Jump to content
Marios81

Το πήρα το Tsi !

Recommended Posts

.......Απορια:

Χθες και σημερα το πρωι ενω το μοτερ ηταν κρυο και πηγα να ξεκινησω βαζοντας οπισθεν ακουω να γυριζει κατι σαν ρουλεμαν, και ανοιγοκλεινει μια ''βαλβιδα'' ή ''πετελουδα'' δεν μπορω να καταλαβω!! Πραγμα το οποιο δεν το εκανε μετα!!

Οποτε ηρεμησα!!

Ομως τωρα το πρωι που εφτασα στην δουλεια και υποτιθεται το μοτερ ηταν ζεστο (12 χιλ), παλι το εκανε!!Ακουγονταν η βαλβιδα!! Τι μπορει να συμβαινει? Το αντιμετωπιζει κανεις αλλος??

Καθε βοηθεια χρησιμη!!!

Εάν ο θορυβος μοιάζει με αυτόν που κάνουν οι κινητήρες ντήζελ, έιναι ο κομπρέσσορας που συμπλέκεται και αρχίζει να περιστρέφεται όταν η μηχανή ξεπεράσει τις 1000 σρτ. περίπου...

Link to comment
Share on other sites

α) 19940¤ το 3θυρο, 20750 το 5θυρο + 425¤ το χρώμα + 390¤ τα τέλη. ¶ρα έχουμε 20755¤ για το 3θυρο και 21565¤ για το 5θυρο.

β) Η ηλιοροφή έχει 806¤ επιπλέον.

γ) Συνήθως υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα με ηλιοροφή ή και χωρίς. Αλλιώς παραγγελία και κάνει 3,5-4 μήνες. :)

α .. 19940 + 425 (Μεταλλικό Χρώμα) +415 (Τέλη Ταξινόμησης) = 20780

β.. 806

γ.. Εξαρτάται το χρώμα που ια πάρεις, διαφορετικά γύρω στους 2,5 με 3 μήνες

Ευχαριστώ και τους 2! Ας ελπίσουμε να βρεθεί κανένα ετοιμοπαράδοτο μαυρούλι hearts.gif γιατί η αναμονή είναι δύσκολη!

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Karlos να το χαίρεσαι και καλά χιλιόμετρα!

Εγώ αυτό που παρατηρώ από την πρώτη μέρα κιόλας είναι όταν βάλω όπισθεν και πατήσω γκάζι είναι σαν να ανοίγει κάποια βαλβίδα (κάτι σαν τσακ) και ένα σφύριγμα του κομπρέσορα μάλον (ωραίος σαν ήχος). Αυτό δεν το ακούω όταν ξεκινάω με πρώτη. Θεωρώ ότι δεν πρέπει να είναι πρόβλημα αλλά φυσιολογικός ήχος και ποτέ ως τώρα δεν έδωσα σημασία μέχρι που είδα αυτά. Ας μας πει κάνεις που ξέρει.

Φιλε Akoro και εμενα με την οπισθεν!! Ρωτησα τον μηχανικο και μου ειπε οτι ειναι κατι με ενεργο ανθρακα! Δεν κρατησα ομως το πως λεγεται γιατι ημουν και μετα απο την δουλεια και δεν λειτουργουσε ο εγκεφαλος!! :)

Διαβασα στο manual οτι το ψυγειο μπορει να δουλευει και 10 λεπτα αφου κλεισεις το μοτερ!!! ;)

Ακουγεται καθολου οταν δουλευει με κλειστη μηχανη??

Κατι τελευταιο!

Οταν αναβω το climatronic, το κανω με το κουμπι auto, για να ρυθμιζει μονο τη θερμοκρασια και να οδηγω χωρις να κοιταζω συνεχεια το καντραν!! Οταν φτασει η ωρα να το σβησω, το κλεινω με το κουμπι ΟN/OFF ή γυρνοντας το μεσαιο κουμπι προς τα αριστερα??

Γνωριζει κανεις?? Μου φαινεται οτι δεν κανει με το ON/OFF!!!

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Akoro και εμενα με την οπισθεν!! Ρωτησα τον μηχανικο και μου ειπε οτι ειναι κατι με ενεργο ανθρακα! Δεν κρατησα ομως το πως λεγεται γιατι ημουν και μετα απο την δουλεια και δεν λειτουργουσε ο εγκεφαλος!! :)

Διαβασα στο manual οτι το ψυγειο μπορει να δουλευει και 10 λεπτα αφου κλεισεις το μοτερ!!! :D

Ακουγεται καθολου οταν δουλευει με κλειστη μηχανη??

Κατι τελευταιο!

Οταν αναβω το climatronic, το κανω με το κουμπι auto, για να ρυθμιζει μονο τη θερμοκρασια και να οδηγω χωρις να κοιταζω συνεχεια το καντραν!! Οταν φτασει η ωρα να το σβησω, το κλεινω με το κουμπι ΟN/OFF ή γυρνοντας το μεσαιο κουμπι προς τα αριστερα??

Γνωριζει κανεις?? Μου φαινεται οτι δεν κανει με το ON/OFF!!!

Δεν έχει πρόβλημα όπως και να το κλείσεις...Εγώ το έχω πάντα ανοικτό!

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω κατι ρε παιδες...

Για εμας τους κατοχους του TSI...

Ο πίσω προφυλακτυρας κρυβει καλα την εξατμιση. Ωραια ; Ωραια !

Για καποιον που θελει

1) Να βαλει τελικο καζανακι , (με το οποιο αλλαζει και ο ηχος της εξαμισης ) και να φαινεται οπως το GT , τί κόστος θα έχει ;

2) Να βαλει μονο το τελικο διμπουκο κομματι (δεν ξερω πως λεγεται) με το οποιο , δεν αλλαζει ο ηχος , αλλά οπτικα ειναι παλι οπως το GT , ξερει κανεις να μας πει κόστος κ σε αυτη την περιπτωση ;

Εγώ , ρωτησα σε εναν εξατμισά , και ακούστε τιμες... να μου πειτε ρε παιδια , γιατι τα ειδα ολα... :whistling:

Στην πρωτη περιπτωση ... 550€ και στην δευτερη 120€ !!! (Φιλικές τιμές !!! )

Είναι δυνατόν ;;; :blink:

Ξερει κανεις καποιον εξατμισα ποιο οικονομικο να μου προτεινει ? Εστω κ με pm... !

Θα στραφω στην 2η λύση , γιατι προσ το παρον θελω να ακουω μονο το turbo. :baby:

Ευχαριστώ ! ;)

Κάτι άλλο , εξίσου σημαντικό !!!

Θελω ενα σηματακι GT , k ενα FSI , για το πίσω μέρος . Πού μπορώ να τα βρώ ? Ξερει κανεις ???

Eυχαριστωωωωωωωωωωωωώ !!!

Edited by Marios81
Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω κατι ρε παιδες...

Για εμας τους κατοχους του TSI...

Ο πίσω προφυλακτυρας κρυβει καλα την εξατμιση. Ωραια ; Ωραια !

Για καποιον που θελει

1) Να βαλει τελικο καζανακι , (με το οποιο αλλαζει και ο ηχος της εξαμισης ) και να φαινεται οπως το GT , τί κόστος θα έχει ;

2) Να βαλει μονο το τελικο διμπουκο κομματι (δεν ξερω πως λεγεται) με το οποιο , δεν αλλαζει ο ηχος , αλλά οπτικα ειναι παλι οπως το GT , ξερει κανεις να μας πει κόστος κ σε αυτη την περιπτωση ;

Εγώ , ρωτησα σε εναν εξατμισά , και ακούστε τιμες... να μου πειτε ρε παιδια , γιατι τα ειδα ολα... :whistling:

Στην πρωτη περιπτωση ... 550¤ και στην δευτερη 120¤ !!! (Φιλικές τιμές !!! )

Είναι δυνατόν ;;; :blink:

Ξερει κανεις καποιον εξατμισα ποιο οικονομικο να μου προτεινει ? Εστω κ με pm... !

Θα στραφω στην 2η λύση , γιατι προσ το παρον θελω να ακουω μονο το turbo. :baby:

Ευχαριστώ ! ;)

Κάτι άλλο , εξίσου σημαντικό !!!

Θελω ενα σηματακι GT , k ενα FSI , για το πίσω μέρος . Πού μπορώ να τα βρώ ? Ξερει κανεις ???

Eυχαριστωωωωωωωωωωωωώ !!!

Οι τιμες για τα μπουκακια που λες οντως τοσο ειναι.Εβαλε φιλος σε 1,4 και του στοιχισε τοσο.

Για το τελικο που λες ειναι αρκετα τα λεφτα και μαλλον θα σου προτεινε καποια επωνυμη λυση και οχι καποιο χειροποιητο.

Τα σηματακια μπορεις να τα αγορασεις απο καποια αντιπροσωπεια ή ακομα και μεσω ebay αν το χρησιμοποιεις.

Link to comment
Share on other sites

το να κοψεις τον προφυλακτηρα πισω για να μπει η μπουκα ειναι κατι πολυ ευκολο..

τωρα μπορεις ειτε να παρεις τελικο απο το gt ειτε καποιο αλλο τελικο..

το δευτερο που λες ειναι στο ιδιο καζανι να σου αλλαξει την απολυξη απλα που ειναι και το πιο οικονομικο και αθορυβο.

Edited by dubbeR_OuNkaS
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για τις απαντησεις παιδες!

Για τα σηματακια , πηρα σε μια αντιπροσωπεια κ δεν ειχαν ... παρα μονο του GTI στα 20¤ μου ειπαν.

Παντως , θα παω να ρωτησω για την αποληξη του GT σε αντιπρoσωπεια , να δω ποσο εχει , αν και δεν νομιζω να με συμφερει οικονομικα... :whistling:

Πολλά τα λεφτα ρε παιδια... ακομα και για την αποληξη... Έλεος... ;)

Link to comment
Share on other sites

εδω πρεπει να βαζεις 100αρα στα 16αρια στο tsi δεν θα πρεπει?

Δεν "πρέπει" τουλάχιστον στα απλά FSI. 95+ λέει κι εγώ βάζω 95άρα και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Απλά βάζω πάντα BP που έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο. Το θείο είναι αυτό που ενοχλεί τα FSI.

Link to comment
Share on other sites

...επηρρεάζει και τους TSI. Σύμφωνα με το εγχειρίδιο(έντυπο 3.3-Τεχνικά στοιχεία): "Σας συνιστούμε να κάνετε ανεφοδιασμό με καύσιμο χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο ή χωρίς καθόλου θείο για αυτόν τον κινητήρα, για να επιτύχετε μειωμένη κατανάλωση καυσίμου".

Αλήθεια, που το βρήκες οτι η BP έχει τέτοια συσταση? υπάρχουν κάπου πληροφορίες σχετικά με την σύσταση και των υπόλοιπων εταιρειών καυσίμων?

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου εγω βαζω απλη 95αρα , και δεν εχω κανενα προβλημα. Εχω κανει 8000χλμ και πανε ολα τελεια! Φτου ! φτου! να μην το ματιασω!

1 φορα καθε 3 γεμισματα το "ξεπλένω" με 100αρα... :D

Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλημερα

Σε climatronic,

Εχω παρατηρησει οτι οταν αναβω μονο καλοριφερ και το ECON αναβει , οταν βαζω ανακυκλωση αερα , το ECON σβηνει μονο του.

Εγω θελω να βαζω ανακυκλωση και να μενει ανοιχτο το ECON.

Γινεται??

Το εχει παρατηρησει κανεις?

Στο manual δεν λεει τιποτα γιαυτο.

Edited by paknik
Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλημερα

Σε climatronic,

Εχω παρατηρησει οτι οταν αναβω μονο καλοριφερ και το ECON αναβει , οταν βαζω ανακυκλωση αερα , το ECON σβηνει μονο του.

Εγω θελω να βαζω ανακυκλωση και να μενει ανοιχτο το ECON.

Γινεται??

Το εχει παρατηρησει κανεις?

Στο manual δεν λεει τιποτα γιαυτο.

Καλα ρε φιλαρακο στο rally Dakar εισαι, ή οδηγεις σε τουνελ και θες ανακυκλωση συνεχεια!!! tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Καλα ρε φιλαρακο στο rally Dakar εισαι, ή οδηγεις σε τουνελ και θες ανακυκλωση συνεχεια!!! tongue.gif

Οχι ρε κολλητε.

Σε κινηση ημουν με την εξατμηση του μπροστα ταξι μεσα στην μαπα μου.

Edited by paknik
Link to comment
Share on other sites

Καποιο μελος ειχε ποσταρει ενα link με το οποιο εαν εβαζες το κωδικο του αυτοκινητου σου εβγαζε εργοστασιο παραγωγης κ.λ.π.!!

Οσο και αν αψαξα δεν βρηκα τιποτα!! Μπορει κανεις να βοηθησει??

Link to comment
Share on other sites

Καποιο μελος ειχε ποσταρει ενα link με το οποιο εαν εβαζες το κωδικο του αυτοκινητου σου εβγαζε εργοστασιο παραγωγης κ.λ.π.!!

Οσο και αν αψαξα δεν βρηκα τιποτα!! Μπορει κανεις να βοηθησει??

http://www.abvwc.org.uk/vw_vin.htm

Link to comment
Share on other sites

Μόλις το δοκίμασα και δουλεύει έτσι όπως λες. Όντας πατημένο το ECON πατάς την ανακύκλωση, σβήνει το ECON και ανάβει η ανακύκλωση και μετά ξαναπατάς το ECON. :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Μόλις το δοκίμασα και δουλεύει έτσι όπως λες. Όντας πατημένο το ECON πατάς την ανακύκλωση, σβήνει το ECON και ανάβει η ανακύκλωση και μετά ξαναπατάς το ECON. :angry:

Ευχαριστω polo. :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.