Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/23/2013 in all areas

  1. Συγχαρητηρια φιλε μου... Παρατηρησα οτι κανεις αργα και σταθερα βηματα στο tuning σου, κανοντας κινησεις σωστες οταν κι οπου πρεπει και οχι ενθουσιασμου... Να το χαιρεσαι!!
    4 points
  2. παιδια μετα απο τοσα χρονια ειπα να κανω και εγω μια μικρη παρουσιαση το αμαξι μου. Λοιπον το αμαξι φοραει τα εξης : 1)ιntercooler s3 2)εξατμηση ολοσωμη με 76αρι dp ,200αρι καταλυτη HJS και catback 70αρι της εταιριας FOX EXHAUST. 3)εισαγωγη αερος itg maxogen (vw racing) 4)αναρτηση kw variant 1 ρυθμιζομενη μονο καθ υψος 5)φρενα με διαμετρο 312 με μαμα δαγκανες και διατρητους δισκους της εταιριας ZIMMERMAN 6)βαση μηχανης της εταιριας POWERFLEX 7)δισκο τετραφτερo πολλαπλασιαστες κοκκινους απο audi r8 (06E905115E) 9)μπουζι ιριδιου NGK BKR7EIX IRIDIUM 10)σκαστρα s3 με ενισχυμενο ελατηριο 11)μπαρομετρο της εταιριας PRO 12)ζαντες οεμ με λαστιχα continental sport contact 5 13)προγραμμα REVO 2 ,PERFORMANCE 3(100-104 OCT)
    2 points
  3. Off Topic Αυτο εννοεις dMK ;; Uploaded with ImageShack.us Απο εδω το πηρες; www.koumpwnei.co.uk
    2 points
  4. Αρχικα να πω οτι το αυτοκινητο αποκτηθηκε την 27η Δεκεμβριου 2004 περιμενοντας λιγες μερες για να μπει το 2005 και να αποκτησω την αδεια κυκλοφοριας. Η εκδοση ειναι Sportline με το γνωστο, τελειος απλο και για πολλους εμετικο, περιτυλιγμα αφου ηταν απο τα πρωτα 5αρια. Ο κινητηρας δεν ειναι αλλος απο το, εκ των πραγματων σκυλι, 1.6 FSI με 210.000χλμ πλεον.. Για 2 περιπου χρονια το μονο που ειχα βαλει ως πινελια ηταν οι φιμε μεμβρανες, καθως δεν ειχα την προθεση να αχοληθω (ισως τελικα τοτε να ειχα πιο πολυ μυαλο).. Εφτασε ο καιρος και ξαφνικα εκει που εψαχνα στο internet, για διαφορα σχετικα με το αυτοκινητο μου. “πεφτω” στο ελληνικο vw club.. Ευκαιρια, λεω να μπω σε μια κοινοτητα και να γνωρισω μελη με κοινα ενδιαφεροντα, αφου καποιοι γνωστοι μου με αλλες μαρκες ηταν ηδη στις δικες τους κοινοτητες.. Δεν ξερω αν ηταν λαθος (με την καλη εννοια) αλλα επηρεαστικα πολυ και ως λατρης του καλου γουστου, στην ομορφια κυριως ενος αυτοκινητου, ξεκινησε ενα μεγαλο ταξιδι που λεγεται tuning.. Αν και περασα απο πολλα σταδια εως να καταληξω στην τωρινη εμφανιση του Golf μου, θα παρουσιασω κατευθειαν το πως ειναι τωρα και μηχανολογικα αλλα και εμφανισιακα με προθεση καθαρα ενημερωτικη και συμβουλευτικη σε οποιον εχει κατι παρομοιο για να ασχοληθει (αν και στην περιοδο που ζουμε υποτονισαν τα παντα) μιας και νομιζω οτι πλεον εχει ολοκληρωθει. Μηχανολογικες βελτιωσεις: Αρχικα και πριν ιεραρχησω τις βελτιωσεις στην κατηγορια αυτη, θα ηθελα να πω πως ξεκινησα το tuning στα 120.000 χλμ και η φιλοσοφια ηταν καθαρα δικου μου σκεπτικου μετα απο μελετη καθως αξιοποιω το χομπυ μου που ειναι η μελετη μηχανολογικων γνωσεων και με την βοηθεια του μηχανικου-εξατμισα-προγραμματιστη υλοποιηθηκαν. Εισαγωγη custom made τυπου S 75-70 με φιλτρο ελευθερας Apexi για τον χειμωνα και σκουπα Simota για Peugeot 206 2.0cc 65mm με φιλτρο BMC twin cone για το καλοκαιρι (σε αυτο το τομεα νομιζω οτι η δουλεια γινεται το ιδιο καλα με μια πχ τυπου carbonio αφου ειναι σχεδον ιδιες... πολυ μπροστα η Peugeot σε αυτα τα θεματα εδω και 10 χρονια χαχα) Εξατμιση απο χταποδι εως τελικο με χταποδι 4-2-1 55mm χωρις προκαταλυτη, καταλυτη 200αρι και 50αρι catback με μεγαλο μεσαιο χωρις τελικο για backpressure.. Προγραμμα Overload.. Εδω να σημειωσω οτι δεν ηθελα κατι ιδιαιτερο καθως το αυτοκινητο ειχε ηδη 170.000 χλμ κι απλα ηθελα να ρυθμιστει για να δουλευει σωστα για 100αρα βενζινη που βαζω παντα απο την αγορα του αυτοκινητου.. Υπαρχουν ακομη περιθωρια για update αλλα προτιμησα να εχω το κεφαλι μου ησυχο καθως το αμαξι χρησιμοποιειται καθημερινα για την δουλεια. Custom made quick shift Ενισχυμενες κατω βασεις μηχανης με Sikaflex κοστος μονο 4 ευρω (αρχικα ειχα powerflex και καταλαβα οτι εκανα μλκια διοτι σε 50 000χλμ μαλακωσε και με τοσο μικρο κοστος η δουλεια γινεται ιδια και οσο σκληρη θελεις εσυ) Αντλια υψηλης απο TSI 140 Και προσφατως εγινε κατι που ειλικρινα ηταν ρισκο καθως οσους ειδικους ρωτησα μου ειπαν οτι δεν γινεται και οτι υπηρχαν μεγαλες διαφορες.. :S Μπηκε λοιπον σασμαν απο EOS 1.6 fsi, διοτι ειχα ενα θεματακι λογω χιλιομετρων (210.000 χλμ) και ακουγοταν το ρουλεμαν του πρωτευον αξονα (για πολλους ισως κατι ασημαντο).. Κοστος ανταλλακτικων-εργατικων, ανεβασματος και κατεβασματος ηταν ισο με την αποκτηση του σασμαν αυτου οποτε προτιμησα να προχωρησω στην μετατροπη αυτη.. Για οποιον γνωριζει απο σασμαν θεωρω οτι ηταν ισως η καλυτερη βελτιωση αφου η καταναλωση με τις 18αρες που φορω ειναι 1 λιτρο κατω. Και εχει μια κλιμακωση... Επειδη καποιοι διαβαζοντας fsi θα αδιαφορησουν αλλα και καποιοι θα αναρωτηθουν για τα νουμερα να πω ότι σε οποιαδηποτε αλλαγη γινοταν μετριοταν παντα με vag com και στο τελος ταυτοποιηθηκε με τα νουμερα του δυναμομετρου.. Ετσι, λοιπον, το αυτοκινητο ξεκινησε με 116 αλογακια (κι όχι 127 που λεγανε και καλα ολοι) και 15,7 κιλα ροπης.. Εφτασε με όλα αυτά στα 137 αλογα με 17,2 κιλα ροπης (τοσο στο vag com οσο και στο δυναμομετρο).. Βεβαια σε μια δοση μετα από μια μικρη μετατροπη για δοκιμη στην εξατμιση ειδα τα 143 αλογα με 18,3 κιλα ροπης που συμφωνα με καποια επιβεβαιωτικα πατηματα εδειχναν αληθινα, αλλα εγω θα κρατησω τα 130 αλογακια πλεον αφου ο «γερακος» βγαινει στη συνταξη και δυστυχως του εκοψαν πολλα με τις περικοπες.. Αναρτηση: Bilstein Sprint με ελατηρια ομως Eibach 50-35mm.. Ρυθμισμενη στον Κυρλαγκιτση jamsport. Αντιστρεπτικες απο Leon Cupra Σινεμπλοκ ψαλιδιων TTRs Ρυθμιζομενα μπαρακια αντιστρεπτικης απο την K-sport Τop mounts απο Polo 6n (καλα διαβαζετε..) Camper -1.25 εμπρος με -2 πισω Εσωτερικη εμφανιση: Τιμονι απο R32 Καντραν GTI Πεταλιερες R32 Λεβιες ταχυτητων απο GTI Σαλονι ολοκληρο με πλαϊνες ταπετσαριες Recaro R32 Οργανακι μετρησης A/F της Daemon Hχοσυστημα: Οθονη 2din Pioneer AVH-4200DVD Ηχεια 6,5inch Βeyma 6mi90 Κορνες Boss και tweeter Pioneer σειρα TS Ενισχυτης Magnat RX 44 Woofer 10'' Kicker Comp c10 Εξωτερικη εμφανιση: Μπροστα Look GTI με Votex Lip Φαναρια Hella Xenon Look Πλαϊνα GTI Πισω Look R32 με 100αρες μπουκες Αεροτομη Rline Golf 5 Πισω φαναρια Look R32 Smoked Φιμε τζαμια Ζαντες-Ελαστικα: BBS CK Brilliant Silver (original) 18'' x 8j ET44 Continental Sport Contact 2 (μακραν ακομη και τωρα τα καλυτερα κατα την δικη μου γνωμη) Φωτογραφιες:
    1 point
  5. θα συμφωνησω ,ο τυπος έχει κανει φοβερη αναλυση και τελικα αυτο αποδεικνυεται ,σιγουρα η μαμα έιναι πιο γρηγορη απο την forge αλλα τα τρωτα της σημεια είναι η αντοχη στο χρονο και οι μεγαλυτερες πιέσεις - πιστευω ο καινουριος κωδικός θα δουλευει πολυ καλα και στα βελτιωμένα -
    1 point
  6. Καθαρος καθαρος ειμαι απλα μπαινουν πελατες κ με αποσυντονιζουν.. Καλα ο Μιστ γνωστος μπαμπουινος π δν βοηθαει κ ολο κοροιδευει αλλα κ εσυ γερομπιλ? Ντροπη κ αισχος!!!
    1 point
  7. Νεο φίλτρο κουμπώνει τώρα στην πόρτα σας με ένα τηλεφώνημα.
    1 point
  8. Περιμενε να συλλεξεις ολα τα πραγματα και να κανεις κατι ολοκληρωμενο.. Δε νομιζω οτι ο θορυβος που θα κανει ειναι και το σημαντικοτερο... Οπως ειπε ο Mist καλυτερα παιξε με τελικο ή κατα την δικη μου αποψη οταν βαλεις και τον πισω προφυλακτηρα, κανε ενα μεσαιο-τελικο (ενα και το αυτο δηλαδη) μεγαλυτερο στην θεση του μεσαιου χωρις τελικο...
    1 point
  9. ευχαριστω φίλε μου ,είναι η δικια μου ναι όπως είπα το προγραμμα δεν έχει θεμα ,το wg της forge ήθελε λιγο σφιξιμο γιατι όταν βγαζουν την τουρμπινα βγαινει και αυτο και πρεπει παλι να το ρυθμισεις- παει πολυ καλα ,εννοειται καλυτερα απο πριν ,υπολογίζω 10 + απο πριν και πιο ανετη λειτουργία
    1 point
  10. μαλλον αφορα μονο αυστραλια. δεν ξερω οτι ειναι να γινει ας γινει να ξεμπερδευουμε.3 χρονια εχουν περασει δεν θα σκασω κιολας.
    1 point
  11. http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22769&subid=2&pubid=63918982 παιδια εδω λεει οτι θα ανακηθουν οσα αμαξια φορανε 7 αρι dsg.. εχουν ειδοποιησει κανεναν σας?ξερει κανεις τιποτα..?
    1 point
  12. Πολυ σωστα τα λεει ο nikdev... Δεν γινετε να εχεις και την πιτα ολοκληρη και τον σκυλο χορτατο... Οταν ξεφευγεις απο ενα απλο 1ο σταδιο , πρεπει να σεβεσαι ακομη πρεισσοτερο το αυτοκινητο σου... π.χ. Πριν αλλαζα λαδια ανα 10,000 και τωρα ανα 7,500 λαδια , φιλτρο λαδιου και ανα 15,000 λαδια , φιλτρο λαδιου , φιλτρο βενζινης και μπουζι. Αν θελεις ¨Γκαζια¨ και αξιοπηστια δεν περνεις 1,4 , περνεις 2,0 tfsi και πας 330 340 με ΦΠΕ(κ04)...
    1 point
  13. Θα ηθελα οσοι ειναι να τρεξετε αν δεν βρεχει να τσεκαρετε παλι για να ενημερωσουμε την πιστα.
    1 point
  14. GOLV VI CAVD Προγραμμα : revo stg2 Βελτίωση : εισαγωγη pipercross-full εξατμιση 63,5-200αρης καταλυτης-intercooler s3 -forge σκαστρα -forge wg (Η δυναμομετρηση είναι στο maha Φωτεινέλη ,πριν γίνει υβριδικο-η νεα δυναμομετρηση με τα καινουρια specs σε κανα μηνα)
    1 point
  15. Αλεξ εχεις τ μανησιο φιλτροκουτι? Αν ναι βγαλε απλα το καπακι απο τ φιλτροκουτι κ δουλευε τ ετσι.. Θα γουσταρεις με τν θορυβο ασχημα.. Μεχρι κ τ σκασιμο τις τουρμπινας θα ακους
    1 point
  16. Update Hybrid Turbo ECU stage 3 E-tuners Σκαστρα tmg Taxopoulos ρυθμιζομενη Βαση osir για μπαρομετρο το οποιο ψαχνω ακομα τι να βαλω κ εδω θελω βοηθεια
    1 point
  17. Είδαμε και άλλα άσπρα μοτόρια σήμερα : The Pearl - Spectacular Porto Arabia Doha by Costas S. T., on Flickr
    1 point
  18. Σήμερα ανοίξαμε κουβεντούλα για την Spider 458 ... δεν της πάει καθόλου το άσπρο ! Ferrari 458 Spider by Costas S. T., on Flickr
    1 point
  19. Αυτο ειναι το καθαριστηκο της VW για το συστημα τροφοδοσιας για την καπνα στις βαλβίδες δεν κανει τιποτα. Αρα μαλλον ειχες θεμα με μπεκ ή καποιο σκουπιδακι στο συστημα . Στις φωτο σου εχεις λυμενο ενα μοτέρ δικο σου ειναι?
    1 point
  20. έχω μεινει αφωνος!!!απλα τελειο project!ισως το πιο ευτυχισμενο fsi που βγηκε απο εργοστασιο vw! ευγε ευγε ΕΥΓΕ!!! :clapping: μιαν ερωτηση μοναχα!επειδη θελω κ εγω να βαλω το καντραν κ ολοι οι συνεργειαδες μου λενε πως δεν μπαινει γτ δεν ταιριαζουν τα ηλεκτρονικα τους κλπ κλπ εσυ πως ακριβως το εκανες;;;;;;;;;;
    1 point
  21. Ειναι ενα βυσμα που μπαινει στην OEM καλωδιωση κατω απο τα καθισματα.. Σαν αντισταση θα το ελεγα που ξεγελαει τον εγκεφαλο νομιζοντας οτι διαβαζει τον αεροσακο που ομως δεν υπαρχει στα Recaro.. Ουτε σφαλμα βγαζει στο vag com, ουτε τιποτα.. Υπηρχε κι ο εμμεσος τροπος deactivating απο το vag com, αλλα θα υπηρχε μονιμη βλαβη στον εγκεφαλο.. Τα Recaro ειναι EU, απο γερμανικοGolf 5 R32.. Δεν εχουν πλαινους αεροσακους αυτα τα καθισματα.. Σε ολα τα αλλα εινα ιδια με τα μανισια καθισματα, η τοποθετηση δηλαδη εναι βγαλε-βαλε.. Μακη, σ'ευχαριστω.. Στην επομενη θα ερθω.. Με καποια εκδρομουλα που σχεδιαζαμε τι εγινε; Εχω λιγο καιρο που χαθηκα και δεν γνωριζω τι κανονισατε..
    1 point
  22. Kαι στο φιναλε ρε παιδια δεν ειναι ολα μοτερ!!ο Βασιλης το γουσταρει αυτο που εχει και αυτο εχει μεγαλυτερη σημασια!!οπως και εμεις γουσταρουμε Βασιλη και το αμαξι του!Αδερφε κανονησε καμια καλη συναντηση απο αυτες που κανονιζες παλια!
    1 point
  23. Κουκλι κουκλι και τα καθισματα ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ...ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ για την υπομονη σου και την επιμονη σου...
    1 point
  24. Ευχαριστω φιλε μου! Οπως ειπα πιο πανω, ημουν κοντα στο να γινει κι αυτο αλλα προς το παρων δεν το σκεφτομαι.. Το αυτοκινητο δυστυχως καθημερινα γραφει χιλιομετρα και θα ηταν κριμα αν εκανα κατι τετοιο.. Να εισαι καλα, dimiv, ευχαριστω.. Βεβαια ειναι σε αλλη κατηγορια για να το πεις δυνατο.. χαχα Νικο χαθηκαμε ΤΕΛΕΙΩΣ.. Καποτε τα λεγαμε και στο msn.. Ελπιζω να συναντηθουμε για καποιον καφε αυτο το διαστημα να θαυμασω απο κοντα και το δικο σου.. Νομιζω οτι ο Professor πρεπει να οργανωσει κατι! χαχα Γεια σου ρε Βαγγελη! Ξερεις ποσο τιμησα τον Λουμιδη για να υπομενω και να φτασω εως εδω; ΧΑΧΑΧΑ Συναδελφε, σ'ευχαριστω!! Εσυ σαν μοτεροσυμπασχων ξερεις την καθε λεπτομερεια... Κρατα το ειναι σκυλι λεμε... Σ'ευχαριστω πολυ και περιμενω μια δικη σου παρουσιαση διοτι κι εσυ... Να εισαι καλα φιλε μου.. Κι εσυ το δικο σου.. Πανω απο ολα υγεια να υπαρχει κι ασφαλη χιολιομετρα σε ολους.
    1 point
  25. Μερακλής ο φίλος Σαν τον παπαγάλο του Λουμίδη Μπράβο και για την υπομονή σου
    1 point
  26. Μπράβο ρε φίλε για την παρουσίαση, άψογος και άψογο το αυτοκίνητο! Με μια λέξη ολοκληρωμένο σε όλους τους τομείς! Από τα πιο όμορφα 5αρια, εύγε!
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.