lion68 Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 μετα απο ενα χρονο και 21000 χλμ με προγραμμα παρουσιαστηκε προβλημα στην αναφλεξη ( κομπιασματα στην επιταχυνση στις υψηλες στροφες με αναμμα λυχνιας για βλαβη κινητηρα ) με αποτελεσμα την αντικατασταση 4 μπουζι NGK platinum και 4 ενισχυμενοι πολλαπλασιαστες BERU με κοστος 200 ευρω στον προγραμματιστη μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 φίλε τι προγραμμα έχεις; σε τι οφείλεται η βλάβη; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lion68 Posted February 13, 2011 Author Report Share Posted February 13, 2011 φίλε τι προγραμμα έχεις; σε τι οφείλεται η βλάβη; το προγραμμα μου το εφτιαξε φιλος που ηταν συναιτερος με τον ανδριανακη δεν φταιει αυτο.ειναι μαπα οι πολλαπλασιαστες την πατησε και αλλος με golf v χωρις προγραμμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexpsk Posted February 13, 2011 Report Share Posted February 13, 2011 Ακριβως το ιδιο επαθα κι εγω προχθες.με πανω κατω ιδια χιλιομετρα με προγραμμα..αυριο θα συναντηθω με τον προγραμματιστη μου να μου βγαλει το προγραμμα και θα το παω γκρατσια.. 200 ευρω??παρα παρα πολλα.νομιζα πως θα ειναι πολυ λιγοτερα.δεν εχει καμμια σχεση που ειμαι στην εγγυηση ετσι?θεωρουνται αναλωσιμα..(το αμαξι εχει κανει 44.000 χμ).τωρα σου ειναι ολα οκ? α και κατι τελευταιο μπουζι να αλω ενα βαθμο ψυχροτερα ή δεν εχει σημασια?ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lion68 Posted February 13, 2011 Author Report Share Posted February 13, 2011 Ακριβως το ιδιο επαθα κι εγω προχθες.με πανω κατω ιδια χιλιομετρα με προγραμμα..αυριο θα συναντηθω με τον προγραμματιστη μου να μου βγαλει το προγραμμα και θα το παω γκρατσια.. 200 ευρω??παρα παρα πολλα.νομιζα πως θα ειναι πολυ λιγοτερα.δεν εχει καμμια σχεση που ειμαι στην εγγυηση ετσι?θεωρουνται αναλωσιμα..(το αμαξι εχει κανει 44.000 χμ).τωρα σου ειναι ολα οκ? α και κατι τελευταιο μπουζι να αλω ενα βαθμο ψυχροτερα ή δεν εχει σημασια?ευχαριστω εγω δεν πηγα αντιπροσωπεια γιατι αν ειναι να μου βαλουν παλι τους ιδιους τι να το κανω να τρεχω καθε τρεις και λιγο εστω και τσαμπα.προτιμησα να βαλω κατι καλυτερο και να ησυχασω.οι τιμες που ειδα στο ιντερνετ ειναι 50 ευρω τα μπουζι και 160 ευρω οι πολλαπλασιαστες.ο κωδικος για τα μπουζι ngk ειναι pzfr6r lazer platinum.μην αλλαξεις τυπο μου ειπαν οπου και να ρωτησα. τους beru τους ειδα στο ιντερνετ και λενε καλα λογια ειναι γερμανικοι αρα ταιριαζουν με το αμαξι μας και ποιοτικοι. τωρα ολα δουλευουν ρολοι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafail_kilkis Posted February 13, 2011 Report Share Posted February 13, 2011 Το θέμα με τους πολλαπλασιαστές είναι πολύ συνηθησμένο φαινόμενο στα VW.Είτε φοράς πρόγραμμα είτε όχι είναι θέμα της εταιρίας.3 VW έχουμε στην οικογένεια τα 2 τους έχουν κάψει και είναι μαμά...το δικό μου που κάνω όλα τα πειράματα σε αυτό(6 προγράμματα και αλλαγές μονίμως στα περιφεριακά) έχει 62000km και δεν έχει κανένα πρόβλημα.Κάποια ανταλλακτικά της VW δεν φημίζονται για την ποιότητα τους.Είναι καθαρά τι θα σου τύχει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexpsk Posted February 13, 2011 Report Share Posted February 13, 2011 ελεγα να το παω στο γκρατσια μονο και μονο μην τυχον ειναι κατι αλλο,,και λογω προγραμματος ξερεις ειμαι πιο ανησυχος..αλλα αν ειναι σιγουρα οι πολλαπλασιαστες και μπουζι θα τα αλλαξω κι εγω μονος μου να βαλω κατι καλυτερο..αν και 200ευρω τωρα απο το πουθενα με πεθαναν.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lion68 Posted February 14, 2011 Author Report Share Posted February 14, 2011 ελεγα να το παω στο γκρατσια μονο και μονο μην τυχον ειναι κατι αλλο,,και λογω προγραμματος ξερεις ειμαι πιο ανησυχος..αλλα αν ειναι σιγουρα οι πολλαπλασιαστες και μπουζι θα τα αλλαξω κι εγω μονος μου να βαλω κατι καλυτερο..αν και 200ευρω τωρα απο το πουθενα με πεθαναν.. αν σου κανει κομπιασματα στην επιταχυνση στις 4000 στροφες και πανω και αναβοσβηνει το λαμπακι του κινητηρα ειναι μπουζι και το διαγνωστικο βγαζει προβλημα στην καυση.αν αναβει το λαμπακι συνεχως μπορει να ειναι αισθητηρας λ αλλα θα το δειξει το διαγνωστικο.πηρα τηλ τον προγραμματιστη μου για να σε βοηθησω.εκεινος εχει διαγνωστικο και το ειδαμε και ετσι δεν πηγα αντιπροσωπεια να με γδαρουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexpsk Posted February 15, 2011 Report Share Posted February 15, 2011 λοιπον παιδαι μετα απο μια απιστευτη ταλαιπωρια καταφεραν να διαγνωσουν το προβλημα στον γκρατσια. Προβλημα καυσης στο 2 μπεκ, μαλλον πολλαπλασιασστης ή μπουζι οπως σωστα ειπες Lion αν και περιμενω αυριο να μου πουνε στα σιγουρα τι ειναι γιατι δεν προλαβαν νατο λυσουν.ελπιζω να μην ειναι κατι σοβαρο..το κομπιασμα το εκανε μονο με ταχυτητα απο τρίτη και πανω και μετα τις 3.500 περιπου..το λαμπακι πραγματι αναβοσβηνε τη 2 φορα που το επαθα ενω την πρωτη εβγαλε EPC και αναμμενο μονιμο το λαμπακι κινητηρα.(οταν βεβαια το εσβησα και το ξανααναψεξαφανιστηκαν και τα 2) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted February 15, 2011 Report Share Posted February 15, 2011 λοιπον παιδαι μετα απο μια απιστευτη ταλαιπωρια καταφεραν να διαγνωσουν το προβλημα στον γκρατσια. Προβλημα καυσης στο 2 μπεκ, μαλλον πολλαπλασιασστης ή μπουζι οπως σωστα ειπες Lion αν και περιμενω αυριο να μου πουνε στα σιγουρα τι ειναι γιατι δεν προλαβαν νατο λυσουν.ελπιζω να μην ειναι κατι σοβαρο..το κομπιασμα το εκανε μονο με ταχυτητα απο τρίτη και πανω και μετα τις 3.500 περιπου..το λαμπακι πραγματι αναβοσβηνε τη 2 φορα που το επαθα ενω την πρωτη εβγαλε EPC και αναμμενο μονιμο το λαμπακι κινητηρα.(οταν βεβαια το εσβησα και το ξανααναψεξαφανιστηκαν και τα 2) update εχεις κάνει ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexpsk Posted February 15, 2011 Report Share Posted February 15, 2011 ναι..γιατι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted February 15, 2011 Report Share Posted February 15, 2011 ναι..γιατι? εφόσον έκανες update δεν πιστεύω πως πρέπει να ανησυχείς ... http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=36778&view=findpost&p=435346 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexpsk Posted February 15, 2011 Report Share Posted February 15, 2011 τελικα ηταν ραγισμενο το 2ο μπουζι και μου αλλαξαν και τα 4. 110 ευρω πληρωσα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 (edited) παιδια αυτο το κανει παντα;;; εμενα μου το κανει 1-2 μερες τωρα αλλα ωταν ειναι σχετικα κρυο το αμαξι. Edited February 21, 2011 by Dynamite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexpsk Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 στο κανει οταν θα εισαι με 3 και πανω ταχυτητα και πατας γκαζι απο τις 35000 στροφες..κανει φανερα κομπιασματα θα το καταλαβεις.τωρα αυτο εγινε σε μενα.σε αλλους εχω ακουσει αλλα συμπτωματα..αν εχεις διακοπεσ παντως στο γκαζι αυτο θα ειναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 ακριβως οπως το λες. με 3η και πανω απλα το κανει ποιο πολυ ωταν ειναι κρυο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted February 22, 2011 Report Share Posted February 22, 2011 (edited) Σε μένα κάνει τρέμουλο στο ρελαντί χωρίς να ανεβοκατεβάζει στροφές! Του έβαλα διαγνωστικό και έβγαλε misfire (P301) στον πρώτο κύλινδρο. Άλλαξα πολλαπλασιαστή πριν 2 βδομάδες (σε συνεργείο λόγο μιας εγγύησης που έχω κάνει) και μου βάλανε ένα πολλαπλασιαστή που στο τέλος του κωδικού του είχε το γράμμα F(036 905 715 F) αντί για το E (036 905 715 E) που είχα επάνω! Μετά από λίγες μέρες πάλι το ίδιο τρέμουλο και το ίδιο σφάλμα! lion68 πες μας και τον κωδικό από τους πολλαπλασιαστές της BERU για να τους βρούμε πιο φτηνούς!!! Edited February 22, 2011 by ta6ape Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted February 22, 2011 Report Share Posted February 22, 2011 (edited) Βάσει του site της Beru, βρήκα κάνουν οι beru ZSE 030, και τους βρήκα στο saveltrade στα 140 ευρώ οι 4: http://www.saveltrad...lypage.tpl.html Είμαι σωστός??? Edited February 22, 2011 by ta6ape Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lion68 Posted February 24, 2011 Author Report Share Posted February 24, 2011 Σε μένα κάνει τρέμουλο στο ρελαντί χωρίς να ανεβοκατεβάζει στροφές! Του έβαλα διαγνωστικό και έβγαλε misfire (P301) στον πρώτο κύλινδρο. Άλλαξα πολλαπλασιαστή πριν 2 βδομάδες (σε συνεργείο λόγο μιας εγγύησης που έχω κάνει) και μου βάλανε ένα πολλαπλασιαστή που στο τέλος του κωδικού του είχε το γράμμα F(036 905 715 F) αντί για το E (036 905 715 E) που είχα επάνω! Μετά από λίγες μέρες πάλι το ίδιο τρέμουλο και το ίδιο σφάλμα! lion68 πες μας και τον κωδικό από τους πολλαπλασιαστές της BERU για να τους βρούμε πιο φτηνούς!!! o κωδικος σε μενα ειναι 036905715 F χωρα προελευσης Τουρκια οεοοοοοοοο!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neptune1 Posted February 24, 2011 Report Share Posted February 24, 2011 Μετά την αλλαγή πολλαπλασιαστών από εργοστασιακούς σε beru, το πρόβλημα με το τρέμουλο και το misfire στον πρώτο κύλινδρο λύνεται? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted February 24, 2011 Report Share Posted February 24, 2011 Μετά την αλλαγή πολλαπλασιαστών από εργοστασιακούς σε beru, το πρόβλημα με το τρέμουλο και το misfire στον πρώτο κύλινδρο λύνεται? και οι εργοστασιακοι beru ειναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neptune1 Posted February 24, 2011 Report Share Posted February 24, 2011 και οι εργοστασιακοι beru ειναι. Α, οκ. λάθος καταλαβα πρίν. Πάντως αν βάλει κάποιος καινούργιους πολλαπλασιαστές, τέτοιους beru ZSE 030 , το πρόβλημα τρέμουλο-misfire λύνεται? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted February 24, 2011 Report Share Posted February 24, 2011 Αύριο θα τους αλλάξω μαζί με τα μπουζί όπως έκανε ο lion68 και θα σας γράψω μετά νεότερα! Νίκο οι πολλαπλασιαστές που φοράμε από μαμά είναι της Bosch! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANIS-TSI- Posted March 1, 2011 Report Share Posted March 1, 2011 Παιδια το θεμα με τους πολλαπλασιαστες ειναι πολυ συνηθισμενο,απλα αν αλλαξετε τον ενα καλο ειναι να επιμεινετε να σας αλλαξουν κ τους αλλους γιατι συντομα θα ακολουθησουν κ οι αλλοι!!! κ εγω το περασα!!! αν δεν κανω λαθος οι πολλαπλασιαστες εχουν ενα χρονο παραπανω εγγυηση οποτε κ να σας εχει τελειωσει η εγγυηση καντε μια βολτα απο αντιπροσωπεια για να γλιτωσετε τα 44Ε του καθενα... το ξερουν οτι βγαζουν προβληματα κ λογικα δεν θα σας πολυζαλισουν!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexpsk Posted March 4, 2011 Report Share Posted March 4, 2011 καλα στο γκρατσια ειναι πλ ζωα οι ανθρωποι..ειχα προβλημα με κομπιασμα κινητηρα και με τα πολλα καταλαβαν οτι φταινε τα μπουζι..τεσπα τους αλλαξα οπως εχω γραψει και παραπανω και μετα απο 1 βδομαδα παλι ακριβως το ιδιο πραγμα..επεμενα απο την πρωτη φορα οτι ειναι ΚΑΙ θεμα πολλαπλασιαστων καθως με προγραμμα πανω ειναι κλασσικο φαινομενο αυτο..θα παω παλι την τριτη να μου το ξανακοιταξουν...το θεμα ειναι πως δε ξερω αν εχει "περαστει" η βλαβη στον εγκεφαλο και μπορουν να τη διαβασουν με το διαγνωστικο..αν καποιο παλλικαρι εχει vag com πραγματικα θα με διευκολυνε παρα πλ να μου εστελνε ενα pm και να παω εκει που μενει(αθηνα) να δουμε αν εχει περαστει η βλαβη στον εγκεφαλο γιατι αλλιως δεν εχει νοημα να παω γκρατσια.αλλιως θα πρεπει να το πιεσω αρκετες φορες μεχρι να μου ξαναβγαλει το λαμπακι epc και κινητηρα οπως την πρωτη φορα.. ευχαριστω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...