Jump to content
geocha

Tsi 140 σε 170 αλογα....Ευκολα?

Recommended Posts

Η ΚΑΡΕΝΤΑ επισημως ποτε δεν θα βγαλει,οσες αντι/πειες σου πουν οτι υπαρχει ειναι απο συνεργασια δικια τους με τον εκαστοτε βελτιωτη,παντως εγω θα το σκεφτομουν σοβαρα μονο αν εβγαζε καμια ΜΤΜ η καποιος τελος παντων διεθνης οικος .Καλο ψαξιμο σε ολους :thumbsup:

+1000000 αλλαααααααα να μην παψει η εγγυηση να ισχυει και μολις τους το παω να :thumbsup::thumbsup: αδιαφορα.

Link to comment
Share on other sites

+1000000 αλλαααααααα να μην παψει η εγγυηση να ισχυει και μολις τους το παω να :thumbsup::thumbsup: αδιαφορα.

new_killpc.gifnew_killpc.gifnew_lol.gif

Ρε σεις...Ο Παζαροπουλος-Visa θα κανει και ατοκες λετε αν προκυψει το "μοιραιο"? :thumbsup:

Κατι ειναι και αυτο!

Ρε ουστ.... dead.gif

Edited by NIKΟΣ (+)
Link to comment
Share on other sites

εχει βγαλει η power logic ενα προγραμμα που το περναει σειριακα και κανει 900 ευρο νομιζω καπου εκει.

ειναι για το golf tsi 140 hp-->205hp.με ροπη γυρο στα 280ΝΜ.αλλα δεν ειμαι σιγουροσ επειδει γινεται σειριακα λετε να υπαρξει καποια αλλο προβλημα???

Link to comment
Share on other sites

εχει βγαλει η power logic ενα προγραμμα που το περναει σειριακα και κανει 900 ευρο νομιζω καπου εκει.

ειναι για το golf tsi 140 hp-->205hp.με ροπη γυρο στα 280ΝΜ.αλλα δεν ειμαι σιγουροσ επειδει γινεται σειριακα λετε να υπαρξει καποια αλλο προβλημα???

Τι σημαινει το περναει σειριακα?

Link to comment
Share on other sites

σημαινει προγραματισμος ECU και πρεπει να βγαλουν τον εγκεφαλο για να το περασουν.Δεν ειναι κατι το κακο απλα εχω ακουσει οτι ειναι καλυτερα ο επαναπρογραματισμος εγκεφαλου....απλα εστειλα για να ενημερωσω.επισης ξερω οτι η boulekos d. εχει βγαλει τον επαναπρογραματισμο εγκεφαλου για 185 αλογα ενω στην αρχη ειχε για 200.Οι REVO SKN και καποιες αλλες πιο μικρες ακομα το περιμενουν.αυτα που λεω ειναι πσαγμενα με τηλεφωνα στισ εταιριες.τα ψαχνω εδω και καιρο.ελπιζω να βοηθησα.

Link to comment
Share on other sites

Σειριακός προγραμματισμός δεν σημαίνει να βγάλεις εγκέφαλο αλλά μέσω obd θύρας

Link to comment
Share on other sites

εχει βγαλει η power logic ενα προγραμμα που το περναει σειριακα και κανει 900 ευρο νομιζω καπου εκει.

ειναι για το golf tsi 140 hp-->205hp.με ροπη γυρο στα 280ΝΜ.αλλα δεν ειμαι σιγουροσ επειδει γινεται σειριακα λετε να υπαρξει καποια αλλο προβλημα???

Και με τι πίεση θα δουλεύει μετά ο κινητήρας ?

Πόσο θα αντέξει ?

Link to comment
Share on other sites

Σειριακός προγραμματισμός δεν σημαίνει να βγάλεις εγκέφαλο αλλά μέσω obd θύρας

file mou den eipa oti seiriaka shmainei na vgaleis ton egkefalo apla gia na to kaneis auto......prepei na vgaleis ton egkefalo...giati an vreis kanena pou na to pernaei xwris na vgalei egkefalo pes to mou kai emena na gelasw....

an thes na kaneis apla antiparathesi steile mou i diavase kalutera auta pou exw grapsei kai na sou apanthsw alla otan den eisai sigouros min les pragmata...filika panta...

Link to comment
Share on other sites

Για αυτό τα στροφαλομπίελα σας γίνονται μακαρονάδα και πετάγονται αριστερά ο κομπρέσορας και δεξιά η τουρμπίνα η και το αντίθετο
Με κιμά; :Dtongue.gif:lol: Edited by twincharged
Link to comment
Share on other sites

Και με τι πίεση θα δουλεύει μετά ο κινητήρας ?

Πόσο θα αντέξει ?

Ο κινητηρας με την ιδια πιεση...Τωρα το τουρμπο αντι 1.5 bar που εχει full boost το μαμα με ενα προγραμμα θα δουλευει στο 1.7 bar περιπου.Οποτε δεν νομιζω να γινει μακαροναδα ο κινητηρας με αυτη την διαφορα υπερπληρωσης.Δεν γινεται το νορμαλ να δουλευει μια χαρα και με ενα προγραμμα να σπανε μπιλες και πιστονια.Ισως καποια περιφεριακα να θελουν βελτωση αλλα οχι και μπιελοπιστονα.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα!

Τον άλλο μήνα θα παραγγείλω το TSI 140PS GT SPORT. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι η μόνες διαφορές είναι το boost meter, οι 17αρες ζάντες και η διπλή απόληξη της εξάτμισης. Δηλαδή φρένα, αναρτήσεις είναι τα ίδια; - εκεί μου είπαν ναι - ¶ρα το μόνο που χρειάζεται είναι το πρόγραμμα για να έχω 170PS; Ρωτάω γιατί ο στόχος μου ήταν το GT αλλά δυστυχώς τα οικονομικά μου δεν το επιτρέπουν και για αυτό πάω στο TSI. Αν με 1000-1500 ευρώ παραπάνω, έχω GT τότε συμφέρει. Αν κάποιος ξέρει σίγουρα ή το έχει κάνει ήδη ας απαντήσει υπεύθυνα.

Ευχαριστώ πολύ

Edited by Antonis78
Link to comment
Share on other sites

αν ειναι να το παρεις απο την αντιπροσωπεια που σου ειπε οτι εχουν τα ιδια φρενα!!!καλα κρασια

Link to comment
Share on other sites

σημαινει προγραματισμος ECU και πρεπει να βγαλουν τον εγκεφαλο για να το περασουν.Δεν ειναι κατι το κακο απλα εχω ακουσει οτι ειναι καλυτερα ο επαναπρογραματισμος εγκεφαλου....απλα εστειλα για να ενημερωσω.επισης ξερω οτι η boulekos d. εχει βγαλει τον επαναπρογραματισμο εγκεφαλου για 185 αλογα ενω στην αρχη ειχε για 200.Οι REVO SKN και καποιες αλλες πιο μικρες ακομα το περιμενουν.αυτα που λεω ειναι πσαγμενα με τηλεφωνα στισ εταιριες.τα ψαχνω εδω και καιρο.ελπιζω να βοηθησα.
Link to comment
Share on other sites

Την Παρασκευή επισκέφτηκα μία άλλη αντιπροσωπεία. Τους έκανα την ίδια ερώτηση: "Έχει το TSI τα ίδια φρένα με το GT;". Η απάντηση ήταν "Ναι". Μάλιστα ο πωλητής μου είπε πως είναι προσωπικός φίλος με κάποιον βελτιωτή (επειδή δεν ξέρω αν πρέπει να αναφέρω ονόματα, μην θεωρηθεί διαφήμιση, στείλτε μου πμ) και πως αν θέλω μπορεί να το φτάσει μέχρι 200 άλογα. Για τις αναρτήσεις μου είπε ότι είναι λίγο διαφορετικό το στήσιμο του GT από το TSI (πιο χαμηλό κτλ). Τελικά τι ισχύει;

ΥΓ: ¶σχετο: Για το ESP μου είπε πως είναι 600 Ευρώ παραπάνω (και 5 μήνες αναμονή), ενώ στην Γερμανία κοστίζει 200 Ευρώ παραπάνω. Α ρε Ελλαδάρα μου!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Την Παρασκευή επισκέφτηκα μία άλλη αντιπροσωπεία. Τους έκανα την ίδια ερώτηση: "Έχει το TSI τα ίδια φρένα με το GT;". Η απάντηση ήταν "Ναι". Μάλιστα ο πωλητής μου είπε πως είναι προσωπικός φίλος με κάποιον βελτιωτή (επειδή δεν ξέρω αν πρέπει να αναφέρω ονόματα, μην θεωρηθεί διαφήμιση, στείλτε μου πμ) και πως αν θέλω μπορεί να το φτάσει μέχρι 200 άλογα. Για τις αναρτήσεις μου είπε ότι είναι λίγο διαφορετικό το στήσιμο του GT από το TSI (πιο χαμηλό κτλ). Τελικά τι ισχύει;

ΥΓ: ¶σχετο: Για το ESP μου είπε πως είναι 600 Ευρώ παραπάνω (και 5 μήνες αναμονή), ενώ στην Γερμανία κοστίζει 200 Ευρώ παραπάνω. Α ρε Ελλαδάρα μου!!!!!!!!

ΟΧΙ :o Δεν εχουν τα ιδια φρενα. Το TSi εχει τα ιδια με το 2.0 FSi. To GT ta idia me to GTi

Link to comment
Share on other sites

ΟΧΙ :o Δεν εχουν τα ιδια φρενα. Το TSi εχει τα ιδια με το 2.0 FSi. To GT ta idia me to GTi

Λάθος.Οι ομοιότητες που ισχύουν: φρένα GT και GTI μπροστά ίδια , φρένα TSI και GT πίσω ίδια.

Φρένα μπροστά

TSI

1K0 615 301 T brake disc (ventilated) 288X25 5/112

1K0 615 125 D calliper carrier

1K0 615 273 B bleeder valve

GT

1K0 615 301 AA brake disc (ventilated) 312X25 5/112

1K0 615 125 C calliper carrier

1K0 615 273 A bleeder valve

GTI

1K0 615 125 E calliper carrier version red

1K0 615 301 AA brake disc (ventilated) 312X25 5/112

Φρένα πίσω

TSI

1K0 615 601 K brake disc 255X10MM 5/112

1K0 615 611 AB splash shield for brake disc left

1K0 615 612 AB splash shield for brake disc right

1K0 698 451 C 1 set: brake pads for disc brakes

4D0 615 273 bleeder valve

8D0 698 671 set of seals for brake caliper

GT

ίδια με TSI

GTI

1K0 615 601 M brake disc 286X12MM 5/112

1K0 615 611 P splash shield for brake disc left

1K0 615 612 P splash shield for brake disc right

1K0 698 451 D 1 set: brake pads for disc brakes

1K0 615 273 A bleeder valve M10X1X29MM

1J0 698 671 set of seals for brake caliper housing

Link to comment
Share on other sites

και γιατι να μην αλλαξεις χαρτογραφηση μονο.να διαβασεις εναν εγκεφαλο 170 hp και να των φορτωσεις σε ενα 140

σαν να βαζεις προγραμμα.

Link to comment
Share on other sites

παντως για το θεμα 140 σε 170 ισως με νεο εγκεφαλο απο GT...γιατι να μην τοποθετησεις εγκεφαλο απο GT??

+1

Εφόσον είναι οι ίδιοι κινητήρες και αλλάζει μόνο η χαρτογράφηση αυτό θα πρέπει να είναι το πιο απλό και εύκολο, σωστά; Το θέμα είναι με τα περιφερειακά, τι άλλο πρέπει να αλλάξεις με αυτήν την αύξηση. Θες φρένα, έστω μόνο μπροστά και αναρτήσεις. Δεν υπάρχει κάποιος που να έκανε αυτήν την μετατροπή (TSI 140 σε 170) για να μας πει πόσο κόστισε (όλα μαζί);

Link to comment
Share on other sites

+1

Εφόσον είναι οι ίδιοι κινητήρες και αλλάζει μόνο η χαρτογράφηση αυτό θα πρέπει να είναι το πιο απλό και εύκολο, σωστά; Το θέμα είναι με τα περιφερειακά, τι άλλο πρέπει να αλλάξεις με αυτήν την αύξηση. Θες φρένα, έστω μόνο μπροστά και αναρτήσεις. Δεν υπάρχει κάποιος που να έκανε αυτήν την μετατροπή (TSI 140 σε 170) για να μας πει πόσο κόστισε (όλα μαζί);

Οι αναρτήσεις μπρος και πίσω του TSI και του GT είναι ίδιες.

Link to comment
Share on other sites

Οι αναρτήσεις μπρος και πίσω του TSI και του GT είναι ίδιες.

Δηλαδή μόνο φρένα (μπροστά) και πρόγραμμα; Επίσης νομίζω ότι ο πωλητής μου είπε πως το GT είναι λίγο πιο χαμηλό (δεν θυμάμαι καλά και δεν το λέω με σιγουριά αυτό). Ισχύει;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.