Jump to content
tsilis_1

Επισκευή Σαζμάν

Recommended Posts

Παιδιά Καλησπέρα.

Ξέρω ότι υπάρχουν Θέματα που αφορούν τα προβλήματα με συγχρονιζέ (2ας και άλλων σχέσεων) αλλά ανοίγω αυτό το Θέμα προκειμένου να αναφερθούν τα προβλήματα που τυχόν δημιουργούνται μετά την αντικατάσταση του συγχρονιζέ ή την επισκευή του σαζμάν.

Δυστυχώς θα ξεκινήσω εγώ ;)

Τον Αύγουστο μου επισκεύασαν το σαζμάν μιας και το συγχρονιζέ της 2ας μου παρέδωσε πλήρως το πνεύμα του (μετά απο μερικές κουβεντούλες για τα αν είναι εκτός ή εντός εγγύησης ) και το κάλυψε πλήρως η εγγύηση.

Ακόμη περιμένουν να τους τιμολογήσει η Κοσμοκαρ την εργασία και τα ανταλλακτικά ώστε να μου δώσουν τα σχετικά παραστατικά... :whistling:

Το θέμα όμως είναι ότι από όταν το πήρα :

1.Στρίβοντας αριστερά ή δεξιά (μέσα στα τετράγωνα της πόλης) χωρίς ποτέ να στρίβω το τιμόνι τελείως και έχοντας πρώτη σχέση επιλεγμένη, στα πρώτα 2-3 μέτρα το αμάξι κάνει ένα περίεργο βουητό (κάτι σαν ουουουοου) και μετά σταματάει. Αυτό γίνεται και όταν ξεπαρκάρω και μετά σταματάει. Σε διαδρομές δεν το κάνει.

2.Οι ταχύτητες μπαίνουν με έντονη δυσκολία και ειδικά η όπισθεν θέλει τρελό τράβηγμα για να βγει , στο να μπει έχει κι αυτή σχετική δυσκολία.

Τώρα όσον αφορά το 2ο πρόβλημα , το έλυσα πηγαίνοντας το αμάξι στον μηχανικό μου ο οποίος μου ρύθμισε τις ταχύτητες πάλι και τώρα όλες κουμπώνουν μια χαρά, όπως πρώτα.

Με την ρύθμιση ο μηχανικός οδήγησε το αμάξι για να το δοκιμάσει και διαπίστωσε και ο ίδιος το βουητό και μιας και δεν πρέπει να το κάνει ψάξαμε...

Πόρισμα:

Η επισκευή στο σαζμάν δεν έγινε σωστά και μάλλον κάτι στράβωσαν στην αντιπροσωπεία η κάτι δεν έβαλαν σωστά και το αμάξι πρέπει να ξαναμπεί συνεργείο!!!

Σε επικοινωνία μου με την αντιπροσωπεία μου ανέφεραν πως το βουητό δεν έχει να κάνει με την επισκευή του σαζμάν και πως θα πρέπει να τους αφήσω το αμάξι για λεπτομερή έλεγχο.

Πολύ φοβάμαι πως κάτι πήγε στραβά με την επισκευή, μιας και είχαμε ένα θέμα με την εγγύηση και την πρώτη φορά πήραμε απόρριψη ενώ μετά απο "κουβεντούλα" πήραμε έγκριση επισκευής εντός εγγύησης...

Τέλος σας παραθέτω φωτογραφία στην οποία ο μηχανικός μου έδειξε τί μ@λ@κια έχουν κάνει στο σαζμάν. Το βελάκι στην εικόνα θα έπρεπε να είναι ακριβώς απέναντι απο την βίδα αλλά δεν είναι...

Κάτι δεν συναρμολόγησαν σωστά???? Κάτι στράβωσαν???

Θα ήθελα πολύ να ακούσω τις γνώμες σας πριν πάω στην αντιπροσωπεία για "κουβεντούλα"...

Εάν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες μέσω ELSA θα τις ήθελα μιας και δεν το έχω!!!

Ευχαριστώ προκαταβολικά

tsibmy2007r.th.jpg

Edited by Tsilis_Corfu
Link to comment
Share on other sites

Στεφανε υπομονη....μα τι μακακες ειναι αυτοι????

εχεις κανενα νεο???

Παναγιώτη , υπομονή έως πότε???

Μέχρι να αρχίσω να τους κυνηγάω με κανένα κλειδί???

Τί νέο???

Χθες σε πήρα τηλέφωνο αλλά το σήκωσε η γυναίκα. Έλειπες...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου τσέκαρα και εγώ το δικό μου σήμερα που έγινε αλλαγή συγχρονιζέ 2ας πριν 6 μήνες και είναι το βελάκι στο ίδιο σημείο με το δικό σου. Οσο για το πρόβλημα που λές εμένα δεν παρουσιάζει κάτι.

Μήπως ο μηχανικός κάνει λάθος???

Edited by Speedy
removed quote
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου τσέκαρα και εγώ το δικό μου σήμερα που έγινε αλλαγή συγχρονιζέ 2ας πριν 6 μήνες και είναι το βελάκι στο ίδιο σημείο με το δικό σου. Οσο για το πρόβλημα που λές εμένα δεν παρουσιάζει κάτι.

Μήπως ο μηχανικός κάνει λάθος???

Σε ευχαριστώ για τον κόπο σου!

Δεν ξέρω εάν κάνει λάθος ή έτσι πρέπει να είναι. Για αυτό άνοιξα και το Θέμα για να πάρω και τις γνώμες άλλων.

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ για τον κόπο σου!

Δεν ξέρω εάν κάνει λάθος ή έτσι πρέπει να είναι. Για αυτό άνοιξα και το Θέμα για να πάρω και τις γνώμες άλλων.

Αν μπορείς βρες κάποιο που να μην έχει κανει επισκεύη στο σασμαν να δείς να ξέρουμε... Θα κοιτάξω και εγώ σε ενος φίλου το tsi αλλα επισκευασμένο σασμάν και σε αυτον να δω αν είναι το ίδιο.

Link to comment
Share on other sites

Αν μπορείς βρες κάποιο που να μην έχει κανει επισκεύη στο σασμαν να δείς να ξέρουμε... Θα κοιτάξω και εγώ σε ενος φίλου το tsi αλλα επισκευασμένο σασμάν και σε αυτον να δω αν είναι το ίδιο.

Ναι θα κοιτάξω. Έχω δύο άτομα που δεν έχουν κάνει , ευτυχώς ακόμη, επισκευή και θα σου πω. Είναι λίγο θέμα να βγάλουμε το φιλτροκούτι αλλά θα το κάνω.

Κοίτα και εσύ και τα λέμε.

Thanks a lot :)

Link to comment
Share on other sites

τι κωδικο κιβωτιου εχεις;αναγραφεται στο αυτοκολλητο στην πρωτη σελιδα του service book...

Φίλε joop αύριο θα κοιτάξω το Service Book και θα σου πω.

Έχει κάποιο διακριτικό ο συγκεκριμένος κωδικός για να τον αναγνωρίσω πιο εύκολα???

Link to comment
Share on other sites

διακριτικο δεν εχει αλλα νομιζω ειναι σε συγκεκριμενη σειρα ωστε να ξεχωριζει απο τους αλλους.δες μηπως στο βιβλιαρακι αναγραφονται οδηγιες που ειναι και ποιος ο καθε κωδικος που αναγραφεται στο αυτοκολλητο.αν εχεις την καινουργια αδεια κυκλοφοριας τοτε τα πραγματα ειναι ευκολα καθως αναφραφεται επανω και υποδεικνυεται που ειναι.αυριο δυστυχως δεν θα μπορω να σε βοηθησω και για μερικες μερες ακομα επειδη δεν θα εχω προσβαση στο νετ...

αν γνωριζει καποιος αλλος πως θα βρει τον κωδικο ατο αυτοκολλητο ο tsilis...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν.... Μετά απο τόοοοοσους μήνες το αμάξι επισκευάστηκε και είναι τέλειοοο...καλύτερο και απο καινούριο.

Επειδή πρέπει να αλληλοενημερωνόμαστε τόσο κατά την δημιουργία κάποιου προβλήματος όσο και κατά την επίλυση του σας παραθέτω τα γεγονότα.

Το αμάξι μπήκε σε εξωτερικό συνεργείο μιας και στην μαμά το είχαν καταστρέψει ήδη μια φορά και δεν ήθελα και δεύτερη... (σιγά μην είχαν μάθει τώρα να επισκευάζουν σωστά...)

Ανοίγοντάς το σαζμάν (κωδικός JXP) διαπιστώνουμε ρουλεμάν "αρπαγμένα". Το κέλυφος του σαζμάν ακριβώς πάνω απο τα ρουλεμάν φέρει γδαρσίματα (παράλληλα με την περιστροφή των ρουλεμάν): άρα τα ρουλεμάν είχαν κατά κάποιο στραβώσει και δεν περιστρέφονταν ίσια.

Τα ρουλεμάν έφεραν σημάδια χτυπήματος: πιθανότατα κατά την πρώτη αποσυναρμολόγηση να μην χρησιμοποιήθηκε εξωλκέας αλλά κάποιο άλλο εργαλείο και εξάχθηκαν ανορθόδοξα (μπορεί και σφυρί) οπότε και στράβωσαν.

Αλλάχθηκαν συνολικά τέσσερα ρουλεμάν (για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο)σύνολο 212 ευρώ.

Όλως περιέργως η βαλβολίνη που βγήκε κατά το άνοιγμα του σαζμάν δεν είχε καμία σχέση με αυτήν που θα έπρεπε να έχει (αγνώστου προελεύσεως,ποιότητος και προδιαγραφών)με αποτέλεσμα να "αρπάξουν" τα ρουλεμάν και να γδάρουν σε κάποια σημεία το περίβλημα. Βαλβολίνες βάλαμε αυτές που ορίζει ο κατασκευαστής και προσθέσαμε το ανάλογο MotorKote.

Επιπλέον το κεντρικό καρέ/ρουλεμάν του δίσκου είχε πάρει μπόσικα (τρελά μιλάμε...με γυμνό μάτι είχε 1-2 χιλιοστά μπόσικα). Προκειμένου να αποφύγουμε να ξανανοίγουμε σε περίπτωση ύπαρξης θορύβων-προβλήματος προβαίνουμε σε αλλαγή σετ δίσκου και τοποθετήθηκε νέος της SACHS λίγο πιο ενισχυμένος(sachs φορούσε και πριν, μαμίσιο) 3000 970 014-S (ορίστε και το link: http://www.sachsperformance.com/EU/sachs-race-performance-clutch/vw/vw-golf-v-1k1-1003/14-tsi-103-kw-052006/index.htm). Ξέχασα να αναφέρω ότι στο δίχαλο του δίσκου δεν υπήρχε ίχνος γράσου...

Αποτέλεσμα: Supeeeeeeeeeeeeeeerrrrrr!!!!

Σαμάν : Σημειώσατε Απλά Τέλειο , χωρίς ίχνος θορύβου και άψογες εναλλαγές σχέσεων.

Ρύθμιση Επιλογέα : Κορυφαία (υποκειμενικά μιλώντας)

Σετ Δίσκου: Το αμάξι πάει τον κ@λο του...(βρήκα ευκαιρία και άλλαξα και την Ν75...)

Κόστος ανταλλακτικών και εργασίας 1.000 ευρώ.

Υ.Γ: αμα ξαναπάω στην μαμά για το οτιδήποτε να με φτύσε τε...ούτε για νερό υαλοκαθαριστήρων...

(Δεν έχω emoticons για να το στολίσω όπως πρέπει...)

Edited by Tsilis_Corfu
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν.... Μετά απο τόοοοοσους μήνες το αμάξι επισκευάστηκε και είναι τέλειοοο...καλύτερο και απο καινούριο.

Επειδή πρέπει να αλληλοενημερωνόμαστε τόσο κατά την δημιουργία κάποιου προβλήματος όσο και κατά την επίλυση του σας παραθέτω τα γεγονότα.

Το αμάξι μπήκε σε εξωτερικό συνεργείο μιας και στην μαμά το είχαν καταστρέψει ήδη μια φορά και δεν ήθελα και δεύτερη... (σιγά μην είχαν μάθει τώρα να επισκευάζουν σωστά...)

Ανοίγοντάς το σαζμάν (κωδικός JXP) διαπιστώνουμε ρουλεμάν "αρπαγμένα". Το κέλυφος του σαζμάν ακριβώς πάνω απο τα ρουλεμάν φέρει γδαρσίματα (παράλληλα με την περιστροφή των ρουλεμάν): άρα τα ρουλεμάν είχαν κατά κάποιο στραβώσει και δεν περιστρέφονταν ίσια.

Τα ρουλεμάν έφεραν σημάδια χτυπήματος: πιθανότατα κατά την πρώτη αποσυναρμολόγηση να μην χρησιμοποιήθηκε εξωλκέας αλλά κάποιο άλλο εργαλείο και εξάχθηκαν ανορθόδοξα (μπορεί και σφυρί) οπότε και στράβωσαν.

Αλλάχθηκαν συνολικά τέσσερα ρουλεμάν (για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο)σύνολο 212 ευρώ.

Όλως περιέργως η βαλβολίνη που βγήκε κατά το άνοιγμα του σαζμάν δεν είχε καμία σχέση με αυτήν που θα έπρεπε να έχει (αγνώστου προελεύσεως,ποιότητος και προδιαγραφών)με αποτέλεσμα να "αρπάξουν" τα ρουλεμάν και να γδάρουν σε κάποια σημεία το περίβλημα. Βαλβολίνες βάλαμε αυτές που ορίζει ο κατασκευαστής και προσθέσαμε το ανάλογο MotorKote.

Επιπλέον το κεντρικό καρέ/ρουλεμάν του δίσκου είχε πάρει μπόσικα (τρελά μιλάμε...με γυμνό μάτι είχε 1-2 χιλιοστά μπόσικα). Προκειμένου να αποφύγουμε να ξανανοίγουμε σε περίπτωση ύπαρξης θορύβων-προβλήματος προβαίνουμε σε αλλαγή σετ δίσκου και τοποθετήθηκε νέος της SACHS λίγο πιο ενισχυμένος(sachs φορούσε και πριν, μαμίσιο) 3000 970 014-S (ορίστε και το link: http://www.sachsperformance.com/EU/sachs-race-performance-clutch/vw/vw-golf-v-1k1-1003/14-tsi-103-kw-052006/index.htm). Ξέχασα να αναφέρω ότι στο δίχαλο του δίσκου δεν υπήρχε ίχνος γράσου...

Αποτέλεσμα: Supeeeeeeeeeeeeeeerrrrrr!!!!

Σαμάν : Σημειώσατε Απλά Τέλειο , χωρίς ίχνος θορύβου και άψογες εναλλαγές σχέσεων.

Ρύθμιση Επιλογέα : Κορυφαία (υποκειμενικά μιλώντας)

Σετ Δίσκου: Το αμάξι πάει τον κ@λο του...(βρήκα ευκαιρία και άλλαξα και την Ν75...)

Κόστος ανταλλακτικών και εργασίας 1.000 ευρώ.

Υ.Γ: αμα ξαναπάω στην μαμά για το οτιδήποτε να με φτύσε τε...ούτε για νερό υαλοκαθαριστήρων...

(Δεν έχω emoticons για να το στολίσω όπως πρέπει...)

καλησπερα φιλαρακο.χαιρομαι που ξεμπερδεψες εστω και εαν ετσουξε λιγο.....

η επιλογη δισκο πλατο ρουλεμαν της sachs ειναι η καλυτερη και λυνει ΟΛΛΑ

τα προβληματα θορυβων και τριξιματων στα 5αρια...(ετσι ακουγεται στη πιατσα) :clapping: και εγω αυτα θα επιλεξω

οταν με το καλο παω για δισκο πλατο ....και ετσι να λυσω τα χρονια προβληματα θορυβων

τησ μεταδοσης του 5 μου.....

καλες βολτες και καλα σκασιματα... :clapping:

Edited by panosss
Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ παιδιά!!!

Πες μας και το συνεργειο επισκευής να το ξερουμε κι εμεις αχρειαστο να ειναι. Εστω και με pm

Thanks

Antonis

Link to comment
Share on other sites

Τωρα με αυτα που εγραψες αντε κανενας απο εμας να εχει εμπιστοσυνη να παει το αυτοκινητο του για προβλημα στην αντιπροσωπεια. Παντως και εγω στην θεση σου το ιδιο θα εκανα . Καλα και απροβληματιστα χιλιομετρα φιλε !! φανταζομαι μολις τελειωσε ο Γολγοθας σου!!!Και παλι καλες βολτες!!τελος καλα ολα καλα

Link to comment
Share on other sites

Πες μας και το συνεργειο επισκευής να το ξερουμε κι εμεις αχρειαστο να ειναι. Εστω και με pm

Thanks

Antonis

Στη Κέρκυρα είναι το συνεργείο, δεν ξέρω εάν σε βολεύει. Αν θες πάντως λεπτομέρειες στείλε μου pm.

Στέφανος.

Edited by Tsilis_Corfu
Link to comment
Share on other sites

Τωρα με αυτα που εγραψες αντε κανενας απο εμας να εχει εμπιστοσυνη να παει το αυτοκινητο του για προβλημα στην αντιπροσωπεια. Παντως και εγω στην θεση σου το ιδιο θα εκανα . Καλα και απροβληματιστα χιλιομετρα φιλε !! φανταζομαι μολις τελειωσε ο Γολγοθας σου!!!Και παλι καλες βολτες!!τελος καλα ολα καλα

Thanks man.

Να το πας εφόσον έχεις πάρει τουλάχιστον μια δεύτερη γνώμη και απο κάποιον που εμπιστεύεσαι και εφόσον δεν σου έχουν δώσει δικαίωμα αμφισβήτησης της ποιότητας και της πληρότητας του service που παρέχουν.

Μπορείς και να τους δοκιμάσεις ρωτώντας τους πράγματα στα οποία θα γνωρίζεις την σωστή απάντηση στα σίγουρα. Εάν σου απαντήσουν ότι να 'ναι , μακριά...δεν ξέρεις τί ζημιά μπορεί να σου προκαλέσει η άγνοια ορισμένων ανεύθυνων, ανίδεων κλπ κοσμητικά...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.