Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/28/2021 in all areas

  1. Όχι δεν αλλαζει κατι, ολα τα Tiguan δευτερης γενιας (και διαφορα μοντελα άλλα του γκρουπ VW) εχουν gen5 haldex, που ειναι και η πιο προσφατη εκδοση.
    2 points
  2. Έχοντας δοκιμάσει και Castrol και Fuchs έχω καταλήξει ότι το Liqui Moly Top Tech 4200 5W-30 είναι καλύτερο και με διαφορά. Ο ήχος του κινητήρα είναι πιο γλυκός και η καδένα σπανίως ακούγεται στην εκκίνηση και όποτε ακούγεται , ίσα ίσα που κροταλιζει , μόνο εγώ το ακούω , που λέει ο λόγος. Όλα αυτά βέβαια μέχρι τις 8Κ χιλιόμετρα γιατί μετά κουράζεται. Δεν καταρρέει αλλά κουράζεται. Επίσης και ο βαθμός που το καίει είναι πολύ μικρότερος από τά άλλα. Το έχω αλλάξει έως τις 12Κ μάξιμουμ. Για περισσότερα είναι άξιος της μοίρας του κάποιος.
    1 point
  3. 1 point
  4. Με βάση τα στοιχεία ανάμεσα σε καστρολ και liqui το 2ο με διαφορα είναι καλύτερο. Αυτό που λέει παραπάνω το παιδί με τα καταστήματα που πουλάνε γνήσιο liqui είναι σημαντικό. Εγώ βάζω το VALVOLINE SYNPOWER 5W30 XL III C3 Είναι 100% συνθετικό (πολύ σημαντικό), ελαφρώς πιο ρευστό στους 100 και 40 βαθμούς (άρα τσουλαει καλύτερα) ενώ εχει παρόμοιο index. Το tbn είναι πιο χαμηλό αλλά με αλλαγές κάθε 1 χρόνο η 15.000χλμ δεν έχει πρόβλημα. Με έβαλες όμως σε σκέψεις για το liqui γιατι είναι παρόμοιο και το να βρίσκεις καταστήματα να αγοράζεις γνήσιο λάδι είναι δέλεαρ ενώ έχει και καλή τιμή αν ισχύει το 40 ευρώ για 5λ
    1 point
  5. Σε ευχαριστώ πολύ για τις αναλυτικές πληροφορίες σου φίλε μου. Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  6. Βάζω και αυτές τις φώτο για να υπάρχουν σε περίπτωση συγκρισης
    1 point
  7. Μιλάμε για το μοτέρ 1.0 tsi. Το έχω βάλει εδω και ένα χρόνο. Έχω κάνει περίπου 7000χλμ. Πριν έβαζα το castrol edge profesional 5w30 για περίπου 48000 χλμ. και 2 χρόνια. Το μοτέρ έχει 55000 χλμ. Δεν μου έκαψε ποτέ λάδι (φτου φτου) Σε σχέση με το castrol τώρα....μοιάζουν πολύ σε σχέση με την δύναμη του μοτερ. Ο κινητήρας είναι το ίδιο ελαστικός. Παρατήρησα πιο λίγο θόρυβο στο ζέσταμα με τα LM. Επίσης σχεδόν ίδια συμπεριφορά αναφορικά με το πόσο γρήγορα έρχεται ο κινητήρας σε θερμοκρασία λειτουργίας. Όταν το σκίζω και ανεβαίνει στους 100 η θερμοκρασία και μετά πάω πιο χαλαρά παρατηρώ μια πιο άμεση πτώση της θερμοκρασίας σε σχέση με το castrol. Η κατανάλωση καυσίμου είναι σχεδόν ίδια. Γενικά είμαι ευχαριστημένος γιατί τα καινούργια λάδια δεν άλλαξαν το χαρακτήρα του κινητήρα όπως ήταν όταν το πήρα καινούργιο. Για παράδειγμα είχα βάλει για λίγα χλμ τα mobil 5w30 esp και το τιμόνι έτρεμε από τις δονήσεις του κινητήρα....και τα πέταξα μετά από 2000 χλμ γιατί ψιλοφοβήθικα. Βέβαια όλα αυτά δεν έχουν σημασία εάν δεν στείλεις τα χρησιμοποιημένα λάδια στο χημείο να σου πούνε πόσο αλκαλικά είναι μετά από 9000 χλμ και ποσοστό μετάλλων έχουν ανιχνευθεί μέσα. Τα λάδια τα αλλάζω κάθε 10000 χλμ. Τα liqui Moly τα πήρα με την έκπτωση που έκαναν τα 5 λίτρα 40 euro. Όπως είπα και πριν δεν είχα πρόβλημα με τα castrol απλά δεν έχω εμπιστοσύνη σε κανένα μαγαζί και σε κανένα μάστορα οτι θα μου βάλει τα γνήσια.Μια φορά να μην μπούν γνήσια μπορεί να γίνει ζημιά. Αυτά..όπως είπα δεν κάνω καμία διαφήμιση και ελπίζω να μην αυξηθεί η τιμή τους στο μέλλον γιατί δεν θέλω να ξαναλάξω μάρκα... Α...και όχι δεν βάζω στον κινητήρα κανένα είδος καθαριστικού ή πρόσθετο. Δεν το ρισκάρω...
    1 point
  8. Το haldex σου είναι πέμπτης γενιάς. Αλλάζεις μόνο λάδια καθότι δεν υπάρχει φίλτρο. Μετα το άδειασμα του παλιού λαδιου, απ ότι κατάλαβα δε βγάλατε αντλία Haldex. Κάτι τέτοιο μπορεί και να μην ηταν απαραίτητο ειδικά αν το λάδι βγήκε σχετικά καθαρό. Η τάπα αποστράγγισης, σύμφωνα με τη VW πρέπει να είναι καινούργια και πρέπει να βιδωθεί με δυναμόκλειδο στα 32Nm. Όταν γεμίζουμε προσέχουμε 2 πράγματα: -το αυτοκίνητο να είναι επίπεδο για τηρείται σωστά η στάθμη στο θαλαμο του haldex. -το νέο λάδι να έχει θερμοκρασία από 20 ως 40 βαθμούς κελσίου. Αυτή την εποχή μάλλον το λάδι σας ήταν λίγο πιο κρύο, οπότε πριν τη σύριγγα θα έπρεπε να το ζεστάνετε λίγο, βυθίζοντας με προσοχή το σφραγισμένο δοχείο σε λίγο ζεστό νερό. Κανονικά μετά το πρώτο γέμισμα, όταν δηλαδή γίνει υπερχείλιση από την είσοδο του λαδιού, πρέπει να βιδωθεί η παλιά τάπα πλήρωσης πρόχειρα και να λειτουργήσει ο κινητήρας για 1 περίπου λεπτό. Έπειτα θα πρέπει να γίνει και δεύτερο γέμισμα, πάλι μέχρι να ξεχειλίσει. Είναι πολύ πιθανό να χρειαστεί άλλο λίγο λάδι, περίπου 20-70 ml. Κατόπιν βιδώνεται η καινούρια τάπα πλήρωσης (η VW λέει να βάζουμε καινούρια σε κάθε αλλαγή) και σφίγγεται στα 15Nm. Γίνεται μια βόλτα και τυπικός έλεγχος για διαρροές.
    1 point
  9. Με το ωραιότερο φόντο.. Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  10. Εχω δοκιμασει ολα αυτα που ειπατε εκτος απο Motul X-Clean. Λοιπον μετα πολλες χιλιαδες χιλιομετρα κατεληξα στα Mobil 1 ESP. Ολα τα υπολοιπα σηκωναν παραπανω θερμοκρασια στο λαδι και μετα τις 8000χλμ ο κινητηρας ακουγοταν τραχυς...δε κανω αλλα πειραματα. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.