Jump to content
geocha

Tsi 140 σε 170 αλογα....Ευκολα?

Recommended Posts

195. Και 158 τροχό.

195 στο στρόφαλο και 158 τροχό; Τα 37 άλογα διαφορά πού πάνε ρε παιδιά; Βόλτα; Παράξενο.

Ξέρεις αν δίνεται εγγύηση με το πρόγραμμα αυτό; Για εγκέφαλο ή κινητήρα;

Edited by remalius
Link to comment
Share on other sites

φιλε latou μπορεις να πεις και απο που ειναι αυτο το προγραμμα και αν υπαρχει κατι για το gt??

Edited by zil
Link to comment
Share on other sites

195 στο στρόφαλο και 158 τροχό; Τα 37 άλογα διαφορά πού πάνε ρε παιδιά; Βόλτα; Παράξενο.

Ξέρεις αν δίνεται εγγύηση με το πρόγραμμα αυτό; Για εγκέφαλο ή κινητήρα;

Πάντα υπάρχει διαφορά στη δύναμη του στροφάλου, με τη δύναμη του τροχού. Λόγω του οδοστρώματος, του φθαρμένου ελαστικού, και πολλών ακόμα παραγόντων (αέρας, backdraft, αεροδυναμική κτλ), η δύναμη μειώνεται στο πάτημα του αυτοκινήτου. Ετσι όταν η μηχανή σου δίνει 200 άλογα, πάντα υπάρχει μια απώλεια 10-25% στη δύναμη που μεταφέρεται στον τροχό! Οπότε ναι, μπορείς να πεις πως τα άλογα ναι μεν βγαίνουν από το στάβλο, αλλά όντως πάνε βόλτα!!

@zil: Το πρόγραμμα είναι του γνωστού μου ο οποίος είναι προγραμματιστής, έχει δουλέψει με βελτιωτές και κατασκευαστές προγραμμάτων στη Β. Ελλάδα, και αυτή τη στιγμή κάνει πάρα πολύ καλή δουλειά και πολλές δουλειές χωρίς κανένα πρόβλημα! Βγαίνει ΚΑΙ για GT, και για MED9, 9.5, και MED1.7 εγκεφάλους.

@remalius: Το πρόγραμμα είναι όπως είπα σειριακό. Δεν προγραμματίζεις και κολλάς τσιπάκια πλέον! Βάζεις το λαπτοπ, κατεβάζεις, φορτώνεις, ανεβάζεις, τελείωσες. Υπόθεση μιας ώρας δηλαδή σχεδόν! Η εγγύηση που παρέχεται είναι για όσο καιρό διαρκεί η εργοστασιακή σου εγγύηση, δηλαδή μέχρι και 4 χρόνια. Στην αντιπροσωπεία πάνω στη διάγνωση ΔΕΝ φαίνεται πως φοράς πρόγραμμα γιατί έχει προστασία ανίχνευσης, κι ανά πάσα στιγμή αν γίνει μια στραβή και κάτι στραβώσει στο πρόγραμμα, το παληκάρι το διορθώνει άνευ κόστους. ΑΡΚΕΙ να μην προσπάθησε κάποιος με CMB να προσπάθησε να το κατεβάσει για πάρτη του! Σε αυτή την περίπτωση αλλάζουν τα δεδομένα, και το κόστος είναι όσο ένα νέο πρόγραμμα... Και λογικό, γιατί είναι σαν κλοπή πνευματικών.

Τώρα αν κάποιος ενδιαφέρεται για το πρόγραμμα....... ΡΜ για τα παραπάνω!

Link to comment
Share on other sites

Μεταξύ στρόφαλου και ρόδας μεσολαβεί το κιβώτιο, άρα απώλειες στην ισχύ μόνο στο κιβώτιο υπάρχουν.

Ένα κιβώτιο έχει συντελεστή απόδοσης στη χειρότερη 97% λόγω γραναζιών, backlash κλπ οπότε από τα 195 πάμε στα 190!. Αεροδυναμική κλπ δε παίζει. Εκτός κι αν η φράση ''στον τροχό'' σημαίνει κάτι άλλο από αυτό που καταλαβαίνω. Επίσης, στο δυναμόμετρο το αυτοκίνητο είναι ακίνητο αν δεν κάνω λάθος. Τέσπα. Δεν είναι τρελαίνομαι να πάω το TSi στα 195 άλογα γιατί φοβάμαι ότι θα το πάρω στο χέρι. Μου έκανε εντύπωση το πόσα άλογα λένε ότι βγάζει το πρόγραμμα και πόσα φαίνονται στον τροχό.

Πλάκα πλάκα, πώς ξέρουν όσοι φτιάχουν τα προγράμματα πόσα άλογα πάει το αμάξι;

Στα δυναμόμετρα υποθέτω μετράνε μόνο ισχύ/ροπή που φτάνει στον τροχό έτσι;

Edited by remalius
Link to comment
Share on other sites

Μεταξύ στρόφαλου και ρόδας μεσολαβεί το κιβώτιο, άρα απώλειες στην ισχύ μόνο στο κιβώτιο υπάρχουν.

Ένα κιβώτιο έχει συντελεστή απόδοσης στη χειρότερη 97% λόγω γραναζιών, backlash κλπ οπότε από τα 195 πάμε στα 190!. Αεροδυναμική κλπ δε παίζει. Εκτός κι αν η φράση ''στον τροχό'' σημαίνει κάτι άλλο από αυτό που καταλαβαίνω. Επίσης, στο δυναμόμετρο το αυτοκίνητο είναι ακίνητο αν δεν κάνω λάθος. Τέσπα. Δεν είναι τρελαίνομαι να πάω το TSi στα 195 άλογα γιατί φοβάμαι ότι θα το πάρω στο χέρι. Μου έκανε εντύπωση το πόσα άλογα λένε ότι βγάζει το πρόγραμμα και πόσα φαίνονται στον τροχό.

Πλάκα πλάκα, πώς ξέρουν όσοι φτιάχουν τα προγράμματα πόσα άλογα πάει το αμάξι;

Στα δυναμόμετρα υποθέτω μετράνε μόνο ισχύ/ροπή που φτάνει στον τροχό έτσι;

Σε ένα 2κίνητο, από το μοτέρ μέχρι τους τροχούς, προκύπτουν απώλειες 10-15%

Η "διαδρομή" των 195ps από τον στρόφαλο, περνάνε από κιβώτιο, διαφορικό και καταλήγουν στους τροχούς.

¶ρα μιλάμε για 2 ζεύγη γραναζιών και 2 έδρανα.

¶ρα τα άλογα στον τροχό (πρέπει να) είναι 165 - 175.

Οι απώλειες με 195 στρόφαλο και 158 τροχό είναι κάπου στο ~19%... αρκετά μεγάλο νούμερο για ένα μπροστινοκίνητο.

Edited by ntamp
Link to comment
Share on other sites

Υπολόγισε και την φυσική φθορά του ελαστικού στο αμάξι και του ράουλου στο δυναμόμετρο, και είσαι οκ με τις απώλειες! -_-

Link to comment
Share on other sites

σε δυναμομετρηση του GT απο διαφορα περιοδικα το εβγαζαν 185 στο στροφαλο και 157 στον τροχο τωρα απο 195 σε 158 νομιζω ειναι πολυ τωρα φυσικα δεν ξερω εαν το TSI με GT εχουν το ιδιο συστημα διευθυνσης.... :)

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να μας παραθέσεις φίλε Latousakis ένα διάγραμμα δυναμομέτρησης ? Θα μας βοηθούσε όλους! :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster
Μεταξύ στρόφαλου και ρόδας μεσολαβεί το κιβώτιο, άρα απώλειες στην ισχύ μόνο στο κιβώτιο υπάρχουν.

Ένα κιβώτιο έχει συντελεστή απόδοσης στη χειρότερη 97% λόγω γραναζιών, backlash κλπ οπότε από τα 195 πάμε στα 190!. Αεροδυναμική κλπ δε παίζει. Εκτός κι αν η φράση ''στον τροχό'' σημαίνει κάτι άλλο από αυτό που καταλαβαίνω. Επίσης, στο δυναμόμετρο το αυτοκίνητο είναι ακίνητο αν δεν κάνω λάθος. Τέσπα. Δεν είναι τρελαίνομαι να πάω το TSi στα 195 άλογα γιατί φοβάμαι ότι θα το πάρω στο χέρι. Μου έκανε εντύπωση το πόσα άλογα λένε ότι βγάζει το πρόγραμμα και πόσα φαίνονται στον τροχό.

Πλάκα πλάκα, πώς ξέρουν όσοι φτιάχουν τα προγράμματα πόσα άλογα πάει το αμάξι;

Στα δυναμόμετρα υποθέτω μετράνε μόνο ισχύ/ροπή που φτάνει στον τροχό έτσι;

Δηλαδή για να καταλάβουμε, αν θεωρητικά αφαιρέσουμε τα ρουλεμάν τροχών και βάλουμε π.χ. κουζινέτα δεν θα έχουμε απώλειες???

Αν βάλουμε π.χ. ενισχυμένα ή ελαφρωμένα ημιαξόνια δεν θα δούμε διαφορά?

Μήπως υπάρχουν κυριολεκτικά παντού απώλειες, έστω και στο in-vitro περιβάλλον του δυναμόμετρου, πόσο περισσότερο στο δρόμο???

By the way, έχετε ποτέ αναρωτηθεί αν οι εταιρείες (κάποιες τουλάχιστον) μετράνε ιπποδύναμη στον στρόφαλο, επάνω σε πάγκο και όχι πάνω στο αμάξι??? Αναλογίζεστε τι συνέπειες έχει αυτό στη μέτρηση?

Είναι προφανές ότι το ίδιο μοτέρ, σε διαφορετικό αμάξι (σασί, κιβώτιο κλπ.) δεν μπορεί να βγάζει τα ίδια άλογα στον τροχό! (π.χ. Polo vs Golf).

Link to comment
Share on other sites

λοιπον οσον αφορα τις απωλειες υστερα απο ερωτηση υπαρχουν δυο παραγοντες οι οποιοι υποαναλυονται σε υπολοιπους...

ο παραγοντας αυτοκινητο και ο παραγοντας δυναμομετρο...

αυτοκινητο +===> μπροστοκινητο - πισωκινητο - τετρακινητο

σασμαν -βολαν - τροχαλιες δυναμικου και στρομφαλου (βαρος -διαστασεις)

ελαστικα αυτοκινητου και διαστασεις τροχου

αεροδυναμικες αντιστασεις δεν υπαρχουν...υπαρχουν ομως τριβες σε ολα τα μηχανικα μερη

αυτα θυμαμαι απο αυτα που μου ανεφερε εμπιστο ατομο...

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα είδα σε διαφήμιση περιοδικού πακέτο της Trip Team

Πρόγραμμα + Ram Air + Φίλτρο 1400Ε για TSI στα 200ps

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα είδα σε διαφήμιση περιοδικού πακέτο της Trip Team

Πρόγραμμα + Ram Air + Φίλτρο 1400Ε για TSI στα 200ps

Σε ποιο περιοδικο? Παντως το 140 αν φτασει σε αυτα τα αλογα δεν θα σταματαει αν δεν αλλαχτουν και τα φρενα ^_^

Link to comment
Share on other sites

xaxaxa!το tsi με τα 140 αλογα αν ειναι να παει στα 200 δεν χρειαζεται φρενα ρε παιδια!με τα ποδια η αγκυρα.....

Οπως και μερικα αλλα..................... :o^_^

Edited by eliasj
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά γνωρίζω περιστατικό ενός TSI να μαζεύει χωράφια, και είχε 180 άλογα... Τα φρένα είναι το 1ο που πρέπει να αλλάζει στο αμάξι, αλλά είναι το τελευταίο που κοιτάει ο Ελληνας (αν το κοιτάξει κι αυτό....)

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά γνωρίζω περιστατικό ενός TSI να μαζεύει χωράφια, και είχε 180 άλογα... Τα φρένα είναι το 1ο που πρέπει να αλλάζει στο αμάξι, αλλά είναι το τελευταίο που κοιτάει ο Ελληνας (αν το κοιτάξει κι αυτό....)

Εχεις δίκιο πάνω απο όλα τα φρένα και αναρτήσεις..για ασφαλή χλμ....

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά γνωρίζω περιστατικό ενός TSI να μαζεύει χωράφια, και είχε 180 άλογα... Τα φρένα είναι το 1ο που πρέπει να αλλάζει στο αμάξι, αλλά είναι το τελευταίο που κοιτάει ο Ελληνας (αν το κοιτάξει κι αυτό....)
Εχεις δίκιο πάνω απο όλα τα φρένα και αναρτήσεις..για ασφαλή χλμ....

+1000 Πανω απο ολα η ασφαλεια και μετα τα αλογακια

Link to comment
Share on other sites

στο DRIVE ήταν η διαφήμιση.

Έχω δει στην Αθήνα δυο gti ΤΤ trip team αλλά δεν πρόλαβα να μιλήσω στους ιδιοκτήτες.

Και Θεσσαλονίκη κυκλοφορεί ένα. Είναι κανείς από δω ?

Link to comment
Share on other sites

καινουριο το ντραιβ εχει ενα gt της trip team με 191,8 αλογα και 26,2 ροπη τροχο.στροφαλο 212 αλογα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

εγγυηση 2 χρονων.

σκουπα με ram air,εξατμιση ολοκληρη με Φ63,5 και προγραμμα

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρα

παντως για ολους εμας τους TSIδες αυτο που θα παιξει καθοριστικο ρολο ειναι πιστευω μια και μονο παραμετρος Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ μετα το tuning σε 170-200 κλπ κλπ.

Link to comment
Share on other sites

καλημερα,

το προβλημα με τα φρενα του TSI ειναι στο οτι το μπροστινο μερος ειναι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΒΑΡΥ σε συναρτηση με τα ελαστικα Michelin energy που εχουν υπερβολικα μαλακα πλαινα θετουν το αυτοκινητο να υπαρχει μια μεγαλη περιοδος εξοικείωσις...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.