Jump to content

Hellas4x4

Members
  • Posts

    196
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

Hellas4x4 last won the day on November 21

Hellas4x4 had the most liked content!

About Hellas4x4

  • Birthday 09/04/1984

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.hellas4x4.gr

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δυτικής Ελλάδας - Ζαχάρως
  • Νομός
    Αττικής

User Profile

  • Interests
    Live to Fly, Ride to Live.

Other Info

  • Car Type
    Amarok

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Hellas4x4's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

74

Reputation

  1. Για να την βλέπεις από την obd σημαίνει ότι φθάνει η εντολή στον εγκέφαλο... Άρα μάλλον κάτι με το κοντέρ σου... Για περισσότερες απαντήσεις από τα μέλη μάλλον θα πρέπει να περάσεις από την κατάλληλη ενότητα για να συστηθείς...
  2. Πολύ κατατοπιστικά site για το τι λάμπες φοράτε είναι τα παρακάτω: Philips Car light selector Osram Lamp Replacement Guide
  3. Αυτά που περιγράφεις, μου δείχνουν (από την μικρή μου εμπειρία) μάλλον βουλωμένο ψυγείο καλοριφέρ της καμπίνας... Αν θες δοκίμασε να το κάνεις bypass και να δεις την συμπεριφορά του αυτοκινήτου... Εάν δουλεύει κανονικά τότε είναι βουλωμένο τελείως και δεν κάνουν σωστό κύκλωμα τα νερά ψύξης... Εάν είναι αυτό και χρειάζεται αντικατάσταση το ψυγείο καλοριφέρ, προσοχή τι θα βάλεις γιατί τα ιμιτασιόν έχουν συνήθως λιγότερες κυψέλες και θα έχεις πάλι πρόβλημα με την κυκλοφορία των νερών... Για περισσότερες απαντήσεις από τα μέλη θα πρέπει να περάσεις από την κατάλληλη ενότητα για να συστηθείς...
  4. Λογικά έχεις τον τρικύλινδρο κινητήρα με τα 64 άλογα... Λάδια αν θυμάμαι καλά παίρνεις 5-30... Σε πιο κρύες χώρες βάζουν 5-40... Τώρα όσον αφορά μάρκα, σου συστήνω τα Castrol που υποδεικνύει και ο κατασκευαστής, αλλιώς αν τα αλλάζεις σε λιγότερο από χρόνο ή 7.500 βάλε κάτι πιο οικονομικό... Μπουζί άλλαξε... Εάν έχεις φίλτρο αέρος με καπάκι πάνω απ' τον κινητήρα, να ελέγξεις τους πολλαπλασιαστές, λόγω θερμοκρασιών... Αλλιώς μπορεί να έχεις το γυμνό μοτέρ με το φίλτρο αέρος στα πλάγια... Βάλε καθαριστικό βενζίνης σίγουρα γιατί γίνεται επικάθιση σε αυτά τα μοτέρ και δεν είχαν φίλτρο βενζίνης... Από αντλία νερού και εξωτερικό ιμάντα (αφού για εκκεντροφόρο έχει καδένα) πως τα πας;;; Αν θα αλλάξεις παραφλού θα βάλεις G12 (αυτό θυμάμαι να παίρνει το αμάξι)... Όλα τα παραπάνω έχουν να κάνουν και πότε έχουν αλλαχθεί τελευταία φορά... άρα κοίτα το βιβλίο σέρβις... Επίσης κατά 90% έχεις ανάκληση στους αερόσακους! Πάρε τηλ. αντιπροσωπεία να μάθεις εάν έχεις όντως και να κλείσεις ραντεβού...
  5. Για να λέμε και τα καλά λοιπόν, έχω περάσει πολλές φορές ΚΤΕΟ στη Νέα Ιωνία στο City KTEO (City KTEO)... Προσεκτικοί σε λογική τιμή και προσέχουν τα τετρακίνητα...
  6. Συνεργείο ή ηλεκτρολογείο χρειάζεσαι;;; Αν είναι να ξέρει κάποιος τι να προτείνει...
  7. Στο φως μπορεί να μην πάταγε καλά κάποια λάμπα και να επανήλθε... Στον αερόσακο μπορεί να είναι πολλά πράγματα (κασέτα τιμονιού, προεταντήρες-αισθητήρες καθισμάτων κ.α.), αλλά κατά 99% δεν θα επανέλθει... Σε πολλά μοντέλα αυτοκινήτων, όταν βγάλει σφάλμα ένα από τα κομμάτια των αερόσακων απενεργοποιούνται όλα και όλοι... Οπότε δεν δουλεύει (αχρείαστος να είναι)...
  8. Αν είναι στην αρχή του, δεν θα ανεβάσει θερμοκρασία ακόμα... Κάποιο ελαττωματικό ή μη συμβατό μπουζί;;;
  9. Μήπως έχει αρχίσει και τσιμπάει λίγο νεράκι μέσα σε κάποιο κύλινδρο;;;
  10. Θα συμφωνήσω… είναι απλά vfm… για ένα αμάξι χωρίς ιδιαίτερες επιδόσεις και για καθημερινή χρήση…
  11. Ίσως είχα περίεργο προφυλακτήρα… σε μένα δεν κούμπωνε και επίσης σκεπτόμενος να τον τοποθετήσω με πατέντα, διαπίστωσα ότι αν το είχα βάλει φαίνονται άσχημα η εξάτμιση και τα κάποια μέρη, που είχε… εμένα ήταν το 1,6 fsi sportiline…
  12. Πιθανολογώ ότι είναι πρόβλημα με την μπαταρία σου... Επίσης θα χρειαστεί να αλλάξεις γλώσσα στο αμάξι γιατί μάλλον είναι σε κάποια γλώσσα από τις "κάτω χώρες" (BeNeLux ή Δανία)...
  13. Λογικά αλλάζοντας καταλύτη... Εάν έχει καταστραφεί τόσο πολύ, θα χρειαστείς και αισθητήρα λάμδα... Επίσης κατεστραμμένος καταλύτης συνήθως σημαίνει και βουλωμένος, που προκαλεί και πρόβλημα στο μοτέρ (ραγισμένα πιστόνια κλπ). Τώρα αν απλά θες να σβήσεις την ένδειξη μπορείς να βάλεις έναν αντάπτορα που τον βάζουν συνήθως αυτοί που βάζουν μεταλλικούς καταλύτες. Βέβαια αυτό προϋποθέτει ότι δουλεύει σωστά ο "λάμδα" σου... Δεν κάνω αναφορά περί περιβαλλοντικών, γιατί καταλαβαίνεις ότι κατεστραμμένος καταλύτης σημαίνει μεγάλη εκπομπή βλαβερών καυσαερίων...
  14. Τα περισσότερα νέας γενιάς αυτοκίνητα, για την θέρμανση χρησιμοποιούν και αντιστάσεις για να ζεσταίνουν αέρα... Μήπως δεν δουλεύουν οι αντιστάσεις αυτές, ή δεν τις συνδέσανε όταν άλλαξες το εσωτερικό ψυγείο;;; Πριν ρώτησα για το ψυγείο, γιατί συνήθως τα ιμιτασιόν έχουν λιγότερες κυψέλες και δεν αρκούν για σωστή θέρμανση καμπίνας. Επίσης αν είναι η σχεδίαση του κυκλώματος ψύξης "οριακή" μπορεί να προκαλέσουν και ψηλές θερμοκρασίες στον κινητήρα...
  15. Ωραίος... Κάνε μία λίστα με τα χαρτιά που είχες ώστε να φαίνονται συγκεντρωμένα...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.