Η αγορά έχει αλλάξει και ο κόσμος πλέον αναζητά πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο, γι αυτό και τα περισσότερα Golf mk7 που συναντώ στον δρόμο φέρουν την ένδειξη TDI. Πλέον το mk7 δεν απευθύνεται τόσο πολύ στο νέο σε ηλικία κοινό αλλά σε ένα φάσμα ηλικίας 30-50 χρόνων όπου ψάχνουν για ένα μικρομεσσαίο όχημα για την άμεση εξυπηρέτηση τους στις ανάγκες που θέλουν έχοντας παράλληλα όλες τις ανέσεις ανεξαρτήτου εμφάνησης.
Τώρα όσο αναφορά τα προηγούμενα ποστ που κάθισα και μελέτησα έχω να συμπληρώσω πως σίγουρα τα VW δεν είναι αξιόπιστα αυτοκίνητα τη στιγμή που σε κάθε πόλη τα περισσότερα συνεργεία εξειδικεύονται στον όμιλο VAG.
Για τα TSI κάποια πράγματα είναι γνωστά τουλάχιστον 6 χρόνια τώρα. Οταν έψαχνα και εγώ τι μοτέρ θα επιλέξω στο γκολφ μου το 2008 είχα διαβάσει καλά για τα twincharged μοτερ της VW και τα προβλήματα που ξεκινούσαν να διηγούνται οι κάτοχοι τους μέσα στο φόρουμ, άρα επέλεξα ένα πιο Light σε άλογα μοτέρ για να έχω και αξιοπιστία όπως και έγινε. Οι περισσότεροι απο εσάς το γνωρίζατε αυτό από την αρχή και πήρατε το ρίσκο να επιλέξετε το συγκεκριμένο μοτέρ άρα δεν σας φταίει κανείς.
ps passatouke κανονίσουμε τπτ ;