Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Γιατί άραγε αυτά που λες τώρα μου ακούγονται σαν Γιάννης Μπουλέκος ? :)

Όσο για τα μπουζί που σε ρωτάει παραπάνω ο Χάρης βάζω στοίχημα ότι θα πεις Bosch F5DPOR.

Μη το πάρεις στραβά αλλά αυτό είναι ένα project του Μπουλέκου βασισμένο στην τουρμπίνα του Subaru.

Έχεις ιδέα αν έφτιαξε τελικά πολλαπλή ?

Τον Μπουλεκο τον εχω δει μονο ΜΙΑ φορα στην εκθεση Βελτιωσης τον 9/2005 και του χω μιλησει μονο 5 λεπτα,για τη λυση που ψαχναμε για την πολλαπλη για το ΤΤ225 του κολλητου μου(τελικα δεν επελεξα τη χυτη του γιατι δεν μου αρεσε ροικα.Ειναι ο λογος που δεν εβγαζαν δυναμη τα 1.8τ με μεγαλα turbo,ενω αυτα με πολ/λη ΠΟΠΑΥ ξεσκιζαν.Αποδειξη οτι πουλαει ο ιδιος κ τις 2 πολ/λες και η χυτη εχει τα μισα χρηματα και παραδεχεται οτι εναι χειροτερη,ενω στην ουσια βγαζει πιο πολλα απ την χυτη,παρα απ του ποπαυ που την πληρωνει χρυσαφι).Μιλαμε ομως και οι 2 με τον Ανδριανακη(ειναι προγραμματιστης του)και αυτο μπορει να συναληθευει τις αποψεις μας. Αν εχει ο Μπουλεκος τις ιδιες αποψεις μ εμενα χαιρομαι ιδιαιτερα,γιατι εχει παρουσιασει σωστη δουλεια γενικα.Το προτζεκτ που αναφερεις δεν το εχω υποψιν μου,αφου δεν το χω δει σε περιοδικο η καπου αλλου.Πιστευω οτι για πολ/λη θα καταφυγει στη λυση του ΠΟΠΑΥ,με τον οποιο συνεργαζεται(ο οποιος βεβαια ειναι ακριβος κατα τη γνωμη μου,αλλα και ο κορυφαιος ελληνας εξατμισας).

Τελος θα ηθελα να ξαναεπαναλαβω οτι σε οσους αναφερομαι δεν εχω κανενα λογο να τους δυσφημισω η κανενα κερδος να τους δινω δουλεια,αναφεροντας καλα λογια.

Link to comment
Share on other sites

Guest Nightangel
Τον Μπουλεκο τον εχω δει μονο ΜΙΑ φορα στην εκθεση Βελτιωσης τον 9/2005 και του χω μιλησει μονο 5 λεπτα,για τη λυση που ψαχναμε για την πολλαπλη για το ΤΤ225 του κολλητου μου(τελικα δεν επελεξα τη χυτη του γιατι δεν μου αρεσε ροικα.Ειναι ο λογος που δεν εβγαζαν δυναμη τα 1.8τ με μεγαλα turbo,ενω αυτα με πολ/λη ΠΟΠΑΥ ξεσκιζαν.Αποδειξη οτι πουλαει ο ιδιος κ τις 2 πολ/λες και η χυτη εχει τα μισα χρηματα και παραδεχεται οτι εναι χειροτερη,ενω στην ουσια βγαζει πιο πολλα απ την χυτη,παρα απ του ποπαυ που την πληρωνει χρυσαφι).Μιλαμε ομως και οι 2 με τον Ανδριανακη(ειναι προγραμματιστης του)και αυτο μπορει να συναληθευει τις αποψεις μας. Αν εχει ο Μπουλεκος τις ιδιες αποψεις μ εμενα χαιρομαι ιδιαιτερα,γιατι εχει παρουσιασει σωστη δουλεια γενικα.Το προτζεκτ που αναφερεις δεν το εχω υποψιν μου,αφου δεν το χω δει σε περιοδικο η καπου αλλου.Πιστευω οτι για πολ/λη θα καταφυγει στη λυση του ΠΟΠΑΥ,με τον οποιο συνεργαζεται(ο οποιος βεβαια ειναι ακριβος κατα τη γνωμη μου,αλλα και ο κορυφαιος ελληνας εξατμισας).

Τελος θα ηθελα να ξαναεπαναλαβω οτι σε οσους αναφερομαι δεν εχω κανενα λογο να τους δυσφημισω η κανενα κερδος να τους δινω δουλεια,αναφεροντας καλα λογια.

Μιας και ξέρεις τον Ανδριανάκη μπορείς να με φέρεις σε επαφή μαζί του να φτιάξω πρόγραμμα ?

Link to comment
Share on other sites

Tι θα γινει βρε Nightangel με σενα και τα προγραμματα σου???Σε ρωτησα και πιο πριν στο φορουμ αν αλλαξες αλλα δε μου ειπες.Φορας ακομα το ΜΤΜ???Γιατι θες να αλλαξεις?

Link to comment
Share on other sites

Guest Nightangel
Tι θα γινει βρε Nightangel με σενα και τα προγραμματα σου???Σε ρωτησα και πιο πριν στο φορουμ αν αλλαξες αλλα δε μου ειπες.Φορας ακομα το ΜΤΜ???Γιατι θες να αλλαξεις?

Για να βρω το πιο δυνατό ;)

Link to comment
Share on other sites

Μιας και ξέρεις τον Ανδριανάκη μπορείς να με φέρεις σε επαφή μαζί του να φτιάξω πρόγραμμα ?

Κοιταξε,αν εχεις ΜΤΜ προγραμμα κ δεν σκοπευεις να κανεις επεμβασεις στα περιφερειακα δεν εχει κανενα νοημα να αλλαξεις προγραμμα.Αν σκοπευεις να κανεις επεμβασεις σ αυτα που εχω προαναφερει,θα ανεβεις γυρω στα 265-270 αλογα και 45kgrm ροπη με διαφορετικη χαρτογραφιση.Ποιο προγραμμα της ΜΤΜ εχεις?Αν εχεις το stage3,δηλαδη εχεις αγορασει κ την πληρη εξατμιση της ΜΤΜ επισης δεν υπαρχει λογος ν αλλαξεις προγραμμα.Τελος,για αψογη λειτουργια θα πρεπει να βγαλεις την ηλ.σκαστρα στη θεση της.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε golf-agu,μπορεις να μας πεις μερικα πραγματα για το προγραμμα που φτιαχνει ο Ανδριανακης και αν υπαρχει και καποια διαθεσιμη δυναμομετρηση.Επισης περα απο εξατμιση (και τα μπουζι που δεν ειναι δοκιμασμενα),τι αλλο δλδ προτεινεις να αλλαξει καποις στο 1ο σταδιο για να μπορεσει να εκμεταλλευτει ενα προγραμμα φτιαγμενο πανω στο δυναμομετρο?

Link to comment
Share on other sites

Κοιταξε,αν εχεις ΜΤΜ προγραμμα κ δεν σκοπευεις να κανεις επεμβασεις στα περιφερειακα δεν εχει κανενα νοημα να αλλαξεις προγραμμα.Αν σκοπευεις να κανεις επεμβασεις σ αυτα που εχω προαναφερει,θα ανεβεις γυρω στα 265-270 αλογα και 45kgrm ροπη με διαφορετικη χαρτογραφιση.Ποιο προγραμμα της ΜΤΜ εχεις?Αν εχεις το stage3,δηλαδη εχεις αγορασει κ την πληρη εξατμιση της ΜΤΜ επισης δεν υπαρχει λογος ν αλλαξεις προγραμμα.Τελος,για αψογη λειτουργια θα πρεπει να βγαλεις την ηλ.σκαστρα στη θεση της.

μισο λεπτο...λες οτι με 3 stage της MTM δεν υπαρχει λογος ν αλλαξεις προγραμμα που το 3 stage βγαζει αν δεν κανω λαθος 270 με 38kgrm περιπου ενω με αυτα που προτινεις γυρω στα 45 kgrm.

1ον. 7 kgrm διαφορα ειναι παρα πολυ μεγαλη ωστε να μην υπαρχει λογος να αλλαξεις προγραμμα

2ον. πως μονο με προγραμμα και εξατμιση αντε και μπουζι βγαζεις 45 kg απο την στιγμη που η abt και b&b αλλαζουν και τουρμπινα και φτανουν το πολυ μεχρι 40kgrm

Link to comment
Share on other sites

Φιλε golf-agu,μπορεις να μας πεις μερικα πραγματα για το προγραμμα που φτιαχνει ο Ανδριανακης και αν υπαρχει και καποια διαθεσιμη δυναμομετρηση.Επισης περα απο εξατμιση (και τα μπουζι που δεν ειναι δοκιμασμενα),τι αλλο δλδ προτεινεις να αλλαξει καποις στο 1ο σταδιο για να μπορεσει να εκμεταλλευτει ενα προγραμμα φτιαγμενο πανω στο δυναμομετρο?

1)Ο Ανδριανακης χρησιμοποιει κορυφαιο γερμανικο hardware ιδιο με της ΜΤΜ και το προγραμμα ειναι σειριακο και φτιαγμενο για μεγιστη δυναμη ψηλα μεσα σε λογικα ορια ασφαλειας,παντα σε δυναμομετρο(υπαρχουν κ καποιες κονσερβες που κυκλοφορουν αλλα για μενα ξαναεπαναλαμβανω οτι το σωστο ειναι να γινει ondyno).H δυναμομετρηση ομως ειναι μια πονεμενη ιστορια.Αν δεις το λογισμικο του δυναμομετρου θα καταλαβεις οτι παρουσιαζει οσα αλογα του πεις.Πχ αν εχεις ενα αυτοκινητο με 150 αλογα στους 2 μπροστινους τροχους και του βαλεις 0.5 συντελεστη απωλειων θα σου δειξει 300 αλογα,τιμη που φυσικα δεν εχει καμια σχεση με την πραγματικοτητα,που ΜΠΟΡΕΙ(γιατι κανεις δεν ξερει σιγουρα με ακριβεια απωλειες απο τριβη,ροπη αδρανειας,απωλειες συμπλεξης σε σασμαν,διαφορικο,ημιαξονια κλπ)να ειναι απο 168-178 περιπου αναλογα με τη θερμοκρασια λιπαντικων,σχεση μεταδοσης κλπ.Αν θεσεις τισ απωλειες-διορθωσεις ετσι ωστε το νορμαλ μοτερ να βγαζει 200 αλογα με το προγραμμα μονο κ φυσικα με αψογη 100αρα βενζινη μπορεις οριακα να βγαλεις 255 αλογα η πιο σωστα +27.5% μεγαλυτερη ισχυ.Θεωρω,κ αποδυκνειεται κ στο δυναμομετρο,οτι με τα κορυφαια bolt-on περιφερειακα σε εισαγωγη-εξαγωγη δεν μπορεις να ξεπερασεις το +7-8% εξτρα ισχυ κ να ανεβεις στα 270+ (πραγματικα)αλογα γιατι...

2)Για μια ακομα φορα ο στροβιλος του υπερσυμπιεστη (λογω αναζητησης της απολυτης αμεσοτητας και αποκρισης)ειναι αυτος που περιοριζει τη ροη αεριων(αερα-καυσαεριου)στον κινητηρα!Πχ αν υπηρχε ενα bolt-on turbocharger με hybrid turbo ετσι ωστε να ειχαμε τη μαμα φτερωτη στροβιλου και το μαμα "χταποδομαντεμι" και απο τη μερια του συμπιεστη να ειχαμε τον στροβιλο της GARRETT GT2876R που επαρκει για 450+αλογα μαζι με τεραστια φιλτροχοανη,σωληνωσεις κλπ ξερετε τι θα καταφερναμε?Να σηκωναμε πιεση στην πολλαπλη εισαγωγης χωρις να αυξηθει σχεδον καθολου η ροη του αερα που μπαινει στον κινητηρα!Η πιεση στην εισαγωγη ειναι ΣΤΑΤΙΚΟ μεγεθος κ δεν ειναι ενδεικτικο απολυτα της ιπποδυναμης.Τα gr/sec που μετραει το MAF sensor ειναι αναλογα της ισχυος,αφου αυτα μας επιτρεπουν να βαλουμε περισσοτερο καυσιμο και Ποσοτητα καυσιμου*Θερμογονος δυναμη καυσιμου*βαθμος αποδοσης=ΙΣΧΥΣ κινητηρα.Γι αυτον ακριβως το λογο βλεπεις οτι με 1bar σταθερη πιεση με μια κ04 στον 1.8τ βγαζεις 220-230 ενω με μια τεραστια turbonetics με stage3 αξονα σχεδον 380 στην ιδια πιεση!!!Οποιος εχει παρατηρησει χαρτες στροβιλου η συμπιεστη θα δει οτι πουθενα δεν αναφερονται απολυτες πιεσεις,αλλα ΠΑΝΤΑ "ΛΟΓΟΙ" ΠΙΕΣΗΣ!Ο λογος που κανουμε μετατροπες σε εισαγωγη κ εξαγωγη ειναι για να προσπαθησουμε να εχουμε 1bαr ΑΠΟΛΥΤΗ(μην τη συγχεουμε με την υπερπιεση)πιεση στο inducer του στροβιλου εισαγωγης και στο exducer του στροβιλου εξαγωγης.Πχ αν παμε στο στροβιλο του GOLF και λογω OEM εξατμισης εχουμε 1.12bar στην εξοδο του στροβιλου και μετα την αντικατασταση της εξατμισης εχουμε 1.05bar τοτε (αν υποθεσουμε και στις 2 περιπτωσεις οτι εχουμε 2bar που ειναι ασφαλες οριο μεσα στο μαντεμι)στην πρωτη περιπτωση θα εχουμε λογο πιεσης στροβιλου 2/1.12=1.79 ενω στη δευτερη 2/1.05=1.90,αρα μεγαλυτερη παροχη καυσαεριου,αρα καλυτερη αναπνοη,αρα μεγαλυτερη ιπποδυναμη.Ο στροβιλος ομως βρισκεται σε ενεργειακο ισοζυγιο με τον συμπιεστη(κοινος αξονας).Πρεπει να εξασφαλισουμε οτι ο συμπιεστης μπορει να παρεχει τον απαραιτητο αερα σε ΚΑΛΟ ΣΗΜΕΙΟ του χαρτη του(ολοι καπου εχουμε δει χαρτη συμπιεστη που ειναι σαν γεωγραφικος)με καλο βαθμο αποδοσης και λογικες στροφες/λεπτο.Αν πχ εχουμε 0.85bar sto stomio του αντι για 1 bar για μια δεδομενη υπερπιεση εισαγωγης πχ 1.3 bar που με το δεδομενο στροβιλο θα προσφερει δεδομενη ροη αερος στον κινητηρα(=ΙΣΧΥΣ) οι λογοι πιεσης θα ειναι (1.3+1)/0.85=2.70 στην πρωτη περιπτωση και (1.3+1)/1=2.3 στη δευτερη.Αν παμε στο χαρτη του μπορουμε να βρουμε το σημειο λειτουργιας του δηλαδη για δεδομενη παροχη και λογο πιεσης τι ΒΑθμο αποδοσης εχουμε(αν ειναι μικρος θερμαινεται υπερβολικα ο αερας εισαγωγης κατι καταστροφικο για την αποδοση) και με ποσες στροφες γυρναει(παραγοντας αξιοπιστιας).Διαπιστωνουμε οτι η περιπτωση λογου πιεσης 2.7 ειναι καθ ολα δυσμενεστερη απ τη 2.3 και ΓΙ ΑΥΤΟ ΒΑΖΟΥΜΕ ΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗ,που στη συγκεκριμενη περιπτωση δεν ειναι απαραιτητη.

Θα μπορουσα να γραφω ατελειωτα γι αυτα και συγνωμη αν σας κουρασα αδικα με τα τεχνικα μπορει για μενα να ειναι οικεια λογω του αντικειμενου μου αλλα για πολλους ειναι δυσνοητα αλλα καποια στιγμη πρεπει να παψει να πιστευει ο κοσμος οτι αν βαζει σκουπες κ φαρασια θα κερδισει +15 και +25 αλογα καταλαβαινοντας βαθυτερα πως λειτουργει και να μην παραμυθιαζεται οτι αν βαλει εναν ιονιστη καυσιμου θα βγαλει +10% δυναμη -20% οικονομια και τετοιες τριχες.

τα μπουζι δεν ειναι δοκιμασμενα σε TFSI απο εμενα,στο εξωτερικο ομως αναφερουν θετικα σχολια και σιγουρα θα τα δοκιμασω συντομα.

Τελος να εισαι σιγουρος οτι αν υπηρχε σημαντικο κερδος απο καποιο αllο part θα το ειχαν βαλει οι ξενοι βελτιωτες πχ ο dahlback η η Spotec αλλα εκτιμησαν οτι δεν υπαρχει λογος για 2-3 αλογα να φθειρεις τον κινητηρα με τη λεπτη σκονη που διαπερνα καθε φιλτρο χωρις λαδι που δεν ειναι χαρτινο η να καις MAF sensors που κοστιζουν εκατονταδες ευρω οταν βαλεις λαδι.

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο φιλε μου!!

Πολυ ωραιο το ποστ σου.

Μια παρακληση μονο,αν θελεις κανε επεξεργασια και χωρισε παραγραφους γιατι αρκετες φορες εψαχνα να βρω που ειχα μεινει!!χεχε

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο φιλε μου!!

Πολυ ωραιο το ποστ σου.

Μια παρακληση μονο,αν θελεις κανε επεξεργασια και χωρισε παραγραφους γιατι αρκετες φορες εψαχνα να βρω που ειχα μεινει!!χεχε

Απλά να προσθέσω και εγώ με τη σειρά μου σε αυτά που λέει ο Κώστας και οι υπόλοιποι, ότι σου βγάζω το καπέλο :)

Συνέχισε τη σωστή ενημέρωση και να ξέρεις ότι σε παρακολουθούμε με προσοχή περιμένωντας πάντα το επόμενο post σου....

Link to comment
Share on other sites

μισο λεπτο...λες οτι με 3 stage της MTM δεν υπαρχει λογος ν αλλαξεις προγραμμα που το 3 stage βγαζει αν δεν κανω λαθος 270 με 38kgrm περιπου ενω με αυτα που προτινεις γυρω στα 45 kgrm.

1ον. 7 kgrm διαφορα ειναι παρα πολυ μεγαλη ωστε να μην υπαρχει λογος να αλλαξεις προγραμμα

2ον. πως μονο με προγραμμα και εξατμιση αντε και μπουζι βγαζεις 45 kg απο την στιγμη που η abt και b&b αλλαζουν και τουρμπινα και φτανουν το πολυ μεχρι 40kgrm

Θα μπορουσες κ 50+Χλγμ ροπη να βγαλεις αν δεν σε περιοριζε η αντλια βενζινης.(Η παρακατω αναλυση θα αναφερθει σχετικα αδοκιμα για να γινει κατανοητη)

ΡΟΠΗ*ΣΤΡΟΦΕΣ = ΙΣΧΥΣ!Το μεγεθος του turbo καθοριζει τι ποσοτητα αεριων(αερα-καυσαεριου)μπορει να περασει απο μεσα του.Σημασια δεν εχει αν βγαζεις 45 κιλα ροπης αλλα ΠΟΥ τα βγαζεις.

Αν εχεις 45 κιλα ροπης στις 3000 στροφες τοτε εχεις ισχυ 190 ιππων.Η τουρμπινα αυτη ειναι ικανοτατη να προσφερει αερα για παραγωγη 190 ιππων στις 3000 στροφες(που σε διλιτρο 16 βαλβιδο moter απαιτειται 1.4bar boost,δηλαδη λογος πιεσης 2.4,που ειμαστε μεσα στο χαρτη(οριακοτερα πια),αν ειχαμε ενα 8v 1400αρι μοτερ θα επρεπε να ειχαμε περιπου 2.4bar δηλ λογο πιεσης 3.4 και θα ηταν αδυνατον να βγαζαμε 45 κιλα ροπης στις 3000 τοσο επειδη θα ηταν τελειως εκτος χαρτη το τurbo οσο και επειδη δεν θα μπορουσε να την "στριψει" τοσο την συγκεκριμενη τουρμπινα στις 3000σαλ.Τα 190 και παραπανω αλογα θα μπορουσε να τα βγαλει σε υψηλοτερες στροφες με λιγοτερη ροπη.Ετσι μπορει να βγαλει (45/2)22.5 κιλα ροπης στις (2*3000)6000 στροφες που ειναι παλι 190 αλογα sto 1.4bar(δηλ με λογο πιεσης 2.4).

Αν ζητας απ το συγκεκριμενο turbo 45κιλα στις 6000σαλ τοτε του ζητας να παρεχει αερα για ισχυ 380 ιππων δηλ του ζητας 38lb/min αερα που και με 1000000 σαλ να γυριζει ειναι αδυνατο να στο προσφερει αφου κανει σπηλωση.Δεν μπορεις λοιπον να εχεις πολλη ροπη ΣΕ ΥΨΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ!Για να εχεις πολλη ροπη σε υψηλες στροφες (=πολλα αλογα) θες μεγαλο turbo και την αναλογη υποστηριξη απο τροφοδοσια και περιφερειακα.Αν προσεξεις η ΜΤΜ δινει 313 αλογα στις 6150 που σημαινει 36.1 κιλα στις 6150 και μεγιστη ροπη 40.2κιλα.στο πρωτο σταδιο δινει 245 στις 5100 δηλ 34 κιλα με μεγιστη 36,3 κιλα ενω στις 6150 η ροπη παει γυρω στα 25 δηλ πανω απο 10 κιλα σε σχεση με το μεγαλο τουρμπο!

Δεν πρεπει λοιπον να μπερδευουμε ροπη και ισχυ.Γινεται με μικρο τουρμπο να εχουμε μεγαλη ροπη μονο χαμηλα,που εχουμε μικρη ισχυ.Στοχος του επαναπρογραμματισμου κ περιφερειακων ειναι να μπορεσουμε να εκμεταλευτουμε την ροη αεριων που προσφερει η τουρμπινα σε μεγαλο ευρος στροφων.Να μπορουμε στη συγκεκριμενη περιπτωση να εχουμε πανω απο 250 αλογα απ τις 4500-6600 που βρισκομαστε εντος χαρτη με μεγιστη τιμη τα 270+ που πρεπει να κρατιεται απ τις 5000-6000σαλ.Τοτε το αυτοκινητο ειναι γρηγορο κ γραφει χρονους.

Link to comment
Share on other sites

Χάζεψα. :baby::baby::baby: Ρε μεγάλε που τα κατέχεις όλα αυτά; Έχω το νέο Gti και ενδιαφέρομαι αργότερα να το πειράξω λίγο. Όλα αυτά που λες όμως με κάνουν να τα βλέπω βουνό. Που πάω ο άμοιρος ξεβράκωτος στα αγγούρια; Ελπίζω να σε δω στην επόμενη συνάντηση και να μιλήσουμε και από κοντά. Να εισαί καλά φιλαράκι.

Link to comment
Share on other sites

εψαχνα για turbo timer και βρηκα αυτο στο vwvortex

http://www.eiptuning.com/eip/images/turbo_...y_tt_02_300.jpg

The turbo timer can be the single most important accessory to choose in order to prolong the life of your turbo. Every time you shut down a turbo charged vehicle, the turbo continues to spin for approximately a minute. Without the engine running there is not any oil cooling the turbo. This type of cool down causes the remaining oil to cook and seat on the bearings of the turbocharger, which inevitably leads to premature failure. Program timing from 10 seconds to 10 minutes.

Colors Black or Silver

εχει δοκιμάσει καποιος ?

Link to comment
Share on other sites

Φιλε σωστη κινηση!!!!!Τουρμποτιμερ ,λαδια και Halmeter για σωστη καυση αυτα τα 3 βαλε !!!!!EEE μην παιζεις με 30.000ευρω αμαξι και δεν το ελεχγεις ειναι μαλακια!!!!!

Τουρμποτιμερ = δινει απαοριστο ζωη στην τουρμπινα χειμωνα καλοκαιρι να μην γινεται μαλακια!!!!!Αααα και η Apex-i eχει καλο τουρμποτιμερ ψαχτο λιγο!!!!

Montoya.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί τρελλένεστε με τα turbo timer...

¶ν το αμάξι το σκίζεις και μετά ξεφνικά το σβήνεις, τότε σου αξίζει να σου σπάσει η τουρμπίνα...

Απλά πρίν σταματήσετε, μήν το ζορίζετε, και η τουρμπίνα κρυώνει φυσιολογικά.Ούτε 3 λεπτά στο ρελαντί ούτε τίποτα.

Όσο το προσέχεις το αμάξι σου τόσο σε προσέχει, και μήν ξεχνάτε ότι άν ήταν ΤΟΣΟ αναγκαίο, τότε θα το είχε απο το εργοστάσιο...

Link to comment
Share on other sites

Όσο το προσέχεις το αμάξι σου τόσο σε προσέχει, και μήν ξεχνάτε ότι άν ήταν ΤΟΣΟ αναγκαίο, τότε θα το είχε απο το εργοστάσιο...

Kαλα, κρατα μικρο καλαθι για το τελευταιο...Αν ειναι ετσι, δεν θα δουλευαν οι εταιρειες...

Εγω αυτο εχω εγκατεστημενο στο αυτοκινητο μου Κυριακο

Σε μαυρο

Περα απο το οτι κανει την βασικη δουλεια του Turbo timer, κανει και πολλα αλλα

Ενδεικτικα

-0-100

-ρεπριζ

-Speedometer

-Voltmeter

-Αντιστροφη μετρηση

-Speed Warning

-Lap times με μνημες

Εχει κοκκινο και μπλε φωτισμο, ειναι απλα τελειο, στο εγγυωμαι. ΤΟ μονο που θελει ειναι εναν πολυ καλο ηλεκτρολογο ψαγμενο, γιατι αν δεν ξερεις, πιστεψε με, δεν το συνδεεις στο 5αρι καθολου μα καθολου ευκολα.

Ειναι απο τα 3, το μονο οργανο που δεν συνεδεσα μονος μου.

Ολα τα πραγματα που εχω ειναι της GReddy, και ειναι απλα κορυφη. Κοστιζουν πολυ, εως παρα πολυ, αλλα δικαιολογημενα αν θες την γνωμη μου. Αν σε ενδιαφερει για κατι πολυ καλο, τοτε go for it

Link to comment
Share on other sites

Κανει 100ευρω, το θεμα ομως ειναι η τποθετηση. Το πηρα σε μαυρο, και το εχω τοποθετησει απο με ταινια διπλης οψεως κατω απο το Climatronic, και ειναι τελειο, αφηστε που ο φωτισμος ταιριαζει απιστευτα με τις οθονιτσες που δειχνουν την θερμοκρασια...Οποιος θελει του στελνω και φωτο, και μαστορα στην Αθηνα να του το τοποθετησει.

Ειναι ο μονος ανθρωπος που εμπιστευαμαι να βαλει χερι στο αμαξι μου.

Εγω το εχω να δειχνει ψηφιακα την ταχυτητα, και οταν τραβαω το κλειδι, σβηνει μετα απο οση ωρα του εχω πει εγω. Επισης, αν καποιος παει να κανει εστω και ενα μετρο ενω εχετε τραβηξει το κλειδι, το αμαξι σβηνει αυτοματα. Τρελη ασφαλεια. Ολα τα λεφτα

Το πηρα απο την ΑΜΤ, αποκλειστικο εισαγωγεα GReddy

Edit : να τες

Καποιες που ειχα βγαλει οταν το ειχα τοποθετησει...Προχειρες...Στην πραγματικοτητα ειναι πολυ πιο ομορφο... :)

http://www.vwclub.gr/vwforum/uploads/11430..._344_583168.jpg

http://www.vwclub.gr/vwforum/uploads/11430..._344_201552.jpg

Edited by Michail
Link to comment
Share on other sites

golf RS δηλάδη λες ότι δεν χρειάζεται αυτο εαν πχ τα τελευταια 10 λεπτα το πας νορμαλ το αυτοκινητο πριν το σβησεις?

εγω παντως λέω να το βάλω για να έχω το κεφάλι μου ησυχο!

μιχάλη ποσες ώρες έκανε να το περάσει?

Edited by kpilidis
Link to comment
Share on other sites

golf RS δηλάδη λες ότι δεν χρειάζεται αυτο εαν πχ τα τελευταια 10 λεπτα το πας νορμαλ το αυτοκινητο πριν το σβησεις?

ENNOEITAI !!!!

Τα turbo δέν είναι και τόσο ευαίσθητα.Η οποιαδήποτε βλάβη σε μεταλλικό σημείο (πιο συχνα η τουρμπίνα) προέρχεται απο την μή σωστή ψύξη μετά απο απότομη άνοδο θερμοκρασίας/πύρρωση.¶ν δηλαδή το σκίσεις και μετά πάς και παρκάρεις, τότε μειώνεις κατά πολύ την ζωή του μετάλλου,γιατί το σύστημα ψύξης δέν προλαβαίνει να λειτουργήσει.

Πάντως ακούγεται ότι το Gti έχει δικό του "αυτόνομο" σύστημα ψύξης οπότε το φαινόμενο περιορίζεται.Πάντως άν κάνεις ότι και εύ πρότεινες (άσε που χαλαρή οδήγηση αρκεί) τότε δέν θα έχεις κανένα πρόβλημα.

P.S.Έχεις ποτέ ακούσει για turbo timer τα φτήνει;;;;; :D

Link to comment
Share on other sites

¶ν δηλαδή το σκίσεις και μετά πάς και παρκάρεις, τότε μειώνεις κατά πολύ την ζωή του μετάλλου,γιατί το σύστημα ψύξης δέν προλαβαίνει να λειτουργήσει.

Α δηλαδη το να εχεις την δικλειδα ασφαλειας, πως ο,τι και να κανεις πριν, το αμαξι θα κρυωσει δεν ειναι καλο ε...? Μαλιστα...

Αλλα ξεχασα, πρεπει οπου πας,να ξερεις λιγη ωρα πριν, να μην το δινεις το αμαξι...Κι αν βιαζεσαι και γινει τιποτα, εσυ να μην τρεχεις, γιατι μετα η τουρμπινα πως θα κρυωσει...

Μαλιστα....

και να μην δωσεις 100ευρω για να το κανει μονο του το αμαξι αυτο...

Μαλιστα...

Εγω παλι Κυριακο επειδη το αγαπαω πολυ το αμαξακι μου, και επειδη θελω να καλυπτομαι, πιστευω οτι ειναι απειρως πιο ευκολο και πρακτικο να εχεις ενα κορυφαιο timer με πολλες ακομα λειτουργιες, και να κανει τα παντα για σενα... music.gif

Link to comment
Share on other sites

Α δηλαδη το να εχεις την δικλειδα ασφαλειας, πως ο,τι και να κανεις πριν, το αμαξι θα κρυωσει δεν ειναι καλο ε...? Μαλιστα...

Αλλα ξεχασα, πρεπει οπου πας,να ξερεις λιγη ωρα πριν, να μην το δινεις το αμαξι...Κι αν βιαζεσαι και γινει τιποτα, εσυ να μην τρεχεις, γιατι μετα η τουρμπινα πως θα κρυωσει...

Μαλιστα....

και να μην δωσεις 100ευρω για να το κανει μονο του το αμαξι αυτο...

Μαλιστα...

Μάλλον δέν διάβασες αυτό που έγραψα για την διαφορά που έχει το GTI V απο τα υπόλοιπα.....

Έχεις δικιά σου ατζέντα........ :D:D

Link to comment
Share on other sites

Μπα ατζεντα δεν εχω, δεν ειμαι πολυασχολος...

Μου ειπες οτι ακουγεται. Δωσε μου κατι εσυ χειροπιαστο οτι εχει συστημα που να κανει την δουλεια που κανει το timer, που για μενα δεν αντικαθισταται με τιποτα, και οκ, εγω δεν ξαναμιλαω.

Στου πατερα μου το Α4 TQ δεν βαζω ταιμερ, γιατι ξερω πως το παει...Οταν ομως το παιρνω εγω για βολτα, καθομαι με το ρολοι 5 λεπτα αναγκαστικα...τι να κανω...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.