Guest Stoilas Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 Μισό πρόγραμμα κοστίζει δηλαδή!!! Εντάξει αν κάνει ό,τι υπόσχεται καλώς, αλλά αν όχι τότε είναι πάρα πολλά τα λεφτά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 και το βαρελακι 400 εχει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 Μισό πρόγραμμα κοστίζει δηλαδή!!!Εντάξει αν κάνει ό,τι υπόσχεται καλώς, αλλά αν όχι τότε είναι πάρα πολλά τα λεφτά Το θεμα ειναι οτι οσοι την εβαλαν ειπαν οτι κανει οτι υποσχεται και με το παραπανω!Βεβαια εαν δεν δω με τα ματια μου.................!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 +15 άλογα σε turbo αυτοκίνητο από μόνο του μου ακούγεται δύσκολο.....Εκτός αν μιλάμε σε συνδιασμό με άλλα πραγματα π.χ ελευθερη εξάτμιση, πρόγραμμα....Πολλά λεφτά πάντως... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpilidis Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 εντάξει εάν κανει όντως αυτα που υπόσχεται τότε οκ τα 400 Ε ,αλλιως ειναι παρα πολυ ακριβο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 ¶μα ΦΙΛΤΡΟ μπορεί να δώσει 15 άλογα σε καινούργιο αμάξι....τότε μάλλον έχει γίνει χοντρή π......ρια στην σχεδίασή του.... Τώρα.......πόσοι εδω μέσα πιστεύουν ότι αυτό είναι δυνατό σε κινητήρα του 2006;;;; Περιμένω γνώμες.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 ¶μα ΦΙΛΤΡΟ μπορεί να δώσει 15 άλογα σε καινούργιο αμάξι....τότε μάλλον έχει γίνει χοντρή π......ρια στην σχεδίασή του....Τώρα.......πόσοι εδω μέσα πιστεύουν ότι αυτό είναι δυνατό σε κινητήρα του 2006;;;; Περιμένω γνώμες.... Αν τα είχανε κάνει όλα σωστά ρε συ δεν θα είχαμε ένα κάρο προβλήματα. Μόνο και μόνο λόγο κόστους δεν μπορεί να στα κάνει όλα τέλεια. Υπάρχουν πολλές aftermarket λύσεις που μόνο καλό κάνουν στο αυτοκίνητο. Προσπαθούν να κατασκευάσουν ένα αυτοκίνητο-μοτέρ- που θα είναι αξιόπιστο μέχρι ενός σημείου, θα αποδίδει όσα υπόσχεται αλλά με το χαμηλότερο κόστος. Και εδώ μπαίνουν οι βελτιωτές και τα aftermarket προιόντα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-KOSTAS- Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 Γενικα τα συστηματα εισαγωγης το 2006 ειναι προσανατολισμενα στον οσο γινεται λιγοτερο θορυβο, οποτε με μια παραχωρηση σε αυτο το θεμα, ναι, μπορει αυτοκινητο του 2006 να παρει τοσα αλογα απο ενα τετοιο συστημα. Μην ξεχνατε οτι 15 αλογα ειναι περιπου 7% αυξηση της ιποοδυναμης, σε ενα αυτοκινητο 250 ιππων, νουμερο δηλαδη οχι ιδιαιτερα υπερβολικο. Τωρα, το συγκεκριμενο συστημα που παρεθεσε ο Αρης, πραγματι πρεπει να εχει πολυ μελετη επανω για να αποδιδει αυτα που υποσχεται, γιατι οι τοσο ελευθερες εισαγωγες στον TFSi συνηθως εφερναν αντιθετα αποτελεσματα απο τα αναμενομενα. Εκ πρωτης οψεως το μοναδικο μειον ειναι το γεγονος οτι καταργεις το -πολυ ομορφο- καπακι του TFSi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 Η εταιρεία όμως αναφέρει ότι είναι στη διαδικασία σχεδιασμού ενός νέου καπακιού Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strassenmeister Posted September 6, 2006 Report Share Posted September 6, 2006 Παντως στον 20VT η κορυφαια λυση θεωρειται το TTDA ,το οποιο δε ξερω αν κανει και για τον TFSI.Γενικα παντως κι απο το VWVORTEX που διαβαζω δεν εχω βγαλει ακρη ποιο ειναι το καλυτερο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted September 6, 2006 Report Share Posted September 6, 2006 (edited) Άμα ΦΙΛΤΡΟ μπορεί να δώσει 15 άλογα σε καινούργιο αμάξι....τότε μάλλον έχει γίνει χοντρή π......ρια στην σχεδίασή του....Τώρα.......πόσοι εδω μέσα πιστεύουν ότι αυτό είναι δυνατό σε κινητήρα του 2006;;;; Περιμένω γνώμες.... +1 ειδικά σε turbo μοτέρ... Η εταιρεία όμως αναφέρει ότι είναι στη διαδικασία σχεδιασμού ενός νέου καπακιού Ναι είναι και μάλιστα υπάρχει και σχετική ψηφοφορία σε forum στο www.golfmkv.com από την ίδια την εταιρεία για το υλικό που προτιμούν οι κάτοχοι να χρησιμοποιήσει (πλαστικό, carbon κ.τ.λ) Edited September 6, 2006 by Cosworth Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-KOSTAS- Posted September 6, 2006 Report Share Posted September 6, 2006 Παντως στον 20VT η κορυφαια λυση θεωρειται το TTDA Μη βαζεις και στοιχημα παντως... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strassenmeister Posted September 6, 2006 Report Share Posted September 6, 2006 Μη βαζεις και στοιχημα παντως... Tωρα πλεον βαζω,vag-lover... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-KOSTAS- Posted September 6, 2006 Report Share Posted September 6, 2006 Tωρα πλεον βαζω,vag-lover... Κοιταξε, σε καποιες εφαρμογες δειχνει να δουλευει σωστα και να αποδιδει λιγο παραπανω. Σε αλλες παλι, δειχνει να μη δινει τιποτα. Πολυ σπανια κοβει κι ολας. Πολυ ποιοτικη κατασκευη σιγουρα, αλλα προσωπικα πιστευω οτι το φιλτροκουτι του εργοστασιου ειναι ο καλυτερος συνδυασμος αποδοσης/ηχου. Μην ξεχνας οτι το εργοστασιο εχει σχεδιασει ολο το συστημα με δεδομενο το στροβιλισμο που προσφερει το δικο του κουτι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted September 7, 2006 Report Share Posted September 7, 2006 (edited) Καταρχας το συγκεκριμενο συστημα v-flow δουλευει με την μεθοδο (εαν δεν κανω λαθος)"venturi" καλα το ειπα? στροβιλισμο δηλαδη οπως και το μαμα!Και επειδη ετυχε και γνωρισα 2 ατομα που το εβαλαν και οι δυο μου ειπαν οτι ειδαν διαφορα 15 αλογα στο δυναμομετρο και τεραστια διαφορα στον δρομο!Εξισου καλα εχει ακουστει οτι δουλευε το αντιστιχο και στον 20vt!Οντως εχει πεσει πολυ μελετη στην συγκεκριμενη εισαγωγη και εαν ακουσετε πως κανει απο θορυβο ειναι ολα τα λεφτα!Ασε που ειναι εντονο και το τσουφφφφφφφφφφφ λες και εχεις σκαστρα ανοιχτου τυπου!!Τωρα εαν δεν το δω με τα ματια μου στο δυναμομετρο οτι οντως κανει δουλεια..................???? Edited September 7, 2006 by arisgti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-KOSTAS- Posted September 7, 2006 Report Share Posted September 7, 2006 Τωρα εαν δεν το δω με τα ματια μου στο δυναμομετρο οτι οντως κανει δουλεια..................???? Αυτο λεω κι εγω Αρη... Ακουγα διαφορα, αλλα πανω στο δυναμομετρο δεν εχω δει τιποτα το συνταρακτικο. Για να ειμαι πιο ακριβης, ειδα αυτοκινητα με ολοϊδιο σεταπ, και διαφορα μονο στο φιλτρο αυτο, να εχουν παραπλησια αλογα ή αυτο με το εργοστασιακο φιλτροκουτι να εχει παραπανω! Μιλαω παντα για 20vt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted September 7, 2006 Report Share Posted September 7, 2006 (edited) Κοιτα οντως με μια εισαγωγη μπορει να μην κερδισεις τιποτα το συναρπαστικο σε αλογα μπορεις ομως καλιστα να ζωηρεψεις τα υπαρχον μουλαρακια!!!Παντος το οτι ολοκληρη mtm μεχρι και στο stage 4 313hp κραταει την εργοστασιακη εισαγωγη θα πρεπει να μας προβληματιζει!! Edited September 7, 2006 by arisgti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-KOSTAS- Posted September 7, 2006 Report Share Posted September 7, 2006 Κοιτα οντως με μια εισαγωγη μπορει να μην κερδισεις τιποτα το συναρπαστικο σε αλογα μπορεις ομως καλιστα να ζωηρεψεις τα υπαρχον μουλαρακια!!!Παντος το οτι ολοκληρη mtm μεχρι και στο stage 4 313hp κραταει την εργοστασιακη εισαγωγη θα πρεπει να μας προβληματιζει!! Σωστος, αν και διαφωνω στο 'προβληματιζει'. Να μου πεις οτι σε προβληματιζει το πως θα στριμωξεις κανα γκομενακι το καταλαβαινω ρε Αρη. Αλλα η εισαγωγη;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted September 7, 2006 Report Share Posted September 7, 2006 Σωστος, αν και διαφωνω στο 'προβληματιζει'.Να μου πεις οτι σε προβληματιζει το πως θα στριμωξεις κανα γκομενακι το καταλαβαινω ρε Αρη. Αλλα η εισαγωγη;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strassenmeister Posted September 7, 2006 Report Share Posted September 7, 2006 Aρη,στο vwvortex γραφουν πολυ καλα λογια για το v-flow αλλα τα ιδια εχω διαβασει και για αλλα (neuspeed) οποτε δε βγαζεις ακρη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted September 7, 2006 Report Share Posted September 7, 2006 (edited) Aρη,στο vwvortex γραφουν πολυ καλα λογια για το v-flow αλλα τα ιδια εχω διαβασει και για αλλα (neuspeed) οποτε δε βγαζεις ακρη. Οπτικα τουλαχιστον μοιάζουν πολυ!! Edited September 7, 2006 by arisgti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted September 11, 2006 Report Share Posted September 11, 2006 Εγω αυτο το μοιαζουν αντιγραφη το λεω, αλλα τεσπα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpilidis Posted September 21, 2006 Report Share Posted September 21, 2006 το εβαλε παιδι στο seatclub που φοραει giac hammer,miltek apo turbo-back, και λέει οτι ροπιάζει πολυ ποιο εύκολα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-KOSTAS- Posted September 21, 2006 Report Share Posted September 21, 2006 Εχει κανενας δοκιμασει το πανελ της BMC; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpilidis Posted September 21, 2006 Report Share Posted September 21, 2006 φωτο?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...