Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Εχω το ιδιο προβλημα ωρες ωρες δεν ξερω τι φταιει
  3. Καλησπερα εχω το passat b6 2005 1.6fsi 115hp μου κανει πολλα κοψηματα και σκαμπαανεβασματα ωρες ωρες δηλαδη εαν ειμαι σε κινηση δεν παλευετε να παω με 1η κανει σαν αλογο με κανα καθαριστικο ψηλοφτιαχνει ξερει κανεις τι φτεει ειναι κατι βουλομενο η ειναι αντλια
  4. Passat b6 αγορασμενο 07/2005 ανεση 10/10,οδηγικη συμπεριφορα η καλυτερη που εχω δει ειναι βαρυ αμαξι δεν ειναι οτι ποιο οικονομικο αλλα κατι κερδιζης κατι χανεις παντα
  5. Μου εχει καει η οθονη στο κοντερ passat b6 2005 ξερει κανεις που μπορω να βρω για να μην παρω ολοκληρο κοντερ
  6. Yesterday
  7. Γειά σας, θα μπορούσατε σας παρακαλώ να κάνετε μια διευκρίνηση, τι ακριβώς κάνατε για να βρούμε και εμείς κάποια άκρη!
  8. Μου εχει καει η οθονη στο κοντερ passat b6 05 ξερει κανεις που μπορω να βρω για να μην παρω καντραν ολοκληρο
  9. Babaroutas

    Ηχεια

    Ξερει κανεις μηπωςτι θελει ξυλωμα για να περασω καλωδια για ηχεια στις πισω πορτες
  10. Last week
  11. Θα με ενδιέφερε για αγορά, αν έχει κάποιος διαθέσιμες εργοστασιασκές ζάντες Interlagos 18".
  12. αν θα το κρατησεις το αυτοκινητο για πολλα χιλιομετρα,θα σε συμβουλευα να κανεις πιο μικρα διαστηματα τις αλλαγες σου,κατω απο 10.000 χιλ για να εισαι σιγουρος οτι κανεις το καλυτερο για τον κινητηρα σου απο θεμα λιπανσης.αυτο βεβαια εξαρταται απο πολλα.τον τροπο οδηγησης,που κινεισαι και με τι ταχυτητες κ.λ.π. αλλα ενα σιγουρο οριο ειναι τα 8.000 χιλ. ξερω ,θα πεις τα συνχρονα λαδια αντεχουν ...ναι ειναι σωστο,αν στειλεις σε εργαστηριο αναλυση θα σου πουν οτι πανε ανετα και μεχρι 14.000 και μπορει να εχει ακομα.ομως το οτι πανε δεν σημαινει οτι πανε μεχρι εκεινα τα χιλιομετρα με ολη την προστασια που διαθετουν.δεν ξερεις ποτε το TBN σου μπορει να καταρευσει κατω απο 3 ξαφνικα. στην αμερικη τηρουν εναν πιο συντηριτικο κανονα γιατι εκει κρατουν τα αυτοκινητα τους πολλα χιλιομετρα,το οριο τους ειναι 7.-8000 χιλ το πολυ.ελαχιστοι το πανε μεχρι χρονο η' 10.000 χιλ.κανεις ομως πιο πανω. οπως λενε στην αμερικη το λαδι ειναι φθηνο,η μηχανη ομως οχι.
  13. @alex12 Τελικά δεν χρησιμοποίησα Engine Flush στην αλλαγή λαδιών του Ιανουαρίου (όπου έβαλα τα Shell), λόγω φόβου για τυχόν "παρενέργειες", μιας και είναι σχετικά καινούριο το μοτέρ. Οπότε, μόνο τα νέα Shell λάδια μπήκαν στο μοτέρ. Όσο για την απόδοση τους, όντως θέλει 2 αλλαγές και μετά για να βγουν ασφαλή συμπεράσματα για το λάδι. Εν κατακλείδι, προς το παρόν, μια χαρά τα πάει το λάδι αυτό στο θέμα των θερμοκρασιών, αν στην αλλαγή του έτους (εκτίμηση για 13-15.000 ΚΜ) δεν έχει και μείωση στην ποσότητα πάνω από 500ml (κάψιμο), τότε άριστα.
  14. γεια σας παιδια και παλι.ειχα ενα τεχνικο θεμα και δεν μπορουσα να μπω. φιλε topmar μην κανεις FLUSH καθε φορα που αλλαζεις μαρκα και γενικα αλλο ιξωδες,δεν χρειαζεται.οπως ειπε προσφατα σε μια απαντηση και ο nikdev δεν χρειαζεται σε νεαρα μοτερ.επεμβαινεις στην χημεια του λαδιου και την ισοροπια των προσθετων γιατι αυτα τα FLUSH εχουν δυνατα καθαριστικα και διαλυτες. γενικα δεν θα μπορεις να βγαζεις σωστα συμπερασματα για τις μαρκες που δοκιμαζεις ουτε θα εχεις σωστες αναλυσεις αν πειραζεις την χημεια των λαδιων.επισης αν σταματησεις αυτα τα φλασ παντα να βαζεις τα ιδια λαδια 2 φορες,την πρωτη μπορει να εοχυν κρατησει τα προσθετα υπολλειματα απο τα προηγουμενα λαδια η' στην περιπτωση σου ,αν συνεχισεις να χρησιμοποιεις φλασ,τα καθαριστικα που μειωνουν την χημεια οποτε δεν θα εχεις σαφη αποτελεσαμτα,ξαναλεω.θα ποσταρω στο τελος ενα γενικο οδηγων/πληροφοριων που ποσταρα σε ενα ξενο φορουμ. επειδη ξερω,τα ειχαμε πει,οτι προερχεσαι απο bmw εκει να δεις μπερδεμα με τις οδηγιες.δεν γνωριζω αλλα πιθανολογω η' λογω κλιματος ελλαδας πιο θερμο,οποτε διαφορετικο στο βιβλιαρακι για την ελλαδα η΄ γιατι το 5-30 θεωρειται πιο πασπαρτου λαδι οσον αφορα την χρηση γενικα,ειναι το πιο προτεινομενο ιξωδες σε ολες τις μαρκες..γενικα τα σελ ,παρεξηγημενα στην ελλαδα,τα ξερουν μονο αυτοι που θελουν φθηνο λαδι και οσοι γνωριζουν τις πραγματικες τους δυνατοττητες.στο εξωτερικο τα εκτιμουν και για τους 2 λογους.οι μονοι που εκτιμουν περισοτερο τα καστρολ στην ευρωπη ειμαστε εμεις σαν φθηνο επισης και οι αγγλοι γιατι ειναι της πατριδας τους.σου δινω ομως ενα λινκ για το 0-30 να δεις αναλυση να κλαψεις και να καταλαβεις .επιβεβαιωνει παντως αυτο που ελεγα οτι τα 0-χ30-40 θεωρουνται για τους αμερικανους τουλαχιστον και οσους ξερουν η επιτομη της νεας τεχνολογιας στα λαδια και τα προτιμουν πολυ.γιαυτο και στις νες μηχανες προτεινουν 0-Χ.. ναι ειναι,ειναι πολυ καλο καταστημα και εχει αλλες 3-4 επωνυμιες που διαθετει ονλαιν προιοντα με κοινες αποθηκες..antallaktika exartimata.com κ.λ.π.εχει παρα πολλες προσφορες ολο τον χρονο ,μονο μειονεκτημα ειναι ο χρονος παραδοσης και μερικες φορες λαθη που γινονται.να προσεχετε εκτος λαδιων να αγοραζετε και να σημειωνετε στις παρατηρησεις να σας στελνουν το προιον που ζητατε ΜΟΝΟ.γιατι αν παρετε ενα ανταλλακτικο που εχουν αυτοι ενα ιμιτασιον μαρκα σας στελνουν το δικο τους και μετα ζητανε επιπλεον μεταφορικα για να σταλει πισω ,δικα σας , οποτε σας αναγκαζουν να το κρατησετε. το λινκ που σου ειπα στην προηγουμενη απαντηση. https://bobistheoilguy.com/forums/threads/shell-helix-ultra-0w-30-av-l-10362km-saab-b202l.287290/ ειναι πολυ καλα λαδια.η πτωση θερμοκρασιας οφειλεται στην καλη συνθεση του.το gtl που συμβαλει σαυτην την πτωση αλλα μπορει να εχει και καποια δοση ΡΑΟ αν δουμε οτι για 30αρι ειναι σχεδον -50 pour point,υλικο που και αυτο κανει το ιδιο. SHELL HELIX ULTRA PROFESSIONAL AV-L 5W-30 Pour Point: -48 °C Viscosity: Kinematic: 12,2 mm2/s at 100°C HTHS 100 °C: - πρεπει να ειναι 3.6 το υψηλοτερο που υπαρχει στα -30αρια για -30αρι αυτος ειναι ενας πολυ καλος συνδυασμος που δειχνει πολυ καλη συνθεση. bardahl ουτε να τα πλησιασεις ποτε ,ειναι μουφα και πολυ μαρκετινγκ.για τα αλλα σου εξηγησε πολυ σωστα ο nikdev συνηθως οι αλλαγες σε ηχους κ.λ.π οφειλονται σε διαφορετικα προσθετα.εκτος αν οπως λες υπαρχει κατι αλλο. δεν παει ετσι,ειχα απαντησει λιγες σελιδες πριν θα το ξαναπω..θα απαντησω πιο κατω. δνε ειναι σωστο. εχει μια σωστη λογικη,ειναι σωστο οχι ομως για αυτο που ρωταει ο φιλος. ειναι λαθος σε πολλα πραγματα.το θεμα δεν ειναι παντα το ψηλο-χαμηλο απο μονο του αλλα ο συνδυασμος.ποσταρω μια περιληψη που εκανα εγω σε ξενο bmw φορουμ και αφορα την επιλογη του σωστου λαδιου.επειδη τις περισοτερες φορες τα vw και τα bmw συνυπαρχουν στα ιδια λαδια και εχουν τις ιδιες απαιτησεις(requirements) η περιληψη και οι κανονες επιλογης λαδιου ειναι ιδιοι. BMW APPROVALSwhen we choose an engine oil for our bmw always look for bmw approvals on the bottle,there is a bmw approved oil list to select our oil.there we find oils with grades ranging from 0-30 -5-40.there ,oils must have ACEA C3 , A3/B4 standards ,they are all we need actually.bmw approvals are based on HTHS not grade.bmw HTHS based oils are ranged from 3.5 to 4 .4+ is usually strictly for rally cars.CHOOSING THE RIGHT OILviscosity of oils is not affected by ambient temperature, only altitude does.within approvals choosing an oil with grade is irrelevant bcs, WHAT REALLY MATTERS IS HTHS (High Temperature High Shear) when we choose an oil within approvals we choose by HTHS there isnt such a thing like the best oil,there is only the right one for our USE and we always follow the golden rule:''as thin as possible as thick as neccessary" by thick or thin we measure it with HTHS always and not grade.so:for normal everyday use ,like dropping kids to school,shopping,groceries,generally short trips we choose an oil with lower HTHS,3.5-3.7.for mix use,normal and track we ideally select an oil from 3.7-3.9.for strictly track use we choose a specific oil for track like motul 300v or even motul sport,redline,HPL with or without approvals.its the only case we can choose an oil without approval but not for longtime use bcs. these oils contain more esters thats why oxidation comes sooner and thats why these oils dont get bmw approval. bcs of high oxidation these oils need a sooner OCI .bmw approvals are mostly aiming to fuel efficiency and oxidation limits.bmw has the most stringent oxidation limits.then from these oils ,having decided the HTHS parameter we choose the one with the best synthesis: better base oil, additives.critiria for choosing the one with the best synthesis are these that combine at the same time:low KV=100ideally KV100 12.8 to 13.5high HTHS 3.6-3.9 :resistance of oil to temporary or permanent loss of viscosity. Higher HTHS=more resistance =more wear protection.very low pour point :Pour point in these oils is indicator that they are PAO based. Group III oils such as Castrol 5W40 are usually having pour point between-39 to -45. PAO based oils have very, very low pour point. As stated in Castrol 0W30/40 pds it is around-60. Actually pour point is irrelevant unless extremely cold climates. But, it gives us insight about base oil. PAO is stout, shear stable, provides higher HTHS out of similar KV100. e.x.castrol 0-30 a3/b4 api slmotul 8100 xcess 5-40 gen 2,motul 8100 xclean 5-40 gen 2,mobil 0-40 api snNOACK is the third one:the lower the better but its not always noted from companies.MB 229.5 or 229.51-52 approval :now along with bmw approval its nice that the oil we choose has these mercedes approvals bcs, are the most stringent approval for oil shear resistance.porsche approval A40,C40when track is the case then is also good to be there .see more info in a tech sheet e.x. motul 8100 x-cess 5-40 gen 2, from MOTUL's site about these 2 last approvals and requirements.and at last even if we choose the best one according to all these criteria above, the final product is what matters, no matter where it comes from and from what materials was initially produced.we choose it,we test in time and make conclusions.RESUME how to choose an oil:"as thin as possible, as thick as necessary" and " what really matters is HTHS ( High Temperature High Shear) " : normal everyday use ,like dropping kids to school,shopping,groceries,generally short trips we choose an oil with lower HTHS,3.5-3.7.mix use,normal and track we ideally select an oil from 3.7-3.9.track use we choose a specific oil for track like motul 300v or even motul sport,redline,HPL with or without approvalsacea c3 , Α3/Β4 standardsbmw ll04,bmw ll01, mb 229.5- .51-.52 , porche A40,c30,c40 approvals ,vw 504/507hths = and over 3.5-4.0 for daily-mix track usenoack - ideally less than 10%flash point - ideally over 230BMW DI ENGINES OILfor DI engines is better not to choose an oil with high Ash like mobil 0-40 sn, the reason is CBU.the reason why Mobil1 0W40 should not be used in DI engines, turbo or not, is TBN value. It is super rich in additives. Sulfated Ash value is at 1.32% which is extremely high, probably highest in ACEA A3 category. Higher Sulfated Ash=more CBU. Extremely high TBN oils don't match well to direct injection engines. Turbos especially like lower SAPS oil.Anywhere where there is a lot of heat, oils with lower sulfated ash and phosphorus are better. Also, bcs. VANOS, and, yes OCI, BMW likes oils that have oxidation in check. Newer BMW engines are not affected as much by CBU,but in old ones we should avoid this oil like a plague.for turbo DI engines its better to choose an API SP oil to help avoiding LSPI,even though the oil is not the cause.LSPI event happens when people drive in Eco mode and rpms are way too low and suddenly they slam on gas pedal. It is not oil that is the problem, but architecture of an engines. Lower calcium oil is a band aid.NEWER BMW ENGINES AND THIN OILSthin oils, efficiency oils for new engines like B58 :These are not designed with grade in mind. Different markets have different recommendations. Initially, that engine in Europe was recommended for BMW Longlife LL04, thenLL17FE, now BMW Longlife-17 FE+ and moving to LL19FE and LL22FE.-12 FE. reason is CAFE and WLTP. Tuned B58 are running 15W50 and 5W50 on tracks in many instances.Generally, higher HTHS oils pack more Zinc etc.better protection . not that thin oils dont supply protection but with lower hths this work is given to additives , different additives .the thing with additives is that you dont know how long they will last in thin oils.addpack becomes more important as the HTHS is reduced. The 20 and sub-20 grade oils the addpack is extremely important because the HTHS is so low than an ENGINE damage can happen anytime.IMO, HTHS of around 3 is really low for these vehicles. I personally would run LL01FE only if I was doing trips where I cannot reach operating oil temperature, so short trips. they are not designed with any viscosity in mind. You can run 0W12 or 20W60.Recommendation BMW gives, is based on specific markets, emission requirements, gas quality, competitive OCI to other manufacturers.In newer engines (B generation) I would stick to LL01 or LL04, but in older, anything MB229.5 or MB229.51/52 (which is comprehensively more stringent than LL01, or MB229.51/52 than LL04) will cut it.So you can run higher HTHS ,or in your knowledge ,higher grade oils with no fear.Higher HTHS gives more "cushion", for the lack if better word. More margin.. Manufacturers when choosing low HTHS oils, and with that improving efficiency, calculate majority of drivers ,groceries ,short trips,kids to school,road to work etc. and whether low HTHS will cause premature wear for that majority. But, if majority is the one expected to use vehicle hard, then you get approvals like Porsche A40 , C30,C40 or mb 229.5. That tells you that there is no substitute for HTHS. much more higher hths or grade if you prefer ,though sometimes a lower grade oil has more hths than a higher grade.castrol is a brand that used to do this in its oils even though is not the most transparent blender for hths info.others give that info always in their tech sheet,like motul,mobil,.. PORSCHE APPROVALS /TRACK USEWhen you do occasionally some drag races or track, you want to look for oil that has Porsche A40 approval bcs. it simulates 5hrs of Nurburgring run.Porsche A40 testing procedure: This test will last 203 hours. The engine, and the oil, will go through: - 4 times the simulation of 35 hours of summer driving, - 4 times the simulation of 13.5 hours of winter driving, - 40 cold starts, - 5 times the simulation of 1-hour sessions on the “Nürburgring” racetrack, - 3.5 hours of “running-in” program Measurements on the engine and on the oil will be done at regular intervals, and the following parameter will be taken into account to grant the approval or not: - torque curve (internal friction), - oxidation of the oil, - Piston cleanliness and ring sticking, - Valve train wear protection. Cam & tappet wear must be less than 10 μm. - Engine cleanliness and sludge: after 203 hours, no deposits must be visible. - Bearing wear protection: visual rating according to Porsche in-house method." (JamesGames)BMW OXIDATION LIMITSBMW LL approvals have extremely stringent oxidation requirements (and when I say extremely, it is impossible to emphasize it). That is bcs. emphasis is on OCI. Latest update of BMW LL approvals (2018) increased oxidation requirements and that increase eliminated most 0W oils such as Castrol, Mobil1 etc. Usual suspects. thing about 0W and LL01. All LL approvals went through major update in 2018. BMW increased oxidation requirement from ridiculous to extremely ridiculous. 0W30 and 0W40 oils that have HTHS above 3.5 are usually having such combination of base stocks that tends to produce bit higher oxidation. That is where my thinking goes when to reason why 0W30 and 0W40 lost LL01 and LL04.BMW will never recommend 300V or similar oils bcs. oxidation of such oils is very high. Also, dispersants and detergents are not as present as in regular oils.Street regular oils are jack of all trades. They have to do a lot of detergent and dispersant work. Short trips, trips to work, grocery, daycare etc. That is when oxidation happens and regular oils are much better than track or especially racing oils (300V). Motul has new Gen2 line up. It is Group III based but it “packs the punch.” However, unless you are going for LL01, I would go their 5W40 Sport line up for street/track use. HTHS is just part of the story. Ester based oils are more thermally stable and have bit better heat dissipation. You can run 5W50 in summer, and 5W40 in winter. Not that ambient temperature matters in wear protection, but 5W40 will flow better below 100c during cold months when oil needs bit more time to reach operating temperature. Ester based oils will always have very strong HTHS compared to other oils. USING EXTRA CHEMICAL ADDITIVES First, if you look in your manual you will see somewhere not to use additives. Let me explain why.Flush chemicals are used when you have a dead engine, and that is your last option to see if you can bring it from dead. In the healthy engine, flush chemicals can dislodge some deposits that are a normal byproducts of lubrication, and those deposits can get stuck in oil lines and temper lubrication. That is why you should never flush the transmission, but always replenish fluid, meaning replace whatever you released from the transmission. Additives? All good oils, approved oils, have carefully balanced additives. When you introduce anything to oil, you messed up that balance. Oxidation is messed up (potential sludge), detergent and dispersant properties etc. You actually have no idea how that additive will react with particular oil in your sump. Everything you need for an engine, you have in regular oil.OIL ANALYSISRun TAN and TBN. As long as TBN is higher than TAN, you are good. • When doing oil analysis, order TBN & TAN◦ TBN is your leftover additives in oil. Total Base Number.◦ TAN is total acidic number. It you basically oxidation.◦ TAN should not exceed TBN. Sometimes it is OK, but only if oils with a lot of ester is used like Redline.◦ Without that you really don't know state of your oil.You should not rely on an oil analysis right after switching motor oils as it will take time for the oil chemistry to produce results. This will take at least 2 oil change intervals so it's best to take an oil sample on the 2nd oil change of the same brand/grade/type. eπισης δινω ενα λινκ για τις προδιαγραφες vw που βρηκα στο γνωστο σαιτ: https://bobistheoilguy.com/forums/threads/volkswagen-502-00-504-00-508-00-511-00-approval-lists.344127/
  15. Να δούμε τι άλλο θα ακούσουμε.... έλεος με της κάθε θεωρίες συνωμοσίας.... Αν ήταν έτσι πεστου και με πλαστικό φανάρι με απλές λάμπες θα λιώσουν τα φανάρια... Έχεις περισσότερες πιθανότητες να σου χαλάσουν η λάμπες που θα της πιάσει ο μάστορας με τα χέρια του Παρά να σου χαλάσει το φανάρι . ΥΓ Αν πιστεύεις ότι θα σου χαλάσουν τα ντουί από της λάμπες στα φανάρια, μπορείς να τους βάλεις στης επαφές λίγο πάστα χαλκού θερμοκρασίας. Η τα αντικαθιστας με ντουί πορσελάνης
  16. Earlier
  17. Η λάμπα extra power 100W ξεφεύγει πολύ από την ονομαστική ισχύ των 55W και ενδεχομένως να προκαλέσει φθορές στο φανάρι. Προσωπικά θα την χρησιμοποιούσα μόνο αν η έξτρα φωτεινή ένταση ήταν απαραίτητη και το αυτοκίνητο διένυε τά τελευταία χρόνια της ζωής του. Αν δεν υπάρχουν αυτές οι προϋποθέσεις τότε κάλιστα μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι άλλες δύο προτάσεις των 55 W Osram Night Breaker Laser +150% H3 Αλογόνου 12V 55W Osram H3 Super H3 Αλογόνου 12V 55W Phillips & Osram είναι κορυφαίες στους λαμπτήρες.
  18. Και συ λύσε μου την εξής απορία. Το θέμα μου δεν είναι αν χωράει η μπαταρία στο κουτί αλλά κυρίως όταν τοποθετηθεί αν φτάνουν τα καλώδια να περάσουν πάνω από τους πόλους για να κουμπώσουν και να σφίξουν οι σφιγκτήρες τους. Αλλά ακόμα και αν χωράει η ψηλή μπαταρία η απορία για το τι είχε το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο παραμένει. Επομένως αν δεν γνωρίζεις την απάντηση δεν σε υποχρεώνει κανείς να απαντήσεις και μάλιστα με τόσο αγενή και απαράδεκτο τρόπο.
  19. Και εσύ λύσε μια απορία ακόμη. Γιατί δεν παίρνεις ένα μέτρο να μετρήσεις τις εσωτερικές διαστάσεις του κουτιού, να σου λυθούν όλες οι απορίες; Δεν γνωρίζεις να χρησιμοποιείς μέτρο, βαριέσαι να βάλεις το μυαλό να σκεφτεί, είσαι ευθυνόφοβος μέχρι και για μια μέτρηση, θέλεις και το παξιμάδι βρεγμένο; Τι απ’ όλα;
  20. Ευχαριστώ πολύ. Θα το θεωρήσω ορθό τότε!
  21. Αυτό που έγραψα ισχύει, ψαγμένο είναι.
  22. 1 -1 βλέπω είναι οι φίλοι. Ας το τεκμηριώσει οποίος έχει χρόνο, γιατί δεν κατάφερα να βγάλω άκρη
  23. Kinematic Viscosity, θέλουμε: 1) Στους 0° C, όσο μικρότερη η τιμή, τόσο καλύτερο. 2) Στους 40° & 100° C, όσο μεγαλύτερη η τιμή, τόσο καλύτερο.
  24. Μικρότερο ίσον καλύτερο γιατί τσουλαει πιο γρήγορα άρα λιπαίνει καλύτερα
  25. Ευχαριστώ φίλε μου για την απάντηση. Τελικά παρήγγειλα μια BOSCH S4007 72AH 680A στα 90ευρώ μιας και οι baner που έβαζα (2 και η αρχική) έβγαζαν το πολύ 4 χρόνια (η τελευταία 3,50) και ήταν και ακριβές. Ηθελα όμως κάποιος να μου λύσει την απορία αν στο κουτί της μπαταρίας χωράει μπαταρία ύψους 190 mm.
  26. Δεν αντικατέστησα ποτέ μπαταρία HANKOOK σε λιγότερο από 6 χρόνια. Βέβαια το ηλεκτρικό - ηλεκτρονικό σύστημα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση χωρίς διαρροές ή πρόβλημα στο δυναμό.
  27. Παιδιά καλησπέρα. Η μπαταρία στο golf μου είναι στα τελευταία της και χρήζει αντικατάστασης. Αυτή που έχω τώρα είναι μια BANNER P7209 72Ah 670A και οι διαστάσεις της είναι 278Χ175Χ175 και κράτησε μόνο 3 χρόνια και 6 μήνες. Τα ερωτητήματα είναι : 1} Ποιά μπαταρία προτείνεται; 2)Στο manual αναφέρει κάπου τα ακριβή χαρακτηριστικά της μπαταρίας; 2} Σε αναζήτηση στο ιντερνετ βλέπω ότι το golf v gti παίρνει μπαταρία ύψους 190 mm χωρητικότητας 74Αh και όχι 175mm και 72Ah που φοράω ήδη. Όποιος έχει VW GOLF V GTI του 2006 ας μου πει τι μπαταρία φοράει.
  28. Καλησπέρα . Ήθελα να ρωτήσω, όταν διαβάζουμε τις αναλύσεις δεδομένων μιας μάρκας λαδιου ,οσο αφορά το κινηματικο ιξώδες στους 100 βαθμούς, ενός λαδιου π.χ. 5w30 ,τι είναι προτιμότερο ως δείκτης ποιότητας, να είναι μεγαλύτερο ή μικρότερο; πχ ένα λάδι με κινηματικό ιξώδες 11 ,είναι ποιοτικότερο από ένα με κ.ι. 12;
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.