karlos Posted November 22, 2006 Report Share Posted November 22, 2006 Nαι ο υπολογιστης ταξιδιου ειναι η οθονη PLUS. Οκ ευχαριστω. Απλα το ρωτησα διοτι στο Gti η PLUS παει στα Extra!Y.Γ.: Αν θυμηθεις δες τιμη για το υποβραχιωνιο. 176 euro!!! Τιμη καταλογου της Cosmocar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manos83 Posted November 22, 2006 Report Share Posted November 22, 2006 Nαι ο υπολογιστης ταξιδιου ειναι η οθονη PLUS. Οκ ευχαριστω. Απλα το ρωτησα διοτι στο Gti η PLUS παει στα Extra!Y.Γ.: Αν θυμηθεις δες τιμη για το υποβραχιωνιο. Το παρακάτω αρχείο περιέχει τον τιμοκατάλογο για τις εκδοσεις του Golf TSI και τις τιμές για τα extra τις κάθε έκδοσης. Είναι ο τομοκατάλογος που μου είχαν δώσει απο την Καρέντα πριν 2 μήνες που αγόρασα το TSI... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekparot Posted November 22, 2006 Report Share Posted November 22, 2006 Thnx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekparot Posted November 22, 2006 Report Share Posted November 22, 2006 Δοκιμασα σημερα το TSi Test Drive που το πηρε ο φιλος μου για δοκιμη. Τελικη 230χλμ και κατηφορα επιασε τα 240χλμ Ασχετως που εχω το GTi πιστευω αξιζει τα λεφτα του το αμαξι αυτο με τον κινητηρα των 140Hp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leader Posted November 23, 2006 Report Share Posted November 23, 2006 (edited) Δοκιμασα σημερα το TSi Test Drive που το πηρε ο φιλος μου για δοκιμη. Τελικη 230χλμ και κατηφορα επιασε τα 240χλμ Ασχετως που εχω το GTi πιστευω αξιζει τα λεφτα του το αμαξι αυτο με τον κινητηρα των 140Hp. Ειδες 240 με το TSI με τα 140 αλογα ??????? Edited November 23, 2006 by Japanese-Teo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
max Posted November 23, 2006 Report Share Posted November 23, 2006 Ειδες 240 με το TSI με τα 140 αλογα ??????? 240 κοντερισια. Πραγματικα υπολογιζε -20 εως -30 αναλογα ποσο κλεβει... Οποτε ερχομαστε κοντα στην τιμη που λεει το εργοστασιο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekparot Posted November 23, 2006 Report Share Posted November 23, 2006 Ναι οπως σας ειπα σταματησε στο 230, απλα ενω ημουν σε κατηφορικο δρομο Εγνατιας οδου πηγε στο 240. Τωρα το αν ειναι πραγματικα αυτο ειναι αλλο θεμα. Απλα σας εγραψα τι ειδα με τα ματια μου γιατι το οδηγουσα εγω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
max Posted November 24, 2006 Report Share Posted November 24, 2006 Ναι οπως σας ειπα σταματησε στο 230, απλα ενω ημουν σε κατηφορικο δρομο Εγνατιας οδου πηγε στο 240.Τωρα το αν ειναι πραγματικα αυτο ειναι αλλο θεμα. Απλα σας εγραψα τι ειδα με τα ματια μου γιατι το οδηγουσα εγω. Για πες μας greekparot τι αισθηση σου εδωσε το αμαξι.Μεχρι τα 200χλμ/ωρα ανεβαζε αβιαστα ή ζοριζοταν?Πως συμπεριφεροταν σε αυτες τις υψηλες ταχυτητες?Παταγε καλα ή πηγαινε βαρκα γυαλο?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manos83 Posted November 24, 2006 Report Share Posted November 24, 2006 (edited) Για πες μας greekparot τι αισθηση σου εδωσε το αμαξι.Μεχρι τα 200χλμ/ωρα ανεβαζε αβιαστα ή ζοριζοταν?Πως συμπεριφεροταν σε αυτες τις υψηλες ταχυτητες?Παταγε καλα ή πηγαινε βαρκα γυαλο?! Εγέ φίλε που το έχω, το έχω παει μεχρι 200χλμ, τα οποία τα έπιασε πολύ άνετα, χωρίς να το ζωρίσω, μέχρι 4500 στροφές η κάθε ταχύτητα. Αλλά έδειχνε οτι εχει ακόμα 20 με 30 χλμ. Οσο για το αν πάταγε ή οχι, κατα τη γνώμη μου είναι ενα απο τα καλύτερα στην κατηγορία του σε θέμα κρατήματος και γενικά οδικής συμπεριφοράς... Edited November 24, 2006 by Manos83 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
max Posted November 24, 2006 Report Share Posted November 24, 2006 Εγέ φίλε που το έχω, το έχω παει μεχρι 200χλμ, τα οποία τα έπιασε πολύ άνετα, χωρίς να το ζωρίσω, μέχρι 4500 στροφές η κάθε ταχύτητα. Αλλά έδειχνε οτι εχει ακόμα 20 με 30 χλμ.Οσο για το αν πάταγε ή οχι, κατα τη γνώμη μου είναι ενα απο τα καλύτερα στην κατηγορία του σε θέμα κρατήματος και γενικά οδικής συμπεριφοράς... Αρχες Γεναρη ερχεται το αμαξι που παραγγειλα και ανυπομονω να το οδηγησω!Παντως μεχρι στιγμης θετικα διαβαζω!Ενθαρυντικο αυτο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekparot Posted November 24, 2006 Report Share Posted November 24, 2006 Τα 200 τα επιασε χαλαρα. Γυρω στα 215-220 καπως ειδα το αμαξι οχι τοσο σταθερο οσο στα 200+. Αυτο παντα σε συγκριση με αλλα 1400αρια που εχω οδηγησει κατα καιρους. Για να μην τα πολυλογω το αμαξι (sportline εκδοση) με τον κινητηρα Tsi 140hp ειναι αρκετα ικανοποιητικος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted November 24, 2006 Report Share Posted November 24, 2006 με συγχωρεις με ποιο 1.400ρι ακριβως εχεις πιασει πανω απο 200 κ ηταν σταθερο..? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drftoulis Posted November 24, 2006 Report Share Posted November 24, 2006 με συγχωρεις με ποιο 1.400ρι ακριβως εχεις πιασει πανω απο 200 κ ηταν σταθερο..? Αχ πόσο θέλω να σε πάω βόλτα με το δικό μου αν και καμία σχέση με μαμά αναρτήσεις!!!! 200+αλλά σε κατηφόρα (αττική οδός) αλλά και τρένο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cool19 Posted November 25, 2006 Report Share Posted November 25, 2006 Εγώ πάντως με το δικό μου Polo 9N3 με τα 100 άτια, στα 200 και κάτι ψιλά μπορώ να πω ότι πήγαινε αρκετά καλά. Οπότε φαντάζομαι ότι το Golf θα πηγαίνει μια χαρά!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted November 25, 2006 Report Share Posted November 25, 2006 ρε παιδια ειπα πανω απο τα 200..πεσατε να με φατε αμεσως.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sir Posted November 25, 2006 Report Share Posted November 25, 2006 Παλιοτερα καποιος ειχε γραψει οτι το TSI ειναι ταφος και πολλοι ειχαν πεσει να τον φανε. Μετα απο test-drive λοιπον συμφωνω κι εγω. τυπικα εχει 140 ιππους και 220 Nm περιπου αλλα δεν του φαινονται καθολου!! επισης το γκαζι εχει τρομερη υστερηση στην αποκριση, αρκετα χειροτερη απο το δικο μου 1.6 FSI. και γενικα επειδη ψηνομουν να κανω την αλλαγη (1.6 FSI με ΤSI) και εκλαιγα που πλεον πουλιεται στην ιδια τιμη με το 16αρι, διαπιστωσα οτι σε καμια περιπτωση δεν αξιζει η αλλαγη γι εμας που εχουμε τα 16αρια. δεν με επεισε καθολου το TSI (σορρυ κιολας TSIακηδες περιμενα πολυ περισσοτερα. το GT ειναι αλλη περιπτωση και ειναι οντως πυροβολο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 25, 2006 Report Share Posted November 25, 2006 Φιλε μου επιτρεψε μου να διαφωνησω. Οδηγησα προχτες ενα TSI. Το γκαζι οντως εχει μεγαλη καθυστερηση και το τιμονι ειναι πολυ ελαφρυ.Αλλα απο θεμα δυναμης καμια σχεση. Ειναι κλασεις γρηγοροτερο απο το δικο σου.Δεν τιθεται θεμα. Απλα δεν βαζει φωτια στην ασφαλτο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted November 25, 2006 Report Share Posted November 25, 2006 (edited) Παλιοτερα καποιος ειχε γραψει οτι το TSI ειναι ταφος και πολλοι ειχαν πεσει να τον φανε. Μετα απο test-drive λοιπον συμφωνω κι εγω. τυπικα εχει 140 ιππους και 220 Nm περιπου αλλα δεν του φαινονται καθολου!!επισης το γκαζι εχει τρομερη υστερηση στην αποκριση, αρκετα χειροτερη απο το δικο μου 1.6 FSI. και γενικα επειδη ψηνομουν να κανω την αλλαγη (1.6 FSI με ΤSI) και εκλαιγα που πλεον πουλιεται στην ιδια τιμη με το 16αρι, διαπιστωσα οτι σε καμια περιπτωση δεν αξιζει η αλλαγη γι εμας που εχουμε τα 16αρια. δεν με επεισε καθολου το TSI (σορρυ κιολας TSIακηδες περιμενα πολυ περισσοτερα. το GT ειναι αλλη περιπτωση και ειναι οντως πυροβολο. Δε μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα με ένα τεστ drive. Και εμένα μου είχε φανεί "αργό" στο τεστ drive αλλά καμμία σχέση στη πραγματικότητα και βέβαια καμμία σχέση με το 1,6 Επίσης αν δεν άξιζε το κόπο δε θα ερχόσουν στο θέμα να το σχολιάσεις Edited November 27, 2006 by Γιάννης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nikolaos Posted November 25, 2006 Report Share Posted November 25, 2006 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΑΝ ΛΙΓΟ.ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΝΕΟΤΗΤΑ ΤΟΥ TSI.ΑΛΛΑ ΛΕΩ VW ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΦΑ?ΜΠΑ...ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΤΟ ΕΧΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marios81 Posted November 26, 2006 Author Report Share Posted November 26, 2006 Παλιοτερα καποιος ειχε γραψει οτι το TSI ειναι ταφος και πολλοι ειχαν πεσει να τον φανε. Μετα απο test-drive λοιπον συμφωνω κι εγω. τυπικα εχει 140 ιππους και 220 Nm περιπου αλλα δεν του φαινονται καθολου!!επισης το γκαζι εχει τρομερη υστερηση στην αποκριση, αρκετα χειροτερη απο το δικο μου 1.6 FSI. και γενικα επειδη ψηνομουν να κανω την αλλαγη (1.6 FSI με ΤSI) και εκλαιγα που πλεον πουλιεται στην ιδια τιμη με το 16αρι, διαπιστωσα οτι σε καμια περιπτωση δεν αξιζει η αλλαγη γι εμας που εχουμε τα 16αρια. δεν με επεισε καθολου το TSI (σορρυ κιολας TSIακηδες περιμενα πολυ περισσοτερα. το GT ειναι αλλη περιπτωση και ειναι οντως πυροβολο. Καταρχην , χωρις παρεξηγήσεις... οποιος λεει οτι το αμαξι ειναι ταφος , πρεπει να είναι ασχετος απο αυτοκινητα , ή να εχει συνηθισει σε αυτοκινητα 170 ps minimun , και άνωωω !!! Εγω προσωπικα δεν ενιωσα ποτε καμια υστερηση στην αποκριση του αυτοκινητου , εκτος κ αν εννοειτε οτι μετα απο καποια περιοχη στροφων σε κολλαει πισω στο καθισμα... Το 1.6 τι ειναι δηλαδη ? Ποιο γρηγορο ?Να μην μιλησουμε για υστερηση στην αποκριση γκαζιου, ουτε για την τιμη του... Ρε παιδια ενταξει , ο καθενας παινευει το σπιτι του , αλλα μεχρι ενα σημειο... Και κατι αλλο... Όποιος γουσταρει , τον παω μια βολτιτσα να δει τι τσαγιασματα ριχνει το TSI... και μετα μου λεει οτι θελει... Όσο για το GT , σιγουρα ειναι πυροβολο , αφου εχει 170 αλογα , και σαφως θα ναι πιο γκαζιαρικο , οπως κ το GTI με τη σειρα του. Και κατι αλλο ρε παιδια , το TSI εχει φτιαχει κατα την ταπεινη μου αποψη , οχι για κοντρες... αλλα για τον ανθρωπακο που φορτωνει το αμαξακι του , την παρεα του κ εχει ενα σβελτο οχημα και με αναμμενο a/c , και παει ενα ταξιδακι ανετα! Και κλεινω ,λέγοντας τα εξης... Bologna - Ancona με 220 σταθερα στο κοντερ ( για πλάκα ) με ανεση να δώσει κ άλλο το αμαξι , κ με σταθερότητα ΤΡΕΝΟΥ !!! Μιλαμε ομως κ για δρόμο , έτσι ??? Συμπερασμα , σ οποιον αρεσει το TSI ... Kαι οσοι εχουν 1.6 ας τα κρατησουν κ ας νομιζουν οτι ειναι κ καλυτερα , εγω προσωπικα χαιρομαι να βλεπω Golfakia στο δρομο , οτι κ να ναι αυτα , απο κει κ περα , ο καθενας κανει οτι γουσταρει... Καληνυχτα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manos83 Posted November 27, 2006 Report Share Posted November 27, 2006 Καταρχην , χωρις παρεξηγήσεις...οποιος λεει οτι το αμαξι ειναι ταφος , πρεπει να είναι ασχετος απο αυτοκινητα , ή να εχει συνηθισει σε αυτοκινητα 170 ps minimun , και άνωωω !!! Εγω προσωπικα δεν ενιωσα ποτε καμια υστερηση στην αποκριση του αυτοκινητου , εκτος κ αν εννοειτε οτι μετα απο καποια περιοχη στροφων σε κολλαει πισω στο καθισμα... Το 1.6 τι ειναι δηλαδη ? Ποιο γρηγορο ?Να μην μιλησουμε για υστερηση στην αποκριση γκαζιου, ουτε για την τιμη του... Ρε παιδια ενταξει , ο καθενας παινευει το σπιτι του , αλλα μεχρι ενα σημειο... Και κατι αλλο... Όποιος γουσταρει , τον παω μια βολτιτσα να δει τι τσαγιασματα ριχνει το TSI... και μετα μου λεει οτι θελει... Όσο για το GT , σιγουρα ειναι πυροβολο , αφου εχει 170 αλογα , και σαφως θα ναι πιο γκαζιαρικο , οπως κ το GTI με τη σειρα του. Και κατι αλλο ρε παιδια , το TSI εχει φτιαχει κατα την ταπεινη μου αποψη , οχι για κοντρες... αλλα για τον ανθρωπακο που φορτωνει το αμαξακι του , την παρεα του κ εχει ενα σβελτο οχημα και με αναμμενο a/c , και παει ενα ταξιδακι ανετα! Και κλεινω ,λέγοντας τα εξης... Bologna - Ancona με 220 σταθερα στο κοντερ ( για πλάκα ) με ανεση να δώσει κ άλλο το αμαξι , κ με σταθερότητα ΤΡΕΝΟΥ !!! Μιλαμε ομως κ για δρόμο , έτσι ??? Συμπερασμα , σ οποιον αρεσει το TSI ... Kαι οσοι εχουν 1.6 ας τα κρατησουν κ ας νομιζουν οτι ειναι κ καλυτερα , εγω προσωπικα χαιρομαι να βλεπω Golfakia στο δρομο , οτι κ να ναι αυτα , απο κει κ περα , ο καθενας κανει οτι γουσταρει... Καληνυχτα!!! +1 Συμφωνώ απόλυτα!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLSFox Posted November 27, 2006 Report Share Posted November 27, 2006 Εγω προσωπικα δεν ενιωσα ποτε καμια υστερηση στην αποκριση του αυτοκινητου , εκτος κ αν εννοειτε οτι μετα απο καποια περιοχη στροφων σε κολλαει πισω στο καθισμα... Δοκίμασε να ανεβοκατεβάσεις γρήγορα το πόδι σου στο γκάζι να δεις αν θα καταλάβει το αμάξι μεταβολή... ΔΕ θα καταλάβει. Αυτό είναι χαρακτηριστικό όλων των VW. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
josa Posted November 27, 2006 Report Share Posted November 27, 2006 Το αμάξι σκίζει..ΑΠΛΑ.. Σχετικά μ το lag στο γκάζι εγώ δεν ίδα διαφορά TSI GT GTI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekparot Posted November 27, 2006 Report Share Posted November 27, 2006 josa Δημιουργήθηκε στις Σήμερα, 13:12 Το αμάξι σκίζει..ΑΠΛΑ.. Σχετικά μ το lag στο γκάζι εγώ δεν είδα διαφορά TSI GT GTI Το αμαξι σκιζει και το εχω γραψει ποιο πανω. Αλλα μην μου λες οτι δεν υπαρχει διαφορα lag στο γκαζι μεταξυ TSI & GTI. Το ΤSI σιγουρα υστερει σε lag απο το GTI. Το GT δεν το οδηγησα και δεν μπορω να εκφερω γνωμη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marios81 Posted November 27, 2006 Author Report Share Posted November 27, 2006 Δοκίμασε να ανεβοκατεβάσεις γρήγορα το πόδι σου στο γκάζι να δεις αν θα καταλάβει το αμάξι μεταβολή... ΔΕ θα καταλάβει.Αυτό είναι χαρακτηριστικό όλων των VW. Κοιταξε , καταρχην δεν καταλαβαινω τί λες. Εννοεις να πατησω το γκαζι κ να το αφησω ? Αν λες αυτο , τοτε σου μιλαω ειλικρινα , αν πατησω το γκαζι τερμα , το αμαξι φευγει ... ! Οποτε τί συζηταμε ? Ρε παιδια , 2 πραγματα παιζουν . 1ον) ή δεν έχετε οδηγησει το TSI 2oν) ή λέμε διαφορα , κουβέντα να γινεται ... Κατι αλλο , η υστερηση στην αποκριση του γκαζιου ΔΕΝ ειναι χαρακτηριστικο όλων των VW , αλλά είναι χαρακτηριστικό του ηλεκτρικου γκαζιου , και κυριως κινητηρων με λιγα άλογα όπως Opel Astra κλπ κλπ. Εγω απο την μερα που εχω παρει το TSI , βλεπω οτι το αμάξωμα κινειται σε ρυθμους που ούτε 1800αρια δεν μπορουν να κινηθούν. Λοιπον , αντι να κανουμε άγονες συζητησεις επι συζητησεων , ας πατε να κανετε κανα test drive , και μετα συζηταμε επι της ουσιας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...