aris29448 Posted April 26, 2007 Report Share Posted April 26, 2007 (edited) Προσεκτικα διαβαζω και λες οτι στην γερμανια παιρνουν 10 αλογα χωρις προγραμμα και ενοεις να υποθεσω μονο με το προγραμμα stage 2 η με το μαμα προγραμμα? ΕΣΥ το εχεις φτιαξει και δουλευει? Edited April 26, 2007 by arisgti Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest VoA Posted April 26, 2007 Report Share Posted April 26, 2007 Με το μαμα προγραμμα. Εγω περιμενω τα πραγματα για να το φτιαξω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted April 26, 2007 Report Share Posted April 26, 2007 Τουρμπινοπολλαπλή από S3 δίνει κάποιος στο ebay αλλά έναντι 1000 ευρώ. Αυτό που με ανησυχεί όμως είναι το ποιος θα λύσει την τουρμπίνα να κάνει τη σκάντζα. Μιλάμε για μια φτερωτή που περιστρέφεται σε πλέον των 100.000 σαλ στο full boost. Ποιος θα τη ζυγοσταθμίσει? Σε τι μηχάνημα? Και είναι και το άλλο έπειτα: 36.000 Ευρώ - 800 έκπτωση + 311 επέκταση εγγύησης + 1330 πρόγραμμα + 250 φώτα R32 + 1600 Ηχεία-Navi-κεραία-cd changer + 1200 Votex bodykit = 39.891 Ευρώ. Οπότε αν προσωρήσουμε τελικά 39.900 + 2500 downpipe-cat-εξάτμιση + 1500 minimum η πατέντα με την K04 + 2.000 φρένα που σίγουρα θα χρειάζεσαι μετά (ήδη είναι μέτρια) = 46.900 Ευρώ. Μήπως να βάλουμε και ενα Quaife άλλα 1000 χωρίς τοποθέτηση? Έπαιρνα καινούργιο S3 με αντίστοιχο αν όχι καλύτερο εξοπλισμό. Ή έβαζα και άλλα 15.000 και έφτανα τη "βασική" 335 Ci. Δεν αντιλέγω, απλώς με τη δική μου λογική δεν έχει νόημα να δώσω τόσα για να πάρω μετά 25.000 στην καλύτερη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vio Posted April 26, 2007 Report Share Posted April 26, 2007 -Turbolader-vom-2-0T-BHZ-Motor-265PS_W0QQitemZ150110006676QQihZ005QQcategoryZ61305QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem'>http://cgi.ebay.de/Audi-S3--Turbolader-v...VQQcmdZViewItem Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted April 26, 2007 Report Share Posted April 26, 2007 Τουρμπινοπολλαπλή από S3 δίνει κάποιος στο ebay αλλά έναντι 1000 ευρώ. Αυτό που με ανησυχεί όμως είναι το ποιος θα λύσει την τουρμπίνα να κάνει τη σκάντζα. Μιλάμε για μια φτερωτή που περιστρέφεται σε πλέον των 100.000 σαλ στο full boost. Ποιος θα τη ζυγοσταθμίσει? Σε τι μηχάνημα?Και είναι και το άλλο έπειτα: 36.000 Ευρώ - 800 έκπτωση + 311 επέκταση εγγύησης + 1330 πρόγραμμα + 250 φώτα R32 + 1600 Ηχεία-Navi-κεραία-cd changer + 1200 Votex bodykit = 39.891 Ευρώ. Οπότε αν προσωρήσουμε τελικά 39.900 + 2500 downpipe-cat-εξάτμιση + 1500 minimum η πατέντα με την K04 + 2.000 φρένα που σίγουρα θα χρειάζεσαι μετά (ήδη είναι μέτρια) = 46.900 Ευρώ. Μήπως να βάλουμε και ενα Quaife άλλα 1000 χωρίς τοποθέτηση? Έπαιρνα καινούργιο S3 με αντίστοιχο αν όχι καλύτερο εξοπλισμό. Ή έβαζα και άλλα 15.000 και έφτανα τη "βασική" 335 Ci. Δεν αντιλέγω, απλώς με τη δική μου λογική δεν έχει νόημα να δώσω τόσα για να πάρω μετά 25.000 στην καλύτερη. Κοιτα θα συμφωνησω μαζι σου εν μερη διοτι ως γνωστο οτι τα λεφτα απο το tuning δεν τα παιρνεις πισω!Απο την αλλη ομως το μικροβιο παντα θα το εχουμε οποτε και s3 να παρεις φιλε δεν σε κοβω να το αφησεις μαμα.............και παει λεγοντας Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted April 26, 2007 Report Share Posted April 26, 2007 (edited) @ vio: Ναι βρε συ αλλά 81.000km? Εδώ τα παλιά S3 μαμά και θέλανε τουρμπίνα στα 80.000... @ arisgti: Μωρέ τίποτα δε θα άφηνα μαμά αλλά εκεί με 1200 ευρώ είσαι στα 310 κι εδώ με ενα σκασμό λεφτά φλερτάρεις τα 280 βία. ¶σε το άλλο: Τα 280 τα βάζεις κάτω με ενα προσθιοκίνητο? Edited April 26, 2007 by S8N Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted April 26, 2007 Report Share Posted April 26, 2007 Επειδή βλέπω πολλές ανακρίβειες και θεωρείες, το κρίνω σκόπιμο να παρέμβω προς αποφυγήν...καταστροφών. Αρχικά ξεκινάμε απο το γεγονός ότι η διαφορά όπως ΕΓΡΑΨΑ ΗΔΗ παραπάνω μεταξύ μιας Κ03S και μιάς Κ04 είναι στην ουσία το hot side, ΔΗΛΑΔΗ αυτό που ο κύριος VoA θέλει να αλλάξει.... Πέρνουμε δηλαδή μιά Κ04, της βγάζουμε το hot side, το προσαρμόζουμε στο compressor side της Κ03S και έτσι έχουμε.....ΞΑΝΑ ΜΙΑ Κ04... Έξυπνο έέέ;;; Και πάμε παρακάτω... ¶φου λοιπόν "επιτυχώς" (όντως ;; έχουμε ΕΠΑΝΑΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΙΣΕΙ μια Κ04/freak απο 2 τουρμπίνες έτσι γιατι μας κ@υλωσε...πάμε να τρέχουμε μιά άλλη πλέον τουρμπίνα με πρόγραμμα ΑΛΛΗΣ..Και επειδή κουτσα στραβά "και καλά" μας δίνει ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ (και ΑΜΑ) έχουμε δώσει χρήματα, κόπος, ρίσκο, κλπ κλπ, για ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ;;; 10 αλογα....ΜΠΑΑΑΑΑ ΧΛΩΜΟ.... Έχω στο παρελθόν πεί και θα ξαναπώ (και όποιος γουστάρει το ακούει). ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ Μ@Λ@ΚΙΕΣ με τα αμαξάκια σας, γιατί μετά δέν θα σας φταίει η VW μετά.Μου αρέσει που οι μισοί κλαίγονται γιατί το αμάξι του καίει λάδια, και οι άλλοι μισοί κοιτάνε να βάλουν το ΜΙΣΟ μεταχειρισμένης τουρμπίνας με ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ για να βγάλουν 10 άλογα....ΚΑΙ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ... ΕΛΕΟΣ...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
strassenmeister Posted April 26, 2007 Report Share Posted April 26, 2007 Παω να αγορασω τσιπσακια κι ερχομαι να παρακολουθησω το θεαμα..... Ελεος πια ρε παιδια!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted April 26, 2007 Report Share Posted April 26, 2007 Επειδή βλέπω πολλές ανακρίβειες και θεωρείες, το κρίνω σκόπιμο να παρέμβω προς αποφυγήν...καταστροφών. Αρχικά ξεκινάμε απο το γεγονός ότι η διαφορά όπως ΕΓΡΑΨΑ ΗΔΗ παραπάνω μεταξύ μιας Κ03S και μιάς Κ04 είναι στην ουσία το hot side, ΔΗΛΑΔΗ αυτό που ο κύριος VoA θέλει να αλλάξει.... Πέρνουμε δηλαδή μιά Κ04, της βγάζουμε το hot side, το προσαρμόζουμε στο compressor side της Κ03S και έτσι έχουμε.....ΞΑΝΑ ΜΙΑ Κ04... Έξυπνο έέέ;;; Και πάμε παρακάτω... ¶φου λοιπόν "επιτυχώς" (όντως ;; έχουμε ΕΠΑΝΑΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΙΣΕΙ μια Κ04/freak απο 2 τουρμπίνες έτσι γιατι μας κ@υλωσε...πάμε να τρέχουμε μιά άλλη πλέον τουρμπίνα με πρόγραμμα ΑΛΛΗΣ..Και επειδή κουτσα στραβά "και καλά" μας δίνει ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ (και ΑΜΑ) έχουμε δώσει χρήματα, κόπος, ρίσκο, κλπ κλπ, για ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ;;; 10 αλογα....ΜΠΑΑΑΑΑ ΧΛΩΜΟ.... Έχω στο παρελθόν πεί και θα ξαναπώ (και όποιος γουστάρει το ακούει). ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ Μ@Λ@ΚΙΕΣ με τα αμαξάκια σας, γιατί μετά δέν θα σας φταίει η VW μετά.Μου αρέσει που οι μισοί κλαίγονται γιατί το αμάξι του καίει λάδια, και οι άλλοι μισοί κοιτάνε να βάλουν το ΜΙΣΟ μεταχειρισμένης τουρμπίνας με ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ για να βγάλουν 10 άλογα....ΚΑΙ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ... ΕΛΕΟΣ...... Εγω εαν δεν το κανω και δεν το δω με τα ματια μου οτι δουλευει δεν μπορω να δωσω (συμβουλη)να παει να αγορασει ο οποιοσδηποτε ετσι στο κουτουρου μια τουρμπινα!Καλο ειναι να μην δινουμε συμβουλες οταν δεν ειμαστε σιγουροι!Το οτι μας το ειπε καποιος μεγαλος βελτιωτης δεν λεει κατι!Εχω που ακουω 1 χρονο μεγαλους βελτιωτες να λενε οτι εχουν ετοιμα κιτ με 300-400-500 αλογα αλλα που???Λες voa οτι ολοι οι tuners στην Γερμανια κανουν αυτην την πατεντα!Για δωσε ενα link να δουμε εναν βελτιωτη μεγαλο πως και τι ακριβως κανει?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest VoA Posted April 26, 2007 Report Share Posted April 26, 2007 Τελος παντων δεν ειναι ο στοχος μου να σας πεισω Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest VoA Posted April 26, 2007 Report Share Posted April 26, 2007 Επειδή βλέπω πολλές ανακρίβειες και θεωρείες, το κρίνω σκόπιμο να παρέμβω προς αποφυγήν...καταστροφών. Αρχικά ξεκινάμε απο το γεγονός ότι η διαφορά όπως ΕΓΡΑΨΑ ΗΔΗ παραπάνω μεταξύ μιας Κ03S και μιάς Κ04 είναι στην ουσία το hot side, ΔΗΛΑΔΗ αυτό που ο κύριος VoA θέλει να αλλάξει.... Πέρνουμε δηλαδή μιά Κ04, της βγάζουμε το hot side, το προσαρμόζουμε στο compressor side της Κ03S και έτσι έχουμε.....ΞΑΝΑ ΜΙΑ Κ04... Έξυπνο έέέ;;; Και πάμε παρακάτω... ¶φου λοιπόν "επιτυχώς" (όντως ;; έχουμε ΕΠΑΝΑΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΙΣΕΙ μια Κ04/freak απο 2 τουρμπίνες έτσι γιατι μας κ@υλωσε...πάμε να τρέχουμε μιά άλλη πλέον τουρμπίνα με πρόγραμμα ΑΛΛΗΣ..Και επειδή κουτσα στραβά "και καλά" μας δίνει ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ (και ΑΜΑ) έχουμε δώσει χρήματα, κόπος, ρίσκο, κλπ κλπ, για ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ;;; 10 αλογα....ΜΠΑΑΑΑΑ ΧΛΩΜΟ.... Έχω στο παρελθόν πεί και θα ξαναπώ (και όποιος γουστάρει το ακούει). ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ Μ@Λ@ΚΙΕΣ με τα αμαξάκια σας, γιατί μετά δέν θα σας φταίει η VW μετά.Μου αρέσει που οι μισοί κλαίγονται γιατί το αμάξι του καίει λάδια, και οι άλλοι μισοί κοιτάνε να βάλουν το ΜΙΣΟ μεταχειρισμένης τουρμπίνας με ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ για να βγάλουν 10 άλογα....ΚΑΙ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ... ΕΛΕΟΣ...... Ποσο λαθος εισαι φιλτατε Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted April 26, 2007 Report Share Posted April 26, 2007 Ποσο λαθος εισαι φιλτατε Τί μου λές ρε παιδί μου....Πώπώ... Μήν με κρατάς σε αγωνία..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted April 27, 2007 Report Share Posted April 27, 2007 Τουρμπινοπολλαπλή από S3 δίνει κάποιος στο ebay αλλά έναντι 1000 ευρώ. Αυτό που με ανησυχεί όμως είναι το ποιος θα λύσει την τουρμπίνα να κάνει τη σκάντζα. Μιλάμε για μια φτερωτή που περιστρέφεται σε πλέον των 100.000 σαλ στο full boost. Ποιος θα τη ζυγοσταθμίσει? Σε τι μηχάνημα?Και είναι και το άλλο έπειτα: 36.000 Ευρώ - 800 έκπτωση + 311 επέκταση εγγύησης + 1330 πρόγραμμα + 250 φώτα R32 + 1600 Ηχεία-Navi-κεραία-cd changer + 1200 Votex bodykit = 39.891 Ευρώ. Οπότε αν προσωρήσουμε τελικά 39.900 + 2500 downpipe-cat-εξάτμιση + 1500 minimum η πατέντα με την K04 + 2.000 φρένα που σίγουρα θα χρειάζεσαι μετά (ήδη είναι μέτρια) = 46.900 Ευρώ. Μήπως να βάλουμε και ενα Quaife άλλα 1000 χωρίς τοποθέτηση? Έπαιρνα καινούργιο S3 με αντίστοιχο αν όχι καλύτερο εξοπλισμό. Ή έβαζα και άλλα 15.000 και έφτανα τη "βασική" 335 Ci. Δεν αντιλέγω, απλώς με τη δική μου λογική δεν έχει νόημα να δώσω τόσα για να πάρω μετά 25.000 στην καλύτερη. @ vio: Ναι βρε συ αλλά 81.000km? Εδώ τα παλιά S3 μαμά και θέλανε τουρμπίνα στα 80.000...@ arisgti: Μωρέ τίποτα δε θα άφηνα μαμά αλλά εκεί με 1200 ευρώ είσαι στα 310 κι εδώ με ενα σκασμό λεφτά φλερτάρεις τα 280 βία. ¶σε το άλλο: Τα 280 τα βάζεις κάτω με ενα προσθιοκίνητο? +100000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
vio Posted April 27, 2007 Report Share Posted April 27, 2007 @ vio: Ναι βρε συ αλλά 81.000km? Εδώ τα παλιά S3 μαμά και θέλανε τουρμπίνα στα 80.000...@ arisgti: Μωρέ τίποτα δε θα άφηνα μαμά αλλά εκεί με 1200 ευρώ είσαι στα 310 κι εδώ με ενα σκασμό λεφτά φλερτάρεις τα 280 βία. ¶σε το άλλο: Τα 280 τα βάζεις κάτω με ενα προσθιοκίνητο? Απο αυτα που κατάλαβα με τα λιγα που γνωριζω, ο φίλος εννοεί να εκμεταλευτεί το μεγαλύτερο πολλαπλομαντέμι με την υάρχουσα τουρμπίνα Κάτι αντίστοιχο με αυτο εδω δηλαδή: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted April 27, 2007 Report Share Posted April 27, 2007 Λες voa οτι ολοι οι tuners στην Γερμανια κανουν αυτην την πατεντα!Για δωσε ενα link να δουμε εναν βελτιωτη μεγαλο πως και τι ακριβως κανει?? Θα ήθελα μια απάντηση σε αυτό φίλε VoA.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted April 27, 2007 Report Share Posted April 27, 2007 Ποσο λαθος εισαι φιλτατε Kαλυτερα θα ειταν να εξηγησεις ΓΙΑΤΙ ειναι λαθος??Περιμενουμε τις απαντησεις σου σε οτι σε εχουμε ρωτησει! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest VoA Posted April 28, 2007 Report Share Posted April 28, 2007 Δεν αξιζει τον κοπο να απαντησω bye guys Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted April 28, 2007 Report Share Posted April 28, 2007 Δεν αξιζει τον κοπο να απαντησω bye guys Ρε κοίτα που μας άφησε με την απορία..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 Λοιπόν...μετρησεων συνέχεια.. Χτές έκανα κάποιες μετρήσεις του airflow, και μπήκα σε σκέψεις... To max flow ήταν 147 g/s, αρκετά "χαμηλό" δεδομένου ότι stage 2 δείχνουν 190 g/s.. Βέβαια απο άλλα forums βρήκα ότι άν πολλαπλασιάσεις το max flow με 1.31 βγάζεις περίπου την ιπποδύναμη του κινητήρα (άσχετο άν ισχύει ) και 147x1.31=192,57..... Παίζει όμως και η περίπτωση να πήγε προς κύριον ο MAF....Μιά φορά το αμάξι τραβάει καλά. Γιά να δούμε τί θα δούμε.... P.S. Τελικά το VAG COM μόνο μπελάδες φέρνει.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest VoA Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 Α ρε μαστορια του internetika Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 (edited) Α ρε μαστορια του internetika Τώρα σε αυτό θέλεις να σου απαντήσω;;; Πές μου ειλικρινά !!!! EDIT:Μόλις είδα και το προφίλ σου...Συγχωρείσαι... VoA Group: Members Posts: 26 Joined: 13-April 07 Member No.: 6.125 Car Type: NoCar Edited April 29, 2007 by GolfRS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 Α ρε μαστορια του internetika Νομίζω οι ειρωνίες είναι περιττές. Σε ένα θέμα που όλοι περιμένουμε να μάθουμε από όσους ασκούν το άθλημα και ίσως γνωρίζουν 5-6 πραγματάκια σίγουρα δεν χρειαζόμαστε τέτοια flame posts. +10% warn level Link to comment Share on other sites More sharing options...
mayh3m Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 Τώρα σε αυτό θέλεις να σου απαντήσω;;;Πές μου ειλικρινά !!!! EDIT:Μόλις είδα και το προφίλ σου...Συγχωρείσαι... VoA Group: Members Posts: 26 Joined: 13-April 07 Member No.: 6.125 Car Type: NoCar Τι απίστευτη απάντηση είναι αυτή Δημητράκη ... ? Σχεδόν περίμενες να ασχοληθεί ο Stoilas αντί να πάρεις όπλο και φωνάζοντας "This is spartaaaaaa" να καθαρίσεις Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest VoA Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 LOL Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 Τι απίστευτη απάντηση είναι αυτή Δημητράκη ... ?Σχεδόν περίμενες να ασχοληθεί ο Stoilas αντί να πάρεις όπλο και φωνάζοντας "This is spartaaaaaa" να καθαρίσεις Μ'αρέσω B) Link to comment Share on other sites More sharing options...