω δει κοντρα με gti & gt μαμα και τα δυο 1200 μετρα ανηφορα,και ναι,θαπερνα το gt και θα τουβαζα προγραμμα και εξατμιση θα πηγαινε οσα αλογα πηγαινε αλλα θα ανοιγε πολυ πιο ψυχομενα απο αλλα αμαξια με τα ιδια νορμαλ αλογα,αφου θα τα περνουσε με χαρακτηριστικη ευκολια. αν θελετε να συνεχισω την κοντρα... εχασαν και τα δυο απο ενα ΜΟΝΟΠΕΤΑΛΟΥΔΟ σαξο γνωστου μου και μη βιστειτε, χωρις νιτρα. με kent καπακι εξατμιση προγραμμα.ουτε πιστονια ουτε τιποτα.τελοσπαντον εγω αλλαξα αμαξι αλλα μακαρι ναχα παρει το gti...

Edited by damarlakisat
Link to comment
Share on other sites

εχω να πω δυο πραματα: ενας μηχανικος γνωστος μου,οχι φιλος, παει σε κατι σεμιναρια για τους fsi κιντηρες και μουπε οτι δεν τους παει γιατι καινε λαδι,οκ, δουλευουν με πολυ φτωχο μιγμα,οκ, χαλανε,αντε πες οκ, και καποιοι απο εκει απο τα σεμιναρια εχουν πει και εχουν δει πολλα gt που ναι δουλευαν απροβληματιστα αλλα λεει εκαναν 40 και 50000 χλμ μεσα στο καλοκαιρι κ τρυπησαν πιστονι... οι κινητηρες,ειπε, δοκιμαστικαν στη γερμανια και οχι στην ελλαδα που εχει μεγαλυτερες θερμοκρασιες

Ποιός πρόλαβε και έκανε 50.000 χλμ με GT στην ελλάδα, δεν νομίζω να υπάρχει GT αυτη την στιγμή με περισσότερα απο 20.000χλμ στους ελληνικούς δρόμους.

Είναι μεγάλο ρίσκο για την VW να βγεί αναξιόπιστος ο TSi, άλλο να καίνε λίγο λάδι οι fsi και άλλο να πάρεις πιστόνια στο χέρι μετά απο 2 χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να καταλάβω την νοοτροπία που μας περικλείει. Θέλουμε να έχουμε ένα αυτοκίνητο που να κάιει 5 λίτρα στα 100 και να βγάζει 500 άλογα. Αν όσοι από εδώ μέσα θέλανε ένα δυνατό και γρήγορο αυτοκίνητο, ας δίνανε 30.000 να πέρνανε το μεγάλο. Από το να δώσει κανείς 26000 και να βάλει άλλα 1200¤ για πρόγραμμα με απότερο σκοπό να φτάσει το GTI το θεωρώ λίγο ανόητο. Το αυτοκίνητο είναι πολύ φιλικό, άνετο και πολύ εύχρηστο μέσα στην πόλη. Με 60¤ έχουμε κάνει με ένα φιλαράκι 1000 χλμ στο στρώσιμο!!! Είναι πολύ οικονομικό με φυσιολογικούς ρυθμούς. Αν όμως κάποιος θέλει να κινηθεί γρήγορα, οι καταναλώσεις ανεβαίνουν. Και με ένα πρόγραμμα θα ξεπερνάει την κατανάλωση του GTΙ. Ποιος ο λόγος δηλαδή; Τα λιγότερα ασφάλιστρα; Τα 200¤ το χρόνο στα τέλη; Δεν λέω όχι μην το κάνετε και ούτε είμαι εναντίον κανενός. Απλά το οδήγησα το αυτοκίνητο και ομολογώ ότι μου άρεσε πάρα πολύ. Δεν αξίζει να το συγκρίνεται με ένα Gti. Ούτε να προσπαθείτε να το κάνετε σαν GTI. Αλλού είναι το ένα και αλλού το άλλο. Δεν του αξίζει τέτοια μοίρα. Αλλού είναι το ένα και αλλού το άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Για τη σκαστρα στο GT ξεχασε το!Η μαμα ειναι ηλεκτρονικα ελεγχομενη και με αλλη σκαστρα θα υπαρχει προβλημα διατηρησης σταθερης πιεσης.Ο δημιουργος του TSI δηλωσε πως ο κινητηρας μπορει να δουλεψει απροβληματιστα εως και 200PS,αρκει η βελτιωση να γινει σωστα!!!!!Απο εκει και πανω ομως υπαρχουν προβληματα,κυριως με τη ροη του αερα στο turbo.

Link to comment
Share on other sites

Guest Vangelis

Καλημέρα κι από εμένα. Είμαι νέο μέλος και αυτό είναι το 1ο μου Post.

Πρόσφατα έγινα κι εγώ κάτοχος ενός GT. Γενικά τα περί αξιοπιστίας, υψηλών πιέσεων στο μοτέρ κλπ θεωρώ ότι είναι η μισή αλήθεια και γενικώς στην πράξη θα αποδειχτούν...

(Έτσι μου έλεγαν και για το Rover 25 που είχα πρίν, και το κράτησα 5 χρόνια, χωρίς να το χαϊδεύω, και δεν έβγαλε το παραμικρό)

Δηλαδή τα μπλοκ και τα πιστόνια των diesel κινητήρων που τραβάνε πολλαπλάσιες πιέσεις τι παθαίνουν ;

Συμφωνώ ότι άλλη η φιλοσοφία του GT και άλλη του GTI. Και προσωπικά την άνεση του GT δεν την αλλάζω με τα 30 άλογα διαφοράς! Όσον αφορά βελτιώσεις, αν μετά απο 2-3 χρόνια το συνηθίσω και το "βαρεθώ", ίσως βάλω κάτι που ως τότε θα είναι δοκιμασμένο !!! Το TSI έχει πολύ μέλλον μπροστά του...

Ας αφήσουμε λοιπόν την VW να συνεχίσει να μας εκπλήσσει ! :)

Link to comment
Share on other sites

και το GT και το GTi πιστευω ειναι αξιοπιστα αν δε βαλει κανεις το χερακι του...

απο εκει και περα το θεμα ειναι που μπορει να φτασει η βελτιωση του ενος και που του αλλου?! :):lol:

σαφως ενας 2λιτρος κινητηρας ειναι μεγαλυτερο "πατημα"!

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω και εγώ κάτι παίδες? Πέρα από το πρόγραμμα που δίνει η αντιπροσωπεία και γνωστός βελτιωτικός οίκος, τι άλλο μπορύμε να κάνουμε για να βελτιώσουμε ένα GT? Η σκάστρα που αναφέρθηκε είναι κλειστού τύπου όπως στα 20VT?

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω και εγώ κάτι παίδες? Πέρα από το πρόγραμμα που δίνει η αντιπροσωπεία και γνωστός βελτιωτικός οίκος, τι άλλο μπορύμε να κάνουμε για να βελτιώσουμε ένα GT? Η σκάστρα που αναφέρθηκε είναι κλειστού τύπου όπως στα 20VT?

Είναι κλειστού τύπου αλλά με την σημαντική διαφορά ότι εδώ είναι ελεγόμενη από τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου.

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω και εγώ κάτι παίδες? Πέρα από το πρόγραμμα που δίνει η αντιπροσωπεία και γνωστός βελτιωτικός οίκος, τι άλλο μπορύμε να κάνουμε για να βελτιώσουμε ένα GT? Η σκάστρα που αναφέρθηκε είναι κλειστού τύπου όπως στα 20VT?
Επειδή βλέπω ότι ψάχνεσαι για να το αγοράσεις, πρέπει να έχεις υπόψη σου ότι το max που μπορεί να βελτιωθεί ο tsi με λογικό κόστος είναι γύρω στα 210 άλογα. Από εκεί και μετά ξεφεύγει πολύ το κόστος. Αν έχεις υπόψη σου περισσότερη βελτίωση και υψηλά περιθώρια θα πρέπει να δεις προς gti μεριά. Όσο για τα πειράματα με σκάστρες κτλ το ποιο πιθανό είναι να του κάνεις κακό και όχι καλό (προς το παρόν τουλάχιστο). Σημείωσε επίσης ότι το gt δουλέύει ήδη στο 1,5bar πίεση ενώ το gti 0,6bar... :o

:)

Edited by Γιάννης
Link to comment
Share on other sites

Γιάννη η επίτευξη 210 αλόγων στο μελλοντικό μου GT είναι ΤΕΛΕΙΑ για εμένα! Μου είναι υπεραρκετά! :D Αρκεί μέχρι εκεί να μην υπάρχει πρόβλημα αξιοπιστίας... Από θέμα εξάτμισης γνωρίζουμε κάτι?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.