-
Who's Online 0 Members, 0 Anonymous, 118 Guests (See full list)
- There are no registered users currently online
-
Member Statistics
-
Forum Statistics
41.2k
Total Topics559k
Total Posts
-
Last 3 posts
-
By Nikos Theonas · Posted
Καλημέρα, καλή εβδομάδα, καλές γιορτές και καλά μου ξεμπερδέματα... Όπως αναφέρω και στον τίτλο, πήραμε την απόφαση να αναβαθμίσουμε ένα GOLF τέταρτης γενιάς από ντιζάτο (AGU) σε ηλεκτρόγκαζο. Προμηθευτήκαμε: Πεταλούδα πετάλι γκαζιού Δύο λάμδα Δύο κνοκ MAF MAP Σετ πολλαπλασιαστές και φυσικά εγκέφαλο με την καλωδίωσή του. Έγινε όλη η εγκατάσταση και κάπου εδώ φτάνουμε στο σημείο όπου πρέπει να ενωθούν οι φίσες από την καλωδίωση του οχήματος, με την καινούρια. Το αυτοκίνητο έχει τρις φίσες στον νεροχύτη για την καμπίνα (ΠΡΑΣΙΝΗ, ΜΠΕΖ, ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ) και μια φίσα δέκα πιν στο λούκι κάτω από το φιλτροκούτι. Η καλωδίωση του ηλεκτρόγκαζου είναι απο ARX κινητήρα (πιθανών από τετρακίνητο octavia) και έχει πέντε φίσες για την καμπίνα (ΜΠΛΕ για πετάλι, ΜΑΥΡΗ, ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ, ΜΠΕΖ, ΛΕΥΚΗ) και μια δεκατεσσάρων πιν στο κανάλι κάτω από την μπαταριά. Υπάρχει κάποιος που να έχει κάνει αυτή την εργασία και να γνωρίζει με σιγουριά πως πρέπει να συνδεθούν οι φίσες? Νέο Φύλλο εργασίας του Microsoft Excel.xlsx -
Έχουν θέματα κυριως golf 6 και Scirocco, σε Eos του 08 τι μοτερ φορας;
-
-
Topics feed
-
Recent Status Updates
-
Καλησπέρα παιδιά.. έχω ένα golf tsi 170 με πρόγραμμα καί φίλτρο ανοικτό. Αγόρασα μια σκαστρα ανοικτού τύπου forge πού μου πρότεινε ο μηχανικός και αφού την αγόρασα μετά μου είπε έπρεπε να αφήσεις την μαμά οπότε την έβγαλα και δεν είχα κάνει πάνω από πενήντα χιλιόμετρα. Τί μου προτείνεται? Καί το άνοιγμα της σκαστρασ είναι ένα μικρό σφύριγμα και εντάξει το καταλαβαίνω αυτό γιατί είναι θέμα συμπίεσης.· 1 reply
-
Καλημέρα στην παρέα. Κάτοχος VW passat 1.8T Tiptronic ( 3bg) 2001 μοντέλο με 114.000 χλμ.· 1 reply
Απροειδοποιητα και χωρις κανένα πρόβλημα ποτε το αυτοκίνητο μπήκε σε κατάσταση "limp mode " κάτι σαν SAFE MODE. Η ένδειξη των ταχυτήτων στο καντράν κοκκινισε ολόκληρη και έχει "μόνο την 3η ταχύτητα μέσα " ώστε να κινείται όσο χρειάζεται. Δεν δουλεύει καμία επιλογή από το σειριακό η το αυτοματο σασμαν ενώ στην πρώτη εμπλοκή ταχύτητας από νεκρό η πάρκινγκ " κλωτσαει" . Το μετέφερα με οδική στην Καρεντα Ηρακλείου Κρήτης και στο διαγνωστικό έβγαλε το σφάλμα P1820 ( ρυθμιστική βαλβίδα πιεσης 2 βραχυκύκλωμα με θετικό) Εκεί στο συνεργείο μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι γι αυτό διότι η VW έχει σταματήσει να παράγει ανταλλακτικα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Τι κάνω λοιπόν τους λέω; το πετάω το αυτοκίνητο; ... είχε ποτέ κάποιος παρόμοιο πρόβλημα; περιμένω την βοήθεια σας πριν το ανεβάσω προς αναζήτηση λύσης στην Αθήνα....
-
-
Popular Contributors
-
Members
No members to show