svouras Posted April 15, 2008 Report Share Posted April 15, 2008 Η ΚΑΡΕΝΤΑ επισημως ποτε δεν θα βγαλει,οσες αντι/πειες σου πουν οτι υπαρχει ειναι απο συνεργασια δικια τους με τον εκαστοτε βελτιωτη,παντως εγω θα το σκεφτομουν σοβαρα μονο αν εβγαζε καμια ΜΤΜ η καποιος τελος παντων διεθνης οικος .Καλο ψαξιμο σε ολους +1000000 αλλαααααααα να μην παψει η εγγυηση να ισχυει και μολις τους το παω να αδιαφορα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
black mamba Posted April 15, 2008 Report Share Posted April 15, 2008 (edited) +1000000 αλλαααααααα να μην παψει η εγγυηση να ισχυει και μολις τους το παω να αδιαφορα. Ρε σεις...Ο Παζαροπουλος-Visa θα κανει και ατοκες λετε αν προκυψει το "μοιραιο"? Κατι ειναι και αυτο! Ρε ουστ.... Edited April 15, 2008 by NIKΟΣ (+) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
haris_golf-gt Posted April 16, 2008 Report Share Posted April 16, 2008 εχει βγαλει η power logic ενα προγραμμα που το περναει σειριακα και κανει 900 ευρο νομιζω καπου εκει. ειναι για το golf tsi 140 hp-->205hp.με ροπη γυρο στα 280ΝΜ.αλλα δεν ειμαι σιγουροσ επειδει γινεται σειριακα λετε να υπαρξει καποια αλλο προβλημα??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted April 17, 2008 Report Share Posted April 17, 2008 εχει βγαλει η power logic ενα προγραμμα που το περναει σειριακα και κανει 900 ευρο νομιζω καπου εκει.ειναι για το golf tsi 140 hp-->205hp.με ροπη γυρο στα 280ΝΜ.αλλα δεν ειμαι σιγουροσ επειδει γινεται σειριακα λετε να υπαρξει καποια αλλο προβλημα??? Τι σημαινει το περναει σειριακα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
haris_golf-gt Posted April 17, 2008 Report Share Posted April 17, 2008 σημαινει προγραματισμος ECU και πρεπει να βγαλουν τον εγκεφαλο για να το περασουν.Δεν ειναι κατι το κακο απλα εχω ακουσει οτι ειναι καλυτερα ο επαναπρογραματισμος εγκεφαλου....απλα εστειλα για να ενημερωσω.επισης ξερω οτι η boulekos d. εχει βγαλει τον επαναπρογραματισμο εγκεφαλου για 185 αλογα ενω στην αρχη ειχε για 200.Οι REVO SKN και καποιες αλλες πιο μικρες ακομα το περιμενουν.αυτα που λεω ειναι πσαγμενα με τηλεφωνα στισ εταιριες.τα ψαχνω εδω και καιρο.ελπιζω να βοηθησα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 21, 2008 Report Share Posted April 21, 2008 Σειριακός προγραμματισμός δεν σημαίνει να βγάλεις εγκέφαλο αλλά μέσω obd θύρας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thester Posted April 22, 2008 Report Share Posted April 22, 2008 εχει βγαλει η power logic ενα προγραμμα που το περναει σειριακα και κανει 900 ευρο νομιζω καπου εκει.ειναι για το golf tsi 140 hp-->205hp.με ροπη γυρο στα 280ΝΜ.αλλα δεν ειμαι σιγουροσ επειδει γινεται σειριακα λετε να υπαρξει καποια αλλο προβλημα??? Και με τι πίεση θα δουλεύει μετά ο κινητήρας ? Πόσο θα αντέξει ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thester Posted April 23, 2008 Report Share Posted April 23, 2008 Για αυτό τα στροφαλομπίελα σας γίνονται μακαρονάδα και πετάγονται αριστερά ο κομπρέσορας και δεξιά η τουρμπίνα η και το αντίθετο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
haris_golf-gt Posted April 23, 2008 Report Share Posted April 23, 2008 Σειριακός προγραμματισμός δεν σημαίνει να βγάλεις εγκέφαλο αλλά μέσω obd θύρας file mou den eipa oti seiriaka shmainei na vgaleis ton egkefalo apla gia na to kaneis auto......prepei na vgaleis ton egkefalo...giati an vreis kanena pou na to pernaei xwris na vgalei egkefalo pes to mou kai emena na gelasw.... an thes na kaneis apla antiparathesi steile mou i diavase kalutera auta pou exw grapsei kai na sou apanthsw alla otan den eisai sigouros min les pragmata...filika panta... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted April 23, 2008 Report Share Posted April 23, 2008 (edited) Για αυτό τα στροφαλομπίελα σας γίνονται μακαρονάδα και πετάγονται αριστερά ο κομπρέσορας και δεξιά η τουρμπίνα η και το αντίθετοΜε κιμά; Edited April 23, 2008 by twincharged Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
draga Posted April 23, 2008 Report Share Posted April 23, 2008 Και με τι πίεση θα δουλεύει μετά ο κινητήρας ?Πόσο θα αντέξει ? Ο κινητηρας με την ιδια πιεση...Τωρα το τουρμπο αντι 1.5 bar που εχει full boost το μαμα με ενα προγραμμα θα δουλευει στο 1.7 bar περιπου.Οποτε δεν νομιζω να γινει μακαροναδα ο κινητηρας με αυτη την διαφορα υπερπληρωσης.Δεν γινεται το νορμαλ να δουλευει μια χαρα και με ενα προγραμμα να σπανε μπιλες και πιστονια.Ισως καποια περιφεριακα να θελουν βελτωση αλλα οχι και μπιελοπιστονα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antonis78 Posted April 24, 2008 Report Share Posted April 24, 2008 (edited) Παιδιά καλησπέρα! Τον άλλο μήνα θα παραγγείλω το TSI 140PS GT SPORT. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι η μόνες διαφορές είναι το boost meter, οι 17αρες ζάντες και η διπλή απόληξη της εξάτμισης. Δηλαδή φρένα, αναρτήσεις είναι τα ίδια; - εκεί μου είπαν ναι - ¶ρα το μόνο που χρειάζεται είναι το πρόγραμμα για να έχω 170PS; Ρωτάω γιατί ο στόχος μου ήταν το GT αλλά δυστυχώς τα οικονομικά μου δεν το επιτρέπουν και για αυτό πάω στο TSI. Αν με 1000-1500 ευρώ παραπάνω, έχω GT τότε συμφέρει. Αν κάποιος ξέρει σίγουρα ή το έχει κάνει ήδη ας απαντήσει υπεύθυνα. Ευχαριστώ πολύ Edited April 25, 2008 by Antonis78 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zil Posted April 24, 2008 Report Share Posted April 24, 2008 αν ειναι να το παρεις απο την αντιπροσωπεια που σου ειπε οτι εχουν τα ιδια φρενα!!!καλα κρασια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 24, 2008 Report Share Posted April 24, 2008 σημαινει προγραματισμος ECU και πρεπει να βγαλουν τον εγκεφαλο για να το περασουν.Δεν ειναι κατι το κακο απλα εχω ακουσει οτι ειναι καλυτερα ο επαναπρογραματισμος εγκεφαλου....απλα εστειλα για να ενημερωσω.επισης ξερω οτι η boulekos d. εχει βγαλει τον επαναπρογραματισμο εγκεφαλου για 185 αλογα ενω στην αρχη ειχε για 200.Οι REVO SKN και καποιες αλλες πιο μικρες ακομα το περιμενουν.αυτα που λεω ειναι πσαγμενα με τηλεφωνα στισ εταιριες.τα ψαχνω εδω και καιρο.ελπιζω να βοηθησα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antonis78 Posted April 25, 2008 Report Share Posted April 25, 2008 (edited) Δηλαδή ρε παιδιά, τι υπολογίζετε ότι θα χρειαστεί, σε υλικά και χρήμα, για να φτάσουμε τα 170PS; Edited April 25, 2008 by Antonis78 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BillVWRuleZ Posted April 25, 2008 Report Share Posted April 25, 2008 Παιδια ξεφευγουμε απο το θεμα.. Κανενα νεο απο REVO, MTM, BSR για προγραμμα... ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JimQ Posted May 5, 2008 Report Share Posted May 5, 2008 ισςσ με νεο εγκεφαλο..απο GT...γιατι να μην τοποθετησεις εγκεφαλο απο GT?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antonis78 Posted May 5, 2008 Report Share Posted May 5, 2008 Την Παρασκευή επισκέφτηκα μία άλλη αντιπροσωπεία. Τους έκανα την ίδια ερώτηση: "Έχει το TSI τα ίδια φρένα με το GT;". Η απάντηση ήταν "Ναι". Μάλιστα ο πωλητής μου είπε πως είναι προσωπικός φίλος με κάποιον βελτιωτή (επειδή δεν ξέρω αν πρέπει να αναφέρω ονόματα, μην θεωρηθεί διαφήμιση, στείλτε μου πμ) και πως αν θέλω μπορεί να το φτάσει μέχρι 200 άλογα. Για τις αναρτήσεις μου είπε ότι είναι λίγο διαφορετικό το στήσιμο του GT από το TSI (πιο χαμηλό κτλ). Τελικά τι ισχύει; ΥΓ: ¶σχετο: Για το ESP μου είπε πως είναι 600 Ευρώ παραπάνω (και 5 μήνες αναμονή), ενώ στην Γερμανία κοστίζει 200 Ευρώ παραπάνω. Α ρε Ελλαδάρα μου!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted May 5, 2008 Report Share Posted May 5, 2008 Την Παρασκευή επισκέφτηκα μία άλλη αντιπροσωπεία. Τους έκανα την ίδια ερώτηση: "Έχει το TSI τα ίδια φρένα με το GT;". Η απάντηση ήταν "Ναι". Μάλιστα ο πωλητής μου είπε πως είναι προσωπικός φίλος με κάποιον βελτιωτή (επειδή δεν ξέρω αν πρέπει να αναφέρω ονόματα, μην θεωρηθεί διαφήμιση, στείλτε μου πμ) και πως αν θέλω μπορεί να το φτάσει μέχρι 200 άλογα. Για τις αναρτήσεις μου είπε ότι είναι λίγο διαφορετικό το στήσιμο του GT από το TSI (πιο χαμηλό κτλ). Τελικά τι ισχύει;ΥΓ: ¶σχετο: Για το ESP μου είπε πως είναι 600 Ευρώ παραπάνω (και 5 μήνες αναμονή), ενώ στην Γερμανία κοστίζει 200 Ευρώ παραπάνω. Α ρε Ελλαδάρα μου!!!!!!!! ΟΧΙ Δεν εχουν τα ιδια φρενα. Το TSi εχει τα ιδια με το 2.0 FSi. To GT ta idia me to GTi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
subwrc Posted May 5, 2008 Report Share Posted May 5, 2008 ΟΧΙ Δεν εχουν τα ιδια φρενα. Το TSi εχει τα ιδια με το 2.0 FSi. To GT ta idia me to GTi Λάθος.Οι ομοιότητες που ισχύουν: φρένα GT και GTI μπροστά ίδια , φρένα TSI και GT πίσω ίδια. Φρένα μπροστά TSI 1K0 615 301 T brake disc (ventilated) 288X25 5/112 1K0 615 125 D calliper carrier 1K0 615 273 B bleeder valve GT 1K0 615 301 AA brake disc (ventilated) 312X25 5/112 1K0 615 125 C calliper carrier 1K0 615 273 A bleeder valve GTI 1K0 615 125 E calliper carrier version red 1K0 615 301 AA brake disc (ventilated) 312X25 5/112 Φρένα πίσω TSI 1K0 615 601 K brake disc 255X10MM 5/112 1K0 615 611 AB splash shield for brake disc left 1K0 615 612 AB splash shield for brake disc right 1K0 698 451 C 1 set: brake pads for disc brakes 4D0 615 273 bleeder valve 8D0 698 671 set of seals for brake caliper GT ίδια με TSI GTI 1K0 615 601 M brake disc 286X12MM 5/112 1K0 615 611 P splash shield for brake disc left 1K0 615 612 P splash shield for brake disc right 1K0 698 451 D 1 set: brake pads for disc brakes 1K0 615 273 A bleeder valve M10X1X29MM 1J0 698 671 set of seals for brake caliper housing Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JimQ Posted May 5, 2008 Report Share Posted May 5, 2008 παντως για το θεμα 140 σε 170 ισως με νεο εγκεφαλο απο GT...γιατι να μην τοποθετησεις εγκεφαλο απο GT?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zil Posted May 5, 2008 Report Share Posted May 5, 2008 και γιατι να μην αλλαξεις χαρτογραφηση μονο.να διαβασεις εναν εγκεφαλο 170 hp και να των φορτωσεις σε ενα 140 σαν να βαζεις προγραμμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antonis78 Posted May 5, 2008 Report Share Posted May 5, 2008 παντως για το θεμα 140 σε 170 ισως με νεο εγκεφαλο απο GT...γιατι να μην τοποθετησεις εγκεφαλο απο GT?? +1 Εφόσον είναι οι ίδιοι κινητήρες και αλλάζει μόνο η χαρτογράφηση αυτό θα πρέπει να είναι το πιο απλό και εύκολο, σωστά; Το θέμα είναι με τα περιφερειακά, τι άλλο πρέπει να αλλάξεις με αυτήν την αύξηση. Θες φρένα, έστω μόνο μπροστά και αναρτήσεις. Δεν υπάρχει κάποιος που να έκανε αυτήν την μετατροπή (TSI 140 σε 170) για να μας πει πόσο κόστισε (όλα μαζί); Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
subwrc Posted May 5, 2008 Report Share Posted May 5, 2008 +1Εφόσον είναι οι ίδιοι κινητήρες και αλλάζει μόνο η χαρτογράφηση αυτό θα πρέπει να είναι το πιο απλό και εύκολο, σωστά; Το θέμα είναι με τα περιφερειακά, τι άλλο πρέπει να αλλάξεις με αυτήν την αύξηση. Θες φρένα, έστω μόνο μπροστά και αναρτήσεις. Δεν υπάρχει κάποιος που να έκανε αυτήν την μετατροπή (TSI 140 σε 170) για να μας πει πόσο κόστισε (όλα μαζί); Οι αναρτήσεις μπρος και πίσω του TSI και του GT είναι ίδιες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antonis78 Posted May 5, 2008 Report Share Posted May 5, 2008 Οι αναρτήσεις μπρος και πίσω του TSI και του GT είναι ίδιες. Δηλαδή μόνο φρένα (μπροστά) και πρόγραμμα; Επίσης νομίζω ότι ο πωλητής μου είπε πως το GT είναι λίγο πιο χαμηλό (δεν θυμάμαι καλά και δεν το λέω με σιγουριά αυτό). Ισχύει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...