Jump to content
Guest Nikolas83

Πρόβλημα ρελαντί

Recommended Posts

Guest Nikolas83

Καλησπέρα παιδιά, ωραίο site!Είμαι φρέσκος στο site μα πιστός και παλιός στην Γερμανική παράδοσηi,είναι πλέον σημείο αναφοράς στην οικογένεια μας. Passat-AudiA4-Golf-Corsa-Polo. Εγώ έχω το τελευταίο και μου έχει παρουσιαστεί ένα πρόβλημα και ζητώ τη βοήθεια σας επί του θέματος. Το ρελαντί μου (παίζει από τις 600 στις 1000 φορές) Ο μηχανικός μου είπε ότι μπορεί να θέλει πεταλούδα. Μήπως έχετε κάτι άλλο υπόψιν σας? Ευχαριστώ, Νίκος.

Το post μεταφράστηκε στα Ελληνικά, θα παρακαλούσα να γράφουμε με ελληνικούς χαρακτήρες.

Edited by nikkosnet
Link to comment
Share on other sites

Guest Nikolas83

Ευχαριστω Polakia για την ενημέρωση!Αλλα κανεις δεν μου έχει δώσει μια απαντηση επι του θέματος, έστω και ενα καλησπερα!Δουλεια :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Nikolas83
Καταρχήν πιο μοντέλο Polo έχεις και τη χρονολογίας είναι?Μήπως μπορέσω και σε βοηθήσω.

Το ρελαντί παίζει συνέχεια η μόνο όταν είναι κρυο?

Ειναι του 98 ,1000cc Το κουλό είναι οτι το κάνει οταν ήδη έχει ζεσταθεί η μηχανη!Δεν το κανει συνέχεια στο 1 φαναρι μπορει να είναι κυριλε και να έχει σωστο ρελαντι και στο επόμενο να κάνει αυτές τις μικρές αλλα ένοχλητικές διακυμάνσεις!εχει κάνει 98000 χλμ!

Ευχαριστω για το ενδιαφερον

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Nikolas83 εγώ έχω το Polo 6n 98 μοντέλο, αλλα το με τα 100ps εχω κι εγώ πρόβλημα με την πεταλούδα βέβαια είναι διαφορετικό απο το δικό σου γιατί εμένα μου το κάνει μόνο όταν είναι κρύο και πολύ σπάνια όταν είναι ζεστό.Λυπάμαι που δέ μπορώ να σε βοηθήσω περισότερο, το μόνο που μπορώ να σου προτείνω είναι να πείς στον μηχανικό σου να σου καθαρίσει την πεταλούδα κανα 2 φορες, να δείς πώς θα πάει.Και μετά αποφασίζεις για αλάγη γιατί μπορεί απλά να θέλει καθάρισμα. Εγώ την έχω καθαρίσει 2 φορές και την πρακολουθώ, μπας και γλυτώσω την αλάγη.

Link to comment
Share on other sites

Guest Nikolas83

Ευχαριστώ για την συμβουλή Φίλε μου και γω παω να γλυτώσω την πεταλούδα γιατι το αμαξι το πηρα πριν καμια βδομαδα μεταχειρισμένο και δεν πρόλαβα να το πληρώσω και μου βγάζει πρόβλημα αν φταιει τελικα η πεταλούδα 300-400 Ευρω!Από δύναμη σέρνεται αλλά το πήρα πιο πολύ για την κάταναλώση γιατι το αλλό που έχω τρώει αρκετα αλλα έναι σωστο αμάξι Α4 1.8Τ.Σκεφτομαι μήπως το λέει επιτηδες ο μηχανικός για να βγάλει και αυτος κάποιο κέρδος ξέρεις πως είναι αυτά

Link to comment
Share on other sites

Δεν κανει τιποτα. Επειδή ζούμε στην Ελλάδα και οι επαγγελματίες σπανίζουν. Προσοχή όλοι

στοχεύουν στην τσεπη μας. Οσο για την πεταλούδα ρώτησα κι εγώ 300 ευρώ μου είπε ο μηχανικός μου. Να ξέρεις ότι άν την καθάρίσεις σίγουρα θα πηγαίνει καλύτερα απο ότι πηγαίνει τώρα, βέβαια το αμάξι είναι και 1000cc οπότε μην περιμένεις και πολλά.

Link to comment
Share on other sites

Θα πρέπει να κοιτάξεις:

1. πεταλούδα (ξεκίνα από καθάρισμα)

2. Θερμοστάτη (αν έχει κανένα πρόβλημα αυξομείωσης η θερμοκρασία, δίνει λάθος εντολή στον εγκέφαλο)

3. πρόβλημα εγκεφάλου (υπερβολικό αλλά όχι αδύνατο)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, λοιπόν Νικόλα είχα το ίδιο μοτεράκι με εσένα και όταν είχα πάθει το ίδιο πράγμα με εσένα (έχει τύχει να το πάθω και τώρα με το 14άρι μοτέρ που φοράω) και τις 2 φορές απλά ο μηχανικός καθάρισε την πεταλούδα και από το διαγνωστικό, ξαναπέρασε την βασική ρύθμιση της πεταλούδας και μέσα σε 5' το Polo μου ήταν έτοιμο. Πες του λοιπόν να σου ξαναπεράσει την βασική ρύθμιση της πεταλούδας (έτσι μου το είχε πει) και λογικά θα στρώσει, αν δε στρώσει... τότε όντως ίσως να θες πεταλούδα.

Link to comment
Share on other sites

καθαρισε την κιολας την πεταλουδα και μετα κανε την ρυθμιση στον εγκεφαλο.Εναλλακτικα βγαλε τον πολο της μπαταριας μηπως μηδενισει τα σφαλματα αφου εχεις καθαρισει την πεταλουδα ομως

Link to comment
Share on other sites

Guest blue-smart-golf

Το ένα είναι όπως προείπαν όλοι να καθαρίσεις την πεταλούδα και να την φέρεις με το διαγνωστικό στην σωστή της θέση και αν δεν στρόσει τότε κοίτα αγόρι μου τα μπουζάκια σου...

μου έτυχε και σε ένα starlet αυτό!

Link to comment
Share on other sites

Ωπα!!!!! Τι βλέπω???? Κι άλλο 1000άρι στο club!!!!

Λοιπόν: Φίλε Nikolas καλώς ήρθες κατ'αρχάς.

Εχω αυτό το πρόβλημα περίπου 3 χρόνια τώρα!!! Κανείς δεν μπορεί να βρει τι έχει το αμάξι. Έχω κάνει άπειρους καθαρισμούς, πεταλόυδας, μπεκ,κ.λ.π,αλλά το πρόβλημα επιμένει. Όλοι κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι θέλει αλλαγη η πεταλούδα γιατί μάλλον εχει πρόβλημα το ποτενσιόμετρο. Μετά από πολύ ψάξιμο, βρήκα μεταχειρισμένη πεταλούδα με πολύ λιγότερα χιλιόμετρα από τα δικά μου και την περασμένη εβδομάδα την άλλαξα.

Μάντεψε............

Το πρόβλημα παραμένει!!!!!

¶ρα μάλλον δεν φταίει η πεταλούδα. Πριν κανά χρόνο είχα αλλάξει και μπουζοκαλώδια αλλά τίποτα. Τώρα έχω αρχίσει και ψάχνω τα ηλεκτρικά......

Α!! να σε ρωτήσω κάτι.

Όταν εμφανίζεται αυτό το φαινόμενο, και σβήσεις τον κινητήρα και ξαναβάλεις μπροστά, σταματάει????

Εμένα ναι.

Link to comment
Share on other sites

Guest Nikolas83
Ωπα!!!!! Τι βλέπω???? Κι άλλο 1000άρι στο club!!!!

Λοιπόν: Φίλε Nikolas καλώς ήρθες κατ'αρχάς.

Εχω αυτό το πρόβλημα περίπου 3 χρόνια τώρα!!! Κανείς δεν μπορεί να βρει τι έχει το αμάξι. Έχω κάνει άπειρους καθαρισμούς, πεταλόυδας, μπεκ,κ.λ.π,αλλά το πρόβλημα επιμένει. Όλοι κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι θέλει αλλαγη η πεταλούδα γιατί μάλλον εχει πρόβλημα το ποτενσιόμετρο. Μετά από πολύ ψάξιμο, βρήκα μεταχειρισμένη πεταλούδα με πολύ λιγότερα χιλιόμετρα από τα δικά μου και την περασμένη εβδομάδα την άλλαξα.

Μάντεψε............

Το πρόβλημα παραμένει!!!!!

¶ρα μάλλον δεν φταίει η πεταλούδα. Πριν κανά χρόνο είχα αλλάξει και μπουζοκαλώδια αλλά τίποτα. Τώρα έχω αρχίσει και ψάχνω τα ηλεκτρικά......

Α!! να σε ρωτήσω κάτι.

Όταν εμφανίζεται αυτό το φαινόμενο, και σβήσεις τον κινητήρα και ξαναβάλεις μπροστά, σταματάει????

Εμένα ναι.

Καλησπέρα και πάλι παιδιά ευχάριστω για την προσπάθεια που κάνετε για να με βοηθήσετε!Ελπίζω να θέλει απλά καθαρισμό και ρυθμιση η πεταλούδα και όχι να πάρω άλλη, ή και να πάρω το πρόβλημα να παραμείνει όπως στον soto!Όσο γιαυτό που ρωτας Soto ναι 1 φορά τοχω δοκιμασει σε φανάρι να το σβήσω αφου μου παρουσίαζε το πρόβλημα και αφου το άνοιξα δεν μου το έκανε από 1 δοκιμή όμως που κάνεις δεν μπορείς να βγάλεις άσφαλη συμπεράσματα!Θα το παω την τετάρτη στο μηχανικό να του τα πω μηπως και γλυτώσουμε κανα φράγκο γιατι τέτοια επόχη(Χριστούγεννα) έχεις έξοδα για τις κοπέλες ξέρετε ζουζουνι μου,αγαπούλη μου πανε τα 80ΕΥΡΩ και τα σχετικά!!Πήγα Πάτρα το σκ κάλα πηγε για 1000αρι απλά αν κόψεις ταχύτητα πρέπει να αναψεις κανα τσιγάρο μεχρι ναρθει στα ίσα του!Ερώτηση σε όποιον έχει 1000αρι ενα ντεπόζιτο πόσα χλμ σας βγάζει?

Link to comment
Share on other sites

Guest Nikolas83
Φίλε Nikolas83 εγώ έχω το Polo 6n 98 μοντέλο, αλλα το με τα 100ps εχω κι εγώ πρόβλημα με την πεταλούδα βέβαια είναι διαφορετικό απο το δικό σου γιατί εμένα μου το κάνει μόνο όταν είναι κρύο και πολύ σπάνια όταν είναι ζεστό.Λυπάμαι που δέ μπορώ να σε βοηθήσω περισότερο, το μόνο που μπορώ να σου προτείνω είναι να πείς στον μηχανικό σου να σου καθαρίσει την πεταλούδα κανα 2 φορες, να δείς πώς θα πάει.Και μετά αποφασίζεις για αλάγη γιατί μπορεί απλά να θέλει καθάρισμα. Εγώ την έχω καθαρίσει 2 φορές και την πρακολουθώ, μπας και γλυτώσω την αλάγη.

Τελικά μου το κάνει όταν ζεστένεται αυτό το "παίξιμο"στο ρελαντι,επίσης σήμερα παρουσιάστηκε και ένα άλλο πρόβλημα τρέμει στις 600 στροφες σαν να χει ταχυπαλμία,όχι το κλασικότρέμουλο λίγο πριν σβήσει,καμία συμπληρωματική απάντηση?Αυριο θα το πάω στο μηχανικό δεν πάει άλλο μην με αφήσει στο δρόμο thumbsdown.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest Nikolas83
Ωπα!!!!! Τι βλέπω???? Κι άλλο 1000άρι στο club!!!!

Λοιπόν: Φίλε Nikolas καλώς ήρθες κατ'αρχάς.

Εχω αυτό το πρόβλημα περίπου 3 χρόνια τώρα!!! Κανείς δεν μπορεί να βρει τι έχει το αμάξι. Έχω κάνει άπειρους καθαρισμούς, πεταλόυδας, μπεκ,κ.λ.π,αλλά το πρόβλημα επιμένει. Όλοι κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι θέλει αλλαγη η πεταλούδα γιατί μάλλον εχει πρόβλημα το ποτενσιόμετρο. Μετά από πολύ ψάξιμο, βρήκα μεταχειρισμένη πεταλούδα με πολύ λιγότερα χιλιόμετρα από τα δικά μου και την περασμένη εβδομάδα την άλλαξα.

Μάντεψε............

Το πρόβλημα παραμένει!!!!!

¶ρα μάλλον δεν φταίει η πεταλούδα. Πριν κανά χρόνο είχα αλλάξει και μπουζοκαλώδια αλλά τίποτα. Τώρα έχω αρχίσει και ψάχνω τα ηλεκτρικά......

Α!! να σε ρωτήσω κάτι.

Όταν εμφανίζεται αυτό το φαινόμενο, και σβήσεις τον κινητήρα και ξαναβάλεις μπροστά, σταματάει????

Εμένα ναι.

Soto μου φένεται βρήκα λύση στο μάλλον κοινό μας πρόβλήμα!Όπως ανέφερες στο τέλος πιστεύω οτι φταίνε τα ηλέκτρικα!Δοκίμασε το εξής(ότι έκανα και γω σήμερα)!Πάρε το αμάξι το πρωί(σήμαντικο),και σχίστο λίγο το ,άλλαζε στις 4000 στροφές ταχύτητες για κανα 10-15 λεπτο μέχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας και μετά ακινητοποίησε κάπου το αμάξι έτσι ώστε ναχεις ρελαντί και άναψε τα φώτα πορείας και ταυτόχρονα τον αέρα στο 4 κατευθείαν και δες το στροφόμετρο αν "παίζει"και μέτα κλείστα και δες οτι σε 20-30 sec δεν θα σου κάνει το τρέμουλο!Αν ναί πρέπει να φταίει κάτι στα ηλεκτρίκα!Τώρα θέλω να ρωτήσω τον SuperSavvato αν έχει σχέση αυτό με τον πολλαπλασιαστή που ανέφερε και αν μια πιθανή αλλαγή θα διόρθωνε το πρόβλημα!(Τιμές για πολ\στη?) :D

Link to comment
Share on other sites

Guest super savvato!!!

οχι το τρεμουλο ειναι τρελα εντονο κ θα κουνιοταν ολο το τιμονι κ λοιπα

γενικα πανε κανα 70 νομιζω ο καθενας

Link to comment
Share on other sites

Guest Nikolas83
Κανα νέο ???

Εμένα σήμερα μου έβγαλε την παναγία το ρημάδι.

Kαλημέρα φίλε Soto το Polaki πάει συνεργείο για πεταλούδα αν συνεχίσει θα το διερευνήσω έχει εγγύηση 1χρόνο απο την αντιπροσωπία που το πήρα οπότε δεν ανήσυχω ιδιαίτερα αρκεί να φτιαχτει!Σου έχω στείλει και στο topic που έχει ανεβάσει το boubisa κατι τέτοιο περιμένω νέα σου :blink:

Link to comment
Share on other sites

Εχουμε κανένα νέο?

¶λλαξες πεταλούδα?

Εγώ έβαλα άλλο εγκέφαλο (μεταχειρισμένο) και τώρα είμαι στις δοκιμές.

Αν δεν γίνει κάτι και τώρα, τα επόμενα που θέλω να ψάξω είναι αισθητήρας λάμδα και ντιστριμπιτέρ.

Link to comment
Share on other sites

Guest Nikolas83
Εχουμε κανένα νέο?

¶λλαξες πεταλούδα?

Εγώ έβαλα άλλο εγκέφαλο (μεταχειρισμένο) και τώρα είμαι στις δοκιμές.

Αν δεν γίνει κάτι και τώρα, τα επόμενα που θέλω να ψάξω είναι αισθητήρας λάμδα και ντιστριμπιτέρ.

Mπα,Τα ίδια φίλε soto όπως τα ξέρεις..Πριν 4μέρες το έβγαλα απτο συνεργείο για το παραπάνω πρόβλημα αλλά δεν έγινε τίποτα...Μου αλλάξαν την πέταλουδα στην karenta(χωρις έξοδα λόγω εγγύησης)και όταν το πήρα είχε πάλι τα ίδια συμπτώματα με πριν!Εσύ ποια μέρη του αυτοκινήτου έχεις κοιτάξει για την πέταλούδα!Λες να μην λειτουργεί σωστά ο εγκέφαλος?Πόσο τον πήρες?Περιμένω νέα με την αλλαγή αυτή

Link to comment
Share on other sites

Guest Nikolas83
O εγκέφαλος είναι μεταχειρισμένος αλλά τελικά δεν είναι ούτε αυτό.

Συνεχίζουμε λοιπόν το ψάξιμο........

Καλημέρα και καλή εβδομάδα.Μα καλα τι θα γίνει με αυτό το πρόβλημα?Θα πρέπει να λύσουμε και να ξαναδέσουμε το αμάξι απτην αρχή?Αφού έχουμε χρεωθεί αλλό ένα!Τα ηλεκτρικά τα χεις ψάξει καλά?Γιατι η πιστεύω ότι εκεί πρέπει να υπάρχει το πρόβλημα,έχεις αλλάξει τρισιμπιτέρ?Στο προηγούμενο αμάξι που είχα Corsa97 είχε τέτοιο πρόβλημα!Έσβηνε στην μέση του δρόμου εν κινήση.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω κατά πόσο μοιάζουν οι κινητήρες μας και αν βοηθήσω,

αλλά θα σας πω στην δικιά μου περίπτωση τη έφταιγε

Κατά σειρά που εμφανίστηκαν οι αιτίες για το παίξιμο του ρελαντί στο αμάξι μου ήταν

(Τα περισσότερα έχουν αναφερθεί, αλλά δεν θέλω να χαλάσω την λίστα μου :D )

1. Αποσύνδεση μπαταρίας (μετά θέλει βασική ρύθμιση)

2. Λερωμένη πεταλούδα

3. Ραγισμένα ή κομμένα σωληνάκια *

4. Χαλασμένος αισθητήρας θερμοκρασίας νερού

5. Χαλασμένο μπουζοκαλώδιο

6. Ρουλεμάν ντιστριμπιτέρ

7. Ποτενσιόμετρο πεταλούδας

Το 3 θέλει λίγο ανάπτυξη.

Κοντά στην πεταλούδα και στο σώμα της πολλαπλής εισαγωγής

καταλήγουν σωληνάκια από διάφορες μεριές

(βαλβίδα ανακύκλωση καυσαερίων, βαλβίδα ρελαντί)

συν δύο ακόμα σωληνάκια που έχει ο AFH και δεν βρίσκονται εύκολα,

του ρυθμιστή πίεσης βενζίνης που βρήσκετε στο αριστερό άκρο του κινητήρα

και ο σωλήνας του σέρβο που βρήσκετε στην τρόμπα του φρένου και ραγίζει στις συνδέσεις.

Έστω και ένα να ραγίσει ή να κοπή

βάζει αέρα στον κινητήρα μετά την πεταλούδα μπερδεύοντας τον εγκέφαλο

και πρόβλημα εμφανίζετε περιέργως μόνο στο ρελαντί.

Καλή επιτυχία στο ψάξιμο.

Link to comment
Share on other sites

Guest Nikolas83

Ευχαριστώ Vracho για την βοήθεια σου στο θέμα είναι πολύτιμη για κάθε έναν που αντιμετοπίζει το ίδιο πρόβλημα.,προχθές που το πήρα απτο συνεργείο είπαν ότι μου αλλάξαν πεταλούδα και ποτενσιόμετρο.¶ρα απορρίπτουμε το 2,7.Το 1 το απορρίπτω γιατί πιο πριν είχα πάει σε άλλο συνεργείο και μου καθαρίσαν την πεταλούδα και περάσαν τις βασικές ρυθμίσεις.

Τώρα μένει να κοιτάξουμε ότι έμεινε αλλά αν μου αλλάξαν την πεταλούδα δεν κοιτάξαν αν έχει ραγισμένα ή κομένα σωληνάκια?

Δεν ξέρω κατά πόσο μοιάζουν οι κινητήρες μας και αν βοηθήσω,

αλλά θα σας πω στην δικιά μου περίπτωση τη έφταιγε

Πόσο σου κόστησαν όλα αυτα φίλε?(Μπουζοκαλώδια,ντιστριμπιτερ και αισθητήρα θερμοκρασίας νερου)Και γω το 6N ;exv

Κατά σειρά που εμφανίστηκαν οι αιτίες για το παίξιμο του ρελαντί στο αμάξι μου ήταν

(Τα περισσότερα έχουν αναφερθεί, αλλά δεν θέλω να χαλάσω την λίστα μου :D )

1. Αποσύνδεση μπαταρίας (μετά θέλει βασική ρύθμιση)

2. Λερωμένη πεταλούδα

3. Ραγισμένα ή κομμένα σωληνάκια *

4. Χαλασμένος αισθητήρας θερμοκρασίας νερού

5. Χαλασμένο μπουζοκαλώδιο

6. Ρουλεμάν ντιστριμπιτέρ

7. Ποτενσιόμετρο πεταλούδας

Το 3 θέλει λίγο ανάπτυξη.

Κοντά στην πεταλούδα και στο σώμα της πολλαπλής εισαγωγής

καταλήγουν σωληνάκια από διάφορες μεριές

(βαλβίδα ανακύκλωση καυσαερίων, βαλβίδα ρελαντί)

συν δύο ακόμα σωληνάκια που έχει ο AFH και δεν βρίσκονται εύκολα,

του ρυθμιστή πίεσης βενζίνης που βρήσκετε στο αριστερό άκρο του κινητήρα

και ο σωλήνας του σέρβο που βρήσκετε στην τρόμπα του φρένου και ραγίζει στις συνδέσεις.

Έστω και ένα να ραγίσει ή να κοπή

βάζει αέρα στον κινητήρα μετά την πεταλούδα μπερδεύοντας τον εγκέφαλο

και πρόβλημα εμφανίζετε περιέργως μόνο στο ρελαντί.

Καλή επιτυχία στο ψάξιμο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.