Guest Speedster Posted July 17, 2007 Report Share Posted July 17, 2007 (edited) Ρε παιδιά! Πως/πότε μετράτε το λάδι? Έχω ένα 1.6 FSI! Μέχρι τα 6.000 km δεν είχα κατανάλωση λαδιού. (κυρίως κίνηση στην πόλη και 4 μικρά ταξιδάκια, κατά κύριο λόγο 3.000 στροφές μέχρι 4.000 max και τελική από 120 ως 140 km/h) Έφτασα τα 6.800 km, και μετά από ένα σύντομο ταξίδι στο Βόλο, με μοναδική υπέρβαση μικρά διαστήματα στην επιστροφή με 160 km/h max. Χτες ανάβω τον κινητήρα (εντελώς κρύος πριν) για 1 λεπτό και τον αφήνω να κρυώσει για σχεδόν 5. Μετράω το λάδι και βλέπω το δείκτη στο 50%!!! Όπως καταλάβατε… έμφραγμα!!! Για να είμαι σίγουρος, επαναλαμβάνω την μέτρηση σήμερα το πρωί και βλέπω μόνο 2mm πτώση στάθμης. Ενδιάμεσα το αυτοκίνητο δεν κινήθηκε. Όλες οι μετρήσεις μέχρι τώρα ήταν σε κρύο κινητήρα και σε επίπεδο parking. Πρέπει να σημειώσω ότι στο παλιό Astra μου του 93 το λάδι επιστρέφει στο κάρτερ μάλλον πολύ συντομότερα! Τελικά ποιος είναι ο ορθότερος τρόπος μέτρησης για τα FSI???!!!??? Η κατανάλωση που παρατήρησα στα 2mm θα πρέπει να με ανησυχεί??? Edited July 17, 2007 by Speedster Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted July 17, 2007 Report Share Posted July 17, 2007 (edited) Αυτο που εκανες, δηλαδη που αναψες το αμαξι και μετα το εσβησες ηταν βλακεια, δεν γινεται να μετρησεις ετσι ποσο λαδι εχεις και θα σου πω γιατι. Γιατι καθως αναβεις τον κινητηρα, "εκτινασονται τα λαδια στα τοιχωματα του", οποτε ειναι φυσιολογικο να δεις πανω στην βεργα πως εχει μεχρι και 30% λαδι μεσα!(Αν ειναι διαφορετικα πειτε μου) Γι αυτο κοιταξε το παλι αυριο πρωι,οταν θα ειναι τελειως κρυος ο κινητηρας. Μην τον αναψεις! Edited July 17, 2007 by nikoliss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted July 17, 2007 Report Share Posted July 17, 2007 πολύ σωστή η σκέψη του nikoliss, γενικά τα λάδια πρέπει να "έχουν κάτσει" για να τα μετρήσουμε σωστά. Οπότε όπως θα είναι κρύο, πριν το βάλεις τότε θα το μετρήσεις για να έχεις σωστές ενδείξεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Speedster Posted July 17, 2007 Report Share Posted July 17, 2007 Αυτό ακριβώς είπα! Σήμερα το πρωί, η στάθμη ήταν πεσμένη μόλις 2 mm σε αντίθεση με τα 10+ mm που είδα χτες βράδυ! Απλά μου κάνει εντύπωση πως υπήρχε τόση διαφορά! Στο Astra μου 5 λεπτά είναι αρκετά για να επιστρέψει μεγάλο ποσοστό από το λάδι στο κάρτερ, και μιλάμε για 15W 40! Αντιθέτως στο EOS όταν είδα χτες τη στάθμη έπαθα σοκ! Για να είμαι σίγουρος μέτρησα και σήμερα! Η κατανάλωση υπάρχει, έστω και πολύ μικρή! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menios Posted July 17, 2007 Report Share Posted July 17, 2007 Κανονικά θέλει τουλάχιστον 15 με 20 λεπτά να παραμείνει σβηστός ο κινητήρας για να είσαι σίγουρος για την μέτρηση. Πάντως και στη μέση να είναι o δείκτης μικρή κατάλωση είναι για FSI (0,5 λίτρο στις 7.000 χλμ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Speedster Posted July 17, 2007 Report Share Posted July 17, 2007 Κανονικά θέλει τουλάχιστον 15 με 20 λεπτά να παραμείνει σβηστός ο κινητήρας για να είσαι σίγουρος για την μέτρηση.Πάντως και στη μέση να είναι o δείκτης μικρή κατάλωση είναι για FSI (0,5 λίτρο στις 7.000 χλμ). Έκανα λάθος, έχω 6.300 km και όχι 6.800! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted July 17, 2007 Report Share Posted July 17, 2007 (edited) Έκανα λάθος, έχω 6.300 km και όχι 6.800! τι 6300, τι 6800...το ιδιο ειναι. 2μμ δεν ειναι τπτ... Μαλλον μου φαινεται πως εχεις παθει φοβια με τις καταναλωσεις που ακουγονται απο ποιο παλια μοντελα(πχ 2004-2005) .Ειναι φυσιολογικοτατο. Το κακο θα ηταν να σου ειχε καψει απο λιτρο και πανω! μην φοβασαι, δεν υπαρχει κανενα απολυτως προβλημα. Edited July 17, 2007 by nikoliss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted July 27, 2007 Report Share Posted July 27, 2007 Να ξερεις ομως φιλε speedster οτι με 6300 χλμ και να μην το εχεις ανοιξει δεν ειναι κ οτι καλυτερο.Αν το μπουκωσεις θα αρχισει να καιει λαδια.Εχει παρατηρηθει οτι αυτοκινητα υπερπροσεγμενα καινε λαδια.Ανοιξε το λιγο.Πιασε καμια τελικη να ανοιξουν τα ελατηρια.Δωσε το λιγο στα κοκκινα.Δε σου το λεω στην τυχη.Εχει παρατηρηθει και το λενε και μηχανικοι.Αυτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stroke Posted July 28, 2007 Report Share Posted July 28, 2007 εμενα μου τρωει ενα στρεμα ελιες λαδι :angry: θα ζητησω επιδοτηση απο την ευρωπαϊκη ένωση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted July 28, 2007 Report Share Posted July 28, 2007 εμενα μου τρωει ενα στρεμα ελιες λαδι :angry: θα ζητησω επιδοτηση απο την ευρωπαϊκη ένωση. Το ανοιγεις συχνα πυκνα?Παιδια ξερω περιπτωσεις ακομα και σε audi που μολις τα ανοιξαν λιγο τα αυτοκινητα μειωθηκε αισθητα η καταναλωση λαδιου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Speedster Posted July 28, 2007 Report Share Posted July 28, 2007 Να ξερεις ομως φιλε speedster οτι με 6300 χλμ και να μην το εχεις ανοιξει δεν ειναι κ οτι καλυτερο.Αν το μπουκωσεις θα αρχισει να καιει λαδια.Εχει παρατηρηθει οτι αυτοκινητα υπερπροσεγμενα καινε λαδια.Ανοιξε το λιγο.Πιασε καμια τελικη να ανοιξουν τα ελατηρια.Δωσε το λιγο στα κοκκινα.Δε σου το λεω στην τυχη.Εχει παρατηρηθει και το λενε και μηχανικοι.Αυτα Αν μπορούσες εσύ και οι υπόλοιποι που το υποστηρίζουν αυτό να τα στοιχειοθετήσεις κιόλας θα το εκτιμούσα. Εγώ αυτό που είδα είναι ότι με το που το “άνοιξα” για λίγο στα 160 παρατήρησα την πρώτη κατανάλωση λαδιού. Το μόνο πειστικό που έχω ακούσει μέχρι τώρα είναι ότι το εργοστασιακό λάδι 0-30 δεν είναι κατάλληλο για χρήση Highway και για τις θερμοκρασίες της χώρας μας. P.S. Στα σύγχρονα αυτοκίνητα με εγκέφαλο, knock sensors κλπ. είναι δόκιμο να μιλάμε για μπούκωμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted July 28, 2007 Report Share Posted July 28, 2007 (edited) Αν μπορούσες εσύ και οι υπόλοιποι που το υποστηρίζουν αυτό να τα στοιχειοθετήσεις κιόλας θα το εκτιμούσα. Εγώ αυτό που είδα είναι ότι με το που το “άνοιξα” για λίγο στα 160 παρατήρησα την πρώτη κατανάλωση λαδιού.Το μόνο πειστικό που έχω ακούσει μέχρι τώρα είναι ότι το εργοστασιακό λάδι 0-30 δεν είναι κατάλληλο για χρήση Highway και για τις θερμοκρασίες της χώρας μας. P.S. Στα σύγχρονα αυτοκίνητα με εγκέφαλο, knock sensors κλπ. είναι δόκιμο να μιλάμε για μπούκωμα? Αν δε σου αρεσει η λεξη μπουκωμα την αποσυρω.Κι επειδη ζητας, δικαιολογημενα, μια πιο στοιχειοθετημενη απαντηση ,να σου πω οτι αυτοκινητα που δεν τα ανοιγουν οι ιδιοκτητες τους εχει παρατηρηθει να ειναι κολλημενα τα ελατηρια στα εμβολα.Μολις το δωσεις λιγο σε υψηλες στροφες,ανοιγουν και δουλευουν κανονικα.Αυτα τα λενε μηχανικοι , και ξερω και παραδειγμα καποιου που μολις το εκανε παρατηρησε δραματικη μειωση στην καταναλωση.Δε λεω οτι σιγουρα και στο δικο σου συμβαινει αυτο αλλα για δοκιμασε να ανοιξεις τις ταχυτητες λιγο κοντα στα κοκκινα κ πες μας.Κ κατι τελευταιο.Οσο για το μπουκωμα φυσικα κ ειναι δοκιμο να το λεμε ακομα και για τους σημερινους κινητηρες.Μη μου πεις οτι δεν εχεις ακουσει ή δει απο κοντα, δυο ιδια αυτοκινητα να εχουν διαφορα στις επιδοσεις (οχι μεγαλη αλλα αισθητη) επειδη το ενα δουλευει παντα μεχρι 3500 και το αλλο σε ολο τα φασμα στροφων.Ανεκαθεν η αποδοση και η αξιοπιστια του κινητηρα ειχε να κανει κ με τη χρηση. Edited July 28, 2007 by nasos_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stroke Posted July 28, 2007 Report Share Posted July 28, 2007 Το ανοιγεις συχνα πυκνα?Παιδια ξερω περιπτωσεις ακομα και σε audi που μολις τα ανοιξαν λιγο τα αυτοκινητα μειωθηκε αισθητα η καταναλωση λαδιου. δεν το ανοιγω και πολυ.αλλα τρωει! εγω εχω τον 1.4 fsi. πριν εβαζα 0-30.τωρα εβαλα 0-40 εδω και 1000khm.τωρα θα διξει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted July 28, 2007 Report Share Posted July 28, 2007 (edited) δεν το ανοιγω και πολυ.αλλα τρωει!εγω εχω τον 1.4 fsi. πριν εβαζα 0-30.τωρα εβαλα 0-40 εδω και 1000khm.τωρα θα διξει... Η αντιπροσωπεια σου εβαζε τετοιο λαδι απο την αρχη?Ειναι πολυ ψιλο για ατμοσφαιρικο μοτερ.Εδω εγω στο tsi αλλα και αλλοι με τουρμπο κινητηρες, βαζουμε 5αρακι.Ειλικρινα απορω.Ανεβα καλυτερα σε δεκαρακι.Ουτε καν 5αρι.Ας πουν κι αλλοι τη γνωμη τους. Edited July 28, 2007 by nasos_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Speedster Posted July 28, 2007 Report Share Posted July 28, 2007 Προσωπικά σκοπεύω να αρχίσω να οδηγάω πιο ελεύθερα (να ανεβάζω στροφές) κοντά στην πρώτη αλλαγή λαδιών (15.000 km) για να έχω μια ολοκληρωμένη εικόνα για τον κινητήρα και την κατανάλωση λαδιού. Ουσιαστικά θεωρώ ότι είναι καλό να στρώνει κανείς για μεγάλο διάστημα το μοτέρ. Στρώσιμο θεωρώ αρκετά πράγματα. Π.χ. προσέχω να μην κάνω βίαιες επιταχύνσεις πριν ζεσταθεί το μοτέρ. Μετά από ταξίδια, αφήνω το μοτέρ αναμμένο για 1-2 λεπτά. Αποφεύγω τις βίαιες επιταχύνσεις εκτός αν είναι απαραίτητες, π.χ. προσπέραση. Κρατάω τις στροφές του κινητήρα και την τελική χαμηλά εφόσον δεν υπάρχει ανάγκη για το αντίθετο. Σημειώνω ότι τα παραπάνω έχουν θετικό αντίκτυπο και σε άλλα μηχανικά μέρη κατά τη γνώμη μου. Όπως καταλαβαίνεις δεν κάνω το ίδιο με το 14 ετών Astra μου (175.000km) αφού γνωρίζω ότι: α) δεν καίει λάδι και δεν χρειάζεται συμπλήρωμα, αν και χάνει από παντού… β) το μοτέρ αν και δείχνει τα χρόνια του, έχει διατηρήσει σημαντικό ποσοστό από τα χαρακτηριστικά και τις επιδόσεις του (οι οποίες ποτέ δεν ήταν εντυπωσιακές βέβαια). Πάντως εκτός από την κατανάλωση λαδιού, με προβληματίζει και η κατανάλωση καυσίμου. Θεωρητικά, με οδήγηση open throttle και αλλαγές νωρίς πετυχαίνουμε καλύτερη κατανάλωση, αλλά αυτό θα το μάθω μελλοντικά… Η κατανάλωση που μέτρησα σε μεικτό κύκλο είναι κοντά στα 12 lt/100km και 10 σε ταξίδι. (οι μετρήσεις έγιναν με την μέθοδο του φουλαρίσματος και όχι από το trip computer που δίνει σχεδόν -2 lt/100km!!!) Από την άλλη, οδηγώ πάντα με όλους τους ηλεκτρικούς καταναλωτές ανοικτούς και την ίδια την οροφή ανοικτή, οπότε δεν είμαι και πολύ αισιόδοξος για δραματική βελτίωση. Εξάλλου, τα 1500kg είναι όπως και να έχει πολλά… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted July 28, 2007 Report Share Posted July 28, 2007 Προσωπικά σκοπεύω να αρχίσω να οδηγάω πιο ελεύθερα (να ανεβάζω στροφές) κοντά στην πρώτη αλλαγή λαδιών (15.000 km) για να έχω μια ολοκληρωμένη εικόνα για τον κινητήρα και την κατανάλωση λαδιού.Ουσιαστικά θεωρώ ότι είναι καλό να στρώνει κανείς για μεγάλο διάστημα το μοτέρ. Στρώσιμο θεωρώ αρκετά πράγματα. Π.χ. προσέχω να μην κάνω βίαιες επιταχύνσεις πριν ζεσταθεί το μοτέρ. Μετά από ταξίδια, αφήνω το μοτέρ αναμμένο για 1-2 λεπτά. Αποφεύγω τις βίαιες επιταχύνσεις εκτός αν είναι απαραίτητες, π.χ. προσπέραση. Κρατάω τις στροφές του κινητήρα και την τελική χαμηλά εφόσον δεν υπάρχει ανάγκη για το αντίθετο. Σημειώνω ότι τα παραπάνω έχουν θετικό αντίκτυπο και σε άλλα μηχανικά μέρη κατά τη γνώμη μου. Όπως καταλαβαίνεις δεν κάνω το ίδιο με το 14 ετών Astra μου (175.000km) αφού γνωρίζω ότι: α) δεν καίει λάδι και δεν χρειάζεται συμπλήρωμα, αν και χάνει από παντού… β) το μοτέρ αν και δείχνει τα χρόνια του, έχει διατηρήσει σημαντικό ποσοστό από τα χαρακτηριστικά και τις επιδόσεις του (οι οποίες ποτέ δεν ήταν εντυπωσιακές βέβαια). Πάντως εκτός από την κατανάλωση λαδιού, με προβληματίζει και η κατανάλωση καυσίμου. Θεωρητικά, με οδήγηση open throttle και αλλαγές νωρίς πετυχαίνουμε καλύτερη κατανάλωση, αλλά αυτό θα το μάθω μελλοντικά… Η κατανάλωση που μέτρησα σε μεικτό κύκλο είναι κοντά στα 12 lt/100km και 10 σε ταξίδι. (οι μετρήσεις έγιναν με την μέθοδο του φουλαρίσματος και όχι από το trip computer που δίνει σχεδόν -2 lt/100km!!!) Από την άλλη, οδηγώ πάντα με όλους τους ηλεκτρικούς καταναλωτές ανοικτούς και την ίδια την οροφή ανοικτή, οπότε δεν είμαι και πολύ αισιόδοξος για δραματική βελτίωση. Εξάλλου, τα 1500kg είναι όπως και να έχει πολλά… Τα 15.000 χλμ για στρωσιμο ειναι παρα πολλα ρε συ.Μην τρελαθουμε.Τα παλια αυτοκινητα ναι,χρειαζονταν πιο προσεκτικο και μακροπροθεσμο στρωσιμο.Τα σημερινα εχουν δουλεψει λιγο πριν βγουν.Εξαλλου η ιδια η Vw αναφερει στο manual προσοχη μεχρι τα 1000 χλμ και μετα μεχρι 1500 χλμ σταδιακη αυξηση στροφων και ταχυτητας μεχρι τις μεγιστες.Εγω το στρωσιμο το τραβηξα μεχρι τις 2.000 οπου κ πλεον ειχα ανεβασει το μοτερ μεχρι μεγιστες στροφες κι επιασα και μια φορα τελικη για λιγο.Απο τοτε το οδηγαω νορμαλ,με μερικα ανοιγματα συχνα πυκνα για να μην ξεχνιομαστε Κ απο λαδακι δεν καιει το παραμικρο.Ακομα και με 42 βαθμους που ειχαμε μερικες μερες ολα καλα.Κ να φανταστεις φοραω και λαδακι 5-30. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted July 28, 2007 Report Share Posted July 28, 2007 - απο τα 10.000 και μετα "βλεπουμε" το αμαξι τι καιει και σε τι ιπποδυναμη ειναι ,αυτο ειναι ενα "οριο" ατυπο πλην ομως πολλακις παρατηρημενο - μην βιαζεστε να μετρατε απο τωρα καταναλωση βενζινης,λαδιου και PS (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΙΚΟΣΣ Posted July 28, 2007 Report Share Posted July 28, 2007 - απο τα 10.000 και μετα "βλεπουμε" το αμαξι τι καιει και σε τι ιπποδυναμη ειναι ,αυτο ειναι ενα "οριο" ατυπο πλην ομως πολλακις παρατηρημενο - μην βιαζεστε να μετρατε απο τωρα καταναλωση βενζινης,λαδιου και PS (!) ΟΧΙ ΑΠΟ 10000 ΑΛΛΑ ΑΠΟ 20000 ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΓΕΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted July 28, 2007 Report Share Posted July 28, 2007 - αν ειχαμε γαλλικο θα λεγαμε ως και 30000 γιατι αυτοι εχουν και πλουσιο μειγμα - μην βιαζεστε να αλλαξετε ιξωδες λαδιου μεχρι να "σταθεροποιηθει" η κατασταση ,καθε μετρηση καταναλωσης τωρα στα λιγα χλμ δεν ειναι επακριβης (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stroke Posted July 29, 2007 Report Share Posted July 29, 2007 Η αντιπροσωπεια σου εβαζε τετοιο λαδι απο την αρχη?Ειναι πολυ ψιλο για ατμοσφαιρικο μοτερ.Εδω εγω στο tsi αλλα και αλλοι με τουρμπο κινητηρες, βαζουμε 5αρακι.Ειλικρινα απορω.Ανεβα καλυτερα σε δεκαρακι.Ουτε καν 5αρι.Ας πουν κι αλλοι τη γνωμη τους. Γραψε λαθος!!! 10-40! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 δεν το ανοιγω και πολυ.αλλα τρωει!εγω εχω τον 1.4 fsi. πριν εβαζα 0-30.τωρα εβαλα 0-40 εδω και 1000khm.τωρα θα διξει... Στην ουσια δεν εκανες τιποτα που πηγες στο 0-40..εισαι σιγουρος οτι εβαλες αυτο?? Πρεπει να πας σε 5-30 ή 10-40...δηλαδη ''χοντροτερο'' λαδι... Υ.Γ 1. Το λαδι το μετραμε με εντελως κρυο κινητηρα και χωρις να εχει προηγηθει εστω και μικρη λειτουργια.. 2. Τελικα τα καμπριο λογω βαρους αλλα και αεροδυναμικων αντιστασεων καινε πολυ.... 12 λιτρα μεικτος κυκλος για ενα 1.6 δεν ειναι πολλα ρε παιδια?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 1. Το λαδι το μετραμε με εντελως κρυο κινητηρα και χωρις να εχει προηγηθει εστω και μικρη λειτουργια.. - λαθος φιλε μου (!) το λαδι το μετραμε με ζεστο κινητηρα και αφου εχουμε αφησει το αμαξι σε επιπεδο σημειο να "καθησουν" τα λαδια για 10 λεπτα ,τοτε κανουμε 2-3 μετρησεις δηλαδη σκουπισματα της βεργας για να ειμαστε σιγουροι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 (edited) - λαθος φιλε μου (!) το λαδι το μετραμε με ζεστο κινητηρα και αφου εχουμε αφησει το αμαξι σε επιπεδο σημειο να "καθησουν" τα λαδια για 10 λεπτα ,τοτε κανουμε 2-3 μετρησεις δηλαδη σκουπισματα της βεργας για να ειμαστε σιγουροι Το manual του δικου μου λεει με κρυο κινητηρα παντως αν θυμαμαι καλα γιατι το ειχα ψαξει. Edited August 1, 2007 by nasos_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 - κρυο με την εννοια μετα απο μια μικρη διαδρομη να αφησεις για κανενα 10 λεπτο να "κρυωσει" αν ηταν ετσι θα τα μετραγαμε τον χειμωνα και θα μας εβγαινε η σταθμη στην μεση αφου ολα ειναι στο καρτερ και ενα ελαχιστο φιλμ κατακαθισματος στα τοιχωματα (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
taksidiotis Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 ευτυχως που προλαβα και το σουταρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...