-
Who's Online 3 Members, 0 Anonymous, 101 Guests (See full list)
-
Member Statistics
-
Forum Statistics
41.2k
Total Topics558.9k
Total Posts
-
Last 3 posts
-
By Dim_Tiguan · Posted
Οχι , δεν έχει αλλάξει. DCC δεν έχει , οποτε δεν έχω και την πολυτέλεια της αλλαγής της ρύθμισης. Διαβάζω , πάντως, από πολλούς αντίστοιχες διαπιστώσεις -ίσως απλώς να είμαστε συνηθισμένοι σε sedan με σαφώς πιο άνετες αναρτήσεις. Θα περίμενα πάντως ένα τέτοιο αμάξι να σιδερώνει τις ανωμαλίες πιο καλά -
Καλησπέρα σας. Γράφω εκ μέρους κολλητού φίλου, το παρακάτω κείμενο, καθόσον είναι άσχετος με την τεχνολογία. Είναι νέος ιδιοκτήτης - κάτοχος ενός μεταχειρισμένου οχήματος VW Polo 1.4 Diesel, με τα παρακάτω στοιχεία: Ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας: 21/08/2014 Χιλιόμετρα: 135.000 Αριθμός Κυκλοφορίας: ΝΜΒ3924 Αριθμός Πλαισίου: WVWZZZ6RZGY046906 Με το παρόν ηλεκτρονικό μήνυμα, θα ήθελα σας παρακαλώ μερικές πληροφορίες για την περιοδική συντήρηση του εν λόγω οχήματος, μιας και αδυνατώ να βγάλω άκρη με το αρχείο προγενέστερης (ιστορικό) συντήρησης του εν λόγω αυτοκινήτου. Για τον λόγο αυτό, παρακαλώ για την παροχή πληροφοριών συντήρησης στο συγκεκριμένο μοντέλο της εταιρείας VW, και πιο συγκεκριμένα: Στα πόσα ΚΜ χρήσης (ή χρονικό διάστημα) του συγκεκριμένου μοντέλου, ορίζει ο κατασκευαστής την αλλαγή λαδιών κινητήρα; Στα πόσα ΚΜ χρήσης (ή χρονικό διάστημα) του συγκεκριμένου μοντέλου, ορίζει ο κατασκευαστής την αλλαγή των λαδιών του αυτόματου κιβωτίου DSG7 που έχει; Στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης του αυτόματου κιβωτίου (Mechatronics) του αυτοκινήτου, ορίζει ο κατασκευαστής να αλλάζονται τα λάδια σε συγκεκριμένα ΚΜ χρήσης (ή χρονικό διάστημα), ή όχι; Στα πόσα ΚΜ χρήσης (ή χρονικό διάστημα) του συγκεκριμένου μοντέλου, ορίζει ο κατασκευαστής την αλλαγή του ιμάντα χρονισμού με την αντλία νερού; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας και την πολύτιμη βοήθειά σας. Με εκτίμηση Χρήστος Χ.
-
Έχει αλλάξει αμορτισέρ και/ή ελατήρια στο συγκεκριμένο όχημα, ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του; Μήπως έβαλε κάποια εκτός προδιαγραφών του οχήματος; Μήπως έχει ανάρτηση DCC και είναι ρυθμισμένη στο Sport, εξ ου και η σκληρότητα;
-
-
Topics feed
-
Recent Status Updates
-
Καλησπέρα παιδιά.. έχω ένα golf tsi 170 με πρόγραμμα καί φίλτρο ανοικτό. Αγόρασα μια σκαστρα ανοικτού τύπου forge πού μου πρότεινε ο μηχανικός και αφού την αγόρασα μετά μου είπε έπρεπε να αφήσεις την μαμά οπότε την έβγαλα και δεν είχα κάνει πάνω από πενήντα χιλιόμετρα. Τί μου προτείνεται? Καί το άνοιγμα της σκαστρασ είναι ένα μικρό σφύριγμα και εντάξει το καταλαβαίνω αυτό γιατί είναι θέμα συμπίεσης.· 1 reply
-
Καλημέρα στην παρέα. Κάτοχος VW passat 1.8T Tiptronic ( 3bg) 2001 μοντέλο με 114.000 χλμ.· 1 reply
Απροειδοποιητα και χωρις κανένα πρόβλημα ποτε το αυτοκίνητο μπήκε σε κατάσταση "limp mode " κάτι σαν SAFE MODE. Η ένδειξη των ταχυτήτων στο καντράν κοκκινισε ολόκληρη και έχει "μόνο την 3η ταχύτητα μέσα " ώστε να κινείται όσο χρειάζεται. Δεν δουλεύει καμία επιλογή από το σειριακό η το αυτοματο σασμαν ενώ στην πρώτη εμπλοκή ταχύτητας από νεκρό η πάρκινγκ " κλωτσαει" . Το μετέφερα με οδική στην Καρεντα Ηρακλείου Κρήτης και στο διαγνωστικό έβγαλε το σφάλμα P1820 ( ρυθμιστική βαλβίδα πιεσης 2 βραχυκύκλωμα με θετικό) Εκεί στο συνεργείο μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι γι αυτό διότι η VW έχει σταματήσει να παράγει ανταλλακτικα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Τι κάνω λοιπόν τους λέω; το πετάω το αυτοκίνητο; ... είχε ποτέ κάποιος παρόμοιο πρόβλημα; περιμένω την βοήθεια σας πριν το ανεβάσω προς αναζήτηση λύσης στην Αθήνα....
-
-
Popular Contributors
-
Members