Jump to content
  • Who's Online   2 Members, 0 Anonymous, 31 Guests (See full list)

  • Member Statistics

    20,778
    Total Members
    1,229
    Most Online
    Kalatzos
    Newest Member
    Kalatzos
    Joined
  • Forum Statistics

    41.1k
    Total Topics
    558.9k
    Total Posts
  • Last 3 posts

    • Μη βάλεις σε καμία περίπτωση πρόσθετο λαδιού. Το αναφέρει ρητά και στο εγχειρίδιο και το έχω ακούσει από μηχανικούς.    Εικάζω πως μπορεί να αυξήσει υπερβολικά το ιξώδες του λαδιού και να έχουν πολύ αργή ροή κάποια μικρά κανάλια λίπανσης (ή ακόμη και φραγή).  
    • Αντικαθιστάς ότι σχετίζεται με τον χρονισμό του κινητήρα. Δεν υπάρχουν ματζούνια που επισκευάζουν ξεχειλομένη αλυσίδα χρονισμού όπως και φθαρμένα παρελκόμενα. Η εργασία θεωρώ ότι είναι ιδιαίτερα σοβαρή και προτείνω εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
    • Και εγώ ειμαι σε δίλημμα.  Σε vw golf v 1.4 fsi εικοσαετίας με 190.000 km. Τώρα τελευταία η καδένα ακούγεται στην εκκίνηση πιο έντονα. Δεν την έχω αλλάξει ποτέ γιατί δεν χρειάστηκε. Το κροτάλισμα ήταν αραιό σε συχνότητα αν και μόνο αν η ακινησία ήταν πάνω από τέσσερεις ημέρες. Η  λίπανση είναι με 5W -30 κάθε 10.000 km (max) αλλαγή. Η Καρεντα ζητάει 552€ μόνο για το σετ ανταλλακτικών καδένας (μαζί με τεντωτηρα , γρανάζι εκκεντροφόρου , γρανάζι στροφάλου , φλάντζες τσιμούχες,,κλπ ) Πολύ φοβάμαι ότι ένα σετ αφτερμαρκετ ειναι πιο ελκυστικό λόγω κόστους. Τι λέτε για σετ febi ? Ή μήπως υπάρχει κάνα μαγικό πρόσθετο για να βοηθήσει την κατάσταση; Σίγουρα μετά από 190.000 km θα υπάρχει φθορά στην καδένα αλλά ίσως όχι τέτοια που να χρήζει αντικατάστασης. Το κόστος της αντικατάστασης είναι υψηλό για να γίνει απλώς προληπτικά. Μηπως πρόκειται περί "ξηρής εκκίνησης " και "καθυστερημένης ροής λαδιού" ? Κάπου είχα διαβάσει για ένα πρόσθετο σαν μέλι  (Lucas oil heavy duty stabiliser) που κάθεται πάνω στα μέταλλα και αυτά δεν στεγνώνουν από λάδι μετά από πολυήμερη ακινησία. Αυτά τα ματζουνια / πρόσθετα δεν έχουν θεση σε ένα καινούργιο κινητήρα . Όμως σε ένα παλαιό κινητήρα ίσως και να έχουν θεση. Τι λέτε ;
  • Topics feed

  • Recent Status Updates

    • panosman

      Καλησπέρα σας.
      Υπάρχει καποιος εξειδικευμενος μάστορας που να μπορει να κανει επισκευη στην μοναδα abs; ειναι απο Passat B5.5 1.8 T 20V 2003 .

      · 0 replies
    • George A.  »  R1der

      Υπάρχει "οδηγός" για το πως βγαίνει η μοκέτα αριστερά στο πορτμπαγκάζ (για να αποφύγουμε ζημιές);
      · 0 replies
    • ARISCRETE

      Καλημέρα στην παρέα.  Κάτοχος VW passat 1.8T Tiptronic ( 3bg) 2001 μοντέλο με 114.000 χλμ. 
      Απροειδοποιητα και χωρις κανένα πρόβλημα ποτε το αυτοκίνητο μπήκε σε κατάσταση "limp mode " κάτι σαν SAFE MODE.  Η ένδειξη των ταχυτήτων στο καντράν κοκκινισε ολόκληρη και έχει "μόνο την 3η ταχύτητα μέσα " ώστε να κινείται όσο χρειάζεται. Δεν δουλεύει καμία επιλογή από το σειριακό η το αυτοματο σασμαν ενώ στην πρώτη εμπλοκή ταχύτητας από νεκρό η πάρκινγκ " κλωτσαει" . Το μετέφερα με οδική  στην Καρεντα Ηρακλείου Κρήτης  και στο διαγνωστικό έβγαλε το σφάλμα P1820 ( ρυθμιστική βαλβίδα πιεσης 2 βραχυκύκλωμα με θετικό) Εκεί στο συνεργείο μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι γι αυτό διότι η VW έχει σταματήσει να παράγει ανταλλακτικα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.  Τι κάνω λοιπόν τους λέω; το πετάω το αυτοκίνητο; ...   είχε ποτέ κάποιος παρόμοιο πρόβλημα; περιμένω την βοήθεια σας πριν το ανεβάσω προς αναζήτηση λύσης στην Αθήνα.... 
      · 1 reply
    • alexandros29  »  nikdev

      Γειά,σου φιλε.Ψαχνω εδώ αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι δισκοπλακες πισω φοραει το golf gt 170hp .286 288mm
      Και ποιες προτεινεις value formoney μαμα κατάσταση και τι κωδικο και τακακια
      · 0 replies
  • Popular Contributors

  • Members

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.