Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/07/2014 in all areas

  1. Εμ στο ξεσκισανε το αμαξι,στην ηπανε και απο πανω. Μην ξαναπατας εκει αδερφε...........και επιτελους πες ποιο συνεργειο ειναι αυτο να φυλαγομαστε
    1 point
  2. χαχαχα !!! Ναι ρε 'συ !
    1 point
  3. κανουμε και λιγο πλακα.... το αυτοκινητο εννοειται οτι εχει καποια δεδομενα και ορια τα οποια για λογους ασφαλειας και επιδοσεων δεν πρεπει ή αν θελετε δεν ειναι φρονιμο να καταπαταμε. ο φιλος στο πρωτο post ρωταει ......Θελω να αλλαξω λαστιχα και σκεφτομαι να αλλαξω μονο το προφιλ απο 55 σε 50.Ξερω οτι δεν ειναι η σωστη διασταση.Τα ερωτηματα μου ειναι αν θα εχω προβλημα στην καταναλωση αν θα κρεμασει το αυτοκινητο και το ποιο σημαντικο απο ολα αν θα εχω προβλημα στην ασφαλεια.... το ξαναγραφω για να δουμε οτι ο ανθρωπος θελει να κανει κατι συνειδητα...γνωριζει τις συνεπειες της πραξης του.. βγαινει μετα ο καθενας και αντι να του πει οτι φιλε μου λογω βηματος θα χανει το κοντερ σου κτλ...αρχιζει ο καθενας..εισαι παρανομος,θα εχεις θεμα με το κτεο,σε ατυχημα ο δικηγορος θα ψαξει να δει την διασταση σου,μπηκανε μεσα και τι σχολες εχει τελειωσει ο καθενας,κτλ... δηλ. εγω που απο 205/55/16 φοραω 225/40/18 με φρενα 345mm εμπρος απο 288mm αρα το βαρος μπροστα οσο αφορα την αναρτωμενη μαζα την εχω ξεσκισει...αρα ειμαι <παρανομος> αρα στο ατυχημα θα εχω θεμα αρα στο κτεο θα εχω θεμα αρα.,εχω καταναλωση στα υψη,αρα με περναει ενα ιδιο αμαξι με μικροτερα λαστιαχα....αρα...αρα.....κτλ ειπαμε υπαρχουν ορια και δεδομενα που εχω καταπατησει...ε και? εις γνωσιν μου το εχω κανει..αλλωστε καλυτερα φρενα εχω τωρα και καλυτερο πελμα .... δηλ. στο κτεο που περνανε τοσα χρονια ολα τα ερειπια που κυκλοφορουνε με λαστιχα απο το 2005 και εχουμε 2014 δεν ειναι παρανομα? φιμε τζαμια δεν ειναι παρανομα? service μεχρι το τακακι να μην υπαρχει παστα ουτε για δειγμα δεν ειναι παρανομα σε περιπτωση ατυχηματος και μη? θελω να πω αν εβαζε 205/50/16 αντι για 205/55 δεν θα εκανε εγκλημα...αλλο αν δεν ειναι στα ορια του +-3%... εδω ορισμενοι ισχυριζεστε οτι θα εκανε εγκλημα αν τα εβαζε... μα και για εμενα εγκλημα ειναι τo VW schirocco το 1,4 να φοραει 235/45/17 απο 205/55/16,και οχι 225/45/17 που θα ηταν το σωστο..ΑΥΤΟ δηλ,επειδη το φοραει απο το εργοστασιο δεν εχει παραπανω καταναλωση?δεν εχει περισσοτερη υποστροφη συγκριτικα με 205/55/16? αν ο φιλος ελεγε να εβαζε απο 205/55/16 σε 235/45/17 δεν θα του λεγατε ολοι ..οχι μην βαλεις 235 αλλα βαλε 225/45/17? το insignia ας πουμε που φοραει 235/45/18 και 245/45/18 και οχι 225/40/18 δεν ειναι λαθος και αντιεμπορικο σαν διασταση? επειδη δηλ.το 215/60/16 που φοραει ειναι στο οριο του +2,11% με το 245/45/18 θα λεγατε ναι βαλτο δεν θα εχεις καποιο προβλημα,εισαι εντος οριων,και αλλωστε βγαινει και απο το εργοστασιο.Δεν νομιζω... που θελω να καταληξω...ας κοιταμε το ποσο κακο ή καλο κανουμε σε μια αλλαγη και οχι να φερνουμε την καταστροφη και την σκεψη μας στα ακρα... ο φιλος μπορει με το 205/50/16 αντι του 205/55/16 να εχανε 3,3% σαν διαμετρο αλλα μπορει να ηθελε να χαμηλωσει το κεντρο βαρους του οχηματος ή χιλια αλλα πραγματα... στην διασταση παιζει ρολο η σχεση του διαφορικου αλλα και του σασμαν..αυτα στο GOLF δεν τα εχω προχειρα αυτη την στιγμη.... τελος στο link που εδωσα πιο πριν..εκει εξω που τα κτεο και οι ασφαλιστικες ειναι πιο αυστηρα,αυτα πως κυκλοφορουνε? ξερει κανεις?
    1 point
  4. Α, μα εδώ υπάρχει μεγάαααααλο πρόβλημα
    1 point
  5. Εγω παντως παιδια απο τοτε που σταματησα να διαβαζω για προβληματα στα forums, το αμαξι μου δουλευει κομπλε φτου φτου σκορδα να μην το ματιασω. Δεν λεω να μην τσεκαρουμε τι και πως απλα να μην ειμαστε ψειρες.
    1 point
  6. Στους πολλαπλασιαστές λιώνει η μόνωση ανάμεσα στα πηνία εσωτερικά και βραχυκυκλώνουν. Οπότε αλλάζεις τον καμμένο. Τα μπουζί για 1,4 Tsi bmy/blg/cavd κλπ έχουν γραφτεί τόσες φορές, ας τα μαζεψουμε ξανά: Αρχικά ήταν αυτά ΝGK PZFR6R με διάκενο 0,9 Στη συνέχεια η VWag έβγαλε αυτά PZFR6R8EG με διάκενο 0,8 Σωστά λοιπόν κατεβάζουμε το διάκενο από 0,9->0,8 στα PZFR6R. Info: Όπως και οι προκάτοχοί του, το μπουζί PZFR6R8EG είναι αποκλειστικά σχεδιασμένο για την Volkswagen/ Audi. Διαθέτει ακίδα από πλατίνα συγκολλημένη με λέιζερ στο κεντρικό ηλεκτρόδιο, όπως επίσης βελόνα από πλατίνα στο ηλεκτρόδιο της γείωσης, καθιστώντας έτσι το μπουζί αυτό, πραγματικά ανθεκτικό στη διάβρωση. Σε συνδυασμό με το μικρότερο διάκενο των μόλις 8 mm, ο σχεδιασμός του εξασφαλίζει μεγα- λύτερη αξιοπιστία ανάφλεξης. Επιπλέον, το εξαιρετικά λεπτό κεντρικό ηλεκτρόδιο επιτρέπει στο μίγμα αέρος-καυσίμου να έρθει πιο κοντά στο σπινθήρα και να γίνει έτσι η βέλτιστη διανομή του μείγματος στο θάλαμο καύσης. Για να διασφαλιστεί περαιτέρω η ιδανική διάχυση της θερμότητας από το θάλαμο καύσης, ο συγκεκριμένος σπινθηριστής εντός του ηλεκτροδίου γείωσης διαθέτει πυρήνα από χαλκό.'' Πλεον στο ΕΤΚΑ εμφανιζεται ο κωδικος 03C905601B που άλλαξε τον 03C905601A που αντικαθιστα τον προηγουμενο κωδικο 101 905 626. Τα μπουζί μπορεί κανείς εύκολα να τα προμηθευτεί σε μια Audi-VW αντιπροσωπεία. Εναλλακτικά δοκιμασμένα αρκετά υπάρχουν τα: NGK BKR7EIX BOSCH F5DP0R τα οποία καλό είναι να μπαίνουν σε Stage 2 (bt) ή απαιτητικούς ιδιοκτήτες ΦΠΕ.
    1 point
  7. Οτι και να βγει απο δω και μπρος, σαν τον ηχο των 6 κυλινδρων... κ α ν ε ν α !! Οταν δε, συνδυαζεται και μ' ενα τοσο ομορφο αμαξωμα, τοτε τα λογια περισσευουν και η ιστορια γραφεται απο μονη της.. http://www.youtube.com/watch?v=0dX913oNVLA
    1 point
  8. Γιατι ρε κολλημενε ανθρωπε δν καταλαβαινεις τα απλα ελληνικα π γραφουμε εδω κ 3 διαολεμενες σελιδες?! ΔΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ Τ 205/50/16 ΕΙΠΑΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!! ΟΧΙ Γ Τ ΓΚΟΛΦ! Αλλα αυτοκινητα φορα αυτη τ βρωμοδιασταση που να μν εβγαινε ποτε αυτη η κωλοδιασταση!!!! Προσωπικα συμβουλεψε να κυκλοφορει με τακους αμα θες δν με ενδιαφερει!!! Κ αντε γυρνα το... μην εισαι παρτακιας!
    1 point
  9. Σαν απόδοση είναι ελάχιστη η διαφορά από το 90άρι στο 105, αλλά το 90άρι έχει 5άρι σασμάν ενώ το 105 έχει 6άρι, αυτή είναι η βασική διαφορά που το κάνει και διαφορετικό στο δρόμο.
    1 point
  10. κανονικα θα επρεπε να ρωτας αν μετανιωνουν που δεν το πηραν λευκο. καταρχας ποιος ειπε οτι το λευκο λερωνει πιο ευκολα.βαλε μαζι ενα λευκο και ενα μαυρο γεματα με σκονη.το μαυρο θα φαινεται πολυ πιο χαλια απο οτι το μαυρο.βασικα ειναι κανονας οτι το μαυρο λερωνει πιο πολυ. επισης το λευκο κανει το αμαξωμα να φαινεται πιο μεγαλο απο οτι το μαυρο στο ματι. ακομα το λευκο οταν πλενεται δειχνει πιο πολυ ομορφα στο ματι απο οτι το μαυρο και τελος ειναι πιο νεανικο απο οτι το μαυρο. εγω οπως καταλαβες το εχω σε ασπρο και επισης ειχα και σκουτερ ασπρο. κατι οφ τοπικ polo36 μιας και βαφεις μοτοσυκλετες θελω να μου πεις ποσο κοστιζει να βαψω τα πλαστικα απο ενα χτχ που εχω.ειναι μαυρα και θελω να δω αν με συμφερει να τα βαψω ασπρα η μαυρα η να τα γορασω καινουργια.μιλαμε για 2 πλαινα φτερα μπροστα λασποτηρα πισω φτερο και μασκα αλλα σε περιπτωση που τα αφησω μαυρα θελω ενα φρεσκαρισματακι μιας και το μαυρο που εχει τωρα πανω εχει θαμπωσει λιγο απο την παροδο του χρονου.στειλε μου πμ να μην χαλασουμε το ποστ εδω
    1 point
  11. η διαφορα του 122 με τα 140 ειναι οπως το 140 με το gti, βαζεις βαζεις για να το περασεις και μολις το περνας βαζει ενα προγραμμα και τον χανεις..
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.