Slate
Blackcurrant
Watermelon
Strawberry
Orange
Banana
Apple
Emerald
Chocolate
Marble
Slate
Blackcurrant
Watermelon
Strawberry
Orange
Banana
Apple
Emerald
Chocolate
Marble
Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/19/2016 in all areas
-
3 points
-
2 pointsΠαρών και εγω την κυριακη να βολταρουμε λιγο ..... να πιουμε και καφεδακι..!
-
2 pointsΜαργαρίτα, δεν είμαι σίγουρος ότι όταν ο δείκτης του καυσίμου είναι στο μισό, το ντεπόζιτο είναι όντως μισό γεμάτο... Γενικά, έχω παρατηρήσει εγώ και αρκετά άλλα μέλη στο ξένο φόρουμ, ότι ο δείκτης μετά το μισό πέφτει πιο γρήγορα. Δεν έχει σημασία αυτό όμως, αν θες να δεις τη πραγματική κατανάλωση, γέμισε μέχρι να "σκάσει" η αντλία, κάνε μερικά χιλιόμετρα και γέμισε ξανά μέχρι το σκάσιμο. Έτσι θα έχεις ακριβή ένδειξη της κατανάλωσης... Επίσης, αυτό που παρατήρησα εγώ, είναι ότι στις αρχές, ο υπολογιστής ήταν μισό λίτρο περίπου αισιόδοξος, ενώ μετά από τα 10.000 περίπου χιλιόμετρα που το μέτρησα ξανά, ήταν ακριβέστατος! Οπότε, υποθέτω ότι χρειάζεται λίγος χρόνος για να "στρώσει" και αυτός, όπως και το υπόλοιπο αυτοκίνητο..
-
2 pointsΟυτε εγω το χα ακουσει ποτε πριν το παρω ουτε καν βιντεο δεν ειχα δει. Ειχα οδηγησει ομως 6ρι 1.4 κ ειχα μεινει πολυ ευχαριστημενη. Και μια φωτο πηγμένη καπου στη Βουλιαγμενης Εκανα εναν υπολογισμό σ αυτο το γεμισμα , οταν ηταν σχεδον στη μεση η στάθμη της βενζίνης και μου βγηκε 7.3. Οποτε ειναι εκει γυρω που το ελεγα βάσει των όσων εβλεπα στην οθονη, δεν εχει μεγαλη απόκλιση. (Ολα τα χλμ εντος πόλης) Sent from my iPhone using Tapatalk
-
2 pointsΠετυχα Εταιρικο στο αλλο το μπλε κι ειπα να τα φωτογραφίσω. Πιστευω ειναι φανερό ποιο ειναι καλυτερο Sent from my iPhone using Tapatalk
-
2 pointsΜαμά το cupra (1.4) φτάνει τα 235 σε κατηφόρα, stage2 τα 250 κ υβρίδιο δεν το έχω δοκιμάσει
-
2 pointsΕκανα αλλαγη βαρδιας στη δουλεια για να σας απολαυσω....Εχω καιρο να σας δω και με λειψατε αφου!! Παρουσα λοιπον!!! Επισης θα σας δωσω και τα χρηματα για την ανανεωση της συνδρομης μου Τα λεμε απο κοντα!!!!
-
2 pointsΠροσωπικά δεν ακούω κάτι. Σε προηγούμενα αυτοκίνητα (leon, TT) είχα αλλάξει σκάστρα (κλειστού τύπου πάντα) και ακουγόταν.. Η αλήθεια είναι ότι μερικές φορές μου λείπει ο πιο "σπορ" θόρυβος αλλά τις περισσότερες φορές απολαμβάνω την ηχομόνωση και την ποιότητα κύλισης.. Αν δεν αλλάζεις τις ταχύτητες ψηλά οταν νορμαλ έχεις την αίσθηση ότι οδηγάς ηλεκτρικό!!
-
2 pointsΣτέλιο, αυτό που έχω παρατηρήσει εγώ, είναι ότι από τη στιγμή που θα δείξει 0 χιλιόμετρα ο υπολογιστής, μπορώ να κάνω άλλα 120! περίπου.. Για να σου δώσω παράδειγμα, έχω μέση κατανάλωση 4λ/100 σε long term, σε since refuelling και σε since start. Ο υπολογιστής, μετά το φουλάρισμα δείχνει ότι μπορώ να κάνω 1130 χιλιόμετρα, ενώ με βάση αυτά τα δεδομένα θα έπρεπε να λέει 1250.. Το συζήτησα με μηχανικό και μου είπε ότι είναι επίτηδες προγραμματισμένο έτσι για να προστατεύσουν την αντλία πετρελαίου καθώς και όλο το σύστημα common rail. Η άχρηστη πληροφορία της ημέρας!
-
2 pointsΦερτο σε μενα να δεις πως θα καψει περισσοτερο!! Αχαχαχαχ εχω καψει 45l σε 320km ταξιδι
-
2 pointsΝα σας δείξω και την δίκη μου κατανάλωση με ενα γέμισμα!! ολα τα χιλιόμετρα έγιναν σε επαρχιακό δρόμο,σε εθνική οδό και μέσα στην πόλη!! με 3 και 4 άτομα. δεν χρησιμοποιείσα καθόλου το CC σε αυτά τα χιλιόμετρα και να σημειώσω οτι όσες φορές εχω κάνει χρήση του CC πάντα εχω παραπάνω κατανάλωση,δοκιμασμένα. Εχω 28000 μέσα σε 17 μήνες που εχω την golfάρα και ειμαι πολύ ευχαριστημένος!! σε 2000χλμ θα πάω για το 2ο σέρβις στην ουσία το 3ο θα ειναι γιατί στα πρώτα 2000χλμ έκανα μια αλλαγή λαδιών. παρακάτω ειναι φωτο μόλις έκανα το γέμισμα και φωτο απο την απόδειξη με τα λίτρα που χωράει το ρεζερβουάρ μας!! *στην πρώτη φωτο τα χιλιόμετρα έγιναν με V-power μετα γέμισα με AVIO Sent from my iPhone using Tapatalk
-
2 points
-
2 pointsΤο σωστο πλυσιμο δεν γινετε με σφουγγαρι και το σωστο στεγνωμα δεν γινετε με πετσι.. Ολα αυτα ειναι θανατος για το βερνικι του αυτοκινητου και κανουν πραγματικα πολυ κακο στο χρωμα.. Πλυσιμο γινετε με γαντακι απο μαλλι προβατου, ειδικο σαμπουαν με ουδετερο ph και συστημα δυο κουβαδων.. Για το στεγνωμα χρησιμοποιουμε ή αερα ή χοντρη πετσετα μικροινων μαζι με καποιο υγρο κερακι..
-
1 pointΧαιρετώ όλα τα μέλη του club, ήρθε ο καιρός να παρουσιάσω και εγώ το αυτοκίνητο μου. Εκ των προτέρων θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με βοήθησαν από το club ώστε κάθε φόρα που χρειαζόμουν κάτι, με διευκόλυναν- καθοδήγησαν ώστε να επιτύχω το αποτέλεσμα που ήθελα. Το αυτοκίνητο το έχω από το 2009 και σταδιακά έχει φτάσει σε αυτό το αποτέλεσμα. Εργοστασιακά specs: 1.4 TSI 160hp CAVD κινητήρας Black pearl Πανοραμική Ηλιοροφή Διζωνικός κλιματισμός Alcantara καθισμάτα Αλουμινένια Πεντάλ RCD510 Mods: Κινητήρας: TMG Performance Custom 100 ron stage 1 επαναπρογραμματισμός εγκεφάλου, FORGE cold air intake carbon, Audi S3 TFSI Intercooler , Custom full 70mm ολόσωμη εξάτμιση με μεσαίο και τελικο καζανάκι και 200αρι καταλύτη από MAVROIDAKOS RACING EXHAUST, TMG Performance V2 Ρυθμιζόμενη νίκελ ανοδιωμένη σκάστρα κλειστού τύπου Audi TT short shift Μπουζί NGK BKR7EIX Πολλαπλασιαστές ΒΕRU ZS030 Forge σιλικονούχα κολάρα (i/c, turbo) Σιλικονουχά κολάρα πιεσέων -υποπιέσεων Ανάρτηση: BILSTEIN B12 PRO KIT + (EIBACH PRO KIT) Audi TTRS Μπροστινά Top Mount Audi TTRS Σινεμπλοκ μπροστινών ψαλιδιών Tροχοί – Φρένα: OZ ULTRALEGGERA 17x8 SILVER CONTINENTAL SPORT CONTACT 5 ΕΜΠΡΟΣ-ΠΙΣΩ ΤΑΚΑΚΙΑ BREMBO Εξωτερικά: Αεροτομή, πλαϊνά σποίλερ από GOLF MK6 R20 OEM Μαύρη σίτα στον εμπρός προφυλακτήρα Σήμα R στην εμπρός μάσκα ASWF φιμέ (εκτός εμπρός παρμπριζ) Φιμέ στα πίσω φώτα Κόψιμο πίσω δεξιά διάχυτη για εξάτμιση ΧΕNON KIT H7-H15 Εσωτερικά: NEW SOUTH PERFORMANCE μπαρόμετρο στα εργοστασιακά χρώματα του καντράν + βάση στον αριστερό αεραγωγό, Full Led White λάμπες στο εσωτερικό Πεντάλ αλουμινίου
-
1 pointhttp://www.autogreeknews.gr/teleutaia-nea/9275-odigiste-ta-ilektrika-yvridika-vw-apo-tis-18-eos-24-apriliou Αν κάποιος απο Αθήνα (Καρέντα Αμαρουσίου), έχει τη δυνατότητα να κάνει κανένα test drive θα έχει πιστεύω ενδιαφέρον!!
-
1 pointΑγαπητά μέλη Η Ελληνική Αγωνιστική - Αυτοκινητιστική Λέσχη Φίλων και Κατόχων Volkswagen Οχημάτων σας προσκαλεί σε ακόμα μια συνάντηση της. Το ραντεβού μας ορίζεται στις 10:00 παλιά RENAULT, Ν. Φιλαδέλφεια (χάρτης)και μετά θα κατευθυνθούμε προς Αττική οδό με προορισμό το Σούνιο. Εκεί θα μας φιλοξενήσει το bar του ξενοδοχείου aegeon beach hotel όπου θα πιούμε τον καφέ μας με θέα τον ναό του Ποσειδώνα . Εκεί θα έχουμε την δυνατότητα παλιά αλλά και νέα μέλη να συζητήσουμε την επικαιρότητα καθώς και ότι μας απασχολεί σχετικά με τα βελτιωμένα ή εργοστασιακής μορφής vw οχήματά μας. Φορέστε τα αξεσουάρ της λέσχης μας και ελάτε ακόμα και με την δική σας παρέα σε μια συνάντηση του Hellenic VWClub γεμάτη καλή διάθεση και όρεξη για συζήτηση. Δηλώστε μας την παρουσία σας για την ορθή οργάνωση μας Όπως σε κάθε συνάντηση έτσι και σε αυτή έκτος της φωτογραφίες εδάφους και αν βέβαια το επιτρέψει ο καιρός θα υπάρξουν και φωτογραφίες αέρος μιας και το drone της λέσχης έκανε την παρθενική του εμφάνισή στην Πανελλήνια Μαρτίου στην Κρήτη. Συνδεθείτε μαζί μας στα κοινωνικά δίκτυα: | | Σημαντικές σελίδες: Κάρτες Μέλους | Αγγελίες | Αξεσουάρ | SmartPhones App Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6999 VWCLUB, 6999 892 582, 19:00 - 20:30
-
1 pointΜια φρέσκια που βγήκε το σκ Last light of the day by Andreas Tsonis, on Flickr
-
1 pointΘελεις πολλα ευρω ακομα πρώτον και δεύτερον εχω πατήσει με το μοτεράκι σου όταν ηταν ακομα στην ασημί καροτσα και εγω 200 αλογάκια ...... Χιλιομετρα χίλια πολλα και αλλα τόσα μίλια ....
-
1 pointΧαχαχ το polo δεν το οδηγαω μονο εγω! Αυτη εδω ειναι η εφαρμογη! Gas manager.
-
1 pointhttp://www.skroutz.gr/c/1963/Fysitires-Aporrofitires-Kipou.html?keyphrase=%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%BF+%CF%86%CF%85%CF%83%CE%B7%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%B9&price_max=100.001
-
1 pointΤο δικο μου βαρυ ποδι.. Καθε φαναρι σπασιμο 1ης τουλαχιστον και γεμισμα 2ας αν δινεται δρομος.
-
1 pointxaxaxaxa οχι βρε φιλοι ειναι αυτοι που αναστατωνουν μια γειτονια απο τις 1 μεχρι τα πρωινα με μετρησεις και κουβεντα περι βελτιωσεων και μετα την επομενη σκαει ολη αστυνομια και μοιραζει κατοσταρες....χαχαχαχα αυτοι ειναι φιλοι....
-
1 pointτο έχω δεί καιρό το θέμα... αλλά πρέπει να γράψουμε ένα μπράβο για όλη την ανάλυση!!!
-
1 pointΔεν διαφωνούμε σε κάτι έγραψα πιο πάνω ότι και το βενζινοκίνητο πετυχαίνει καλές τιμές στο ταξίδι ( το 5,5 λίτρα στα 100 είναι μια καλή τιμή) αλλά είναι υποδεέστερες του diesel. Πρόσεξε τώρα, όταν αντιπαρατίθεσαι (καλοπροαίρετα) με έναν που έχει βενζινοκίνητο δεν είναι σκληρό επιχείρημα η διαφορά του 1,8 λίτρα. Όταν όμως η διαφορά στην πόλη είναι στην καλύτερη περίπτωση πάνω από 4 λίτρα , τότε η σύγκριση είναι πολύ σκληρή. Πιο κατώ φωτό με στοιχεία .Πάνω από 2000χμ μόνο μέσα στην πόλη χωρίς οικονομική οδήγηση , βαρύ πόδι, startstop εκτός, κοντινές αργές διαδρομές , μποτιλιαρίσματα, μέση ωριαία 29 χμ . Η κατανάλωση στο 4.8 , για τις ίδιες συνθήκες με βενζινοκίνητο στην καλύτερη 8 λίτρα για να μην πω 10.......ή 12 λίτρα.......
-
1 pointΚαι για να μη με λετε τρολ... Σε ευθεια στο τσακιρ κεφι θα πιασει 200 σε γκρεμο εχω πιασει κοφτη με 5η καπου μεταξυ 215-220.
-
1 point
-
1 pointΟπωε εγραψα και στο αλλο θεμα Ενταξει θειο ντογκυ
-
1 pointΜπράβο Φάνη καθόλου άχρηστη πληροφορία, δεν το ήξερα αυτό! [emoji1303]
-
1 pointΠάντως εγώ με 25000 km σε ένα χρόνο που είχα κάνει συγκριτικά με το polo βενζίνης είχα κάνει οικονομία 1200 ευρώ (υπολογισμένη σε κάθε γέμισμα στις ίδιες διαδρομές). Κόστος service normal. Απόσβεση θα κάνεις (αν δεν ανεβάσουν τιμή) αλλά για να μην έχεις θέματα με dpf πρέπει να κάνεις 1 διαδρομή την βδομάδα σε ανοιχτό δρόμο, αλλιώς πολλές μικρές διαδρομές θα το μπουκώσουν.
-
1 pointΦιλος ειναι αυτος,που θα ερθει να σε παρει απο την δουλεια 2 το βραδυ που σχολας,να πατε για πατημα.... Audi a3 φπε 238hp Vs Passat 20vt φιλτρο προγραμμα 2ες 60-180 3 αμαξια μπροστα το α3. Ντυμμενοι μονοκαβαλοι και οι 2. Απο τα πιο ωραια πατηματα
-
1 pointΗ μεγάλη υπεροχή του diesel στην κατανάλωση δεν εντοπίζεται στα ταξίδια γιατί και με ένα βενζινοκίνητο θα πετύχεις καλές τιμές κατανάλωσης με λίγη προσοχή (υποδεέστερες του diesel αλλά καλές). Η χαοτική διαφορά υπάρχει στην πόλη σε κοντινές διαδρομές με χαμηλές ταχύτητες. Αυτό οφείλεται στο ότι ο κινητήρας diesel όταν είναι κρύος καταναλώνει ελάχιστα παραπάνω από ότι ζεστός ενώ ο βενζινοκινητήρας όταν είναι κρύος και μέχρι να ζεσταθεί καίει παπάδες....
-
1 pointΤι λες τωρα ρε Γιώργο,σε σένα ετυχε τέτοιο λαχείο? Ευχομαι συντομη αποκατάσταση καί ποτέ ξανά γραντζουνιά στό εργαλείο φίλε!!!
-
1 point
-
1 pointΕπειδή πάντα οι λύσεις του ποδαριού δεν μαρέσουν, σκεφτόμουν πόσο εκτεθιμένα είναι πλέον τα καλώδια τροφοδοσίας των πολλαπλασιαστών και όλη η πλεξούδα. Το αμάξι δεν είναι μόνο για κόντρες ή για μια βόλτα, ταξιδεύει χιλιάδες χλμ και ειδικά εξωτερικό, οπότε δεν είναι κιότι καλύτερο ένα κομμένο καλώδιο και βραχυκύκλωμα στη μέση της autobahn στο πουθενά. Η λύση ήρθε από το 1.8Τ που στο μοτέρ του (s3) υπάρχει η θερμομόνωση με μορφή κουβέρτας. Ας είναι καλά το άλλο μου αμαξάκι... Σε όλα τα 1.8Τ τα φισάκια των πολλαπλασιαστών έχουν προστασία, οπότε ο συνδυασμός των δύο θα μας δώσει αυτό που θέλουμε και στον 1.4 Tsi. Τελειωμένο το Project και σίγουρα 100% πιο σίγουρη και εγγυημένη λειτουργία για πολλά χλμ.. Και μία από το μοτέρ:
-
1 pointΜεγάλο κρίμα! Για μένα θα πρέπει να απαιτήσεις από την ασφαλιστική του άλλου να βάλεις καινούργια όλα τα ανταλλακτικά, μην σου πούνε τίποτα μεταχειρισμένα κλπ... Είναι καινούργιο το αμάξι.
-
1 pointΓια το λάδι μου έβγαλε ένδειξη να ελέγξω τη στάθμη του λαδιού.
-
1 point
-
1 pointΘελω να ηρεμήσουμε και μα δουλέψουμε ολοι μαζι η βοηθεια και η γνωμη σας μας κανει πιο σκεπτικόυς ολα τα μελη του ΔΣ να ξέρετε διαβάζουν και μελετούν τα παντα και εχουν εικονα για το τι γινετε σας το λεω παλι ειμαστε εκτελεστικό κομματι και καθολου διοικητικό όταν βρεθείς στη θεση μας θα το καταλαβεις πιο καλα. Ειχες μια εικονα σαν ΣΣ και ξερεις αν ειναι ευκολο η δυσκολο να μαζέψεις η να οργανώσεις μια ομαδα μια συναντηση σκεψου λοιπον τι εχουμε να διαχειριστούμε εμεις....!καλημερα ηλια και ελπιζω να σκεφτεις ξανα τα όσα ειπες και όπου κρίνεις ΕΣΥ να τοποθετηθείς παλι
-
1 pointΕπειδη λοιπον απο το γραπτό λογω γινοντε παρερμηνείες εγω σε περιμενω στη ΓΣ απο σκυπε να σου λύσω ολα στις απορίες όσον αφορα τα οικονομίκα ενοπιον ολων με διάλογο οχι με αντιδικίες δεν ειναι δικαστήριο εδω ουτε γήπεδο καλο εινσι να κρατάμε ο καθενας μας το επίπεδο . Δεν σε ξερω δεν με ξερεις δεν εχουμε δουλέψει μαζι ειναι αδικο να με βρίζεις και να σε βρίζω .Ημουν ΣΣ στην Αθήνα περυσι ησουν ΣΣ ειμαι ΔΣ αυτα δεν λυνοντε ετσι ουτε εδω με τετοιο τροπο .Σου θυμίζω οτι ειμαστε στο ιδιο μαγαζι με κοινούς στόχους και σκοπούς για το καλυτερο αποτέλεσμα αυτής της αυτοκινητιστικης κοινωνίας ειναι αδικο και δεν ευδοκιμεί η συνεργασία αν βλεπεις το ΔΣ ως αντίπαλο η κόντρα στα μελη δεν ειμαστε εδω για την δόξα ειμαστε περισσότερο εκτελεστικό και σχεδον καθολου διοικητικό κομματι . Αν θες μονο ΦΟΡΟΥΜ και καθολου ΔΣ μπορεις να το εκθέσεις ανοιχτα τον ΜΑΙΟ.Τελικα μετα απο 3 χρονια Καταλαβα οτι ειναι πολυ ωραια να στα ετοιμάζουν αλλοι και ΕΣΥ να περνεις το αμαξι σου και να πηγαίνεις βολτες και εκδρομές και να ειναι ολα ρολοι γιαυτο και στις εκλογες δεν ειδα καμια νεα υποψηφιότητα απο κανενα μονο κριτική αλλα δεν με ενοχλει γτ προσφέρω γτ αγαπω και γουσταρω την ομαδικότητα και την συνεργασία !
-
1 pointΑν εχεις σκοπο να τα γαμησεις ολα οπως λες καντο και απόμακρυνσου ολοι εμεις που αγαπάμε ολο αυτο ειμαστε εδω να αποκαταστήσουμε. Ολα τα ατομα του ΔΣ αγάπαμε και βοηθάμε ολο αυτο αφιλοκερδής και ανιδιοτελος ειναι λογικο λοιπον να κανουμε και λάθη και να υπαρχουν παράπονα οπως και λογικο ειναι να υπαρχουν παράπονα απο εμας προς τα μελη σε μια ανοιχτη ομαδα και κοινωνία συμβαινουν αυτα ομως σε καμια περίπτωση δεν λυνοντε ετσι .οπως βλεπεις μιλας και γραφεις ελευθερα δεν σου στέρησε κανεις το δικαίωμα ομως σαν VIP μελος εχεις το δικαίωμα σε λιγότερο απο ενα μηνα να παραβρεθείς στην Γενική συνέλευση είτε απο κοντα είτε διαδικτυακά και να κανεις ουσιαστικό διάλογο η ακομα να συντάξεις γραπτός τα παράπονα αλλα και τα λάθη μας και να τα στειλεις στην έδρα της λεσχης να εισαι σιγουρος πως ολα διαβάζοντε και ολα καταγραφοντε η κακόβουλη κριτική σου και ολων μας βοηθά και μαα κανει καλύτερους η κακή ομως μας προσβάλει προσωπικά .λαθοι κανουν όσοι δουλεύουν όσοι δεν δουλεύουν δεν κανουν τίποτα.τελος μεσα απο την συνδρομή σου εχεις και το δικαίωμα της ψήφου για να τιμωρήσεις όποιον θεωρείς οτι δεν κανει σωστα τη δουλεια του η ακομα και να πρωταγωνιστισεις στο επομενο ΔΣ ! Καλημερα καλη εβδομαδα
-
1 point175 άλογα ραλί? Και γω κάθομαι και ασχολούμαι με τα πορσικά, θα τα κλάνω στο εξής.
-
1 pointΚανε ενημεροση το ταπα!καιγω το ιδιο θεμα ειχα.απλα με τιν τελευτεα ενημεροση δεν μου ερχονται ιδοπιησεις!σινεχος προβληματα βγαζει.δεν φταει το club για αυτο να ξερεις!η δοκιμασε να σβισεις το ταπα και να το κατεβασεις παλι!!
-
1 pointολοι κρινονται απο αυτα που λενε...να σου πω αποπου βγαινουν τα λεφτα???? υπαρχουν 2 μλκες που πληρωνουν καθε μηνα λεφτα απο την τσεπη τους για να ημαστε εδω και να το παιζουμε εμεις μαγκες και να λεμε οτι βλ**κια μας ερθει στο κεφαλι,ειτε την σκεφτουμε,ειτε μας φυγει καταλαθος.. ... να λοιπον απο που βγαινουν τα λεφτα.. γιατι εγω δεν ειμαι απο Αθηνα,και επειδη δεν μπορω να πηγαινω Αθηνα στις Γ.Σ,φροντιζω και τις παρακολουθω με αλλους τροπους...
-
1 pointΗ τιμή των ξενοδοχείων δεν είναι μονο το δωμάτιο αλλά και υπόλοιπα έξοδα που αφορούν τις εκδηλώσεις, προωθητικά υλικά, αίθουσες συνεδριάσεων κτλ! Αν είχες συμμετάσχει πάνω απο 1 φορά και είχες ρωτήσει θα τα μάθαινες λεπτομερώς! σαν παλιο μελος που εχω παρακολουθησει πανω απο τις μισες Πανελληνιες,να εισαι σιγουρος οτι αν ισχυε αυτο που λες θα την εβγαζα και εγω τζαμπα αλλα δυστυχως ...τπτ... λες πραγματα που δεν ισχυουν και ολοι το γνωριζουν ,γιατι πριν καποιος κατηγορήσει,φροντιζει να ρωτησει για τα οικονομικα στοιχεια...μην εκτιθεστε...
-
1 pointΝομίζεις ότι οι μπλούζες, τα μπρελόκ, τα αυτοκόλλητα κτλ δεν έχουν καθόλου κόστος παραγωγής-αγοράς απο τη λέσχη? Ψαχνεις μανιωδώς να βρεις κάτι λάθος αλλά όλοι γελάνε με αυτά που γράφεις! Μάλλον εσύ σκέφτεσαι σαν ¨διευθαρμένος¨ πολιτικός και νομίζεις ότι όλοι είναι όμοιοί σου! Κατάλαβε το ότι εμείς δεν είμαστε σαν εσένα! Ναι, υπάρχουν και ηθικοί άνθρωποι γύρω σου και ας μη το βλέπεις!!!
-
1 pointΗλία γράφεις πράγματα που ΔΕΝ ισχύουν καθόλου και μοιάζει να εξυπηρετείς κάτι άλλο... γράφοντας τέτοιες κατηγορίες! Η τιμή των ξενοδοχείων δεν είναι μονο το δωμάτιο αλλά και υπόλοιπα έξοδα που αφορούν τις εκδηλώσεις, προωθητικά υλικά, αίθουσες συνεδριάσεων κτλ! Αν είχες συμμετάσχει πάνω απο 1 φορά και είχες ρωτήσει θα τα μάθαινες λεπτομερώς! Στο τέλος σε όποιον αρέσει έρχεται! Δεν σας βάλαμε με το ζόρι να συμμετέχετε!!!
-
1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Newsletter