Mike Posted October 7, 2006 Report Share Posted October 7, 2006 Ψαξε ψαξε θα πουλησεις και τα υπολοιπα ατι μουλικο!!!!! Αλλωστε για σενα το gt me to tsi ειναι η μερα με τη νυχτα επειδη πηρες gt...Aσε..το μαθαμε το παραμυθι.. Mαζι σου...Καλα τα λες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andain Posted October 7, 2006 Report Share Posted October 7, 2006 (edited) Λαγός τη φτέρη κούναγε, κακό της κεφαλής του! ...λένε οι παλαιότεροι. Χαχα! Σαν φτέρωτή από ανεμιστήρα δαπέδου είναι αυτές!! Γιατί είναι έτσι;; Για να φυσάνε τους δίσκους μη ζεσταίνονται;;; .... .... ... Tα λογια ειναι...περιτταααααα... Για τα υπολοιπα μελη που διατηρουν μια σοβαροτητα, μια ερωτηση που αφορα τους κατοχους tsi, αν ειναι εκτος τοπικ συγχωρηστε με...Πιστευετε οτι αξιζει να επενδυσετε 21 χιλιαρικα μονο για την απολαυση ενος κινητηρα που στο κατω κατω δε βαζει φωτια στο δρομο, αντι να δωσετε τα ιδια χρηματα για να απολαυσετε περισσοτερες "ευκολιες" και πραγματακια που κανουν την καθημερινη συμβιωση με το αυτοκινητο σας ξεχωριστη?? πχ..αεροδυναμικα βοηθηματα, ξεχωριστες ζαντες, ηλιοροφη, ξενον, δερματινα και πολλα αλλα..? Ολες οι γνωμες σεβαστες εννοειται ε? Edited October 7, 2006 by andain Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gasman Posted October 7, 2006 Report Share Posted October 7, 2006 Μπορει να μην βάζει φωτιά στον δρόμο αλλά το 80% των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους θα τα περνας .... ΑΕΡΑ (κοινώς ενεργητική ασφάλεια) Σημ: δεν έχω TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolas V Posted October 7, 2006 Report Share Posted October 7, 2006 Θα συμφωνησω με τον andain! .Εγω για παραδειγμα πηρα πριν 2,5 χρονια το 1.4 FSI με αρκετα εχτρα(ηλιοροφη,xenon,17αρες κτλ) μου βγηκε 21 χιλιαρικα και περιμενα και 5 μηνες παραγγελια!Ακριβως επειδη ηθελα να αισθανομαι ωραια οταν ειμαι μεσα και οχι τοσο για να εχω μεγαλυτερη τελικη η επιταχυνση Θα μου πειτε οτι η επιταχυνση ειναι θεμα ενεργητικης ασφαλειας,αλλα μιλαμε για τη διαφορα του 1.4 με το 1.6 FSi και οχι του 1.4 FSI με το GT! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
papajohn Posted October 7, 2006 Report Share Posted October 7, 2006 συναδελφοι TSIκηδες, θελω την αποψη σας.. τον τελευταιο καιρο το ρελαντι μου πεφτει στις 700 στροφες και ορισμενες φορες και λιγο πιο κατω απο 700.. παντα με ζεστη μηχανη, μετα απο αρκετα χλμ.. αυτο που με προβληματιζει περισσοτερο ειναι οτι οταν συμβαινει το προηγ που ανεφερα, το αμαξι τρεμει ολοκληρο ακομα και μεσα στην καμπινα το νοιωθω σαν να πηγαινει να σβησει... συμβαινει το ιδιο και με σας?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manos83 Posted October 7, 2006 Report Share Posted October 7, 2006 (edited) συναδελφοι TSIκηδες, θελω την αποψη σας.. τον τελευταιο καιρο το ρελαντι μου πεφτει στις 700 στροφες και ορισμενες φορες και λιγο πιο κατω απο 700.. παντα με ζεστη μηχανη, μετα απο αρκετα χλμ.. αυτο που με προβληματιζει περισσοτερο ειναι οτι οταν συμβαινει το προηγ που ανεφερα, το αμαξι τρεμει ολοκληρο ακομα και μεσα στην καμπινα το νοιωθω σαν να πηγαινει να σβησει... συμβαινει το ιδιο και με σας?? Ayto pou les to exw paratirisei kai egw molis to bazw mprosta (prin to bgalw apo to garaz) douleyei xamhla (oxi omws na niw8w oti 8a sbisei) kai exei kai ena mikro tremoulo. Pisteyw oti einai fisiologiko. Orismenes fores to eixa paratirisei kai sto Golf 4 pou eixa prim 2 xronia syni8ws otan stamatousa sta fanaria! Edited October 7, 2006 by Manos83 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andain Posted October 7, 2006 Report Share Posted October 7, 2006 Μπορει να μην βάζει φωτιά στον δρόμο αλλά το 80% των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους θα τα περνας .... ΑΕΡΑ(κοινώς ενεργητική ασφάλεια) Σημ: δεν έχω TSI Πραγματικα η λογικη σου δε στεκει.. Δλδ οταν παλιοτερα οδηγουσες ενα πιο αργο αυτοκινητο κινδυνεψες περισσοτερες φορες?? Προσωπικα οσο πιο γρηγορα πηγαινω τοσο πιο πολυ αντιλαμβανομαι οτι οι κινδυνοι ειναι περισσοτεροι...Τωρα αν ελεγες οτι προτιμουμε δυνατο κινητηρα γιατι ειμαστα καβλ...τιμονακηδες οκ θα το δεχομουν!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gasman Posted October 7, 2006 Report Share Posted October 7, 2006 Πραγματικα η λογικη σου δε στεκει.. Δλδ οταν παλιοτερα οδηγουσες ενα πιο αργο αυτοκινητο κινδυνεψες περισσοτερες φορες?? Προσωπικα οσο πιο γρηγορα πηγαινω τοσο πιο πολυ αντιλαμβανομαι οτι οι κινδυνοι ειναι περισσοτεροι...Τωρα αν ελεγες οτι προτιμουμε δυνατο κινητηρα γιατι ειμαστα καβλ...τιμονακηδες οκ θα το δεχομουν!!!!! Αυτά είναι βασικά πράγματα ρε παιδιά...Δεν χρειάζονται πολλή φιλοσοφία.. Σκεφτείτε π.χ. ότι μερικα δευτερόλεπτα ΛΙΓΟΤΕΡΑ στο αντίθετο ρεύμα (πράγμα που οφείλεται στο γρήγορο αυτοκίνητο που οδηγείς) όταν προσπερνάς στην Εθνική νταλίκα που πηγαίνει με 130 km. μπορεί να είναι εξαιρετικά σημαντικά και να σώσουν πολλές ζωές. Υπό τον όρο ότι ΞΕΡΕΙΣ να "πηγαίνεις" το γρήγορο αυτοκίνητο και όχι να σε πηγαίνει αυτό... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andain Posted October 7, 2006 Report Share Posted October 7, 2006 (edited) Αυτά είναι βασικά πράγματα ρε παιδιά...Δεν χρειάζονται πολλή φιλοσοφία.. Σκεφτείτε π.χ. ότι μερικα δευτερόλεπτα ΛΙΓΟΤΕΡΑ στο αντίθετο ρεύμα (πράγμα που οφείλεται στο γρήγορο αυτοκίνητο που οδηγείς) όταν προσπερνάς στην Εθνική νταλίκα που πηγαίνει με 130 km. μπορεί να είναι εξαιρετικά σημαντικά και να σώσουν πολλές ζωές. Υπό τον όρο ότι ΞΕΡΕΙΣ να "πηγαίνεις" το γρήγορο αυτοκίνητο και όχι να σε πηγαίνει αυτό... Σωστος!!! Ομως απο την αλλη δε νομιζω οτι ακομα κι ενα γκολφ 1.4 με 75 αλογα δεν εχει την ικανοτητα και τη σπιρταδα να περασει μια τετοια νταλικα που λες..Οπως επισης γνωριζεις οτι το 90% των δυστυχηματων γινεται οχι επειδη το αυτοκινητο δεν ειχε πολλα αλογα για να κανει προσπεραση αλλα επειδη ο οδηγος πολλες φορες υπερεκτιμα τις δυνατοτητες ενος γρηγορου οχηματος..Μηπως κανω λαθος? Παντως οφειλω να ομολογησω οτι το επιχειρημα σου το χρησιμοποιουσα οταν ημουν μικρος για να "ψησω" τον πατερα μου να παρει το πιο γρηγορο μοντελο της εταιριας που διαλεγε...!!! Εχει μια λογικη, περισσοτερο για να ξεγελαμε την τρελα μας..! Edited October 7, 2006 by andain Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 (edited) Σωστος!!! Ομως απο την αλλη δε νομιζω οτι ακομα κι ενα γκολφ 1.4 με 75 αλογα δεν εχει την ικανοτητα και τη σπιρταδα να περασει μια τετοια νταλικα που λες..Και όμως δε την έχει. Στο λέω από προσωπική πείρα. Σκέψου το 75άρι φορτωμένο με αποσκευές και 4 άτομα με το clima ανοικτό, να προσπαθεί να κάνει προσπέραση σε κάποιο ανηφορικό κομμάτι της εθνικής ή επαρχιακού δρόμου! Εκείνη τη στιγμή νιώθεις ότι δε θα προσπεράσεις ποτέ. Άσε που πρέπει να το λιώσεις το αυτοκίνητο με κατέβασμα και κόφτες για να προσπεράσεις μετά από πολλά δευτερόλεπτα Edited October 8, 2006 by Γιάννης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wanderer Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 Πραγματικα η λογικη σου δε στεκει.. Δλδ οταν παλιοτερα οδηγουσες ενα πιο αργο αυτοκινητο κινδυνεψες περισσοτερες φορες?? Προσωπικα οσο πιο γρηγορα πηγαινω τοσο πιο πολυ αντιλαμβανομαι οτι οι κινδυνοι ειναι περισσοτεροι...Τωρα αν ελεγες οτι προτιμουμε δυνατο κινητηρα γιατι ειμαστα καβλ...τιμονακηδες οκ θα το δεχομουν!!!!! ενώ η δική σου "λογική" να φορτώνουμε τα ήδη αργά αυτοκίνητα για να μας "προσέχουν" μαζί με τίποτα 18άρες σε 1.4 να το ψοφάει ακόμα περισσότερο στέκει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
k_t_g Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 ...να φορτώνουμε τα ήδη αργά αυτοκίνητα με 18άρες σε 1.4 να το ψοφάει ακόμα περισσότερο...Όσο πιο μεγάλη η ζάντα, τόσο πιο αργό το αυτοκίνητο; Έτσι πάει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 Όσο πιο μεγάλη η ζάντα, τόσο πιο αργό το αυτοκίνητο; Έτσι πάει; Βέβαια, γιατί μεγαλύτερη ζάντα σημαίνει: ίσως μεγαλύτερη μη αναρτώμενη μάζα, φαρδύτερο ελαστικό - μεγαλύτερες τριβές etc... Το σίγουρο είναι ότι χάνεις σε επιταχύνσεις, αλλά κερδίζεις σε κράτημα. Όλα έχουν το τιμημά τους Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andain Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 ενώ η δική σου "λογική" να φορτώνουμε τα ήδη αργά αυτοκίνητα για να μας "προσέχουν" μαζί με τίποτα 18άρες σε 1.4 να το ψοφάει ακόμα περισσότερο στέκει; Nαι καταλαβα, γιατι τα ξενον, τα δερματινα, την ηλιοροφη, τα υποβραχιονια και ολα τα αξεσουαρ στο εσωτερικο κανουν περισσοτερο μπαμ στους εξω απο εναν που προσπερναει διαβολεμενα με 200 χλμ ε?? Μαλιστα, εσυ πηγες κατευθειαν και στις 18αρες , ενω πολυ ανετα σηκωνει 17αρα ζαντα το 1.4...Μπορεις να ρωτησεις πολλους εδω μεσα ομως που ειχαν και 18αρες σε 1.4 και δεν ειχαν προβλημα( πχ. γιατρος..). Οσο για την εξωτερικη εμφανιση ειναι καθαρα θεμα του πως θελω να βλεπω το αυτοκινητο μου και οχι να το βλεπουν οι αλλοι...Ολοι γι αυτο το λογο ψαχνομαστε να κανουμε τα αυτοκινητα μας διαφορετικα απο τα τυποποιημενα της βιομηχανιας.. Επισης για το Γιαννη που εγραψε την extra ειδικη περιπτωση του να εχω 4 ατομα μεσα στο 1400αρι και να εχω και το κλιμα ανοιχτο( αληθεια ποσες φορες τυχαινει αυτο...??) ας το εχουν υπ'οψη τους ολοι οι υποψηφιοι αγοραστες και πριν αποφασισουν να το εχουν σαν κριτηριο του στυλ: αγορασα το ταδε γιατι ΟΤΑΝ φορτωσω 4 ατομα μεσα και ΟΤΑΝ εχει καυσωνα και Οταν συναντησω νταλικα στην εθνικη θα μπορω να προσπερασω γρηγοροτερα.. Βέβαια, γιατί μεγαλύτερη ζάντα σημαίνει: ίσως μεγαλύτερη μη αναρτώμενη μάζα, φαρδύτερο ελαστικό - μεγαλύτερες τριβές etc... Το σίγουρο είναι ότι χάνεις σε επιταχύνσεις, αλλά κερδίζεις σε κράτημα. Όλα έχουν το τιμημά τους Δεν ισχυει αυτο που λες...δεν ειμαι ειδικος για να επιχειρηματολογησω αλλα υπαρχουν πολλα παιδια στο φορουμ που κατα καιρους εχουν γραψει για το θεμα αυτο..Το φαρδυτερο λαστιχο χανει σε τελικη αν δεν κανω λαθος και αντι πχ να πας 180 πας 178χλμ..φοβερη διαφορα ε? Οσο για τη διασταση της ζαντας παντα υπολογιζεις τη συνολικη διαμετρο ζαντας και ελαστικου..η μεγαλυτερη ζαντα συνοδευεται απο χαμηλοπροφιλα ελαστικα επομενως πολλες φορες η συνολικη διαμετρος του τροχου ειναι μικροτερη!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 (edited) αγορασα το ταδε γιατι ΟΤΑΝ φορτωσω 4 ατομα μεσα και ΟΤΑΝ εχει καυσωνα και Οταν συναντησω νταλικα στην εθνικη θα μπορω να προσπερασω γρηγοροτερα.. Φίλε μου άστο. τα έχω οδηγήσει και 75άρι και 140άρι σε ταξίδια πολη κτλ. Ένα σου λέω, είναι η μέρα με τη νύχτα όπως και με το 115άρι. Δεν είναι θέμα γρηγορότερου. Είναι θέμα ροπής Επίσης μπορείς να έχεις και άλογα και έξτρα πολυτέλειες! Το ένα δεν αναιρεί το άλλο Δεν ισχυει αυτο που λες...δεν ειμαι ειδικος για να επιχειρηματολογησω αλλα υπαρχουν πολλα παιδια στο φορουμ που κατα καιρους εχουν γραψει για το θεμα αυτο..Το φαρδυτερο λαστιχο χανει σε τελικη αν δεν κανω λαθος και αντι πχ να πας 180 πας 178χλμ..φοβερη διαφορα ε? Οσο για τη διασταση της ζαντας παντα υπολογιζεις τη συνολικη διαμετρο ζαντας και ελαστικου..η μεγαλυτερη ζαντα συνοδευεται απο χαμηλοπροφιλα ελαστικα επομενως πολλες φορες η συνολικη διαμετρος του τροχου ειναι μικροτερη!! Χάνεις σε μπαμ αυτό είναι σίγουρο. Φαρδύτερο ελαστικό= περισσότερες τριβές (απλή φυσική)! Edited October 8, 2006 by Γιάννης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
k_t_g Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 Με τη μεγαλύτερη ζάντα, σίγουρα χάνεις σε τελική - έστω και λίγο - λόγω περισσότερων τριβών καθώς είναι πολύ πιο φαρδιές. Αυτό είναι απλή φυσική. Επηρεάζει με κάποιον τρόπο και η διάμετρος της ζάντας;; (Εκτός από το φάρδος του ελαστικού...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danichro Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 η μεγαλυτερη ζαντα λόγω φαρδους εχει και καλυτερη προσφυση παντως οποτε σε μετρησεις τυπου 0-60 0-100 εχεις πλεονεκτημα..τεσταριμένο αυτο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 η μεγαλυτερη ζαντα λόγω φαρδους εχει και καλυτερη προσφυση παντως οποτε σε μετρησεις τυπου 0-60 0-100 εχεις πλεονεκτημα..τεσταριμένο αυτοΣωστό αυτό. Σε ρεπρίζ όμως (μπαμ) δε χάνεις; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gasman Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 (edited) ...Επισης για το Γιαννη που εγραψε την extra ειδικη περιπτωση του να εχω 4 ατομα μεσα στο 1400αρι και να εχω και το κλιμα ανοιχτο( αληθεια ποσες φορες τυχαινει αυτο...??) ας το εχουν υπ'οψη τους ολοι οι υποψηφιοι αγοραστες και πριν αποφασισουν να το εχουν σαν κριτηριο του στυλ: αγορασα το ταδε γιατι ΟΤΑΝ φορτωσω 4 ατομα μεσα και ΟΤΑΝ εχει καυσωνα και Οταν συναντησω νταλικα στην εθνικη θα μπορω να προσπερασω γρηγοροτερα.. Με αυτή την λογική φίλε Andain, δεν χρειαζονται ούτε οι αερόσακοι ούτε τα ενεργα προσκέφαλα ούτε οι προεντατήρες ζωνών ούτε οι βαλβίδες διακοπής καυσίμου, ....γιατί πόσοι από μας και πόσες φορές στη ζωή μας συγκρουσθήκαμε τόσο σφοδρά που ανοιξε ο αερόσακος, η δουλεψαν οι προεντατήρες ή ..πήρε φωτία το αυτοκίνητό μας για να χρειαστεί η διακοπη καυσίμου... Και βέβαια επειδή μεγάλος σεισμός συμβαίνει κάθε 10-20 χρόνια στην Ελλάδα μπορούμε να μην βάζουμε σίδερα στο μπετόν των κτιρίων γιατί .. αμα συμβεί ... έχουμε πολλές πιθανότητες να είναι σε άλλη πόλη από την δική μας ή αν είναι στην δική μας μπορεί να... λείπουμε από το σπίτι... Κάνω χιούμορ βεβαια (δεν ειρωνεύομαι), γιατι έτσι πιστεύω ότι γίνεται καλλίτερος και πιο εποικοδομητικός διάλογος Edited October 8, 2006 by G-man Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 Βέβαια, γιατί μεγαλύτερη ζάντα σημαίνει: ίσως μεγαλύτερη μη αναρτώμενη μάζα, φαρδύτερο ελαστικό - μεγαλύτερες τριβές etc... Το σίγουρο είναι ότι χάνεις σε επιταχύνσεις, αλλά κερδίζεις σε κράτημα. Όλα έχουν το τιμημά τους Αυτό δέν ισχύει πάντα. Για παράδειγμα στο Golf Gti υπάρχουν οι 17άρες με 225/45/17 λάστιχο και οι 18άρες με 225/40/18 λάστιχο.Εκτός απο την διαφορά σε βάρος, με ότι αυτό συνεπάγεται, δέν αλλάζει το πάτημα του ελαστικού, αλλά μόνο το προφίλ του, με πιθανό πλεονέκτημα την μικρότερη παραμόρφωση στις στροφές. Πίστεψέ με όμως για να καταλάβεις αυτή την διαφορά, πρέπει να είσαι ο ColinMcRae και να το πάς στο όριο.... ¶σε και το κόστος των ελαστικών...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wanderer Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 (edited) Μάθαμε κάτι σήμερα Edited October 8, 2006 by wanderer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marios81 Posted October 8, 2006 Author Report Share Posted October 8, 2006 Παιδια , ειναι ολα θεμα επιλογων , ας μην το αναλυσουμε αλλο , γιατι χαλαμε το topic. Αλλος παιρνει 1.4 75αρι,80αρι,90αρι ή 1.6 115αρι , και το φορτωνει με χιλια πραγματα ή το αφήνει όπως ειναι. Ζαντες , αεροτομες , σποιλερ , κλπ κλπ , κ καλα κανει αμα του αρεσει ετσι. ¶λλος παιρνει TSI , GT , GTI , και κανει τα ιδια , ή το αφήνει όπως ειναι. Γουστα κ επιλογες ειναι αυτα. Απλα εγω θεωρω πως αν καποιος δωσει πχ. , 20000 για το TSI , k δωσει αλλα 5000 gia extra , ε τοτε καλυτερα ας επαιρνε GT. Κ παει λεγοντας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danichro Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 στο τελευταιο που ειπες εχεις δίκιο γιατι ουσιαστικα Gt Και tsi ειναι ίδια αλλα για να κανεις εμφανισιακά το Tsi gt θες αλλα 3000 όποτε δεν αξίζει αν θες το gt να παρεις το tsi...Aν θες το Gti όμως και δεν μπορεις για τον ένα η τον άλλο λόγο να τον παρεις (κυριως για την φορολογία λεω) παιρνεις gt Και με 4000 το κανεις σαν Gti.. Σορρυ για το οφ τοπικ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 Και φυσικα οπως καταλαβαινετε οι τιμες ειναι παντοτε ετσι ''κλιμακωμενες'' ωστε για λιγα ¤ να σε βαζουν στο διλημα να ανεβεις κατηγορια και να παρεις το παντα επομενο και ακριβοτερο στον καταλογο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
UnHaCkAbLe Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 Θα συμφωνησω με τον andain! .Εγω για παραδειγμα πηρα πριν 2,5 χρονια το 1.4 FSI με αρκετα εχτρα(ηλιοροφη,xenon,17αρες κτλ) μου βγηκε 21 χιλιαρικα και περιμενα και 5 μηνες παραγγελια!Ακριβως επειδη ηθελα να αισθανομαι ωραια οταν ειμαι μεσα και οχι τοσο για να εχω μεγαλυτερη τελικη η επιταχυνση Θα μου πειτε οτι η επιταχυνση ειναι θεμα ενεργητικης ασφαλειας,αλλα μιλαμε για τη διαφορα του 1.4 με το 1.6 FSi και οχι του 1.4 FSI με το GT! Σόρρυ κιόλας, αλλά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...