Jump to content
  • Who's Online   1 Member, 0 Anonymous, 27 Guests (See full list)

  • Member Statistics

    20,763
    Total Members
    1,229
    Most Online
    dimitr
    Newest Member
    dimitr
    Joined
  • Forum Statistics

    41.1k
    Total Topics
    558.8k
    Total Posts
  • Last 3 posts

    • Καλημέρα  τώρα όχι αφού αλλαξα την πλεξουδα  και μετά την ξανά  έβαλα  δεν περνει  κανονικά  μόνο στην κρυα  εκκίνηση περνει  και όταν ζεσταθη το αμάξι  και μετά το σβήσω  δεν θα ξανα πάρει 
    • Καλημέρα    Με την δικιά του παίρνει κανονικά έτσι;   Μήπως αυτή που πήρες δεν είναι από το ίδιο μοντέλο?   Η μια πλεξούδα με την άλλη έχει τον ίδιο αριθμό καλωδίων?      
    • Λοιπόν! Μόλις προχθές το πήρα πίσω ύστερα από το τελικό φιξάρισμα. Αυτή τη στιγμή το αυτοκίνητο δεν έχει, απ΄όσο γνωρίζω, κάποια βλάβη κάπου. Από το ποστ τον Απρίλιο μέχρι και προχθές έχουν γίνει τα παρακάτω.   - Αλλαγή όλων των ευκολοπροσβάσιμων αισθητήρων και ας μην ήταν εμφανώς χαλασμένοι,   a. Βαλβίδα εξαερισμού, ρεζερβουάρ καυσίμων   b. Αισθητ., πίεση πολλ. εισαγωγής   c. Βαλβίδα αλλαγής, κλαπέτο αλλαγής (πολλαπλή εισαγωγής)   d. Ρυθμ. βαλβίδα πίεσης υπερπλήρ. - Tοποθέτηση GFB diverter valve  - Καθαρισμός βαλβίδων (με τρίψιμο) - Eλεγχος μπεκ από τα οποία φτιάχτηκε το 1ο που ηταν ελλατωματικό. Διορθώθηκαν αυτομάτως και τα κακά fuel trims που έβλεπα (παίζω να έχω κάνει άλλο ποστ για αυτό το θέμα) - Καινουργια μπουζί NGK BKR7EIX  - Καινούργιοι ενισχυμένοι πολλαπλασιαστές Bartek - Αλλαγή σε διάφορα κολάρα   Αυτά λίγο πολύ.   Δεν έχω ιδέα ακόμα εαν όλα αυτά κάνανε κάποια διαφορά. Θα το πάω για δυναμομέτρηση το συντομότερο δυνατό. Πάντως ιδέες είναι ευπρόσδεκτες!!
  • Topics feed

  • Recent Status Updates

    • panosman

      Καλησπέρα σας.
      Υπάρχει καποιος εξειδικευμενος μάστορας που να μπορει να κανει επισκευη στην μοναδα abs; ειναι απο Passat B5.5 1.8 T 20V 2003 .

      · 0 replies
    • George A.  »  R1der

      Υπάρχει "οδηγός" για το πως βγαίνει η μοκέτα αριστερά στο πορτμπαγκάζ (για να αποφύγουμε ζημιές);
      · 0 replies
    • ARISCRETE

      Καλημέρα στην παρέα.  Κάτοχος VW passat 1.8T Tiptronic ( 3bg) 2001 μοντέλο με 114.000 χλμ. 
      Απροειδοποιητα και χωρις κανένα πρόβλημα ποτε το αυτοκίνητο μπήκε σε κατάσταση "limp mode " κάτι σαν SAFE MODE.  Η ένδειξη των ταχυτήτων στο καντράν κοκκινισε ολόκληρη και έχει "μόνο την 3η ταχύτητα μέσα " ώστε να κινείται όσο χρειάζεται. Δεν δουλεύει καμία επιλογή από το σειριακό η το αυτοματο σασμαν ενώ στην πρώτη εμπλοκή ταχύτητας από νεκρό η πάρκινγκ " κλωτσαει" . Το μετέφερα με οδική  στην Καρεντα Ηρακλείου Κρήτης  και στο διαγνωστικό έβγαλε το σφάλμα P1820 ( ρυθμιστική βαλβίδα πιεσης 2 βραχυκύκλωμα με θετικό) Εκεί στο συνεργείο μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι γι αυτό διότι η VW έχει σταματήσει να παράγει ανταλλακτικα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.  Τι κάνω λοιπόν τους λέω; το πετάω το αυτοκίνητο; ...   είχε ποτέ κάποιος παρόμοιο πρόβλημα; περιμένω την βοήθεια σας πριν το ανεβάσω προς αναζήτηση λύσης στην Αθήνα.... 
      · 1 reply
    • alexandros29  »  nikdev

      Γειά,σου φιλε.Ψαχνω εδώ αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι δισκοπλακες πισω φοραει το golf gt 170hp .286 288mm
      Και ποιες προτεινεις value formoney μαμα κατάσταση και τι κωδικο και τακακια
      · 0 replies
  • Popular Contributors

  • Members

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.