Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/22/2013 in all areas

  1. Αν δεν θες να μπλέξεις μην βάζεις αντλία. Να λέω και γω συνέχεια ας πούμε γιατί δεν έβγαλε μαντέμι η Dbilas για μένα και έβγαλε για τις Ko3 -04 ? Όσο για την αντλία γιατί όλο διαβάζω διάφορα, κάποια στιγμή θα φθαρεί. Ίσως καινούργια και τα δύο να αργήσουν περισσότερο, ίσως όχι. Αρχίζει και πετάει μαυρίλες το αμάξι πίσω, πέφτει και η πίεση στη μπεκιέρα αν το λογκάρεις, πολύ πιθανό να έχει κοψίματα και ίσως safe mode. Την αλλάζεις αναγκαστικά και προχωράς. Όταν το αμάξι προχωράει στο 2ο στάδιο βελτίωσης το κόστος ανεβαίνει, όπως και το κόστος συντήρησης καθώς και τα διαστήματα μικραίνουν. Ανεβαίνει όμως και το επίπεδο γνώσεων που πρέπει να έχει ο ιδιοκτητης. Διακρίνω λοιπόν συνέχεια μια τάση από τους ιδιοκτήτες Tsi να νομιζουν ότι με bolt on λύσεις θα πάνε στα 300άλογα, άνετα χωρίς κόπο και χρήμα, μελέτη, κούραση κλπ Θα κάνουν συντήρηση και service όπως το εργοστασιακό και θα βάζουν μόνο βενζίνη. Άλλο BMY,BLG, άλλο CAVD. Όπως αντίστοιχα άλλο AXX,BWA και άλλο CDLA. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε. Κάθε μοτέρ έχει τα δικά του όρια και περιορισμούς. Τέλος οφείλουμε να σεβόμαστε άτυπα όλους αυτούς που με την προσφορά και τον πειραματισμό (χρόνος,χρήμα,κόπος,ξενύχτι) τους μου/μας ανοίγουν τα μάτια εδώ και χρόνια.
    9 points
  2. Σίγουρα λείπει από την GT3 RS και ας μην το λέει ο reviewer... "Slam the right pedal into the carpet, and the 3000-pound 959 launches like an F/A-18 offthe USS Ronald Reagan. Under full boost of both turbochargers, the front tires rip at the pavement as the rear wheels struggle in their path. (Thoughtfully, the passengers are able to observe the mechanical violence through a dash-mounted gauge displaying front/rear torque split – the needles spin wildly under acceleration.)" Απόσπασμα από το άρθρο του Μichael C. Harley "959 Τhe Porsche Supercar"
    2 points
  3. Αγαπητά μέλη του Hellenic VWClub, Όπως έχετε πλέον καταλάβει δεν νοείται να περάσει εβδομάδα χωρίς συνάντηση της θεότρελης παρέας μας. Έτσι λοιπόν και αυτήν την εβδομάδα θα ενώσουμε την αγάπη μας για τα vw οχήματά μας, εργοστασιακής μορφής ή βελτιωμένα! Αυτή τη φορά όμως εχουμέ ετοιμάσει συνάντηση "αγωνιστικής φύσης". Το ραντεβού μας ορίζεται για την ερχόμενη ΚΥΡΙΑΚΗ 24/11/13 και ώρα 17.00 στην πίστα καρτ "kartland"στην Παλλήνη οδός Λ.Ανθούσας 8 τκ.15351. Εκεί θα σας περιμένουμε όλους, παλιά και νέα μέλη, να συζητήσουμε σχετικά με τα οχήματα μας, να πιούμε το καφεδάκι μας, να διασκεδάσουμε όπως εμείς ξέρουμε αλλά και να νιώσουμε την αδρεναλίνη μιας αυτοκινητιστικής μονομαχίας.Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να σας πούμε πως η πίστα την ώρα που θα τρέξουμε θα είναι δεσμευμένη μόνο απο εμάς. Το πρόγραμμα της ημέρας περιλαμβάνει: Δύο 8λεπτα περάσματα για τον κάθε οδηγό. Οι 5 ταχύτεροι θα λάβουν μέρος σε έναν mini τελικό με έπαθλο για τον νικητή του τελικου. Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στα 15 ευρώ κατ' άτομο. Σας περιμένουμε όλους με τα μπλουζάκια του Hellenic VWClub να περάσουμε ένα απόγευμα γεμάτο γέλιο και VW διάθεση. Επίσης θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση βροχής θα υπάρξει ενημέρωση της τελευταίας στιγμής οπότε οι συμμετέχοντες καλό θα ήταν να παρακολουθούν το θέμα. Η συμμετοχή βαραίνει τον συμμετέχοντα και ουδεμία ευθύνη φέρει το Hellenic VWClub ή οποιοσδήποτε εκπρόσωπός του. Δηλώστε μας την παρουσία σας για την οργάνωσή μας. Χάρτης εδώ! ~~~~~ Συνδεθείτε μαζί μας στα κοινωνικά δίκτυα: ακολουθήστε μας στο | κάντε μας Like στο | δείτε μας στο Σημαντικές σελίδες: Κάρτες Μέλους | Αγγελίες | Αξεσουάρ | SmartPhones App Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6999 VWCLUB, 6999 892 582, 17:00 - 19:00 Υπενθυμίζουμε ότι αναζητούνται VIP μέλη που επιθυμούν να αναλάβουν την ευθύνη οργάνωσης των συναντήσεων. Δείτε πληροφορίες κάνοντας κλικ εδώ! ~~~~~ Με εκτίμηση, το Δ.Σ. του Hellenic VWClub.
    1 point
  4. ΠΑΙΔΙΑ είναι κρίμα αυτό που γίνεται.Το έχω αναφέρει επανειλλημένως.Μην πάτε κ δίνετε λεφτά στους κλέφτες.Δεν είναι μόνο πολλά φίλε μου τα 158 ευρώ,κλέψιμο είναι,ακόμα κ τα 120 είναι πάρα πολλά.Κάνε μια έρευνα πρώτα!
    1 point
  5. Τα τελευταια avensis πραγματικα ειναι πολυ ασχημα αυτοκινητα. Και ακριβα. Δεν συγκρινεται δυστυχως. Ο αντιπαλος του avensis ειναι το passat,a4. Το corolla εχει το jetta. Οποτε δεν υπαρχει ενδιασμος πιο ειναι ποιοτικοτερο Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  6. Άλλο σταθερή άλλο πίεση στον κόφτη άλλο overboost. Ανέφερες δουλεύεις στο 1,35 άρα σταθερή πίεση είναι αυτή η τιμή, αναφέρουμε τη σταθερή όχι overboost ή κόφτη. Γι'αυτό η παρεξήγηση. Με 1,2bar στον κόφτη ή είσαι με 11,5afr τουλάχιστο ή/και τιμές advance αρκετά υψηλές για να βγάλεις 265ps. Λογικό εφόσον έχεις σφυρίλατα + meth , ο προγραμματιστής ακολούθησε άλλη φιλοσοφία στο πρόγραμμά σου. Τη γνώμη μου για τους χρόνους την είπα, τσέκαρέ το λίγο. Το βιντάκι σου τραβήχτηκε και με σχετικά δροσερό καιρό, το καλοκαίρι θα πέσει το αμάξι δεν σκεφτεσαι να βάλεις i/c (άσχετα από τις μεθανόλες ) ? ΥΓ. Θα παρακαλέσω το μέλος Hellenic Vanagon να μην γεμίσει άλλο με offtopic και άσχετα ποσταρίσματα το τοπικ. Αν θες άνοιξε ένα νέο τοπικ και γράφε αυτά που θες.
    1 point
  7. Toyota με vw στο μονο που μπορει να ειναι ιδιο ειναι το χρωμα
    1 point
  8. GOLV VI CAVD Προγραμμα : revo stg2 Βελτίωση : εισαγωγη pipercross-full εξατμιση 63,5-200αρης καταλυτης-intercooler s3 -forge σκαστρα -forge wg (Η δυναμομετρηση είναι στο maha Φωτεινέλη ,πριν γίνει υβριδικο-η νεα δυναμομετρηση με τα καινουρια specs σε κανα μηνα)
    1 point
  9. 4χ4 (ΑUDI QUATTRO) VS PORSCHE GT3 RS Κάτι σε 959, που έλεγα, δεν βρίσκω αλλά και έτσι συνεννοούμαστε, νομίζω... Εκεί που οι συνθήκες προβάλουν ιδιαίτερα την ανάγκη του 4x4, στην βρεγμένη άσφαλτο. (Kι αυτή άσφαλτος δεν είναι ; ).
    1 point
  10. να πω κατι...επειδη βλεπω οτι το χουμε ψοφησει το θεμα μιας και ειναι για κοντρες και οχι για τετρακουνες και πασσατ τεχνολογιας πανω στην τετρακινηση γιατι το γα@##μενο δεν φτιαχνεται ενα θεμα να τα γραφουμε εκει....θελω να δω μια κοντρα επιτελους!!!αμα ηθελα να δω για τετρακινηση θα εμπαινα στο sport audi club που το εχουν κανει επιστημη το θεμα...με σκασατε...και εγω θελω ναμαθω πανω σε αυτα αλλα θελω να δω και κοντρες!!! και υπερβολιλη ξευπερβολικη ειναι πανω σε demo car του συνεργειου για συγκρισεις με αλλα ισοδυναμα αμαξια της κατηγοριας του και υποθετω ισως και για οικονομια μιας και καιει παραπανω σαν 4χ4 πχ οταν βαλω προγραμμα πανω θα δω ποσα καροτσια με αφηνει στα 500 αλογα πισω με 2χ2 και ποσα με 4χ4 ....
    1 point
  11. Όλες οι εταιρίες που έβγαλαν εντόσθια για τις αντλίες υψηλής για τα Tfsi, αντίστοιχα μπαίνουν ως σωθικά στην αντλία του 1.4 Tsi. Apr, Autotech, KMD 2.1. Η λύση αυτή είναι προς το παρόν, τώρα όποιος ιδρώνει μη χαλάσει η αντλία ας μην έβαζε και πρόγραμμα.. και ας κάτσει με ΦΠΕ. 230-240 άλογα είναι υπέραρκετά για καθημερινή χρήση. Αντλίες από αλλού προς το παρόν δεν ταιριάζουν. Στο μοτέρ αυτό οτιδήποτε περισσότερο από σκέτο πρόγραμμα δεν είναι value for money. Δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια...
    1 point
  12. Aν μη τι άλλο η γοητευτική αυτή παρουσία, δεν σέβεται την...ράτσα της... Ας της απαντήσει, έμπρακτα λοιπόν, μία από τις ελάχιστες υπάρξεις, αυτού του...είδους, που κατέκτησαν την γνώση του αντικειμένου και ταυτίστηκαν μαζί του: MICHΕLΕ MOUΤΟΝ, AUDI QUATTRO, PIKES PEAK WORLD RECORD 1985
    1 point
  13. Βασικά πρέπει να αποφασίσεις τι θες να κάνεις με το αμάξι.Αν θες πολύ θόρυβο βγάλε το μεσσαίο και μετά αλλάζεις και το τελικό. Αν δε θες πολύ θόρυβο άσε να αλλάξεις μόνο το τελικό όταν θα πάρεις τον προφυλακτήρα. Αν πάλι σκοπεύεις να αλλάξεις όλη την εξάτμιση μην κάνεις τίποτα και μάζεψε λεφτά να την αλλάξεις όλη ή αν θες αρκετό καιρό βγάλε το μεσσαίο που είναι φτηνό να σου φύγει για λίγο καιρό η καύλα
    1 point
  14. Αφου θα αλλαξεις πισω πρφυλακτηρα με του R αναγκαστηκα θα βαλεις και άλλο τελικο αρα θα κερδισεις απο εκει σε θορυβο..
    1 point
  15. Μπα όχι καλύτερα να το αφήσεις όπως είναι παρά να το βγάλεις το μεσσαίο, αν επιζητάς θόρυβο παίξε με πιο ελεύθερο τελικό.
    1 point
  16. XAXAXAXAXA ΕPIC FAIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!XAXAXAXAXAXAXAAXAXXA...τι αλλες μακκαιες θα διαβασω στην ζωη μου μεσα σε αυτο το κλαμπ απορω!!!
    1 point
  17. φίλε μου τι ασχολείσαι κ απαντάς. τζάμπα γράφεις.
    1 point
  18. Έλεος....Συμβουλές πως να κοροιδέψετε αγοραστές Και καντράν να αλλάξεις νομίζω ότι το γράφει και αλλού τα χιλιόμετρα και φαίνεται η διαφορά. Ντροπή σε όποιον θέλει να το κάνει με σκοπό.....
    1 point
  19. Ότι έχετε να πείτε, πείτε το με κόσμιες εκφράσεις και χωρίς να χρησιμοποιείτε χαρακτηρισμούς που κατεβάζουν το επίπεδο της συζήτησης. Σε αντίθετη περίπτωση θα επιβληθούν κυρώσεις.
    1 point
  20. Αποκλείεται ο ktm να φοράει δίσκο πλατό, είναι υπαρκτό πρόσωπο και προφανώς άνθρωπος.
    1 point
  21. Μερακλής ο φίλος Σαν τον παπαγάλο του Λουμίδη Μπράβο και για την υπομονή σου
    1 point
  22. Tο nickname Macedonia Greece δεν με βρίσκει σύμφωνο για να τα λέμε και να "κοντραριζώμαστε" εδώ μέσα. Η Μακεδονία μας είναι τόσο πολύπαθη που αν γραφτεί απο κάποιον π.χ. " ρε Μαcedonia Greece τι λες τώρα ? " είναι κάπως άσχημο. προσβλητικό για την περιοχή που αναφέρεσαι. νομίζω θα ήταν πιο κόσμιο και θα προσέδιδε σεβασμό, να μην το έχεις ως nickname. Σου προτείνω να το αλλάξεις. χρήστος
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.