Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Τα 200αρια μοτερ, Θοδωρη, χρειαζονται +0.1-0.2 bar στα αντιστοιχα περιφερειακα σε Κ04 setup για να εχουν τη ιδια ροη αερα με τα Cupra/S3. Αυτο σημαινει οτι η κυλ/λη των "μεγαλων" μοτερ ειναι καλυτερη. Επισης, τα 200αρια ειναι καλυτερα στις χαμηλμεσαιες και γυρναν καλυτερα και λιγοτερο αποτομα τις Κ04, εχοντας ευρυτερο power band.

To μεγαλο κερδος ωστοσο απο την τοποθετηση εκκεντροφορων S3 ειναι η πολυ καλυτερη συμπεριφορα στην φθορα του cam follower. Δεν μπορει να ειναι τυχαιο που μετα απο 8000+χλμ κοντρας και τελικης (310χαω...) να βγαινει απο ΒΤ S3 (@ 130bar/KMD pump) το CF καινουριο οπως και πολλα Cupra ή S3 δικα μου ή γνωστων μου με τρομπες να μην εχει κανενας προβλημα και οσοι εχουν Α εκκεντροφορο να εχουν προβλημα και ως νορμαλ...

Στο θεμα των επιδοσεων, τελος, ενα καλο 200αρι δεν εχει να φοβηθει τιποτα σε σχεση με ενα Cupra (δε μιλαμε για S3 που ειναι βαρυτερα και 4κινητα). Το κερδος ειναι οτι σαν peak νουμερο μπορει να ειναι ελαχιστα μικροτερο αλλα η καμπυλη ισχυος ειναι καταπληκτικη, με σταθερη ισχυ σε φασμα 2000+σαλ. Ενα αυτοκινητο με μοτερ που εχει σταθερα 355ΗΡ απο τις 5000 εως τις 7000σαλ μπορει να ειναι γρηγοροτερο απο αλλο ιδιο που εχει 365ΗΡ στις 6800 μονο, αφου αυτο που μετραει ειναι η μεση ισχυς. Το πιο δυσκολο σημειο στα 200αρια ειναι τα κοψιματα στην οριακη ρυθμιση.

Μου αρέσεις γιατί έχεις δει πολλά :huh: (βέβαια για να σας δούμε εσένα και τον άλλο από κοντά πρέπει να γκρεμιστούν οι μισοί φούρνοι της Αθήνας, αλλά αυτό είναι θέμα για άλλο τόπικ :huh:B) B) )

Έτσι όπως τα λες πρέπει να είναι, χαμηλά καλύτερα τα 200άρια αλλά ψηλά ένα κλικ πίσω που για ένα σωστά φτιαγμένο 200άρι μπορεί να μην είναι πρόβλημα B)

Δυστυχώς όμως για μένα, όλα αυτά αφορούν τα 200άρια Κ04 με αφτερμάρκετ αντλία κάτι το οποίο είναι πολύ χλωμό για το αμάξι μου. Γιατί σύμφωνα με όσα πιστεύω (προσωπική τελείως γνώμη) και τα οποία συμφωνούν απόλυτα με όσα έχει πει ο Δημήτρης (GolfRS) ο Β εκκεντροφόρος δεν σου δίνει καμία <<αιώνια>> εγγύηση.

Δυστυχώς το ζήτημα με το follower είναι ότι και να το αλλάζεις, ο εκκεντροφόρος τρώγεται (έστω και "ημιφυσιολογικά") και κατα συνέπεια δημιουργεί ακατάλληλη επιφάνεια επαφής που επιταγχύνει την φθορά του follower αντίστοιχα...

Γι αυτό λέω (και εγώ δέν κάνω διάκριση AXX/BWA) ότι τα μεσοδιαστήματα ελέγχου πρέπει να μειώνονται σταδιακά, με αυτά των κατόχων aftermarket αντλίας να είναι ακόμη μικρότερα...

Το τελικό αποτέλεσμα όμως φαίνεται να είναι αλλαγή εκκεντροφόρου, και πάλι απο την αρχή...

Μπορεί να είναι ένα κλικ σκληρότερος από τον Α αλλά το πρόβλημα παραμένει και όσα cf και να αλλάξεις αυτός αργά αργά αλλά σταθερά τρώγεται και άποψη μου επίσης είναι ότι αν είσαι οδηγός που παίζει μεταξύ 5000 και 7000 στροφών στο 20% του χρόνου οδήγησης, όπως εγώ, αργά ή γρήγορα θα έχεις και με μαμά αντλία πρόβλημα, μπορεί πιο αργά αλλά θα έχεις. Φυσικά, πρέπει συγχρόνως να καταλάβεις ότι θα είσαι πιο αργός παντού από όσους φορούν αντλία, αλλά στη ζωή πρέπει να είσαι συνειδητοποιημένος :huh:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δέν καταλαβαίνω γιατί μιλάμε ακόμα για εκκεντροφόρους S3 την στιγμή που

είπαμε ότι ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ...Και άν έχει κάποιος αντίρριση να του δώσω ένα τηλέφωνο να ρωτήσει ο ίδιος...

Όσο για τα "δυνατά ψηλά" Cupra....μήν τα παραλέμε...υπάρχει δύναμη ψηλά και στα 200άρια....

Link to comment
Share on other sites

Όσο για τα "δυνατά ψηλά" Cupra....μήν τα παραλέμε...υπάρχει δύναμη ψηλά και στα 200άρια....

Υπάρχει και στα 200άρια δύναμη αλλά υπάρχει και μια μικρή διαφορά από τα μοτέρ cupra/s3, τα οποία καθώς έχουν διαφορετική κυλινδροκεφαλή με κάνει και μένα να πιστεύω ότι μάλλον δεν έχουν εκκεντροφόρο που μπαίνει ΚΑΡΦΙ και στα δικά μας. Από εκεί και πέρα, ήθελα να σου πω ότι άκουσα πολύ αξιόπιστο για μένα άτομο εκτός Αθηνών (θα προτιμούσα να μην πω ποιος) να λέει πως έχουν δοκιμάσει εκκεντροφόρο S3 σε 200αρι και ότι οπτικά είναι ίδιος με τον Β αλλά εγώ συνεχίζω να έχω αμφιβολίες συν του ότι με προβλημάτισαν και αυτά που είπες.

Βασικά για μένα όσα έχεις-έχουμε πει στις προηγούμενες 2 σελίδες, μαζί με αυτά που είπε ο Κρίτων για τον τρόπο που αποδίδουν τη δύναμη και τα 2 μοτέρ, καλύπτουν με πολύ ουσιαστικό τρόπο βασικά σημεία των 200 Κ04.

Link to comment
Share on other sites

Παντως εγω ημουν μπροστα σε πατημα μεταξυ cupra φουλ 1ο σταδιο και με αντλια και GTI me K04 επισης με αντλια και η διαφορα ηταν αρκετη υπερ του GTI...

Και μαλιστα το cupra ηταν δυναμομετρημενο με λιγα παραπανω αλογα απο το GTI στο ιδιο δυναμομετρο.

Edited by stef_gti
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει και στα 200άρια δύναμη αλλά υπάρχει και μια μικρή διαφορά από τα μοτέρ cupra/s3, τα οποία καθώς έχουν διαφορετική κυλινδροκεφαλή με κάνει και μένα να πιστεύω ότι μάλλον δεν έχουν εκκεντροφόρο που μπαίνει ΚΑΡΦΙ και στα δικά μας. Από εκεί και πέρα, ήθελα να σου πω ότι άκουσα πολύ αξιόπιστο για μένα άτομο εκτός Αθηνών (θα προτιμούσα να μην πω ποιος) να λέει πως έχουν δοκιμάσει εκκεντροφόρο S3 σε 200αρι και ότι οπτικά είναι ίδιος με τον Β αλλά εγώ συνεχίζω να έχω αμφιβολίες συν του ότι με προβλημάτισαν και αυτά που είπες.

Στην πιάτσα από μ@λ@κίες άλλο τίποτα, "είδαν" "έβαλαν" δοκίμασαν"........ :huh:

Link to comment
Share on other sites

Παντως εγω ημουν μπροστα σε πατημα μεταξυ cupra φουλ 1ο σταδιο και με αντλια και GTI me K04 επισης με αντλια και η διαφορα ηταν αρκετη υπερ του GTI...

Και μαλιστα το cupra ηταν δυναμομετρημενο με λιγα παραπανω αλογα απο το GTI στο ιδιο δυναμομετρο.

ποιανου ητανε το γκολφ?

Link to comment
Share on other sites

Παντως εγω ημουν μπροστα σε πατημα μεταξυ cupra φουλ 1ο σταδιο και με αντλια και GTI me K04 επισης με αντλια και η διαφορα ηταν αρκετη υπερ του GTI...

Και μαλιστα το cupra ηταν δυναμομετρημενο με λιγα παραπανω αλογα απο το GTI στο ιδιο δυναμομετρο.

Ωωωωχ τώρα έμπλεξες :huh: :huh: :huh:B) τι ήθελες και το είπες αυτό B) B) :lol:

Link to comment
Share on other sites

Όπως είπα είχα μιά συζήτηση με τεχνικό, και μου είπε πολύ απλά ότι άμα τα ζορίσεις..μπαίνουν,

αλλά το "ζόρι" στο βάθος του χρόνου κάνει ζημιά...Τώρα άν κάποιου του λοίπουν τα...10 άλογα απο τους εκκεντροφόρους για να φτάσει το "υπερτατο μηχχανοκίνητο"..

Δεν αφηνω καμια μομφη για το κυρος - γνωσεις του μηχανικου σου , απλα την επομενη φορα ρωτησε , πως ακριβως τον ζοριζει και ποσο ?

Ετσι για να εχουμε μια χονδρικη εκτιμηση .

Δημητρη σου ειπα και παλιοτερα , οτι εαν και δεν σε ξερω απο κοντα σε εκτιμω ιδιατερα .

Το μονο που εχω να σου πω προς το παρον ειναι : Μια εσυ , δυο εγω ( καταλαβες τι ) και θα λυθουν ολες σου οι αποριες :huh:

Link to comment
Share on other sites

Δεν αφηνω καμια μομφη για το κυρος - γνωσεις του μηχανικου σου , απλα την επομενη φορα ρωτησε , πως ακριβως τον ζοριζει και ποσο ?

Ετσι για να εχουμε μια χονδρικη εκτιμηση .

Δημητρη σου ειπα και παλιοτερα , οτι εαν και δεν σε ξερω απο κοντα σε εκτιμω ιδιατερα .

Το μονο που εχω να σου πω προς το παρον ειναι : Μια εσυ , δυο εγω ( καταλαβες τι ) και θα λυθουν ολες σου οι αποριες :huh:

Μάλιστα...

Οι εκκεντροφόροι λοιπόν δέν ταιριάζουν γιατί υπάρχει διαφορά στα καβαλέτα.

Το πόσο ζορίζεται, μπορείς να τον ρωτήσεις ο ίδιος.¶ν σε ενδιαφέρει να σου δώσω το τηλ. να

επικοινωνήσεις για να καταλάβεις ότι δέν τίθεται θέμα "αμφισβήτησης"....Και δέν είναι ο "μηχανικός" μου, αλλά άμα πάρεις τηλ. μπορεί να σου εξηγήσει, όπως έκανε και σε μένα....

Όσο για το dyno που ανέφερες, πάμε στοίχημα ότι εσύ με τους εκκεντροφόρους, και εγώ χωρίς, δέν έχουμε καμία επαφή;;;

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Δεν αφηνω καμια μομφη για το κυρος - γνωσεις του μηχανικου σου , απλα την επομενη φορα ρωτησε , πως ακριβως τον ζοριζει και ποσο ?

Ετσι για να εχουμε μια χονδρικη εκτιμηση .

Λογικά, με τα λίγα περί μηχανής που ξέρω, εφόσον έχει διαφορετική κεφαλή πολύ πιθανό να έχει και διαφορετικά καβαλέτα για να πατάνε οι εκκεντροφόροι. Μπαίνουν, αλλά θέλουν πατέντα και για να γίνει σωστά, θα θέλει πολύ καλό ρεκτιφιέ. Το θέμα είναι αυτό που είπε ο Δημήτρης. Αξίζει τόση ιστορία με πατέντες και ρίσκο για να βάλεις ένα σετ εκκεντροφόρων που θα σου δώσει 10-15 άλογα;

Υ/Γ 1 :Πόσταρα ταυτόχρονα με τον RS, αλλά την δόξα την παίρνω εγώ.

Υ/Γ 2 : RS δεν θα έχει επαφή και με εμένα μέσα στο δικό σου;;; ΧΑΧΑΧΑΧΑ... Μπήκα σε διαίτα ρε...

Edited by Geopan
Link to comment
Share on other sites

Λογικά, με τα λίγα περί μηχανής που ξέρω, εφόσον έχει διαφορετική κεφαλή πολύ πιθανό να έχει και διαφορετικά καβαλέτα για να πατάνε οι εκκεντροφόροι. Μπαίνουν, αλλά θέλουν πατέντα και για να γίνει σωστά, θα θέλει πολύ καλό ρεκτιφιέ. Το θέμα είναι αυτό που είπε ο Δημήτρης. Αξίζει τόση ιστορία με πατέντες και ρίσκο για να βάλεις ένα σετ εκκεντροφόρων που θα σου δώσει 10-15 άλογα;

Υ/Γ 1 :Πόσταρα ταυτόχρονα με τον RS, αλλά την δόξα την παίρνω εγώ.

Ναι αλλά το δικό μου πόστ μπήκε απο πάνω, οπότε...... tongue.gif

Όσο για την πατέντα που λές, για να γίνει αυτό που προτείνεις πρέπει να βγεί η κεφαλή, και το να κάνει κανείς κάτι τέτοιο για να βάλει ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ εκκεντροφόρους το θεωρώ τουλάχιστον χαζό, ειδικά για τα άλογα που ΙΣΩΣ προσφέρουν.Καλύτερα ένα ζευγάρι Schrick παρά τα παραπάνω.

Υ/Γ 2 : RS δεν θα έχει επαφή και με εμένα μέσα στο δικό σου;;; ΧΑΧΑΧΑΧΑ... Μπήκα σε διαίτα ρε...

Εσύ απο μόνος σου ζυγίζεις.....40 αλογα... :lol::lol:

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Υ/Γ 2 : RS δεν θα έχει επαφή και με εμένα μέσα στο δικό σου;;; ΧΑΧΑΧΑΧΑ... Μπήκα σε διαίτα ρε...

Σιγά μην σε έβαζε εσένα ο rs μέσα στο αυτοκίνητο........

Εκτός και αν χρειαζόταν άλλοθι.......

ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΔΩΣΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟ

ΚΑΝΕ ΡΕ ΔΙΑΙΤΑ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ναι, σιγά μήν τον έβαζα και στο αμάξι μου...

Εγώ ώς γνωστόν είμαι ένας παράξενος,ακατάδεκτος, και άφαντος τύπος.

Πώς θα γινόταν το παραπάνω...Αδύνατον.....

Link to comment
Share on other sites

Ναι, σιγά μήν τον έβαζα και στο αμάξι μου...

Εγώ ώς γνωστόν είμαι ένας παράξενος,ακατάδεκτος, και άφαντος τύπος.

Πώς θα γινόταν το παραπάνω...Αδύνατον.....

Και το ΑΔΥΝΑΤΟΝ δεν είναι χαρακτηριστικό του GEO :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

To '' μηχανικος σου '' το υπεθεσα εγω , οποτε το παιρνω πισω . Την πατεντα ή οχι στα καβαλετα , που απαιτειται δεν την ξερω ...

Στοιχημα ? :lol:

Eίσαι πάνω απο 375 άλογα?

Link to comment
Share on other sites

To '' μηχανικος σου '' το υπεθεσα εγω , οποτε το παιρνω πισω . Την πατεντα ή οχι στα καβαλετα , που απαιτειται δεν την ξερω ...

Στοιχημα ? :lol:

Έχεισ πάνω απο 50 κιλά ροπή?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.