Jump to content
professor

ΕΛΑΣΤΙΚΑ Passat 1,6 Comfortline

Recommended Posts

Xαιρετώ τους φίλους του club. Παρατηρώντας τα ελαστικά μάρκας BRIDGESTONE TURANZA RE300 του αυτοκινήτου μου διαπίστωσα τον εξωπραγματικό δείκτη ταχύτητας του: W. Δηλαδή αν δεν κάνω λάθος, για ταχύτητα έως 270 χλμ. Μπας και πήρα ρε παιδιά το TFSI? Το ελαστικό είναι ιδιαίτερα σκληρό, δίνει καλή αίσθηση στο τιμόνι, στα φρένα δε μου φάνηκε και τόσο καλό και εν πάσι περιπτώσει, εγώ πήρα την έκδοση Comfortline για λόγους κατανοητούς, ενώ η Sportline εφοδιάζεται με Dunlop το οποίο νομίζω ότι είναι πιο μαλακό. Θα ήθελα τη γνώμη των φίλων κατόχων Passat και ιδίως αυτών που έχουν την έκδοση Comfortline. Τα ελαστικά είναι διάστασης 215/55/ΖR16 97W. Ευχαριστώ.

Edited by gavramidis
Link to comment
Share on other sites

προσεξε λιγο το λαθος δεικτη...νοκιζω οτι δε θα χεις και τα καλυτερα πατηματα,φρεναρισματα με κρυα λαστιχα...

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύεις ότι έγινε λάθος στην επιλογή των ελαστικών για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο?

Link to comment
Share on other sites

πιθανοτατα για αυτο και εχεις καποιες αμφιβολιες στα φρεναρισματα....αν ειναι σκληρο και δυσκολο να το ζεστανεις αμεσα με το που κανεις τα πρωτα μετρα τοτε νομιζω οτι πρεπει να το κοιταξεις..

Link to comment
Share on other sites

Na πάω να κάνω θέμα στην αντιπροσωπεία? Το αυτοκίνητο το έχω ενάμιση μήνα. Έχει διανύσει 1900 χλμ.

Link to comment
Share on other sites

νομιζω οτι επιβαλεται να τους το αναφερεις....

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Guest SpyrosA

Παιδιά εγώ έχω το 2.0 FSI με τα 150 ps!!! Το δικό μου φοράει ελαστικά Dunlop!!! Αν και σαν μάρκα είναι αρκετά καλή τα συγκεκριμένα ελαστικά είναι ότι χειρότερο έχω δει στη ζωή μου. Το αυτοκίνητο γλιστράει πανεύκολα (και σε αυτό ευθύνονται μόνο τα ελαστικά) και γενικότερα δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος!!!! :);) ;)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι τα Dunlop που δεν τα είχα ποτέ σε εκτίμηση στο Passat μου τα καταευχαριστηθηκά! Μόνο τώρα και μετά 21 μήνες συμβίωσης μαζί τους σκοπεύω πλέον να τα αλλάξω γιατί έχουν κάνει και 78.000 χλμ! ΝΑΙ 78.000χλμ εντελώς απροβλημάτιστα και συμπεριλαμβανομένων των ξυσημάτων των πεζοδρομίων της συζύγου τα οποία δεν τα πτόησαν!

Φυσικά και δεν σκοπεύω να βάλω κάτι διαφορετικό! Τα ίδια με κλειστά μάτια!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι τα Dunlop που δεν τα είχα ποτέ σε εκτίμηση στο Passat μου τα καταευχαριστηθηκά! Μόνο τώρα και μετά 21 μήνες συμβίωσης μαζί τους σκοπεύω πλέον να τα αλλάξω γιατί έχουν κάνει και 78.000 χλμ! ΝΑΙ 78.000χλμ εντελώς απροβλημάτιστα και συμπεριλαμβανομένων των ξυσημάτων των πεζοδρομίων της συζύγου τα οποία δεν τα πτόησαν!

Φυσικά και δεν σκοπεύω να βάλω κάτι διαφορετικό! Τα ίδια με κλειστά μάτια!

Και γω τα Dunlop Sport 01 φοράω τα έχω 3 χρόνια και έχω κάνει 43.000 χλμ... Το τελευταιο χρόνο άρχισαν τρελά γλυστριματα... Να φανταστειται σε κάθε ξεκίνημα από διασταύρωση (χωρις πολλα γκάζια κιολας) δε πατάει... Σε στροφές ακο΄μα και με 40km/h ανοίγει το Esp και μου τινάζει το κώλο! Καλά για το ψιλοβροχο δε το συζητώ... Έχει φάση μεν αλλά καθόλου ασφάλεια... Στην αρχή όμως καμία σχέση! Βεντούζα πήγαινε στις στροφές και στο ξεκίνημα. Το παράδοξο είναι πώς η γόμα είναι αναλλοίωτη, σαν καινούρια απλά μου είπαν ότι σκλυρηνε και γι αυτό πάω σα βάρκα... Αυτή η γόμα Dunlop δε βγαινει πια μου ειπαν ενώ τιμες για R16,215-55 Dunlop kai Michelin Primacy είναι 700-750 ευρώ... Πολλά δεν είναι? Δε ξέρω τι να εμπιστευτώ. Καλα λογια ακούω και για Continental... :D Κανένας ψαγμένος να με συμβουλευσει γιατι θα τα αλλάξω άμεσα???

Link to comment
Share on other sites

Και γω τα Dunlop Sport 01 φοράω τα έχω 3 χρόνια και έχω κάνει 43.000 χλμ... Το τελευταιο χρόνο άρχισαν τρελά γλυστριματα... Να φανταστειται σε κάθε ξεκίνημα από διασταύρωση (χωρις πολλα γκάζια κιολας) δε πατάει... Σε στροφές ακο΄μα και με 40km/h ανοίγει το Esp και μου τινάζει το κώλο! Καλά για το ψιλοβροχο δε το συζητώ... Έχει φάση μεν αλλά καθόλου ασφάλεια... Στην αρχή όμως καμία σχέση! Βεντούζα πήγαινε στις στροφές και στο ξεκίνημα. Το παράδοξο είναι πώς η γόμα είναι αναλλοίωτη, σαν καινούρια απλά μου είπαν ότι σκλυρηνε και γι αυτό πάω σα βάρκα... Αυτή η γόμα Dunlop δε βγαινει πια μου ειπαν ενώ τιμες για R16,215-55 Dunlop kai Michelin Primacy είναι 700-750 ευρώ... Πολλά δεν είναι? Δε ξέρω τι να εμπιστευτώ. Καλα λογια ακούω και για Continental... :D Κανένας ψαγμένος να με συμβουλευσει γιατι θα τα αλλάξω άμεσα???

Πες μας που κάνεις συνήθως τα χιλιόμετρα και με τι συνθήκες. Σε ενδιαφέρει μαλακό λάστιχο ή σκληρό. Συγκεκριμένα φοράω τα Pirelli P Zero Rosso 235/45/R17. Καλό λάστιχο καλά κρατήματα και στη βροχή αλλά για να δουλέψουν σωστά θέλουν ζέσταμα.'Οταν είναι κρύα γλιστράνε

Link to comment
Share on other sites

Πες μας που κάνεις συνήθως τα χιλιόμετρα και με τι συνθήκες. Σε ενδιαφέρει μαλακό λάστιχο ή σκληρό. Συγκεκριμένα φοράω τα Pirelli P Zero Rosso 235/45/R17. Καλό λάστιχο καλά κρατήματα και στη βροχή αλλά για να δουλέψουν σωστά θέλουν ζέσταμα.'Οταν είναι κρύα γλιστράνε

Τα χιλιόμετρα τα κάνω σε επαρχιακούς δρόμους ( με στροφές κτλ) και που και που βαράμε και καμία εθνική για Αθήνα... Σ αυτα που είχα το πρόβλημα για να σε βοηθήσω ήταν στο φρενάρισμα(ειδικά σε βρεγμένο) αλλά και σε κλειστές στροφές μεσα στη πόλη οπού χςρις να μπω γρήγορα αλλά ουτε σα τη πάπια ανοιγε esp! Καλα στο ξεκίνημα είμαι πια αισχος... Δε πατάει καθόλου. Γενικά δεν είμαι και πολύ συντηρητικος οδηγός αλλά το πρόβλημα εντοπίζεται και σε ήπια οδήγηση! Γενικά ψάχνω κάτι με κρατήματα, αλλά και όμορφο με σπορ πέλμα και πλαινο...

Link to comment
Share on other sites

Και γω τα Dunlop Sport 01 φοράω τα έχω 3 χρόνια και έχω κάνει 43.000 χλμ... Το τελευταιο χρόνο άρχισαν τρελά γλυστριματα... Να φανταστειται σε κάθε ξεκίνημα από διασταύρωση (χωρις πολλα γκάζια κιολας) δε πατάει... Σε στροφές ακο΄μα και με 40km/h ανοίγει το Esp και μου τινάζει το κώλο! Καλά για το ψιλοβροχο δε το συζητώ... Έχει φάση μεν αλλά καθόλου ασφάλεια... Στην αρχή όμως καμία σχέση! Βεντούζα πήγαινε στις στροφές και στο ξεκίνημα. Το παράδοξο είναι πώς η γόμα είναι αναλλοίωτη, σαν καινούρια απλά μου είπαν ότι σκλυρηνε και γι αυτό πάω σα βάρκα... Αυτή η γόμα Dunlop δε βγαινει πια μου ειπαν ενώ τιμες για R16,215-55 Dunlop kai Michelin Primacy είναι 700-750 ευρώ... Πολλά δεν είναι? Δε ξέρω τι να εμπιστευτώ. Καλα λογια ακούω και για Continental... B) Κανένας ψαγμένος να με συμβουλευσει γιατι θα τα αλλάξω άμεσα???

Continental ή Michelin νομίζω πως αποτελούν τις καλύτερες επιλογές.Αν έχεις το 1.6 πρόσεξε ο δείκτης ταχύτητας να είναι Η (ανώτατο όριο ταχύτητας 210). B)

Link to comment
Share on other sites

Continental ή Michelin νομίζω πως αποτελούν τις καλύτερες επιλογές.Αν έχεις το 1.6 πρόσεξε ο δείκτης ταχύτητας να είναι Η (ανώτατο όριο ταχύτητας 210). B)

Stα michelin το μονο καπως που με χαλαει ειναι το συντηρητικο πέλμα... Αλλα τα continental μ αρεσουν και μάλλον αυτά θα βάλω... Δε πιστεύω να ναι πολυ σκληρα... Professor να εμπιστευτώ τα Continental? Δεν τα εχω δοκιμασει ποτε σαν εταιρια και γι αυτό!!! (Ευχαριστω για τις συμβουλες)

Link to comment
Share on other sites

Stα michelin το μονο καπως που με χαλαει ειναι το συντηρητικο πέλμα... Αλλα τα continental μ αρεσουν και μάλλον αυτά θα βάλω... Δε πιστεύω να ναι πολυ σκληρα... Professor να εμπιστευτώ τα Continental? Δεν τα εχω δοκιμασει ποτε σαν εταιρια και γι αυτό!!! (Ευχαριστω για τις συμβουλες)

Τα premium contact 2 της Continental αν αυτά εννοείς είναι λίγο καλύτερα απο τα michelin primacy συνολικά σαν ελαστικά αλλά έχουν το εξής μειονέκτημα:δεν έχουν "νύχι" προστασίας εξωτερικά στην περίμετρο του ελαστικού με αποτέλεσμα να αφήνουν απροστάτευτες τις ζάντες αλουμινίου από πιθανά χτυπήματα στα κράσπεδα κατά την διάρκεια του παρκαρίσματος. Τά michelin αντίθετα διαθέτουν.Εγώ θα τα προτιμούσα γιατί δεν αντέχω να βλέπω τις ζάντες χτυπημένες. <_<

Link to comment
Share on other sites

Τα premium contact 2 της Continental αν αυτά εννοείς είναι λίγο καλύτερα απο τα michelin primacy συνολικά σαν ελαστικά αλλά έχουν το εξής μειονέκτημα:δεν έχουν "νύχι" προστασίας εξωτερικά στην περίμετρο του ελαστικού με αποτέλεσμα να αφήνουν απροστάτευτες τις ζάντες αλουμινίου από πιθανά χτυπήματα στα κράσπεδα κατά την διάρκεια του παρκαρίσματος. Τά michelin αντίθετα διαθέτουν.Εγώ θα τα προτιμούσα γιατί δεν αντέχω να βλέπω τις ζάντες χτυπημένες. <_<

Ωχ αλλο διλλημα τωρα... Το κοβω εγω, παλι michelin θα βάλω οπως και στο παλιο μου αμάξι που το εχω ακομα(κλεινει 20ετια)!!! Παντως πολλοι εδω Αργολιδαme passat miclelin εβαλαν... Τα χτυπηματα στη ζαντα ειναι προβλημα, καθως εγω δυο μικρα εχω και εγιναν οταν πηρε η ζαντα πετραδακι μεσα... Ασε στενοχωρια που τραβηξα!

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα κ χρονια πολλα σε ολους!εγω προχθες συγκεκρημενα εβαλα τα πριμιουμ κοντακτ κ εμεινα παρα πολυ ευχαριστημενος.απλα στα 1600αρια προσεξτε τους δεικτες ταχυτητας γιατι το w δεν ζεσταινεται καθολου ευκολα.πρεπει να εισαι στην τσιτα συνεχεια.εγω εβαλα v και μου αρεσαν παρα πολυ!

Link to comment
Share on other sites

Τα premium contact 2 της Continental αν αυτά εννοείς είναι λίγο καλύτερα απο τα michelin primacy συνολικά σαν ελαστικά αλλά έχουν το εξής μειονέκτημα:δεν έχουν "νύχι" προστασίας εξωτερικά στην περίμετρο του ελαστικού με αποτέλεσμα να αφήνουν απροστάτευτες τις ζάντες αλουμινίου από πιθανά χτυπήματα στα κράσπεδα κατά την διάρκεια του παρκαρίσματος. Τά michelin αντίθετα διαθέτουν.Εγώ θα τα προτιμούσα γιατί δεν αντέχω να βλέπω τις ζάντες χτυπημένες. <_<

Εχεις απολυτο δικιο για τα continental :mellow::unsure:

Link to comment
Share on other sites

Τα sport contact 2 ή 3 εβαλες... Αυτο που λεει ο professor για το νυχι?

Το sport contact 2 ή 3 έχει νύχι αλλά δυστυχώς δεν βγαίνει στην διάστασή μας:215/55/R16 ;)B)glare.gif

Link to comment
Share on other sites

Τα sport contact 2 ή 3 εβαλες... Αυτο που λεει ο professor για το νυχι?

Τα μαμα του cc δεν ξερω ποια ειναι!Και για το νυχι δικιο εχει.Δηλαδη αν χρειαστει να κολλησεις το αμαξι πεζοδρομιο ειναι σχεδον σιγουρο οτι θα βρεις! B)

Link to comment
Share on other sites

To cc φοραει sportcontact 3 ss(self sealing) και εχει νυχι.Aπο την επισημη ιστοσελιδα της continental

Και για την ακριβεια 235/45 R 17 94W ContiSportContact 3 ContiSealTM

235/40 R 18 95W XL FR ContiSportContact 3 ContiSealTM

Edited by passatempos
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.