Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Guest Nightangel
Όχι δέν θέλω φωτογραφία,απλά για να σου εξηγήσω που κάνεις λάθος, πρέπει πρώτα να ξέρω άν γνωρίζεις σε γενικές γραμμές το τί είναι ένα πρόγραμμα και το τί αλλάζουν σε αυτό οι προγραμματιστές.

Δέν έχει να κάνει με το TFSI ή με οποιοδήποτε TFSI.Οι αρχές του engine managment και του λογισμικού του είναι λίγο πολύ οι ίδιες τα τελευταία....χμμμ..5 χρόνια ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ.

Γι'αυτό σε ρωτάω, γιατί και γώ θα μπορούσα να σου πώ ότι το software που σου έβαλα "ψήνει καφέ", και μπορεί να με πίστευες, άν με έλεγαν MTM (για παράδειγμα)......

Εγώ δεν έκανα ανάλυση σε software engineering,ούτε είμαι σε θέση να κάνω engine management,αν ήξερα θα ήμουν ο Roland Mayer. :cry: Oμως να'σαι σίγουρος ότι ξέρω να ξεχωρίζω ''καφέδες'' στο δρόμο και πόσο μάλλον στο δυναμόμετρο.

Αλλά δεν μου λες που κάνω λάθος, για να μάθω και μαζί με εμένα και όλοι οι GTIδες εδώ μέσα ? :cry:

Το προσπέκτους που έρχεται Ελλάδα Μαρίνο,δείχει τα Bridgestone πάνω σε 18".Μακάρι να έβαζαν Michelin (είχα ρωτήσει αλλά δεν..) για να έβαζα τα Michelin Pilot Sport II που

SHMERA HMOUN STHN VW KAI TO EIDA 2 GTI EIXAN LASTIXA CONTINETAL SPORT CONTACT 2

AN DEN KANO LATHOS TO PROSPEKTOUS  PREPEI NA FTIAXNETE STHN ELLADA

Μαρίνο κοίτα τη φωτογραφία :cry:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν έκανα ανάλυση σε software engineering,ούτε είμαι σε θέση να κάνω engine management,αν ήξερα θα ήμουν ο Roland Mayer. <_< Oμως να'σαι σίγουρος ότι ξέρω να ξεχωρίζω ''καφέδες'' στο δρόμο και πόσο μάλλον στο δυναμόμετρο.

Αλλά δεν μου λες που κάνω λάθος, για να μάθω και μαζί με εμένα και όλοι οι GTIδες εδώ μέσα ? ;)

Ορίστε;;; :cry:

Δέν κατάλαβα πού κολλάει το software engineering και πώς θα έκανες ΕΣΥ engine management..... :cry::cry:

Τέσπα...Ο λόγος που σε ρώτησα (και αποφεύγεις να απαντήσεις..εφόσον θεωρίσουμε ότι γνωρίζεις) είναι πώς είναι σχεδόν αδύνατον να σου εξηγήσω αυτό που θέλεις να μάθεις, την στιγμή που αγνοείς τις βασικές λειτουργείες της ECU ενός αυτοκινήτου, και κατα συνέπεια την λειτουργεία των χαρτών και την τροποποίησή τους.

Για να κάτσω να σου τα εξηγήσω όλα αυτά (και να καταλήξω στο λάθος σου, που θέλεις να μάθεις) θα μας πάρει ένα ολόκληρο post στα τεχνικά θέματα απο την αρχή, και δέν αισθάνομαι και πολύ "μεταδωτικός" τώρα τελευταία.

Απλά αρκέσου στο γεγονός ότι οι "χάρτες" δέν κλειδώνονται και ξεκλειδώνονται, και στο ότι η EVC είναι εταιρία που δέν "προσφαίρει" προγράμματα, αλλά hardware για programming και emulation σε ECU's αυτοκινήτων, μαζί με το απαραίτητο checksum, όταν αυτό της ζητηθεί.

Ελπίζω να σε κάλυψα.

Edited by PoloRS
Link to comment
Share on other sites

Guest Nightangel
Ορίστε;;; :cry:

Δέν κατάλαβα πού κολλάει το software engineering και πώς θα έκανες ΕΣΥ engine management..... :cry:  :cry:

Τέσπα...Ο λόγος που σε ρώτησα (και αποφεύγεις να απαντήσεις..εφόσον θεωρίσουμε ότι γνωρίζεις) είναι πώς είναι σχεδόν αδύνατον να σου εξηγήσω αυτό που θέλεις να μάθεις, την στιγμή που αγνοείς τις βασικές λειτουργείες της ECU  ενός αυτοκινήτου, και κατα συνέπεια την λειτουργεία των χαρτών και την τροποποίησή τους.

Για να κάτσω να σου τα εξηγήσω όλα αυτά (και να καταλήξω στο λάθος σου, που θέλεις να μάθεις) θα μας πάρει ένα ολόκληρο post στα τεχνικά θέματα απο την αρχή, και δέν αισθάνομαι και πολύ "μεταδωτικός" τώρα τελευταία.

Απλά αρκέσου στο γεγονός ότι οι "χάρτες" δέν κλειδώνονται και ξεκλειδώνονται, και στο ότι η EVC είναι εταιρία που δέν "προσφαίρει" προγράμματα, αλλά hardware για programming και emulation σε ECU's αυτοκινήτων, μαζί με το απαραίτητο checksum, όταν αυτό της ζητηθεί.

Ελπίζω να σε κάλυψα.

Να'σαι σίγουρος,απόλυτα.Thanks <_<

Link to comment
Share on other sites

Guest Nightangel

Δεν κατάλαβα καλά.Είπα εγώ πουθενά ότι η EVC ''προσφέρει'' προγράμματα ? :unsure:

Εγώ πάντως επιμένω ότι ο φίλος PoloRS να μας έκανε μία ανάλυση αν ήθελε στο θέμα,γιατί και πολύ ενδιαφέρον είναι και όλο και κάτι θα μάθουμε. ;)

Link to comment
Share on other sites

Δεν κατάλαβα καλά.Είπα εγώ πουθενά ότι η EVC ''προσφέρει'' προγράμματα ? :unsure:

Εγώ πάντως επιμένω ότι ο φίλος PoloRS να μας έκανε μία ανάλυση αν ήθελε στο θέμα,γιατί και πολύ ενδιαφέρον είναι και όλο και κάτι θα μάθουμε. ;)

Δέν είπες για "προγράμματα", είπες όμως για χάρτες....

Και γι'αυτό σε ρώτησα και γώ για τις γνώσεις σου πάνω στο θέμα, για να καταλάβεις ότι στην ουσία αυτό που λές είναι λάθος.

Και σε ξαναρωτάω λοιπόν...ΤΙ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ECU κινητήρα;;;

¶πο ότι λες παραπάνω και μόνος σου...προφανώς ΟΧΙ ΧΑΡΤΕΣ....

@mayh3m:Επειδή έχουμε μιλήσει και face to face και επειδή ξέρω ότι εισαι γνώστης του θέματος (και ελπίζω ότι την ίδια εντύπωση σου αφησα και γώ άν και δέν είναι το επάγγελμά μου), να σου πώ απλά ότι το θέμα του checksum ίσως να χρησιμοποιήται και απο της ίδιες τις κατασκευάστριες εταιρίες ώς μέθοδος για safeproofing ενός προγράμματος μιας ECU αφού η λάθος "πιστοποίηση" μπορεί να οδηγούσε στην χρησιμοποίηση "κακού" προγράμματος που θα οδηγούσε την καταστροφή του κινητήρα.... ;)

Edited by PoloRS
Link to comment
Share on other sites

Guest Nightangel
Ναι, όντως σε μπέρδεψα  tongue.gif αλλά η δύναμη του προφορικού λόγου είναι μεγαλύτερη από ΄κείνη του γραπτού. ;)

Λοιπόν έχουμε και λέμε :

H EVC απ΄ότι γνωρίζω είναι η εταιρία η οποία προμηθεύει χάρτες και progs.

ΠΡΟΣΟΧΗ όταν λέω χάρτες ΕΝΝΟΩ ΜΟΝΟ ΧΑΡΤΕΣ.  :unsure:

Δηλαδή δεν κάνει αντιστοιχία ποιό είναι ποιό (αυτή η γραμμή είναι πίεση κλπ)

Την ''αποκρυπτογράφηση'' (ταίριασμα) την κάνουν οι εταιρείες. (ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΞΕΚΛΕΙΔΩΜΑ)

Ενώ όταν λέμε δεν ''σπάει'' εννοούμε ότι δεν ΑΦΑΙΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.

Δηλαδή,ούτε safe mode πειράζεται,ούτε έχουμε μετατόπηση στους κόφτες.

Επιτρέψτε μου να αμφιβάλλω στο αν έγινε ''τσίμπημα'' στο ESP. ;)

Αυτά είπα εγώ

Δέν είπες για "προγράμματα", είπες όμως για χάρτες....

Και γι'αυτό σε ρώτησα και γώ για τις γνώσεις σου πάνω στο θέμα, για να καταλάβεις ότι στην ουσία αυτό που λές είναι λάθος.

Και σε ξαναρωτάω λοιπόν...ΤΙ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ECU κινητήρα;;;

¶πο ότι λες παραπάνω και μόνος σου...προφανώς ΟΧΙ ΧΑΡΤΕΣ....

Σε παρακαλώ εξήγησέ μου τι εννοείς,τι μου απάντησες, γιατί βάζω στοίχημα ότι δεν έχει καταλάβει κανείς τι θέλεις να πεις εδώ μέσα.

Link to comment
Share on other sites

Πώ πώ....κουράστηκα... :unsure:

Πάμε λοιπόν ένα ένα να δόυμε αν έτσι θα τα καταλάβεις.....

H EVC απ΄ότι γνωρίζω είναι η εταιρία η οποία προμηθεύει χάρτες και progs.

ΠΡΟΣΟΧΗ όταν λέω χάρτες ΕΝΝΟΩ ΜΟΝΟ ΧΑΡΤΕΣ.

Όπως είπα ΗΔΗ αρκετές φορές παραπάνω, η EVC είναι Γερμανική εταιρία που ασχολείται με την εμπορία ΥΛΙΚΟΥ για προγραμματισμό και εξομοίωση του λογισμικού της ECU του κινητήρα.ΔΕΝ ασχολείται με το πρόγραμμα, ΑΛΛΑ με την υποστήριξη του υλικού της, που μπορεί να περιλαμβάνει την παροχή του αναγακίου checksum για να μήν κλειδώσει ο εγκέφαλος.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ, γιατί τότε δέν θα ήταν εταιρία hardware αλλά tuning και προγραμματισμού.

Δηλαδή δεν κάνει αντιστοιχία ποιό είναι ποιό (αυτή η γραμμή είναι πίεση κλπ)

Την ''αποκρυπτογράφηση'' (ταίριασμα) την κάνουν οι εταιρείες. (ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΞΕΚΛΕΙΔΩΜΑ)

Επειδή έχω ασχοληθεί αρκετά με το κύριο (και ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ) πρόγραμμα της EVC, το WinOLS για να ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ ΤΟΥ POLO GTI ;);) , μπορώ να σου πώ ότι το "ξεκλείδωμα" στο οποίο αναφέρεσαι δέν είναι αυτό που λές.¶μα σου δείξω τους χάρτες που έβγαλα στο Polo Gti θα πιστέψεις ότι ΞΕΚΛΕΙΔΩΣΑ το πρόγραμμα του Gti;;Αυτό ειναι λάθος.Το "ταίριασμα" στο οποίο αναφέρεσαι, είναι βασική προυπόθεση ενός προγραμματιστή που σέβεται τον εαυτό του, και δέν έχει να κάνει με καμιά εταιρία που του το προσφέρει στο πιάτο...

Ενώ όταν λέμε δεν ''σπάει'' εννοούμε ότι δεν ΑΦΑΙΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.

Δηλαδή,ούτε safe mode πειράζεται,ούτε έχουμε μετατόπηση στους κόφτες.   

Ποτέ κανείς ΔΕΝ ΑΦΑΙΡΕΙ απο το εργοστασιακό πρόγραμμα.Αυτό που γίνεται είναι στην ουσία αντικατάσταση των δεδομένων σε κάθε παράγοντα του χάρτη.Το Safe Mode είναι μια κατάσταση "ασφαλούς λειτουργείας" του εγκεφάλου του κινητήρα, η οποία μπάινει σε λειτουργεία όταν τα διαγνωστικα μέρη του αυτοκινήτου/κινητήρα το κρίνουν αναγακίο.Το safe mode ΔΕΝ ΕΠΙΡΕΑΖΕΤΑΙ ΠΟΤΕ απο ένα προγραμματιστή οίκου tunig, πολύ απλά γιατί ΔΕΝ υπάρχει λόγος (άσε που δέν νομίζω πως γίνεται κι όλας..).Όσο για την μετατόπηση του κόφτη..είναι πολύ πιο εύκολο απο ότι νομίζεις..Αρκεί να ξέρει κανείς πού να ψάξει.....

P.S.Δέν νομίζω ότι μπορώ να γίνω πιο κατατοπιστικός.....¶ν και πάλι δέν κατάλαβες..........

Link to comment
Share on other sites

Guest Nightangel
Πώ πώ....κουράστηκα... :unsure:

Πάμε λοιπόν ένα ένα να δόυμε αν έτσι θα τα καταλάβεις.....

Επειδή έχω ασχοληθεί αρκετά με το κύριο (και ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ) πρόγραμμα της EVC, το WinOLS για να ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ ΤΟΥ POLO GTI  ;)  ;)  , μπορώ να σου πώ ότι το "ξεκλείδωμα" στο οποίο αναφέρεσαι δέν είναι αυτό που λές.¶μα σου δείξω τους χάρτες που έβγαλα στο Polo Gti θα πιστέψεις ότι ΞΕΚΛΕΙΔΩΣΑ το πρόγραμμα του Gti;;Αυτό ειναι λάθος.Το "ταίριασμα" στο οποίο αναφέρεσαι, είναι βασική προυπόθεση ενός προγραμματιστή που σέβεται τον εαυτό του, και δέν έχει να κάνει με καμιά εταιρία που του το προσφέρει στο πιάτο...

Ενώ όταν λέμε δεν ''σπάει'' εννοούμε ότι δεν ΑΦΑΙΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.

Δηλαδή,ούτε safe mode πειράζεται,ούτε έχουμε μετατόπηση στους κόφτες.   

Ποτέ κανείς ΔΕΝ ΑΦΑΙΡΕΙ απο το εργοστασιακό πρόγραμμα.Αυτό που γίνεται είναι στην ουσία αντικατάσταση των δεδομένων σε κάθε παράγοντα του χάρτη.Το Safe Mode είναι μια κατάσταση "ασφαλούς λειτουργείας" του εγκεφάλου του κινητήρα, η οποία μπάινει σε λειτουργεία όταν τα διαγνωστικα μέρη του αυτοκινήτου/κινητήρα το κρίνουν αναγακίο.Το safe mode ΔΕΝ ΕΠΙΡΕΑΖΕΤΑΙ ΠΟΤΕ απο ένα προγραμματιστή οίκου tunig, πολύ απλά γιατί ΔΕΝ υπάρχει λόγος (άσε που δέν νομίζω πως γίνεται κι όλας..).Όσο για την μετατόπηση του κόφτη..είναι πολύ πιο εύκολο απο ότι νομίζεις..Αρκεί να ξέρει κανείς πού να ψάξει.....

P.S.Δέν νομίζω ότι μπορώ να γίνω πιο κατατοπιστικός.....¶ν και πάλι δέν κατάλαβες..........

Κατάλαβα και σίγουρα θα κατάλαβε και όποιος διάβασε τα προηγούμενα posts.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα'θελα να το συνεχίσουμε...αλλά άστο καλύτερα <_<

PS Ευχαριστώ για το χρόνο σου.

Link to comment
Share on other sites

¶ν έχεις κάποια απορία πάνω σε κάποιο θέμα και θέλεις να σου δώσω την άποψή μου, (άν γνωρίζω) ρώτησέ με ευθέως και ευχαρίστως να το κάνω.

Δέν είναι ζήτημα "χρόνου", απλά δέν μπορώ εξ'ορισμού να γνωρίζω τις γνώσεις του καθενός, και κατόπιν αυτού τον τρόπο που μπορεί να καταλάβει ορισμένα πράγματα.

Και όπως καταλαβαίνεις, ότι χειρότερο για ένα φόρουμ είναι να λέγονται ανυπόστατα πράγματα και πολλές φορές σάν συμβουλές, γιατί αν μη τι άλλο "θίγουν" την αξιοπιστία του.Κοινώς....μας διαβάζουν πολλοί...

P.S.Δέν αναφέρομαι σε σένα προσωπικά, και η αντιμετώπιση που είχα στην όλη συζήτηση δέν έχει να κάνει με αυτά που έγραψες, αλλά στο ζήτημα της αξιοπιστίας που ανέφερα παραπάνω.

Edited by PoloRS
Link to comment
Share on other sites

Guest Nightangel

Αλλά ας μην το συνεχίσω παραπέρα επειδή συμφωνώ ότι το θέμα απαιτεί ανάλυση που δεν ταιρίαζει στο forum.

Αυτό ακριβώς εννοούσα φίλε.Τα περί αξιοπιστίας του forum... :unsure: για τον απλούστατο λόγο ότι δεν πρόκειται να κάνω μόνος μου remapping στο αυτοκίνητό μου.

Μου αρκεί να γνωρίζω το αποτέλεσμα rocket.gif παρά να διυλίζω το ''κουνούπι'' ;)

Link to comment
Share on other sites

Ρε σεις έμπλεξα τα μπούτια μου!!!!!Είμαι και προγραμματιστής.....

ΌΤαν λέτε Checksum εννοείτε το CRC υπολογισμό ή αλλιώς άθροισμα κυκλικού πλεονασμού?---Αυτό είναι για την πιστοποίηση ότι ένα πρόγραμμα είναι Σ Ω Σ Τ Ο ...ότι κι αν αυτό υποννοεί. Ειμαι σωστός μέχρι εδώ?

αυτό που ανέφερα ως Api description/interface είναι = "ΥΛΙΚΟΥ για προγραμματισμό" και emulator είναι = "εξομοίωση του λογισμικού της ECU του κινητήρα"

Σωστά!

Και η ερώτηση...Τι σχέση έχει το Checksum?

To reverse engineering κάνει ακριβώς αυτή τη δουλειά!!Αυτό κάνουν και οι tuners!!! Όμως μείναμε στη μέση...Που καταλήγουμε??

Link to comment
Share on other sites

Αρχίσαμεεεεεεε...... :thumbsup::thumbsup:

POWER PULLEY KIT - 2.0T FSI

Your car's alternator is powered by a belt connected back to the crankshaft pulley. Spinning this pulley draws precious horsepower from your engine. NEUSPEED's powertrain engineer, using sophisticated CAD software, performed a mass properties analysis of the crank pulley. The result is reduced parasitic drag on the engine and increased horsepower. This kit includes a new crankshaft pulley and shorter belt.

Like our other NEUSPEED Power Pulleys, the new crankshaft pulley is made from 6061 T6 aluminum and hard anodized for durability. Unlike color anodizing which is mostly cosmetic, hard anodizing builds up a hardened layer over the base material to prevent wear.

Notes

5 - 7 horsepower gain.

62.02.65.jpg62.02.65_img2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αρχίσαμεεεεεεε...... :thumbsup::thumbsup:

POWER PULLEY KIT - 2.0T FSI

Your car's alternator is powered by a belt connected back to the crankshaft pulley. Spinning this pulley draws precious horsepower from your engine. NEUSPEED's powertrain engineer, using sophisticated CAD software, performed a mass properties analysis of the crank pulley. The result is reduced parasitic drag on the engine and increased horsepower. This kit includes a new crankshaft pulley and shorter belt.

Like our other NEUSPEED Power Pulleys, the new crankshaft pulley is made from 6061 T6 aluminum and hard anodized for durability. Unlike color anodizing which is mostly cosmetic, hard anodizing builds up a hardened layer over the base material to prevent wear.

Notes

5 - 7 horsepower gain.

62.02.65.jpg62.02.65_img2.jpg

Τι παίζει μ' αυτό??Κάνουν δουλεία ή....???

Link to comment
Share on other sites

Στα 20VT στην αρχη ελεγαν πως κανουν δουλεια και μετα τα γυρισαν.Δεν ξερω τι ισχυει.Βασικα σκοπος τους ειναι οι μικροτερες απωλειες και οχι η αυξηση της ιπποδυναμης στο στροφαλο αλλα στους τροχους.

Link to comment
Share on other sites

765200.jpg

Supersprint

- Downpipe with metallic kat 765221

- Centre 765203

- Rear muffler 765204

- Endpipe 765215

Actual data

Horsepower 239,3 Hp at 5955 rev/min

Torque 346,1 Nm at 4420 rev/min

Αυτό λοιπόν είναι το κιτ της Supersprint για το Gti....

Αρκετά καλή απόδοση, απο τα 224,7 άλογα που το μέτρησαν με την μαμά εξάτμηση.

Δηλαδή ~15 άλογα διαφορά!!!

Το κίτ περιλαμβάνει και τον καταλύτη 100 cpsi παρακαλώ...(ενώ η Milltek απο ότι ξέρω λόγω "check engine" έχει 200ρη...).

Με βάζει σε σκέψεις για το τί εταιρία θα ακολουθήσω.Καλή η Milltek, αλλά και η Supersprint έχει φοβερό όνομα......

Link to comment
Share on other sites

Guest Nightangel
765200.jpg

Supersprint

- Downpipe with metallic kat 765221

- Centre 765203

- Rear muffler 765204

- Endpipe 765215

Actual data

Horsepower 239,3 Hp at 5955 rev/min

Torque 346,1 Nm at 4420 rev/min

Αυτό λοιπόν είναι το κιτ της Supersprint για το Gti....

Αρκετά καλή απόδοση, απο τα 224,7 άλογα που το μέτρησαν με την μαμά εξάτμηση.

Δηλαδή ~15 άλογα διαφορά!!!

Το κίτ περιλαμβάνει και τον καταλύτη 100 cpsi παρακαλώ...(ενώ η Milltek απο ότι ξέρω λόγω "check engine" έχει 200ρη...).

Με βάζει σε σκέψεις για το τί εταιρία θα ακολουθήσω.Καλή η Milltek, αλλά και η Supersprint έχει φοβερό όνομα......

Μιλώντας με το κο. Pete Withers της Milltek,όταν ρωτούσα γιατί ο καταλύτης σας είναι 200cpsi μου είπε ότι προτίμησαν αυτόν για να μη κάνει θόρυβο και όχι λόγω check engine (καμία σχέση).

Βάλε τη Supersprint,να τα δούμε και στην πραγματικότητα τι λένε (όπως και το θόρυβο φυσικά) :rolleyes:

Υ.Γ Γνωρίζεις τι Φ έχει το σύστημα ?

Edited by Nightangel
Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

Καλά όλα αυτά αλλά σκέψου ότι θα δώσεις ένα κάρο χρήματα και σε περίπτωση που προβείς σε αλλαγές- βλέπε μεγαλύτερη τορμπίνα κλπ -για να μην πω και με πρόγραμμα ακόμα θα θες άλλη εξάτμιση....

Link to comment
Share on other sites

Μιλώντας με το κο. Pete Withers της Milltek,όταν ρωτούσα γιατί ο καταλύτης σας είναι 200cpsi μου είπε ότι προτίμησαν αυτόν για να μη κάνει θόρυβο και όχι λόγω check engine (καμία σχέση).

Βάλε τη Supersprint,να τα δούμε και στην πραγματικότητα τι λένε (όπως και το θόρυβο φυσικά) ;)

Υ.Γ Γνωρίζεις τι Φ έχει το σύστημα ?

Στο site της Supersprint λέει τα ακόλουθα:

Oversize D.70 mm -> D.65,100% Stainless steel.

Τώρα άν αυτό σημαίνει ότι είναι μεν 70αρι αλλά τελειώνει σε 65...δέν το ξέρω.. :blink:

Το θέμα του καταλύτη έχει συζητηθεί σε ξένα forums απο άτομα που έχουν επείσης βάλει το σύστημα της Milltek, και στην ίδια ερώτηση πήραν την απάντηση που σου είπα.

Πάντως όσον αφορά το θέμα του θορύβου, πιστεύω ότι μιά εταιρία που προσφαίρει 2 διαφορετικά μοντέλα του συστήματος (resonated και non-resonated) ανάλογα με την ένταση του ήχου της εξάτμησης, θα μπορούσε εύκολα να υπερνικήσει αυτό το πρόβλημα.Άν ήταν μόνο αυτό, και προς χάρην της απόδοσης.

Πάντως τα 15 άλογα της Supersprint βρήσκονται μέσα στα πλαίσια της λογικής.

Η Milltek τί τιμές απόδοσης δίνει στο δικό της;;; :unsure:

EDIT:Απο ότι είδα στο site της Milltek, η εταιρία πλέον έχει ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ Race Version του συστήματος εξάτμησης, για την VW Racing....

Milltek Sport VW Mk5 Golf GTi 2.0l FSi Turbo

VW Racing LogoMilltek Sport is continuing its close relationship with VW Racing during 2005 and has developed a special race version of it's newly introduced GTI Mk5 2.0T exhaust. ;);)

Επείσης δηλώνει 267 άλογα με remap+εξάτμηση, νούμερο αρκετά συντηρητικό, δεδομένου ότι η Revo ετοιμάζεται για πρόγραμα με 259 άλογα με μαμά εξάτμηση...Φανταστείτε δηλαδή Revo+Supersprint.....275 αλογάκια new_lol.gifnew_lol.gif

Edited by PoloRS
Link to comment
Share on other sites

Στα 20VT στην αρχη ελεγαν πως κανουν δουλεια και μετα τα γυρισαν.Δεν ξερω τι ισχυει.Βασικα σκοπος τους ειναι οι μικροτερες απωλειες και οχι η αυξηση της ιπποδυναμης στο στροφαλο αλλα στους τροχους.

Aυτο ειναι αλληλενδετο νομιζω.

Link to comment
Share on other sites

Guest Nightangel
Στο site της Supersprint λέει τα ακόλουθα:

Oversize D.70 mm -> D.65,100% Stainless steel.

Τώρα άν αυτό σημαίνει ότι είναι μεν 70αρι αλλά τελειώνει σε 65...δέν το ξέρω.. :blink:

Το θέμα του καταλύτη έχει συζητηθεί σε ξένα forums απο άτομα που έχουν επείσης βάλει το σύστημα της Milltek, και στην ίδια ερώτηση πήραν την απάντηση που σου είπα.

Πάντως όσον αφορά το θέμα του θορύβου, πιστεύω ότι μιά εταιρία που προσφαίρει 2 διαφορετικά μοντέλα του συστήματος (resonated και non-resonated) ανάλογα με την ένταση του ήχου της εξάτμησης, θα μπορούσε εύκολα να υπερνικήσει αυτό το πρόβλημα.¶ν ήταν μόνο αυτό, και προς χάρην της απόδοσης.

Πάντως τα 15 άλογα της Supersprint βρήσκονται μέσα στα πλαίσια της λογικής.

Η Milltek τί τιμές απόδοσης δίνει στο δικό της;;; :unsure:

EDIT:Απο ότι είδα στο site της Milltek, η εταιρία πλέον έχει ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ Race Version του συστήματος εξάτμησης, για την VW Racing....

Milltek Sport VW Mk5 Golf GTi 2.0l FSi Turbo

VW Racing LogoMilltek Sport is continuing its close relationship with VW Racing during 2005 and has developed a special race version of it's newly introduced GTI Mk5 2.0T exhaust. ;);)

Επείσης δηλώνει 267 άλογα με remap+εξάτμηση, νούμερο αρκετά συντηρητικό, δεδομένου ότι η Revo ετοιμάζεται για πρόγραμα με 259 άλογα με μαμά εξάτμηση...Φανταστείτε δηλαδή Revo+Supersprint.....275 αλογάκια new_lol.gifnew_lol.gif

Εγώ το non resonated kit είχα παραγγείλει φίλε μου και μου διευκρίνησαν ότι δεν το προτείνουν (λόγω boom) και γι'αυτό τους το λάθος μου χρέωσαν ίδια τιμή το resonated. ;) Επίσης όταν τους ρώτησα αν μπορώ να αλλάξω καταλύτη (αν χαλάσει) μου είπαν ότι μπορώ να βάλω ότι θέλω αρκεί να μην είναι low budget.Όλα αυτά που σου λέω τα έχω και σε e-mails αν ενδιαφέρεσαι,οκ ?

Τώρα για την ιπποδύναμη που λες,πολύ θα ήθελα να δω σε τι δυναμόμετρο την έχει βγάλει η Revo,αλλά

ακόμα καλύτερα όταν το βάλεις.Εγώ πάντως Revo, μόνο αν το συγκρίνω και με τρελλάνει θα βάλω.

Είχα και στο LCR βλέπεις και κάτι ξέρω...

Link to comment
Share on other sites

Aυτο ειναι αλληλενδετο νομιζω.

Στα 20VT στην αρχη ελεγαν πως κανουν δουλεια και μετα τα γυρισαν.Δεν ξερω τι ισχυει.Βασικα σκοπος τους ειναι οι μικροτερες απωλειες και οχι η αυξηση της ιπποδυναμης στο στροφαλο αλλα στους τροχους.

Ξαναδιαβασε το και δωσε προσοχη σ'αυτα που εχω με bold.Αλληλενδετο θα ηταν η αυξηση και στο στροφαλο και στους τροχους.Εγω λεω οτι εχει αυξηση μονο στους τροχους λογω μικροτερων απωλειων.

:thumbsup:

Edited by BassakosVR6
Link to comment
Share on other sites

Guest Nightangel
Στα 20VT στην αρχη ελεγαν πως κανουν δουλεια και μετα τα γυρισαν.Δεν ξερω τι ισχυει.Βασικα σκοπος τους ειναι οι μικροτερες απωλειες και οχι η αυξηση της ιπποδυναμης στο στροφαλο αλλα στους τροχους.

Ξαναδιαβασε το και δωσε προσοχη σ'αυτα που εχω με bold.Αλληλενδετο θα ηταν η αυξηση και στο στροφαλο και στους τροχους.Εγω λεω οτι εχει αυξηση μονο στους τροχους λογω μικροτερων απωλειων.

:baby:

Και σφυριζουν και με 1ο σταδιο του ριχνουμε και μερικα καριτσακια για πλακα.

Στο θεμα εξατμισεων παντως εγω θα προτιμισω MILLTEK κυριως για το πολυ θετικα σχολια που εχω ακουσει απο το εξωτερικο.Προγραμμα μαλλον REVO ή GIAC.

A,να μη ξεχασω να πω πως ανοιξα με LEON 20VT με REVO stage 2 και εξατμιση απο DP μεχρι πισω και τον περασα για πολυ λιγο και απο σταση και απο δευτερες.Ε,ρε και να μπει και το προγραμμα. tongue.gif

Με αλλαγές στις 5800max βλέπουν την πινακίδα σου. ;) Μη τους παίζεις από στάση γιατί έχουμε πιο βαρύ αμάξι closedeyes.gif Το διάβασα το topic για το Leon.Μη κολλάς καθόλου.Θα'ρχόμουνα εγώ να τα καθάριζα που μοιάζω με ''μαμά'' αλλά με προδίδει η εξάτμιση ;)

Επειδη εχουν βγει μερικα και θα βγουν ακομα περισσοτερα aftermarket προιντα για το GTI το topic εχει γινει λιγο μπαχαλο.

Αλλος γραφει για προγραμμα,αλλος για dp και καταλυτες,αλλος για τροχαλιες.

Αν καποιος μπει και ψαχνει κατι συγκεκριμενο πρεπει να κατσει να διαβασει αλλο το topic.

Γιατι δεν κανετε π.χ. 4 topic α)εισαγωγη,β)εξαγωγη,γ)ECU,δ)λοιπα μηχανικα για να βοηθησετε και τους μελλοντικους κατοχους GTI που θα θελησουν να ψαξουν κατι και για να ειναι πιο μαζεμενα τα πραγματα.

Αποψη μου ετσι,απλα τη διατυπωνω :thumbsup:

Φίλε μου σωστά τα λες,αλλά πες μου πόσοι έχουμε Mk5Gti εδώ μέσα ?

Ε,αυτοί που έχουν και ενδιαφέρονται ας κάτσουν να διαβάσουν όλο το topic γιατί σίγουρα για να πάρουν το Gti ''ψάχνονται'' για παραπάνω.Και εγώ για να ενημερωθώ για το Vag com κάθομαι και διαβάζω 60 σελίδες ;)

Link to comment
Share on other sites

Στα 20VT στην αρχη ελεγαν πως κανουν δουλεια και μετα τα γυρισαν.Δεν ξερω τι ισχυει.Βασικα σκοπος τους ειναι οι μικροτερες απωλειες και οχι η αυξηση της ιπποδυναμης στο στροφαλο αλλα στους τροχους.

Ξαναδιαβασε το και δωσε προσοχη σ'αυτα που εχω με bold.Αλληλενδετο θα ηταν η αυξηση και στο στροφαλο και στους τροχους.Εγω λεω οτι εχει αυξηση μονο στους τροχους λογω μικροτερων απωλειων.

;)

Strassemeister διαβασα πολυ προσεκτικα και σου ξαναλεω οτι αν απο τροχαλιες εχεις αυξηση ιπποδυναμης στους τροχους θα εχεις και στο μοτερ αναγκαστικα.

Αυτο εννοω λεγοντας αλλληλενδετο.

Οτιδηποτε περα απο μοτερ δηλ σασμαν πχ μπορει να εχει διαφορα στην ιπποδυναμη μεταξυ τροχου - στροφαλου αλλα οι τροχαλιες οχι.

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

Ξαναδιάβασα το τεστ στο gti της ΜΤΜ που λέει 260 άλογα... Σχόλια...

1ον για πρόγραμμα και εξάτμιση κρατηθείτε... 4630 + Φπα.......

τα περι carbon κλπ απλά δε τα σχολιάζω

2ον δεν έχει δυναμομέτρηση και απο τις επιδόσεις του μάλλον τα 260 είναι φούμαρα.

Για μεγαλύτερη τουρμπίνα θέλει δουλειά ακόμα γιατί δεν υπάρχει έτοιμο πρόγραμμα και χρειάζεται και άλλη πολλαπλή και λογικά και σωληνώσεις (μην τα βλέπετε φτηνά γιατι για 1,8Τ κάνουν τα εργοστασιακά του ΤΤ 850 ε αυτά τα 2) και μετά εννοείται οτι θες άλλη εξάτμιση απο την αρχη...

Κοινώς αυτό που αποκόμισα εγώ είναι οτι μάλλον χρειάζεται λίγη υπομονή να βγάλουν και άλλες εταιρίες προγράμματα κλπ -που απότι ακούω πολύ σύντομα.. να φορεθούν λίγο για να δούμε πως πάνε , να βελτιωθούν και φυσικά να ηρεμίσουν λίγο με τις τιμές. Γι αρχή λοιπόν ένα φιλτράκι και τπτ άλλο.... το αμάξι είναι πολύ γρήγορο ήδη...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και απο μενα!!!!Ναι βεβαια οσο περναει ο καιρος θα βγουν και αλλα aftermarket προιοντα και αλλες εταιριες θα ασχοληθουν με την βελτιωση του golf v Gti αλλα βεβαια επειδη ο παλιος παντα ξερει και ειναι ποιος σιγουρος!!!

Εγω για εξατμιση προτινω Supersprint (100%)δινεις λεφτα αλλα εχεις ποιοτητα.

Οσο για το προγραμμα η καλυτερη λυση ειναι να εχεις μια καλη ακρη με γερμανια να μιλησεις με καποιον μεσα απο την ΜΤΜ Η ΑΒΤ ουτο σωστε να αλλαξεις εγκεφαλο σταλμενο απο ΜΤΜ Η ΑΒΤ και βεβαια παντα με αλλαγη μεγαλυτερης τουρμπινας και τα ολα τα συναφη!!!

Τελος ομως η δουλεια παιζει και με αλητικες πατεντες (αγραφους εγκεφαλους ΜΟΝΟΤΡΟΝΙΚ κλπ (π.χ LEON 20VT (400+PS),AUDI S3(380+PS).

Aυτα απο μενα!!!!λιγα και καλα.

Μοntoya-returns.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.