Connectoras Posted March 22, 2005 Report Share Posted March 22, 2005 Έμαι κατοχος ενος Bora 1.4 16v και θα ηθελα να μάθω τι μπορει να γινει ωστε να βελτιωθει καπως η κατασταση. Θα με ενδιεφερε αν ξερει κανεις αν μπορουν να γινουν μετατροπες σε 100 η 115 οπως τα νεα μοτερ των Fabia και Ibiza? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Drago Posted March 25, 2005 Report Share Posted March 25, 2005 Αν θελεις ριξε μια ματια στις βελτιωσεις αυτου του μοτερ στα Polo & Golf και για οποια απορια εχεις ξαναγραψε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted May 2, 2005 Report Share Posted May 2, 2005 πολλα και διαφορα, πρωτο σταδιο φιλτρο,τελικο και προγραμματακι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted May 2, 2005 Report Share Posted May 2, 2005 Το τελικό πάντως είτε το βάλεις είτε όχι το ίδιο είναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo123ps Posted May 12, 2005 Report Share Posted May 12, 2005 αστο οπως ειναι φιλε...δεν αξιζει τα λεφτα.... ειναι βαρυ αμαξι και παλι δε θα πηγαινει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwbeelee Posted May 16, 2005 Report Share Posted May 16, 2005 (edited) Με 4.000 που έψαξα λίγο για το δικό μου (1,4 - 75hp) κάτι τύποι στη Λάρισα θα μου το έκαναν 140 hp περίπου.Kαι δεν είναι και πολύ βάρυ το αυτοκίνητο. 1150 kgr ειναι περίπου.Για να καταλάβεις διαφορα πάντως, πάνω από 100hp πρέπει να το κανεις. Να πεις δηλαδή ότι έχεις και κάποια άνεση στον δρόμο, σε ένα ταξίδι. @Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα. Edited March 16, 2006 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Connectoras Posted June 4, 2005 Author Report Share Posted June 4, 2005 Εχθές μιλαγα με ενα φιλαρακι και μου ειπε οτι με αλλαγη στροφαλο και μπιελες το μοτερ γινετε 1.6. Ξερει κανεις κατι? Το εχει κανει κανεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golf_Rider Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 Φιλε μου, αυτο το εχω ακουσει κι εγω. Λογικα γινεται γιατι στην ουσια προκειται σχεδον για ιδιο μοτερ 1.4 και 1.6 και ειναι ευκολη μοντιφια. Αυτο θελω να κανω κι εγω. Θελει επισης συνολικη εξατμιση απο χταποδι καταλυτη τελικο και το πιο βασικο εκκεντροφορο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas kostopoulos Posted June 7, 2005 Report Share Posted June 7, 2005 Κανατε τπτ με το θεμα υπερκυβισμου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted June 7, 2005 Report Share Posted June 7, 2005 Χωρις να θελω να φανω κακος αλλα ρε φιλε... Τι το ηθελες και πηρες 1400 και 75 αλογα? Αν δεν ειχες λεφτα να μην επερνες τοτε μπορα.. Απο την αλλη, ψαχνετε βελτιωσεις για 1400αρια.. να ταισετε τις μαστορατζες..ΕΛΕΟΣ. Μαζεψε καμια 4000 ευρω και πετα του το 1.8Τ.... Γιατι στο τελος θα εχεις ΤΡΕΛΗ καταναλωση με το 1400 πειραγμενο...ακου τι σου λεω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Connectoras Posted June 7, 2005 Author Report Share Posted June 7, 2005 Ακουστε παιδια, το αμαξι ηταν το βασικο της οικογενειας. Οταν το πηραμε δεν ξεραμε καλα ουτε εγω ουτε ο πατερας μου. Δυστηχως δεν υπηρχαν και πολοι με το ιδιο αμαξι ωστε να παρουμε μια δευτερη γνώμη. Τελικα πηραμε το 1.4. τωρα οι δικοι μου πηραν καινουργιο και σε μενα εμεινε το Bora. Σαν αμαξι δεν με χαλαει καθολου. Το μονο που θελει ειναι λιγα ακομα αλογα. Αν μπορεσω να του τα δωσω και να εχω και την αξιοπιστια τοτε θα ειμαι ωραιος. Πιστευω στο τελευτεο θα συμφωνουν και οι υπολοιποι Boraκηδες του Club. Φιλε koukouroukou δεν με ενοχλει η κρητικη. Οσο για την καταναλωση γιατι ενα μοτερ 1.6 turbo γυρο στα 160 αλογα να καιει περισοτερο απο ενα μοτερ 1.8 turbo 180 αλογα; Sorry για το μεγαλο post...!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 Καλυτερα μαζεψε να βαλεις πανω τον 1,8Τ...Ευκολη μετατροπη, ασφαλης και χωρις προβληματα αξιοπιστιας πανω απο ολα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 Ακουστε παιδια, το αμαξι ηταν το βασικο της οικογενειας. Οταν το πηραμε δεν ξεραμε καλα ουτε εγω ουτε ο πατερας μου. Δυστηχως δεν υπηρχαν και πολοι με το ιδιο αμαξι ωστε να παρουμε μια δευτερη γνώμη. Τελικα πηραμε το 1.4. τωρα οι δικοι μου πηραν καινουργιο και σε μενα εμεινε το Bora. Σαν αμαξι δεν με χαλαει καθολου. Το μονο που θελει ειναι λιγα ακομα αλογα. Αν μπορεσω να του τα δωσω και να εχω και την αξιοπιστια τοτε θα ειμαι ωραιος. Πιστευω στο τελευτεο θα συμφωνουν και οι υπολοιποι Boraκηδες του Club. Φιλε koukouroukou δεν με ενοχλει η κρητικη. Οσο για την καταναλωση γιατι ενα μοτερ 1.6 turbo γυρο στα 160 αλογα να καιει περισοτερο απο ενα μοτερ 1.8 turbo 180 αλογα; Sorry για το μεγαλο post...!!! ← Χεχε... Οχι ρε συ δεν κανω κριτικη...Αλλωστε δεν ειμαι ικανος να κρινω κανεναν αφου δεν εχω κρινει ο ιδιος τον εαυτο μου πρωτα... Την γνωμη μου ειπα προσθετοντας μια ερωτηση.. Απο εκει και περα συμφωνω με τον Μικε να βαλεις τον 1.8Τ οπως σου ειπα και χτες...Απο την αλλη ομως υπολογισε και οικονομικα αν σε συμφερει να κανεις μετατροπη ή να το πουλησεις και να παρεις κατι αλλο...Για 1400 ειμαι ΚΑΘΕΤΑ αντιθετος να βελτιωσεις... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Connectoras Posted June 8, 2005 Author Report Share Posted June 8, 2005 Προς το παρων κοιταζω να μαθω ολες τις εναλακτικες που εχω. Απο την ποιο εξιοπιστη μεχρι και την χειρότερη... Οταν το αποφασισω πιστεψε με θα ρωτησω τους παντες. Μηχανικους, φιλους, και οποιν αλλο μπορει να ξερει! Βεβαια θα προτιμησω να βαλω μερικα φραγκα παραπανω παρα να κλεω... καθε βδομαδα στα συνεργεια μετα την βελτιωση...!!! Γιατι καλα τα αλογα αλλα με το μοτερ... ζωντανο!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_golfakias Posted June 11, 2005 Report Share Posted June 11, 2005 Εχθές μιλαγα με ενα φιλαρακι και μου ειπε οτι με αλλαγη στροφαλο και μπιελες το μοτερ γινετε 1.6. Ξερει κανεις κατι? Το εχει κανει κανεις Φιλε μου, αυτο το εχω ακουσει κι εγω. Λογικα γινεται γιατι στην ουσια προκειται σχεδον για ιδιο μοτερ 1.4 και 1.6 και ειναι ευκολη μοντιφια. Αυτο θελω να κανω κι εγω. Θελει επισης συνολικη εξατμιση απο χταποδι καταλυτη τελικο και το πιο βασικο εκκεντροφορο Παίδες ωραία όλα αυτά με καινούργιο στρόφαλο, μπιέλες και εκκεντροφόρο, αλλά ξεχνάτε κάτι βασικό... Τι πίεση νομίζετε οτι θα αντέξει το καπάκι του 1.4 μοτέρ αν αλλάξετε όλα τα παραπάνω;;; Εδώ καλά καλά ζορίζεται όταν το τσιμπάς στις στροφές μαμίσιο! Φανταστείτε τι θα πάθει αν το πιέσεις με μεγαλύτερες μπιέλες... Για να ξέρετε, τα καπάκια στις μηχανές αυτές είναι αλουμινένια, που σημαίνει ότι δεν αντέχουν πολλές εσωτερικές μετατροπές του κινητήρα... Γι' αυτό καλύτερα να βεβαιωθείτε πρώτα ότι τα αντέχει όλα αυτά το πλαίσιο του κινητήρα και μετά να προχωρήσετε σε βελτιώσεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted October 6, 2005 Report Share Posted October 6, 2005 Παίδες ωραία όλα αυτά με καινούργιο στρόφαλο, μπιέλες και εκκεντροφόρο, αλλά ξεχνάτε κάτι βασικό... Τι πίεση νομίζετε οτι θα αντέξει το καπάκι του 1.4 μοτέρ αν αλλάξετε όλα τα παραπάνω;;; Εδώ καλά καλά ζορίζεται όταν το τσιμπάς στις στροφές μαμίσιο! Φανταστείτε τι θα πάθει αν το πιέσεις με μεγαλύτερες μπιέλες... Για να ξέρετε, τα καπάκια στις μηχανές αυτές είναι αλουμινένια, που σημαίνει ότι δεν αντέχουν πολλές εσωτερικές μετατροπές του κινητήρα... Γι' αυτό καλύτερα να βεβαιωθείτε πρώτα ότι τα αντέχει όλα αυτά το πλαίσιο του κινητήρα και μετά να προχωρήσετε σε βελτιώσεις! Φιλε μου οι κυλινδροκεφαλες ειναι απο κραμα αλουμινιου, αν ηταν αλουμινιο καθαρο με σημειο τηξης 736οC θα ειχαν λιωσει ολα τα καπακια του κοσμου. Τωρα στο θεμα του υπερκυβισμου, Καλο το 1,6 αλλα με τις μεγαλυτερες διαδρομες των εμβολων το αμαξι δεν θα στροφαρει οπως πριν, οι πιεσεις θα μεγαλωσουν αρα και οι ροπες αλλα δεν θα στροφαρει οπωσ πριν, Δειτε τισ διαδρομες των κινητηρων στην F1 ποσο μικρες και ποσο υπερτετραγωνες, ουτε καν τετραγωνες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgialpas Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 Καλησπέρα σε όλους τους κατόχους Bora! Είμαι νέος στο club....αλλά έχω μεγάλη αρρώστια με τα VW-AUDI. Τα θεωρώ τα καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας τους. Είμαι από μικρός μέσα στη μουτζούρα αφού ο πατέρας μου διατηρεί συνεργείο VW-AUDI από το 1973. Έχω ζήσει αλλά και έχω δουλέψει από τα πιο παλία μέχρι και τα νέα μοντέλα......δεν είμαι μηχανικός αλλά από 10 χρονών είμαι μέσα στο συνεργείο και έχω δει πολλά γι΄ αυτά τα αυτοκίνητα..... Το bora το αγόρασα γιατί μου άρεσε το στυλ του. Έχω αδυναμία στα μεγάλα αυτοκίνητα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μου αρέσουν τα GOLF και τα AUDI A3, και έτσι επέλεξα να το αγοράσω. Δυστυχώς μαμίσιο ήταν 1.4 16v με 75 hp και όπως οι περισσότεροι ξέρετε πρέπει να το "σκάσεις" για να πάει και κυριολεκτικά για κάποιον που γουστάρει τη γρήγορη οδήγηση μέσα στην πόλη είναι βάσανο. Στην εθνική τα πράγματα είναι καλύτερα....γιατί έχει πολύ καλό πάτημα και τέλεια φρένα...ώστε να "πιέζεις" στον προφυλακτήρα πολλά γρηγορότερα...! Μετά από κάποιο διάστημα λοιπόν αποφάσισα να του βάλω ενα κινητήρα 1.4 16v 105 hp από seat ibiza....αλλά έπρεπε να βρώ λύση με τον εγκέφαλο (δυστυχώς δεν βγαίνει το bora αυτό τον κινητήρα) και δεν ήταν δυνατόν να αλλάξω όλη την καλωδίωση του αυτοκινήτου ώστε να βάλω εγκέφαλο από 105 hp. Τσιπάρησα λοιπόν τον δικό του......του άφησα το μαμίσιο σασμάν....του άλλαξα καταλύτη (μεταλλικό), μεσαίο και τελικό καζανάκι....φιλτροχοάνη.....χαμήλωμα με bilstein και ελατήρια HR (τέλειος συνδυασμός) και το bora μεταμορφώθηκε κυριολεκτικά! Με τις κοντές σχέσεις του μαμίσιου σασμάν πετάει!!!! Θα έρθω σε κάποια συνάντηση να το δείτε! Sorry αν έγραψα πολλά αλλά θέλω να δώσω κουράγιο σε όσους έχουν bora......να μη το πουλήσουν διότι πρόκειται για ένα από τα καλύτερα μοντέλα που έχει βγάλει η VW. Τα ξαναλέμε......καλό απόγευμα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 μια απορια αυτο το μοτερ 1,4 16V με τα 105 αλογα που λες σε ποιο ibiza φορεθηκε με βοηθας λιγο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 μια απορια αυτο το μοτερ 1,4 16V με τα 105 αλογα που λες σε ποιο ibiza φορεθηκε με βοηθας λιγο? Μηπως εννοει ο φιλος το Top Gun?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
decibel Posted December 16, 2005 Report Share Posted December 16, 2005 Καλησπέρα σε όλους τους κατόχους Bora!Είμαι νέος στο club....αλλά έχω μεγάλη αρρώστια με τα VW-AUDI. Τα θεωρώ τα καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας τους. Είμαι από μικρός μέσα στη μουτζούρα αφού ο πατέρας μου διατηρεί συνεργείο VW-AUDI από το 1973. Έχω ζήσει αλλά και έχω δουλέψει από τα πιο παλία μέχρι και τα νέα μοντέλα......δεν είμαι μηχανικός αλλά από 10 χρονών είμαι μέσα στο συνεργείο και έχω δει πολλά γι? αυτά τα αυτοκίνητα..... Το bora το αγόρασα γιατί μου άρεσε το στυλ του. Έχω αδυναμία στα μεγάλα αυτοκίνητα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μου αρέσουν τα GOLF και τα AUDI A3, και έτσι επέλεξα να το αγοράσω. Δυστυχώς μαμίσιο ήταν 1.4 16v με 75 hp και όπως οι περισσότεροι ξέρετε πρέπει να το "σκάσεις" για να πάει και κυριολεκτικά για κάποιον που γουστάρει τη γρήγορη οδήγηση μέσα στην πόλη είναι βάσανο. Στην εθνική τα πράγματα είναι καλύτερα....γιατί έχει πολύ καλό πάτημα και τέλεια φρένα...ώστε να "πιέζεις" στον προφυλακτήρα πολλά γρηγορότερα...! Μετά από κάποιο διάστημα λοιπόν αποφάσισα να του βάλω ενα κινητήρα 1.4 16v 105 hp από seat ibiza....αλλά έπρεπε να βρώ λύση με τον εγκέφαλο (δυστυχώς δεν βγαίνει το bora αυτό τον κινητήρα) και δεν ήταν δυνατόν να αλλάξω όλη την καλωδίωση του αυτοκινήτου ώστε να βάλω εγκέφαλο από 105 hp. Τσιπάρησα λοιπόν τον δικό του......του άφησα το μαμίσιο σασμάν....του άλλαξα καταλύτη (μεταλλικό), μεσαίο και τελικό καζανάκι....φιλτροχοάνη.....χαμήλωμα με bilstein και ελατήρια HR (τέλειος συνδυασμός) και το bora μεταμορφώθηκε κυριολεκτικά! Με τις κοντές σχέσεις του μαμίσιου σασμάν πετάει!!!! Θα έρθω σε κάποια συνάντηση να το δείτε! Sorry αν έγραψα πολλά αλλά θέλω να δώσω κουράγιο σε όσους έχουν bora......να μη το πουλήσουν διότι πρόκειται για ένα από τα καλύτερα μοντέλα που έχει βγάλει η VW. Τα ξαναλέμε......καλό απόγευμα! mια απο τα ιδια και γω. bilstein kai hr 3,5αρια, τελικο προγραμμα και βαρελακι και το αμαξι εχει μεταμορφωθει. connentora οποτε θες σε παω μια βολτα για να καταλαβεις τι παιζει απο διαφορες. εχω αγορασει και το χταποδακι αλλα το εχω σπιτι και καθεται οπως και μια μπαρα θολων οπου και αυτη καθεται. οεο. τωρα αν τελικα το δωσω θα κρατησω μονο την μπαρα θολων για το αλλο golf που θελω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgialpas Posted December 16, 2005 Report Share Posted December 16, 2005 μια απορια αυτο το μοτερ 1,4 16V με τα 105 αλογα που λες σε ποιο ibiza φορεθηκε με βοηθας λιγο? Καλησπέρα, ο κλασσικός κινητήρας 1.4 16v 101 hp (105 hp) που φοράνε τα polo GTI και τα ΙΒΙΖΑ Top Gun. To Bora πάει πολύ καλά......φοβερές σχέσεις.....απλά θέλω να παώ τον κόφτη λίγο πιο ψηλά (θα του ξαναπειράξω το πρόγραμμα) και να του βάλω σασμάν από 1.6. Θα χάσει ροπή αλλά θέλω να του δώσω μεγαλύτερη τελική.......χτυπάει κόφτη στα 190. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
decibel Posted December 17, 2005 Report Share Posted December 17, 2005 αντε ρε? εγς 200αριζα αλλα δεν εποιανε κοφτη. golf iv 1,4 16v Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted December 17, 2005 Report Share Posted December 17, 2005 Καλησπέρα,ο κλασσικός κινητήρας 1.4 16v 101 hp (105 hp) που φοράνε τα polo GTI και τα ΙΒΙΖΑ Top Gun. Νομιζω οτι τα Polo GTi's ειναι 1600αρια.Ετσι δεν ειναι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stel-th Posted December 17, 2005 Report Share Posted December 17, 2005 Νομιζω οτι τα Polo GTi's ειναι 1600αρια.Ετσι δεν ειναι? ναι ειναι 1600 αν στο 1.4 75 ps βαζαμε εγκεφαλο η απο skoda fabia 1.4 115 ps η απο ibiza top gun η γενικα απο καποιο 1.4 με 100ps πιο θα ηταν το αποτελεσμα??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted December 17, 2005 Report Share Posted December 17, 2005 Στελιο ακριβως την ιδια απορια εχω κι εγω..Δεν ειναι αναγκη να μπει εγκεφαλος απο 115αρι Σκοντα, αλλα εστω και απο 100αρι. Σαν δομη, τα μοτερ εχουν διαφορες? Εννοω τα 1400 75-100 αλογα. Αν οχι, τοτε βαζοντας ενα προγραμμα απο το 100αρι, τοτε ο κατοχος Jetta με 75 αλογα δεν θα δει διαφορες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...