Jump to content
alonedriver

Polo Gti 1.8t 150hp - Εντυπωσεις

Recommended Posts

Εγω οτι και να πω θα ειναι λιγο βασικα.Παλια πριν βαλω το προγραμμα ειχα ολικο μεσο ορο 9.6...Τωρα κατω απο 11 δεν βλεπω ποτε μεσα στην αθηνα...Αν το λιωνω και εχει και κινηση βλεπω κατι ωραια 16αρια κτλ.Αλλα αυτα ολα με το τριπ κομπιουτερ που δεν ξερω αν το εμπιστευομαστε...

Link to comment
Share on other sites

To 11 για την πολη με κινηση το θεωρω λογικο εγω προσωπικα.Μονο το βραδυ το παιρνω το αμαξι αλλωστε...

Βαλε και το οτι δυστυχως πριν πηγαινα σχετικα αργα.Σχεδον παντα ατουρμπιστος.Τωρα με γαργαλαει.Και ειναι και δυσκολο να μην επιταχυνεις αφου αυτο γινεται μονο αν δεν ακουμπας το ποδι στο γκαζι.Δεν εχει καμμια σχεση με το εργοστασιακο.Το εχω ξαναπει.Α και λαβε υποψη οτι τα 16 ειναι τα μεγιστα που εχω δει με πολυ μικρη διαδρομη και συνεχεια σταματα ξεκινα και ενδιαμεσα ψηλα ο κινητηρας...

Edited by icy20
Link to comment
Share on other sites

Οχι καλε.Για μεσα στην κινηση και στο κεντρο εχω το σμαρτ...Απλα οταν βγαινεις βραδυ και γινεται της τρελας αναγκαστικα εχεις και κινηση να αντιμετωπισεις!

Link to comment
Share on other sites

στρωσιμο δεν κανεις μονο για την μηχανη αλλα για το συνολο...π.χ. αναρτησεις ,ελατηρια γενικα.

ενταξει δεν θα λεγα για στρωσιμο 5χιλ κμ π εχουν ειπωθει αλλα χιλια κμ ΝΟΡΜΑΛ θα ταν οκ αν εχεις "βαρυ" ποδι.

Link to comment
Share on other sites

Προσθέστε +1 μαύρο GTi. Μετά απο 3500 χλμ για μένα το αμάξι είναι καταπληκτικό!!!! Θα συμφωνίσω για την ανάρτηση. Προβληματα δεν έιχα καθόλου

(τριξιματα κλπ). Κοφτης στις 7000 χωρις να κόβει τη ταχύτητα του οχήματος απότομα... Βασικα δεν τη κοβει καθόλου, τη κρατάει σταθερή. tongue.gif

Ενα δεν κατάλαβα... γιατι κάθε φορα που μπαίνω Αττική και τα χώνω υπάρχει παντα καποιος με μια corrola(οχι ο ιδιος) που προσπαθει απεγνωσμένα να με περάσει... B)

Link to comment
Share on other sites

Παιδια πρεπει να ειμαι ο πρωτος που αναφερει τριξιμο στο polo gti...Στην αρχη νομισα οτι ερχοταν απο την ταπετσαρια και συγκεκριμενα το ηχειο,πηγα στην αντιπροσωπεια και το λυσαμε και τελικα δεν ηταν απο εκει...Ο θορυβος εχει πολλαπλασιαστει και ειναι πολυ εκνευριστικος...Τελικα ειναι απο το ταμπλο απο τη μερια του συνοδηγου,καπου μεσα απο το ντουλαπακι ερχεται 'η απο τον αεραγωγο??Μυστηριο....Θα το ξαναπαω στην αντιπροσωπεια...Που ειναι η ποιοτητα vw??ΟΕΟ??Παιζει να ριξω κανενα σπρει και να μην το κανει?Μου εχει σπασει τα νευρα και την ψυχολογια...

Link to comment
Share on other sites

Ναι οταν δινω 20 χιλιαρικα και δεν δινω 17500 για να παρω το fr περιμενω αυτη η διαφορα στα λεφτα να ειναι τουλαχιστον υπερ της ποιοτητας...αλλα που...icy20 τι διαφορα εχεισ δει στην καταναλωση προ και μετα προγραμματος?

Link to comment
Share on other sites

Μην στενοχωριεσαι και εγω χαλια απο τριγμους.Οταν ανοιγω μοιαζει σαν να ειναι κατι μεσα στον αεραγωγο οπως εσενα.ΔΕΝ ακουγεται παντα αλλα οταν ακουγεται ειναι ελεινα σπαστικο.Η καταναλωση ισιωσε παντως μετα απο αρκετα χιλιομετρα...Για να καταλαβετε μεσα στην πολη μολις σημερα βραδυ βεβαια ειχα μεση 7.6!!!!!Με χαλαρη οδηγηση εχω την ιδια ακριβως καταναλωση που ειχα πριν.Με λιωσιμο ελαχιστα παραπανω να μην πω τα ιδια!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι με το πρόγραμμα του Pete βλέπω λίγο αυξημένη κατανάλωση στο σκίσιμο αλλά όταν πηγαίνω χαλαρά ή ταξίδι εθνική

οδό η κατανάλωση είναι μικρότερη απο πρίν

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπερα και από εμένα!!¨

Έχω το πολάκι μου (GTI) :thumbsup: από τον Ιούνιο 2007!Δυστηχός την 5η μέρα έσκασε πάνω μου ένα 650cc BMW DACAR με καμιά 70αραKm :thumbsup: Το ξεπέρασα αφού ο τύπος πλήρωσε:ΖΑΝΤΑ,Ψαλίδι,Ιμιαξώνιο,Βάση μοτέρ,Βάση Ψαλιδιού κλπ κλπ(3500 η ζημιά)..Το θέμα είναι πως στα 800Χμ μου έκανε ένα θόριβο σαν να έχει σπάσει το τελικό..Ρώτησα λοιπόν αφτόν που ανέλαβε την επισκευή και μου είπε ότι είναι ρουλεμάν συμπλέκτη...και οτι δεν θα με αφίσει πουθενα...(αυτο δεν ησχύει βέβαια) :thumbsup: Τώρα έχω 4300Χμ και λέω να κλείσω να πάω να μου το αλλάξουν αφού έχω αρχίσει και τα πρώτα καλά ανοίγματα με διάφορα άλλα!!!

Επίσεις σε δρόμους με πλακόστρωτο ακούω ένα θόρυβο από μπροστά αλλά δεν έχω ανακαλήψει ακόμα τι είναι....

Πάντος αφτό για την ποιότητα κατασκευής δεν νομίζω οτι υσχήει και πολύ γιατί εγώ μόλις το πήρα, το φανάρι της αεροτομής ήταν ξεχαρβαλομένο και το ανακάληψα την επόμενη μέρα!Αντιθέτως με ένα Seat που είχα δεν έκανε "κιχ" στην 10ετία!Είναι να μην σου κάτσει κιόλας..... :thumbsup::rolleyes:

Πάντως για να προλάβω μερικούς να πώ οτι σχεδόν όλοι στη οικογένεια έχουμε ένα Polo από το 6N...!!!!

Φιλικά

Κών/νος

Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω ενα σεατ ιμπιζα φρ με 19500 χλμ σχεδον ολα τα χλμ ειναι με τερμα γκαζι (235 αλογα ειναι απο τον δευτερο μηνα ).... αναρτησεις απο τα 18000 χλμ, ελατηρια ομως φοραγα απο τα 8000 χλμ.... Τριξιμο δεν ακουστικε ποτε!!!!!!! Και απο αξιοπιστια μη τα ξαναλεμε εξαλλου απο 20VT ερχομαι και γι αυτο και ξαναπηγα σε 20VT ...Διαμαντι ......

Link to comment
Share on other sites

Έχω ένα Polo 9N όπως κάποιοι ίσως γνωρίζετε ήδη και σκέφτομαι να μεταβώ σε Polo 9N3 gti ή σε Golf TSI.

Το πόλο υπερέχει σε κάποια σημεία όπως το μέγεθος του αφού δε χρειάζομαι κάτι μεγαλύτερο, ενώ θα κινείται στην Αθήνα, με ότι συνεπάγεται αυτό. Όπως διαβάζω και ο κινητήρας του είναι διαμάντι εν αντιθέσει με του γκολφ που τα έχει βγάλει τα προβληματάκια του. Και επειδή δε θέλω να είμαι συχνός επισκέπτης των συνεργείων....

Όμως προβληματίζομαι... Αξίζει στην τρέχουσα περίοδο η αγορά του gti αφού το πολο αλλάζει σε 1-1,5 χρόνο ? (αν και το γκολφ αλλάζει μέσα στην επόμενη 2ετία). Γιατί παίρνω πλαίσιο και κινητήρα 10 ετίας (δοκιμασμένα φυσικά..)

Παράλληλα από τον κατάλογο της VW δεν μπορώ να δω αν έχει κάποια έξτρα του γκολφ που θα τα ήθελα και στο πολο όπως διζωνικό αυτόματο κλιματισμό, Βι Χenon με πλυστικό(ή και χωρίς αλλά ξένον) και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες.

Επίσης μιας και δεν έχει στάνταρ cd-mp3 player (μα είναι δυνατόν???) έχετε να προτείνετε κάποιο καλό της εταιρείας ? (δε θέλω να ανοίγω άσχετες τρύπες στο ταμπλό)

Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα.Το πολο αλλαζει θεωρητικα σε λιγοτερο απο οσο γραφεις.Διζωνικο απο οτι ξερω δεν μπαινει.Xenon εργοστασιακα δεν εχω δει οπως και ουτε αναδιπλουμενους καθρεφτες.Αλλα ας πει και καποιος αλλος γιατι πανε σχεδον 2 χρονια που το εχω το αμαξι...Ειναι πολυ πιθανον να εχει αλλαξει κατι απο τοτε...MP3 εμενα τουλαχιστον δεν το ειχε στανταρ αλλα και παλι μπορει να στο κανει δωρο ο αντιπροσωπος σιγουρα.Το θεμα ειναι ποιο αμαξι σου αρεσει περισσοτερο βασικα.Εχεις δικιο που λες για το πλαισιο οτι ειναι παλιο αλλα εμενα μου αρεσε και το πηρα.

Link to comment
Share on other sites

Μου αρέσει το αμάξι και έχει αυτό που λείπει από το δικό μου- τον πιο δυνατό κινητήρα. κατά τα άλλα είμαι ευχαριστημένος.

Αν αλλάζει πιο γρήγορα το polo μπορεί να περιμένω και το επόμενο αλλά από ότι έχω δει δεν έχει καν παρουσιαστεί το καινούριο. Οπότε μέχρι να παρουσιαστεί και να βγει και έκδοση gti ίσως πρέπει να περιμένω αρκετά... Αμάξι όμως πρέπει να αλλάξω σχετικά άμεσα (το αργότερο σε ένα 6μηνο)

Από την άλλη αν το καινούριο πολο έχει κινητήρα tsi υπάρχει πιθανότητα να εμφανίσει προβλήματα (όπως βλέπω 1 στα 2 γκολφ κάτι βγάζει) ενώ το πολο έχει ένα κινητήρα που το γκρουπ τον έχει βάλει σε 100 αμάξια, άρα πρέπει να είμαι εξαιρετικά άτυχος για να έχω προβλήματα.

Τώρα για το πλαίσιο δεν είσαι ικανοποιημένος? δεν ανταποκρίνεται σωστά και στα περισσότερα άλογα? Οπότε δν με πειράζει που είναι παλιό.

Ότι δεν παίρνει αυτόν τον εξοπλισμό είναι ένα πρόβλημα αλλά όσον αφορά κυρίως τον κλιματισμό ελπίζω τουλάχιστον να παίρνει κλιμα, και όχι απλό air condition όπως έχω τώρα. Για τα φώτα μάλλον με τους προβολείς η κατάσταση να είναι καλύτερη από τώρα...

Επίσης αν μπορεί κάποιος να σκανάρει όλο τον προαιρετικό εξοπλισμό του polo gti με τις τιμές θα του ήμουν ευγνώμων ώστε να πάω στην αντιπροσωπεία, υποψιασμένος. Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν με καταλαβες...Δεν ειπα οτι δεν ειμαι ευχαριστημενος.Το αντιθετο...Ολα καλα.Απλα η μαμα αναρτηση ειναι με αξονα πισω και οχι πολλαπλων συνδεσμων οπως τα νεα αμαξια.Δεν ειναι κατι τραγικο αυτο βεβαια απλα ειναι ενα ελαχιστο μειον.Οσο για τον κλιματισμο ναι και εγω κλιματισμο εχω...Απλα δεν ειναι διζωνικος!Για τις τιμες δυστυχως τα εχω χασει τα prospectus...Αλλα εχω την εντυπωση οτι τα εχει η vw στο site της!Το καινουριο το πολο θα βγει μεχρι το 2009 πιστευω απλα σιγουρα στην αρχη θα βγαλουν μονο ατμοσφαιρικα μοντελα.Μετα απο μερικους μηνες θα βγουν τα TSI 1.4 και αν βγει κατι σε gti θα ειναι με τον 1.8ΤFSI πραγμα που θα βγει ακομα πιο μετα φανταζομαι...

Link to comment
Share on other sites

@icy20 ή όποιος έχει γενικά το αυτοκίνητο : μπορείς να μου πεις αν αυτό το ασημί υλικό στο ταμπλό είναι νίκελ ή απλά είναι βαμμένο ασημί και ποια η αντοχή του? Γιατί όσο και να έχω ψάξει στην Αθήνα δεν βρίσκω gti... αν και μου είπαν σε μια αντιπροσωπεία ότι θα έρθει σύντομα ένα..

Link to comment
Share on other sites

Βαμμενο ειναι.Δεν ξερω την αντοχη του να σου πω.Λιγοτερο απο 2 χρονια το εχω.Δεν περιμενω απο τωρα να αρχιζει να φευγει το χρωμα tongue.gif Υποθετω μιλας για την κονσολα με το ραδιοφωνο κτλ ετσι?

Link to comment
Share on other sites

Ναι φίλε μου αυτή την κονσόλα εννοώ. Γενικά σου φαίνεται ότι θα φύγει ή φαίνεται αντοχής; Σε ευχαριστώ!

Πάντως έχω αρχίσει να το θέλω πολύ... Δεν ξέρω! Το γκολφ το απέρριψα γιατί δεν μπορώ να ζω με τον άγχος, θα κάψει λάδι, θα πρέπει να τρέχω στην αντιπροσωπεία αύριο, θα μου βάλει κανένα κόφτη μόνο του, η βενζίνη να μην είναι καθόλου νοθευμένη, αν χαλάσει κάτι μετά την εγγύηση κλάφτα κλπ..

Από εκεί και πέρα μιας και το polo δεν βγαίνει καθόλου φτηνό 21500 ενώ αν πω να βάλω δερμάτινο σαλόνι και κανα 2 άλλες βλακείες περνάμε για πλάκα τα 24, οπότε κοίταξα το Astra gtc(στα 25300 full) τη BMW 116 και το Audi A3. Ενώ το Αστρα προσωπικά μου φαίνεται υποδέεστερο σε ποιότητα από το μικρότερο πολο και το απορρίπτω, η BMW και το Audi αναμφισβήτητα είναι μπροστά, ωστόσο εξωτερικά το πολο είναι πανέμορφο. Είδα και ένα στην αντιπροσωπεία στην Κηφισίας στο Χαλάνδρι και το ερωτεύτηκα περισσότερο. Επίσης με χαροποιεί το γεγονός ότι δεν έχω δει κανένα πρόβλημα παρά μόνο ότι είναι από τα πλέον παλαιά μίνι και αλλάζει. Τόσο κακό είναι αυτό? Οι Tsi έχουν βγάλει τόσα προβλήματα αλλά όλοι γκολφ προτείνουν... Αυτό με προβληματίζει ακόμα..

Link to comment
Share on other sites

αναφερες αυτοκινητα τα οποια ετσι και τα οδηγησεις πραγματικα θα χαζεψεις απο την ποιοτητα κυλησης που εχουν την ποιοτητα των υλικων και διαφορα αλλα!!!για εμενα το πολο ειναι παααρα πολυ καλο με την προυποθεση οτι θα ριξεις αρκετα λεφτα για το κανεις σωστο!!!ακομα και σαν μαμα το πολο υστερει σε παρα πολλα θεματα...οπως κρατηματα φρενα!!!!για εμενα καλυτερα να αλλαξεις κατηγορια και να πας σε κατι ανωτερο οχι κατ'αναγκη και γρηγοροτερο!!!

πολο ειχα το ειχα στησει πολυ καλα και πιστεψε με....δεν αξιζει!!!στην αρχη σκεφτομουν να παρω κι εγω πολο gti αλλα τα λεφτα που θα εριχνα για να το φερω στα μετρα μου πλησιαζαν κατα πολυ την τιμη ενος leon fr dsg!!!!το οποιο leon ειναι και το σημερινο μου αμαξι!!!

Edited by raven
Link to comment
Share on other sites

Η αληθεια ειναι οτι ειναι λιγο οπως τα λεει ο μιχαλης...Και εγω αν τωρα μου δινοταν η ευκαιρια να κανω το ιδιο θα επαιρνα αλλο αμαξι.Δεν λεω οτι ειμαι απογοητευμενος απο την επιλογη μου γιατι το εχω κανει το αμαξι να ειναι οκ τωρα πια αλλα εχω δωσει και 4 χιλιαρικα παραπανω!!!

Link to comment
Share on other sites

Δε διαφωνώ. Τουλάχιστον γκολφ, Α3 και 116 είναι έτη μπροστά. Οδηγώ το πόλο καθημερινά, οδήγησα αυτά για ένα μισάωρο το καθένα και δε συγκρίνονται. Αλλάζει η έννοια αυτοκίνητο. Ωστόσο δε θα είναι μόνο πιο αργά από το πόλο αλλά και υποδεέστερα όσον αφορά τον εξοπλισμό (όχι την ποιότητα). Ειδικά σε Α3 και 116 δεν υπάρχει το δερμάτινο σαλόνι γιατί ξεφεύγουμε αρκετά, πάμε σε χρήματα που δεν έχω και δε θέλω να επιβαρύνω τους γονείς μου. Ωστόσο αυτό που μου αρέσει αρκετά, το αισθάνομαι βέβαια 1-2 κλικ κάτω από την 116, αλλά δν πειράζει μιας και ακόμα 20 είμαι - χρόνια έχω, είναι το γκολφ, το οποίο προσφέρεται με όσα έξτρα θέλω και στο πόλο σε τιμή 2 χιλιάδων πιο ακριβό (και μόνο 1000¤) πάνω από τον προυπολογισμό μου. Αλλά το πρόβλημα είναι ο TSI και τα προβλήματα. Προβλήματα που δεν έχω ακούσει, τουλάχιστον με τέτοια έκταση στον 122 αλόγων (ικανοποιητικά και αυτά για εμένα). Είναι τελικά μεγαλύτερης αντοχής ο 122? Από όσο έχω διαβάσει δν είναι ο ίδιος κινητήρας καθώς ο 140 είναι detuned ο 170, ενώ ο 122 είναι καινούριος. Τι λέτε;

Thanks για τις απαντήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Βεβαια αλλο ο 20αρης που λες εσυ οτι εισαι αλλο ο 27αρης+ που ειμαι εγω...Στην ηλικια σου και εγω μικρο γρηγορο θα επαιρνα σιγουρα.Εδω πηρα αυτο στα 25 να μου πεις...Αλλα αυτο εγινε επειδη δεν ειχα ασχοληθει πιο πριν να παρω τετοιο αμαξι...

Link to comment
Share on other sites

Παιδια αναμεσα στο polaki και στο corsa το opc ποιο θα προτιμουσατε? Τις εντυπωσεις ολων για το polo τις διαβασα προσεκτικα και πανω κατω είναι πραγματα που αν ασχολεισε με VW μετα απο λιγο τα μαθαινεις. Για το opc εχετε σχηματισει καποια γνωμη? Ειναι λιγοτερα κυβικα και πιο πιεσμενος κινητηρας αλλα γενικα σαν αμαξι εχω ακουσει καλυτερα πραγματα απ οτι για το polo. Αυτο που βλεπω ως μεγαλο πλεονεκτημα ειναι οτι δινεις 22 χιλιαρικα και το αμαξι εινα ετοιμο, δεν χρειαζεται να αλλαξεις τιποτα. Όσοι γνωριζεται πειτε καμια γνωμη.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.