Jump to content
chris polo

Περι Ποιοτικου Ελεγχου

Recommended Posts

Παρακολουθωντας τα προβληματα που εχει και παρουσιαζει το νεο polo,golf,....,αλλα και γενικοτερα καινουρια αυτοκινητα με λιγα χλμ στο ιστορικο τους θελω να αναφερω πως λειτουργει ο ποιοτικος ελεγχος καθε αυτοκινητοβιομηχανιας.(Ετσι και για να ξερουμε και τι μας γινεται)

Καθε αυτοκινητο μολις τελειωσει απ την παραγωγη περναει απο τον ποιοτικο ελεγχο οπως ολοι γνωριζουμε.Το καθε ξεχωριστο αυτοκινητο βαθμολογειται για την ποιοτητα του με αριστα πχ το 200.

Τα αυτοκινητα που θα παρουν απο πχ 160-200 βαθμους στην αξιολογηση στελνονται στους "καλους" πελατες(πχ η vw τα στελνει ισπανια,γαλλια,ιταλια),στην χωρα της εταιρειας(πχ vw-γερμανια),αλλα και στις χωρες των εταιρειων που ειναι ανταγωνιστριες(πχ η μεγαλυτερη ανταγωνιστρια εταιρεια της vw ειναι η toyota,αρα στην ιαπωνια πηγαινουν τα καλυτερα αυτοκινητα της vw)και αυτο συμβαινει προφανως για να υπαρχει μεγαλος ανταγωνισμος ο οποιος βασιζεται στα καλα προιοντα.Επειτα τα αυτοκινητα που θα βαθμολογηθουν πχ απο 120-160 βαθμους στελνονται σε χωρες οπως η Ελλαδα,τουρκια,γιουγκοσλαβια κτλ.Τελος τα αυτοκινητα που παιρνουν κατω απο πχ 120 βαθμους στελνονται για επισκευη.

Edited by chris polo
Link to comment
Share on other sites

Εφόσον ισχύει αυτό που λες, έχω εγώ μια προδιαγραφή που μπορεί να την βάλει εκεί που ξέρει η VW. Όχι τίποτε άλλο είναι πάντα 200 στα 200 όχι 120-140 όπως αυτά που στέλνει εδώ ο Χανς.

Link to comment
Share on other sites

Αν ισχυει αυτο ρε παιδια,και γνωριζουν απο πριν οτι στελνουν προβληματικα αυτοκινητα,γιατι δε τα βελτιωνουν ή γιατι αφηνουν να υπαρχουν τετοια προβληματα??

Μηπως απλα χρησιμοποιουν πχ υλικα κατωτερης ποιοτητας ή διαδικασιες κατωτερων προδιαγραφων ή μηπως οι δικοι μας εισαγωγης διαλεγουν 2ης διαλογης,πιο φθηνα για μεγαλυτερο κερδος?????????

Δε ξερω,μπορει να ισχυει αυτο αλλα μου φαινεται περιεργο να ξερει η εταιρια οτι παραγει κατι προβληματικο κ αντι να το διορθωνει απο την πηγη,δλδ να μην το παραγει στραβα ή να το βελτιωνει,να το στελνει σε δευτερες χωρες.λες κ μετα δε θα πληρωνει εργατοωρες για εγγυησεις κ κοστος στην φημη της..

Link to comment
Share on other sites

Αν ισχυει αυτο ρε παιδια,και γνωριζουν απο πριν οτι στελνουν προβληματικα αυτοκινητα,γιατι δε τα βελτιωνουν ή γιατι αφηνουν να υπαρχουν τετοια προβληματα??

Μηπως απλα χρησιμοποιουν πχ υλικα κατωτερης ποιοτητας ή διαδικασιες κατωτερων προδιαγραφων ή μηπως οι δικοι μας εισαγωγης διαλεγουν 2ης διαλογης,πιο φθηνα για μεγαλυτερο κερδος?????????

Δε ξερω,μπορει να ισχυει αυτο αλλα μου φαινεται περιεργο να ξερει η εταιρια οτι παραγει κατι προβληματικο κ αντι να το διορθωνει απο την πηγη,δλδ να μην το παραγει στραβα ή να το βελτιωνει,να το στελνει σε δευτερες χωρες.λες κ μετα δε θα πληρωνει εργατοωρες για εγγυησεις κ κοστος στην φημη της..

Επειδη σπουδαζω πανω στο οχημα πιστεψε με οτι ισχυει 100%.Μπορει πχ ενα αυτοκινητο που θα ερθει στην Ελλαδα ο μπροστινος του προφυλακτηρας να μην εχει τα ιδια κενα απο τις θεσεις που κουμπωνει και να εχει διαφορα της ταξης του 1-2 χιλιοστα το οποιο δεν ειναι κατι αντιληπτο με το ματι ομως δεν ειναι και τελειο(το γερμανικο δεν θα εχει τετοια θεματα), η πχ μπορει κατα τον ποιοτικο ελεγχο να διαπιστωθει οτι στο σασμαν υπαρχει σοβαρο προβλημα,το σασμαν θα επισκευαστει και αυτο το αυτοκινητο θα σταλθει πχ στην Ελλαδα.Το αυτοκινητο αυτο με το επισκευασμενο σασμαν μπορει να κανει 300.000χλμ χωρις να θελησει σασμαν ,αλλα μπορει να θελησει σασμαν και σε 50.000χλμ κατι το οποιο ειναι πιο πιθανο

Link to comment
Share on other sites

Επειδη σπουδαζω πανω στο οχημα πιστεψε με οτι ισχυει 100%.Μπορει πχ ενα αυτοκινητο που θα ερθει στην Ελλαδα ο μπροστινος του προφυλακτηρας να μην εχει τα ιδια κενα απο τις θεσεις που κουμπωνει και να εχει διαφορα της ταξης του 1-2 χιλιοστα το οποιο δεν ειναι κατι αντιληπτο με το ματι ομως δεν ειναι και τελειο(το γερμανικο δεν θα εχει τετοια θεματα), η πχ μπορει κατα τον ποιοτικο ελεγχο να διαπιστωθει οτι στο σασμαν υπαρχει σοβαρο προβλημα,το σασμαν θα επισκευαστει και αυτο το αυτοκινητο θα σταλθει πχ στην Ελλαδα.Το αυτοκινητο αυτο με το επισκευασμενο σασμαν μπορει να κανει 300.000χλμ χωρις να θελησει σασμαν ,αλλα μπορει να θελησει σασμαν και σε 50.000χλμ κατι το οποιο ειναι πιο πιθανο

Τωρα πραγματικα με ξενερωσες,μουρχεται να ξαναπαρω yaris μαυτα που λες,ναχω το κεφαλι μου ησυχο,κ αμα μαζεψω λεφτα να παω αργοτερα σε κανα καλυτερο,μεγαλυτερο κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή έχω βρεθεί + ξεναγηθεί + σπουδάσει σε Αυτοκινητοβιομηχανίες του εξωτερικού (φυσικά αφού εμείς δεν έχουμε...), θέλω να διορθώσω τους προλαλήσαντες και να πω ότι:

Ποιοτικός έλεγχος γίνεται σε ΜΟΝΟ δείγματα αυτοκινήτων στο τέλος της γραμμής παραγωγής!

ΔΕΝ κάνουν ποιοτικό έλεγχο σε κάθε αμάξι στα εργοστάσια "μαζικής παραγωγής επιβατηγών αυτοκινήτων"!

Αυτό ισχύει σε όλα τα εργοστάσια μαζικής παραγωγής αυτοκινήτων αλλά και άλλων προϊόντων μαζικής παραγωγής!

Δεν ξέρω από που το έμαθε και μας το παραθέτει ο φίλος μας πιο πάνω αλλά είναι αναληθές ή απλά φήμη!

Φανταστείτε πόσο χρόνο+χρήμα θα σπαταλούσε κάθε βιομηχανία για να κάνει ποιοτικό έλεγχο σε καθένα από τα (τουλάχιστον) 300 οχήματα που φτιάχνουν καθημερινά σε κάθε εργοστάσιό τους? Θα τους έπαιρνε "αιώνες" και θα βγάζανε τα μισά οχήματα από αυτά που χρειάζονται. Επίσης το κόστος παραγωγής θα πήγαινε στα ύψη!

Έτσι μας λες φίλε μου ότι τα προβλήματα παρουσιάζονται ανάλογα με την χώρα στην οποία ανήκουν βαθμολογικά το οποίο ΔΕΝ ισχύει, αλλά αυτό που ισχύει είναι ότι τα προβλήματα συμβαίνουν μαζικά σε κάθε χώρα ανάλογα με την διαφορετική χρήση-καιρό-καύσιμο... κάθε χώρας!

Φιλικά,

Αντώνης

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

δεν χρειαζεται ποιοτικος ελεγχος σε καθε αμαξι σωστα λες απλα κανουν ελεγχο πχ σε καθε παρτιδα και μια παρτιδα μπορει να εχει 1000 - 2000 αμαξια οποτε η διαδικασια εχει ως εξης : ελεγχος σε 1 απο αυτα αφου βγαινουν απο την ιδια παρτιδα --> διαπιστωση λαθων --> βαθμολογηση αξιολογηση --> τα χαμηλοτερης βαθμολογιας πανε στην αν. Ευρωπη κτλ

Link to comment
Share on other sites

με προλαβε ο φιλος ta6ape.

ο ποιοτικος ελεγχος γινεται στο τελος της γραμης παραγωγης σε ενα ΔΕΙΓΜΑ οπως σωστα ειπε.

Link to comment
Share on other sites

Δε ξερω ρε παιδια,με μπερδεψατε.Δε ξερω αν το κανουν ολες οι εταιριες αυτο,παντως στο θεμα αξιοπιστιας η toyota ειναι πολυ καλυτερη,απλα δεν αρκει σημερα μονο αυτο.

Εγω θελω ενα πιο ολοκληρωμενο αμαξι,κ ας μην εχω αυτη τη σιγουρια στην αξιοπιστια,αλλα οχι κ ναναι φολα..

Ομως αν η συγκεκριμενη εταιρια εχει αυτη την τακτικη,τοτε θα το σκεφτω πιο σοβαρα αν θα την προτιμησω.

Ειχα σκοπο να παω σημερα το micra για πουλημα.Μαλλον θα το αφησω στο τελος του χρονου,να δω τι θα γινει με το polo,γτ το micra το ξαποστελνω λογω προβληματων,μην ξαναμπλεξω..

Link to comment
Share on other sites

Μη ξαναθίξουμε το θέμα αξιοπιστίας της Toyota ή άλλης ιαπωνικής εταιρίας γιατί θα αρχίσουν να γράφουν οι ιαπωνόφιλοι εναντίων των γερμανόφιλων κ.ο.κ.

Καμία εταιρία δεν είναι πιο αξιόπιστη από την άλλη στις μέρες μας - σε σημερινά αυτοκίνητα δηλαδή! Έχει να κάνει με το αγοραστικό κοινό στο οποίο απευθύνονται, αλλά και άλλους παράγοντες...

Στο παρελθόν ίσως φαίνονταν πιο αξιόπιστα τα Ιαπωνικά επειδή ήταν πολύ απλά τεχνολογικά και δεν είχαν καμία από τις καινοτομίες που εφάρμοζαν για πρώτη φορά οι Ευρωπαίοι στα αμάξια τους!

Link to comment
Share on other sites

Μη ξαναθίξουμε το θέμα αξιοπιστίας της Toyota ή άλλης ιαπωνικής εταιρίας γιατί θα αρχίσουν να γράφουν οι ιαπωνόφιλοι εναντίων των γερμανόφιλων κ.ο.κ.

Καμία εταιρία δεν είναι πιο αξιόπιστη από την άλλη στις μέρες μας - σε σημερινά αυτοκίνητα δηλαδή! Έχει να κάνει με το αγοραστικό κοινό στο οποίο απευθύνονται, αλλά και άλλους παράγοντες...

Στο παρελθόν ίσως φαίνονταν πιο αξιόπιστα τα Ιαπωνικά επειδή ήταν πολύ απλά τεχνολογικά και δεν είχαν καμία από τις καινοτομίες που εφάρμοζαν για πρώτη φορά οι Ευρωπαίοι στα αμάξια τους!

Εξαρταται πως το θετεις.ολα τα αμαξια σημερα ειναι καλα.αυτο ομως δε σημαινει οτι τα renault πχ δε βγαζουν συνεχεια προβληματακια,ηλεκτρολογικα κλπ..Τα ιαπωνικα δε ξερω αν ειναι καλα,εγω για μια εταιρια μιλησα που δεν ειναι τυχαια η νο1 στον κοσμο,η οποια ομως εχει βρει μια καλη συνταγη κ την κραταει οσο παει..

Γιαυτο κ γω θελω να αλλαξω εταιρια,ομως δε παυει για το μεσο χρηστη να φτιαχνει καλα αυτοκινητα,με πολυ καλυτερη αξιοπιστια.

Ακομα κ ενα λαμπακι που θαναψει ειναι αξιοπιστια για μενα.

ΤΟ μικρα που εχω εχει αναψει πολλα λαμπακια=πολλους αισθητηρες=πολλα λεφτα..κ ισως επειδη ειναι renault τα ηλεκτρικα του,ναχει σχεση (15 χρονια nissan ειχαμε κ ποτε προβληματα).

Ομως δε διαφωνω οτι ο γερμανος υπερτερει σε ποοιοτητα κυλισης,σε νεες τεχνολογιες,κλπ κλπ.

Οταν ομως αυτα,για να τα απολαυσεις,πρεπει να γινεις κολητος με τα συνεργεια,τοτε σου βγαινει το διλλημα..

Εξαλλου το σημερινο yaris μπορει να μην ειναι τοσο γρηγορο απο το polo, αλλα κατα ταλλα δεν εχει να ζηλεψει τιποτα.

Τεσπα,δεν το κανω για να συγκρινω γερμανους με ιαπωνες,απλα το θεμα εδω σχετιζεται αμεσα με την αξιοπιστια,κ δε μπορω να μην λαβω υποψιν τη στατιστικη,κ την ιστορια των εταιριων.Τοτε ολα τα αυτοκινητα ειναι ιδια,ομως δε παει ετσι.

Γιαυτο λοιπον,ας ελπισουμε το προβλημα του POlo να ειναι ενα τυχαιο σφαλμα στην παρτιδα που ηρθε ελλαδα,κ οχι κατωτερης ποιοτητας αυτοκινητα που μας στελνουν οι γερμανοι,γιατι με αυτο το σκεπτικο,δικαιολογειται απολυτα η θεση μου. δλδ στην Ελλαδα οπου βρισκομαι,ειναι πιο αξιοπιστα τα αλλα,αφου οι γερμανοι μας στελνουν της σαβουρα τους.(προφανως οι ιαπωνες δεν εχουν τοση σαβουρα ή τη στελνουν αλλου).

Link to comment
Share on other sites

Γιαυτο λοιπον,ας ελπισουμε το προβλημα του POlo να ειναι ενα τυχαιο σφαλμα στην παρτιδα που ηρθε ελλαδα,κ οχι κατωτερης ποιοτητας αυτοκινητα που μας στελνουν οι γερμανοι,γιατι με αυτο το σκεπτικο,δικαιολογειται απολυτα η θεση μου. δλδ στην Ελλαδα οπου βρισκομαι,ειναι πιο αξιοπιστα τα αλλα,αφου οι γερμανοι μας στελνουν της σαβουρα τους.(προφανως οι ιαπωνες δεν εχουν τοση σαβουρα ή τη στελνουν αλλου).

από που προκύπτει οτι η vw φέρνει τη σαβούρα στην Ελλάδα;

ούτε εγώ είμαι ευχαριστημένος από την αντιμετώπιση της VW για το γνωστό θέμα του κιβωτίου των tsi(μάλιστα με τον ta6ape είχαμε μία μικρή "γκίνια" -αλλά τελικά βρήκαμε την κοινή συνισταμένη).

αλλά από αυτό μέχρι να πούμε ότι στέλνει σαβούρα έχει μεγάλη απόσταση.

Link to comment
Share on other sites

από που προκύπτει οτι η vw φέρνει τη σαβούρα στην Ελλάδα;

ούτε εγώ είμαι ευχαριστημένος από την αντιμετώπιση της VW για το γνωστό θέμα του κιβωτίου των tsi(μάλιστα με τον ta6ape είχαμε μία μικρή "γκίνια" -αλλά τελικά βρήκαμε την κοινή συνισταμένη).

αλλά από αυτό μέχρι να πούμε ότι στέλνει σαβούρα έχει μεγάλη απόσταση.

Ετσι λενε οι φιλοι παραπανω..για μενα,οταν παραγεις ενα προιον κ ειναι προβληματικο,εστω κ κατ ελαχιστο κ το ξερεις,κ παρολα αυτα,το δινεις στην αγορα,σημαινει οτι μας στελνει σαβουρα.Εχω μαθει να σεβομαι τον ιδρωτα μου,των γονιων μου,κ γενικα το χρημα που με κοπο αποκτιεται!

Μπορει να γουσταρω polo GTI αλλα δε γουσταρω να μου λενε καταμουτρα οτι σου στελνω 2ης διαλογης κ να το χρυσοπληρωνω κ απο πανω..

Link to comment
Share on other sites

nikosmpl κανεις δεν κανει ποιοτικο ελεγχο σε οτι παραγει.

γινεται με βαση τη στατιστικη και μονο.

απλα μερικοι με μεγαλυτερη συχνωτητα και αλλη με μικροτερη.

Link to comment
Share on other sites

nikosmpl κανεις δεν κανει ποιοτικο ελεγχο σε οτι παραγει.

γινεται με βαση τη στατιστικη και μονο.

απλα μερικοι με μεγαλυτερη συχνωτητα και αλλη με μικροτερη.

ναι κ παλι ομως το ιδιο ισχυει..στην παρτιδα που φαινεται πιο μαπα ειμαστε πελατες..

Προς θεου,δε λεω οτι ολα τα αυτοκινητα θα βγουν μαπες ρε παιδια,απλα οτι αυτη η τακτικη,δε μαρεσει,κ θεωρω οτι απο τη στιγμη που εχω δει πως ειναι ενα αμαξι να μη βγαλει ουτε καμενη λαμπα στα 10 χρονια,ε δε μπορω να δεχτω οτι ολοι κανουν τα ιδια..

Link to comment
Share on other sites

Έτσι μας λες φίλε μου ότι τα προβλήματα παρουσιάζονται ανάλογα με την χώρα στην οποία ανήκουν βαθμολογικά το οποίο ΔΕΝ ισχύει, αλλά αυτό που ισχύει είναι ότι τα προβλήματα συμβαίνουν μαζικά σε κάθε χώρα ανάλογα με την διαφορετική χρήση-καιρό-καύσιμο... κάθε χώρας!

Φιλικά,

Αντώνης

Δεν εννοουσα σε καμια περιπτωση αυτο.Εγω απλα θελω να πω οτι το πχ το Ελληνικο θα εχει καποιες "μικροατελειες" και μπορει καποια η καποιες απο αυτες μακροπροθεσμα να δημιουργησουν καποιο

προβλημα,αλλα δεν παυει να υπαρχει και το ενδεχομενο στο Γερμανικο που δεν εχει τετοιες ατελειες να δημιουργηθει σοβαρο προβλημα σε πολυ λιγα χλμ.Απλως το Γερμανικο θα ειναι καλυτερο απ το Ελληνικο σε σημεια τα οποια ειναι αντιληπτα πολυ δυσκολα

Link to comment
Share on other sites

Δεν εννοουσα σε καμια περιπτωση αυτο.Εγω απλα θελω να πω οτι το πχ το Ελληνικο θα εχει καποιες "μικροατελειες" και μπορει καποια η καποιες απο αυτες μακροπροθεσμα να δημιουργησουν καποιο

προβλημα,αλλα δεν παυει να υπαρχει και το ενδεχομενο στο Γερμανικο που δεν εχει τετοιες ατελειες να δημιουργηθει σοβαρο προβλημα σε πολυ λιγα χλμ.Απλως το Γερμανικο θα ειναι καλυτερο απ το Ελληνικο σε σημεια τα οποια ειναι αντιληπτα πολυ δυσκολα

Αυτό που λες δεν ισχύει καθόλου! Από την ίδια γραμμή παραγωγής βγαίνουν όλα τα οχήματα! Δεν υπάρχει καμία διάκριση σε ποιότητα κατασκευής ανά χώρα αποστολής των οχημάτων, από καμία αυτοκινητοβιομηχανία!

Μη βγάζουμε την ευθύνη που έχουμε σαν χρήστες των αμαξιών μας! Δεν φταίει πάντα το αμάξι μας για το εκάστοτε πρόβλημα που μας παρουσιάζει! Μη γινόμαστε ευθυνόφοβοι! Δεν φταίνε για όλα οι Αμερικάνοι... ουπς το παράκανα...... :huh:

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λες δεν ισχύει καθόλου! Από την ίδια γραμμή παραγωγής βγαίνουν όλα τα οχήματα! Δεν υπάρχει καμία διάκριση σε ποιότητα κατασκευής ανά χώρα αποστολής των οχημάτων, από καμία αυτοκινητοβιομηχανία!

Μη βγάζουμε την ευθύνη που έχουμε σαν χρήστες των αμαξιών μας! Δεν φταίει πάντα το αμάξι μας για το εκάστοτε πρόβλημα που μας παρουσιάζει! Μη γινόμαστε ευθυνόφοβοι! Δεν φταίνε για όλα οι Αμερικάνοι... ουπς το παράκανα...... :huh:

Λοιπον,την αγορα τη μετεθεσα για μετα τα χριστουγεννα,αποφασιστε τι φταιει μη ξαναπαρω yaris. new_killpc.gif

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λες δεν ισχύει καθόλου! Από την ίδια γραμμή παραγωγής βγαίνουν όλα τα οχήματα! Δεν υπάρχει καμία διάκριση σε ποιότητα κατασκευής ανά χώρα αποστολής των οχημάτων, από καμία αυτοκινητοβιομηχανία!

Μη βγάζουμε την ευθύνη που έχουμε σαν χρήστες των αμαξιών μας! Δεν φταίει πάντα το αμάξι μας για το εκάστοτε πρόβλημα που μας παρουσιάζει! Μη γινόμαστε ευθυνόφοβοι! Δεν φταίνε για όλα οι Αμερικάνοι... ουπς το παράκανα...... :D

Αν ηταν ετσι οπως το εννοεις εσυ οταν θα πηγαιναμε να παραγγειλουμε ενα ανταλακτικο δεν θα χρησιμοποιουσαμε την αδεια του αυτοκινητου αλλα θα λεγαμε απλα το μοντελο και την μαρκα,γιατι απλα ολα τα αυτοκινητα θα ηταν ιδια

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λέτε δεν ισχύει για τον απλο εξής λόγο:

Όταν βάλετε μια παραγγελία ένα αυτοκίνητο πχ ενα polo dsg μαύρο με parktronic,17αρες και δέρμα. Η παραγγελία αυτή παίρνει ένα νούμερο εδώ και μόλις στέλνεται στο εργοστάσιο παίρνει ένα μοναδικό νούμερο. Απο εκει και πέρα προγραμματίζεται η παραγωγή του. Η παραγγελία σας έχει ήδη εβδομάδα παραγωγής (αν πρόκειται για αυτοκίνητο παραγγελίας και όχι ετοιμοπαραδοτο) το οποίο μπορείτε να μάθετε ¶ρα το αυτοκίνητο έχει ήδη προγραμματιστεί που θα φύγει πρίν ακόμη κατασκευαστεί

Με βάση το παρπάνω σύστημα που τηρήται σε όλα τα εργοστάσια θεωρώ απίθανο να γίνεται διαλογή των αυτοκινήτων

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λέτε δεν ισχύει για τον απλο εξής λόγο:

Όταν βάλετε μια παραγγελία ένα αυτοκίνητο πχ ενα polo dsg μαύρο με parktronic,17αρες και δέρμα. Η παραγγελία αυτή παίρνει ένα νούμερο εδώ και μόλις στέλνεται στο εργοστάσιο παίρνει ένα μοναδικό νούμερο. Απο εκει και πέρα προγραμματίζεται η παραγωγή του. Η παραγγελία σας έχει ήδη εβδομάδα παραγωγής (αν πρόκειται για αυτοκίνητο παραγγελίας και όχι ετοιμοπαραδοτο) το οποίο μπορείτε να μάθετε ¶ρα το αυτοκίνητο έχει ήδη προγραμματιστεί που θα φύγει πρίν ακόμη κατασκευαστεί

Με βάση το παρπάνω σύστημα που τηρήται σε όλα τα εργοστάσια θεωρώ απίθανο να γίνεται διαλογή των αυτοκινήτων

+1

Ακριβώς όπως τα λέει ο stephan, την ίδια αντίληψη έχω και εγώ... Δηλαδή κάνω μια παραγγελία αυτοκινήτου που έχει μοναδικό αριθμό και βδομάδα παραγωγής. Μόλις ολοκληρωθεί η κατασκευή του γίνεται στο αυτοκίνητο ποιοτικός έλεγχος και αν είναι πάνω από τα standards για να το στείλουν στην Ελλάδα το στέλνουν αλλού και ξαναφτιάχνουν το δικό μου ελπίζοντας αυτή την φορά ότι θα είναι κατώτερης ποιότητας ή βλέπουν εξ' αρχής ότι πρόκειται να σταλεί στην Ελλάδα και δεν δίνουν την πρέπουσα σημασία στην κατασκευή του???

Link to comment
Share on other sites

+1

Ακριβώς όπως τα λέει ο stephan, την ίδια αντίληψη έχω και εγώ... Δηλαδή κάνω μια παραγγελία αυτοκινήτου που έχει μοναδικό αριθμό και βδομάδα παραγωγής. Μόλις ολοκληρωθεί η κατασκευή του γίνεται στο αυτοκίνητο ποιοτικός έλεγχος και αν είναι πάνω από τα standards για να το στείλουν στην Ελλάδα το στέλνουν αλλού και ξαναφτιάχνουν το δικό μου ελπίζοντας αυτή την φορά ότι θα είναι κατώτερης ποιότητας ή βλέπουν εξ' αρχής ότι πρόκειται να σταλεί στην Ελλάδα και δεν δίνουν την πρέπουσα σημασία στην κατασκευή του???

Πάλι τα ίδια?

ΔΕΝ γίνεται αυτό που λες!!! ΔΕΝ διαλέγει ΚΑΝΕΝΑ εργοστάσιο παραγωγής αυτοκινήτων εαν θα στείλει τα "σκάρτα" αμάξια στην Ελλάδα, ή άλλες χώρες!

Πως να το πούμε αλλιώς για να γίνει αντιλυπτό? ΔΕΝ υπάρχει διαλογή, όπως ΔΕΝ υπάρχει ποιοτικός έλεγχος σε κάθε αμάξι!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.