Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/15/2015 in all areas

  1. 2 points
    Αγαπητά μέλη του Hellenic VWClub, Η Ελληνική Αγωνιστική - Αυτοκινητιστική Λέσχη Φίλων και Κατόχων Volkswagen Οχημάτων σας προσκαλεί σε ακόμα μια συνάντηση της. Το ραντεβού μας ορίζεται στα Τρίκαλα για την Κυριακή 27/9/15 και ώρα 12:00 αρχικά στο πρατήριο ΕΤΕΚΑ στην είσοδο της πόλης από Λάρισα και μετά θα κατευθυνθούμε προς Καλαμπάκα.Από εκεί θα ανέβουμε στα Μετέωρα, θα κάνουμε μια στάση στην Ι.Μ. Βαρλαάμ που έχει και μεγάλο χώρο στάθμευσης και αφού βγάλουμε τις απαραίτητες φωτογραφίες (selfie) θα κατέβουμε στο Καστράκι να πιούμε το καφεδάκι μας ή να φάμε σε μια από τις γραφικές ταβέρνες.Εκεί θα έχουμε την δυνατότητα παλιά αλλά και νέα μέλη να συζητήσουμε την επικαιρότητα καθώς και ότι μας απασχολεί σχετικά με τα βελτιωμένα ή εργοστασιακής μορφής vw οχήματά μας. Φορέστε τα αξεσουάρ της λέσχης μας και ελάτε ακόμα και με την δική σας παρέα σε μια συνάντηση του Hellenic VWClub γεμάτη καλή διάθεση και όρεξη για συζήτηση. Δηλώστε μας την παρουσία σας για την ορθή οργάνωση μας ~~~~ Συνδεθείτε μαζί μας στα κοινωνικά δίκτυα: | | Σημαντικές σελίδες: Κάρτες Μέλους | Αγγελίες | Αξεσουάρ | SmartPhones App Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6999 VWCLUB, 6999 892 582, 19:00 - 20:30 chris_poloGTI +1 xrigolfakias Activious toretto +1 kzindros badjesgt Thomas Kwstas
  2. 2 points
    Για 200-230 αλογα που αποδιδει στην καλυτερη το 1.6, το μοτερ καλο θα ηταν να ειναι προσεγμενο στα σημεια. Δλδ μπιελες πιστονια και αφου η vw εχει ανταλλακτικα που ταιριαζουν και περιοριζουν το κοστος προς τα κατω της βελτιωσης δεν βλεπω το λογο γτ οχι; Αλλωστε αν μετα θες να αλλαξεις κομπρεσορα και να πας σε ενα eaton m62 που φυσαει 1.0-1.2 θα τα χρειαστεις ο m45 με 0.5-0.8 κανει τη δουλεια του και με τα μαμα σωθηκα και βαζεις μια φλατζα για χαμηλοτερη συμπιεση. Τωρα για το αν αξιζει η οχι, εξαρταται για το τι χρηση το θελει ο καθενας το αυτοκινητο. Εμενα μου αρεσει ενα πιο γραμμικο και ροπατο απο χαμηλα συνολο ελαφρυ γτ μου αρεσει το βουνο και οι στροφες. Τωρα αν θες για ευθεια δεν κανει. Ειναι αλλα τα κριτηρια που στηνεται ενα αυτοκινητο για ευθεια αλλα για βουνο και αλλα για μεγαλα ταξιδια. Το 20βαλβιδο ακομα και με υβριδιο τουμπινα που σπουλαρει απο χαμηλα περιπου 1700-2000 εχεις παροχη στριβει με τη φορα. Αν τουρμπισεις δε μεσα στη στροφη για ποτε εχεις φυγει ευθεια ουτε το εχεις παρει χαμπαρι. Εγω θα προτεινα να δεις τη λυση του κομπρεσορα και αν θες 20vt για φαναρι να παρεις μια πιο ελαφρια καροτσα απο το passat
  3. 2 points
    Να λυσω λιγο την αποροια του stavros g. Λοιπον που θα βρω μπιελες και πιστονια για τον 1,6. To μηκος της μπιελας στον 1,6 ειναι ιδιο με τον 20vt, 144mm, ετσι λοιπον μπορεις να παρεις μια τετραδα μπιελες φτηνα και με αντοχη εως 400 αλογα. Το ολο ζορι του θεματος ειναι στα πιστονια οπου θες custom, μια καλη λυση ειναι η DP performance στο Αιγαλεω, για να κανουν στο 19αρι ή 20αρι πυρο που εχουν τα εμβολα απο τον 20vt. Η αλλη λυση ειναι να μικρυνεις τον πυρο στις μπιελες. Αλλα στο ξαναλεω το μοτερ λογω μπλοκ δεν ειναι για πολλα και ποσο μαλλον για turbo. Αν θες ενα συνολο δυνατο every day use και δεν εισαι φαναροκυνηγος τοτε δεν ειναι αναγκη να πας σε 20vt. Αλλα το ξαναλεω το μοτερ αυτο εχει ταβανι τα 200-230 αλογα δεν ειναι για πολλα. Μετα 20βαλβιδο.
  4. 2 points
    Θα μείνω σε αυτό σου το πόστ. Εχεις υπολογίσει,οτι φρένα,ανάρτηση,ζάντες,λάστιχα,πιθανών αλλο στησιμο,τουρμπίνα,σφυρια,ελατηρια,εξατμιση,I/C,φιλτρο,προγραμμα,μετάδοση. Αυτά ξερεις σε ΠΟΣΑ ΧΑΡΤΙΝΑ χρηματα μεταφράζονται???? Επίσης,αν τα βαλεις ολα αυτά,σου ειπε κανεις οτι θα ειναι απροβληματιστο?ή οτι θα δουλευει σωστά?η οτι δεν θα εισαι ταξιδι και #Γυναικα_περιμενε_να_αλλαξω_μια_φλατζουλα_και_συνεχιζουμε??? Τωρα κοίταξε,αμα εισαι XXL οικονομικα,και θες να πετάξεις 5-6+++χιλιάρικα στο Bora,περιμενουμε να δουμε παρουσίαση. Αμα δεν εισαι XXL και εισαι πρός το Medium,βάλε εναν 20vt πάνω,καντο ενα πρωτο στάδιο τσιτα ή μπεκ μαφ 260-270 αλογα ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ να χαρείς το αμάξι αλλα 265.000 χιλιομετρα.
  5. 2 points
    Μήπως κατούρησε κανείς στο ντεπόζιτο στο ενδιάμεσο;Sent from my iPad using Tapatalk
  6. 1 point
    χαχαχχαχαχα δε μου το χες ε Σταυρο.Σ απογοήτευσα
  7. 1 point
    Πετυχαίνω χθες στην γέφυρα Golf MK5 GT 1.4 TSI Hybrid TFSI Φτερωτές -Etuners μου λεει να πατήσουμε. -2ες 60 με χειρόφρενο-γκαζο στο πάτα ,του κανω 1.5 κενο μεχρι τα 200 -μου λεει 2ες 70 του λεω εγω θα βάλω τρίτη , με παει στα 65 οπου με τρίτη λαγκάρω,χωρις χειροφρενο αυτη την φορά γιατι τον λυπήθηκα , μου κανει 1.5 -2 αμαξια -Του λεω αλλη μια 2ες 60, χωρις χειρόφρενο πάλι για να δω τι πραγματικά κανω, στην 2η κορνα ειχε φουσκώσει, μου κανει ενα αμαξι, τον μαζευω ,κοπίο και του εκανα ενα φτερό , αμα ειχαμε μετρα θα του εκανα κ αλλο .
  8. 1 point
    Πολυ ολοκληρωμενη,εχεις παντρεψει πραγματα απο 5 αμαξια,μεταχειρισμενα,και παμε για πειραματα και ανατιναξεις.
  9. 1 point
    Οκ σωστα τα λες αλλα ποσο θα κρατησουν τα μαμα ατμοσφαιρικα εμβολα που εχουν ηδη καποια χλμ στο 0.8 ? επισης περα απο τη φλαντζα που εννοειται θα τη βαλεις για πεσει η συμπιεση και να δουλεψει θες εξατμιση μαζι με χταποδι εισαγωγη μεταλλικη γτ η πλαστικη θα ανοιξει θα βαλεις και ενα ψυγειο λαδιου σιγουρα προγραμμα ιντερκουλερ με σωληνωσεις και κολαρα φτιαξιμο ρευματα πιο ενισχυμενα φρενα καλα αν οχι 4πιστονα τουλαχιστον 312μμ απο gti η 345μμ απο s3 μαζι με δαγκανες εννοειται σωληνακια αεροπορικου τυπου ζαντες για να χωθουν αυτα τα φρενα 16αρες στην πρωτη περιπτωση 17αρες και πανω στην δευτερη αναρτηση φουλ ρυθμζομενη οπως pss10 δεσιμο το αμαξι σινεμπλοκ σκληροτερα κλπ κλπ και τωρα εγραψα μια ολοκληρωμενη βελτιωση οχι μονο μοτερ και μετα πεταμε αγκυρα για να σταματησουμε. Εν τω μεταξυ πριν απο 3 χρονια που εψαξα με φιλο μου που εχει συνεργειο ποσα λεφτα χρειαζομαστε να τουρμπισουμε το 1.6 με k03 απο 20ντ και να το δουλεψουμε 0.4-0.5 μας εβγαινε ολοκληρωμενη βελτιωση με ολα οσα ειπα πιο πανω μας εβγαινε κοντα στις 5000 ευρω και λιγο παραπανω οποτε το ειχαμε αφησει στην ακρη και δεν καναμε τιποτα το δικο μου το μπλοκ της μηχανη δεν ειναι αλουμινιου.
  10. 1 point
    Δεν οδηγώ με χαλαρούς ρυθμούς, από 80 έως 100 χλμ που για επαρχιακό δρόμο είναι μια χαρά! Στάλθηκε από το SM-G850F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  11. 1 point
    Τελικα υπαρχουν γτ εγω δεν εχω βρει μεχρι τωρα πουθενα αλλα και παλι ειναι μπλεξιμο η θα κανεις το ενα η το αλλο οποτε πατεντα θα γινει... δεν νομιζω να αξιζει να κανεις το μοτερ σφυρι για 230 αλογα ετσι δεν ειναι ? Απο τι στιγμη που θα βελτιωσεις μοτερ νομιζω οτι αυτοματα ολα τα φαναρια τα βλεπεις εκκινηση 400αρι δεν υπαρχει ανθρωπος που να μη το κανει για αυτο μιλαω για κατι πιο ολοκληρωμενο και πιο αξιοπιστο απο εκει και περα ο καθενας εχει το γουστο του και κανει οτι θελει εγω ας πουμε δεν θα εριχνα ποτε τοσα λεφτα στο 1.6 που εχω απλα περιμενω την καταλληλη στιγμη...
  12. 1 point
    Jorgi: όσοι συνεχίζετε να έχετε το πρόβλημα, και μένετε Αττική, σας συνιστώ να να κλείσετε ραντεβού στην Καρέντα Αμαρουσίου όπου γνωρίζουν το πρόβλημα αναλυτικότερα.
  13. 1 point
    Πάντα όταν πάω για γέμισμα, ανοίγω και κλείνω την τάπα του αυτοκινήτου εγώ, είμαι πάντα πάνω από το κεφάλι του υπαλλήλου για αυτόν ακριβώς το λόγο, μόλις γίνει τα πρώτο σκάσιμο της αντλίας του λέω να το βγάλει. Δεν έχω γεμίσει πότε τον χωρο διαστολής! Όταν πάω σε εθνική το πρώτο κουτάκι, μου πέφτει απο 370 έως 400 χλμ, αλλά τώρα σε αυτούς τους επαρχιακούς δρόμους που κινούμαι καθημερινά είναι πραγματικά κατόρθωμα αυτό ! Στάλθηκε από το SM-G850F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  14. 1 point
  15. 1 point
    Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Τελικά βρέθηκε λύση : - Laptop με Win XP, παραχώρηση από την κόρη μου - VCDS 10.6 Application, εντοπίστηκε σε έναν δίσκο
  16. 1 point
    Χαχαχαχα και φτασαμε στο μπλοκ αλουμινιου γτ νομιζα οτι φτανει και το 1.6 500 αλογα αν το κανεις σφυρι και gtx στο 1.6 ? οι billet φτερωτες αξιζουν περισσοτερο απο το 1.6. Ο μαντρας οταν σου δινει το μοτερ σου δινει και καποια εγγυηση δεν ειναι απαραιτητο να το ανοιξεις αν το τιναξεις στον αερα με το που βγει απο το συνεργειο πολυ απλα του το επιστρεφεις εγω παλι δεν εχω ακουσει καποιον να κανει αυτη τη μετατροπη και να εχει καποιο προβλημα ισα ισα ολοι πινουν νερο στον 20vt οσο για το δηλωμα δεν ειναι κατι δυσκολο παιδι απο το δω μεσα εχει βαλει 180αρι σε πολο 6n2 μηπως αυτο εβγαινε και δεν το ξερω ? Επισης σωστα εβγαινε bora 20vt η μετατροπη πανευκολη και φθηνη πας μηχανολογικο και μεσα σε 10 λεπτα εχεις τις υπογραφες φιλε τωρα μιλας για πανω απο 10000 ευρω για να φτασεις εκει που θες με κομπρεσσορα αν τα ριξεις σε αμαξι 15ετιας τι να πω επισης πολυ καλο το toledo volcano οπου με 6500-7000 βρισκεις ενα αξιοπρεστατο με ολα τα εξτρα και σου περισσευουν παλι τα ρεστα να το κανεις 1ο σταδιο και να πας 250 αλογα ετσι χαλαρα χωρις φοβο βαζεις και το γκομενακι μεσα στα δερματινα θερμαινομενα ανοιγεις και την ηλιοροφη να βλεπει τα αστερια και το φεγγαρι και θα εισαι αρχοντας. Σου εχω πει τοσες φθηνες λυσεις ακομα εχεις αμφιβολιες ? αστο το 1.6 πουλατο σε κανα παππου να πηγαινει για ψωνια. Αν βρεις σφυριλατα εμβολα και μπιελες για 1.6 8ν πες μου και μενα.
  17. 1 point
    Αμα βαλεις 2860 στο bcb θα φυγουν τα πιστονια απο την εξατμιση. Ασε που και το μπλοκ δεν θα αντεξει γτ ειναι αλουμινιο, δεν ειναι μαντεμενιο. Βεβαια θα μου πεις οτι και τωρα τα περισσοτερα τουρμπο με αλουμινενιο κορμο βγαινουν αλλα ξερεις αν ειναι το ιδιο κραμα και τι κραμα χρησιμοποιει ο καθε κατασκευαστης; Τωρα επι του αυτοκινητου, επειδη δεν τα σκεφτεσαι σωστα, οτι ειναι να κανεις καντο τωρα που ειναι λιγα τα χιλιομετρα γτ οσο περνανε τα χιλιομετρα θα χρειαστει μετα να ανοιξεις κορμο. Αν φτασεις να ανοιξεις κορμο και να το κανεις σφυρηλατο μετα περναμε σε αλλες φασεις του στυλ το παντρευομαι το αυτοκινητο γιατι αν βαλεις κατω τα εργατικα μαζι με τα ανταλλακτικα το δινεις και παιρνεις 5αρι GTI. Η πιο συμφερουσα λυση με λιγα χρηματα και ΤΑΒΑΝΙ τα 200-230 αλογα ειναι ο κομπρεσορας. Για τουρμπινα φιλε ατυχησες δυστυχως το μοτερ δεν κανει. Μετα παρε 20vt αν ονειρευεσαι αλογα παραλογα. Εβγαινε και το Bora 20vt και βεβαια υπαρχει και το πολυ καλο toledo volcan.
  18. 1 point
    Έχω 12.12.0 κινέζικο, αλλά νομίζω ότι το S/N του καλωδίου είναι hardcoded στο πρόγραμμα και δεν ξέρω αν θα δουλέψει με άλλο καλώδιο. Βέβαια, συνήθως τα κινέζικα ίδιας παρτίδας κυκλοφορούν όλα με το ίδιο S/N cloned, οπότε πρέπει να πετύχει καλώδιο από ίδια παρτίδα. Όποιος θέλει το δοκιμάζει με δική του ευθύνη : https://mega.nz/#!K5hCgABD!ckTy4zAdYH7VR7wcxq0PLLfECUycqZU5oGNhvmhRANk Ηλεκτρικό θέμα δεν παίζει, αν δεν πειράξεις τις κωδικοποιήσεις. Το aux & usb ξεκλειδώνονται από το καλώδιο, αλλά αν δεν έχεις τις αντίστοιχες εισόδους/συνδέσεις, δεν υπάρχει νόημα.
  19. 1 point
    Φιλε εξαρταται τι θελει ο καθενας. Αλλος θελει την οδηγησιμοτητα και την ομοιογενεια του συνολου αλλος θελει τα αλογα και την ευθεια. Εξαρταται τι σου αρεσει. Ο 20vt που ειναι ενα καλο συνολο και οκ να το βαλουμε πανω στο polo. Ξερεις ποσο θα σου στοιχησει οταν το παρεις απο το μαντρα να το ριξεις πανω στο polo? Δεν θα ανοιξεις μοτερ να δεις τι παιζει μεσα ή θα το βαλεις πανω και οσο αντεξει; Ξερεις τι χρηση εχει γινει απο τον προηγουμενο πριν παρεις εσυ το μοτερ; Εκτος και αν το βαλεις πανω και οσο αντεξει. Αλογα να χουμε να λεμε. Στα λεω γτ εχω δει παιδια να ξεκινανε για 300 αλογα με το 20βαλβιδο και να κανουν σουζα με παπι... γτ το αμαξι δεν βγαινει ποτε... Θες γτ πηραν φτηνο μοτερ; Θες γτ τους εριξε ο μαντρας; Παντως βλαστημανε την ωρα και τη στιγμη. Επειτα για να πουμε και κατι σημαντικο δηλωνεται; Αντε στο golf το 4 δηλωνεται και no problem εδω; Τι κανεις; Και μη μου πεις θα λαδωσω στο κτεο ή θα χτυπησω νουμερα γτ αμα ειναι να αρχισουμε τις μαιμουδιες ξερω και γω ετσι. Αμα ειναι να καρδιοχτυπας μη δεν πεσεις στο γνωστο αλανι που τα πιανει και σε περναει στο ΚΤΕΟ ή αν σε σταματησει καμια τροχαια και ανοιξει το καπο. Εκει τι θα κανεις; Θα μου πεις τραβηγμενο αλλα και ο μπατσος χαζος δεν ειναι. Κυκλοφορει και αυτος στην πιατσα οταν τελειωνει τη δουλεια και κανει τσαφ τσουφ. Πριν λοιπον πιεις νερο στο ονομα του 20vt που νομιζω ειναι μια καλη λυση σκεψου και τα υπολοιπα τα καθημερινα και προτεινε μια λυση χαμηλου κοστους και χωρις πολλα παρατραγουδα.
  20. 1 point
    Fastbunny για δες λιγο στις αγγελιες τι πουλαει ο passatempos και ποσα λεφτα τα δινει... 1000 ευρω βρισκω τρακαρισμενο περνω οτι χρειαζομαι και πουλαω ανταλακτικα οσο για μετατροπη οπου και να εχω ρωτησει 150 ευρω εργασια θελουν για να αλλαξουν μοτερ σασμαν πλεξουδα αλλα το κανω και μονος μου δεν εχω προβλημα 100ευρω λαδια φιλτρα μπουζι 2015bora οσο για το αν ξερεις το μοτερ και το εμπιστευεσαι συμφωνω αλλα παντα θα εισαι 1.6 τσιταρισμενος θα μπαινεις καμια εγνατια και θα φοβασαι να πας τερμα για κανα 4-5 χιλιομετρα μηπως βγουν τα εμβολα μεσα στα νερα και μην αρχισετε θα το κανω σφυρι και αλλα τετοια γτ εσυ θα κανεις σφυρι το 1.6 για 240 αλογα το πολυ οχι παραπανω και το 20ντ θα γινει σφυρι για 600-700 αλογα και παραπανω. Τελοςπαντων καλη η ιδεα του κομπρεσσορα το εχω ψαξει εδω και 3 χρονια αλλα η χαρα θα ειναι μεχρι την πρωτη φορα που θα πατησεις στο συνεργειο επειδη σου εβγαλε καποιο προβλημα. Πρεπει να αποδεχτειτε οτι το 20ντ ειναι η ευκολη αξιοπιστη και οικονομικη λυση οσο για το αν βγαζουν προβληματα δειτε ποσα κυκλοφορουν στο δρομο εδω και 20 χρονια κοντα απο το 1996 που βγηκε το audi a4 passat και στη συνεχεια και αλλα πολλα.
  21. 1 point
    χθες γυρισα και εγω απο Χαλκιδικη... τελικα εχετε δικιο...οι μισοι σε ενοχλουν γιατι πανε πολυ αργα και οι αλλοι κανουν λες και εδηγουν καρτ.... ευτυχως οδηγουσα και εγω επιθετικα και με αφηναν στην ησυχια μου...μονο η γυναικα μου ειχε νευρα και μετα εφαγα παντοφλα....
  22. 1 point
    Ήμουν στην Έδεσσα πριν 2 βδομάδες. Βγαίνοντας από την Έδεσσα στην περιφερειακή με κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη πλησιάζω μια διασταύρωση σχήματος "Τ". Κατά την προσέγγιση και οι δύο δρόμοι ήταν άδειοι και το δικό μου το φανάρι ήταν πράσινο. Ήταν πράσινο σε όλη τη διάρκεια της προσέγγισης, όποτε ήμουν έτοιμος να στρίψω χωρίς να σταματήσω. Και ξαφνικά από δεξιά πετάγεται λευκό φορτηγό μεγάλο και όπως περνάει την διασταύρωση χωρίς καν να ελαττώσει την ταχύτητα. Έμεινα άναυδος... Ήταν ξαφνικό γιατί ο δρόμος δεξιά ανηφορίζει και στρίβει... δεν βλέπεις μακριά. Έστριψα πίσω του (το φανάρι ήταν ακόμα πράσινο) και βλέπω πολωνικές πινακίδες. Λίγο πιο κάτω τον προσπερνάω... και ο καριόλης μιλούσε στο κινητό!!! Αφαιρέθηκε τόσο πολύ, που ούτε πρόσεξε το κόκκινο. Ηθικό δίδαγμα, λοιπόν... Όταν πλησιάζετε άδεια διασταύρωση... να κορνάρετε! Το εν λόγω σημείο: https://www.google.gr/maps/@40.80184,22.0289643,19.25z Πέραν της πλάκας όμως... προσπαθώ να αποφεύγω να μιλάω στο κινητό όταν οδηγώ, αλλά μερικές φορές είναι επιτακτικό. Κάθε φορά που κλείνω το κινητό μετά τη συζήτηση, παρατηρώ έκπληκτος το σημείο που βρίσκομαι, την απόσταση που έκανα χωρίς να το αντιληφθώ σα να ήμουν σε αυτόματο πιλότο. Είναι εκπληκτικό πως δεν αφαιρείσαι από την οδήγηση όταν μιλάς με άλλα άτομα στο αυτοκίνητο, αλλά αφαιρείσαι τόσο πολύ όταν μιλάς στο τηλέφωνο.
  23. 1 point
    αυτό θα πει αισιοδοξία
  24. 1 point
    αν ημουν αθηνα ειχα βαλει χθες αυτα που δινει ο κουμπαρος στα 400 ευρω τα kumho ecsta ku39. ειναι πολυ καλα λαστιχα και εχω διαβασει πολυ καλες κριτικες. ρωτησα εδω σε εμενα απο περιεργια για τα dunlop sportmaxx rt και τι μου ειπαν? 200 ευρω το ενα = 800 ευρω!!! αχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ\ γι αυτο η επαρχια δεν ειναι για τιποτα. και μετα λενε γιατι αγοραζουμε απο ιντερνετ απο αλλες περιοχες. απλα ειμαι σιγουρος οτι αν τα παραγγειλω απο τον κουμπαρο για να τα βαλω θα με σκισουν στην τοποθετηση γιατι οι ντοπιοι αν θα δουν οτι πηρα απο αλλου και παω απλα να τα περασω θα με σκισουν. ετσι ειναι η κουτοπονηρια.....
  25. 1 point
    Αν δεν μπορέσουν να σε σταματήσουν τότε λογικά θα έρθει με ένα από τους δύο τρόπους που ανέφερε ο dasauto..Όσο για τα αντι ραντάρ(είτε jammer είτε scanner) αν θυμάμαι σωστά το πρόστιμο σε πιθανό έλεγχο είναι τετραψήφιο..!!
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...