Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/04/2015 in all areas

  1. 2 points
  2. γιατί να μην κάνουν για το GTI τι κανείς συνέχεια τέζα το πας ???
    1 point
  3. νομιζω πως οι διαστασεις που σου εδωσα ειναι σωστες 215/40/17 αν θες ομως απευθυνσου και στον ειδικο του φορουμ τον Koumparos εχει δικο του μαγαζι. δεν τον ξερω προσωπικα γιατι δεν ειμαι απο αθηνα αλλα ειναι χρονια στο φορουμ και θα σε βοηθησει. στειλε του ενα π.μ
    1 point
  4. 4,5 χρονια 55000 χλμ και συνεχιζω περα απο την πλακα θα αλλαξω λαστιχα απο σεπτεμβρη ομως. προσωπικα θα βαλω αυτα http://www.petlas.com/en/tire/velox-sport-pt741/PT741/ τα φοραω εδω και ενα χρονο σε αλλο αμαξι και αν θες κατι οικονομικο και καλο ειναι καλη επιλογη. επισης τα φορανε κανα 2 φιλοι ακομα σε αλλα αμαξια ομως. ο ενας δε φοραει αυτο το σχεδιο http://www.petlas.com/en/tire/velox-sport-pt711/PT711/ το οποιο ομως πιθανον ,λογο γραμμης να σου κανει πιο πολυ θορυβο. εγω τα βρισκω στα 300-320 ευρω με τοποθετηση
    1 point
  5. Hankook ventus v12 evo 2 είμαι υπερευχαριστημένος και στο στεγνό αλλά και σε βροχή το λάστιχο είναι βεντούζα !!! και πολύ καλή τιμή 235/45/17 τα έβαλα τον Ιανουάριο 440 ευρώ
    1 point
  6. Ναι, δεν έχουν μεταβλητό τα 1.2 αλλά αυτό δε νομίζω να παίζει ρόλο. Εχω την εντύπωση πως και τα 2λιτρα FSI 150 ps και TFSI 200 ps δεν εχουν μεταβλητό. Θα δω κάνα βίντεο με τον κινητήρα μήπως βρω διαφορές αν και δεν είμαι ειδικός, εδώ θα χρειαστούμε την άποψη πιο ειδικών στο θέμα. Μακάρι βέβαια να μην έχουμε επικαθήσεις στο πολάκι μας, αυτό μας συμφέρει! Στον νέο 1.8 tsi του Α3 για να λύσουν το θεμα πάντως εχουν βάλει και επιπλεον 4 μπεκ, ειναι δηλαδή και άμεσου και εμμεσου ψεκασμού κινητήρας. Στα περι καδένας εγώ οπως ανέφερα και παλαιότερα την έχω αλλάξει 2 φορες, ελπίζω να είναι βελτιωμένη και ανθεκτική αυτή που έβαλα την τελευταία φορά. Και τις 2 φορές την άλλαξα εντός εγγύησης. @the_winner Τα πολάκια που είδες είχαν αρκετά χλμ στην πλάτη τους; Και αν επιτρέπεται, πώς και ήταν λυμένα, υπήρξε κάποιο θέμα;
    1 point
  7. Το ρίξαμε το πρώτο μας ανοιξιάτικο μπανάκι
    1 point
  8. επειδη έχω δει λυμμένα 2-3 1.2 TSI με μπόλικα χιλιόμετρα και δεν ειχαν επικαθίσεις .. Τωρα πως και γιατι δεν γνωρίζω ..Εχω φωτογραφιες πάντως
    1 point
  9. Καλησπερα ειμαι καινουργιος στην οικογενεια της vw και πριν λιγες μερες παρηγγειλα το polo χωρις να γνωριζω αυτο το θεμα,βεβαια η διαδικασια παραγγελιας δεν εχει ξεκινησει ακομα.Λετε να κοιταξω καλυτερα για το golf;
    1 point
  10. εγω που εχω καμια 15αρια πειραζει?
    1 point
  11. Φιλε μου κι εγώ δεν ξέρω, ρωτάω. Απλά εφόσον είναι ίδιας λογικής με τον 1.4tsi, γιατί να μην κάνει επικαθήσεις ο 1.2; υπάρχει κάτι διαφορετικό που τις αποτρέπει; Αυτό ρωτάω κι εγώ! Στάλθηκε από το Galaxy Nexus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  12. Ο οδηγός της BMW δεν ένιωσε τίποτα, γιατί απλά όλη την ενέργεια της πρόσκρουσης την απορρόφησε το Polo κ έγινε παλιοσίδερα. Αν υπό τις ίδιες συνθήκες, είχε συγκρουστεί με όχημα ίδιο με το δικό του, θα το είχε νιώσει κ με πολύ άσχημο τρόπο μάλιστα, μιας κ όπως αναφέρθηκε, η συγκεκριμένη BMW δεν έχει ζώνες παραμόρφωσης που θα απορροφήσουν την ενέργεια της πρόσκρουσης κ θα μειώσει το αντίκτυπο στους επιβαίνοντες! Ευτυχώς που είναι όλοι καλά πάνω από όλα κ μακάρι να έχει αίσιο τέλος η ιστορία σου!
    1 point
  13. http://srs-tec.de/cars/VW/Golf-5/Heckansatz:::12_58_85.html?XTCsid=9a69623ea7a593cb9191790cb5097a88 ......ελπίζω να σε βοήθησα!!!
    1 point
  14. Λοιπόν. Έχω από εχθές ευχάριστα νέα: Χθες το απόγευμα πήγα το polo μου στο συνεργείο στον Φιλοσίδη για τρίτη πλέον φορά. Οι τεχνικοί με εξυπηρέτησαν άμεσα και μετά από δύο ώρες εργασίας παρουσίας μου και συμμετοχής μου τελικά λύσαμε τον συντονισμό. Σας παραθέτω την διαδικασία: Τα σωληνάκια είναι ένα ζευγάρι το οποίο ξεκινά από την τρόμπα της βενζίνης που είναι κάτω από το πίσω κάθισμα, περνάει στην κοιλιά του αμαξώματος, στηρίζεται σε δύο πλαστικά αγκιστράκια (τα οποία έχουν 3 θέσεις) και περίπου στην μέση του αμαξώματος πλέον ελεύθερα μπαίνει σε ένα σιδερένιο τουνελάκι το οποίο καταλήγει στην είσοδο της μηχανής (μήκος περίπου 1 μέτρο). Αρχικά σας είπα πως η μετακίνηση των σωληνακίων από τις θέσεις 1 και 2 των κλιπς των πλαστικών αγκιστριών στις θέσεις 2 και 3 δεν έλυσε το πρόβλημα. Η αλλαγή των σωληνακίων και η τοποθέτηση νέων κατά 3 cm μακρυτέρων (σύμφωνα με οδηγία εργοστασιακή που σε μεγάλο ποσοστό λύνει το πρόβλημα) πάλι δεν έλυσε το πρόβλημα. Έτσι καταλήξαμε πως πρέπει να ντυθούν τα σωληνάκια με μία ειδική ταινία (σαν αεροστόπ φανταστείτε που βάζουμε στις πόρτες) καθ' όλο το μήκος της διαδρομής τους ούτως ώστε να μην έρχονται σε άμεση επαφή με το αμάξωμα. Το πρόβλημα όμως και πάλι παρέμενε (πλέον είχα έναν και μόνο συντονισμό όχι στο ντουλαπάκι αλλά κάτω από το αμάξωμα) και μετά από "αυτιές" ο συντονισμός εντοπίστηκε ακριβώς κάτω και δεξιά από το πίσω κάθισμα ακριβώς μετά την τρόμπα της βενζίνης και πριν το φίλτρο το οποίο είναι ακριβώς από κάτω. Εκεί ήταν ένα ζευγαράκι σωληνάκια με σπασίματα ώστε να ελίσσονται από το κάτω μέρος του αμαξώματος μέχρι και την τρόμπα τα οποία και ντύθυθηκαν με αυτήν την ειδική ταινία και το πρόβλημα λύθηκε. Σας αναφέρω πως καθόλη τη διάρκεια κάναμε δοκιμές επί του δρόμου και όχι μόνο επιτόπιες μέχρι τελικά να συμπεράνουμε πως ο θόρυβος δεν υπάρχει πια. Από χθες λοιπόν και μετά από αρκετά χιλιόμετρα εσκεμμένα "επιθετικής" οδήγησης ακούω μόνο τον ηχάκο του κινητήρα μου! Αν έχετε ερωτήσεις εδώ είμαι.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.