Periklis Posted February 19, 2007 Report Share Posted February 19, 2007 ΤΟ GOLFAKI ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 8500ΚΜ ΣΤΟ ΟΔΟΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΑΥΤΑΙΑ 500ΚΜ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΤΟ ΞΑΦΝΙΚΟ ΓΚΑΖΩΜΑ..ΜΟΙΑΖΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΠΛΕΟΝ OVERBOOST.. ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ?ΑΡΚΕΙ ΕΝΑΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΕΙ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KostasGtimk5 Posted February 19, 2007 Report Share Posted February 19, 2007 ΤΟ GOLFAKI ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 8500ΚΜ ΣΤΟ ΟΔΟΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΑΥΤΑΙΑ 500ΚΜ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΤΟ ΞΑΦΝΙΚΟ ΓΚΑΖΩΜΑ..ΜΟΙΑΖΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΠΛΕΟΝ OVERBOOST.. ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ?ΑΡΚΕΙ ΕΝΑΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΕΙ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ? Καλήμέρα και απο εμένα και χρόνια πολλά σε όλους... Το καλύτερο που έχεις να κάνεισ είναι να τοσ πας στηναντιπροσωπεία να δουν... Θεωρώ πως μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε εδώ πέρα... (Μήπως συνήθισες το γκάζι του και ψάχνεισ δικαιολογία για γαργάλημα) Εύχομαι να βρείς λύση άμεσα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted February 19, 2007 Report Share Posted February 19, 2007 ισως καμια σκαστρα θα παρεδωσε πνευμα. φιλε Boostmaniac δεν κανουμε απλα εικασιες.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted February 19, 2007 Report Share Posted February 19, 2007 Eνα μποαρομετρο θα βοηθουσε παρα πολυ. Ειτε ενα vag-com και να ανεβασεις τα δεδομενα για μελετη... Το κακο με την σκαστρα, ειναι οτι δεν βγαζει σφαλμα στο διαγνωστικο οταν εχει σκιστει το διαφραγμα. Στη θεση σου θα πηγαινα να αγορασω μια Ν249 RevC με 25-30 ευρω που κανει, θα την αλλαζα καπου και τελος....Αν οχι, τοτε πας για ψαξιμο...Παντως πριν, βαλτο σε ενα διαγνωστικο. Παρολαυτα, οπως σου ξαναειπα, η σκαστρα δεν βγαζει σφαλμα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Periklis Posted February 19, 2007 Author Report Share Posted February 19, 2007 Eνα μποαρομετρο θα βοηθουσε παρα πολυ. Ειτε ενα vag-com και να ανεβασεις τα δεδομενα για μελετη...Το κακο με την σκαστρα, ειναι οτι δεν βγαζει σφαλμα στο διαγνωστικο οταν εχει σκιστει το διαφραγμα. Στη θεση σου θα πηγαινα να αγορασω μια Ν249 RevC με 25-30 ευρω που κανει, θα την αλλαζα καπου και τελος....Αν οχι, τοτε πας για ψαξιμο...Παντως πριν, βαλτο σε ενα διαγνωστικο. Παρολαυτα, οπως σου ξαναειπα, η σκαστρα δεν βγαζει σφαλμα... ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΜΟΛΙΣ ΒΡΩ ΤΗ ΛΥΣΗ.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted February 19, 2007 Report Share Posted February 19, 2007 ΤΟ GOLFAKI ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 8500ΚΜ ΣΤΟ ΟΔΟΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΑΥΤΑΙΑ 500ΚΜ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΤΟ ΞΑΦΝΙΚΟ ΓΚΑΖΩΜΑ..ΜΟΙΑΖΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΠΛΕΟΝ OVERBOOST.. ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ?ΑΡΚΕΙ ΕΝΑΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΕΙ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ? Εγώ φίλε μου το βλέπω ΧΛΩΜΟΤΑΤΟ να έχεις χαλασει σκάστρα με τόσο λίγα χλμ. στο κοντέρ. Εμένα όταν είχε πρόβλήμα αλλαξα και Ν75 και την σκάστρα, αλλά τώρα έχω πάλι πτώση απόδοσης. Κοίτα καλύτερα μήπως έβαλες μάπα βενζίνη..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefpatras Posted February 19, 2007 Report Share Posted February 19, 2007 Δηλαδη τι ενοεις golfrs? Εχει παλι προβλημα η 75 ή η σκαστρα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted February 19, 2007 Report Share Posted February 19, 2007 Δηλαδη τι ενοεις golfrs?Εχει παλι προβλημα η 75 ή η σκαστρα? ¶ν εννοείς το δικό μου, δέν ξέρω ακόμα. Το αμάξι αρχισε πάλι να συμπεριφέρεται περίεργα, υπάρχει turbo lag σε ορισμένες περιπτώσεις (π.χ απο χαμηλές με 2α) και γενικά το αμάξι ανεβάζει στροφές αλλά δέν νιώθεις την ροπή απο χαμήλα. Είναι περίπου τα ίδια που είχα και την προηγούμενη φορά, μόνο που τώρα δέν ακούγεται η σκάστρα. Το θεωρώ πιθανό να έχει ρίξει το αβάνς ο εγκέφαλος, για ποιό λόγο, ακόμα δέν γνωρίζω.Θα βάλω απο αλλού βανζίνη κανα 2 τεπόζιτα, και μετά θα δώ. Στο μεταξύ μάλλον με βλέπω για VAG-COM γιατί με τις αντιπροσωπείες δέν βγάζεις άκρη.Όχι ότι τα βλέπει όλα το VAG COM... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefpatras Posted February 19, 2007 Report Share Posted February 19, 2007 Μαλιστα. Ελπιζω να ειναι η βενζινη φιλε μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekparot Posted February 19, 2007 Report Share Posted February 19, 2007 Εχω και εγω αυτη την εντυπωση στο δικο μου GTi με 5500χλμ και πιστευω οτι πρεπει να ειναι η σκαστρα. Το θεμα ειναι τωρα οτι γραψατε οτι δεν εντοπιζεται απο το διαγνωστικο. Τα μαστορια στην αντ/πεια θα βγαλουν ακρη λετε ή θα πουνε οτι το διαγνωστικο τα δειχνει ολα o.K; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted February 19, 2007 Report Share Posted February 19, 2007 Εχω και εγω αυτη την εντυπωση στο δικο μου GTi με 5500χλμ και πιστευω οτι πρεπει να ειναι η σκαστρα. Το θεμα ειναι τωρα οτι γραψατε οτι δεν εντοπιζεται απο το διαγνωστικο. Τα μαστορια στην αντ/πεια θα βγαλουν ακρη λετε ή θα πουνε οτι το διαγνωστικο τα δειχνει ολα o.K; Δέν είναι και τόσο εύκολο να τα φτύσει η σκάστρα, ειδικά αν είσαι μαμά. Πάντως ο μόνος τρόπος να δείς αμα είναι η σκάστρα είναι απλά να την..αλλάξεις....δυστυχώς... Στην αντιπροσωπεία δέν έχουν ιδέα, αλλά και να είχαν, αφού το διαγνωστικό δέν βγάζει λαθος (άλλη πατάτα της VW και αυτή) δέν σου κάνουν τίποτα. Το ζήτημα για μένα δέν ηταν το κόστος της σκάστρας, αλλά η τοποθέτησή της.Ειδικά αν αλλάξεις και Ν75.....είναι ζόρι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekparot Posted February 19, 2007 Report Share Posted February 19, 2007 Δέν είναι και τόσο εύκολο να τα φτύσει η σκάστρα, ειδικά αν είσαι μαμά.Πάντως ο μόνος τρόπος να δείς αμα είναι η σκάστρα είναι απλά να την..αλλάξεις....δυστυχώς... Στην αντιπροσωπεία δέν έχουν ιδέα, αλλά και να είχαν, αφού το διαγνωστικό δέν βγάζει λαθος (άλλη πατάτα της VW και αυτή) δέν σου κάνουν τίποτα. Το ζήτημα για μένα δέν ηταν το κόστος της σκάστρας, αλλά η τοποθέτησή της.Ειδικά αν αλλάξεις και Ν75.....είναι ζόρι... Ωχ ζορικα τα πραγματα. Αντε να βγαλω ακρη τωρα με το συνεργειο. Στο τελος της εβδομαδας εχω προγραμματισμενο ταξιδι, οποτε θα το τσεκαρω αλλη μια φορα και αν οντως δω οτι το προβλημα παραμενει τοτε θα τους το παω. Την αλλαγη την εκανες εσυ σε VW συνεργειο τελικα ή εξω; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekparot Posted February 19, 2007 Report Share Posted February 19, 2007 Eνα μποαρομετρο θα βοηθουσε παρα πολυ. Ειτε ενα vag-com και να ανεβασεις τα δεδομενα για μελετη...Το κακο με την σκαστρα, ειναι οτι δεν βγαζει σφαλμα στο διαγνωστικο οταν εχει σκιστει το διαφραγμα. Στη θεση σου θα πηγαινα να αγορασω μια Ν249 RevC με 25-30 ευρω που κανει, θα την αλλαζα καπου και τελος....Αν οχι, τοτε πας για ψαξιμο...Παντως πριν, βαλτο σε ενα διαγνωστικο. Παρολαυτα, οπως σου ξαναειπα, η σκαστρα δεν βγαζει σφαλμα... Μπορουμε με το VAG COM να εντοπισουμε το προβλημα ή θα μας βγαλει ακριβως τα ιδια αποτελεσματα με το διαγνωστικο της αντ/πειας; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted February 19, 2007 Report Share Posted February 19, 2007 Κοιταξε, με το Vag-Com μπορεις να βλεπεις αν το εχςι συνδεδεμενο, ιολες τις πιεσεις και τα παντα...Και την requested, και αυτην που δινεται...Ειτε βαλε καποιον που ξερει διπλα να παρατηρει, ΟΧΙ εσυ, για ευνοητους λογους, ειτε πατα rec και καντα μετα να τα δεις...Νομιζω γινεται. ΥΓ : Δημητρη, εχω δει και με λιγοτερα χλμ να θελουν σκαστρα...Δυστυχως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted February 19, 2007 Report Share Posted February 19, 2007 Ωχ ζορικα τα πραγματα. Αντε να βγαλω ακρη τωρα με το συνεργειο. Στο τελος της εβδομαδας εχω προγραμματισμενο ταξιδι, οποτε θα το τσεκαρω αλλη μια φορα και αν οντως δω οτι το προβλημα παραμενει τοτε θα τους το παω. Την αλλαγη την εκανες εσυ σε VW συνεργειο τελικα ή εξω; Εγώ την αλλαξα στην αντιπροσωπεία αλλά ήξερα άτομο και μου την άλλαξε. Στον Παζαρόπουλο που το πήγα πρώτα μου είπαν να καρατήσουν το αμάξι 2 μέρες...να το δούν Μιχάλη απλά "ελπίζω" να μήν είναι πάλι αυτό γιατί δέν έχω κάνει πάνω απο 5000 χλμ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ. Έλεος ούτε πρόγραμμα δέν έχω ακόμα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted February 20, 2007 Report Share Posted February 20, 2007 Golf RS, μιας και είσαι παθών μπορείς να μου εξηγήσεις κάτι γιατί αρχίζω να μπερδεύομαι... Τι συμπτώματα βγάζει η Ν75 και τι η σκάστρα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted February 20, 2007 Report Share Posted February 20, 2007 να κανω μια ερωτηση...αν χαλασει η σκαστρα δε κανει μεγαλυτερα over?!] αφου χαλαει το διαφραγμα και φευγει ο αερας δε ξεγελαει το turbo να στειλει μεγαλυτερη πιεση? απλα δεν κραταει την πιεση μηπως αν ειναι χαλασμενη η σκαστρα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Periklis Posted February 20, 2007 Author Report Share Posted February 20, 2007 να κανω μια ερωτηση...αν χαλασει η σκαστρα δε κανει μεγαλυτερα over?!]αφου χαλαει το διαφραγμα και φευγει ο αερας δε ξεγελαει το turbo να στειλει μεγαλυτερη πιεση? απλα δεν κραταει την πιεση μηπως αν ειναι χαλασμενη η σκαστρα? ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ VAG COM ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted February 20, 2007 Report Share Posted February 20, 2007 @RS Να σου πω , εσυ δεν έχεις v-flow..?Αμα έχεις κανε το εξής πείραμα, βάλε το maf housing κατακόρυφα δηλαδη με την φίσα προς τα πανω και οχι πλάγια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted February 20, 2007 Report Share Posted February 20, 2007 @RS Να σου πω , εσυ δεν έχεις v-flow..?Αμα έχεις κανε το εξής πείραμα, βάλε το maf housing κατακόρυφα δηλαδη με την φίσα προς τα πανω και οχι πλάγια... Δέν έχω v-flow..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted February 20, 2007 Report Share Posted February 20, 2007 Α...Εντάξει καρντια μου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted February 20, 2007 Report Share Posted February 20, 2007 πολλα προβληματα ρε μαγκες... να σας δωσω το BCB μου να ηρεμισετε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted February 20, 2007 Report Share Posted February 20, 2007 μετα με ποιον θα ανοιγουν με τη σκια τους? :lol: :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted February 21, 2007 Report Share Posted February 21, 2007 (edited) Σημερα ειδα και σπασμενη C. Tι σπασμενη δηλαδη...Ξεσκισμενη.... Edited February 21, 2007 by -Doctor- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted February 22, 2007 Report Share Posted February 22, 2007 μετα με ποιον θα ανοιγουν με τη σκια τους? :D :lol: εμενα οταν ειχε χαλασει η σκαστρα, μου εκανε 1bar over αλλα επεφτε στο 0,4 μετα. τωρα εχω 0,7 over και 0,6 σταθερη... καμια φορα με τερμα γκαζι κολλαει στο 0,4 και δεν ανεβαινει...αν εχεις παρομοιο προβλημα τοτε δεν ειναι η σκαστρα... Η Ν249 παθαινει διαλειψεις!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...