Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/22/2021 in all areas

  1. Καλησπέρα σε όλους, είμαι ο Ηλίας από Πάτρα. Είμαι κάτοχος ενός Golf Mk4 1.6 16v (BCB) Generation του 2001 από το 2007 με 235.000χλμ. Το φόρουμ το είχα επισκεφθεί αρκετές φορές στο παρελθόν μα έφτιαξα τώρα λογαριασμό και είμαι και επίσημα μέλος. Ορίστε και το Golfακι μου.
    3 points
  2. το μοτερ μας ολα τοποθετημενα και περιμενουμε ενα φιλο για προγραμμα,,, https://imagizer.imageshack.com/img923/3031/ANkWyC.jpg
    3 points
  3. Καλησπέρα και καλώς ήρθες στο club! VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater
    1 point
  4. Παρόμοιες θερμοκρασίες έχω κι εγώ στον 2,0 Biturbo, σε ταξίδι κλπ και έχω και κοντά το διπλάσιο βάρος αυτοκινήτου... Οπότε μάλλον καλά είμαστε...
    1 point
  5. Καλησπέρα... Εγώ έχω 2,0... Δεν το αναφέρω "μικρό" από πλευράς επιδόσεων αλλά από την πλευρά σωστής απόδοσης... Η ιστορία στην αυτοκίνηση έχει δείξει ότι όσο λιγότερα τα κυβικά σε κινητήρα πετρελαίου, τόσο περισσότερα προβλήματα... Πρέπει απλά να συνειδητοποιήσουμε ότι οι κινητήρες πετρελαίου είναι "καυστήρες". Δουλεύουν με την αρχή του κύκλου Carnot και γι' αυτό χρειάζονται μεγάλη θερμοχωρητικότητα, ώστε να γίνεται και πιο σωστά η "καύση" του καύσιμου. Χρησιμοποιώ σκόπιμα την λέξη καύσιμο, διότι στις χώρες της νότιας Ευρώπης P.I.G.S. (Portugal Italy Greece Spain όπως μας λένε οι βόρειοι της Ευρώπης), δεν έχουμε "καθαρό" πετρέλαιο αλλά μίξη με βιοντίζελ σε ποσοστό που με τα χρόνια μεγαλώνει. Στις βόρειες χώρες χρησιμοποιούν πιο καθαρό πετρέλαιο και αντιπαγωτικά μίγματα. Θα έχετε παρατηρήσει πόσες εταιρίες καυσίμων διαφημίζουν το πετρέλαιο κίνησης που διαθέτουν ότι περνάει από φίλτρα για καλύτερη καθαρότητα και έχουν και αντιμυκητιακά... (το έχω γράψει και σε άλλο post στο forum, συγγνώμη προκαταβολικά στους διαχειριστές). Δεν ξέρω εάν έχετε παρατηρήσει ότι μέχρι και πρόσφατα στα ταξί δεν επιτρεπόταν η χρήση κινητήρα πετρελαίου κάτω των 1,9 λίτρων. Ο λόγος ήταν για τους ρύπους που παρήγαγαν οι μικρότεροι κινητήρες... Η τεχνολογία εξελίχθηκε και οι μικροί κινητήρες πετρελαίου έγιναν πιο φιλικοί στο περιβάλλον, αλλά έχουν πολλά συστήματα πάνω ώστε να είναι σύμφωνοι με τα περιβαλλοντικά πρότυπα. Θα έχουμε ακούσει σίγουρα πόσα θέματα με αντλίες καυσίμου έχουν τέτοια αυτοκίνητα και πόσο συχνά έχουν "αναμμένα" λαμπάκια...
    1 point
  6. λοιπον ανανεωση..ωρα ηταν πες γιατι βλεπω απο 2020 εχω να γραψω εδω μεσα,,,,οχι οτι ειμασταν ησυχοι ομως....λολ μια ακομη αναβαθμιση ηταν τα φρενα,,,,τραμπαρα τα φρενα αποτο γκολφ μου στο τιγκουαν εντελη τωρα τα φρενα του τιγκουαν ειναι akebono 6piston monoblock395mm δισκο και με αρχικο σιζε δισκου το 395 ,entry level περνει κα 430 πχ....ζαντες θελάμε αμα πηγαιναμε εκει ομως,,,,μειναμε με 19αρα και δειχνει ετσι,,, και ναι αργοτερα θα βαλω και πισω απο ενα γκλολφ ρ 310 με ηλετρονικο χειροφρενο και κλεισαμε..εχουμε μελλον εκει,, και εν κατακλειδι τελευταια φωτο του αμαξιου στο τωρα ειναι ετσι,,,
    1 point
  7. ναι αλήθεια. έκανα ένα ταξίδι περίπου 200 χλμ με ανηφόρα κατακαλόκαιρο με αιρκοντισιον και 3 άτομα μέσα με τις αποσκευές τους. Είχα αρχίσει να το σκίζω στα όρια του μέχρι και μετά την Κόρινθο είδα 120 θερμοκρασία. Τα λάδια τα είχα αλλάξει πριν μια εβδομάδα 5w40 castrol magnetec από το βαρελάκι
    1 point
  8. Επισήμως πλέον το Amarok ήρθε στην κατοχή μου!!! Έκδοση Canyon 2,0λ του 2016 με τα 180 άλογα, αυτόματο 8αρι κιβώτιο (της ZF, όχι DSG που φοράνε σε όλα τα αμάξια του ομίλου) και 4Motion.
    1 point
  9. 7P6035730P ειναι σχετικα καινουργια μοναδα και δεν βρισκω πληροφοριες. Για αυτοκινητα παραγωγης απο το καλοκαιρι του 2013 και μετα. @ominus thanks gia ta links
    1 point
  10. 9?μου πιασαν τον πωπο
    1 point
  11. Τα ποιο αξιοπιστα ηταν και αυτα τα οποια δεν ειχαν ηλεκτρονικα πανω, δεν ειχαν τεχνολογια και ηταν πιο απλα στην κατασκευη, 1-2-3. Τα ποιο ζημιαρικα, 5-6, καδενες, τουρμπινες, σασμαν dsg, σπαζμενα πιστονια και δεν σημαζευετε, μηχανικα κοινως πατατακια και η αξιοπιστια παει ΠΑΤΟ, 1000αρικα και πανω να φευγουν απο την τσεπη. Ποιο τελειοποιημενο, πιστευω το 6αρι, χωρις να εχω μπει σε 7αρι, οποιος εχει 6αρι εχει το ποιο πληρεστερο golf. Ποιο εμφανησιμο 2-4-5-6, με το 6αρι να μου αρεσει περισοτερο, σαφως ενα 4-5 με ενα χαμηλωμα και μια 18 ή 19αρα ζαντα προκαλει δεος.
    1 point
  12. Για μένα επειδή μεγάλωσα και σε αυτό το golf mk2.Δεν έβγαλε το παραμικρό αλλά καμία σχέση με τεχνολογια,ενεργητική καμπαθητικη ασφαλεια. (Άραγε υπάρχουν τέτοια μέλη κάτοχοι?)
    1 point
  13. Το 7 δεν μπορείς να το συγκρίνεις,καθώς ειναι ελάχιστα αυτά που εχουν κανει χιλιόμετρα ωστε να φανεί η αξιοπιστία τους. Τα 5ριά σαν αξιοπιστία και TSI 1.4 Αποτύχαν,τα 6ρια θα έλεγα τα πήγαν καλύτερα. Σαν μοτέρ πιστέυω το Golf 4 1.8 20vt ήταν το πιο αξιοπίστο.
    1 point
  14. για μενα το 4 ...!!!!!!!κ πιο αξιοπιστο σε σχεση με τα επομενα εκτος μερικων περιπτωσεων κ παρτιδων κ απο σχεδιασμο το καλυτερο κ διαχρονικο!!!!!!!!τα υπολοιπα για μενα παντα ειναι μονο φουμαρα κ πολυτελεια.απο αξιοπιστια περνουν τα επομενα μοντελα 0!δεν παρεχουν ουτε στο εκατομμυριο ιχνος αξιοπιστιας .μηχανολογικα ηλεκτρολογικα!μονο ονομα εχουν τιποτα αλλο!μιλαω για golf ετσι?ο αδερφος μου εχει passat ειναι σαφως καλυτερο σε ποιοτητα κ αξιοπιστια .δεν ξερω τι συμβαινει στα golf ισως επειδη πουλανε για αυτο κ υποφερουν απο αξιοπιστια .κ γενικα κ απο περιπτωσεις που ξερω γενικα ειναι αναξιοπιστα αμαξια.παντα μιλαω για μενα, αλλος ισως να εχει αλλη γνωμη!
    1 point
  15. Τα πράγματα ειναι απλά ---- golf 2 1043 cc απευθείας σε 1781 cc την εκανα την αλλαγή στο υπουργειο πριν 3 μηνες Κάντε τα παρακατω με σειρά προτεραιότητας 1. Βεβαίωση KOSMOCAR που να λέει οτι το συγκεκριμένο σασί μπορει να φορεσει 1800 cc ή οτιδηποτε cc θέλετε να βάλετε (κόστος 70 euro) 2. Τιμολόγιο αγοράς ή τοποθετησης του μοτερ (ενα απο τα δύο) 3. Βεβαίωση μηχανολόγου (κόστος εξαρτάται απο τον μηχανολόγο) 4. Τις ανάλογες αιτήσεις 5. Και για να μην ξεχνιόμαστε το γνωστο παράβολο (καταθεση σε τραπεζα) για το τελος εκδοσης αδείας. Εμένα το κόστος μου πήγε 235 € αλλά έτρεξα για όλα μόνος μου ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΕΘΕΣΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.