doctordim Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 Τελικα τον πυροσβεστηρα που τον στηρηζοθμε για να μη κουνιεται? Δοκιμασα στο λουρι που εχει στο πορτ παγκαζ αριστερα αλλα τελικα ειναι για το φαρμακειο... Εχει σκεφτει κανεις τιποτα καλυτερο? εγώ τον έχω βάλει δεξιά φίλε μου, εκεί που έχει μια θήκη που οριοθετειται απο ένα ισιο πλαστικό κομμάτι. κάθεται κουτί! @ Oggy: και την πιο ποιοτική καμπίνα στην κατηγορία του ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iwantagoldGT Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 Σε μία ώρα θα έχω το καινούριο μου: Golf TSI 3Door Ασημί! Woooohooooooooo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marios81 Posted February 7, 2007 Author Report Share Posted February 7, 2007 Σε μία ώρα θα έχω το καινούριο μου:Golf TSI 3Door Ασημί! Woooohooooooooo! Καλορίζικο κ καλοτάξιδο !!! "Συναδελφε"... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest roidos Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 Καλησπερα παιδια! Ειμαι καινουριος στο club και χαιρομαι που εγινα μελος! Λοιπον 12 Δεκεμβρη εκανα την παραγγελια του δικου μου TSi [sportline, 3D, Χρωμα:Black Magic, με τεμπελη] Παιδια δεν αντεχω αλλο θελω να το παρω επιτελους!!!!! Υ.Γ. Αν γνωριζει καποιος για εξατμιση (οχι ολοκληρη μονο τελικη) καθως και για Xenon παρακαλω να επικοινωνισει μαζι μου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted February 8, 2007 Report Share Posted February 8, 2007 Σε μία ώρα θα έχω το καινούριο μου:Golf TSI 3Door Ασημί! Woooohooooooooo! Καλοριζικο και καλοταξιδο!! Συναδελφε!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iwantagoldGT Posted February 8, 2007 Report Share Posted February 8, 2007 Απίστευτο αυτοκίνητο, έπαθα την πλάκα μου! Λογικό όμως αφού το προηγούμενο που είχα ήταν ένα Citroen C3 με 60 αλογάκια. Αλλά η γκαντεμιά μου συνεχίζει να με ακολουθεί... Κατα 99% ο βενζινάς μου έκανε μια λακουβίτσα δίπλα από το ρεζερβουάρ. Δεν το κατάλαβα όμως εγκαίρως να του κόψω τα πόδια! Ένα άλλο προβληματάκι είναι οτι όταν ανοίγω τα φώτα ακούω έναν συνεχώμενο ήχο σαν κάτι να μήν κάνει καλά επαφή, σα να περνάει ρεύμα, σαν ένα καλώδιο να ακουμπάει ένα άλλο και να κανει παράσιτα, δεν μπορώ να το περιγράψω ακριβώς... Πως όταν ανάβεις έναν ενισχυτή κιθάρας με λίγη παραμόρφωση... Δεν είναι τόσο σημαντικό άλλα δυστυχώς το ακούω και με ενοχλεί.. Θα το πάω τη δευτέρα να το δούν, μήπως έχει κανείς καμιά ιδέα για το τί μπορεί να είναι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geonet Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 (edited) Ερώτηση... Απο το Νοέμβριο περιμένω το ΤSI να έρθει. Απ'οτι μου έχουνε πει θα έιναι εδώ τέλος Μαρτίου. Υπάρχει περίπτωση θα μου δώσουν εναλλακτικό αυτοκίνητο ή εστω ένα test drive (έστω για ένα σκ) μέχρι να έρθει το δικό μου; Γνωρίζετε κάτι γιατι μερικοί μου έχουνε πει οτι σου δίνει μερικές φορές η αντιπροσωπία. Σημέιωση οτι έχω δώσει την προκαταβολή και τα υπόλοιπα θα τα πάρουν ντουκου μόλις έρθει. Edited February 9, 2007 by Geonet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oggy Posted February 10, 2007 Report Share Posted February 10, 2007 @ Oggy: και την πιο ποιοτική καμπίνα στην κατηγορία του ?? Όχι ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doctordim Posted February 10, 2007 Report Share Posted February 10, 2007 Όχι ??? ξέρω κι εγώ?? απλά μου ακούστηκε πολυ απόλυτη η δηλωσή σου φίλε μου.. μετά απο 40000 χλμ κ με ενοχλητικούς τριγμους σε κεντρικο αεραγωγό, αριστερη κ δεξιά κολώνα οπου βρίσκονται οι ζώνες κ κάπου χαμηλά στα πεντάλ, δεν την θεωρω κ την ποιο ποιοτική να σου πω την αλήθεια, πόσο μάλλον οταν πρόκειται για γερμανικό αμάξι!! μπηκα και σε ενα κορολα προσφατα οπως κ στο νεο λεον με τα ιδια με μενα χιλιομετρα κ δεν ετριζαν καθόλου!! οκ, απο εργονομία κ σχεδιασμό είναι πάρα πολύ καλη, αλλα νομίζω πως σε ποιοτητα οι γερμανοι εχουν κανει κάποιες παραχωρήσεις.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest roidos Posted February 11, 2007 Report Share Posted February 11, 2007 ξέρω κι εγώ?? απλά μου ακούστηκε πολυ απόλυτη η δηλωσή σου φίλε μου.. μετά απο 40000 χλμ κ με ενοχλητικούς τριγμους σε κεντρικο αεραγωγό, αριστερη κ δεξιά κολώνα οπου βρίσκονται οι ζώνες κ κάπου χαμηλά στα πεντάλ, δεν την θεωρω κ την ποιο ποιοτική να σου πω την αλήθεια, πόσο μάλλον οταν πρόκειται για γερμανικό αμάξι!!μπηκα και σε ενα κορολα προσφατα οπως κ στο νεο λεον με τα ιδια με μενα χιλιομετρα κ δεν ετριζαν καθόλου!! οκ, απο εργονομία κ σχεδιασμό είναι πάρα πολύ καλη, αλλα νομίζω πως σε ποιοτητα οι γερμανοι εχουν κανει κάποιες παραχωρήσεις.. Ρε παιδια ημαρτον αν ειναι ετσι τοτε τι διατινονται ολοι οτι η VW εχει κοτυφαια ποιοτητα κατασκευης κτλ??? Αν ειναι ετσι τοτε τι να πουν οι δισμοιροι που εχουν Fiat, Seat, και λοιπες εταιριουλες?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted February 11, 2007 Report Share Posted February 11, 2007 Δεν φταίει η ποιότητα των Γερμανών. Όταν παρέλαβα το GTI μου, δεν έτριζε καθόλου μα καθόλου. Μετά από ένα μήνα που ανέβαινα στην δουλειά μου, στα σύνορα Μενιδίου-Θρακομακεδώνων και με τις τόσες λακούβες που περνούσα, άρχισε και έτριζε ο κεντρικός αερογωγός και το πλαστικό συρόμενο κάλλυμα της ηλιοροφής. Δεν έφταιγε η ποιότητα των υλικών ή η συναρμολόγηση. Όταν πέσεις σε καμιά 100αριά λακούβες, τα πλαστικά αποκτούν κάποια ανοχή και τρίζουν. Τώρα γιατί τρίζουν τα πλαστικά στα γερμανικά αυτοκίνητα και όχι στα ιαπωνικά; Έχετε δει τι διαφορές υπάρχουν στην ποιότητα των πλαστικών. Στα μαλακά πλαστικά που έχουμε εμείς, δεν μπορούν να "δέσουν" με τις βίδες όπως τα σκληρά, με αποτέλεσμα να τρίζουν όταν χαλαρώσουν. Εκείνη τη στιγμή, πας το κοιτάζεις, βάζεις μια δυο εξτρά βίδες ( έχει θέσεις ) και τελείωσαν όλα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doctordim Posted February 11, 2007 Report Share Posted February 11, 2007 (edited) Δεν φταίει η ποιότητα των Γερμανών. Όταν παρέλαβα το GTI μου, δεν έτριζε καθόλου μα καθόλου. Μετά από ένα μήνα που ανέβαινα στην δουλειά μου, στα σύνορα Μενιδίου-Θρακομακεδώνων και με τις τόσες λακούβες που περνούσα, άρχισε και έτριζε ο κεντρικός αερογωγός και το πλαστικό συρόμενο κάλλυμα της ηλιοροφής. Δεν έφταιγε η ποιότητα των υλικών ή η συναρμολόγηση. Όταν πέσεις σε καμιά 100αριά λακούβες, τα πλαστικά αποκτούν κάποια ανοχή και τρίζουν. Τώρα γιατί τρίζουν τα πλαστικά στα γερμανικά αυτοκίνητα και όχι στα ιαπωνικά; Έχετε δει τι διαφορές υπάρχουν στην ποιότητα των πλαστικών. Στα μαλακά πλαστικά που έχουμε εμείς, δεν μπορούν να "δέσουν" με τις βίδες όπως τα σκληρά, με αποτέλεσμα να τρίζουν όταν χαλαρώσουν. Εκείνη τη στιγμή, πας το κοιτάζεις, βάζεις μια δυο εξτρά βίδες ( έχει θέσεις ) και τελείωσαν όλα. συμφωνω ρε φιλε, ισως υπερβαλω κ εγω λιγο,αλλα ωρες ωρες μου σπανε τα νευρα κ με πιανει απογοητευση που καινουριο αμαξι κ γερμανικο τριζει!! αλιμονο, δεν τα ισοπεδωνω κ ολα.. α, τον εχω ανοιξει τον κεντρικο αεραγωγο που λες κ τον εχω ενισχυσει σε πολλα σημεια με ελαστικη ταινια διπλης οψης, αλλα κ παλι απο καπου τριζει.. πρεπει να το ψαξω ξανα.. αποψη μου ειναι πως, ισα- ισα τα σκληρα πλαστικα ειναι αυτα που δεν δενουν καλα κ τριζουν, στο γκολφ ο κεντρικος αεραγωγος ειναι ισως απο τα λιγα σκληρα πλαστικα κομματια στο αμαξι. επισης για τις κολωνες εχει να προτεινει κανεις κατι? τι κανουμε για να διορθωσουμε το προβλημα των μικροσυντονισμων?δε νομιζω να βγαζουμε τα καπακια των αεροσακων.. Edited February 11, 2007 by doctordim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doctordim Posted February 11, 2007 Report Share Posted February 11, 2007 Έχεις βάλει τις βίδες που λείπουν στα περισσότερα golf στον κεντρικό αεραγωγό??? Ίσως λείπουν και στο δικό σου. Κοίτα στο αντίστοιχο topic. Έχω ανεβάσει και φωτογραφίες. Είναι σπαστικοί οι μικροθόρυβοι. Να φανταστείς τα κλειδιά δεν τα αφήνω παρά μόνο στο ντουλαπάκι κάτω από το κάθισμα για να μην ακούγονται. Δεν μπορείς όμως να κάνεις αλλιώς. Φταίνε οι συντονισμοί που δεν μπορείς να αποφύγεις. Φταινε οι λακούβες και οι άθλιοι δρόμοι μας που εκτός από τα αυτοκίνητά μας χαλά και τα νεύρα μας. Φταινε τα νέα οικολογικά πλαστικά του Golf V. (έχετε καταλάβει τη διαφορά στην ποιότητα πλαστικών Golf IV - Golf V. οφείλεται σε ευρωπαϊκές οδηγίες περί οικολογικών υλικών). Παρόλα αυτά το Golf V ποιοτικά στο εσωτερικό του στέκεται πολύ καλά. Ανταγωνίζεται αυτοκίνητα διπλάσιας τιμής (Mercedes). Θέλω να πω δεν είναι μέρα με νύχτα. τα εχω δει φιλε μου τα ποστ σου, το εχουμε συζητησει ξανα στο αλλο τοπικ το θέμα!! χιχι! πράγματι λειπουν κι απο το δικο μου οι βιδες, αλλα εχω βαλει ταινια διπλης οψεως προς το παρον.. θα παρω κ τις βιδες καποια στιγμη να βαλω, εχω κρατησει τους κωδικους που εδωσες. πάντως κ σε αλλα φορουμ για το πενταρι γκολφ που υπαρχουν , πολλοι στην προσπαθεια να εξαλειψουν τον τριγμο του κεντρικου αεραγωγου βάζουν κ καποιο υλικο(ξύλα, πλαστικα κι οτι αλλο του ερθει του καθενα) σαν κοντρα αναμεσα στο σασι κ στη βαση της κεντρικης κονσολας, ακριβως κατω απο το σημειο οπου λειπουν οι βιδες κ υπαρχει καποιο κενο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 E εντάξει. Και τα δικά μας αν κόστιζαν πάνω από 50.000¤ ίσως να μην έτριζαν. Μου φαίνεται καλομάθαμε όλοι μας. Πάντως για να μην στενοχωριέστε, μέχρι και οι Porcshe και οι Ferrari τρίζουν. Τα δικά μας δεν θα τρίζουν; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest roidos Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 Παιδια ενα πραγμα θας πω μονο!Το προηγουμενο αμαξι μου ηταν FIAT PUNTO. Τι να σας πω τωρα απο τριξιμο αλλο τιποτα!! Και μαλιστα οχι μετα απο πολλα χιλ. VW και παλι VW Tι να λεμε τωρα!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oggy Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 E εντάξει. Και τα δικά μας αν κόστιζαν πάνω από 50.000¤ ίσως να μην έτριζαν. Μου φαίνεται καλομάθαμε όλοι μας. Πάντως για να μην στενοχωριέστε, μέχρι και οι Porcshe και οι Ferrari τρίζουν. Τα δικά μας δεν θα τρίζουν; +1 Γνωστός αγόρασε SL500 (100.000¤ - μεταχείρο βέβαια) και έχει ξενερώσει από τριξίματα και θόρυβο κύλισης!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekparot Posted February 15, 2007 Report Share Posted February 15, 2007 Γνωριζει κανεις ποσα λιτρα λαδι περνει ο TSI κινητηρας με τα 140 αλογα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest akoro Posted February 16, 2007 Report Share Posted February 16, 2007 Γνωριζει κανεις ποσα λιτρα λαδι περνει ο TSI κινητηρας με τα 140 αλογα; 3.5 me to filtro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekparot Posted February 16, 2007 Report Share Posted February 16, 2007 3.5 me to filtro Σ' ευχαριστω πολυ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paknik Posted February 16, 2007 Report Share Posted February 16, 2007 Καλημερα παιδια Εμαθε η εβαλε κανεις προγραμμα στο TSi του? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted February 16, 2007 Report Share Posted February 16, 2007 Γνωριζει κανεις ποσα λιτρα λαδι περνει ο TSI κινητηρας με τα 140 αλογα;5,3λ λέει το manual... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manos83 Posted February 17, 2007 Report Share Posted February 17, 2007 5,3λ λέει το manual... +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marios81 Posted February 18, 2007 Author Report Share Posted February 18, 2007 Καλημερα παιδιαΕμαθε η εβαλε κανεις προγραμμα στο TSi του? Μπααααα... Αμα βαλει καποιος θα το μαθουμε , αλλα και παλι δεν πρεπει να εχει βγει ακομα τιποτα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
josa Posted February 20, 2007 Report Share Posted February 20, 2007 (edited) χμμμ <--- βγήκε, βγήκε .. Edited February 20, 2007 by josa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marios81 Posted February 20, 2007 Author Report Share Posted February 20, 2007 Δεν βλεπω κατι για TSI 140PS ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...