Jump to content
Guest manmag4

Καταναλωση... Turbo Vs ατμοσφαιρικο

Recommended Posts

Guest manmag4

Ερωτηση... Εχουμε ενα Golf 2.0 FSI 150HP και ενα Golf GTI που ταξιδευουν σταθερα με περιπου 150 χ/ωρα.Ποιο απο τα δυο καταναλωνει περισσοτερο βενζινη και γιατι?(αν φυσικα συμβαινει κατι τετοιο)

Link to comment
Share on other sites

koita then gnvrizo poso keei to atmosfairiko alla se eythia me 150 to gti exei katanalosi 11/100.

edit by mod: αν θέλεις και μπορείς να χρησιμοποιείς ελληνικούς χαρακτήρες :wink:

Edited by πανος
Link to comment
Share on other sites

Guest πανος

δεν μπορεί να υπάρξει απάντηση στην ερώτηση σου. ο λόγος απλός και ίσως προφανής.

δεν οδηγούνται με τον ίδιο τρόπο ένα ατμοσφαιρικό και ένα υπερτροφοδοτούμενο.

δλδ.. στα 150 με αρκετά κυβικά κάτω από το καπώ (που φυσικά σημαίνει πανταχου παρούσα ροπή) σε μια ενδεχόμενη ανωφέρεια το αυτοκίνητο θα κρατήσει την ταχυτητα του σταθερη με πολύ μικρότερη κατανάλωση από το υπερτροφοσοτούμενο το οποίο θα πρεπει να "φορτισει" την τουρμπίνα του αρκετα ανεβάζοντας παράλληλα την κατανάλωση του.

αυτα σε θεωριτικό επίπεδο πάντα αλλα στην πράξη ισως να είναι αδύνατο να βρεις άκρη εκτός αν πάρεις δύο αυτοκίνητα και κάνεις μία δεδομένη διαδρομή με τις ίδιες συνθήκες.. (μιλάμε για φορτίο, κατάσταση ελαστικων, ανεμο κλπ. ουτε καν το ενα πίσω από το άλλο δεν μπορείς να τα πας γιατι τότε θα επιρεάσεις το αποτέλεσμα!!)

γενικά είναι τόσο διαφορετική η φιλοσοφία του ενός με το άλλο που μπαίνεις σε αρκετά πολύπλοκο θέμα..

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνησω με τον Πανο και θα προσθεσω οτι

τα τα 150 km/h ειναι αρκετα αρα οσον αφορα το gti θα εχει σιγουρα

μεγαλυτερη καταναλωση απο το 2.0FSi λογο του turbo..

Link to comment
Share on other sites

Το κιβώτιο δεν παίζει κανένα απολύτως ρόλο; ή δεν απασχολεί;

Αν το GTI γυρνάει στις 3.750 και το 150άρι στις 4.500 με 6η και τα δύο για να έχουν τα ίδια χιλιόμετρα, ποιο θα κάψει περισσότερο; ΟΕΟ;

Link to comment
Share on other sites

Τι χρειάζεται για να υπερνικηθούν οι αεροδυναμικές αντιστάσεις; Ισχύς, η ταχύτητα δεν εξαρτάται από άλλον παράγοντα πέρα από τη μετωπική επιφάνεια, τον αεροδυναμικό συντελεστή και την πυκνότητα του αέρα στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Από τη στιγμή που συζητάμε για ολόιδια αυτοκίνητα εξωτερικά, μετωπική επιφάνεια κι αεροδυναμική είναι ίδια, άρα για να ταξιδεύουν με 150 σε επίπεδο οδόστρωμα απαιτείται η ΙΔΙΑ ισχύς, που είναι 60-70 ίπποι στη συγκεκριμένη περίπτωση (μην σας φαίνεται λίγο, όλα τα 1000άρια-1.200άρια φτάνουν τα 150, αλλά είναι η μέγιστη ταχύτητά τους)

Οι 70 ίπποι είναι σχεδόν οι μισοί για τον ατμοσφαιρικό και περίπου το 1/3 για το τούρμπο, ποιο πιέζεται περισσότερο; ποιο δουλεύει σε ψηλότερες στροφές;

Link to comment
Share on other sites

Guest πανος

ψαχνουμε ψίλους στα άχυρα.. ;)

το σασμάν σαφώς και παίζει ρόλο εξού και η κλιμάκωση του διαφέρει από μοντέλο σε μοντέλο. επειδη όμως η ανάλυση του θέματος θα πρεπει να δωθεί στο μετσόβιο για να γίνει σωστα πιστεύω πως το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να αρκεστουμε στις τιμές του κατασκευαστή για το κάθε μοντέλο.

μία καλή κίνηση θα ήταν να κάναμε έναν διαγωνισμό "οικονομίας" (θυμάστε οι παλαιότεροι τις προσπάθειες του "δασκαλου" Αρη Σταθάκη στον τομέα αυτό)...

φέρτε τα εν λόγω μοντέλα να τα πάμε στη ζυγαριά, να τους βάλουμε βενζίνη από το ίδιο πρατήριο και κατόπιν να κάνουμε μία προκαθορισμένη διαδρομή με προκαθορισμένες ταχύτητες κλπ και να δούμε πιο θα κάψει περισσότερο/ λιγότερο.. δεν είναι κάτι δύσκολο, όποιος θέλει μπορεί να το κάνει και μόνος του. ακόμα δε θα ήταν και καλή ιδέα να το ωργανώσουμε ως διαγωνισμό μεταξύ μας και στην επόμενη μας εξόρμηση να το πράξουμε. η μόνη διαφορά με μια κανονική εκδρομή θα ναι πως θα πρεπει να λάβουμε σοβαρα κάποιους παράγοντες ωστε να έχουμε τα καλύτερα δυνατα αποτελέσματα..

αυτα για τα "όνειρα" γιατι σίγουρα μετα θα ξυπνήσουμε και θα δούμε πως η κατανάλωση είναι τόσο μα τόσο ευμετάβλητη που ακόμα και αν καταφέρουμε να πάμε οικονομικά μία Α διαδρομή αποκλείεται να το κάνουμε αυτό καθε μέρα..

Link to comment
Share on other sites

Παρότι συγκρίνουμε διαφορετικής φιλοσοφίας κινητήρες έχω να πω το εξής. Αν έχουμε ίδιο βάρος αυτοκινήτου, ίδιες συνθήκες οδήγησης, αέρα κλπ. το κριτήριο για την κατανάλωση είναι οι στροφές.

Link to comment
Share on other sites

Παρότι συγκρίνουμε διαφορετικής φιλοσοφίας κινητήρες έχω να πω το εξής. Αν έχουμε ίδιο βάρος αυτοκινήτου, ίδιες συνθήκες οδήγησης, αέρα κλπ. το κριτήριο για την κατανάλωση είναι οι στροφές.

Αντε να πω και εγω μια και παρακολουθω συνεχώς κατανάλωση κτλ..έχοντας το α3 2.0fsi sportback me 150hp & 1400kgr βαρος με 35.000 χλμ στο κοντερ.

1.Καταρχήν με 150 χιλ. & 6η ταχύτητα έχω 3500 στροφές περίπου και όχι 4500 όπως αναφερθηκε πιο πάνω

2.Με βενζίνη SHELL 95 UNLEADED μισο ρεζερβουάρ και 2ενήλικες+ 2 παιδια η κατανάλωση κυμαίνεται απο 8,5 λ/100

έως 8,8λ/100

3.Με ταχυτητα 130 χιλ & 6η ταχυτητα & 3200 στροφές περιπου εχω δει και 7,7 έως 8,2λ/100

:D

Edited by tpapo
Link to comment
Share on other sites

Αντε να πω και εγω μια και παρακολουθω συνεχώς κατανάλωση κτλ..έχοντας το α3 2.0fsi sportback me 150hp & 1400kgr βαρος με 35.000 χλμ στο κοντερ.

1.Καταρχήν με 150 χιλ. & 6η ταχύτητα έχω 3500 στροφές περίπου και όχι 4500 όπως αναφερθηκε πιο πάνω

2.Με βενζίνη SHELL 95 UNLEADED μισο ρεζερβουάρ και 2ενήλικες+ 2 παιδια η κατανάλωση κυμαίνεται απο 8,5 λ/100

έως 8,8λ/100

3.Με ταχυτητα 130 χιλ & 6η ταχυτητα & 3200 στροφές περιπου εχω δει και 7,7 έως 8,2λ/100

B)

κοίτα καλύτερα τι γράφτηκε πιο πάνω ;):lol:

Το ένα στις 4.500 και το άλλο στις 3.750 για τα ΙΔΙΑ χλμ. Δεν αναφέρθηκε ΠΟΣΑ χλμ :rolleyes: Το 150άρι προφανώς αναφέρεται στους ΙΠΠΟΥΣ :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Παρότι συγκρίνουμε διαφορετικής φιλοσοφίας κινητήρες έχω να πω το εξής. Αν έχουμε ίδιο βάρος αυτοκινήτου, ίδιες συνθήκες οδήγησης, αέρα κλπ. το κριτήριο για την κατανάλωση είναι οι στροφές.

ΠΟΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΤSI SOY?

EΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΝΤΩΣ 7 ΛΤ /100 ΚΜ.

ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΣΟ!!!!!!! ;):blink::o

Link to comment
Share on other sites

Εγω φιλε παντως εχω 7,5 στο trip..

Πραγματικα γυρω στα 9....

Νορμαλ οδηγηση με κανα ανοιγμα που και που...

Υ.Γ.

100αρα βενζινη...

Edited by karlos
Link to comment
Share on other sites

Για να μην ειμαστε off topic....

ΟΤΑΝ ΛΕΣ 9 ΜΕ 9,5 ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ???????? :blink:

Εννοω αυτο που γραφω. Βαζω 20 ευρω και κανω περιπου 200 χιλιομετρα. Με 1.15 που εχει το λιτρο καπου εκει δεν βγαινει??

ΕΓΩ ΠΗΡΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΟΤΙ ΚΑΕΙ 7 ΑΝΤΕ 7,5 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ!

ΤΙ 9,5 ΜΟΥ ΛΕΣ??

Και εγω με την ιδια προποπτικη το πηρα. Οταν οδηγω σε ευθεια με 5η ή 6η σχεση και 3.000 στρ/λεπ καιει και 6,5 λιτρα!!

Οταν ομως οδηγω σε κατσικοδρομους με ανεβασε κατεβασε θα καψει 6,5 λιτρα?? Οχι βεβαια...θα καψει 9-10..

ΑΝ ΗΤΑΝ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑ ΤΟ SUZUKI IGNIS ΠΟΥ ΕΧΕΙ 6,9 ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΜΑΖΙ!

ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ SUZUKI EXEI 9 PRAΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ?? ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙΣ??? :angry2:rocket.gif

Αν σου αρεσει το Suzuki τραβα παρτο. ¶λλα το Suzuki δεν εχει ουτε κομπρεσσορ, ουτε τουρμπο, ουτε 140 ιππους (150+ πραγματικους), ουτε 220 κιλα ροπη...και να εισαι 100% σιγουρος οτι ουτε αυτο καιει 6.9 λιτρα...

ΕΓΩ ΤΟ ΟΔΗΓΩ ΠΟΛΥ ΝΟΡΜΑΛ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΑ ΑΠΟ ΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ ΟΤΙ ΑΝ ΟΔΗΓΕΙΣ ΝΟΡΜΑΛ

ΚΑΙΕΙ ΟΣΟ ΕΝΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ 1600 FSI AΦΟΥ ΤΑ ΚΥΒΙΚΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ 1400.

Το τι εννοεις εσυ νορμαλ δεν μπορω να το ξερω...

Οντως καιει οσο ενα 1600αρι...μπορουν να στο επιβεβαιωσουν κατοχοι-μελοι του κλαμπ

Ξερεις εσυ κανα 1600αρι να καιει 6,9 λιτρα..??

ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟ? ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΟΠΟΙΑ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΣΗ ΣΟΥ .

knife.gif (ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΓΕΝΙΚΟΛΟΓΑ ΟΤΙ ΑΛΛΑ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΛΛΑ ΙΣΧΥΟΥΝ,ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΕΣ) protest.gif

Συμφωνω μαζι σου οτι για να δεις το 6,9 που σου ειπαν στην αντιπροσωπεια, πρεπει να οδηγησεις το αμαξι σε ιδανικες συνθηκες.

Δηλαδη χωρις φορτιο, σε σχετικα ευθεια, με 5η ή 6η σχεση στο κιβωτιο και 3.000 με 3.500 στρ/λεπ. Τοτε θα το δεις το 6,9 λιτρα.

Σου υπενθυμιζω ξανα οτι ειναι ενα αμαξι με κομπρεσορα και τουρμπο...πρεπει να εισαι αφελης για να πιστεψεις τον πωλητη οτι θα εχεις χαμηλη καταναλωση σε κινηση με ξεκινα σταματα στα φαναρια ή οταν το πλακωσεις. η απαιτηση σε καυσιμο σε αυτες τις περιπτωσεις ειναι μεγαλη. Οι καταναλωσεις που δινουν οι εταιριες ειναι σε μετρησεις που κανουν σε απολυτα ''ιδανικες'' συνθηκες που ειναι δυσκολο να πετυχεις εσυ και εγω στην καθημερινη κινηση....ετσι τουλαχιστον ξερω..

Παρε ενα 2λιτρο με 140-150 ιππους να δεις ποσο καιει...

ΔΗΛΑΔΗ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ 1.6 SYZUKI VITARA POY EXEI 8.6 KATANAΛΩΣΗ???

Αν μου βρεις εσυ VITARA που να καιει 8,6 σε συνθηκες κινησης, φαναριων ή δεν ξερω εγω τι αλλο, την αλλη μερα θα βαλω φωτια να το καψω το TSI μου....

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ. ΤΙ ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΛΕΕΙ Ο CARLOS?? :unsure:;)

Διακρινω οτι βρισκεσαι σε καποια συγχυση, την οποια και καταλαβαινω, διοτι εχεις καποια προβληματα

αλλα οπως καταλαβαινεις για αυτο ο μονος που δεν ευθυνεται ειμαι εγω...και ζητας να περεμβουν!!! Ποιοι??

Με ρωτησες και σου απαντησα...οποιοι μελος και να ρωτησεις με TSI-GT τα ιδια θα σου πει...

Ελπιζω τα παραπανω που εγραψα να σε καλυψαν..

Και για να το κλεισουμε το θεμα. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟ ΑΜΑΞΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΡΟΠΗ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ!! ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ. Αν το καταλαβεις αυτο εισαι στο σωστο δρομο..

εαν δεν μπορεις να συντηρησεις το TSI απο θεμα καυσιμου, πουλα το και παρε ενα Yaris 1.000 που καιει 5 λιτρα στα 100!!!

Το να ζηταμε 150 αλογα με 6,9 λιτρα, μαλλον ειναι ονειρο θερινης νυκτος...φταινε και οι ζεστες τι να κανουμε..

Φιλικα Karlos

Link to comment
Share on other sites

Carlos αν και συμφωνώ σε γενικές γραμμές μαζί σου, αυτό με την πραγματική κατανάλωση σε σχέση με του trip μου κάνει κάπως...

Εμένα απόκλιση δεν έχει πάνω από 0,1lt/100. Η μέτρηση γίνεται γέμισμα - γέμισμα και περίπου 400 χλμ (δηλαδή ο δείκτης όταν φτάσει στο 1/4 το γεμίζω).

Link to comment
Share on other sites

Το τριπ έχει αρκετό σφάλμα παιδιά. Υπολογίζει το φορτίο του κινητήρα και τα χιλιόμετρα που διανύει εκείνη την στιγμή και σου εμφανίζει μια εκτίμηση. Πάντως οι καταναλώσεις δεν είναι τόσο υψηλές. Κάτω από 9-8lt/100 σε οποιεςδήποτε συνθήκες είναι πολυ καλά. Και για να καταλάβετε την διαφορά του 1lt/100 παραπάνω για την οποία τσακώνεστε, σκεφτείτε ότι είναι 4¤ στο γέμισμα, ένα γερό άνοιγμα 2ας,3ης είναι η όλη υπόθεση...

Στο GTI που είχα, σε ταξίδια με σταθερό γκάζι και με 140χλμ, η κατανάλωση δεν ξεπερνούσε τα 7,5lt/100. Και ήταν και πραγματική μιας και από γέμισμα σε γέμισμα, έβγαζα 650χλμ...

Link to comment
Share on other sites

Carlos αν και συμφωνώ σε γενικές γραμμές μαζί σου, αυτό με την πραγματική κατανάλωση σε σχέση με του trip μου κάνει κάπως...

Εμένα απόκλιση δεν έχει πάνω από 0,1lt/100. Η μέτρηση γίνεται γέμισμα - γέμισμα και περίπου 400 χλμ (δηλαδή ο δείκτης όταν φτάσει στο 1/4 το γεμίζω).

Το προβλημα μας, στην προκειμενη περιπτωση δεν ειναι το σφαλμα του trip!!

Αυτο το γνωριζουμε..

Του TOMMASO προφανως του εταξαν λαγους με πετραχειλια, καταναλωσεις του 6,9,

τις οποιες δεν βλεπει και κατα τα λεγομενα του, φταιω εγω...

Η αληθεια κρυβεται στο ρεζερβουαρ...εκει θα βρει καποιος την πραγματικη καταναλωση και οχι στο trip...

Αντα γιατι το κουρασαμε το θεμα....

Φιλικα...

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια βρίσκεται στο ρεζερβουάρ (όσον αφορά την αξιοπιστία της μέτρησης).

Μήπως όμως είναι η μισή αλήθεια κι η άλλη μισή στην αντλία του βενζινάδικου?

Αφού λέει άλλα ντάλα το μ.ο. κατανάλωσης στο trip γιατί η vw το έχει ως στατιστικό στοιχέιο?

Γιατί στα συγκεκριμένα 2 βενζινάδικα δεν έχω απόκλιση ενώ σε άλλα είχα κάνοντας την ίδια διδρομή.

Το ότι πάντα η μέτρηση γέμισμα - γέμισμα εμφανίζεται η κατανάλωση υψηλότερη από το trip avg ψδεν σας προβληματίζει?

Για ψαχτείτε λίγο...

Link to comment
Share on other sites

συγγνωμη αλλα οπως αναφερθηκε ψανεται ΨΥΛΛΟΥΣ ΣΤΑ ΑΧΥΡΑ!αν θες επιδοσεις ,αλογα,ταχύτητα θα βαζεις και βενζίνη. τωρα ενα Τsi ειναι 1,4 και super tuned το μοτερ του! ενα 2,0 LT δεν ζοριζεται τοσο γιατι κινηται με τα κιβικα! βεβαια στην συγκεκριμενη ταχυτητα 150 χλμ μπορεις να πηγαινεις με την τουρμπίνα κλειστή (για το tsi) αλλα και παλι η κατανάλωση θα ειναι περισοτερη λογω κυβικών (1.4lt) απο ότι στο 2,0lt

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.