Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Προσεκτικα διαβαζω και λες οτι στην γερμανια παιρνουν 10 αλογα χωρις προγραμμα και ενοεις να υποθεσω μονο με το προγραμμα stage 2 η με το μαμα προγραμμα?

ΕΣΥ το εχεις φτιαξει και δουλευει?

Edited by arisgti
Link to comment
Share on other sites

Τουρμπινοπολλαπλή από S3 δίνει κάποιος στο ebay αλλά έναντι 1000 ευρώ. Αυτό που με ανησυχεί όμως είναι το ποιος θα λύσει την τουρμπίνα να κάνει τη σκάντζα. Μιλάμε για μια φτερωτή που περιστρέφεται σε πλέον των 100.000 σαλ στο full boost. Ποιος θα τη ζυγοσταθμίσει? Σε τι μηχάνημα?

Και είναι και το άλλο έπειτα:

36.000 Ευρώ - 800 έκπτωση + 311 επέκταση εγγύησης + 1330 πρόγραμμα + 250 φώτα R32 + 1600 Ηχεία-Navi-κεραία-cd changer + 1200 Votex bodykit = 39.891 Ευρώ.

Οπότε αν προσωρήσουμε τελικά 39.900 + 2500 downpipe-cat-εξάτμιση + 1500 minimum η πατέντα με την K04 + 2.000 φρένα που σίγουρα θα χρειάζεσαι μετά (ήδη είναι μέτρια) = 46.900 Ευρώ. Μήπως να βάλουμε και ενα Quaife άλλα 1000 χωρίς τοποθέτηση?

Έπαιρνα καινούργιο S3 με αντίστοιχο αν όχι καλύτερο εξοπλισμό. Ή έβαζα και άλλα 15.000 και έφτανα τη "βασική" 335 Ci.

Δεν αντιλέγω, απλώς με τη δική μου λογική δεν έχει νόημα να δώσω τόσα για να πάρω μετά 25.000 στην καλύτερη.

Link to comment
Share on other sites

Τουρμπινοπολλαπλή από S3 δίνει κάποιος στο ebay αλλά έναντι 1000 ευρώ. Αυτό που με ανησυχεί όμως είναι το ποιος θα λύσει την τουρμπίνα να κάνει τη σκάντζα. Μιλάμε για μια φτερωτή που περιστρέφεται σε πλέον των 100.000 σαλ στο full boost. Ποιος θα τη ζυγοσταθμίσει? Σε τι μηχάνημα?

Και είναι και το άλλο έπειτα:

36.000 Ευρώ - 800 έκπτωση + 311 επέκταση εγγύησης + 1330 πρόγραμμα + 250 φώτα R32 + 1600 Ηχεία-Navi-κεραία-cd changer + 1200 Votex bodykit = 39.891 Ευρώ.

Οπότε αν προσωρήσουμε τελικά 39.900 + 2500 downpipe-cat-εξάτμιση + 1500 minimum η πατέντα με την K04 + 2.000 φρένα που σίγουρα θα χρειάζεσαι μετά (ήδη είναι μέτρια) = 46.900 Ευρώ. Μήπως να βάλουμε και ενα Quaife άλλα 1000 χωρίς τοποθέτηση?

Έπαιρνα καινούργιο S3 με αντίστοιχο αν όχι καλύτερο εξοπλισμό. Ή έβαζα και άλλα 15.000 και έφτανα τη "βασική" 335 Ci.

Δεν αντιλέγω, απλώς με τη δική μου λογική δεν έχει νόημα να δώσω τόσα για να πάρω μετά 25.000 στην καλύτερη.

Κοιτα θα συμφωνησω μαζι σου εν μερη διοτι ως γνωστο οτι τα λεφτα απο το tuning δεν τα παιρνεις πισω!Απο την αλλη ομως το μικροβιο παντα θα το εχουμε οποτε και s3 να παρεις φιλε δεν σε κοβω να το αφησεις μαμα.............και παει λεγοντας tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

@ vio: Ναι βρε συ αλλά 81.000km? Εδώ τα παλιά S3 μαμά και θέλανε τουρμπίνα στα 80.000...

@ arisgti: Μωρέ τίποτα δε θα άφηνα μαμά αλλά εκεί με 1200 ευρώ είσαι στα 310 κι εδώ με ενα σκασμό λεφτά φλερτάρεις τα 280 βία. ¶σε το άλλο: Τα 280 τα βάζεις κάτω με ενα προσθιοκίνητο?

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

Επειδή βλέπω πολλές ανακρίβειες και θεωρείες, το κρίνω σκόπιμο να παρέμβω προς αποφυγήν...καταστροφών. 8P

Αρχικά ξεκινάμε απο το γεγονός ότι η διαφορά όπως ΕΓΡΑΨΑ ΗΔΗ παραπάνω μεταξύ μιας Κ03S και μιάς Κ04 είναι στην ουσία το hot side,

ΔΗΛΑΔΗ αυτό που ο κύριος VoA θέλει να αλλάξει....

Πέρνουμε δηλαδή μιά Κ04, της βγάζουμε το hot side, το προσαρμόζουμε στο compressor side της Κ03S και έτσι έχουμε.....ΞΑΝΑ ΜΙΑ Κ04... popeye.gifpopeye.gif Έξυπνο έέέ;;;

Και πάμε παρακάτω...

¶φου λοιπόν "επιτυχώς" (όντως ;;8P έχουμε ΕΠΑΝΑΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΙΣΕΙ μια Κ04/freak απο 2 τουρμπίνες έτσι γιατι μας κ@υλωσε...πάμε να τρέχουμε μιά άλλη πλέον τουρμπίνα με πρόγραμμα ΑΛΛΗΣ..Και επειδή κουτσα στραβά "και καλά" μας δίνει ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ (και ΑΜΑ) έχουμε δώσει χρήματα, κόπος, ρίσκο, κλπ κλπ, για ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ;;; 10 αλογα....ΜΠΑΑΑΑΑ ΧΛΩΜΟ....

Έχω στο παρελθόν πεί και θα ξαναπώ (και όποιος γουστάρει το ακούει).

ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ Μ@Λ@ΚΙΕΣ με τα αμαξάκια σας, γιατί μετά δέν θα σας φταίει η VW μετά.Μου αρέσει που οι μισοί κλαίγονται γιατί το αμάξι του καίει λάδια, και οι άλλοι μισοί κοιτάνε να βάλουν το ΜΙΣΟ μεταχειρισμένης τουρμπίνας με ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ για να βγάλουν 10 άλογα....ΚΑΙ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ...

ΕΛΕΟΣ......

Link to comment
Share on other sites

Επειδή βλέπω πολλές ανακρίβειες και θεωρείες, το κρίνω σκόπιμο να παρέμβω προς αποφυγήν...καταστροφών. 8P

Αρχικά ξεκινάμε απο το γεγονός ότι η διαφορά όπως ΕΓΡΑΨΑ ΗΔΗ παραπάνω μεταξύ μιας Κ03S και μιάς Κ04 είναι στην ουσία το hot side,

ΔΗΛΑΔΗ αυτό που ο κύριος VoA θέλει να αλλάξει....

Πέρνουμε δηλαδή μιά Κ04, της βγάζουμε το hot side, το προσαρμόζουμε στο compressor side της Κ03S και έτσι έχουμε.....ΞΑΝΑ ΜΙΑ Κ04... popeye.gifpopeye.gif Έξυπνο έέέ;;;

Και πάμε παρακάτω...

¶φου λοιπόν "επιτυχώς" (όντως ;;8P έχουμε ΕΠΑΝΑΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΙΣΕΙ μια Κ04/freak απο 2 τουρμπίνες έτσι γιατι μας κ@υλωσε...πάμε να τρέχουμε μιά άλλη πλέον τουρμπίνα με πρόγραμμα ΑΛΛΗΣ..Και επειδή κουτσα στραβά "και καλά" μας δίνει ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ (και ΑΜΑ) έχουμε δώσει χρήματα, κόπος, ρίσκο, κλπ κλπ, για ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ;;; 10 αλογα....ΜΠΑΑΑΑΑ ΧΛΩΜΟ....

Έχω στο παρελθόν πεί και θα ξαναπώ (και όποιος γουστάρει το ακούει).

ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ Μ@Λ@ΚΙΕΣ με τα αμαξάκια σας, γιατί μετά δέν θα σας φταίει η VW μετά.Μου αρέσει που οι μισοί κλαίγονται γιατί το αμάξι του καίει λάδια, και οι άλλοι μισοί κοιτάνε να βάλουν το ΜΙΣΟ μεταχειρισμένης τουρμπίνας με ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ για να βγάλουν 10 άλογα....ΚΑΙ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ...

ΕΛΕΟΣ......

Εγω εαν δεν το κανω και δεν το δω με τα ματια μου οτι δουλευει δεν μπορω να δωσω (συμβουλη)να παει να αγορασει ο οποιοσδηποτε ετσι στο κουτουρου μια τουρμπινα!Καλο ειναι να μην δινουμε συμβουλες οταν δεν ειμαστε σιγουροι!Το οτι μας το ειπε καποιος μεγαλος βελτιωτης δεν λεει κατι!Εχω που ακουω 1 χρονο μεγαλους βελτιωτες να λενε οτι εχουν ετοιμα κιτ με 300-400-500 αλογα αλλα που???Λες voa οτι ολοι οι tuners στην Γερμανια κανουν αυτην την πατεντα!Για δωσε ενα link να δουμε εναν βελτιωτη μεγαλο πως και τι ακριβως κανει??

Link to comment
Share on other sites

Επειδή βλέπω πολλές ανακρίβειες και θεωρείες, το κρίνω σκόπιμο να παρέμβω προς αποφυγήν...καταστροφών. :D

Αρχικά ξεκινάμε απο το γεγονός ότι η διαφορά όπως ΕΓΡΑΨΑ ΗΔΗ παραπάνω μεταξύ μιας Κ03S και μιάς Κ04 είναι στην ουσία το hot side,

ΔΗΛΑΔΗ αυτό που ο κύριος VoA θέλει να αλλάξει....

Πέρνουμε δηλαδή μιά Κ04, της βγάζουμε το hot side, το προσαρμόζουμε στο compressor side της Κ03S και έτσι έχουμε.....ΞΑΝΑ ΜΙΑ Κ04... popeye.gifpopeye.gif Έξυπνο έέέ;;;

Και πάμε παρακάτω...

¶φου λοιπόν "επιτυχώς" (όντως ;;:thumbsup: έχουμε ΕΠΑΝΑΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΙΣΕΙ μια Κ04/freak απο 2 τουρμπίνες έτσι γιατι μας κ@υλωσε...πάμε να τρέχουμε μιά άλλη πλέον τουρμπίνα με πρόγραμμα ΑΛΛΗΣ..Και επειδή κουτσα στραβά "και καλά" μας δίνει ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ (και ΑΜΑ) έχουμε δώσει χρήματα, κόπος, ρίσκο, κλπ κλπ, για ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ;;; 10 αλογα....ΜΠΑΑΑΑΑ ΧΛΩΜΟ....

Έχω στο παρελθόν πεί και θα ξαναπώ (και όποιος γουστάρει το ακούει).

ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ Μ@Λ@ΚΙΕΣ με τα αμαξάκια σας, γιατί μετά δέν θα σας φταίει η VW μετά.Μου αρέσει που οι μισοί κλαίγονται γιατί το αμάξι του καίει λάδια, και οι άλλοι μισοί κοιτάνε να βάλουν το ΜΙΣΟ μεταχειρισμένης τουρμπίνας με ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ για να βγάλουν 10 άλογα....ΚΑΙ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ...

ΕΛΕΟΣ......

Ποσο λαθος εισαι φιλτατε

Link to comment
Share on other sites

Τουρμπινοπολλαπλή από S3 δίνει κάποιος στο ebay αλλά έναντι 1000 ευρώ. Αυτό που με ανησυχεί όμως είναι το ποιος θα λύσει την τουρμπίνα να κάνει τη σκάντζα. Μιλάμε για μια φτερωτή που περιστρέφεται σε πλέον των 100.000 σαλ στο full boost. Ποιος θα τη ζυγοσταθμίσει? Σε τι μηχάνημα?

Και είναι και το άλλο έπειτα:

36.000 Ευρώ - 800 έκπτωση + 311 επέκταση εγγύησης + 1330 πρόγραμμα + 250 φώτα R32 + 1600 Ηχεία-Navi-κεραία-cd changer + 1200 Votex bodykit = 39.891 Ευρώ.

Οπότε αν προσωρήσουμε τελικά 39.900 + 2500 downpipe-cat-εξάτμιση + 1500 minimum η πατέντα με την K04 + 2.000 φρένα που σίγουρα θα χρειάζεσαι μετά (ήδη είναι μέτρια) = 46.900 Ευρώ. Μήπως να βάλουμε και ενα Quaife άλλα 1000 χωρίς τοποθέτηση?

Έπαιρνα καινούργιο S3 με αντίστοιχο αν όχι καλύτερο εξοπλισμό. Ή έβαζα και άλλα 15.000 και έφτανα τη "βασική" 335 Ci.

Δεν αντιλέγω, απλώς με τη δική μου λογική δεν έχει νόημα να δώσω τόσα για να πάρω μετά 25.000 στην καλύτερη.

@ vio: Ναι βρε συ αλλά 81.000km? Εδώ τα παλιά S3 μαμά και θέλανε τουρμπίνα στα 80.000...

@ arisgti: Μωρέ τίποτα δε θα άφηνα μαμά αλλά εκεί με 1200 ευρώ είσαι στα 310 κι εδώ με ενα σκασμό λεφτά φλερτάρεις τα 280 βία. ¶σε το άλλο: Τα 280 τα βάζεις κάτω με ενα προσθιοκίνητο?

+100000

Link to comment
Share on other sites

@ vio: Ναι βρε συ αλλά 81.000km? Εδώ τα παλιά S3 μαμά και θέλανε τουρμπίνα στα 80.000...

@ arisgti: Μωρέ τίποτα δε θα άφηνα μαμά αλλά εκεί με 1200 ευρώ είσαι στα 310 κι εδώ με ενα σκασμό λεφτά φλερτάρεις τα 280 βία. ¶σε το άλλο: Τα 280 τα βάζεις κάτω με ενα προσθιοκίνητο?

Απο αυτα που κατάλαβα με τα λιγα που γνωριζω, ο φίλος εννοεί να εκμεταλευτεί το μεγαλύτερο πολλαπλομαντέμι με την υάρχουσα τουρμπίνα

Κάτι αντίστοιχο με αυτο εδω δηλαδή:

dbillas.jpg

Link to comment
Share on other sites

Λες voa οτι ολοι οι tuners στην Γερμανια κανουν αυτην την πατεντα!Για δωσε ενα link να δουμε εναν βελτιωτη μεγαλο πως και τι ακριβως κανει??

Θα ήθελα μια απάντηση σε αυτό φίλε VoA....

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν...μετρησεων συνέχεια..

Χτές έκανα κάποιες μετρήσεις του airflow, και μπήκα σε σκέψεις...

To max flow ήταν 147 g/s, αρκετά "χαμηλό" δεδομένου ότι stage 2 δείχνουν 190 g/s..

Βέβαια απο άλλα forums βρήκα ότι άν πολλαπλασιάσεις το max flow με 1.31 βγάζεις περίπου την ιπποδύναμη του κινητήρα (άσχετο άν ισχύει :wacko: ) και 147x1.31=192,57.....

Παίζει όμως και η περίπτωση να πήγε προς κύριον ο MAF....Μιά φορά το αμάξι τραβάει καλά.

Γιά να δούμε τί θα δούμε....

P.S. Τελικά το VAG COM μόνο μπελάδες φέρνει.... :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Α ρε μαστορια του internetika

Τώρα σε αυτό θέλεις να σου απαντήσω;;;

Πές μου ειλικρινά !!!!

EDIT:Μόλις είδα και το προφίλ σου...Συγχωρείσαι... :wacko:

VoA

Group: Members

Posts: 26

Joined: 13-April 07

Member No.: 6.125

Car Type: NoCar

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas
Α ρε μαστορια του internetika

Νομίζω οι ειρωνίες είναι περιττές. Σε ένα θέμα που όλοι περιμένουμε να μάθουμε από όσους ασκούν το άθλημα και ίσως γνωρίζουν 5-6 πραγματάκια σίγουρα δεν χρειαζόμαστε τέτοια flame posts.

+10% warn level

Link to comment
Share on other sites

Τώρα σε αυτό θέλεις να σου απαντήσω;;;

Πές μου ειλικρινά !!!!

EDIT:Μόλις είδα και το προφίλ σου...Συγχωρείσαι... :wacko:

VoA

Group: Members

Posts: 26

Joined: 13-April 07

Member No.: 6.125

Car Type: NoCar

Τι απίστευτη απάντηση είναι αυτή Δημητράκη ... ?

Σχεδόν περίμενες να ασχοληθεί ο Stoilas αντί να πάρεις όπλο και φωνάζοντας "This is spartaaaaaa" να καθαρίσεις :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Τι απίστευτη απάντηση είναι αυτή Δημητράκη ... ?

Σχεδόν περίμενες να ασχοληθεί ο Stoilas αντί να πάρεις όπλο και φωνάζοντας "This is spartaaaaaa" να καθαρίσεις :D

Μ'αρέσω B) B)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.