Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Ναι ναι...Αυτό είναι...

Μήπως όμως με την "αργοπορεία" δέν προλάβεις το...λεωφορείο;;;

ΕΛΕΟΣ !!!

φιλε golf rs βλεπω βγηκες απτη φωλια σου να μου απαντησεις.. κανε ενα search στο google και πατα αργοπορια εκκεντροφορου.. χιλιαδες κοσμος οπως θα δεις χρησιμοποιει τον ορο.. !! αντε, καλα να περνας :D

Τελικά τα άλλα μοτέρ με FSI (V6, V8, V10) δεν έχουν προβλήματα γιατι... μάλλον έχουν αργοπορεία

δεν νομιζω να σε εχω ειρωνευτει καπου φιλε s8n για να το κανεις, αλλα ισως το λιγοτερο στροφαρισμα να δινει μια απαντηση στο γιατι δεν βγαζουν τοσο ευκολα προβλημα. τωρα ,το οτι εμφανιζουν και τα απλα fsi σημαδια δεν το ηξερα αλλα αν υπηρχε σοβαρο προβλημα θα το ειχα δει απο τις εγγυησεις..

Link to comment
Share on other sites

φιλε golf rs βλεπω βγηκες απτη φωλια σου να μου απαντησεις.. κανε ενα search στο google και πατα αργοπορια εκκεντροφορου.. χιλιαδες κοσμος οπως θα δεις χρησιμοποιει τον ορο.. !! αντε, καλα να περνας :D

¶ όμορφα..Εφόσον λοιπόν κατέχεις την χρήση του μέγιστου εργαλείου Google, ψάξε να δείς γιατί απο τότε που.... "ανακαλύφθηκε" το engine management έχουν σταματήσει να ασχολούνται με..."αργοπορείες" εκκεντροφόρων...Δέν είναι Saxo το Golf.

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

¶ όμορφα..Εφόσον λοιπόν κατέχεις την χρήση του μέγιστου εργαλείου Google, ψάξε να δείς γιατί απο τότε που.... "ανακαλύφθηκε" το engine management έχουν σταματήσει να ασχολούνται με..."αργοπορείες" εκκεντροφόρων...Δέν είναι Saxo το Golf.

Aργοπόρησες να απαντήσεις. :D:blink: :blink: :blink::lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

το οτι γινεται μεσω του εγκεφαλου δεν σημαινει οτι δεν γινεται οδοντιατρε..! αληθεια.. αν βαλεις ποτε εκκεντροφορους στον πυραυλο δεν θα χρονισεις το αυτοκινητο καταλληλα με προπορια ή βραδυπορια (αργοπορια αν σαρεσει πιο πολυ..) ωστε να βγαλεις τα μεγιστα..? ή θα φταει παλι η vw αν καρφωσει βαλβιδες ο πυραυλος σου?

Link to comment
Share on other sites

και οσο για το engine managment.. δειχνεις την ασχετοσυνη σου απο μοτερ γενικοτερα.. δεν προκειται να κατσω να σου κανω μαθημα μηχανολογιας εδω μεσα.. ρωτα τον βελτιωτη σου. δλδ αν εχουμε ενα δυνατο 20vt μοτερ με πανω απο 400 αλογα τροχο,με αγραφο, πιστονια, μπιελες ,κλπ και με αλλους εκκεντροφορους.. θα το χρονισουμε μεσω του εγκεφαλου? αντε ασχετε..

για καποια πραγματα που θελω να μαθω γιατι εγω δεν τα ξερω ολα οπως εσυ.. ρωταω τον golf agu να μου πει σχετικα με τον εκκεντροφορο εισαγωγης.. μηπως και ψαξω λιγο βαθυτερα το θεμα και βρω μια λυση με το τεχνικο τμημα της vw..

γιατι εγω εχω μεινει στα καρμπιρατερ tongue.gif

Edited by saxouras
Link to comment
Share on other sites

Γιατί, έχεις δει πουθενά ρυθμιζόμενα γρανάζια εκκεντροφόρων για 20vt? Και τον μεταβλητό χρονισμό τι τον έχουμε?

Όσο για τα υπόλοιπα FSI (6κύλινδρα και άνω), πίστεψέ με και πολύστροφα είναι και τέζα αβάνς έχουν.

Link to comment
Share on other sites

Ας μη χαλάμε άλλο τις καρδιές μας, το θέμα έληξε, οι αργοπορείες μόνο σε cum followers έχουν επιπτώσεις και όχι σε cam followers.

Link to comment
Share on other sites

Ας μη χαλάμε άλλο τις καρδιές μας, το θέμα έληξε, οι αργοπορείες μόνο σε cum followers έχουν επιπτώσεις και όχι σε cam followers.

Ελληνιστί μ...κίες κατ' εξακολούθησιν το cum followers;! tongue.gif:excl:

Link to comment
Share on other sites

και οσο για το engine managment.. δειχνεις την ασχετοσυνη σου απο μοτερ γενικοτερα.. δεν προκειται να κατσω να σου κανω μαθημα μηχανολογιας εδω μεσα.. ρωτα τον βελτιωτη σου. δλδ αν εχουμε ενα δυνατο 20vt μοτερ με πανω απο 400 αλογα τροχο,με αγραφο, πιστονια, μπιελες ,κλπ και με αλλους εκκεντροφορους.. θα το χρονισουμε μεσω του εγκεφαλου? αντε ασχετε..

για καποια πραγματα που θελω να μαθω γιατι εγω δεν τα ξερω ολα οπως εσυ.. ρωταω τον golf agu να μου πει σχετικα με τον εκκεντροφορο εισαγωγης.. μηπως και ψαξω λιγο βαθυτερα το θεμα και βρω μια λυση με το τεχνικο τμημα της vw..

γιατι εγω εχω μεινει στα καρμπιρατερ tongue.gif

Φαντάσου δηλαδή πόσο μάπας είσαι...

Έχεις δεί εσύ κανέναν να χρονίζει εκκεντροφόρους σε 20VT ;;;

Πώώώ ρε φίλε σταμάτα καλύτερα, και ρώτα τον golf-agu ή καλύτερα ξαναρώτα γιατί κάτι δέν έχεις καταλάβει....

Link to comment
Share on other sites

Φαντάσου δηλαδή πόσο μάπας είσαι...

Έχεις δεί εσύ κανέναν να χρονίζει εκκεντροφόρους σε 20VT ;;;

Πώώώ ρε φίλε σταμάτα καλύτερα, και ρώτα τον golf-agu ή καλύτερα ξαναρώτα γιατί κάτι δέν έχεις καταλάβει....

λυπησου μας....γραψε καλυτερα για τις τρομπες και τα ποτηρακια κι ασε τα υπολοιπα...αντε καλη καρδια και σταματηστε να λογομαχειται.και παψε επιτελους να ανακατευεις τον κριτωνα παντου.εχεις γινει κουραστικος.

Edited by kostas gti
Link to comment
Share on other sites

ΦΙΛΕ GOLF RS κατι δεν εχεις καταλαβει καλα.. δεν ειναι φιλος μου ο golf agu.. και εννοειται οτι τα 20vt χρονιζονται.. δηλαδη αν βαλεις αγριους εκκεντροφορους θα το αφησεις στα μαμα σημαδια..?? μαλλον καποιος δεν εχει ασχοληθει με βελτιωση ανω του 1ου σταδιου εδω μεσα... !! :excl:

οσο για τα ρυθμιζομενα γραναζια εκκεντροφορων σιγουρα βγαζει η catcams και η kent cams. για αλλες δεν γνωριζω. παρεα με ενα σετακι εκκεντροφορων καποιοι λενε οτι κανουν δουλεια.. !! δηλαδη τα 150αρια μοτερ τα ντιζατα που δεν εχουν μεταβλητο χρονισμο βαλβιδων δεν μπορουν να χρονιστουν με πιο αγριους εκκεντροφορους? :blush:

οσο για το στροφαρισμα στα 6κυλινδρα και πανω, επειδη τυχαινει να τα εχω οδηγησει ολα.. εκτος του s5 και του r8 δεν μπορω να πω οτι στροφαρουν ιδιαιτερα...!! και μαλλον εκει που λες αβανς εννοεις συμπιεση..

ακρη δεν βγαζουμε μαζι παντως.. οποτε κρατηστε τις γνωσεις για κανα s3 setup κι αφηστε με εμενα με τα μπρικια.. tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

λυπησου μας....γραψε καλυτερα για τις τρομπες και τα ποτηρακια κι ασε τα υπολοιπα...αντε καλη καρδια και σταματηστε να λογομαχειται.και παψε επιτελους να ανακατευεις τον κριτωνα παντου.εχεις γινει κουραστικος.

Δέν τον ανακατεύω εγώ αγαπητέ μου αλλά ΕΣΕΙΣ...Διάβασε καλύτερα τί γράφει παραπάνω

ο......σπόνσορ σου....

Μήν μπερδεύεσαι...... :excl:

Link to comment
Share on other sites

οσο για την ερωτηση περι αργοποριας , δεν εχω την απορια πια.. καθως ειτε αργοπορια ειτε προπορια δοθει στο μεγιστο απο προγραμμα αποκλειεται να βρει τις βαλβιδες. οποτε ακυρη η ερωτηση φιλε golf agu.

Link to comment
Share on other sites

ΦΙΛΕ GOLF RS κατι δεν εχεις καταλαβει καλα.. δεν ειναι φιλος μου ο golf agu.. και εννοειται οτι τα 20vt χρονιζονται.. δηλαδη αν βαλεις αγριους εκκεντροφορους θα το αφησεις στα μαμα σημαδια..?? μαλλον καποιος δεν εχει ασχοληθει με βελτιωση ανω του 1ου σταδιου εδω μεσα... !! :excl:

οσο για τα ρυθμιζομενα γραναζια εκκεντροφορων σιγουρα βγαζει η catcams και η kent cams. για αλλες δεν γνωριζω. παρεα με ενα σετακι εκκεντροφορων καποιοι λενε οτι κανουν δουλεια.. !! δηλαδη τα 150αρια μοτερ τα ντιζατα που δεν εχουν μεταβλητο χρονισμο βαλβιδων δεν μπορουν να χρονιστουν με πιο αγριους εκκεντροφορους? :blush:

οσο για το στροφαρισμα στα 6κυλινδρα και πανω, επειδη τυχαινει να τα εχω οδηγησει ολα.. εκτος του s5 και του r8 δεν μπορω να πω οτι στροφαρουν ιδιαιτερα...!! και μαλλον εκει που λες αβανς εννοεις συμπιεση..

ακρη δεν βγαζουμε μαζι παντως.. οποτε κρατηστε τις γνωσεις για κανα s3 setup κι αφηστε με εμενα με τα μπρικια.. tongue.gif

καλα εσυ χαζεψες μου φαινεται αφου σε εχω σε βιντεο ρε που οδηγας το r8....δεν μπορει να εισαι τοσο χαζος... :mellow:

Link to comment
Share on other sites

Δέν τον ανακατεύω εγώ αγαπητέ μου αλλά ΕΣΕΙΣ...Διάβασε καλύτερα τί γράφει παραπάνω

ο......σπόνσορ σου....

Μήν μπερδεύεσαι...... :lol:

σπονσορ ετσι????? :excl::blush::mellow:

Link to comment
Share on other sites

Αυτός είπε ποιό πάνω ότι σε..πληρώνει...

Εσύ δέν το γνώριζες;;;

το αγνοουσα τελειως tongue.gif ,κι εσυ μην παιρνεις τοις μετετρητοις οτι σου λενε, απλα ο αλεξ ειναι ενας πολυ καλος μου φιλος :lol:

Edited by kostas gti
Link to comment
Share on other sites

ΦΙΛΕ GOLF RS κατι δεν εχεις καταλαβει καλα.. δεν ειναι φιλος μου ο golf agu.. και εννοειται οτι τα 20vt χρονιζονται.. δηλαδη αν βαλεις αγριους εκκεντροφορους θα το αφησεις στα μαμα σημαδια..?? μαλλον καποιος δεν εχει ασχοληθει με βελτιωση ανω του 1ου σταδιου εδω μεσα... !! :lol:

Βελτίωση 1ου σταδίου? Εννοείς το αυτοκόλλητο πίσω?

οσο για τα ρυθμιζομενα γραναζια εκκεντροφορων σιγουρα βγαζει η catcams και η kent cams. για αλλες δεν γνωριζω. παρεα με ενα σετακι εκκεντροφορων καποιοι λενε οτι κανουν δουλεια.. !! δηλαδη τα 150αρια μοτερ τα ντιζατα που δεν εχουν μεταβλητο χρονισμο βαλβιδων δεν μπορουν να χρονιστουν με πιο αγριους εκκεντροφορους? :lol:

Μάλιστα, εννοείς τα γρανάζια που συγκολλούνται με πονταρισιές πάνω στους σκέτους εκκεντροφόρους που πωλούν οι ίδιες εταιρείες. Και ο χρονισμός τους από ποιον καθορίζεται? Από τον συγκολλητή? Από τον Μπούμπη? Από σένα? Από μένα? Από τον Κρίτωνα?

οσο για το στροφαρισμα στα 6κυλινδρα και πανω, επειδη τυχαινει να τα εχω οδηγησει ολα.. εκτος του s5 και του r8 δεν μπορω να πω οτι στροφαρουν ιδιαιτερα...!!

Έχεις δίκιο, ενα R32 αποδίδει τη μέγιστη δύναμη στις 6300. Τι να κλάσει μπροστά στο Saxo που είναι σκέτη Hayabusa. Όσο για τα αυτοκίνητα που έχεις οδηγήσει...

joker.gif

και μαλλον εκει που λες αβανς εννοεις συμπιεση..

A, και όταν λέω αβάνς εννοώ προπορεία και όχι συμπίεση. Γαλλικό αυτοκίνητο έχεις, γαλλικούς όρους δεν καταλαβαίνεις?

ακρη δεν βγαζουμε μαζι παντως.. οποτε κρατηστε τις γνωσεις για κανα s3 setup κι αφηστε με εμενα με τα μπρικια.. tongue.gif

Εντάξει, μικροί είμαστε ακόμη και θα μάθουμε. Τώρα με ενα S3 setup θα μας δει και λίγο ο Θεός. Αν μεγαλώσουμε και φυτρώσουν χέρια πάνω μας τότε μπορεί να καρφώσουμε πάνω και ενα Big Turbo. Εσύ να προσέχεις πάντως μην... απογειωθείς.

hamsterfly.gif

Link to comment
Share on other sites

:lol::lol:

ποιο αυτοκολλητο εννοεις?? αυτο δεν το καταλαβα..

ο χρονισμος καθοριζεται μαλλον απο το μηχανικο.. !! :lol:

το saxo μου συγκεκριμενα δεν εχει θεσει μεσα σε φορουμ με golf αλλα κι αυτο στροφαρει περισσοτερο απο 7500 . 8200 για την ακριβεια.

οσο για το σταδιο των νεων μοτερ 2.0 tfsi.. sorry αλλα ειναι οντως εφηβικο το σταδιο βελτιωσης ακομα.. και αυτο φαινεται οτι σχεδον κανεις δεν εχει αλλαξει σωθηκα στο μοτερ του..!δεν εχει χρειαστει ακομα γιατι δεν υπαρχουν μπεκ...

οσο για τα αυτοκινητα που εχω οδηγησει.. δεν νομιζω να βγηκα και να πενευτικα καπου.. ισα ισα..! απλα λογω της δουλειας μου τυχαινει κι εχω οδηγησει πολλα οχηματα που εσυ τα βλεπεις σε screen saver :lol::lol:

ειπαμε σταματαω εδω γιατι εγω μιλαω σοβαρα ενω εσεις (που μου κανετε επιθεση) επειδη δεν εχετε να πειτε κατι σοβαρο.. λετε αστεια.. δεν με πειραζει.. τα λεμε..

οσο για τον κριτωνα σου ειπα.. τσαμπα τα λες.. το παιδι μια φορα το εχω δει.. αλλα οπως σου ειπα τον παραδεχομαι μεχρι στιγμης γιατι εχει φτιαξει τα πιο γρηγορα 2.0 tfsi.. και προσωπικα δεν εχς ακουσει κανενα να κανει μπαμ..

τα λεμε.. καλη συνεχεια στην κοροιδια.. ξερετε εσεις.. κι οσο για τις αποριες.. μαλλον καμμια δεν μου λυσατε..

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ μου, αν είναι εφηβικό στάδιο βελτίωσης το να βγάζεις 350 ίππους στρόφαλο από ενα υπερτροφοτούμενο δίλιτρο μοτέρ σε προσθιοκίνητο αυτοκίνητο με αποκλειστικά εργοστασιακά ανταλλακτικά τότε το επόμενο στάδιο δεν είναι να γίνουμε άντρες αλλά μαλάκες ή μακαρίτες.

Όσο για το να ανοίξω ενα εργοστασιακό μοτέρ προκειμένου να αλλάξω μπιελοπίστονα και κουζινέτα (ΑΝ υπάρξουν μπιέλες FSI dish), λυπάμαι αλλά προτιμώ να μου κάνουν περιτομή χωρίς αναισθησία και κολονοσκόπηση με ταχύπηκτο σκυρόδεμα αντί λιπαντικού.

Θες να μιλήσουμε για κάτι σοβαρό? Τότε ας μη μιλάμε για 1600άρια μοτέρ που στροφάρουν 8άρες και κάνουν σαν κουνούπια που έχουν καταπιεί Viagra. Αυτή η φιλοσοφία μπορεί να ταιριάζει σε σένα, στους Redliners, σε κάτι Τσέλιγκες με VVTi αλλά μάλλον όχι σε κάποιον που επέλεξε το GTI για μεταφορικό του μέσο.

Κανείς δε σου είπε να φύγεις και κανείς δε σου έκανε επίθεση, επίθεση άρχισες εσύ σκοτίζοντάς μας τα @@ με το αν και που μπορεί να σταθεί το αυτοκίνητο του RS. Ούτε για τον Κρίτωνα ειπώθηκε κάτι κακό πέραν του οτι χρησιμοποιεί το forum για προβολή. Όπως γίνεται βέβαια και με άλλους tuners, έμμεσα ή άμεσα.

Αφού λοιπόν ξέρεις τόσα για τη βελτίωση, θα ξέρεις πως αν κάτι κάνει μπαμ σπάνια μαθαίνεται. Θα ξέρεις επίσης πως αυτός που πετάει περιουσίες στις μετατροπές για να κερδίσει κόντρες συνήθως σπονσοράρεται από τον βελτιωτή του και κάνει το δόλωμα. Sorry μεγάλε αλλά τον βλέπουμε τον χώρο της βελτίωσης τόσα χρόνια και αυτό που μας έμεινε τελικά είναι η αισχροκέρδεια, η κοροϊδία και η απάτη.

Το πιο σοβαρό που έχω να σου πω όμως είναι το εξής: Όταν ήμουν μικρότερος και ανύπαντρος ακόμα, αντί για αυτοκίνητα όπως τώρα είχα μοντέλες σαν screen saver. Τις έχεις πάρει κι αυτές?

Link to comment
Share on other sites

Όσο για το να ανοίξω ενα εργοστασιακό μοτέρ προκειμένου να αλλάξω μπιελοπίστονα και κουζινέτα (ΑΝ υπάρξουν μπιέλες FSI dish), λυπάμαι αλλά προτιμώ να μου κάνουν περιτομή χωρίς αναισθησία και κολονοσκόπηση με ταχύπηκτο σκυρόδεμα αντί λιπαντικού.

Πολλοί γιατροί μαζευτήκαμε εδώ, κι ευτυχώς που εγώ έχω κτηνιατρικά συνονόματε, γιατί σε λίγο θα πρέπει να αρχίσω να μοιράζω!

Οσο για σένα saxouras,

οσο για τα αυτοκινητα που εχω οδηγησει.. δεν νομιζω να βγηκα και να πενευτικα καπου.. ισα ισα..! απλα λογω της δουλειας μου τυχαινει κι εχω οδηγησει πολλα οχηματα που εσυ τα βλεπεις σε screen saver :o:o

όταν βγαίνεις και το πετάς έτσι, μάλλον στην τελική θέλεις να έχεις τον τελικό λόγο με το να μας πεις τι έχεις οδηγήσει! Αλλά δε βλέπω άλλους να βγαίνουν και να λένε πώς και τι οδήγησαν. Και στην τελική, το αμάξι δε σε κάνει άντρα και οδηγό... Τα καλαμπαλίκια που κουβαλάς κάτω σε κάνουν, και το μυαλό που έχεις στο άνω κεφάλι. Αν δεν τα έχεις συνδεδεμένα σε απ' ευθείας streaming, θα καταλάβεις αυτό που σου λέω.

Κι όσο για τους προγραμματιστές, κι εμένα αυτός που μου πέρασε σε 3 αμάξια πρόγραμμα δεν άκουσε τέτοιο appraisal, και ούτε πρόκειται, και ούτε καίγεται κι όλας... Και όταν πήγα στην Cargate για να μου περάσουν την εξάτμιση, δεν άρχισα μςετά να διαφημίζω τη revo και την milltek σαν να ήταν η πανάκεια πάσης ασθενείας...

Κι επειδή έχω και κάποια κολλήματα, μην ξεχνάς πως η Σιτροέν ήταν το πρώτο μειδίαμα που έφερε το κακό της μπροστινής κίνησης στην ευρωπαϊκή αγορά, ε!

Α, κι όσο για τα μπεκ που λες πως δεν υπάρχουν..... Να σου πω πως υπάρχουν, και πως εκτός από τα μπεκ, υπάρχουν κι άλλα περιφερειακά που έχουν κυκλοφορήσει στην αγορά... Βέβαια, αν εμείς τα βάλουμε, σε 6 χρόνια από σήμερα το αμάξι μας δε θα είναι κουδουνίστρα από πλαστικά που τρίζουν όπως στα σαξόραλα και τα γαλλικά γενικώς. Οπως αν βάλεις μια ΧΑΝΤΙΑ Ι δίπλα σε ένα GOLF II, και δεις πως το 2ο πουλάει πιο καλά, και δεν κάνει και τσικ!

Αλλά επειδή θα πεις πως το γενικεύουμε το θέμα, και πως ακόμα δε σου λύθηκαν οι απορίες, όσο εσείς βγάζετε διαφημίσεις με μπαγκέτες, εμείς θα συνεχίσουμε να δείχνουμε ανήλικα να κατουράνε όρθια και να κοιτάνε γυναικεία κwλομέρια. Για παιδιά που ήταν πάντα άντρες... Ετσι δεν είναι;!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.