Numb Posted July 28, 2007 Report Share Posted July 28, 2007 (edited) Λοιπον στο ψητο τωρα.....πολλα ακουγονται για i/c κλπ....η γνωμη μου ειναι πως η καλυτερη επιλογη για golf gti Mk5 ειναι το i/c του καινουργιου Αudi S3(2007) για εργοστασιακα μοντελα η βελτιωμενα απο 200-300hp Ειναι οικονομικο και αποτελεσματικο. Συνολικο κοστος: 598,64Euro στον Gratsia (Λ.Μεσογειων στην Αγια Παρασκευη) Ανταλακτικα:1Κ0145803P Ιντερκούλερ (384 euro) (ερχεται μαζι με τα 1K0121345AB πλαστικό φιλέτο, 1K0121345AC πλαστικό φιλέτο οποτε δεν χρειαζονται για αγορα) Βιδες Μ6 εξάγωνες με ροδέλα inox, M6x20mm 9 τεμαχια. 1K0145832L κολάρο ιντερκούλερ (περιπου 32 euro) 1K0145834AA κολάρο ιντερκούλερ(περιπου 32 euro) Χρονος: Εαν τα ανταλακτικα ειναι ειδη στο συνεργειο το αμαξι δεν μενει μεσα γιατι τα πραγματα ειναι απλα.....ουτε κοψιματα ουτε τιποτα!Μπαινει ''ΚΟΥΤΙ''!!!! Εργασια: Ξεκουμπωμα προφυλακτηρα,αφαιρεση εργοστασιακου I/C,τοποθετηση καινουργιου I/C s3(μαζι με τις απαραιτητες εργασιες),τοποθετηση προφυλακτηρα..Τα πραγματα ειναι απλα. Aποδοση: Τι καλυτερο απο ενα παραδειγμα...Προχθες εδειχνε 49,5 βαθμους....και ενιωθα πως το αμαξ ''πνιγοταν'' μετα την τοποθετηση η διαφορα ηταν εμφανεστατη!!Επισης απο της 4000στροφες και πανω βλεπεις διαφορα στον τροπο αντιδρασης.''κραταει'' καλυτερα...και το ο δεικτης του κοντερ ''κατεβαινει'' με περισσοτερη ανεση.... Αξιζει Yes/No:Φυσικα και ναι... Edited September 30, 2007 by Numb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
icy20 Posted July 28, 2007 Report Share Posted July 28, 2007 Αυτα τα εφερε ο γρατσιας η τους τα πηγες ετοιμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
surfman01 Posted July 28, 2007 Report Share Posted July 28, 2007 nice! Τώρα πλέον θα οδηγείς με άλλο "αέρα"! Μα καλά, που είχε 50 βαθμούς προχθές; Από Ελλάδα γράφεις; Πολύ καλό παράδειγμα πάντως. Με γεια κιόλας! Έχεις υπόψη σου καμία δυναμομέτρηση για να δούμε και τα "χαρτιά" ; Η εργασία, για να πάρουμε μία ιδέα, χρεώθηκε περίπου 150 ευρώ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted July 29, 2007 Report Share Posted July 29, 2007 Τι να την κάνουμε την δυναμόμετρηση; Να είχε μπαρόμετρο να μας έλεγε τι σταθερές πιέσεις είχε πριν και μετά σε τέτοιες θερμοκρασίες. Πάντως είναι μια καλή κίνηση που ολοένα και περισσότεροι την κάνουν. Βέβαια αφορά αυτοκίνητα για light tuning, μιας και τώρα που έχει γίνει πολύ της μόδας το S3 setup, δεν νομίζω να αρκεί. Για 1ο φουλ στάδιο πάντως και για μαμά, είναι ότι πρέπει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 Καλοριζικο αγορι!! Πολυ καλη επιλογη,τα εχουμε πει!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 Συμφωνώ, μετά το πρόγραμμα είναι το καλύτερο πράγμα που έχω βάλει στο αυτοκίνητο. Το επόμενο στη σειρά είναι η σκάστρα της Forge. Ελπίζω να μπαίνουν και στο Tiguan γιατι σκέφτομαι να δώσω το GTI για ενα τέτοιο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mayh3m Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 Λοιπόν να μου επιτρέψει ο Numb να ξεφύγω λίγο (για 1 post μόνο) από την ουσία του topic του ΑΛΛΑ δεν γίνεται να υπάρχει thread στο forum που να "ευχαριστεί τον golfRs" :rolleyes: κατά τα άλλα, να ευχαριστηθείς την αναβάθμισή σου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 δεν γίνεται να υπάρχει thread στο forum που να "ευχαριστεί τον golfRs" :rolleyes: Έλα που γίνεται..... Με γουστάρουν, απλά δέν το ξέρουν...ακόμα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
goldengolf Posted July 31, 2007 Report Share Posted July 31, 2007 Aγ Παρασκευη ε?Ποιος στο εφτιαξε?ο φιλος μου ο Τζεμανακης ο Χρηστος?Θα του πω για εσενα να σε προσεχει ιδιαιτερα στα service!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schiller Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 (edited) Μια ερωτηση.... Στο Leon II Cupra και edition 30 που εχουν το rellocation kit της σκαστρας μπροστα, ΑΛΛΑ δεν εχουν το καλο intercooler μηπως δεν χρειαζονται οι απο κατω 2 σωληνες? Επισης το κοστος τοποθετησης περιπου 100 Ε? Edited August 1, 2007 by Schiller Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicky Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 Μια ερωτηση....Στο Leon II Cupra και edition 30 που εχουν το rellocation kit της σκαστρας μπροστα, ΑΛΛΑ δεν εχουν το καλο intercooler μηπως δεν χρειαζονται οι απο κατω 2 σωληνες? Επισης το κοστος τοποθετησης περιπου 100 Ε? To edition30 εχει διαφορετικα κολλαρα(κοκκινα σιλικονουχα!)και φυσικα δεν χρειαζονται αλλαγη,αφου τα ιδια εχει και το S3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schiller Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 Και γω κοκκινα κολαρα εχω οπως εχει και το Edition 30....ΑΛΛΑ δεν εχω το intercooler του S3....οπως δεν το εχει και το edition.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 Το πρόβλημα δεν είναι στο υλικό των κολλάρων, εμένα ήταν μαύρα αλλά σιλικόνης. Το πρόβλημα είναι στον τρόπο με τον οποίο θυληκώνουν στο i/c, είναι διαφορετικός στου S3 και διαφορετικός στων GT/GTI. Τα κολλάρα του S3 έχουν κάτι μεταλλικά βύσματα ενσωματωμένα σε μια εκ των δύο άκρων του ώστε να ταιριάζουν στα μεταλλικά πλαϊνά του i/c του S3. Δε νομίζω πως μπορείς να τα γλυτώσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicky Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 Το πρόβλημα δεν είναι στο υλικό των κολλάρων, εμένα ήταν μαύρα αλλά σιλικόνης. Το πρόβλημα είναι στον τρόπο με τον οποίο θυληκώνουν στο i/c, είναι διαφορετικός στου S3 και διαφορετικός στων GT/GTI. Τα κολλάρα του S3 έχουν κάτι μεταλλικά βύσματα ενσωματωμένα σε μια εκ των δύο άκρων του ώστε να ταιριάζουν στα μεταλλικά πλαϊνά του i/c του S3. Δε νομίζω πως μπορείς να τα γλυτώσεις. Καλα,τωρα απο τα 600€ στα 64€ θα κολλησουμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schiller Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 Και γω ετσι βλεπω δυστυχως....αλλα οπως ειδα που μου εγραψες και στο αλλο ποστ για 8 λιγοτερους βαθμους, μαλλον σε εμας με την Κ 04, δεν κανει και τπτ.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 8 βαθμοί κάτω σε μαμά GTI φίλου είναι αρκετά μεγάλη διαφορά! Σε ενα πουσαρισμένο GTI ή σε ενα μαμά ED30 θα είναι ακόμη καλύτερο το αποτέλεσμα. Σε ενα ED30 με πρόγραμμα μάλλον θα περίμενα να βγει το FMIC της APR. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicky Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 8 βαθμοί κάτω σε μαμά GTI φίλου είναι αρκετά μεγάλη διαφορά! Σε ενα πουσαρισμένο GTI ή σε ενα μαμά ED30 θα είναι ακόμη καλύτερο το αποτέλεσμα. Σε ενα ED30 με πρόγραμμα μάλλον θα περίμενα να βγει το FMIC της APR. Παντως η AUDI δηλωνει 60% καλυτερη αποδοση απο το I/C του GTI.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 15-20% έχω διαβάσει σε κάποιο site. Το πιο συντηρητικό είναι το EVO: "Key elements in getting the extra horsepower out are a new, bigger turbo and an all-metal intercooler that is 10 per cent more efficient than the plastic-ended equivalent." http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarrevi...44/audi_s3.html Πάντως ακόμη κι αυτό το λίγο είναι αισθητό. Ειλικρινά, εσείς οι Editionάδες που σκοπεύετε να τα πειράξετε, επειδή μιλάμε για 300-330 άλογα, ίσως να πρέπει να φυλάξετε τα χρήματά σας για πιο βαρβάτες λύσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schiller Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 Πάντως ακόμη κι αυτό το λίγο είναι αισθητό. Ειλικρινά, εσείς οι Editionάδες που σκοπεύετε να τα πειράξετε, επειδή μιλάμε για 300-330 άλογα, ίσως να πρέπει να φυλάξετε τα χρήματά σας για πιο βαρβάτες λύσεις. Κι εγω αυτο βλεπω....Οταν το Cupraki μου ψηνεται με 60-65 βαθμους εισαγωγης δεν θα αλλαξει κατι αν παει στους 55.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest VoA Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 Συγνωμη αλλα το ι/c της APR ξερετε ποσο ριχνει τις θερμοκρασιες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 Συγγνώμη κιόλας, αλλα σαν διευκρύνηση ο RS είναι αντίθετος με το θέμα i/c s3...Καλύτερα να ευχαριστήσεις τον Δημήτρη(dk_supra) που "ανοιξε" τα ματια σε πολλους εδω μέσα.... Και τι σκοπό έχει ένα ακόμα πόστ με περιγραφή , εφόσον υπάρχει ήδη αναλυτική περιγραφή απο τον Δημήτρη.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nik gt Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 Συγγνώμη κιόλας, αλλα σαν διευκρύνηση ο RS είναι αντίθετος με το θέμα i/c s3...Καλύτερα να ευχαριστήσεις τον Δημήτρη(dk_supra) που "ανοιξε" τα ματια σε πολλους εδω μέσα....Και τι σκοπό έχει ένα ακόμα πόστ με περιγραφή , εφόσον υπάρχει ήδη αναλυτική περιγραφή απο τον Δημήτρη.... +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 Συγνωμη αλλα το ι/c της APR ξερετε ποσο ριχνει τις θερμοκρασιες? Όλος και κάποιος πρωτοπόρος θα το δοκιμάσει και θα μας πει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 Εμείς πάντως πάμε με OEM λύσεις...... Ε άρη..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
surfman01 Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 ΟΕΜ, όσο περισσότερο τόσο το καλύτερο. Και συμφωνώ με το post του Puck στην κορυφή, αλήθεια που είναι αυτό το παιδί (ο dk_supra), δεν τον έχω δει τελευταία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...