Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/04/2014 in all areas

  1. ισως το χρησιμοτερο εξτρα στο αυτοκινητο που αξιζει μεχρι τελευταιο σεντ τα λεφτα του...στο 6αρι γκολφ εχουν αισθητηρα κατευθυνσης και κλισης αμαξωματος(και το 7αρι πρεπει να τα εχει σιγουρα) και η οδηγηση την νυχτα γινετε πολυ ξεκουραστη.
    4 points
  2. Kαλησπέρα.Ακριβώς,αν αναλογιστεί κανείς τα 230 άλογα που έχει,τις απώλειες απο την τετρακίνηση,και τα 2100 κιλά που είναι,τόσο δύσκολος αντίπαλος σου φαίνεται απο ρόλλ?δεν νομίζω. Πάμε στα σημερινά,δυνατό βράδυ,με όχι τόσα πατήματα αλλά έχουμε και λέμε..... Passat 1.8 20v 125 hp (Ντυμμένος με ρεζέρβα και 2/4 βενζίνη) Vs Slk 200 163 hp απο 2ες 60 μέχρι τα 180 3 αμάξια + το Slk μπροστά. Slk 200 163 hp Vs golf 7 140 hp του λευτέρη,μέχρι την γέφυρα απο 2ες 50 1 αμάξι μπροστά το Golf. Slk 200 163hp Vs Scirocco 1.4 tsi+APR 95 ron 200 hp+\- κολώνα +μπροστά το Rocco. Scirocco 1.4 tsi+APR 95 ron 200 hp+\- Vs Corsa opc Petropoulos 1st stage 2 κάβαλο (+2 μωρά με καρεκλάκια πίσω) 2 αμάξια μπροστά το Opc. Scirocco 1.4 tsi+APR 95 ron 200 hp+\- Vs Corsa Opc Nirburing 210 hp 2 κάβαλοι και οι 2 μέχρι τα 210 μπροστά 2 αμάξια το Rocco.
    3 points
  3. σημερα εφτιαξα και τον κολλητο @sotiris_golf
    3 points
  4. Ο ANDRITSOYLAS πήρε μια πρωτοβουλία και καλά έκανε για να ξεκινήσουν συναντήσεις των μελών της περιοχής Λαμίας, το είχαμε συζητήσει στην πανελλήνια, το ίδιο μπορούν να κάνουν και τα μέλη από άλλες περιοχές. Τώρα αν υπάρχει δυνατότητα από διπλανές περιοχές κάποια μέλη να παραβρεθούν αυτό είναι ευχάριστο και άξιο συγχαρητηρίων
    2 points
  5. Το βίντεο με το Scirocco και το Opc Nirburing... https://scontent-lhr.xx.fbcdn.net/hvideo-frc3/v/t43.1792-2/1542789_10202025288529898_1140617224_n.mp4?oh=85579ca5de4e0f99814a3f191a9f25a8&oe=533DF96D Στο ακριβώς επόμενο πάτημα (ανάβαση) είχαμε ένα ατυχές περιστατικό όταν το Rocco απο 3ή αντί για 4ή εβαλε 2α και πρόλαβε κάπου στις 7.800 και πατησε συμπλέκτη πριν ερθει το ΠΑΣΧΑ νωρίτερα.
    2 points
  6. Ναι ήμουν εγώ και άλλοι 4 . . . . ένα scirroco ,1 polo gti , 1 eos , kai 1 golf 6 gti. + απο Καμμένα Βούρλα. + 2 σκαθάρια Προς όλους Να εξηγήσω πως αν γίνει συνάντηση κοινή στην Λαμία θα γίνει για να φανεί το Club στην Λαμία κάνοντας προσπάθεια να καθιερωθεί εβδομαδιαία - μηνιαία - ανα 2 εβδομάδες συνάντηση για την Φθιώτιδα. Προσπαθούμε κάποιοι φαντάζομαι να '' μεγαλώσουμε'' το Club. Και για να προλάβω κάποιους ''έξυπνους'' : Είμαι γνωστός επαγγελματίας στην Πόλη μου και ότι κάνω δεν το κάνω για διαφημιστικούς λόγους. Εγώ ίσα ίσα που δήλωσα οτι είμαι στην διάθεση του club και του Δ.Σ. και του Local mod GraveDigger για το οτιδήποτε. Και χρόνο είμαι πρόθυμος να αφιερώσω και 10 λίτρα πετρέλαιο να κάψω δεν τρέχει τπτ. Απλά στην πανελλήνια συνάντηση της Λαμίας ήμασταν απαράδεκτα λίγοι και ξέρω οτι είμαστε περισσότεροι VW lovers εδώ απο ότι δείξαμε. Και μάλιστα οι περισσότεροι δεν είναι καν μέλη του club. Εγώ πάντως αν για παρόμοιο λόγο χρειαζόταν να πάω Λάρισα πχ θα πήγαινα . Αν μπορεί να έρθει Θεσσαλικός κόσμος εδώ στην ''πρώτη συνάντηση '' της Λαμίας θα ήταν ότι καλύτερο. Κανείς φαντάζομαι δεν θα έρθει με το ζόρι φαντάζομαι .... Φιλικά όλο αυτό και το εννοώ.
    2 points
  7. Ο Καθαρισμός Πεταλούδας (κλαπέτο) Εισαγωγής Αέρα Turbo / Compressor ανά 60,000χλμ είναι απαραίτητος για τη σωστή λειτουργία του μοτέρ : Ξεκινάμε τη διαδικασία αφαίρεσης, με κρύο μοτέρ! Για τα παραπάνω είναι απαραίτητα, μια μικρή συλλογή, ένα σετ πένσες, πανιά, σπρέυ καθαρισμού, άζαξ, μαγνήτη κλπ.. Ξεκινάμε, στην αρχή αφού βγάλουμε το καπάκι μοτέρ: Εντοπίζουμε την πεταλούδα και αρχίζουμε βγάζουμε τις υποπιέσεις:(30άρι Torx) Όλη η σωλήνωση και η πεταλούδα βασίζεται σε πατούρες, αρχίζουμε μία μία να τις ξεβιώνουμε:(30άρι Torx) Βγάζουμε και την εισαγωγή μας, χοάνη ή παπά: (Σταυροβατσάβιδο, 7-8άρι καρυδάκι για τους κολιέδες, και σκύλα ή Knipex για τους εργοστασιακούς κολιέδες) Αριστερά της πεταλούδας, βγάζουμε το φισάκι της καθώς και το φισάκι δίπλα το λύνουμε και το βγάζουμε από τη σωλήνα για να είναι ελεύθερη: Λύνουμε επίσης την βίδα (30άρι Torx) της Ν75 για να βγάλουμε τις αναθυμιάσεις μετά: Λύνουμε λίγο από τη θέση τους πίσω τις υποπιέσεις και την επιστροφή αναθυμιάσεων μετά με προσοχή τραβάμε και τη βαλβίδα άνθρακα πιο πίσω: (Κατσαβίδι ίσιο, πένσα, knipex) Χαλαρώνουμε το κολλάρο Intercooler σε πεταλούδα που βρίσκεται πίσω από το μοτέρ για να μας δώσει χέρι στην τελευταία βίδα που είναι στην πατούρα στη σωλήνωση δεξιά από την πεταλούδα: Λύνουμε την σωλήνα παροχής αέρα στην τουρμπίνα, ξεκινώντας από τις δύο βίδες και τον πλαστικό κολιέ και στη συνέχεια αφαιρούμε τη βίδα που καταλήγει στο αλουμίνιο της τουρμπίνας:(30άρι Torx) Ξεκινάμε επιτέλους και λύνουμε τις 3 βίδες της πεταλούδας: (30άρι Torx) Μεγάλη προσοχή σε όλες τις φλάτζες μην τις τραυματισουμε! Στο πίσω μέρος της σωλήνωσης δεξιά της πεταλούδας, έχουμε την παροχή στον compressor, αφαιρούμε με προσοχή (πένσα, knipex) τους δύο κολιέδες: Στη συνέχεια προσεκτικά σιγά σιγά τραβάμε το κομμάτι της σωλήνωσης: Φαίνεται στα δεξιά μέσα ο σωλήνας αφού βγάλουμε το κομμάτι: Στα αριστερά επιτέλους η πεταλούδα: Με προσοχή και ήπιες κινήσεις την βγάζουμε την πεταλούδα από τη θέση της: Έχει λίγη βρωμιά.. Καθαρίζουμε με πανάκι με προσοχή χωρίς να σπρώχνουμε την πεταλούδα εσωτερικά. Τα κομμάτια που βγάζουμε... Αφαιρώντας και τον κολιέ από την κάτω πλευρά βγάζουμε το μικρό ελαστικό κολλάρο του compressor, για να το καθαρίσουμε: (Πένσα, Knipex) Ξεκινάμε το καθάρισμα, με απαλές κινήσεις και χωρίς να βιαζόμαστε μία μία σωλήνωση: Αφού όλα στεγνώσουν και κάνουμε ένα διάλειμμα για την μέση, αρχίζουμε με προσοχή την τοποθέτηση, ανάποδα. Προσέχουμε ιδιαίτερα καθώς σχεδόν όλες οι βίδες μας μπαίνουν σε πλαστικά, οπότε είμαστε προσεκτικοί και φειδωλοί με τη δύναμη που βάζουμε, αλλιώς εύκολα θα χαλάσουμε τα πάσα! Ο μαγνήτης βοηθάει στην αφαίρεση των βιδών χωρίς να μας πέφτουν μέσα στο χώρο του μοτέρ, αλλά και την επανατοποθέτηση τους! Αφού τελειώσουμε την τοποθέτηση όλων των τμημάτων κοιτάμε με προσοχή ένα ένα τα φισάκια και όλα τα κλιπς, κολλάρα να είναι στη θέση τους. Βάζουμε το καπάκι μοτέρ και βάζουμε μπροστά. Παρακολουθούμε σκυμμένοι μήπως κάτι δεν πήγε καλά ή έχουμε κάποια διαρροή. Στη συνέχεια κάνουμε με τη βοήθεια του vcds και μια βασική ρύθμιση της πεταλούδας γκαζιού για να είμαστε οκ. Πολύ περιληπτικά: Engine - 60 - Basic Settings -πατάμε το κουμπί ON/OFF... Aφήνουμε για 30'' ακούμε και την πεταλούδα να κινείται και μετά κλείνουμε το section.
    1 point
  8. Αγαπητά μέλη, Το Hellenic VWClub σας προσκαλεί να οδηγήσετε μαζί μας σε άλλο ένα Secret Location Weekly Night Out Meeting. Την Τετάρτη 09/04 λοιπόν έχουμε κανονίσει για τα μέλη μας ένα άκρως ανοιξιάτικο τοπίο, ήσυχο με μαγευτική θεά για να απολαύσουμε μαζί το καφέ το ποτό ή ό,τι επιθυμεί ο καθένας. Το πρόγραμμα έχει ως εξής: - Αρχικά θα συναντηθούμε στη παλιά RENAULT, Ν. Φιλαδέλφεια (δείτε τον χάρτη εδώ) - Ώρα προσέλευσης 21:00. - Αναχώρηση, αυστηρά, στις 21:20 Για την καλύτερη οργάνωση της βόλτας μας συστήνουμε να έχετε μαζί σας τα PMR σας και καύσιμα περίπου 15-20 ευρώ. Πρωταγωνιστής της βραδιάς, όπως σε κάθε Secret Location Meeting, θα είναι το πρώτο νέο μέλος που θα φτάσει στο σημείο προ-συνάντησης. Αφού, φτάνοντας στον τελικό προορισμό θα γίνει βιντεοσκόπηση και παρουσίαση του VW οχήματος του! Φοράμε όλοι τα αξεσουάρ της λέσχης και απολαμβάνουμε τη διαδρομή τηρώντας πάντα τον Κ.Ο.Κ.! Σας περιμένουμε μόνους ή με την δική σας παρέα! Με το βελτιωμένο ή το εργοστασιακό VW σας! Όντας παλιό ή νέο μέλος! Για την καλύτερη οργάνωση μας δηλώστε την συμμετοχή σας με τον γνωστό τρόπο, δηλαδή ψευδώνυμο +αριθμός επιπλέον ατόμων. KOSTAS MK5 +1 **Υπενθυμίζουμε ότι τα VIP μέλη μπορείτε να αξιολογείτε τις συναντήσεις μας μέσω του ειδικού μενού που βρίσκεται δεξιά πάνω από το αρχικό δημοσίευμα. ~~~~~~ Συνδεθείτε μαζί μας στα κοινωνικά δίκτυα: ακολουθήστε μας στο | κάντε μας Like στο | δείτε μας στο Σημαντικές σελίδες: Κάρτες Μέλους | Αγγελίες | Αξεσουάρ | SmartPhones App Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6999 VWCLUB, 6999 892 582, 17:00 - 19:00 ~~~~~~ ******************************************************************************************************** Hellenic VWClub 2004 - 2014 | Οδήγησε μαζί μας! Ελέγξτε αν οι "βόλτες" που συμμετέχετε είναι εκδηλώσεις του αυθεντικού Hellenic VWClub! Δείτε εδώ τις προγραμματισμένες συναντήσεις! 1η Ευρωπαϊκή Περιοδεία 22 ~ 30 Οκτωβρίου 2011 ************************************************************************************************************************** Με εκτίμηση, το Δ.Σ. του Hellenic VWClub.
    1 point
  9. Στο καλώδιο υπάρχει μόνο ένα βύσμα ενώ στο rcd510 έχει δύο. Θα δοκιμάσω πάραυτα και θα ενημερώσω. Ευχαριστώ Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  10. Οποτε milltek, χαχα ???? Σ' ευχαριστω πολυ!!
    1 point
  11. καλησπερα,μιας και αυριο θα ασχολιθο με το νεο μου καντραν με plus οθονη σημερα απο εν απαλιο που ειχα ειπα να ασχολιθω πολυ καλα με τις βελονες ενος παλιου μιας και τα 40ευρο που εχουν στο ebay μου εμιαζε με υπερβολη.. ασχολιθηκα και τις εφτιαξα ετσι οσθε αυριο στο νεο καντραν να βαλω τις βελονες μπλε με λευκο φωτισμο..να πω πως το μαυρι καπακακι που εχουν στο καθε κεντρο οι δεικτες θα μπει απο το νεο καντραν... διαδικασια απλι...με ασετον που ξεβαφουν τα νυχι αοι γυναικες και βαμβακι φευγει το κοκκινο χρωμα που εχοθν και μενουν σαν γυαλινοι,μετα με ενα απλο χρωμα οποιο θελουμε σαν αποχρωση με μια μπατονετα που καθαριζουμε τα αυτια την βουταμε στο χρωμα και σιγα σιγα τις βαφουμε. το αποτελεσμα στις φωτος και οι γνωμες και αποψεις δικες σας. αυριο περιμενετε φωτος απο το νεο καντραν. πραγματικα απο κοντα ειναι σαν να ειναι εργοστασιακες.
    1 point
  12. να ρωτησω κατι οταν γινεται αλλαγη της εξατμισης(catback) καλο ειναι να αλλαχτει μαζι με το σπιραλ η μπορεις να κανεις ενα πλακακι απο το σπιραλ κ μετα? τιμη 230 (χωρις τελικο) ειναι καλα?
    1 point
  13. Το σασμάν από Arosa 1000 θα είναι κοντό!Οπότε είναι άκυρο ασυζητητί! Κατά την άποψή μου δεν συμφέρει να κάνεις ανακατασκευή όταν με ένα 500άρι παίρνεις μεταχειρισμένο σασμάν από 1.4 POLO που βρωμάει ο τόπος κυριολεκτικά Απλά ψάξε με προσοχή γιατί το μεταχειρισμένο απλά δεν ξέρεις τι παρελθόν έχει μιας κ κάποια από τα polo αυτά είχαν πέσει σε "νεανικά κ ανήσυχα" χέρια!
    1 point
  14. Απο ό,τι φαίνεται οι άνθρωποι λένε ό,τι να ναι. Με διαβεβαιωσε παλι οτι σημερα θα το ανοιξει το αμάξι απλά για να βγαλει φωτογραφιες και να αποσταλούν στη Γερμανία. Τωρα θα παω απο εκει για να τα ζητησω ολα εγγραφως και να ειμαι παρων στο ανοιγμα. Παντως για να ειμαι καλυμμενος μπηκα στην επέκταση εγγυησης (θα αρχίσει να ισχύει σε 1 μήνα απο σήμερα), γιατι διάβασα εδώ μέσα και για το σκορτσάρισμα του DSG απο την 1η στην δευτέρα και βρηκα και στο erwin.volkswagen.de την σχετική τεχνική οδηγία , κάτι που το κάνει περιστασιακά και σε μένα και με την έναρξη της ισχυος της επέκτασης θα το βάλω μέσα και γι αυτό σε διαφορετικό αντιπρόσωπο εννοείται.
    1 point
  15. Και καλά κάνεις και γράφεις, αυτό θέλω από γνώστες όπως εσύ να λένε την αποψη τους και σε ευχαριστώ και πάλι.
    1 point
  16. Σε ευχαριστω nikdev, αλλα με καταλαβαινεις, ψαχνω αν γινετε, κατι το ενδιαμεσο, καλα τα λες, ωραια τα ποιοτικα intercooler, αλλα ξεφευγουν σε τιμη για μενα. Μακαρι να μπορουσα να τα παρω. Να σαι καλα φιλε μου.
    1 point
  17. To κλέβω από ένα άλλο φορουμ "The fault was detected to the in built sensor in the expansion tank (supposedly - relying on the dealership). Anyway it was replaced. The part was about $38. The labour to rmove and replace plus addt coolant a blatant ripoff."
    1 point
  18. Η callparts είναι κάτι σαν ebay για ανταλλακτικά ενώ η Retek.de είναι ένας από τους πωλητές της οπότε κατά κάποιο τρόπο παρακάμπτεις την Callparts και μιλάς κατευθείαν με την μάντρα που έχει το ανταλλακτικό.
    1 point
  19. Δες εδώ που αγόρασα το δικό μου: http://itk.callparts.de/ITK/default.aspx?config=ggcsxaXf&language=en Γράψε VW μοντέλο, κωδικό και πάτα το "Run search" έχει πολλά Δεν έχουν όλα φωτογραφία αλλά επικοινωνείς με τον πωλητή και σου στέλνει και φωτογραφία και όποια άλλη πληροφορία θέλεις. Η πληρωμή γίνεται με pay pal Εγώ μίλαγα με τον Timo Loy loy@retek.de
    1 point
  20. Να σαι καλα ανρδριτσουλε Εδωσες μια τεκμηριωμενη απαντηση!Οπως και δεν μου αρεσει να βαζω ταχυτητα μεγαλη με ουτε 1500 στροφες το νιωθω χειροτερα. Τα ηξερα μεν απλα ηθελα να τα ακουσω και για επιβεβαιωση.Ασε που τωρα που ειναι ακομα στο "στρωσιμο" εχω "καταργησει" το φρενο και επιβραδυνω με 3η μετα απο λιγο 2α :hyper: γουσταρω να το ακουω να βρυχαται
    1 point
  21. ετσι ειναι σε σχεδον τα περισοτερα που εχουν plas οθονη και το ρυθμιζησ εσει ποσ θελεισ.να δουλευη το καθε κλειδι.
    1 point
  22. Φιλος πηγαινε για καινουριο 1.4 ACT και λιγο πριν το κλεισει απο μανδυλα γυρω στα 24 ... Πηρε με 15Κ ευρω Golf VI 34.000xil early 2012 Rline bixenon dcc 17 sport packet με plb parktronic μεχρι και acc ειχε με ηλιοροφη σε χρωμα ποντικι γκρι που το λεω εγω αρχικης...26+ σε κατασταση βιτρινας ... Δυστηχως τα μεταχειρισμενα ειδικα βενζινης με sportif χαρακτηρα εχουν παει στον απατο.
    1 point
  23. εγω θα ελεγα ασπρο χρωμα με μπλε βελονες τουλαχιστον...
    1 point
  24. Καλό...αν και προσωπικά μου αρέσει περισσότερο το μπλέ .. εαν το λευκό το συνδυάσεις και με κάτι άλλο επίσης άσπρο (πχ Boost Gauge) θα έλεγα ότι ίσως να είναι πολύ καλύτερο και από το μπλέ .. Κώστας
    1 point
  25. Το project προχωράει σιγά σιγά, σήμερα έκανα το παλιό μου καντράν για να δω πως θα φαίνεται και για να πάρω τον αέρα από το καινούργιο κολλητηράκι μου. Έκανα τα μισά μόνο για να εχω μέτρο σύγκρισης και περιμένω το βράδυ αφού το μοντάρω τελείως ................. συνεχίζεται
    1 point
  26. Mια εικονα... χιλιες λεξεις! Δεν εχει σημασια που ειναι τυφλος, του αρκει μονο να ακουει!!!!
    1 point
  27. Παλαιοτερα ειχαμε και ενημερωση για τις συναντησεις μεσω sms.Τωρα τιποτα και τις χανουμε
    1 point
  28. 1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.