Jump to content
Connectoras

1.4 16v 75 Ps και βελτιώσεις

Recommended Posts

Έμαι κατοχος ενος Bora 1.4 16v και θα ηθελα να μάθω τι μπορει να γινει ωστε να βελτιωθει καπως η κατασταση. Θα με ενδιεφερε αν ξερει κανεις αν μπορουν να γινουν μετατροπες σε 100 η 115 οπως τα νεα μοτερ των Fabia και Ibiza?

Link to comment
Share on other sites

Guest Drago

Αν θελεις ριξε μια ματια στις βελτιωσεις αυτου του μοτερ στα Polo & Golf και για οποια απορια εχεις ξαναγραψε.

Link to comment
Share on other sites

Με 4.000 που έψαξα λίγο για το δικό μου (1,4 - 75hp) κάτι τύποι στη Λάρισα θα μου το έκαναν 140 hp περίπου.Kαι δεν είναι και πολύ βάρυ το αυτοκίνητο. 1150 kgr ειναι περίπου.Για να καταλάβεις διαφορα πάντως, πάνω από 100hp πρέπει να το κανεις. Να πεις δηλαδή ότι έχεις και κάποια άνεση στον δρόμο, σε ένα ταξίδι.

@Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου, αυτο το εχω ακουσει κι εγω. Λογικα γινεται γιατι στην ουσια προκειται σχεδον για ιδιο μοτερ 1.4 και 1.6 και ειναι ευκολη μοντιφια. Αυτο θελω να κανω κι εγω. Θελει επισης συνολικη εξατμιση απο χταποδι καταλυτη τελικο και το πιο βασικο εκκεντροφορο.

Link to comment
Share on other sites

Χωρις να θελω να φανω κακος αλλα ρε φιλε...

Τι το ηθελες και πηρες 1400 και 75 αλογα? Αν δεν ειχες λεφτα να μην επερνες τοτε μπορα..

Απο την αλλη, ψαχνετε βελτιωσεις για 1400αρια.. να ταισετε τις μαστορατζες..ΕΛΕΟΣ.

Μαζεψε καμια 4000 ευρω και πετα του το 1.8Τ.... :thumbsup:

Γιατι στο τελος θα εχεις ΤΡΕΛΗ καταναλωση με το 1400 πειραγμενο...ακου τι σου λεω! ;)

Link to comment
Share on other sites

Ακουστε παιδια, το αμαξι ηταν το βασικο της οικογενειας. Οταν το πηραμε δεν ξεραμε καλα ουτε εγω ουτε ο πατερας μου. Δυστηχως δεν υπηρχαν και πολοι με το ιδιο αμαξι ωστε να παρουμε μια δευτερη γνώμη. Τελικα πηραμε το 1.4. τωρα οι δικοι μου πηραν καινουργιο και σε μενα εμεινε το Bora. Σαν αμαξι δεν με χαλαει καθολου. Το μονο που θελει ειναι λιγα ακομα αλογα. Αν μπορεσω να του τα δωσω και να εχω και την αξιοπιστια τοτε θα ειμαι ωραιος. Πιστευω στο τελευτεο θα συμφωνουν και οι υπολοιποι Boraκηδες του Club. Φιλε koukouroukou δεν με ενοχλει η κρητικη. ;) Οσο για την καταναλωση γιατι ενα μοτερ 1.6 turbo γυρο στα 160 αλογα να καιει περισοτερο απο ενα μοτερ 1.8 turbo 180 αλογα; Sorry για το μεγαλο post...!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλυτερα μαζεψε να βαλεις πανω τον 1,8Τ...Ευκολη μετατροπη, ασφαλης και χωρις προβληματα αξιοπιστιας πανω απο ολα... ;)

Link to comment
Share on other sites

Ακουστε παιδια, το αμαξι ηταν το βασικο της οικογενειας. Οταν το πηραμε δεν ξεραμε καλα ουτε εγω ουτε ο πατερας μου. Δυστηχως δεν υπηρχαν και πολοι με το ιδιο αμαξι ωστε να παρουμε μια δευτερη γνώμη. Τελικα πηραμε το 1.4. τωρα οι δικοι μου πηραν καινουργιο και σε μενα εμεινε το Bora. Σαν αμαξι δεν με χαλαει καθολου. Το μονο που θελει ειναι λιγα ακομα αλογα. Αν μπορεσω να του τα δωσω και να εχω και την αξιοπιστια τοτε θα ειμαι ωραιος. Πιστευω στο τελευτεο θα συμφωνουν και οι υπολοιποι Boraκηδες του Club. Φιλε koukouroukou δεν με ενοχλει η κρητικη. ;)  Οσο για την καταναλωση γιατι ενα μοτερ 1.6 turbo γυρο στα 160 αλογα να καιει περισοτερο απο ενα μοτερ 1.8 turbo 180 αλογα; Sorry για το μεγαλο post...!!!

Χεχε...

Οχι ρε συ δεν κανω κριτικη...Αλλωστε δεν ειμαι ικανος να κρινω κανεναν αφου δεν εχω κρινει ο ιδιος τον εαυτο μου πρωτα... :D

Την γνωμη μου ειπα προσθετοντας μια ερωτηση..

Απο εκει και περα συμφωνω με τον Μικε να βαλεις τον 1.8Τ οπως σου ειπα και χτες...Απο την αλλη ομως υπολογισε και οικονομικα αν σε συμφερει να κανεις μετατροπη ή να το πουλησεις και να παρεις κατι αλλο...Για 1400 ειμαι ΚΑΘΕΤΑ αντιθετος να βελτιωσεις...

Link to comment
Share on other sites

Προς το παρων κοιταζω να μαθω ολες τις εναλακτικες που εχω. Απο την ποιο εξιοπιστη μεχρι και την χειρότερη... Οταν το αποφασισω πιστεψε με θα ρωτησω τους παντες. Μηχανικους, φιλους, και οποιν αλλο μπορει να ξερει! Βεβαια θα προτιμησω να βαλω μερικα φραγκα παραπανω παρα να κλεω... καθε βδομαδα στα συνεργεια μετα την βελτιωση...!!! Γιατι καλα τα αλογα αλλα με το μοτερ... ζωντανο!!!

Link to comment
Share on other sites

Εχθές μιλαγα με ενα φιλαρακι και μου ειπε οτι με αλλαγη στροφαλο και μπιελες το μοτερ γινετε 1.6. Ξερει κανεις κατι? Το εχει κανει κανεις
Φιλε μου, αυτο το εχω ακουσει κι εγω. Λογικα γινεται γιατι στην ουσια προκειται σχεδον για ιδιο μοτερ 1.4 και 1.6 και ειναι ευκολη μοντιφια. Αυτο θελω να κανω κι εγω. Θελει επισης συνολικη εξατμιση απο χταποδι καταλυτη τελικο και το πιο βασικο εκκεντροφορο

Παίδες ωραία όλα αυτά με καινούργιο στρόφαλο, μπιέλες και εκκεντροφόρο, αλλά ξεχνάτε κάτι βασικό... :o:thumbsup: Τι πίεση νομίζετε οτι θα αντέξει το καπάκι του 1.4 μοτέρ αν αλλάξετε όλα τα παραπάνω;;; :huh: Εδώ καλά καλά ζορίζεται όταν το τσιμπάς στις στροφές μαμίσιο! Φανταστείτε τι θα πάθει αν το πιέσεις με μεγαλύτερες μπιέλες... new_killother.gif Για να ξέρετε, τα καπάκια στις μηχανές αυτές είναι αλουμινένια, που σημαίνει ότι δεν αντέχουν πολλές εσωτερικές μετατροπές του κινητήρα... Γι' αυτό καλύτερα να βεβαιωθείτε πρώτα ότι τα αντέχει όλα αυτά το πλαίσιο του κινητήρα και μετά να προχωρήσετε σε βελτιώσεις! ;)

Link to comment
Share on other sites

Παίδες ωραία όλα αυτά με καινούργιο στρόφαλο, μπιέλες και εκκεντροφόρο, αλλά ξεχνάτε κάτι βασικό... :thumbsup::lol: Τι πίεση νομίζετε οτι θα αντέξει το καπάκι του 1.4 μοτέρ αν αλλάξετε όλα τα παραπάνω;;; :D Εδώ καλά καλά ζορίζεται όταν το τσιμπάς στις στροφές μαμίσιο! Φανταστείτε τι θα πάθει αν το πιέσεις με μεγαλύτερες μπιέλες... new_killother.gif Για να ξέρετε, τα καπάκια στις μηχανές αυτές είναι αλουμινένια, που σημαίνει ότι δεν αντέχουν πολλές εσωτερικές μετατροπές του κινητήρα... Γι' αυτό καλύτερα να βεβαιωθείτε πρώτα ότι τα αντέχει όλα αυτά το πλαίσιο του κινητήρα και μετά να προχωρήσετε σε βελτιώσεις! ;)

Φιλε μου οι κυλινδροκεφαλες ειναι απο κραμα αλουμινιου, αν ηταν αλουμινιο καθαρο με σημειο τηξης 736οC θα ειχαν λιωσει ολα τα καπακια του κοσμου. new_grrrr.gif Τωρα στο θεμα του υπερκυβισμου, Καλο το 1,6 αλλα με τις μεγαλυτερες διαδρομες των εμβολων το αμαξι δεν θα στροφαρει οπως πριν, οι πιεσεις θα μεγαλωσουν αρα και οι ροπες αλλα δεν θα στροφαρει οπωσ πριν, Δειτε τισ διαδρομες των κινητηρων στην F1 ποσο μικρες και ποσο υπερτετραγωνες, ουτε καν τετραγωνες B)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους τους κατόχους Bora!

Είμαι νέος στο club....αλλά έχω μεγάλη αρρώστια με τα VW-AUDI. Τα θεωρώ τα καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας τους. Είμαι από μικρός μέσα στη μουτζούρα αφού ο πατέρας μου διατηρεί συνεργείο VW-AUDI από το 1973. Έχω ζήσει αλλά και έχω δουλέψει από τα πιο παλία μέχρι και τα νέα μοντέλα......δεν είμαι μηχανικός αλλά από 10 χρονών είμαι μέσα στο συνεργείο και έχω δει πολλά γι΄ αυτά τα αυτοκίνητα.....

Το bora το αγόρασα γιατί μου άρεσε το στυλ του. Έχω αδυναμία στα μεγάλα αυτοκίνητα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μου αρέσουν τα GOLF και τα AUDI A3, και έτσι επέλεξα να το αγοράσω.

Δυστυχώς μαμίσιο ήταν 1.4 16v με 75 hp και όπως οι περισσότεροι ξέρετε πρέπει να το "σκάσεις" για να πάει και κυριολεκτικά για κάποιον που γουστάρει τη γρήγορη οδήγηση μέσα στην πόλη είναι βάσανο. Στην εθνική τα πράγματα είναι καλύτερα....γιατί έχει πολύ καλό πάτημα και τέλεια φρένα...ώστε να "πιέζεις" στον προφυλακτήρα πολλά γρηγορότερα...!

Μετά από κάποιο διάστημα λοιπόν αποφάσισα να του βάλω ενα κινητήρα 1.4 16v 105 hp από seat ibiza....αλλά έπρεπε να βρώ λύση με τον εγκέφαλο (δυστυχώς δεν βγαίνει το bora αυτό τον κινητήρα) και δεν ήταν δυνατόν να αλλάξω όλη την καλωδίωση του αυτοκινήτου ώστε να βάλω εγκέφαλο από 105 hp. Τσιπάρησα λοιπόν τον δικό του......του άφησα το μαμίσιο σασμάν....του άλλαξα καταλύτη (μεταλλικό), μεσαίο και τελικό καζανάκι....φιλτροχοάνη.....χαμήλωμα με bilstein και ελατήρια HR (τέλειος συνδυασμός) και το bora μεταμορφώθηκε κυριολεκτικά!

Με τις κοντές σχέσεις του μαμίσιου σασμάν πετάει!!!!

Θα έρθω σε κάποια συνάντηση να το δείτε!

Sorry αν έγραψα πολλά αλλά θέλω να δώσω κουράγιο σε όσους έχουν bora......να μη το πουλήσουν διότι πρόκειται για ένα από τα καλύτερα μοντέλα που έχει βγάλει η VW.

Τα ξαναλέμε......καλό απόγευμα!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους τους κατόχους Bora!

Είμαι νέος στο club....αλλά έχω μεγάλη αρρώστια με τα VW-AUDI. Τα θεωρώ τα καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας τους. Είμαι από μικρός μέσα στη μουτζούρα αφού ο πατέρας μου διατηρεί συνεργείο VW-AUDI από το 1973. Έχω ζήσει αλλά και έχω δουλέψει από τα πιο παλία μέχρι και τα νέα μοντέλα......δεν είμαι μηχανικός αλλά από 10 χρονών είμαι μέσα στο συνεργείο και έχω δει πολλά γι? αυτά τα αυτοκίνητα.....

Το bora το αγόρασα γιατί μου άρεσε το στυλ του. Έχω αδυναμία στα μεγάλα αυτοκίνητα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μου αρέσουν τα GOLF και τα AUDI A3, και έτσι επέλεξα να το αγοράσω.

Δυστυχώς μαμίσιο ήταν 1.4 16v με 75 hp και όπως οι περισσότεροι ξέρετε πρέπει να το "σκάσεις" για να πάει και κυριολεκτικά για κάποιον που γουστάρει τη γρήγορη οδήγηση μέσα στην πόλη είναι βάσανο. Στην εθνική τα πράγματα είναι καλύτερα....γιατί έχει πολύ καλό πάτημα και τέλεια φρένα...ώστε να "πιέζεις" στον προφυλακτήρα πολλά γρηγορότερα...!

Μετά από κάποιο διάστημα λοιπόν αποφάσισα να του βάλω ενα κινητήρα 1.4 16v 105 hp από seat ibiza....αλλά έπρεπε να βρώ λύση με τον εγκέφαλο (δυστυχώς δεν βγαίνει το bora αυτό τον κινητήρα) και δεν ήταν δυνατόν να αλλάξω όλη την καλωδίωση του αυτοκινήτου ώστε να βάλω εγκέφαλο από 105 hp. Τσιπάρησα λοιπόν τον δικό του......του άφησα το μαμίσιο σασμάν....του άλλαξα καταλύτη (μεταλλικό), μεσαίο και τελικό καζανάκι....φιλτροχοάνη.....χαμήλωμα με bilstein και ελατήρια HR (τέλειος συνδυασμός) και το bora μεταμορφώθηκε κυριολεκτικά!

Με τις κοντές σχέσεις του μαμίσιου σασμάν πετάει!!!!

Θα έρθω σε κάποια συνάντηση να το δείτε!

Sorry αν έγραψα πολλά αλλά θέλω να δώσω κουράγιο σε όσους έχουν bora......να μη το πουλήσουν διότι πρόκειται για ένα από τα καλύτερα μοντέλα που έχει βγάλει η VW.

Τα ξαναλέμε......καλό απόγευμα!

mια απο τα ιδια και γω. bilstein kai hr 3,5αρια, τελικο προγραμμα και βαρελακι και το αμαξι εχει μεταμορφωθει. connentora οποτε θες σε παω μια βολτα για να καταλαβεις τι παιζει απο διαφορες. εχω αγορασει και το χταποδακι αλλα το εχω σπιτι και καθεται οπως και μια μπαρα θολων οπου και αυτη καθεται. οεο. τωρα αν τελικα το δωσω θα κρατησω μονο την μπαρα θολων για το αλλο golf που θελω.

Link to comment
Share on other sites

μια απορια αυτο το μοτερ 1,4 16V με τα 105 αλογα που λες σε ποιο ibiza φορεθηκε με βοηθας λιγο? :D

Καλησπέρα,

ο κλασσικός κινητήρας 1.4 16v 101 hp (105 hp) που φοράνε τα polo GTI και τα ΙΒΙΖΑ Top Gun.

To Bora πάει πολύ καλά......φοβερές σχέσεις.....απλά θέλω να παώ τον κόφτη λίγο πιο ψηλά (θα του ξαναπειράξω το πρόγραμμα) και να του βάλω σασμάν από 1.6. Θα χάσει ροπή αλλά θέλω να του δώσω μεγαλύτερη τελική.......χτυπάει κόφτη στα 190.

Link to comment
Share on other sites

Guest stel-th
Νομιζω οτι τα Polo GTi's ειναι 1600αρια.Ετσι δεν ειναι?

ναι ειναι 1600

αν στο 1.4 75 ps βαζαμε εγκεφαλο η απο skoda fabia 1.4 115 ps η απο ibiza top gun η γενικα απο καποιο 1.4 με 100ps πιο θα ηταν το αποτελεσμα??? :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Στελιο ακριβως την ιδια απορια εχω κι εγω..Δεν ειναι αναγκη να μπει εγκεφαλος απο 115αρι Σκοντα, αλλα εστω και απο 100αρι.

Σαν δομη, τα μοτερ εχουν διαφορες? Εννοω τα 1400 75-100 αλογα.

Αν οχι, τοτε βαζοντας ενα προγραμμα απο το 100αρι, τοτε ο κατοχος Jetta με 75 αλογα δεν θα δει διαφορες?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.