Jump to content

marlboro_636

Members
  • Posts

    44
  • Joined

  • Last visited

About marlboro_636

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Not a VW car
  • Car's nickname
    VW GOLF GT 170 - SOLD...

Recent Profile Visitors

3,791 profile views

marlboro_636's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Νομίζω πως αυτό που λες για νέρωμα παίζει, αν έχει υπάρξει πρόβλημα στεγανότητας του κυκλώματος. Τεσπα, αφού πέρασες τη διετία, πήγαινε καλού κακού να τα αλλάξεις, οπότε υποθέτω κατά τη διαδικασία εξαέρωσης θα σιγουρευτείς 101% ότι το κύκλωμά σου είναι στεγανό. Αν και εφόσον είχες διαρροή προφανώς θα το έβλεπες/καταλάβαινες και μόνος σου.
  2. Τι εννοείς φίλε? Πώς γίνεται να υγροποιηθεί κάτι που ήδη είναι υγρό? Για να παγώσουν τα υγρά φρένων, μάλλον θέλει να πάμε στο Βόρειο Πόλο. Τα υγρά αλλάζονται κάθε 2 χρόνια, για όριο χλμ δεν έχω ακούσει ποτέ.
  3. Η αλήθεια είναι ότι ήμουν λίγο υπερβολικός. Σίγουρα υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που και χωρίς ηλεκτρονικά, πολλοί οδηγοί θα τα κατάφερναν, έστω και αν χλώμιαζαν! Αυτό που ήθελα να τονίσω, χρησιμοποιώντας δόσεις υπερβολής, είναι ο χλευασμός και η περοφρόνηση των συστημάτων αυτών. Ενδεχομένως να σου χρειαστούν μόνο 1 φορά στη ζωή σου, αλλά να σου σώσουν τη ρημάδα τη ζωή. Όταν ήταν να πάρω το αμάξι μου, σκεφτόμουν για TSI 140. To αξεσουάρ που ασυζητιτί θα πλήρωνα με ευχαρίστηση, θα ήταν το ESP (άσχετο, τελικά πήρα το GT που το είχε στάνταρ). Αυτό που μετά λύπης μου διαπιστώνω στην καθημερινότητά μου και με στεναχωρεί, είναι το ότι υπερεκτιμούμε τις δυνατότητές μας. Πολλά καινούρια αυτοκίνητα και ειδικά τα GOLF είναι τόσο καλοστημένα και προηγμένα τεχνολογικά, που "προστατεύουν" τον οδηγό και κάνουν πολύ από τη δουλειά που έπρεπε να κάνει αυτός. Με λίγα λόγια μπορούν να κινηθούν σβέλτα, καθώς είναι και τούμπανο από άλογα, χωρίς να απαιτούν ιδιαίτερη εμπειρία. Και αυτό μας κάνει να νομίζουμε ότι είμαστε πιο καλοί οδηγοί απ' ότι πραγματικά είμαστε, με όλες τις παραπάνω συνέπειες...
  4. Ρε παιδιά, χωρίς παρεξήγηση κιόλας, καλοπροαίρετα το λέω: Πόσοι από εμάς είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ σε θέση να πουν ότι θα κουμάνταραν καλύτερα το αμάξι χωρίς ESP, ABS κλπ? Αυτά τα ακούω βερεσέ. Και δεν ξέρω αν είναι για γέλια ή για κλάμματα. Τα συστήματα αυτά κάνουν υπολογισμούς/ενέργειες σε χρόνο που το μυαλό και τα χέρια του μέσου οδηγού αδυνατούν να κάνουν. Όλα τα υπόλοιπα τα ακούω βερεσέ. Μην τρελαθούμε κιόλας. Αυτά που ισχυρίζονται μερικοί εδώ μέσα, είναι πράγματα που μπορούν να κάνουν οδηγοί αγώνων. Έχει τεράστια διαφορά να πλασάρεις όμορφα το αμάξι σε μια στροφή, εσκεμμένα και προαποφασισμένα, από το να το μαζέψεις σε φάση που σου φεύγει ξαφνικά εκεί που δεν το περιμένεις. Τα ηλεκτρονικά συστήματα σώζουν ζωές. Μην τα υποτιμάμε. Να παραθέσω μια πολύ σοφή κουβέντα του (αμφιλεγόμενου) Ιαβέρη: το πρόβλημα του κακού οδηγού δεν είναι ότι δεν ξέρει να οδηγάει, είναι ότι δεν ξέρει πως δεν ξέρει να οδηγάει. Με λίγα λόγια, ας μην υπερεκτιμούμε τις δυνατότητές μας. Φίλε που άνοιξες το thread, αν πράγματι κατάφερες σε 3 χρόνια να γίνεις τόσο χιμπατζής (=χεράς), τότε βρες χορηγό και κατέβα σε αγώνες, χαραμίζεσαι. Παρεμπιπτόντως "περαστικά" στο όχημα και ευτυχώς που είσαι εσύ καλά. Τα σίδερα γίνονται. Να 'ναι η τελευταία. Αυτά από εμένα και επαναλαμβάνω, καλοπροαίρετα. Αλλά τέτοιες π***ς δε μπορώ να ακούω ρε παίδες...
  5. Όχι οπτικά. Ηλεκτρονικός ήταν ο έλεγχος. Τώρα αν χρησιμοποίησε άλλο υπολογιστή ή το γνωστό διαγνωστικό αλλά σε άλλο mode λειτουργίας, δεν θυμάμαι, ούτε το κατέχω το αντικείμενο τόσο καλά για να σου πω κάτι με σιγουριά. Κατά τη διάρκεια του ελέγχου λοιπόν, το μηχάνημα ζητούσε να γίνουν διαδοχικά συγκεκριμένες αντικαταστάσεις μεταξύ μπεκ, μπουζί, πολλαπλασιαστών (π.χ. μπεκ 2ου και 3ου κύλινδρου μεταξύ τους ή μπουζί 3ου και 4ου κλπ). Ακολουθώντας τα βήματά αυτά, κάποια στιγμή αναγνωρίζει ποιο είναι το ελλατωματικό εξάρτημα. Το αλλάζεις και τέλος. Φίλε λεπτομέρειες δε θυμάμαι, πέρασε πολύς καιρός. Αν το πρόσεξες, ζωντάνεψες post διετίας, το οποίο τυχαία διάβαζα σήμερα, εξ' ου και η απάντησή μου!
  6. Και εμένα δε δούλευε. Πήγα αντιπροσωπεία και διαπίστωσαν ότι ήταν λόγω χρήσης φορτιστή GPS. Είχαν ανοίξει τα ελάσματα και δεν έκαναν επαφή με τον αναπτήρα. Μου τα ίσιωσε με ένα κατσαβίδι, το οποίο υποτίθεται μόνωσε με ταινία για να μη κάνει βραχυκύκλωμα, αλλά έκανε! Μου έκαψε την ασφάλεια, μου την άλλαξε και όλα ΟΚ!
  7. Βγάζουν το καπάκι κεφαλής, περνάνε στα σημεία ένωσης με τον υπόλοιπο κινητήρα φλαντζόκολλα και το ξανακλείνουν. Το είχα πάθει και εγώ στο παλιό μου POLO 1.4 16V 100ΗP μοντ. 2000, μόλις στα 30.000χλμ. Απ' ότι θυμάμαι, όταν το επισκεύσα ήμουν οριακά εκτός εγγύησης, αλλά η ζημιά είχε διαπιστωθεί οριακά εντός εγγύησης και έτσι δεν είχα πληρώσει τίποτα. Αυτό που θυμάμαι, είναι ότι προσπάθησαν να μου χρεώσουν ΟΛΟ το σωληνάριο (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) της φλαντζόκολλας (γύρω στα 50 γιούρια), το οποίο είναι αρκετά μεγάλο, παρόλο που χρησιμοποίησαν ελάχιστη ποσότητα και φυσικά το υπόλοιπο έμενε στο συνεργείο!!!!!! Ύστερα από τη σχετική μανούρα, πήρα το μηδενικό μου τιμολόγιο και την έκανα... Αν δε βάλεις φωνή, σε κλέβουν εν ψυχρώ τα λαμόγια... Ήθελα να 'ξερα, εμπορικό μυαλό δεν έχουν? Δε θέλουν να σε κρατήσουν πελάτη? Γιατί οι συμπεριφορές αυτές, φέρνουν πρόσκαιρο κέρδος και μακροχρόνια ζημιά.
  8. Γράψε μακακία, αφού πέρασες τη διετία!!! "Το μεγαλείο του ανδρός είναι να παραδέχεται τα λάθη του..." giannisGT
  9. Πω ρε φίλε... Καλά ξεμπερδέματα... Στείλε και στα περιοδικά αυτοκίνησης, νομίζω πως και αυτοί επικοινωνούν με τις εταιρίες και μετά δημοσιεύουν τις απαντήσεις τους... Μήπως να επικοινωνήσεις και με Γερμανία μεριά? Και εννοείται για ΙΝ.ΚΑ., συνήγορο πολίτη (παίζει για τετοιο θέμα?) και ότι άλλο σου έρθει στο μυαλό. Κατά τα λοιπά, καλό δικηγόρο που να έχει εμπειρία σε αστικά θέματα και ζήτα ΕΓΓΡΑΦΟ περί τεχνικού ελέγχου, για τις ΑΙΤΙΕΣ που προκάλεσαν τη ζημιά. Νομίζω θέλει πολύ πίεση προς την εταιρία και ακόμα πιο πολύ υπομονή από εσένα. Και μάλλον ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ. Καλό κουράγιο και καλά ξεμπερδέματα. Υ.Γ.: Ήδη ξεπέρασα τις 42.000χλμ με το GT μου... ΜΠΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ...
  10. Όσο κινούμαι με 2α και πολύ χαμηλές στροφές, ακούγεται. Αν επιταχύνω, σταματάει. Μήπως στη γειτονιά σου έχει πολλά πεταμένα μπουκαλάκια και τα πατάς?
  11. Εννοείς κάτι σαν κροτάλισμα? Αν ναι, το ίδιο ακούω και εγώ. Και στο τωρινό (GOLF V GT 170 '07) και στο προηγούμενο (POLO 1.4 16V) αμάξι μου. Απ' ότι καταλαβαίνω, είναι το δούλεμα του σαζμάν. Συνήθως το ακούω σε πολύ χαμηλές στροφές, με 2α.
  12. Στο GT μου φοράω ακόμα τα μαμά CONTINENTAL ContiSportContact 2 (καλά τα λέω?). Έχω 42.000χλμ. Δεν κάνω ιδιαίτερα απαιτητική οδήγηση και σε γενικές γραμμές πάω νορμάλ. Όποτε ζήτησα κάτι παραπάνω, δε με πρόδωσαν ούτε με τρόμαξαν. Καλό στο στεγνό, καλό και στο βρεγμένο, αν και σε κάποιες λούμπες με νερό "βοήθησε" την κατάσταση και το ESP, και πάλι όμως το αμάξι ήταν απόλυτα ελεγχόμενο, δε με τρόμαξε και απλά ένιωσα το "χάσιμο" για ελάχιστο χρόνο. Όσο για χιόνι, επιεικώς απαράδεκτο. Λες και πηγαίνεις στο στεγνό με ζάντες. Αν δε σε ενδιαφέρει το χιόνι (εμένα δε με νοιάζει γιατί, λόγω Βορρά, το χειμώνα φοράω 205/55/16 αμιγώς χειμερινά), είναι τίμιο λάστιχο. Υπόθέτω το νέο (3) θα είναι ακόμα καλύτερο. Επίσης, μιας και ανέφερες το θέμα του θορύβου, νομίζω πως είναι σε πολύ ικανοποιητικά επίπεδα.
  13. Το ίδιο πρόβλημα είχα πάθει και εγώ στο παλιό μου POLO 1.4 16V μοντ. 2000 Απ' ότι θυμάμαι, λόγω βραχυκυκλώματος στο μοτεράκι που πετάει το νερό, σταμάτησε να δουλεύει και το μοτέρ των υαλοκαθαριστήρων. Δυστυχώς δε θυμάμαι τίποτα άλλο όσον αφορά λεπτομέρειες για τη ζημιά. Αυτό που θυμάμαι είναι ότι πλήρωσα γύρω στα 40 με 50 γιούρια (το 2006), άλλαξα το μοτεράκι που πετάει το νερό και 1 ασφάλεια και όλα δούλευαν τέλεια.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.