Jump to content
nasos_ea

Facelift στο Tsi

Recommended Posts

Σημερα πηγα στη VW για να κανω service στο audi του πατερα μου κ τι να δω?Δυο διαφορετικες εκδοσεις του tsi.H μια με τις ζαντες κ την εξατμιση του gt γραφοντας πισω στην πορτα tsi αλλα με το S να ειναι κοκκινο κ οχι το Ι.Μπροστα δεν καταφερα να το δω.Επισης αλλη μια εκδοση χωρις καμια διαφορα πισω αλλα μπροστα με τη μασκα του GT αλλα γραφοντας GT sport κ με τα φαναρια κλασσικα μαυρισμενα κ με 500 ευρω επιβαρυνση στην τιμη.Κ ολα αυτα 2 μηνες μετα την παραλαβη του δικου μου tsi το οποιο ειναι οπως κ το fsi εμφανισιακα.Αφηστε....εχω ξενερωσει.Η μασκα του GT μου αρεσει πολυ.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι δεν πας να την βαλεις αφου σου αρεσει? η 1η εκδοση που ειπες απο σενα την ακουω 1η φορα! :D

Ασε εκανα βλακεια που δεν πηγα να το δω απο μπροστα το πρωτο.Λογικα θα εχει τη μασκα του GT.Το πρωτο που αναφερω το ειδα στην εκθεση κ το δευτερο στο συνεργειο.Ειχε ερθει απο Γερμανια κ του εκαναν ενα τελικο ελεγχο πριν το παραδωσουν στον ιδιοκτητη.Ρε συ φιλε δε μου αρεσουν τα ξηλωματα.Ειμαι λιγο ψιχακιας σε αυτα.Θα το σκεφτω ομως.

Link to comment
Share on other sites

Ουτε εμενα μου αρεσουν αλλα το σκεφτομαι στα σοβαρα αυτες τις μερες.Επισης καποιοι ελεγαν οτι θελει αλλαγη μετωπης κτλ. ΟΧΙ,τελικα δεν θελει,κατι κλιψακια παραπανω απλως χρειαζεται.εβαλε ενας θειος μου στο golf ενος πελατη την μασκα, ημουν μπροστα,και κουμπωνε ακριβως!

Edited by nikoliss
Link to comment
Share on other sites

Σημερα πηγα στη VW για να κανω service στο audi του πατερα μου κ τι να δω?Δυο διαφορετικες εκδοσεις του tsi.H μια με τις ζαντες κ την εξατμιση του gt γραφοντας πισω στην πορτα tsi αλλα με το S να ειναι κοκκινο κ οχι το Ι.Μπροστα δεν καταφερα να το δω.Επισης αλλη μια εκδοση χωρις καμια διαφορα πισω αλλα μπροστα με τη μασκα του GT αλλα γραφοντας GT sport κ με τα φαναρια κλασσικα μαυρισμενα κ με 500 ευρω επιβαρυνση στην τιμη.Κ ολα αυτα 2 μηνες μετα την παραλαβη του δικου μου tsi το οποιο ειναι οπως κ το fsi εμφανισιακα.Αφηστε....εχω ξενερωσει.Η μασκα του GT μου αρεσει πολυ.

Φιλε μου , για να καταλαβω , αυτα τα 2 αυτοκινητα ηταν στην αντιπροσωπεια ή στο τμημα service ;

Γιατι εχει διαφορα...

Αν ήταν στο service προφανως θα ειχαν υποστει τις μοντιφες των κατοχων τους... :)

Οσο για το αλλο , μην ανησυχεις , μπορεις να βαλεις οτι μασκα θες , προφυλακτηρες κλπ...

Λεφτα να εχεις κ ολα γινονται...

Link to comment
Share on other sites

Σημερα πηγα στη VW για να κανω service στο audi του πατερα μου κ τι να δω?Δυο διαφορετικες εκδοσεις του tsi.H μια με τις ζαντες κ την εξατμιση του gt γραφοντας πισω στην πορτα tsi αλλα με το S να ειναι κοκκινο κ οχι το Ι.Μπροστα δεν καταφερα να το δω.Επισης αλλη μια εκδοση χωρις καμια διαφορα πισω αλλα μπροστα με τη μασκα του GT αλλα γραφοντας GT sport κ με τα φαναρια κλασσικα μαυρισμενα κ με 500 ευρω επιβαρυνση στην τιμη.Κ ολα αυτα 2 μηνες μετα την παραλαβη του δικου μου tsi το οποιο ειναι οπως κ το fsi εμφανισιακα.Αφηστε....εχω ξενερωσει.Η μασκα του GT μου αρεσει πολυ.

Γεια χαρα παιδια! Νεος στη παρεα σας και υπερηφανος ιδιοκτητης Golf! Για τη δευτερη περιπτωση που αναφερεις εχεις δικιο γιατι ειμαι ενας απο τους "τυχερους" που το πηραν :rolleyes: .Ο μονος που με ενημερωσε για την υπαρξη του GTsport ηταν ο Φιλοσιδης πριν ενα μηνα περιπου :) .Ανατρεχοντας λοιπον στα ευρωπαικα site της VW ειδα τις διαφορες και το εκλεισα.

GTsport θα ονομαζεται απο εδω και εμπρος η Sportline εκδοση του TSI η οποια στην Ελλαδα ερχεται με τη μασκα,τα φαναρια και το εσωτερικο του GT,χωρις τα διπλα διακοσμητικα της εξατμισης και επιβαρυνση τιμης 430ευρω. Σε ορισμενες αγορες του εξωτερικου αφου προσθετουν ζαντες17" και ESP δημιουργουν μια κοινη εκδοση sportline TSI και GT και την ονομαζουν πλεον GTsport με επιβαρυνση γυρω στα 1400ευρω και μοναδικη διαφορα την ιπποδυναμη.Στην Ιταλια διαθετουν και το 2.0FSI σε εκδοση GTsport. Eνας χαμος λοιπον συμβαινει με τις εκδοσεις και το μονο σιγουρο ειναι οτι πραγματι η μασκα ειναι κουτι για το αυτοκινητο!Εαν παντως δε το προλαβαινα και επαιρνα την αλλη μασκα,θα του εβαζα το πακετο χρωμιου που πιστευω οτι του παει επισης πολυ! ;) Καλοριζικα και καλοταξιδα να ειναι παντως!!!

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου , για να καταλαβω , αυτα τα 2 αυτοκινητα ηταν στην αντιπροσωπεια ή στο τμημα service ;

Γιατι εχει διαφορα...

Αν ήταν στο service προφανως θα ειχαν υποστει τις μοντιφες των κατοχων τους... :)

Οσο για το αλλο , μην ανησυχεις , μπορεις να βαλεις οτι μασκα θες , προφυλακτηρες κλπ...

Λεφτα να εχεις κ ολα γινονται...

Την εκδοση με την εξατμιση κ τις 17αρες την ειδα στην εκθεση.Την αλλη,δηλαδη τη gt sport, στο service που ειναι ακριβως διπλα και οπου γινοταν ο τελικος ελεγχος σε μια παραλαβη ενος καινουριου πριν παραδοθει στον ιδιοκτητη του.

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρα παιδια! Νεος στη παρεα σας και υπερηφανος ιδιοκτητης Golf! Για τη δευτερη περιπτωση που αναφερεις εχεις δικιο γιατι ειμαι ενας απο τους "τυχερους" που το πηραν :rolleyes: .Ο μονος που με ενημερωσε για την υπαρξη του GTsport ηταν ο Φιλοσιδης πριν ενα μηνα περιπου :) .Ανατρεχοντας λοιπον στα ευρωπαικα site της VW ειδα τις διαφορες και το εκλεισα.

GTsport θα ονομαζεται απο εδω και εμπρος η Sportline εκδοση του TSI η οποια στην Ελλαδα ερχεται με τη μασκα,τα φαναρια και το εσωτερικο του GT,χωρις τα διπλα διακοσμητικα της εξατμισης και επιβαρυνση τιμης 430ευρω. Σε ορισμενες αγορες του εξωτερικου αφου προσθετουν ζαντες17" και ESP δημιουργουν μια κοινη εκδοση sportline TSI και GT και την ονομαζουν πλεον GTsport με επιβαρυνση γυρω στα 1400ευρω και μοναδικη διαφορα την ιπποδυναμη.Στην Ιταλια διαθετουν και το 2.0FSI σε εκδοση GTsport. Eνας χαμος λοιπον συμβαινει με τις εκδοσεις και το μονο σιγουρο ειναι οτι πραγματι η μασκα ειναι κουτι για το αυτοκινητο!Εαν παντως δε το προλαβαινα και επαιρνα την αλλη μασκα,θα του εβαζα το πακετο χρωμιου που πιστευω οτι του παει επισης πολυ! ;) Καλοριζικα και καλοταξιδα να ειναι παντως!!!

Φιλε μου ειδα οτι εχει το εσωτερικο του GT αλλα αυτο που με χαλασε ειναι οτι δεν εχει φυλλα αλουμινιου αλλα γυαλιστερο πλαστικο και επισης στο ταμπλο γυρω απο το clima κ το ραδιοφωνο

το δικο μου εχει φυλλο αλλουμινιου με χρωμα γρι περιπου ενω εκεινο ειχε το απλο μαυρο.πλαστικο

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι οτι η εκδοση GT sport ειναι ωραια αλλα για να βαλουμε τωρα τη μασκα αυτη θα χρειαστουμε περισσοτερα χρηματα απο το να το περναμε κατευθειαν απο το εργοστασιο ετσι.Αντι για 430 ευρω τωρα ποιος ξερει ποσα θα θελουν

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά σε όλους. Την έκδοση GT Sport 140hp με το λογότυπο στην αλλαγμένη μπροστινή μάσκα και DSG κιβώτιο έκανα παραγγελία πριν μια εβδομάδα περίπου. Το αυτοκίνητο όμως δεν ήταν διαθέσιμο να το δω (παρόλο που το είχα δει στο internet) Όμως μου διαφέυγουν κάποιες λεπτομέρειες... Η εξάτμιση έχει μια μπούκα σε αυτήν την έκδοση σε αντίθεση με την έκδοση με τους 170hp που έχει δύο. Η ερώτησή μου είναι η εξής , η εξάτμιση φαίνεται ή είναι κρυμμένη κάτω από τον προφυλακτήρα όπως στα παλιά TSI? Επιπλέον, σε κάποια TSI το κάτω μέρος του πίσω προφυλακτήρα είναι εμφανές ότι είναι άβαφο πλαστικό μάυρου χρώματος. Φαντάζομαι (ελπίζω) ότι αυτό δεν ισχύει στην συγκεκριμένη έκδοση. Ευχασριστώ εκ των προτέρων...

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά σε όλους. Την έκδοση GT Sport 140hp με το λογότυπο στην αλλαγμένη μπροστινή μάσκα και DSG κιβώτιο έκανα παραγγελία πριν μια εβδομάδα περίπου. Το αυτοκίνητο όμως δεν ήταν διαθέσιμο να το δω (παρόλο που το είχα δει στο internet) Όμως μου διαφέυγουν κάποιες λεπτομέρειες... Η εξάτμιση έχει μια μπούκα σε αυτήν την έκδοση σε αντίθεση με την έκδοση με τους 170hp που έχει δύο. Η ερώτησή μου είναι η εξής , η εξάτμιση φαίνεται ή είναι κρυμμένη κάτω από τον προφυλακτήρα όπως στα παλιά TSI? Επιπλέον, σε κάποια TSI το κάτω μέρος του πίσω προφυλακτήρα είναι εμφανές ότι είναι άβαφο πλαστικό μάυρου χρώματος. Φαντάζομαι (ελπίζω) ότι αυτό δεν ισχύει στην συγκεκριμένη έκδοση. Ευχασριστώ εκ των προτέρων...

Ειναι αβαφο το πισω μερος. Οπως εχουμε ξαναπει, μονο προφυλακτηρας,φαναρια και λογοτυπα αλλαζουν, καθως εχει και mp3.σε ολα τα tsi η εξατμιση ειναι κρυμενη με 2 μπουκες οι οποιες κοιτανε προς τα κατω. Αυτα. Οι ζαντες παραμενουν ιδιες και ολα τα υπολοιπα..

Link to comment
Share on other sites

Ειναι αβαφο το πισω μερος. Οπως εχουμε ξαναπει, μονο προφυλακτηρας,φαναρια και λογοτυπα αλλαζουν, καθως εχει και mp3.σε ολα τα tsi η εξατμιση ειναι κρυμενη με 2 μπουκες οι οποιες κοιτανε προς τα κατω. Αυτα. Οι ζαντες παραμενουν ιδιες και ολα τα υπολοιπα..

Θα προσθεσω μονο οτι τα λαστιχα των παλιων tsi ηταν τα michelin energy ενω το gt sport φοραει pirreli αλλα δεν προσεξα ποια pirreli.Παντως παιδια αν το παρετε σε μαυρο δειχνει πολυ ωραια το πακετο χρωμιο.Χρωμιωμενα πλαστικα σε πορτες, μασκα και πισω πορτα φυσικα καθως κ γυαλιστερο μαυρο πλαστικο στην κολωνα των θυρων.Εγω ετσι το πηρα κ δειχνει πιο χλιδατο.Κανει κ αντιθεση με το μαυρο.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς δεν ήξερα τίποτα για το πακέτο χρώμιο...Επιπλέον, το αμάξι που επέλεξα ήταν προ-παραγγελμένο από τον αντιπρόσωπο και ειχε ως έξτρα ηλιοροφή, μεσαίο υποβραχιόνιο και το DSG που ήθελα οπωσδήποτε. Για κάθε τι διαφορετικό θα έπρεπε να περιμένω περίπου 4 μήνες...

Πέρα από αυτό όμως απογοητεύτηκα που το κάτω πίσω μέρος του πίσω προφυλακτήρα ακούω ότι είναι άβαφο...

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς δεν ήξερα τίποτα για το πακέτο χρώμιο...Επιπλέον, το αμάξι που επέλεξα ήταν προ-παραγγελμένο από τον αντιπρόσωπο και ειχε ως έξτρα ηλιοροφή, μεσαίο υποβραχιόνιο και το DSG που ήθελα οπωσδήποτε. Για κάθε τι διαφορετικό θα έπρεπε να περιμένω περίπου 4 μήνες...

Πέρα από αυτό όμως απογοητεύτηκα που το κάτω πίσω μέρος του πίσω προφυλακτήρα ακούω ότι είναι άβαφο...

Φιλαρακι εμενα στην αντιπροσωπεια μου εδωσαν φυλλαδιο με ολα τα extra που μπορω να βαλω κ τις τιμες τους.Εγω εχω βαλει πακετο χρωμιου,esp και υποβραχιονιο.Για το πισω μερος που αναφερεις υπαρχει ως extra η δυνατοτητα να ειναι βαμμενο στο χρωμα του αυτοκινητου αυτο το πλαστικο.Εγω επειδη πηρα μαυρο χρωμα,επελεξα να μην το βαψω το πλαστικο αυτο.Παντως δε με ενοχλει.Κ σε ασημι να το επερνα το αμαξι θα μου αρεσε το μαυρο πλαστικο γιατι κανει αντιθεση.Βεβαια αυτα γουστα ειναι.Παντως μπορουσες να το παραγγειλεις βαμμενο.Δε θυμαμαι με τι επιβαρυνση.

Link to comment
Share on other sites

Φιλαρακι εμενα στην αντιπροσωπεια μου εδωσαν φυλλαδιο με ολα τα extra που μπορω να βαλω κ τις τιμες τους.Εγω εχω βαλει πακετο χρωμιου,esp και υποβραχιονιο.Για το πισω μερος που αναφερεις υπαρχει ως extra η δυνατοτητα να ειναι βαμμενο στο χρωμα του αυτοκινητου αυτο το πλαστικο.Εγω επειδη πηρα μαυρο χρωμα,επελεξα να μην το βαψω το πλαστικο αυτο.Παντως δε με ενοχλει.Κ σε ασημι να το επερνα το αμαξι θα μου αρεσε το μαυρο πλαστικο γιατι κανει αντιθεση.Βεβαια αυτα γουστα ειναι.Παντως μπορουσες να το παραγγειλεις βαμμενο.Δε θυμαμαι με τι επιβαρυνση.

H αλήθεια είναι ότι και εγώ μαύρο χρώμα το έχω παραγγείλει αλλά με δεδομένο ότι επέλεξα από τα υπάρχοντα αυτοκίνητα που είχε ήδη παραγείλει η αντιπροσωπεία ούτως ή αλλως δεν ήμουν διατεθειμένος να περιμένω 4 μήνες... ΕΛπίζω βέβαια όπως λες και εσύ να μην φαίνεται άσχημα αυτό...¨ομως η αλήθεια είναι ότι σε ένα τετοιο μοντέλο δεν αναμένεις άβαφτους προφυλακτήρες....

Σχετικά με το ESP, δεν με ενοχλεί βέβαια που δεν έχει (δεν είμαι γενικά οπαδός των ηλεκτρονικών) αλλά πώς είναι δυνατόν να είναι standard σε αυτοκίνητα IBIZA με 100 hp και σε αυτό να θεωρείται extra...Με παραξενεύει......Νομίζω ότι ο εξοπλισμός είναι λίγο φτωχός.....Επιπλέν αν αρχίζεις και βάζεις extra η τιμή φτάνει και ξεπερνάει του μοντέλου με τους 170....Πολύ marketing..... Μπορεί να έχω 'σούρει' πολλά στη RENAULT στο παρελθόν, αλλά όταν πρόσφερε ένα sport μοντέλο ήταν πλήρες και διακρίσιμο από τα υπόλοιπα μοντέλα της...

Link to comment
Share on other sites

H αλήθεια είναι ότι και εγώ μαύρο χρώμα το έχω παραγγείλει αλλά με δεδομένο ότι επέλεξα από τα υπάρχοντα αυτοκίνητα που είχε ήδη παραγείλει η αντιπροσωπεία ούτως ή αλλως δεν ήμουν διατεθειμένος να περιμένω 4 μήνες... ΕΛπίζω βέβαια όπως λες και εσύ να μην φαίνεται άσχημα αυτό...¨ομως η αλήθεια είναι ότι σε ένα τετοιο μοντέλο δεν αναμένεις άβαφτους προφυλακτήρες....

Σχετικά με το ESP, δεν με ενοχλεί βέβαια που δεν έχει (δεν είμαι γενικά οπαδός των ηλεκτρονικών) αλλά πώς είναι δυνατόν να είναι standard σε αυτοκίνητα IBIZA με 100 hp και σε αυτό να θεωρείται extra...Με παραξενεύει......Νομίζω ότι ο εξοπλισμός είναι λίγο φτωχός.....Επιπλέν αν αρχίζεις και βάζεις extra η τιμή φτάνει και ξεπερνάει του μοντέλου με τους 170....Πολύ marketing..... Μπορεί να έχω 'σούρει' πολλά στη RENAULT στο παρελθόν, αλλά όταν πρόσφερε ένα sport μοντέλο ήταν πλήρες και διακρίσιμο από τα υπόλοιπα μοντέλα της...

Εχεις δικιο οσον αφορα τον εξοπλισμο.Κι εγω θεωρω αδιανοητο τον απουσια του esp σε ενα αυτοκινητο 140hp κ τουρμπο.Δεν ειναι κανενα 1.4 για να θεωρουν το esp περριτη πολυτελεια.Ειναι ενα αυτοκινητο το οποιο οι κατοχοι του θα το οδηγησουν γρηγορα.Εγω φιλε προτιμησα να περιμενω 3 μηνες για να εχει esp γιατι πιστευω οτι το esp ειναι κατι πολυ χρησιμο.Οσο καλος κ αν εισαι,η διορθωση που πρεπει να κανεις σε περιπτωση που σου φυγει σε μια στροφη,ειναι σιγουρα χειροτερη απο την αμεση κ πετυχημενη διορθωση του esp.Περα απο αυτο,το πακετο χρωμιου και ο βαμμενος πισω προφυλακτηρας ειναι φθηνα extra.Το πακετο χρωμιου εχει 133 ευρω.Ο προφυλακτηρας δε θυμαμαι αλλα νομιζω οτι ειναι σχετικα φθηνος κ αυτος.

Link to comment
Share on other sites

Ναι θα συμφωνήσω, το ESP μπορεί να χρειαστεί μια φορά στο βρεγμένο και να κάνει τη διαφορά. Το θέμα είναι ότι νόμιζα ότι η VW έχει το ESP standard σε όλα τα μοντέλα ασχέτως ιπποδύναμης...

Πάντως στεναχωριέμαι για το πακέτο χρωμίου (υπάρχει σίγουρα και για το GT Sport μοντέλο??? ή ήταν μόνο για το TSI sportline?) κυρίως που το κόστος που μου λές είναι ελάχιστο αλλά ίσως να δίνει άλλο τόνο στο αμάξωμα....Φαντάζομαι ότι δεν μπορώ να κάνω κάτι κατόπιν εορτής έτσι...Εννοώ πως δεν τοποθετείται κατόπιν φαντάζομαι.... Πάντως κρίμα γιατί αν τα ήξερα αυτά πριν αγοράσω ίσως λίγο να αναθεωρούσα.....Τέσπα, ελπίζω να με αποζημιώσει το DSG!

Κάτι άλλο θα ήθελα να σε ρωτήσω αν γνωρίζεις: Το αντι-spin που περιγράφεται στον standard αξοπλισμό τι ακριβώς κάνει? Απλά αποτρέπει το spin των τροχών κατά την εκκίνηση? Απενεργοποιείται?

Ευχαρστώ!

Edited by developer
Link to comment
Share on other sites

Κάτι άλλο θα ήθελα να σε ρωτήσω αν γνωρίζεις: Το αντι-spin που περιγράφεται στον standard αξοπλισμό τι ακριβώς κάνει? Απλά αποτρέπει το spin των τροχών κατά την εκκίνηση? Απενεργοποιείται?

Ευχαρστώ!

Ακριβως, και το απενεργοποιεις αν θελεις.

Οσο για το esp που ειναι extra, τι να πει και αυτος που θα παρει Α3, το οποιο δεν εχει standard ουτε το air condition!

Link to comment
Share on other sites

Ναι θα συμφωνήσω, το ESP μπορεί να χρειαστεί μια φορά στο βρεγμένο και να κάνει τη διαφορά. Το θέμα είναι ότι νόμιζα ότι η VW έχει το ESP standard σε όλα τα μοντέλα ασχέτως ιπποδύναμης...

Πάντως στεναχωριέμαι για το πακέτο χρωμίου (υπάρχει σίγουρα και για το GT Sport μοντέλο??? ή ήταν μόνο για το TSI sportline?) κυρίως που το κόστος που μου λές είναι ελάχιστο αλλά ίσως να δίνει άλλο τόνο στο αμάξωμα....Φαντάζομαι ότι δεν μπορώ να κάνω κάτι κατόπιν εορτής έτσι...Εννοώ πως δεν τοποθετείται κατόπιν φαντάζομαι.... Πάντως κρίμα γιατί αν τα ήξερα αυτά πριν αγοράσω ίσως λίγο να αναθεωρούσα.....Τέσπα, ελπίζω να με αποζημιώσει το DSG!

Κάτι άλλο θα ήθελα να σε ρωτήσω αν γνωρίζεις: Το αντι-spin που περιγράφεται στον standard αξοπλισμό τι ακριβώς κάνει? Απλά αποτρέπει το spin των τροχών κατά την εκκίνηση? Απενεργοποιείται?

Ευχαρστώ!

Για το πακετο χρωμιου δεν ξερω αν γινεται να μπει μετα.Το βλεπω λιγο δυσκολο.Παντως δειχνει πολυ ωραιο ειλικρινα.Του δινει αλλο τονο του αυτοκινητου.Για το gt sport δεν γνωριζω να σου πω αν υπαρχει.Αν υπαρχει παντως, δε νομιζω να βαζουν κ στις γριλιες της μασκας φυλλα χρωμιου.Το αντισπιν ναι απενεργοποιειται με κουμπι που βρισκεται κοντα στο τασακι.Παντως για γρηγορες εκκινησεις μην το αφηνεις στο ON γιατι το αμαξι δε φευγευ.Το κοβει πολυ.

Link to comment
Share on other sites

Θα προσθεσω μονο οτι τα λαστιχα των παλιων tsi ηταν τα michelin energy ενω το gt sport φοραει pirreli αλλα δεν προσεξα ποια pirreli.Παντως παιδια αν το παρετε σε μαυρο δειχνει πολυ ωραια το πακετο χρωμιο.Χρωμιωμενα πλαστικα σε πορτες, μασκα και πισω πορτα φυσικα καθως κ γυαλιστερο μαυρο πλαστικο στην κολωνα των θυρων.Εγω ετσι το πηρα κ δειχνει πιο χλιδατο.Κανει κ αντιθεση με το μαυρο.

Απο συζητηση που εκανα με τον πωλητη του μαγαζιου προεκυψε οτι τα λαστιχα ειναι ενα τελειως σχετικο θεμα,αφου η μαρκα των ελαστικων-ηθελα τα Conti και με τιποτα Goodyear-αλλαζει απο παρτιδα σε παρτιδα του ιδιου μοντελου αναλογα απο που αγοραζει η VW εκεινη την εποχη και σε τι αριθμους.Κατα τη διαδικασια παργγελιας του δικου μου ειδα σε ετοιμοπαραδοτα TSI,διαφορες μαρκες Continental,Pirelli,Hankook κλπ.Το μαυρο πλαστικο που αναφερεις ονομαζεται Black Onyx και πραγματι δεν κανει την ιδια αντιΘεση στο ταμπλω οπως το αλουμινενιο,προσδιδει ομως εναν αερα πολυτελειας στο εσωτερικο σε συνδυασμο με το αλουμινενιο σημα GT στο τιμονι.Παντως θα σου προτεινα αφου το αυτοκινητο το πηρες μαυρο με το πακετο χρωμιου να μην πεταξεις τα λεφτα σου σε μασκες και προφυλακτηρες.Γνωμη μου ειναι φυσικα,αλλα πιστευω οτι το αμαξι σου ειναι κουκλα! και δεν τα χρειαζεται!Κρατα τα και βελτιωσε αργοτερα κατι αλλο πιο νευραλγικο...

PS:Μαυρο στο στελεχος(η) της VW που δεν εδωσαν std ESP στο λαο παρα μονο αθλια ηχεια και εναν μισοβαμενο-οκ ντιζαιν-προφυλακτηρα πισω !

Edited by IoanGTs
Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά σε όλους. Την έκδοση GT Sport 140hp με το λογότυπο στην αλλαγμένη μπροστινή μάσκα και DSG κιβώτιο έκανα παραγγελία πριν μια εβδομάδα περίπου. Το αυτοκίνητο όμως δεν ήταν διαθέσιμο να το δω (παρόλο που το είχα δει στο internet) Όμως μου διαφέυγουν κάποιες λεπτομέρειες... Η εξάτμιση έχει μια μπούκα σε αυτήν την έκδοση σε αντίθεση με την έκδοση με τους 170hp που έχει δύο. Η ερώτησή μου είναι η εξής , η εξάτμιση φαίνεται ή είναι κρυμμένη κάτω από τον προφυλακτήρα όπως στα παλιά TSI? Επιπλέον, σε κάποια TSI το κάτω μέρος του πίσω προφυλακτήρα είναι εμφανές ότι είναι άβαφο πλαστικό μάυρου χρώματος. Φαντάζομαι (ελπίζω) ότι αυτό δεν ισχύει στην συγκεκριμένη έκδοση. Ευχασριστώ εκ των προτέρων...

μπραβο για την επιλογη σου στο κιβωτιο. εβαλες κ paddles στο τιμονι?

Link to comment
Share on other sites

Θα προσθεσω μονο οτι τα λαστιχα των παλιων tsi ηταν τα michelin energy ενω το gt sport φοραει pirreli αλλα δεν προσεξα ποια pirreli.Παντως παιδια αν το παρετε σε μαυρο δειχνει πολυ ωραια το πακετο χρωμιο.Χρωμιωμενα πλαστικα σε πορτες, μασκα και πισω πορτα φυσικα καθως κ γυαλιστερο μαυρο πλαστικο στην κολωνα των θυρων.Εγω ετσι το πηρα κ δειχνει πιο χλιδατο.Κανει κ αντιθεση με το μαυρο.

οντως το θεμα των ελαστικων ειναι ασχετο με το μοντελο, απλα εχει να κανει με τις παρτιδες των ελαστικων που κλεινουν κατα καιρους τα εργοστασια. πχ 2 γνωστοι μου που πηραν το 1.6 fsi την ιδια χρονικη περιοδο με μενα, ειχαν ο ενας michelin κ ο αλλος pirelli ενω εγω ειχα bridgestone.

παντως μετα την πικρα με τον tsi κινητηρα, τωρα ερχεται κ το facelift με τη μουρη του gt κ τα μαυρα φαναρια να μας αποτελειωσει εμας τους 1.6fsiers!

Ατιμη VW.. :D

Link to comment
Share on other sites

Πάντως στεναχωριέμαι για το πακέτο χρωμίου (υπάρχει σίγουρα και για το GT Sport μοντέλο??? ή ήταν μόνο για το TSI sportline?) κυρίως που το κόστος που μου λές είναι ελάχιστο αλλά ίσως να δίνει άλλο τόνο στο αμάξωμα....Φαντάζομαι ότι δεν μπορώ να κάνω κάτι κατόπιν εορτής έτσι...Εννοώ πως δεν τοποθετείται κατόπιν φαντάζομαι.... Πάντως κρίμα γιατί αν τα ήξερα αυτά πριν αγοράσω ίσως λίγο να αναθεωρούσα.....Τέσπα, ελπίζω να με αποζημιώσει το DSG!

Οσον αφορα το DSG να εισαι σιγουρος οτι θα σε ενθουσιασει!!!Για το πακετο χρωμιου μη στεναχωριεσαι καθολου-εξακολουθει να διατιθεται για τα Highline FSI/TSI,sportline FSI Golf (οχι trendline)-γιατι το GTsport εχει πιο sport χαρακτηρα λογω μασκας,σηματος GT,προβολεων,χαμηλωματος,και βαμμενων στο χρωμα του αμαξωματος πλαινων προστατευτικων που η τοποθετηση του ειναι ισως λιγο υπερβολη και χαλαει τον προσανατολισμο της εκδοσης.Το αντιθετο συμβαινει στα Golf με την αλλη μασκα τα οποια ομορφαινει και ισως αγριευει πιο πολυ! Με το καλο να το παραλαβεις και εσυ θα κρινεις καλυτερα,γιατι γουστα ειναι αυτα..

Παντως δε θα απογοητευτεις,πιστεψε με! ;) (Σημειωση:Και το δικο μου μαυρο ειναι στα 740km σημερα!).

Edited by IoanGTs
Link to comment
Share on other sites

Απο συζητηση που εκανα με τον πωλητη του μαγαζιου προεκυψε οτι τα λαστιχα ειναι ενα τελειως σχετικο θεμα,αφου η μαρκα των ελαστικων-ηθελα τα Conti και με τιποτα Goodyear-αλλαζει απο παρτιδα σε παρτιδα του ιδιου μοντελου αναλογα απο που αγοραζει η VW εκεινη την εποχη και σε τι αριθμους.Κατα τη διαδικασια παργγελιας του δικου μου ειδα σε ετοιμοπαραδοτα TSI,διαφορες μαρκες Continental,Pirelli,Hankook κλπ.Το μαυρο πλαστικο που αναφερεις ονομαζεται Black Onyx και πραγματι δεν κανει την ιδια αντιΘεση στο ταμπλω οπως το αλουμινενιο,προσδιδει ομως εναν αερα πολυτελειας στο εσωτερικο σε συνδυασμο με το αλουμινενιο σημα GT στο τιμονι.Παντως θα σου προτεινα αφου το αυτοκινητο το πηρες μαυρο με το πακετο χρωμιου να μην πεταξεις τα λεφτα σου σε μασκες και προφυλακτηρες.Γνωμη μου ειναι φυσικα,αλλα πιστευω οτι το αμαξι σου ειναι κουκλα! και δεν τα χρειαζεται!Κρατα τα και βελτιωσε αργοτερα κατι αλλο πιο νευραλγικο...

PS:Μαυρο στο στελεχος(η) της VW που δεν εδωσαν std ESP στο λαο παρα μονο αθλια ηχεια και εναν μισοβαμενο-οκ ντιζαιν-προφυλακτηρα πισω !

Προς το παρον ουτε λογος για αλλαγη μασκας (ειναι κ πανακριβη) αλλα το αλλαζει τελειως το αυτοκινητο κ ισως στο μελλον σκεφτω την αλλαγη.Οσο για τα ηχεια ειναι πραγματι μια απογοητευση.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες! Με κατατοπίσατε αρκετά σχετικά με την εμφάνιση...Το DSG δεν είναι με paddles στο τιμόνι. Δυστυχώς επέλεξα ένα προ-επιλεγμένο από την αντιπροσωπεία μοντέλο οπότε τα extra ήταν στην ουσία προεπιλεγμένα από τον αντιπρόσωπο. Συγκεκριμένα το δικό μου μοντέλο έχει και ηλιοροφή που εγώ προσωπικά δεν θα έβαζα...Όχι ότι με πειράζει βέβαια!!! αλλά θα προτιμούσα να ξοδεψω τα χρήματα σε κάτι που να εστιάζει στο engineering και όχι στην όψη ή την αίσθηση... Πχ θα προτιμούσα τα paddles στο τιμόνι..ή esp για παράδειγμα...

Δεν είναι πολύ σχετικό με το θέμα αλλά θα σας πω την 'αμαρτία' μου...Το Golf δεν το επέλεξα γιατί μου αρέσει ιδιαίτερα η όψη του.. (Προσωπικά προτιμώ 'οπτικά' το παλιό μου αυτοκίνητο...Το θεωρώ πιο όμορφο και κομψό εμφανισιακά...Ξέρω ότι θα με ρωτήσετε τι είναι το παλιό και ίσως και να διαφωνήσετε αλλά το θέμα δεν είναι εκεί..) Θεωρώ όμως ότι το Golf με τον TSI κινητήρα, το DSG κιβώτιο, το πλαίσιο καθώς και το τιμόνι του είναι ότι πιο μηχανολογικά και οδηγικά 'άρτιο' μπορείς να επιλέξεις σε αυτά τα χρήματα...Η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι ο τύπος του 'Golf' αλλά του 206-207RC (αν καταλαβαίνετε τι εννοώ) όμως θεώρησα ότι το Golf είναι σαφώς πιο ώριμη επιλογή...

PS: Για να μην σας κρατώ σε αγωνία: (Χρησιμοποιώ Megane Coupe 1.6 16V & ενίοτε Renault 19 16V phase 2)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.