Δεν μπορεί να γίνει how to γιατί διαφέρει αρκετά η διαδικασία από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο αναλόγως την χρονολογία του...
Η αλλαγή του abs έγινε με την τυπική-γνωστή διαδικασία που γίνεται σε περίπτωση βλάβης (αλλαγή μονάδας, εξαέρωση κλπ), απλά εγώ επέλεξα να βάλω καινούριας σειράς μονάδα abs με κωδικό 1K0907379BE η οποία υποστηρίζει esp, xds, hillhold, tpms και dsr και ευτυχώς ενσωματώνει το g-meter διαφορετικά θα έπρεπε να μπει ο αισθητήρας κάτω από το κάθισμα του οδηγού οπως παλαιότερα.
Αυτές οι καινούριες μονάδες έχουν διαφορετική φύσα και βάση μονάδας από αυτές που έχουν τα golf 5 (για αυτό και το κόψε-ράψε). Σε αυτοκίνητα του 2008 όπως το δικό μου χρειάστηκε να βάλω στα σωληνάκια των υγρών φρένων αντάπτορες γιατί είχαν διαφορετική διάμετρο στο καινούριο abs και νομίζω στα 2007 μοντέλα χρειάζεται και ξεχωριστή γραμμή ρεύματος από την ασφαλειοθήκη... Σε ακόμη παλαιότερα απαιτήται και αλλαγή στα σωληνάκια των υγρών φρένων που πηγαίνουν στους τροχούς.
Και φυσικά αφού γίνει όλη αυτή η μεγάλη δουλειά δεν μπορεί να λείπει κι η κωδικοποιήση/adaptation η οποία υπάρχει στη σελίδα της rosstech.
Τώρα το xds δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται σε άλλα αυτοκίνητα, πάντως φαίνεται να ψιλοκάνει δουλειά σε στροφές 2ας-3ης.