Jump to content
lion68

Προβλημα Μπουζι-Πολλαπλασιαστη Σε Golf Vi 160

Recommended Posts

μετα απο ενα χρονο και 21000 χλμ με προγραμμα παρουσιαστηκε προβλημα στην αναφλεξη ( κομπιασματα στην επιταχυνση στις υψηλες στροφες με αναμμα λυχνιας για βλαβη κινητηρα ) με αποτελεσμα την αντικατασταση 4 μπουζι NGK platinum και 4 ενισχυμενοι πολλαπλασιαστες BERU με κοστος 200 ευρω στον προγραμματιστη μου.

Link to comment
Share on other sites

φίλε τι προγραμμα έχεις;

σε τι οφείλεται η βλάβη;

το προγραμμα μου το εφτιαξε φιλος που ηταν συναιτερος με τον ανδριανακη δεν φταιει αυτο.ειναι μαπα οι πολλαπλασιαστες την πατησε και αλλος με golf v χωρις προγραμμα.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως το ιδιο επαθα κι εγω προχθες.με πανω κατω ιδια χιλιομετρα με προγραμμα..αυριο θα συναντηθω με τον προγραμματιστη μου να μου βγαλει το προγραμμα και θα το παω γκρατσια.. 200 ευρω??παρα παρα πολλα.νομιζα πως θα ειναι πολυ λιγοτερα.δεν εχει καμμια σχεση που ειμαι στην εγγυηση ετσι?θεωρουνται αναλωσιμα..(το αμαξι εχει κανει 44.000 χμ).τωρα σου ειναι ολα οκ? α και κατι τελευταιο μπουζι να αλω ενα βαθμο ψυχροτερα ή δεν εχει σημασια?ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως το ιδιο επαθα κι εγω προχθες.με πανω κατω ιδια χιλιομετρα με προγραμμα..αυριο θα συναντηθω με τον προγραμματιστη μου να μου βγαλει το προγραμμα και θα το παω γκρατσια.. 200 ευρω??παρα παρα πολλα.νομιζα πως θα ειναι πολυ λιγοτερα.δεν εχει καμμια σχεση που ειμαι στην εγγυηση ετσι?θεωρουνται αναλωσιμα..(το αμαξι εχει κανει 44.000 χμ).τωρα σου ειναι ολα οκ? α και κατι τελευταιο μπουζι να αλω ενα βαθμο ψυχροτερα ή δεν εχει σημασια?ευχαριστω

εγω δεν πηγα αντιπροσωπεια γιατι αν ειναι να μου βαλουν παλι τους ιδιους τι να το κανω να τρεχω καθε τρεις και λιγο εστω και τσαμπα.προτιμησα να βαλω κατι καλυτερο και να ησυχασω.οι τιμες που ειδα στο ιντερνετ ειναι 50 ευρω τα μπουζι και 160 ευρω οι πολλαπλασιαστες.ο κωδικος για τα μπουζι ngk ειναι pzfr6r lazer platinum.μην αλλαξεις τυπο μου ειπαν οπου και να ρωτησα. τους beru τους ειδα στο ιντερνετ και λενε καλα λογια ειναι γερμανικοι αρα ταιριαζουν με το αμαξι μας και ποιοτικοι. τωρα ολα δουλευουν ρολοι.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα με τους πολλαπλασιαστές είναι πολύ συνηθησμένο φαινόμενο στα VW.Είτε φοράς πρόγραμμα είτε όχι είναι θέμα της εταιρίας.3 VW έχουμε στην οικογένεια τα 2 τους έχουν κάψει και είναι μαμά...το δικό μου που κάνω όλα τα πειράματα σε αυτό(6 προγράμματα και αλλαγές μονίμως στα περιφεριακά) έχει 62000km και δεν έχει κανένα πρόβλημα.Κάποια ανταλλακτικά της VW δεν φημίζονται για την ποιότητα τους.Είναι καθαρά τι θα σου τύχει.

Link to comment
Share on other sites

ελεγα να το παω στο γκρατσια μονο και μονο μην τυχον ειναι κατι αλλο,,και λογω προγραμματος ξερεις ειμαι πιο ανησυχος..αλλα αν ειναι σιγουρα οι πολλαπλασιαστες και μπουζι θα τα αλλαξω κι εγω μονος μου να βαλω κατι καλυτερο..αν και 200ευρω τωρα απο το πουθενα με πεθαναν..

Link to comment
Share on other sites

ελεγα να το παω στο γκρατσια μονο και μονο μην τυχον ειναι κατι αλλο,,και λογω προγραμματος ξερεις ειμαι πιο ανησυχος..αλλα αν ειναι σιγουρα οι πολλαπλασιαστες και μπουζι θα τα αλλαξω κι εγω μονος μου να βαλω κατι καλυτερο..αν και 200ευρω τωρα απο το πουθενα με πεθαναν..

αν σου κανει κομπιασματα στην επιταχυνση στις 4000 στροφες και πανω και αναβοσβηνει το λαμπακι του κινητηρα ειναι μπουζι και το διαγνωστικο βγαζει προβλημα στην καυση.αν αναβει το λαμπακι συνεχως μπορει να ειναι αισθητηρας λ αλλα θα το δειξει το διαγνωστικο.πηρα τηλ τον προγραμματιστη μου για να σε βοηθησω.εκεινος εχει διαγνωστικο και το ειδαμε και ετσι δεν πηγα αντιπροσωπεια να με γδαρουν.

Link to comment
Share on other sites

λοιπον παιδαι μετα απο μια απιστευτη ταλαιπωρια καταφεραν να διαγνωσουν το προβλημα στον γκρατσια. Προβλημα καυσης στο 2 μπεκ, μαλλον πολλαπλασιασστης ή μπουζι οπως σωστα ειπες Lion αν και περιμενω αυριο να μου πουνε στα σιγουρα τι ειναι γιατι δεν προλαβαν νατο λυσουν.ελπιζω να μην ειναι κατι σοβαρο..το κομπιασμα το εκανε μονο με ταχυτητα απο τρίτη και πανω και μετα τις 3.500 περιπου..το λαμπακι πραγματι αναβοσβηνε τη 2 φορα που το επαθα ενω την πρωτη εβγαλε EPC και αναμμενο μονιμο το λαμπακι κινητηρα.(οταν βεβαια το εσβησα και το ξανααναψεξαφανιστηκαν και τα 2)

Link to comment
Share on other sites

λοιπον παιδαι μετα απο μια απιστευτη ταλαιπωρια καταφεραν να διαγνωσουν το προβλημα στον γκρατσια. Προβλημα καυσης στο 2 μπεκ, μαλλον πολλαπλασιασστης ή μπουζι οπως σωστα ειπες Lion αν και περιμενω αυριο να μου πουνε στα σιγουρα τι ειναι γιατι δεν προλαβαν νατο λυσουν.ελπιζω να μην ειναι κατι σοβαρο..το κομπιασμα το εκανε μονο με ταχυτητα απο τρίτη και πανω και μετα τις 3.500 περιπου..το λαμπακι πραγματι αναβοσβηνε τη 2 φορα που το επαθα ενω την πρωτη εβγαλε EPC και αναμμενο μονιμο το λαμπακι κινητηρα.(οταν βεβαια το εσβησα και το ξανααναψεξαφανιστηκαν και τα 2)

update εχεις κάνει ?

Link to comment
Share on other sites

παιδια αυτο το κανει παντα;;;

εμενα μου το κανει 1-2 μερες τωρα αλλα ωταν ειναι σχετικα κρυο το αμαξι.

Edited by Dynamite
Link to comment
Share on other sites

στο κανει οταν θα εισαι με 3 και πανω ταχυτητα και πατας γκαζι απο τις 35000 στροφες..κανει φανερα κομπιασματα θα το καταλαβεις.τωρα αυτο εγινε σε μενα.σε αλλους εχω ακουσει αλλα συμπτωματα..αν εχεις διακοπεσ παντως στο γκαζι αυτο θα ειναι.

Link to comment
Share on other sites

Σε μένα κάνει τρέμουλο στο ρελαντί χωρίς να ανεβοκατεβάζει στροφές!

Του έβαλα διαγνωστικό και έβγαλε misfire (P301) στον πρώτο κύλινδρο. Άλλαξα πολλαπλασιαστή πριν 2 βδομάδες (σε συνεργείο λόγο μιας εγγύησης που έχω κάνει) και μου βάλανε ένα πολλαπλασιαστή που στο τέλος του κωδικού του είχε το γράμμα F(036 905 715 F) αντί για το E (036 905 715 E) που είχα επάνω!

Μετά από λίγες μέρες πάλι το ίδιο τρέμουλο και το ίδιο σφάλμα!

lion68 πες μας και τον κωδικό από τους πολλαπλασιαστές της BERU για να τους βρούμε πιο φτηνούς!!!

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

Βάσει του site της Beru, βρήκα κάνουν οι beru ZSE 030, και τους βρήκα στο saveltrade στα 140 ευρώ οι 4: http://www.saveltrad...lypage.tpl.html

Είμαι σωστός???

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

Σε μένα κάνει τρέμουλο στο ρελαντί χωρίς να ανεβοκατεβάζει στροφές!

Του έβαλα διαγνωστικό και έβγαλε misfire (P301) στον πρώτο κύλινδρο. Άλλαξα πολλαπλασιαστή πριν 2 βδομάδες (σε συνεργείο λόγο μιας εγγύησης που έχω κάνει) και μου βάλανε ένα πολλαπλασιαστή που στο τέλος του κωδικού του είχε το γράμμα F(036 905 715 F) αντί για το E (036 905 715 E) που είχα επάνω!

Μετά από λίγες μέρες πάλι το ίδιο τρέμουλο και το ίδιο σφάλμα!

lion68 πες μας και τον κωδικό από τους πολλαπλασιαστές της BERU για να τους βρούμε πιο φτηνούς!!!

o κωδικος σε μενα ειναι 036905715 F χωρα προελευσης Τουρκια οεοοοοοοοο!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

και οι εργοστασιακοι beru ειναι.

Α, οκ. λάθος καταλαβα πρίν.

Πάντως αν βάλει κάποιος καινούργιους πολλαπλασιαστές, τέτοιους beru ZSE 030 , το πρόβλημα τρέμουλο-misfire λύνεται?

Link to comment
Share on other sites

Αύριο θα τους αλλάξω μαζί με τα μπουζί όπως έκανε ο lion68 και θα σας γράψω μετά νεότερα!

Νίκο οι πολλαπλασιαστές που φοράμε από μαμά είναι της Bosch!

Link to comment
Share on other sites

Παιδια το θεμα με τους πολλαπλασιαστες ειναι πολυ συνηθισμενο,απλα αν αλλαξετε τον ενα καλο ειναι να επιμεινετε να σας αλλαξουν κ τους αλλους γιατι συντομα θα ακολουθησουν κ οι αλλοι!!! κ εγω το περασα!!!

αν δεν κανω λαθος οι πολλαπλασιαστες εχουν ενα χρονο παραπανω εγγυηση οποτε κ να σας εχει τελειωσει η εγγυηση καντε μια βολτα απο αντιπροσωπεια για να γλιτωσετε τα 44Ε του καθενα... το ξερουν οτι βγαζουν προβληματα κ λογικα δεν θα σας πολυζαλισουν!!!

Link to comment
Share on other sites

καλα στο γκρατσια ειναι πλ ζωα οι ανθρωποι..ειχα προβλημα με κομπιασμα κινητηρα και με τα πολλα καταλαβαν οτι φταινε τα μπουζι..τεσπα τους αλλαξα οπως εχω γραψει και παραπανω και μετα απο 1 βδομαδα παλι ακριβως το ιδιο πραγμα..επεμενα απο την πρωτη φορα οτι ειναι ΚΑΙ θεμα πολλαπλασιαστων καθως με προγραμμα πανω ειναι κλασσικο φαινομενο αυτο..θα παω παλι την τριτη να μου το ξανακοιταξουν...το θεμα ειναι πως δε ξερω αν εχει "περαστει" η βλαβη στον εγκεφαλο και μπορουν να τη διαβασουν με το διαγνωστικο..αν καποιο παλλικαρι εχει vag com πραγματικα θα με διευκολυνε παρα πλ να μου εστελνε ενα pm και να παω εκει που μενει(αθηνα) να δουμε αν εχει περαστει η βλαβη στον εγκεφαλο γιατι αλλιως δεν εχει νοημα να παω γκρατσια.αλλιως θα πρεπει να το πιεσω αρκετες φορες μεχρι να μου ξαναβγαλει το λαμπακι epc και κινητηρα οπως την πρωτη φορα.. ευχαριστω..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.