Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/09/2014 in all areas

  1. Γαμάτος είναι ο υπερευρυγώνιος φακός που χρησιμοποιήθηκε. Η δοκιμή αποσκοπούσε στην προετοιμασία βιντεοσκόπησης μιας διαδρομής και όχι μόνο στην φωτογράφηση. Προσέξτε το οπτικό πεδίο της λήψης και την σταθερότητα του πλάνου..
    2 points
  2. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Στο site της Skoda το δίνουν το 5w-40 στο πακέτο του service, αλλά εγώ προτίμησα να μείνω στο 5w-30 κι ας είναι να τσιμπάει μισό λίτρο κάθε 7.000 χλμ. Αν αρχίσει να καιει περισσότερο θα δοκιμάσω το 5w-40. Αν και υποψιάζομαι ότι προτείνουν το 40-ρι λάδι πρώτον για πιθανή μείωση του καψίματος και δεύτερον γιατί τους συμφέρει λόγω χαμηλότερου κόστους. Άποψή μου είναι πάντως να μη αλλάξεις από 40 σε 30 από τη στιγμή που είσαι ευχαριστημένος, μιας και υπάρχει πιθανότητα να αρχίσει να το καίει το 30-ρι μετά από το 40-ρι. Κι όπως λένε και οι Άγγλοι don't fix it if it works.
    2 points
  3. Ρουλεμαν κιβωτιου πιθανον η πριζντερεκ. Πολυ πιθανον να τα χει παιξει και η τρομπα συμπλεκτη η το ρουλεμαν συμπλεκτη επειδη ειπες κολλησε Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  4. εγω θα θεσω την δικη μου αποψη πανω στο θεμα ατυχήματα και ας με συνγχωρησουν οσοι είναι πατεράδες και ισως το θεμα μου τους αφηπνησει λιγο,εχω δει πολλα ατυχήματα με πιτσιρικάδες, συγνωμη δηλαδή αλλα 18 χρονων παιδι αντε 20 και πας και του παιρνεις οπελ κορσα opc με 200 αλογα 500 κιλα αμαξι λεμε τωρα,που δεν εχει εμπειρια στην οδηγηση και μου βγαινει στην καβαλας παράδειγμα με 200 και παει και στουκαρει ποιος φταει?ρε πατερα εσυ που εισαι ποιο εμπειρος οδηγος (φανταζομαι)παρτου ένα χιλιαρακι παλιο (λεμε τωρα)να μαθει να οδηγαει να αποκτησει πειρα και μετα αργοτερα παρτου ένα πιο καλο αμαξι,ετσι και δεν θα ''κλαιει' αμα το τρακαρει και θα αποκτησει και πειρα.εξαλου στην οδηγηση προσεχεις πρωτα τους αλλους οδηγούς και μετα εσυ γιατι υπαρχουν πολοι γκαζοφονιαδες και λογο κρισης όταν οδηγούνε σκέφτονται αλλα αντι για το τιμονι και κατι τελευταιο εχει χαθει ο σεβασμος στους αλλους οδηγούς κανω ότι γουστάρω και σκασηλα μου για τους αλους.δεν παει ετσι και όταν μιλας στο κινητο ρε φιλε σταματα και μιλα εγω τι σου φταιω να με πηγαίνεις καροτσακι η να πεσεις πανω μου και αν εχω τα παιδια μου μεσα????? η εσυ τα δικα σου τι φταινε αυτά.
    2 points
  5. Ο απεναντι που θα παρει μαζι του τι του φταει ομως????? Ειμαι κατα του πιτσιρικας/νεος οδηγος+αλογα
    1 point
  6. Καλησπερα φιλε, συναντηση θα γινει στις 27 Ιανουαριου που ειναι κ τα γενεθλια του κλαμπ για να κοψουμε την τουρτα. Περισσοτερα απο τον Pagourista που ειναι κ ο υπευθυνος. Παρακολουθησε το θεμα για να δεις την ανακοινωση που θα βγει για το που θα παμε. ΥΓ: Γραψε με μικρα Ελληνικα, ειναι κανονας του φορουμ.
    1 point
  7. Στράτο, ευχαριστώ πολύ για την απαντησή σου. Έτσι σκέφτομαι κι εγώ, αφού δεν είχα κάνενα θέμα να το συνεχίσω ως έχει με 5w-40. Αν γνωρίζει κανείς και πότε άλλαξε η σχεδίαση του τεντωτήρα της καδένας, θα του ήμουν υπόχρεος.
    1 point
  8. Χλωμό να κάνει κάτι τέτοιο η αντλία νερού ενός TSI. Αν ακούς κροτάλισμα στην εκκίνηση διάρκειας δευτερολέπτων (όχι στιγμιαίο απλά), τότε το πρώτο που κάνεις είναι ένα καθάρισμα της βαλβίδας ρύθμισης που είναι στο πάνω μέρος στο "ψευτοκάπακο" και βγαίνει εύκολα, και το δεύτερο...λύσιμο για γρανάζι μεταβλητού και επί την ευκαιρία καδένα/γλίστρες κλπ κλπ κλπ = $$$. Βέβαια δεν δημιουργεί κάποιο πρόβλημα ο θόρυβος, οπότε και έτσι να το αφήσεις, δεν θα πάθει κάτι.
    1 point
  9. Παρτο απο την καρεντα, θα σε γδύσουν
    1 point
  10. <br /><br />Τα λάστιχα που σου έβαλαν ειναι στραβά σίγουρα φιλε. Άλλαξε τα όλα !!! <br /><br /><br />Sent from my iPhone
    1 point
  11. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Η ΕΠΑ ανακοινώνει το πρόγραμμα αγώνων του 2014. 50ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΛΥ 1&2. ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ (Α-Χ) 29 – 30 Μαρτίου ΕΛΠΑ 3. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΡΑΛΛΥ (Χ) 3 – 4 Μαΐου ΑΟΛΑΠ 4. ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ (Χ) 28 - 29 Ιουνίου ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ 5. ΔΕΘ (Α) 13 – 14 Σεπτεμβρίου ΑΟΘ 6. ΚΡΗΤΗΣ (Α) 25 - 26 Οκτωβρίου ΑΟΚ Για το Ελληνικό Πρωτάθλημα το κάθε σκέλος του ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ θα μετράει ξεχωριστά. Οι αγωνιζόμενοι μπορούν να συμμετέχουν με διαφορετικό αυτοκίνητο σε κάθε σκέλος (άσφαλτος – χώμα). Οι αγώνες του πρωταθλήματος θα έχουν συντελεστή 1. Προσμετρούν οι 5 από τους 6 αγώνες. ΚΥΠΕΛΛΟ ΑΣΦΑΛΤΟΥ 1. ΜΠΡΑΛΟΣ (ΣΠΡΙΝΤ) 15 – 16 Μαρτίου ΑΛΑΛ 2. ΟΘΡΥΣ (ΡΑΛΛΥ) 5 – 6 Απριλίου ΛΑΒ 3. ΔΩΔΩΝΗΣ (ΣΠΡΙΝΤ) 5 – 6 Ιουλίου ΕΛΕΤΑ 4. ΑΙΓΙΟ (ΣΠΡΙΝΤ) 6 – 7 Σεπτεμβρίου ΑΛΜΑ 5. ΑΜΑΡΥΝΘΟΣ (ΡΑΛΛΥ) 4 – 5 Οκτωβρίου ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ 6. ΠΑΛΑΔΙΟ (ΡΑΛΛΥ) 29 – 30 Νοεμβρίου START LINE Οι αγώνες σπριντ θα έχουν συντελεστή 1 και οι αγώνες ράλλυ συντελεστή 1,5 Προσμετρούν οι 5 από τους 6 αγώνες. ΚΥΠΕΛΛΟ ΧΩΜΑΤΟΣ 1. ΚΟΡΙΝΘΟΣ (ΣΠΡΙΝΤ) 1 – 2 Μαρτίου ΑΛΑΚ 2&3. ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ (ΡΑΛΛΥ) 28 – 29 Ιουνίου ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ 4. ΛΑΜΙΑΣ (ΣΠΡΙΝΤ) 20 – 21 Σεπτεμβρίου ΑΛΑΛ 5. ΣΠΑΡΤΗ (ΣΠΡΙΝΤ) 18 – 19 Οκτωβρίου ΛΑΣ 6. ΜΑΥΡΟ ΡΟΔΟ (ΣΠΡΙΝΤ) 8 – 9 Νοεμβρίου ΑΛΑ Το ράλλυ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ για το κύπελλο χώματος θα αποτελείται από 2 τμήματα διαδρομής με συντελεστή 1 έκαστο. Οι αγώνες σπριντ θα έχουν συντελεστή 1. Προσμετρούν οι 5 από τους 6 αγώνες. ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ 1. ΡΙΤΣΩΝΑ 8 – 9 Μαρτίου ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ – START LINE 2. ΚΥΜΗ 10 – 11 Μαΐου START LINE 3. ΑΧΛΑΔΟΚΑΜΠΟΣ 14 – 15 Ιουνίου ΑΛΤ – ΑΟΠ 4. ΟΜΑΛΟΣ 30 – 31 Αυγούστου ΑΛΑΧ 5. ΠΟΡΤΑΡΙΑ 27 – 28 Σεπτεμβρίου ΛΑΒ 6. ΔΕΡΒΕΝΟΧΩΡΙΑ 1 – 2 Νοεμβρίου ΑΣΣΟΑΑ Προσμετρούν οι 5 από τους 6 αγώνες. Αν κάποια από τις ανωτέρω αναβάσεις για οποιοδήποτε λόγο δεν πραγματοποιηθεί, θα αντικατασταθεί με την ανάβαση ΑΙΓΕΙΡΑΣ . ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ 1. ΤΡΙΠΟΛΗ 12 – 13 Απριλίου ΑΡΤΕΜΙΣ 2. ΙΤΑΛΙΑ 7 – 8 Ιουνίου ΑΣΣΟΑΑ 3. ΣΕΡΡΕΣ 4 – 5 Οκτωβρίου ΛΑΜΣ 4. ΤΡΙΠΟΛΗ 15 – 16 Νοεμβρίου START LINE Προσμετρούν όλοι οι αγώνες. ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΛΥ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ 1. ΜΠΡΑΛΟΣ 15 – 16 Μαρτίου ΑΛΑΛ 2&3. ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 5 – 8 Ιουνίου ΕΛΠΑ 4. ΑΜΑΡΥΝΘΟΣ 4 – 5 Οκτωβρίου ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ 5. ΣΠΑΡΤΗ 18 – 19 Οκτωβρίου ΛΑΣ 6. ΠΑΛΑΔΙΟ 29 – 30 Νοεμβρίου START LINE Προσμετρούν οι 5 από τους 6 αγώνες. Οι αγώνες σπριντ θα έχουν συντελεστή 1 και οι αγώνες ράλλυ συντελεστή 1,5. Σε ενδεχόμενη αδυναμία διεξαγωγής του SPORTING ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ, για την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος, θα προσμετρήσουν, το ράλλυ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ (χώμα) και το σπριντ ΑΤΤΙΚΗΣ (άσφαλτος). ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ 1. ΡΙΤΣΩΝΑ 8 – 9 Μαρτίου ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ 2. ΚΥΜΗ 10 – 11 Μαΐου START LINE 3. ΑΧΛΑΔΟΚΑΜΠΟΣ 14 – 15 Ιουνίου ΑΛΤ - ΑΟΠ 4. ΟΜΑΛΟΣ 30 – 31 Αυγούστου ΑΛΑΧ 5. ΠΟΡΤΑΡΙΑ 27 – 28 Σεπτεμβρίου ΛΑΒ 6. ΔΕΡΒΕΝΟΧΩΡΙΑ 1 – 2 Νοεμβρίου ΑΣΣΟΑΑ Προσμετρούν οι 5 από τους 6 αγώνες. Αν κάποια από τις ανωτέρω αναβάσεις για οποιοδήποτε λόγο δεν πραγματοποιηθεί, θα αντικατασταθεί με την ανάβαση ΑΙΓΕΙΡΑΣ . ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ 1. ΤΡΙΠΟΛΗ 12 – 13 Απριλίου ΑΡΤΕΜΙΣ 2. ΙΤΑΛΙΑ 7 – 8 Ιουνίου ΑΣΣΟΑΑ 3. ΣΕΡΡΕΣ 4 – 5 Οκτωβρίου ΛΑΜΣ 4. ΤΡΙΠΟΛΗ 15 – 16 Νοεμβρίου START LINE Προσμετρούν οι 3 από τους 4 αγώνες. ΚΥΠΕΛΛΟ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ 1. ΟΡΘΡΥΣ 5 – 6 Απριλίου ΛΑΒ 2. ΦΙΛΙΠΠΟΣ 3 – 4 Μαΐου ΛΑΒέροιας 3. ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ 14 – 15 Ιουνίου ΑΟΘ 4. ΔΕΘ 13 – 14 Σεπτεμβρίου ΑΟΘ 5. ΣΕΡΡΕΣ 18 – 19 Οκτωβρίου ΛΑΜΣ Προσμετρούν όλοι οι αγώνες. Οι αγώνες σπριντ θα έχουν συντελεστή 1 και οι αγώνες ράλλυ συντελεστή 1,5. ΕΠΑΘΛΟ ΚΡΗΤΗΣ 1. ΧΑΝΙΑ (ΣΠΡΙΝΤ) 5 – 6 Απριλίου ΑΛΑΧ 2. ΚΡΗΤΗΣ (ΡΑΛΛΥ) 25 – 26 Οκτωβρίου ΑΟΚ 3. ΧΑΝΙΑ (ΣΠΡΙΝΤ) 22 – 23 Νοεμβρίου ΑΛΑΧ Προσμετρούν όλοι οι αγώνες. Οι αγώνες σπριντ θα έχουν συντελεστή 1 και ο αγώνας ράλλυ συντελεστή 2. Οι βαθμοί απονέμονται με σύστημα πολυνίκους. ΕΠΑΘΛΟ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ (Άσφαλτος) 1. ΜΠΡΑΛΟΣ 15 – 16 Μαρτίου ΑΛΑΛ 2. ΤΡΙΚΑΛΑ 7 – 8 Ιουνίου ΛΑΤ 3. ΑΤΤΙΚΗΣ 12 – 13 Ιουλίου ΑΣΣΟΑΑ 4. ΑΜΑΡΥΝΘΟΣ 4 – 5 Οκτωβρίου ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ 5. ΠΑΛΑΔΙΟ 29 – 30 Νοεμβρίου START LINE Προσμετρούν οι 4 από τους 5 αγώνες. Οι αγώνες σπριντ θα έχουν συντελεστή 1 και οι αγώνες ράλλυ συντελεστή 1,5. Οι βαθμοί απονέμονται με σύστημα πολυνίκους. ΕΠΑΘΛΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ (Χώμα) 1. ΚΟΡΙΝΘΟΣ 1 – 2 Μαρτίου ΑΛΑΚ 2. ΝΑΥΠΛΙΟ 12 – 13 Απριλίου 4Χ4 ΝΑΥΠΛΙΟΥ 3. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ 3 – 4 Μαΐου ΑΟΛΑΠ 4. ΗΛΕΙΑ 31 – 1 Ιουνίου ART OF SPEED 5. ΣΠΑΡΤΗ 18 – 19 Οκτωβρίου ΛΑΣ Προσμετρούν οι 4 από τους 5 αγώνες. Οι αγώνες σπριντ θα έχουν συντελεστή 1 και οι αγώνες ράλλυ συντελεστή 1,5. Οι βαθμοί απονέμονται με σύστημα πολυνίκους. ΕΠΑΘΛΟ ΝΕΩΝ (Άσφαλτος) 1. ΜΠΡΑΛΟΣ 15 – 16 Μαρτίου ΑΛΑΛ 2. ΑΤΤΙΚΗΣ 12 – 13 Ιουλίου ΑΣΣΟΑΑ 3. ΑΜΑΡΥΝΘΟΣ 4 – 5 Οκτωβρίου ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ Προσμετρούν όλοι οι αγώνες. Οι αγώνες σπριντ θα έχουν συντελεστή 1 και ο αγώνας ράλλυ συντελεστή 1,5. Οι βαθμοί απονέμονται με σύστημα πολυνίκους. ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΩΝ ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΟΥΝ ΣΥΝΤΟΜΑ ΠΗΓΗ: http://www.omae-epa.gr/pressrelease/1210
    1 point
  12. Οι 17 στο 5άρι δείχνουν αρκετά μεγάλες γενικά, προσωπικά δεν θα πήγαινα σε 18. Στο 6άρι όντως οι 17 δεν δείχνουν και τόσο μεγάλες, αλλά νομίζω το 5άρι είναι ΟΚ. Τώρα τα μειονεκτήματα των 18 είναι γνωστά λίγο-πολύ..το μόνο πλεονέκτημα βασικά είναι η εμφάνιση. Κατα τ άλλα δεν έχει κάποιο (+) σε κάποιο άλλο τομέα. Η αίσθηση εξάλλου και το κράτημα ενός 225-45-17 ελαστικού σε σχέση με ένα 225-40-18 δεν έχει μεγάλη διαφορά, για να μην πω ότι το απόλυτο 40άρι προφίλ δυσκολεύει τα πράγματα..
    1 point
  13. O 1.2TSI που έχει το Polo σου δεν έχει μεταβλητο χρονισμό (άρα ούτε γρανάζι μεταβλητού), έχει μόνο ένα εκκεντροφόρο και είναι 8V! Μόνο οι νέοι 1.2TSI των Golf7 έχουν 2 εκκεντροφόρους με μεταβλητό χρονισμό εισαγωγής και είναι 16V.
    1 point
  14. Η Εμπιστοσυνη σου δν τν κανει αριστο επαγγελματια πανο! Ξερεις ποσοι πληρωσαν ποσα λεφτα για αυτοκινητα π δν πηραν ποτε?
    1 point
  15. Ευχαριστώ για την απάντηση vrider81. Στράτο, μου βάλανε 5w40 στην πρώτη αλλαγή και μιας και στην επόμενη αλλαγή δεν έκαψε λάδι, το προτίμησα ξανά. Λέτε να το γυρίσω τώρα σε 5w-30; Πάντως με τα 5-40 ευχαριστημένος είμαι, δεν έχω κάποιο θέμα. marios-tsi, γυρνώντας το κλειδί όπως λες δεν ίσχυει αυτό που εννοείς, μόνο η αντλία βενζίνης ενεργοποιείται, το λάδι σαφώς και δεν ανεβαίνει αν δεν λειτουργήσει ο κινητήρας. Τέλος, μιας και αναφέρθηκε ότι υπήρξε νέος τεντωτήρας καδένας, ξέρουμε πότε αυτός βγήκε για πρώτη φορά; Για παράδειγμα, εγώ την άλλαξα Ιούλιο του 2012. Θα ήταν η νέας σχεδίασης ή θα ήταν η παλιά;
    1 point
  16. Παιδιά το πολακι ήρθε είναι πολύ ωραίο.θα το πάρω από την αντιπροσωπεία στις 2-3 του γενάρη.ειμαι προβληματισμενος!θα το πάρω από Πάτρα και σκέφτομαι να το πάω μια βόλτα εως την Αθήνα με πολύ συντηρητική οδήγηση.ειμαι από ζάκυνθο κ εδω δεν έχουμε μεγάλες αποστάσεις 5ή ταχύτητα σπάνια βάζουμε.ειδικοτερα στην πόλη είμαστε εως 3ή.ειναι σωστό να το βγάλω εθνικη αν ναι τι χλμ να το παω και μέχρι μια ταχύτητα;ποτέ να αλλάξω λάδια πρώτη φορά;
    1 point
  17. GOLV VI CAVD Προγραμμα : e tuners Βελτίωση : εισαγωγη pipercross- dp 70αρι με200αρη καταλυτη υπολοιπη 63,5 -intercooler s3 -forge σκαστρα -forge wg-υβριδικη τουρμπινα Κ04-23 μπρος πισω
    1 point
  18. εχουν τιμη οι καυ$#%λες?ειναι τελειο..οτι ποιο ωραιο για πολο...τουμπανο ειναι απο πισω..ευγε!!!
    1 point
  19. Οντως πολυ ομορφο, αλλα παρα πολλα τα λεφτα...
    1 point
  20. Στην Καρεντα δεν ηξεραν καν αν εφαρμοζει στα "παλαιοτερα". χαχαχα
    1 point
  21. Πολύ καλή δουλειά αλλά πολλά λεφτά . . . . . που αξίζουν για γνήσιο carbon αλήθεια ξέρει κανείς πόσο έχει το κάτω κομμάτι του πίσω προφυλακτήρα του R-line?
    1 point
  22. Τέλειο!!!! Θέλω info!!! Πόσο, από που κλπ κλπ
    1 point
  23. Με ενδιαφερει να αντικαταστησω τον πισω προφυλακτηρα ειτε με αυτον του r-line ειτε με αυτον του gti :
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.