Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Chrisantz

Κατανάλωση 1.5 TSI 150HP (Βενζίνη)

Recommended Posts

Καλησπέρα σας,

 

Το συγκεκριμένο μοντέλο διαθέτει 50lt τεπόζιτο και η VW δίνει εντός πόλης 8,2lt.

 

Καθαρά κέντρο αθήνας και βουλιαγμένης καθημερινά για ένα μήνα και 8 μέρες κατάφερα στο Normal να βγάλω 7,9. Βενζίνη Shell V-Power Racing.

Άρα έχοντας 7.9lt/100km (5000/7.9=633km) θα πρέπει να μου βγάλει 633km. 

Το ερώτημα είναι, γιατι μου δείχνει 30χλμ ακόμη έχοντας όντως 7,9lt κατανάλωση και κάνει 562km. 

562+30=592 (άντε 600... τα 33 τα έφαγε η μαϊμου?)

Είναι η περίοδος που το επηρέασε μέχρι να πιάσει τα 7.9? 8,2 είχα τα πρώτα 20 km και μετά έπεσε στα 7,9 σιγά σιγά.

και πάλι με 8,2 θα έπρεπε να βγάλω 610.

IMG_20200218_184834.jpg

IMG_20200218_184909.jpg

Edited by Chrisantz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχω την εντύπωση ότι είχα διαβάσει κάπου, ότι την αυτονομία την υπολογίζει από την μέση κατανάλωση των τελευταίων 2000-2500 χλμ.
Ή ίσως να δίνει ένα περιθώριο ασφαλείας.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago , Chrisantz said:

Καλησπέρα σας,

 

Το συγκεκριμένο μοντέλο διαθέτει 50lt τεπόζιτο και η VW δίνει εντός πόλης 8,2lt.

 

Καθαρά κέντρο αθήνας και βουλιαγμένης καθημερινά για ένα μήνα και 8 μέρες κατάφερα στο Normal να βγάλω 7,9. Βενζίνη Shell V-Power Racing.

Άρα έχοντας 7.9lt/100km (5000/7.9=633km) θα πρέπει να μου βγάλει 633km. 

Το ερώτημα είναι, γιατι μου δείχνει 30χλμ ακόμη έχοντας όντως 7,9lt κατανάλωση και κάνει 562km. 

562+30=592 (άντε 600... τα 33 τα έφαγε η μαϊμου?)

Είναι η περίοδος που το επηρέασε μέχρι να πιάσει τα 7.9? 8,2 είχα τα πρώτα 20 km και μετά έπεσε στα 7,9 σιγά σιγά.

και πάλι με 8,2 θα έπρεπε να βγάλω 610.

IMG_20200218_184834.jpg

IMG_20200218_184909.jpg

Ο δείκτης μέσης κατανάλωσης, σχεδόν ποτέ δεν είναι αξιόπιστος ως προς την ακρίβεια της μέτρησης...Σχεδόν πάντα, δείχνει κατά τι λιγότερη κατανάλωση. Προφανώς η μέση κατανάλωση σου στα 562 χλμ είναι παραπάνω (ίσως τα 8,2 που ανέφερες, ίσως και λίγο περισσότερο) και για αυτό χτύπησες κόκκινο στον δείκτη που μεταφράζεται σε υπόλοιπο 30 χλμ. (ούτε βέβαια και αυτό το μέγεθος στο καντράν είναι απολύτως δεδομένο). Ωστόσο, το πλέον ενδεδειγμένο είναι να αγνοήσεις τον δείκτη μέσης κατανάλωσης (έχοντας τον μόνο για μπούσουλα) και να κάνεις δικές σου μετρήσεις απο γέμισμα σε γέμισμα. Έτσι μόνο θα έχεις πραγματικό αποτέλεσμα.

Και το δικό μου (ίδιο τεπόζιτο, αλλά με DSG 7) 7,8 - 8,3 καταναλώνει και όταν φτάνει τις 2 τελευταίες κάτω γραμμές, μετά απο 5-10 χλμ φουλάρω για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο!

Edited by pafsi

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago , Chrisantz said:

Καλησπέρα σας,

 

Το συγκεκριμένο μοντέλο διαθέτει 50lt τεπόζιτο και η VW δίνει εντός πόλης 8,2lt.

 

Καθαρά κέντρο αθήνας και βουλιαγμένης καθημερινά για ένα μήνα και 8 μέρες κατάφερα στο Normal να βγάλω 7,9. Βενζίνη Shell V-Power Racing.

Άρα έχοντας 7.9lt/100km (5000/7.9=633km) θα πρέπει να μου βγάλει 633km. 

Το ερώτημα είναι, γιατι μου δείχνει 30χλμ ακόμη έχοντας όντως 7,9lt κατανάλωση και κάνει 562km. 

562+30=592 (άντε 600... τα 33 τα έφαγε η μαϊμου?)

Είναι η περίοδος που το επηρέασε μέχρι να πιάσει τα 7.9? 8,2 είχα τα πρώτα 20 km και μετά έπεσε στα 7,9 σιγά σιγά.

και πάλι με 8,2 θα έπρεπε να βγάλω 610.

IMG_20200218_184834.jpg

IMG_20200218_184909.jpg

Πόσα χιλιόμετρα έχει το αμάξι σου??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτοι οι δεικτες δεν ειναι ακριβεις 100% οπως επισης και το ταχυμετρο. Πας με 150 και αν βαλεις το google maps θα σου δειχνει οτι πας με 142.

Αυτο δεν ειναι προβλημα του αυτοκινητου. Θελω να πω οτι δεν εχει καποια βλαβη εαν αυτο σε απασχολει. Απλα εχει 98% ακριβεια αντι για 100%. Να σε ρωτησω κατι.. Γιατι βαζεις racing βενζινη? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago , Chrisantz said:

Σύνολο 575

 

Καλημέρα.

 

Φίλε μου είναι ακόμα πολύ νωρίς για να έχεις πλήρη εικόνα στης καταναλώσεις κτλ.

 

Μετά από 3000 5000 χιλιόμετρα θα βλέπεις τα νούμερα να πέφτουν.

 

Επίσης μια μέθοδο για να ρίξεις τα νούμερα (της κατανάλωσης) και να αυξήσεις τα πόσοστα στο καύσιμο (το trip computer )  

 

Είναι να αλλάζεις ταχύτητες (ανέβασμα- κατέβασμα) πάντα με της ενδειξης που σου εμφανίζει στο κοντέρ.

 

Ο κινητήρας είναι ακόμα άστρωτος

 

Edited by OMINUS

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, Alfisti said:

Αυτοι οι δεικτες δεν ειναι ακριβεις 100% οπως επισης και το ταχυμετρο. Πας με 150 και αν βαλεις το google maps θα σου δειχνει οτι πας με 142.

Αυτο δεν ειναι προβλημα του αυτοκινητου. Θελω να πω οτι δεν εχει καποια βλαβη εαν αυτο σε απασχολει. Απλα εχει 98% ακριβεια αντι για 100%. Να σε ρωτησω κατι.. Γιατι βαζεις racing βενζινη? 

Το γνωρίζω οτι εχει μια απόκλιση του 0.5% οχι 2%.

Racing βαζω γιατι στο citroen που ειχα πριν σε σύγκριση με την απλη (παντα shell) μου εβγαζε ~15km παραπανω και επισης αρπαζει πιο εντονα σε 1-2 και 5-6 αλλα για 5-6ακομη ειναι νωρις γιατι ειμαι στρώσιμο ακομη.

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, OMINUS said:

 

Καλημέρα.

 

Φίλε μου είναι ακόμα πολύ νωρίς για να έχεις πλήρη εικόνα στης καταναλώσεις κτλ.

 

Μετά από 3000 5000 χιλιόμετρα θα βλέπεις τα νούμερα να πέφτουν.

 

Επίσης μια μέθοδο για να ρίξεις τα νούμερα (της κατανάλωσης) και να αυξήσεις τα πόσοστα στο καύσιμο (το trip computer )  

 

Είναι να αλλάζεις ταχύτητες (ανέβασμα- κατέβασμα) πάντα με της ενδειξης που σου εμφανίζει στο κοντέρ.

 

Ο κινητήρας είναι ακόμα άστρωτος

 

Ναι αυτο νομιζω και γω. 

Αυτο με τις ταχύτητες το κανω ευλαβικά. 1500στρ και αλλαγη.

 

Εβαλα χτες βενζίνη και επιτόπου μου εβγαλε 630. Μια ιδια καθημερινη μου διαδρομη οπως πριν και μου εβγαλε 7 μεσω ορο και 640km. Νομιζω οτι αυτη τη φορα θα βγαλω περισσότερα γιατι στο αντίστοιχο αρχικο γεμισμα και με την ιδια διαδρομη μου ειχε δωσει 8 και 620.

IMG_20200219_085705.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, Alfisti said:

Ραφηνα και πισω σημερα το πρωι με κινηση

IMG_20200219_134308.jpg

Σε ανοιχτό δρομο ναι, οκ. Ειναι πολυ καλο στην κατανάλωση. Εγώ το δοκιμάζω μες την πολη και κίνηση για να δω και ποσο αποκληση θα εχει απο τα καθαρα ιδανικα νούμερα.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minutes ago, Chrisantz said:

Σε ανοιχτό δρομο ναι, οκ. Ειναι πολυ καλο στην κατανάλωση. Εγώ το δοκιμάζω μες την πολη και κίνηση για να δω και ποσο αποκληση θα εχει απο τα καθαρα ιδανικα νούμερα.

 

Ραφηνα και πισω απο Αγια Παρασκευη και μετα ολη τη Μαραθωνος δεν ειναι ακριβως ανοιχτος δρομος. Εχει κινηση αρκετη με stop n go, εχει κινηση ηπια, εχει και καποιο σημειο να πας με 80 για 30". Νομιζω οτι ειναι κοντα στον μεικτο κυκλο.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago , Chrisantz said:

Ναι αυτο νομιζω και γω. 

Αυτο με τις ταχύτητες το κανω ευλαβικά. 1500στρ και αλλαγη.

 

Εβαλα χτες βενζίνη και επιτόπου μου εβγαλε 630. Μια ιδια καθημερινη μου διαδρομη οπως πριν και μου εβγαλε 7 μεσω ορο και 640km. Νομιζω οτι αυτη τη φορα θα βγαλω περισσότερα γιατι στο αντίστοιχο αρχικο γεμισμα και με την ιδια διαδρομη μου ειχε δωσει 8 και 620.

IMG_20200219_085705.jpg

 

Θα στρώσουν σιγά σιγά.

 

Σε μεγάλες διαδρομες αυξάνεται το ποσοστό στα χιλιομετρα που μπορεί να βγάλει.

 

Εμένα με 70αρι ρεζερβουάρ έχω δει πάνω 1000 χιλιόμετρα σε αυτονομια.

 

 

 

Αλλά θα πάρεις ξεκάθαρα νούμερα όταν κάνεις χιλιόμετρα. (Εγώ θα έλεγα μετά τα 5000 χιλιόμετρα )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχεις χαμηλότερο αμάξι με καλύτερη αεροδυναμική και χαμηλότερη κατανάλωση. Τα SUV υποφέρουν σε αυτόν τον τομέα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπερα επισης εχω διαβασει οτι και να μηδενισει η ενδειξη για χιλιομετρα μπορει να βγαλει καμια 10αρια παραπανω. Ειχα δει βιντεακια στο youtube που καναν τεστ ποσα χλμ θα κρατησει αφου μηδενισει η ενδειξη. Εχε και αυτο στα υποψιν σου.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago , Scarecrow_7 said:

Καλησπερα επισης εχω διαβασει οτι και να μηδενισει η ενδειξη για χιλιομετρα μπορει να βγαλει καμια 10αρια παραπανω. Ειχα δει βιντεακια στο youtube που καναν τεστ ποσα χλμ θα κρατησει αφου μηδενισει η ενδειξη. Εχε και αυτο στα υποψιν σου.

Το επιβεβαιώνω και εγώ αυτό και από το δικό μου αμάξι, και ας είναι ποιο παλιό μοντελο.

 

Αλλά προσέξτε παίζει μεγάλο ρόλο το πώς θα οδηγήσεις το αμάξι για να κάνεις τα χιλιόμετρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ συμφορουμιτες! Θα επανέλθω σε κάνα μήνα + με τα νέα δεδομένα. Μέχρι στιγμής εχω απο ανεφοδιασμό 60km και μέση κατανάλωση 7.1 (ίδιες διαδρομές) λογικα θα βγάλει παραπάνω. Θα επανέλθω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως στην κατηφόρα δεν καίει τιποταbf3d2b267e1f52a9c6eaeb9144caa725.jpg

Στάλθηκε από το CLT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

ειναι και το κομματι που βοηθαει...jon bon jovi-keep the faith

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεύτερο γέμισμα με έφτασε με 7,5lt/100 μέσα στην πολη κατανάλωση και 594klm +30ρεσέρβα. (~625)

Πρίν χτυπήσει η καραντίνα είχα πάει μέχρι και 7,1lt/100 αλλά μετα με μικρές διαδρομές μικρότερες του 20λεπτου ανέβηκε στα 7,5.

Μετά τον ανεφοδιασμό λέει (680).

 

Τώρα αυτό το ντεπόζιτο θα το πάω στο σπόρτ με νευρική οδήγηση και αλλαγές απο 2000 στροφές μέχρι 3500 να δώ πόσο θα κάψει. η θα πάω για γέμισμα σύντομα ή στο συνεργείο χαχαχα...:roadrage::lol:

Όπως το βλέπω θα μου βγάλει ~550.

 

Η βενζίνη πάντα στις μετρήσεις μου είναι shell Vpower racing απο το ίδιο πρατήριο.

IMG_20200611_084954.jpg

IMG_20200611_085456.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν και καταλαβαίνω πως θες να δεις την αυτονομία του οχήματος, θα σου πρότεινα γενικά να αποφεύγεις το να το στεγνώνεις τελείως το ντεπόζιτο.

Keep in mind πως η αντλία βενζίνης ψύχεται καλύτερα όταν είναι βυθισμένη μέσα σε βενζίνη στο ντεπόζιτο. Με το να το αφήνεις να κατέβει τόσο γενικά θερμένεται παραπάνω η αντλία και της μειώνεις τον χρόνο ζωής.

Καλό practice είναι με το που φτάνεις στο 1/4 του ρεζερβουάρ να ξαναγεμίζεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, doggy said:

Αν και καταλαβαίνω πως θες να δεις την αυτονομία του οχήματος, θα σου πρότεινα γενικά να αποφεύγεις το να το στεγνώνεις τελείως το ντεπόζιτο.

Keep in mind πως η αντλία βενζίνης ψύχεται καλύτερα όταν είναι βυθισμένη μέσα σε βενζίνη στο ντεπόζιτο. Με το να το αφήνεις να κατέβει τόσο γενικά θερμένεται παραπάνω η αντλία και της μειώνεις τον χρόνο ζωής.

Καλό practice είναι με το που φτάνεις στο 1/4 του ρεζερβουάρ να ξαναγεμίζεις.

Α, οκ. Ευχαριστώ πολύ για την συμβουλή. Δεν το γνώριζα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

εν ετη 2020 στρωνετε ακομα κινητηρες?να μοθ πεις να κανεις καμια 500αρια να στρωσεις λιγο τα φρενα,ισως λιγο το κιβωτιο αλλα ως εκει

μη φοβαστε τα μοτερ δεν εχουν γρεζια μεσα

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago , DubbeR_ChRoniS said:

εν ετη 2020 στρωνετε ακομα κινητηρες?να μοθ πεις να κανεις καμια 500αρια να στρωσεις λιγο τα φρενα,ισως λιγο το κιβωτιο αλλα ως εκει

μη φοβαστε τα μοτερ δεν εχουν γρεζια μεσα

Καλημέρα. Είσαι και εσύ από αυτούς που λένε (είχα κουβέντα πριν λίγο) ότι όλα τα μοτέρ πλέον είναι δουλεμένα; Αν ναι κάνε μου λίγο εικόνα τον χώρο και την έκταση αυτού.

Οκ να γίνει ένας δειγματοληπτικός έλεγχος αλλά ως εκεί.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως το βιβλιαράκι έλεγε σχεδόν αυτολεξεί
"Για τα πρώτα 2000χλμ μην ελξετε και μην υπερβείτε τα 2/3 των στροφών"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...